Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Beredskabsfaglig medarbejder til Lolland-Falster Brandvæsen

I Lolland-Falster Brandvæsen søger vi en beredskabsfaglig medarbejder, som vil være bredt favnende og kunne deltage i alle brandvæsenets opgaver, herunder både de forebyggende, begrænsende og afhjælpende opgavesæt.

Opgavesættet vil pt. primært være målrettet brandvæsenets kursusafdeling. Du skal dog være indstillet på at opgavesættet, med kort varsel, kan blive ændret til andre dele af brandvæsenets samlede opgavesæt. Til stillingen er der knyttet en vagtordning, der er en del af brandvæsnets indsatsledervagtfunktion. Det daglige arbejdssted vil være Maribo, hvorimod vagtfunktionen skal varetages fra Nakskov og nærområdet omkring Nakskov.

Lolland-Falster Brandvæsen er en dynamisk organisation og vi forventer at du deltager aktivt i udviklingen af Lolland-Falster Brandvæsen som virksomhed og som arbejdsplads.

Lolland-Falster Brandvæsen dækker Lolland og Guldborgsund Kommuner. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside WWW.LFBV.DK

Vi forventer, at du har flest mulige af følgende faglige kvalifikationer eller er villig til at gennemføre de nødvendige uddannelser.

  • Beredskabsfaglig uddannelse på mellemlederniveau.
  • Som minimum en håndværksmæssige erhvervsuddannelse eller en kortere videregående uddannelse.
  • Uddannet indsatsleder.
  • Uddannet førstehjælpsinstruktør.
  • Uddannet projektleder.
  • Kørekort til kat. B.
  • Er velformuleret i dansk i både skrift og tale.
  • Erfaring som instruktør og underviser.
  • Behersker engelsk eller tysk i skrift og tale på bruger niveau.
  • Gode IT-kundskaber.

Af personlige kvalifikationer og egenskaber, ser vi efter følgende:
  • Gode samarbejdsevner og gode analytiske evner.
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt og er yderst serviceorienteret, herunder gode formidlingsevner.
  • Er i besiddelse af et godt humør og indstillet på meget variable arbejdstider, herunder aften- og weekendarbejde.
  • Er uddannelsesparat.

For at opnå varig ansættelse i stillingen er det et krav, at du er uddannet førstehjælpsinstruktør og indsatsleder eller, at du gennemgår og består førstehjælpsinstruktøruddannelsen indenfor det 1 år og indsatslederuddannelsen indenfor de første 3-4 ansættelsesår.

Ved vurderingen af kvalificerede ansøgere lægger vi vægt på, at du i din dagligdag, herunder din fritid, er stærkt lokalt forankret i dit kommende indsatslederområde, der defineres som Vestlolland. Den enkelte indsatsledergruppe gør ofte brug af korte vagtbytter mellem kollegaerne både i og udenfor normal arbejdstid.

Yderligere oplysninger:

Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Du skal i forbindelse med ansættelsesprocessen fremvise straffeattest og børneattest.

Du er velkommen til at kontakte Beredskabsdirektør Peter Søe på tlf. 61 94 80 10 for at få flere oplysninger.

Ansøgningsfrist pr. 1. august 2019.

Tiltrædelse pr. 1. september eller snarest derefter.

Du skal forvente at afsætte op mod 4 timer til jobsamtalen, der udover samtaler også vil bestå af praktiske såvel som teoretiske prøver.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050665Phoenix-5e0f7dea12019-06-28T13:00:27.497Beredskabsfaglig medarbejder til Lolland-Falster BrandvæsenI Lolland-Falster Brandvæsen søger vi en beredskabsfaglig medarbejder, som vil være bredt favnende og kunne deltage i alle brandvæsenets opgaver, herunder både de forebyggende, begrænsende og afhjælpende opgavesæt.

Opgavesættet vil pt. primært være målrettet brandvæsenets kursusafdeling. Du skal dog være indstillet på at opgavesættet, med kort varsel, kan blive ændret til andre dele af brandvæsenets samlede opgavesæt. Til stillingen er der knyttet en vagtordning, der er en del af brandvæsnets indsatsledervagtfunktion. Det daglige arbejdssted vil være Maribo, hvorimod vagtfunktionen skal varetages fra Nakskov og nærområdet omkring Nakskov.

Lolland-Falster Brandvæsen er en dynamisk organisation og vi forventer at du deltager aktivt i udviklingen af Lolland-Falster Brandvæsen som virksomhed og som arbejdsplads.

Lolland-Falster Brandvæsen dækker Lolland og Guldborgsund Kommuner. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside WWW.LFBV.DK

Vi forventer, at du har flest mulige af følgende faglige kvalifikationer eller er villig til at gennemføre de nødvendige uddannelser.
  • Beredskabsfaglig uddannelse på mellemlederniveau.
  • Som minimum en håndværksmæssige erhvervsuddannelse eller en kortere videregående uddannelse.
  • Uddannet indsatsleder.
  • Uddannet førstehjælpsinstruktør.
  • Uddannet projektleder.
  • Kørekort til kat. B.
  • Er velformuleret i dansk i både skrift og tale.
  • Erfaring som instruktør og underviser.
  • Behersker engelsk eller tysk i skrift og tale på bruger niveau.
  • Gode IT-kundskaber.

Af personlige kvalifikationer og egenskaber, ser vi efter følgende:
  • Gode samarbejdsevner og gode analytiske evner.
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt og er yderst serviceorienteret, herunder gode formidlingsevner.
  • Er i besiddelse af et godt humør og indstillet på meget variable arbejdstider, herunder aften- og weekendarbejde.
  • Er uddannelsesparat.

For at opnå varig ansættelse i stillingen er det et krav, at du er uddannet førstehjælpsinstruktør og indsatsleder eller, at du gennemgår og består førstehjælpsinstruktøruddannelsen indenfor det 1 år og indsatslederuddannelsen indenfor de første 3-4 ansættelsesår.

Ved vurderingen af kvalificerede ansøgere lægger vi vægt på, at du i din dagligdag, herunder din fritid, er stærkt lokalt forankret i dit kommende indsatslederområde, der defineres som Vestlolland. Den enkelte indsatsledergruppe gør ofte brug af korte vagtbytter mellem kollegaerne både i og udenfor normal arbejdstid.

Yderligere oplysninger:

Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Du skal i forbindelse med ansættelsesprocessen fremvise straffeattest og børneattest.

Du er velkommen til at kontakte Beredskabsdirektør Peter Søe på tlf. 61 94 80 10 for at få flere oplysninger.

Ansøgningsfrist pr. 1. august 2019.

Tiltrædelse pr. 1. september eller snarest derefter.

Du skal forvente at afsætte op mod 4 timer til jobsamtalen, der udover samtaler også vil bestå af praktiske såvel som teoretiske prøver.

2019-08-02T00:51:54.283 I Lolland-Falster Brandvæsen søger vi en beredskabsfaglig medarbejder, som vil være bredt favnende og kunne deltage i alle brandvæsenets opgaver, herunder både de forebyggende, begrænsende og afhjælpende opgavesæt.Opgavesættet vil pt. primært være målrettet brandvæsenets kursusafdeling. Du skal dog være indstillet på at opgavesættet, med kort varsel, kan blive ændret til andre dele af brandvæsenets samlede opgavesæt. Til stillingen er der knyttet en vagtordning, der er en del af brandvæsnets indsatsledervagtfunktion. Det daglige arbejdssted vil være Maribo, hvorimod vagtfunktionen skal varetages fra Nakskov og nærområdet omkring Nakskov.Lolland-Falster Brandvæsen er en dynamisk organisation og vi forventer at du deltager aktivt i udviklingen af Lolland-Falster Brandvæsen som virksomhed og som arbejdsplads.Lolland-Falster Brandvæsen dækker Lolland og Guldborgsund Kommuner. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside WWW.LFBV.DKVi forventer, at du har flest mulige af følgende faglige kvalifikationer eller er villig til at gennemføre de nødvendige uddannelser. Beredskabsfaglig uddannelse på mellemlederniveau. Som minimum en håndværksmæssige erhvervsuddannelse eller en kortere videregående uddannelse. Uddannet indsatsleder. Uddannet førstehjælpsinstruktør. Uddannet projektleder. Kørekort til kat. B. Er velformuleret i dansk i både skrift og tale. Erfaring som instruktør og underviser. Behersker engelsk eller tysk i skrift og tale på bruger niveau. Gode IT-kundskaber. Af personlige kvalifikationer og egenskaber, ser vi efter følgende: Gode samarbejdsevner og gode analytiske evner. Er i stand til at arbejde selvstændigt og er yderst serviceorienteret, herunder gode formidlingsevner. Er i besiddelse af et godt humør og indstillet på meget variable arbejdstider, herunder aften- og weekendarbejde. Er uddannelsesparat. For at opnå varig ansættelse i stillingen er det et krav, at du er uddannet førstehjælpsinstruktør og indsatsleder eller, at du gennemgår og består førstehjælpsinstruktøruddannelsen indenfor det 1 år og indsatslederuddannelsen indenfor de første 3-4 ansættelsesår.Ved vurderingen af kvalificerede ansøgere lægger vi vægt på, at du i din dagligdag, herunder din fritid, er stærkt lokalt forankret i dit kommende indsatslederområde, der defineres som Vestlolland. Den enkelte indsatsledergruppe gør ofte brug af korte vagtbytter mellem kollegaerne både i og udenfor normal arbejdstid.Yderligere oplysninger:Der er tale om en fuldtidsstilling. Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.Du skal i forbindelse med ansættelsesprocessen fremvise straffeattest og børneattest.Du er velkommen til at kontakte Beredskabsdirektør Peter Søe på tlf. 61 94 80 10 for at få flere oplysninger.Ansøgningsfrist pr. 1. august 2019.Tiltrædelse pr. 1. september eller snarest derefter.Du skal forvente at afsætte op mod 4 timer til jobsamtalen, der udover samtaler også vil bestå af praktiske såvel som teoretiske prøver.10Phoenix5e0f7dea101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000010https://lolland.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=70fd05b0-8881-472b-addc-f182116b4b740EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3554000Lolland Falster Brand11Jernbanegade 74930MariboDKDanmarkORS/5e0f7dea_logo.pngORS/Small/5e0f7dea_logo.png0
ps@lfbv.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent785350EmplyMinimum pakken - 35 dagedcb922d4-eb1d-45f9-8c67-edac987d7cff_420100028-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e0f7deahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e0f7deahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e0f7dea&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5e0f7dea&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgBeredskabsfaglig medarbejder til Lolland-Falster Brandvæsen12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362149370Peter Søeps@lfbv.dkDanmarkDanmark330120870Folketidende i Nykøbing F - AvisbudeRobot Har du I lyst til at arbejde som avisbud hos Folketidende, så er det måske dig jer vi har brug for. Timetallet kan ligge fra 1 time om ugen og opad. Finder du I jobbet interessant og spændende, skal du I ikke tøve med at kontakte os. Ansøgning sendes via ansøgningsskema på: https: klapjob.dk Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning jobbet at man er tilkendt førtidspension. Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Andre ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser. Arbejdsopgaverne kan være: Modtage aviser Pakke aviser Omdeling af aviser Du skal være: Motiveret for at arbejde hvor du er ude i det fri og skal bevæge dig meget Have mod på et arbejde der er rutinepræget Være god til at holde orden Være god til at finde rundt Mødestabil og selvstændig Stillingen er på deltid, og det ugentlige timetal og arbejdstiden aftales nærmere. Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest. Denne stilling er slået op i samarbejde med KLAPjob og Folketidende og vil derfor blive besat i samarbejde med KLAPjobs jobkonsulent.

Har du/I lyst til at arbejde som avisbud hos Folketidende, så er det måske dig/jer vi har brug for.

Timetallet kan ligge fra 1 time om ugen og opad.

Finder du/I jobbet interessant og spændende, skal du/I ikke tøve med at kontakte os.

Ansøgning sendes via ansøgningsskema på: https://klapjob.dk/

Det er en forudsætning for at kunne komme i betragtning jobbet at man er tilkendt førtidspension.

Jobbet er særligt designet og tilpasset til mennesker med kognitive handicap. Andre ansøgere som ikke er målgruppen, vil derfor ikke kunne forvente svar på deres henvendelser

 

Arbejdsopgaverne kan være:

  • Modtage aviser
  • Pakke aviser
  • Omdeling af aviser

Du skal være:

  • Motiveret for at arbejde hvor du er ude i det fri og skal bevæge dig meget
  • Have mod på et arbejde der er rutinepræget
  • Være god til at holde orden
  • Være god til at finde rundt
  • Mødestabil og selvstændig

 

Stillingen er på deltid, og det ugentlige timetal og arbejdstiden aftales nærmere.

Før ansættelsen skal der fremvises straffeattest.

Denne stilling er slået op i samarbejde med KLAPjob og Folketidende og vil derfor blive besat i samarbejde med KLAPjobs jobkonsulent.

KLAPjobNykøbing F2019-11-08T00:00:002019-12-10T00:00:00
330128441Erfaren kontrolmedarbejderBasic Faxe Kommune ønsker at styrke kontrolarbejdet og søger derfor yderligere en medarbejder til kommunens kontrolgruppe. Vil du være med til at forebygge, forhindre og afdække snyd med offentlige ydelser? Så har vi en spændende stilling til dig. Der er fokus på at yde en helhedsorienteret og koordineret indsats. Vi oplever, at de bedste resultater kommer i et tæt samarbejde med borgeren. Derfor er det vigtigt, at du kan skabe en god kommunikation med borgere både mundtligt og skriftligt. Vi forventer, at du har en positiv og anerkendende tilgang til borgere, og er systematisk i din sagsbe­handling. Samarbejde og god kommunikation er også helt central i det tætte samarbejde med øvrige kolleger i centret og i kommunen i det hele taget. Kompetencer: Vi forventer, at du: Har erfaring med kontrolarbejdet Har et bredt kendskab til relevant lovgivning, f.eks. retssikkerhedsloven, forvaltningsloven, aktivloven, CPR-loven m.m. Er positiv og anerkendende i din tilgang til borgerne Har gode samarbejdsevner, og kan lide at arbejde meget tværfagligt Er serviceminded og god til at kommunikere skriftligt og mundtligt Er robust og kan håndtere at være i konfliktfyldte samtaler Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund Har lyst til at tage ansvar og byde ind med nye ideer Kontrolgruppen: Opgaver: Kontrolarbejde fra start til slut, herunder udgående virksomhedskontrol Samtaler med borgere, som undersøges for socialt snyd Forebyggende initiativer, herunder samtaler med borgerne der ønsker vejledning Samarbejde med andre kommuner og myndigheder, fx Udbetaling Danmark, boligforeninger, SKAT og Politiet Kontrolgruppen består i dag af to medarbejdere. Vi har et afvekslende og udadvendt arbejde, hvor der er stor selvstændighed til at planlægge arbejdsopgaverne. Der er et godt arbejdsfællesskab med kompetente og engagerede kollegaer og gode muligheder for faglig sparring. Det er en arbejdsplads med fokus på service, kvalitet og fællesskab, også når der er travlt. Reference: Kontrolgruppen er en del af Bibliotek & Borgerservice i Center for Kultur frivillighed & Borgerservice. Gruppen refererer til centerchefen. Tid vilkår: Fuldtid 37 timer uge Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Lønniveauet vil matche dine kvalifikationer. Tiltrædelse: Den 1. januar eller snarest derefter. Spørgsmål: Vil du vide mere, så kontakt: kontrolgruppens medarbejdere: Lone Holmberg, tlf. 5620 5439, eller Henrik Ahm, tlf. 5620 3458 eller centerchef Benny Agergaard, tlf. 5116 9361. Ansøgningsfrist: 8. december. Samtaler afholdes den 11. december

Faxe Kommune ønsker at styrke kontrolarbejdet og søger derfor yderligere en medarbejder til kommunens kontrolgruppe.

Vil du være med til at forebygge, forhindre og afdække snyd med offentlige ydelser?
Så har vi en spændende stilling til dig.

Der er fokus på at yde en helhedsorienteret og koordineret indsats. Vi oplever, at de bedste resultater kommer i et tæt samarbejde med borgeren. Derfor er det vigtigt, at du kan skabe en god kommunikation med borgere både mundtligt og skriftligt.

Vi forventer, at du har en positiv og anerkendende tilgang til borgere, og er systematisk i din sagsbe­handling. Samarbejde og god kommunikation er også helt central i det tætte samarbejde med øvrige kolleger i centret og i kommunen i det hele taget.

Kompetencer:

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med kontrolarbejdet
  • Har et bredt kendskab til relevant lovgivning, f.eks. retssikkerhedsloven, forvaltningsloven, aktivloven, CPR-loven m.m.
  • Er positiv og anerkendende i din tilgang til borgerne
  • Har gode samarbejdsevner, og kan lide at arbejde meget tværfagligt
  • Er serviceminded og god til at kommunikere skriftligt og mundtligt
  • Er robust og kan håndtere at være i konfliktfyldte samtaler
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Har lyst til at tage ansvar og byde ind med nye ideer

Kontrolgruppen
Opgaver:

  • Kontrolarbejde fra start til slut, herunder udgående virksomhedskontrol
  • Samtaler med borgere, som undersøges for socialt snyd
  • Forebyggende initiativer, herunder samtaler med borgerne der ønsker vejledning
  • Samarbejde med andre kommuner og myndigheder, fx Udbetaling Danmark, boligforeninger, SKAT og Politiet

Kontrolgruppen består i dag af to medarbejdere. Vi har et afvekslende og udadvendt arbejde, hvor der er stor selvstændighed til at planlægge arbejdsopgaverne. Der er et godt arbejdsfællesskab med kompetente og engagerede kollegaer – og gode muligheder for faglig sparring. Det er en arbejdsplads med fokus på service, kvalitet og fællesskab, også når der er travlt.

Reference: 
Kontrolgruppen er en del af Bibliotek & Borgerservice i Center for Kultur frivillighed & Borgerservice. Gruppen refererer til centerchefen.
 
Tid/ vilkår:
Fuldtid – 37 timer/uge
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Lønniveauet vil matche dine kvalifikationer.

Tiltrædelse:
Den 1. januar eller snarest derefter.
 
Spørgsmål:
Vil du vide mere, så kontakt: kontrolgruppens medarbejdere: Lone Holmberg, tlf. 5620 5439, eller Henrik Ahm, tlf. 5620 3458 eller centerchef Benny Agergaard, tlf. 5116 9361.
 
Ansøgningsfrist:
8. december.
Samtaler afholdes den 11. december

ORS/faxe.gifFaxe KommuneHaslev2019-11-21T13:00:42.3502019-12-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Folketidende i Nykøbing F - Avisbude

KLAPjob

Nykøbing F
Har du I lyst til at arbejde som avisbud hos Folketidende, så er det måske dig jer vi har brug for. Timetallet kan ligge fra 1 time om ugen og opad. Finder du I jobbet interessant og spændende, skal du I ikke tøve med at kontakte os. Ansøgning sende...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Erfaren kontrolmedarbejder

Faxe Kommune

Haslev
Faxe Kommune ønsker at styrke kontrolarbejdet og søger derfor yderligere en medarbejder til kommunens kontrolgruppe. Vil du være med til at forebygge, forhindre og afdække snyd med offentlige ydelser? Så har vi en spændende stilling til dig. Der er ...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019