Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BEKEY søger praktikant til product management til efteråret 2019

Er du i gang med en uddannelse inden for IT/business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-funktion! 
 
BEKEY søger en praktikant med som vil udforske feltet mellem IT-udvikling og forretningsanalyse. Hvordan skal produktet udvikles fremadrettet for at skabe mest mulig værdi for eksisterende og potentielle kunder? Hvis du synes det lyder spændende, så tilbyder BEKEY et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2019 med opstart i august/september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. 
 
BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. 
 
Start din karriere i BEKEY 
Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. 
 
Som praktikant i product management får du erfaring med mange forskellige områder af funktionen, som vil styrke dine kompetencer inden for forretningsanalyse, produktudvikling og produktformidling. Du får i høj grad selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver kan derfor bestå af et mix af følgende typer af opgaver: 
  • Analysere produktudviklingsmuligheder og bearbejde det til beslutningsoplæg til forretningen 
  • Udarbejde produktbeskrivelser til brugere og kunder 
  • Indsamle kunde- og markedsfeedback og omsætte det til produktudviklingsmuligheder til udviklingsteamet 
  • Understøtte formidling og uddannelse i løsningen og produktet internt i organisationen  
  • Koordinere og samarbejde med marketing og salg således løsningen og produkterne bliver markedsført korrekt 
BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.  
 
Om dig 
Du er i gang med et relevant studie inden for IT/business/markedsføring. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Du kender de grundlæggende strategier og har en interesse for at skrive, undersøge og analysere. Jobbet er for dig der: 
  • Er skarp til at identificere hvordan værdi skabes gennem softwareløsninger 
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder 
  • Har et struktureret og analytisk mindset, som du bruger til at skabe konkrete løsninger 
  • Kan lide at skrive tekster som formidler og informerer om komplekse emner – på en simpel måde 
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team 
  • Har en interesse for tech, digitale produkter, gadgets eller lignende 
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift 
Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.  
 
Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Product Management and Marketing Nana Tengmark på +45 2976 2368. 
 
BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009589Phoenix-ad38933e12019-04-19T12:00:03.857BEKEY søger praktikant til product management til efteråret 2019
Er du i gang med en uddannelse inden for IT/business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-funktion! 
 
BEKEY søger en praktikant med som vil udforske feltet mellem IT-udvikling og forretningsanalyse. Hvordan skal produktet udvikles fremadrettet for at skabe mest mulig værdi for eksisterende og potentielle kunder? Hvis du synes det lyder spændende, så tilbyder BEKEY et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2019 med opstart i august/september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. 
 
BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. 
 
Start din karriere i BEKEY 
Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. 
 
Som praktikant i product management får du erfaring med mange forskellige områder af funktionen, som vil styrke dine kompetencer inden for forretningsanalyse, produktudvikling og produktformidling. Du får i høj grad selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver kan derfor bestå af et mix af følgende typer af opgaver: 
  • Analysere produktudviklingsmuligheder og bearbejde det til beslutningsoplæg til forretningen 
  • Udarbejde produktbeskrivelser til brugere og kunder 
  • Indsamle kunde- og markedsfeedback og omsætte det til produktudviklingsmuligheder til udviklingsteamet 
  • Understøtte formidling og uddannelse i løsningen og produktet internt i organisationen  
  • Koordinere og samarbejde med marketing og salg således løsningen og produkterne bliver markedsført korrekt 
BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.  
 
Om dig 
Du er i gang med et relevant studie inden for IT/business/markedsføring. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Du kender de grundlæggende strategier og har en interesse for at skrive, undersøge og analysere. Jobbet er for dig der: 
  • Er skarp til at identificere hvordan værdi skabes gennem softwareløsninger 
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder 
  • Har et struktureret og analytisk mindset, som du bruger til at skabe konkrete løsninger 
  • Kan lide at skrive tekster som formidler og informerer om komplekse emner – på en simpel måde 
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team 
  • Har en interesse for tech, digitale produkter, gadgets eller lignende 
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift 
Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.  
 
Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Product Management and Marketing Nana Tengmark på +45 2976 2368. 
 
BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr. 
2019-05-22T01:50:02.400 Er du i gang med en uddannelse inden for IT business, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores product management-funktion! BEKEY søger en praktikant med som vil udforske feltet mellem IT-udvikling og forretningsanalyse. Hvordan skal produktet udvikles fremadrettet for at skabe mest mulig værdi for eksisterende og potentielle kunder? Hvis du synes det lyder spændende, så tilbyder BEKEY et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2019 med opstart i august september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. Start din karriere i BEKEY Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. Som praktikant i product management får du erfaring med mange forskellige områder af funktionen, som vil styrke dine kompetencer inden for forretningsanalyse, produktudvikling og produktformidling. Du får i høj grad selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver kan derfor bestå af et mix af følgende typer af opgaver: Analysere produktudviklingsmuligheder og bearbejde det til beslutningsoplæg til forretningen Udarbejde produktbeskrivelser til brugere og kunder Indsamle kunde- og markedsfeedback og omsætte det til produktudviklingsmuligheder til udviklingsteamet Understøtte formidling og uddannelse i løsningen og produktet internt i organisationen Koordinere og samarbejde med marketing og salg således løsningen og produkterne bliver markedsført korrekt BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Om dig Du er i gang med et relevant studie inden for IT business markedsføring. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Du kender de grundlæggende strategier og har en interesse for at skrive, undersøge og analysere. Jobbet er for dig der: Er skarp til at identificere hvordan værdi skabes gennem softwareløsninger Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer as-is med nye trends, idéer og metoder Har et struktureret og analytisk mindset, som du bruger til at skabe konkrete løsninger Kan lide at skrive tekster som formidler og informerer om komplekse emner på en simpel måde Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team Har en interesse for tech, digitale produkter, gadgets eller lignende Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. Vi tilbyder Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Product Management and Marketing Nana Tengmark på 45 2976 2368. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.10Phoenixad38933e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143707&DepartmentId=19961&MediaId=4617&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3511378BEKEY11Gladsaxe Møllevej 282860SøborgDKDanmarkORS/ad38933e_logo.pngORS/Small/ad38933e_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent747592FKMinimum14370700019-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad38933ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad38933ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad38933e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad38933e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgHos BEKEY søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale915123Praktikant0Øvrige361522993Nana.tengmark@bekey.dkDanmarkDanmark330031296Studentermedhjælpere til det nyoprettede Nationale Genom CenterRobot Er du analytisk stærk, hjælpsom og har du blik for, hvad der skal til for at få en opgave løst? Har du lyst til at gøre en forskel og udfordre din faglighed? Synes du det lyder spændende at arbejde med tværgående opgaver i en nyetableret styrelse? Så er du måske vores nye studentermedhjælp i det Nationale Genom Center. Vi søger en studentermedhjælper til at hjælpe os i hverdagen med at understøtte vores arbejde. Det handler både om det administrative arbejde i direktionssekretariatet og om praktiske opgaver bl.a. i forbindelse med afholdelse af møder og onboarding af nye medarbejdere. Om Det Nationale Genom Center Nationalt Genom Center er en nyoprettet styrelse, hvis formål er at skabe grundlag for udvikling af Personlig Medicin i Danmark. Vi arbejder med at forbedre diagnostikken og udbrede mere målrettede behandlinger ved hjælp af genetisk analyse (genomsekventering) i sundhedsvæsenet. For at kunne gøre dette, skal der etableres en ny, national infrastruktur til sundhedsvæsenet. Målet er at gøre Danmark til et af de førende lande på området til gavn for behandling og forebyggelse af sygdomme. Dine arbejdsopgaver Hos os får du en varieret arbejdsdag og opgaver med både korte og lange frister. Efter oplæring vil du hurtigt få egne ansvarsområder. Du kommer til at arbejde med administrative opgaver, kommunikationsopgaver og udarbejde faglige notater. Du skal blandt andet bidrage til at forberede og tage referat af møder, besvare henvendelser fra borgere og organisationer samt håndtere diverse praktiske ad hoc opgaver. Du vil blive én af flere studentermedhjælpere, der arbejder i et engageret og fagligt miljø med mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver. Vi sætter stor pris på, at du er initiativrig og bruger dine egne erfaringer til at komme med ideer til, hvordan en given opgave kan løses. Din uddannelse og dine kvalifikationer Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx er du stud.scient.pol., stud.jur., stud.polit. oecon., stud.cand.merc. eller lignende, og du ønsker at opnå erfaring med at arbejde i en styrelse. Vi forventer, at du er fagligt og analytisk stærk er serviceminded og klar til at hjælpe med stort og småt arbejder selvstændigt, tager ansvar og initiativ har gode skriftlige evner på både dansk og engelsk og blik for detaljen er en holdspiller, er engageret og har et godt humør Det er vigtigt, at du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale, da engelsk i vidt omfang er arbejdssproget i styrelsen. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK stat for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK), jf. aftalens kap. 6 for timelønnede. Du bliver ansat med et gennemsnitligt timetal på 15-20 timer, der aftales i samarbejde med din nærmeste leder. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til fungerende sekretariatschef Marie Louise Rostrup på telefonnummer 25 53 47 77. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.Er du analytisk stærk, hjælpsom og har du blik for, hvad der skal til for at få en opgave løst? Har du lyst til at gøre en forskel og udfordre din faglighed? Synes du det lyder spændende at arbejde med tværgående opgaver i en nyetableret styrelse? Så er du måske vores nye studentermedhjælp i det Nationale Genom Center.



Vi søger en studentermedhjælper til at hjælpe os i hverdagen med at understøtte vores arbejde. Det handler både om det administrative arbejde i direktionssekretariatet og om praktiske opgaver bl.a. i forbindelse med afholdelse af møder og onboarding af nye medarbejdere.



Om Det Nationale Genom Center
Nationalt Genom Center er en nyoprettet styrelse, hvis formål er at skabe grundlag for udvikling af Personlig Medicin i Danmark. Vi arbejder med at forbedre diagnostikken og udbrede mere målrettede behandlinger ved hjælp af genetisk analyse (genomsekventering) i sundhedsvæsenet. For at kunne gøre dette, skal der etableres en ny, national infrastruktur til sundhedsvæsenet. Målet er at gøre Danmark til et af de førende lande på området til gavn for behandling og forebyggelse af sygdomme.



Dine arbejdsopgaver
Hos os får du en varieret arbejdsdag og opgaver med både korte og lange frister. Efter oplæring vil du hurtigt få egne ansvarsområder. Du kommer til at arbejde med administrative opgaver, kommunikationsopgaver og udarbejde faglige notater. Du skal blandt andet bidrage til at forberede og tage referat af møder, besvare henvendelser fra borgere og organisationer samt håndtere diverse praktiske ad hoc opgaver.

Du vil blive én af flere studentermedhjælpere, der arbejder i et engageret og fagligt miljø med mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver. Vi sætter stor pris på, at du er initiativrig og bruger dine egne erfaringer til at komme med ideer til, hvordan en given opgave kan løses.

Din uddannelse og dine kvalifikationer

Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx er du stud.scient.pol., stud.jur., stud.polit./oecon., stud.cand.merc. eller lignende, og du ønsker at opnå erfaring med at arbejde i en styrelse.





Vi forventer, at du

  • er fagligt og analytisk stærk
  • er serviceminded og klar til at hjælpe med stort og småt
  • arbejder selvstændigt, tager ansvar og initiativ
  • har gode skriftlige evner på både dansk og engelsk og blik for detaljen
  • er en holdspiller, er engageret og har et godt humør
Det er vigtigt, at du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale, da engelsk i vidt omfang er arbejdssproget i styrelsen.



Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK/stat for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK), jf. aftalens kap. 6 for timelønnede.

Du bliver ansat med et gennemsnitligt timetal på 15-20 timer, der aftales i samarbejde med din nærmeste leder.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til fungerende sekretariatschef Marie Louise Rostrup på telefonnummer 25 53 47 77.



Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.

Nationalt Genom CenterSøborg2019-05-24T00:00:002019-06-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælpere til det nyoprettede Nationale Genom Center

Nationalt Genom Center

Søborg
Er du analytisk stærk, hjælpsom og har du blik for, hvad der skal til for at få en opgave løst? Har du lyst til at gøre en forskel og udfordre din faglighed? Synes du det lyder spændende at arbejde med tværgående opgaver i en nyetableret styrelse? S...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019