BBR medarbejder i Byg & Bolig, Sønderborg Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at være specialist i BBR og geokodning så er dette stillingen for dig.
Der er brug for en medarbejder med interesse for BBR, data registrering, digitalisering og viden om byggeri.
 

Opgaven vil bl.a. indeholde at BBR vedligeholdes med registrering og indberetning af byggesager, herunder analyse, datakontrol og fejlretning i systemet. Desuden vil du blive inddraget i administration af henvendelser fra borgerne.

Opgaverne løses i tæt dialog med afdelingens øvrige sagsbehandlere.

 

Vi tilbyder:

Byg & Bolig er en dynamisk afdeling med 21 kolleger, der er vant til selv at tage ansvar. Selvom vi har travlt i hverdagen, synes vi, det er vigtigt, at vi har det godt sammen, så vi alle trives på arbejdet. Jobbet vil give dig mulighed for faglig og personlig udvikling i en afdeling, med god aldersspredning og kønsfordeling. Mulighed for efteruddannelse har høj prioritet. Vi har et godt arbejdsmiljø med medindflydelse, stor frihedsgrad og fleksible arbejdsforhold.

 

Hovedopgaverne i vores afdeling er byggesag ved boligbyggeri, herunder varmeadministration, administration af lokalplaner, planforhold, kloaksager på egen grund, beskyttelseslinjer og fredninger, olietanke, jordvarme, udstykning, nedrivning og indeklima. Herunder også vores Kvik-café, der skal sikre en fælles modtagelse med personlig betjening, hvor borgerne får den konkrete tekniske assistance og hjælp til deres projekt. Derudover er der adresse registreringer, samt drift og udvikling for hele kommunen af WebGIS, ArcGIS, Driftweb og databaseadministration.

 

Vi søger:

En medarbejder, der trives i en travl hverdag, hvor der forventes en aktiv indsats fra alle. Opgaven kræver en person, der er omhyggelig, struktureret, har overblik og er selvstændig i opgaveløsningen med respekt for opgavens alvor. Opgaverne vil kræve en god positiv kommunikation - mundtligt som skriftligt - med borgerne. Vi søger en kollega, der trives med udfordringer og har viljen til at finde nye løsninger.

 

Vi ønsker en medarbejder, der:

  • Er uddannet indenfor det tekniske område, med kendskab til byggebranchen.
  • Gerne med kendskab til BBR, Geokoderen og WebGIS
  • Du er serviceorienteret, struktureret, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • Er god til at håndtere support til brugerne af systemerne
  • Har den imødekommende tilgang til borgerhenvendelser
  • Du stræber efter at teamet bliver dygtigere og ser det som en naturlig del af dit arbejde, at dele viden og løsninger
  • Du er positiv, engageret og bidrager til et godt og sjovt arbejdsmiljø

 

Ansættelsesforhold:
Byg & Bolig har kontor i Sønderborg centrum. Stillingen er normeret til 37 timer i ugen og er en fast fuldtidsstilling, som ønskes besat snarest muligt. Ansøgningsfristen er den 31. august 2021. Samtaler forventes gennemført i uge 36, med opstart så hurtigt som muligt herefter.
 
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og det respektive fagforbund og principperne i ny løn.
 
Vil du høre mere om stillingen, så ring til afdelingsleder Tina Callesen på 8872 5487.

Sammen med ansøgningen bedes du indsende oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse, kopi af eksamensbeviser og evt. referencer/udtalelser.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


BBR medarbejder i Byg & Bolig, Sønderborg Kommune

Har du lyst til at være specialist i BBR og geokodning så er dette stillingen for dig.
Der er brug for en medarbejder med interesse for BBR, data registrering, digitalisering og viden om byggeri.
 

Opgaven vil bl.a. indeholde at BBR vedligeholdes med registrering og indberetning af byggesager, herunder analyse, datakontrol og fejlretning i systemet. Desuden vil du blive inddraget i administration af henvendelser fra borgerne.

Opgaverne løses i tæt dialog med afdelingens øvrige sagsbehandlere.

 

Vi tilbyder:

Byg & Bolig er en dynamisk afdeling med 21 kolleger, der er vant til selv at tage ansvar. Selvom vi har travlt i hverdagen, synes vi, det er vigtigt, at vi har det godt sammen, så vi alle trives på arbejdet. Jobbet vil give dig mulighed for faglig og personlig udvikling i en afdeling, med god aldersspredning og kønsfordeling. Mulighed for efteruddannelse har høj prioritet. Vi har et godt arbejdsmiljø med medindflydelse, stor frihedsgrad og fleksible arbejdsforhold.

 

Hovedopgaverne i vores afdeling er byggesag ved boligbyggeri, herunder varmeadministration, administration af lokalplaner, planforhold, kloaksager på egen grund, beskyttelseslinjer og fredninger, olietanke, jordvarme, udstykning, nedrivning og indeklima. Herunder også vores Kvik-café, der skal sikre en fælles modtagelse med personlig betjening, hvor borgerne får den konkrete tekniske assistance og hjælp til deres projekt. Derudover er der adresse registreringer, samt drift og udvikling for hele kommunen af WebGIS, ArcGIS, Driftweb og databaseadministration.

 

Vi søger:

En medarbejder, der trives i en travl hverdag, hvor der forventes en aktiv indsats fra alle. Opgaven kræver en person, der er omhyggelig, struktureret, har overblik og er selvstændig i opgaveløsningen med respekt for opgavens alvor. Opgaverne vil kræve en god positiv kommunikation - mundtligt som skriftligt - med borgerne. Vi søger en kollega, der trives med udfordringer og har viljen til at finde nye løsninger.

 

Vi ønsker en medarbejder, der:

  • Er uddannet indenfor det tekniske område, med kendskab til byggebranchen.
  • Gerne med kendskab til BBR, Geokoderen og WebGIS
  • Du er serviceorienteret, struktureret, kvalitetsbevidst og pligtopfyldende
  • Er god til at håndtere support til brugerne af systemerne
  • Har den imødekommende tilgang til borgerhenvendelser
  • Du stræber efter at teamet bliver dygtigere og ser det som en naturlig del af dit arbejde, at dele viden og løsninger
  • Du er positiv, engageret og bidrager til et godt og sjovt arbejdsmiljø

 

Ansættelsesforhold:
Byg & Bolig har kontor i Sønderborg centrum. Stillingen er normeret til 37 timer i ugen og er en fast fuldtidsstilling, som ønskes besat snarest muligt. Ansøgningsfristen er den 31. august 2021. Samtaler forventes gennemført i uge 36, med opstart så hurtigt som muligt herefter.
 
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og det respektive fagforbund og principperne i ny løn.
 
Vil du høre mere om stillingen, så ring til afdelingsleder Tina Callesen på 8872 5487.

Sammen med ansøgningen bedes du indsende oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse, kopi af eksamensbeviser og evt. referencer/udtalelser.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.