Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BEKEY søger engageret teknisk supporter

Er du engageret og selvstændig med stærke kompetencer indenfor teknologi og support af brugervenlige løsninger? Har du en operationel tilgang til dit arbejde? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Så er du måske vores nye tekniske supporter.

Bekey er Danmarks ledende leverandør af sikre, digitale adgangsløsninger, og er installeret i over 20.000 opgange i Storkøbenhavn. Bekey faciliterede 6,5 millioner døråbninger for 42.000 brugere i Danmark og Norge i 2018. Ved at digitalisere den fysiske nøgle hjælper Bekey blandt andet distributionsvirksomheder og kommunale hjemmeplejere, som dagligt har brug for autoriseret adgang til opgange og boliger.

Vi har høje ambitioner om at gøre livet lettere for vores kunder, og søger derfor en teknisk supporter, som hele tiden være skal på forkant med at forbedre vores kundesupport, så det matcher kundernes og forretningens behov.

Du tilbydes

Et spændende og alsidigt job med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Vi er en organisation med høje ambitioner og stort potentiale, og da det er en nyoprettet stilling, kan du i høj grad være med til at sætte dit præg på stillingen. Du bliver en del af udviklingsteamet og vil blive assisteret af et team senior udviklere, som holder til i Ukraine. Til daglig vil du være sammen med dine kollegaer i driftsafdelingen på kontoret i Gladsaxe, som du vil supportere og sparre med. Din primære opgave vil bestå i support på BEKEYs digitale løsninger til vores kunder. Derudover vil du få en bred vifte af forskellige spændende opgaver, som bl.a.

  • Diagnosticere og troubleshoote tekniske udfordringer
  • Udarbejdelse af intern og ekstern FAQ
  • Assistere salgsteamet med bl.a. udarbejdelse af databaseudtræk, afklaring af pre-sales spørgsmål og håndtering af fejlmeddelelser vedr. produkterne
  • Løse tekniske udfordringer for kunden via telefon, mail, videokonference og fjernadgang
  • Bidrage til en kontinuerlig forbedring af kvalitetsniveauet ved at automatisere og dokumentere behandlingsmåden for hyppigt forekommende forespørgsler
  • Udarbejde rapporter til brug for intern auditering af kvaliteten
  • Udgøre bindeleddet mellem support- og udviklingsteamet

Om dig

Du har et veludviklet strukturgen og drives af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Det er naturligt for dig at tage ansvar og samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper. Herudover lægger vi vægt på, at du:

  • Har analytisk sans og er løsningsorienteret
  • Er en født problemknuser, som stræber efter at forebygge udfordringer og forhindrer at de opstår igen
  • Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på dansk og engelsk
  • Er vant til at arbejde struktureret og systematisk, og er samtidig en teamplayer
  • Har lyst til at løse opgaver i et uformelt og til tider hektisk miljø, hvor der kan være mange opgaver på samme tid
  • Har teknisk flair og stor interesse for mobile applikationer, smartphones, tablets og teknik generelt
  • Har erfaring med helpdesk-systemer (sagshåndtering) – ikke et krav
  • Har evnen til at udføre step-by-step support både skriftligt og mundtligt
  • Har erfaring med SQL (Postgres) og REST API (HTTP – f.eks. vha. Postman)
  • Har kendskab eller erfaring med HTML, scripting og ITIL

Vi forestiller os, at du har et par års erfaring med IT-support.

Vi tilbyder 

Hos BEKEY bliver du en del af et dynamisk team, der har overhalet alle konkurrenter de sidste 2-3 år - en udvikling vi har tænkt os at fortsætte. Vi har det sjovt, og drives af viljen til at vinde. Vi har en uformel tone, hvor der er højt til loftet og plads til masser af humor. 

Vi tilbyder fleksible ansættelsesvilkår til en konkurrencedygtig løn med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. 

Har vi fanget din interesse? 

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Luis Lorenzen på luis.lorenzen@bekey.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så alle ansøgninger vil blive behandlet løbende. 

BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.  Læs mere om Bekey på www.bekey.dk.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330133427Phoenix-bbd7963212019-12-02T11:00:28.773BEKEY søger engageret teknisk supporter

Er du engageret og selvstændig med stærke kompetencer indenfor teknologi og support af brugervenlige løsninger? Har du en operationel tilgang til dit arbejde? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Så er du måske vores nye tekniske supporter.

Bekey er Danmarks ledende leverandør af sikre, digitale adgangsløsninger, og er installeret i over 20.000 opgange i Storkøbenhavn. Bekey faciliterede 6,5 millioner døråbninger for 42.000 brugere i Danmark og Norge i 2018. Ved at digitalisere den fysiske nøgle hjælper Bekey blandt andet distributionsvirksomheder og kommunale hjemmeplejere, som dagligt har brug for autoriseret adgang til opgange og boliger.

Vi har høje ambitioner om at gøre livet lettere for vores kunder, og søger derfor en teknisk supporter, som hele tiden være skal på forkant med at forbedre vores kundesupport, så det matcher kundernes og forretningens behov.

Du tilbydes

Et spændende og alsidigt job med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Vi er en organisation med høje ambitioner og stort potentiale, og da det er en nyoprettet stilling, kan du i høj grad være med til at sætte dit præg på stillingen. Du bliver en del af udviklingsteamet og vil blive assisteret af et team senior udviklere, som holder til i Ukraine. Til daglig vil du være sammen med dine kollegaer i driftsafdelingen på kontoret i Gladsaxe, som du vil supportere og sparre med. Din primære opgave vil bestå i support på BEKEYs digitale løsninger til vores kunder. Derudover vil du få en bred vifte af forskellige spændende opgaver, som bl.a.

  • Diagnosticere og troubleshoote tekniske udfordringer
  • Udarbejdelse af intern og ekstern FAQ
  • Assistere salgsteamet med bl.a. udarbejdelse af databaseudtræk, afklaring af pre-sales spørgsmål og håndtering af fejlmeddelelser vedr. produkterne
  • Løse tekniske udfordringer for kunden via telefon, mail, videokonference og fjernadgang
  • Bidrage til en kontinuerlig forbedring af kvalitetsniveauet ved at automatisere og dokumentere behandlingsmåden for hyppigt forekommende forespørgsler
  • Udarbejde rapporter til brug for intern auditering af kvaliteten
  • Udgøre bindeleddet mellem support- og udviklingsteamet

Om dig

Du har et veludviklet strukturgen og drives af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Det er naturligt for dig at tage ansvar og samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper. Herudover lægger vi vægt på, at du:

  • Har analytisk sans og er løsningsorienteret
  • Er en født problemknuser, som stræber efter at forebygge udfordringer og forhindrer at de opstår igen
  • Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på dansk og engelsk
  • Er vant til at arbejde struktureret og systematisk, og er samtidig en teamplayer
  • Har lyst til at løse opgaver i et uformelt og til tider hektisk miljø, hvor der kan være mange opgaver på samme tid
  • Har teknisk flair og stor interesse for mobile applikationer, smartphones, tablets og teknik generelt
  • Har erfaring med helpdesk-systemer (sagshåndtering) – ikke et krav
  • Har evnen til at udføre step-by-step support både skriftligt og mundtligt
  • Har erfaring med SQL (Postgres) og REST API (HTTP – f.eks. vha. Postman)
  • Har kendskab eller erfaring med HTML, scripting og ITIL

Vi forestiller os, at du har et par års erfaring med IT-support.

Vi tilbyder 

Hos BEKEY bliver du en del af et dynamisk team, der har overhalet alle konkurrenter de sidste 2-3 år - en udvikling vi har tænkt os at fortsætte. Vi har det sjovt, og drives af viljen til at vinde. Vi har en uformel tone, hvor der er højt til loftet og plads til masser af humor. 

Vi tilbyder fleksible ansættelsesvilkår til en konkurrencedygtig løn med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. 

Har vi fanget din interesse? 

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Luis Lorenzen på luis.lorenzen@bekey.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så alle ansøgninger vil blive behandlet løbende. 

BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.  Læs mere om Bekey på www.bekey.dk.

 

2020-01-17T00:52:11.753 Er du engageret og selvstændig med stærke kompetencer indenfor teknologi og support af brugervenlige løsninger? Har du en operationel tilgang til dit arbejde? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Så er du måske vores nye tekniske supporter. Bekey er Danmarks ledende leverandør af sikre, digitale adgangsløsninger, og er installeret i over 20.000 opgange i Storkøbenhavn. Bekey faciliterede 6,5 millioner døråbninger for 42.000 brugere i Danmark og Norge i 2018. Ved at digitalisere den fysiske nøgle hjælper Bekey blandt andet distributionsvirksomheder og kommunale hjemmeplejere, som dagligt har brug for autoriseret adgang til opgange og boliger. Vi har høje ambitioner om at gøre livet lettere for vores kunder, og søger derfor en teknisk supporter, som hele tiden være skal på forkant med at forbedre vores kundesupport, så det matcher kundernes og forretningens behov. Du tilbydes Et spændende og alsidigt job med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Vi er en organisation med høje ambitioner og stort potentiale, og da det er en nyoprettet stilling, kan du i høj grad være med til at sætte dit præg på stillingen. Du bliver en del af udviklingsteamet og vil blive assisteret af et team senior udviklere, som holder til i Ukraine. Til daglig vil du være sammen med dine kollegaer i driftsafdelingen på kontoret i Gladsaxe, som du vil supportere og sparre med. Din primære opgave vil bestå i support på BEKEYs digitale løsninger til vores kunder. Derudover vil du få en bred vifte af forskellige spændende opgaver, som bl.a. Diagnosticere og troubleshoote tekniske udfordringer Udarbejdelse af intern og ekstern FAQ Assistere salgsteamet med bl.a. udarbejdelse af databaseudtræk, afklaring af pre-sales spørgsmål og håndtering af fejlmeddelelser vedr. produkterne Løse tekniske udfordringer for kunden via telefon, mail, videokonference og fjernadgang Bidrage til en kontinuerlig forbedring af kvalitetsniveauet ved at automatisere og dokumentere behandlingsmåden for hyppigt forekommende forespørgsler Udarbejde rapporter til brug for intern auditering af kvaliteten Udgøre bindeleddet mellem support- og udviklingsteamet Om dig Du har et veludviklet strukturgen og drives af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Det er naturligt for dig at tage ansvar og samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper. Herudover lægger vi vægt på, at du: Har analytisk sans og er løsningsorienteret Er en født problemknuser, som stræber efter at forebygge udfordringer og forhindrer at de opstår igen Har gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på dansk og engelsk Er vant til at arbejde struktureret og systematisk, og er samtidig en teamplayer Har lyst til at løse opgaver i et uformelt og til tider hektisk miljø, hvor der kan være mange opgaver på samme tid Har teknisk flair og stor interesse for mobile applikationer, smartphones, tablets og teknik generelt Har erfaring med helpdesk-systemer (sagshåndtering) ikke et krav Har evnen til at udføre step-by-step support både skriftligt og mundtligt Har erfaring med SQL (Postgres) og REST API (HTTP f.eks. vha. Postman) Har kendskab eller erfaring med HTML, scripting og ITIL Vi forestiller os, at du har et par års erfaring med IT-support. Vi tilbyder Hos BEKEY bliver du en del af et dynamisk team, der har overhalet alle konkurrenter de sidste 2-3 år - en udvikling vi har tænkt os at fortsætte. Vi har det sjovt, og drives af viljen til at vinde. Vi har en uformel tone, hvor der er højt til loftet og plads til masser af humor. Vi tilbyder fleksible ansættelsesvilkår til en konkurrencedygtig løn med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Har vi fanget din interesse? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Luis Lorenzen på luis.lorenzen@bekey.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så alle ansøgninger vil blive behandlet løbende. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr. Læs mere om Bekey på www.bekey.dk.10Phoenixbbd79632101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143739&DepartmentId=19964&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3667174BEKEY11Gladsaxe Møllevej 282860SøborgDKDanmarkORS/bbd79632_logo.pngORS/Small/bbd79632_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111863913FKPremium14373901002-12-20191102-12-201917-01-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bbd79632https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bbd79632https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bbd79632&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bbd79632&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBEKEY søger engageret teknisk supporter1Dansk3Læse/ tale933220Teknisk supporter1IT363668843Lise.Holmgaard@fk.dkDanmarkDanmarkda-DK