Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Beskæftigelsesfaglige medarbejdere

I Jobcenter Viborg har vi taget bestik af den nyeste forskning.  

Vi er bekræftet i, at de bedste resultater nås gennem ”en arbejdspladsbaseret indsats” med relevant støtte, og vi ved, at tætte relationer gør en positiv forskel.

Vi har samlet flest mulige funktioner på én og samme medarbejder (beskæftigelsesfaglig medarbejder), der foruden myndighed også varetager fastholdelsesopgaven, coach og mentorlignende funktioner.  

Formålet er at opnå hurtigere og bedre resultater og frem for alt, at borgeren oplever en overskuelig, meningsfuld og sammenhængende indsats uden at skulle forholde sig til flere professionelle end højst nødvendigt.
 
Job- og Helhedsindsats, Jobcenter Viborg søger tre beskæftigelsesfaglige medarbejdere til faste stillinger.

Stillingerne er i Team Job og Sundhed, som er organiseret med tre indsatser, borgere som er sygemeldte ledige, borgere med en arbejdsgiver - hvor fokus er fastholdelse og borgere som er i jobafklaringsforløb.
 
Hvem er vi:

I afdelingen Job- og Helhedsindsats er der ca. 120 medarbejdere fordelt på 4 forskellige fagområder. Der er ansat omkring 40 medarbejdere i Team Job og Sundhed. 
Vi har fokus på og aktiv tidlig indsats for sygemeldte borgere. Dette fordrer, at du har evner, viljen og lysten til at motivere sygemeldte borgere og sikre arbejdsfastholdelse eller tilbagevenden til arbejdsmarkedet.

Vores kerneopgave er at bistå ledige og sygemeldte i at komme i varigt arbejde – hurtigt og effektivt samt at servicere virksomheder, der søger arbejdskraft eller, som ønsker at fastholde ansatte i job.
 

Arbejdsområdet omfatter:

  • Varetage den helhedsorienteret indsats som udgør basisindsatsen til borgerne og virksomhederne (myndighed, job- eller fastholdelses indsatsen, coach, mentorlignende funktioner m.v.).
  • Tidlig indsats og arbejdsfastholdelse herunder tæt dialog med virksomhederne.
  • Varetage sagsbehandling for målgrupperne, herunder skriftlige vurderinger og afgørelser.
  • Varetage processer i forhold til borgernes delmål og mål samt at sikre progression i forløbet. 
  • Fungere som koordinerende sagsbehandler, som deltager på rehabiliteringsmøde med borgeren i forhold til indstilling til ressourceforløb, flexjob eller førtidspension, samt udarbejde indstilling og plan for borgeren efter mødet.
  • Et bredt tværfagligt samarbejde med virksomheder, jobkonsulenter, læger og andre samarbejdspartnere.

Vi forventer, at du:
  • Har relevant uddannelse og/eller erfaring indenfor for området.
  • Er målrettet, udadvendt, positiv, har blik for helheden fokus på mål og progression.
  • Kan og vil arbejde med en coachende tilgang og tror på at samtalen kan flytte borgerne tættere på arbejdsmarkedet.
  • Har viden og interesse i det virksomhedsvendte arbejde.
  • Kan sætte fokus på udvikling, ressourcer og potentialer.  
  • Kan arbejde selvstændigt, være omstillingsparat og struktureret.
  • Kan trives i en travl hverdag, har et godt humør og bidrager til at fastholde det gode arbejdsmiljø.
  • Kan mestre at være serviceminded, fleksibel og resultatorienteret.
  • Har gode kommunikationsevner; både mundtligt og skriftligt.

Vi tilbyder:
  • Et spændende job i en afdeling i stor udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret.
  • Stor frihed til at tilrettelægge den mest relevante, meningsfulde og effektfulde indsats.
  • Højt fagligt niveau, hvor der er stor fokus på udvikling og faglige metoder.
  • Tværgående samarbejde ved bl.a. miniteams på tværs af arbejdsmarkedsområdet.  
  • Gode muligheder for udvikling og sparring.
  • Introduktionsprogram, løbende støtte og oplæring i jobbet.
  • Gode og engagerede kollegaer.  
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • 800 kollegaer i et af Danmarks mest moderne og smukkeste kontormiljøer.
  • En løn, der bliver fastsat efter principperne for Ny løn i henhold gældende overenskomst, stillingens funktioner og dine kvalifikationer.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 22. 



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015497Phoenix-b10b0d1012019-05-03T00:00:00Beskæftigelsesfaglige medarbejdereI Jobcenter Viborg har vi taget bestik af den nyeste forskning.  

Vi er bekræftet i, at de bedste resultater nås gennem ”en arbejdspladsbaseret indsats” med relevant støtte, og vi ved, at tætte relationer gør en positiv forskel.

Vi har samlet flest mulige funktioner på én og samme medarbejder (beskæftigelsesfaglig medarbejder), der foruden myndighed også varetager fastholdelsesopgaven, coach og mentorlignende funktioner.  

Formålet er at opnå hurtigere og bedre resultater og frem for alt, at borgeren oplever en overskuelig, meningsfuld og sammenhængende indsats uden at skulle forholde sig til flere professionelle end højst nødvendigt.
 
Job- og Helhedsindsats, Jobcenter Viborg søger tre beskæftigelsesfaglige medarbejdere til faste stillinger.

Stillingerne er i Team Job og Sundhed, som er organiseret med tre indsatser, borgere som er sygemeldte ledige, borgere med en arbejdsgiver - hvor fokus er fastholdelse og borgere som er i jobafklaringsforløb.
 
Hvem er vi:

I afdelingen Job- og Helhedsindsats er der ca. 120 medarbejdere fordelt på 4 forskellige fagområder. Der er ansat omkring 40 medarbejdere i Team Job og Sundhed. 
Vi har fokus på og aktiv tidlig indsats for sygemeldte borgere. Dette fordrer, at du har evner, viljen og lysten til at motivere sygemeldte borgere og sikre arbejdsfastholdelse eller tilbagevenden til arbejdsmarkedet.

Vores kerneopgave er at bistå ledige og sygemeldte i at komme i varigt arbejde – hurtigt og effektivt samt at servicere virksomheder, der søger arbejdskraft eller, som ønsker at fastholde ansatte i job.
 

Arbejdsområdet omfatter:
  • Varetage den helhedsorienteret indsats som udgør basisindsatsen til borgerne og virksomhederne (myndighed, job- eller fastholdelses indsatsen, coach, mentorlignende funktioner m.v.).
  • Tidlig indsats og arbejdsfastholdelse herunder tæt dialog med virksomhederne.
  • Varetage sagsbehandling for målgrupperne, herunder skriftlige vurderinger og afgørelser.
  • Varetage processer i forhold til borgernes delmål og mål samt at sikre progression i forløbet. 
  • Fungere som koordinerende sagsbehandler, som deltager på rehabiliteringsmøde med borgeren i forhold til indstilling til ressourceforløb, flexjob eller førtidspension, samt udarbejde indstilling og plan for borgeren efter mødet.
  • Et bredt tværfagligt samarbejde med virksomheder, jobkonsulenter, læger og andre samarbejdspartnere.

Vi forventer, at du:
  • Har relevant uddannelse og/eller erfaring indenfor for området.
  • Er målrettet, udadvendt, positiv, har blik for helheden fokus på mål og progression.
  • Kan og vil arbejde med en coachende tilgang og tror på at samtalen kan flytte borgerne tættere på arbejdsmarkedet.
  • Har viden og interesse i det virksomhedsvendte arbejde.
  • Kan sætte fokus på udvikling, ressourcer og potentialer.  
  • Kan arbejde selvstændigt, være omstillingsparat og struktureret.
  • Kan trives i en travl hverdag, har et godt humør og bidrager til at fastholde det gode arbejdsmiljø.
  • Kan mestre at være serviceminded, fleksibel og resultatorienteret.
  • Har gode kommunikationsevner; både mundtligt og skriftligt.

Vi tilbyder:
  • Et spændende job i en afdeling i stor udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret.
  • Stor frihed til at tilrettelægge den mest relevante, meningsfulde og effektfulde indsats.
  • Højt fagligt niveau, hvor der er stor fokus på udvikling og faglige metoder.
  • Tværgående samarbejde ved bl.a. miniteams på tværs af arbejdsmarkedsområdet.  
  • Gode muligheder for udvikling og sparring.
  • Introduktionsprogram, løbende støtte og oplæring i jobbet.
  • Gode og engagerede kollegaer.  
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • 800 kollegaer i et af Danmarks mest moderne og smukkeste kontormiljøer.
  • En løn, der bliver fastsat efter principperne for Ny løn i henhold gældende overenskomst, stillingens funktioner og dine kvalifikationer.

    Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 22. 


2019-05-20T00:50:39.393 I Jobcenter Viborg har vi taget bestik af den nyeste forskning. Vi er bekræftet i, at de bedste resultater nås gennem en arbejdspladsbaseret indsats med relevant støtte, og vi ved, at tætte relationer gør en positiv forskel. Vi har samlet flest mulige funktioner på én og samme medarbejder (beskæftigelsesfaglig medarbejder), der foruden myndighed også varetager fastholdelsesopgaven, coach og mentorlignende funktioner. Formålet er at opnå hurtigere og bedre resultater og frem for alt, at borgeren oplever en overskuelig, meningsfuld og sammenhængende indsats uden at skulle forholde sig til flere professionelle end højst nødvendigt. Job- og Helhedsindsats, Jobcenter Viborg søger tre beskæftigelsesfaglige medarbejdere til faste stillinger. Stillingerne er i Team Job og Sundhed, som er organiseret med tre indsatser, borgere som er sygemeldte ledige, borgere med en arbejdsgiver - hvor fokus er fastholdelse og borgere som er i jobafklaringsforløb. Hvem er vi: I afdelingen Job- og Helhedsindsats er der ca. 120 medarbejdere fordelt på 4 forskellige fagområder. Der er ansat omkring 40 medarbejdere i Team Job og Sundhed. Vi har fokus på og aktiv tidlig indsats for sygemeldte borgere. Dette fordrer, at du har evner, viljen og lysten til at motivere sygemeldte borgere og sikre arbejdsfastholdelse eller tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Vores kerneopgave er at bistå ledige og sygemeldte i at komme i varigt arbejde hurtigt og effektivt samt at servicere virksomheder, der søger arbejdskraft eller, som ønsker at fastholde ansatte i job. Arbejdsområdet omfatter:Varetage den helhedsorienteret indsats som udgør basisindsatsen til borgerne og virksomhederne (myndighed, job- eller fastholdelses indsatsen, coach, mentorlignende funktioner m.v.).Tidlig indsats og arbejdsfastholdelse herunder tæt dialog med virksomhederne.Varetage sagsbehandling for målgrupperne, herunder skriftlige vurderinger og afgørelser.Varetage processer i forhold til borgernes delmål og mål samt at sikre progression i forløbet. Fungere som koordinerende sagsbehandler, som deltager på rehabiliteringsmøde med borgeren i forhold til indstilling til ressourceforløb, flexjob eller førtidspension, samt udarbejde indstilling og plan for borgeren efter mødet.Et bredt tværfagligt samarbejde med virksomheder, jobkonsulenter, læger og andre samarbejdspartnere. Vi forventer, at du:Har relevant uddannelse og eller erfaring indenfor for området.Er målrettet, udadvendt, positiv, har blik for helheden fokus på mål og progression.Kan og vil arbejde med en coachende tilgang og tror på at samtalen kan flytte borgerne tættere på arbejdsmarkedet.Har viden og interesse i det virksomhedsvendte arbejde.Kan sætte fokus på udvikling, ressourcer og potentialer. Kan arbejde selvstændigt, være omstillingsparat og struktureret.Kan trives i en travl hverdag, har et godt humør og bidrager til at fastholde det gode arbejdsmiljø.Kan mestre at være serviceminded, fleksibel og resultatorienteret.Har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Vi tilbyder:Et spændende job i en afdeling i stor udvikling, der arbejder målrettet og resultatorienteret.Stor frihed til at tilrettelægge den mest relevante, meningsfulde og effektfulde indsats.Højt fagligt niveau, hvor der er stor fokus på udvikling og faglige metoder.Tværgående samarbejde ved bl.a. miniteams på tværs af arbejdsmarkedsområdet. Gode muligheder for udvikling og sparring.Introduktionsprogram, løbende støtte og oplæring i jobbet.Gode og engagerede kollegaer. Et godt arbejdsmiljø.800 kollegaer i et af Danmarks mest moderne og smukkeste kontormiljøer.En løn, der bliver fastsat efter principperne for Ny løn i henhold gældende overenskomst, stillingens funktioner og dine kvalifikationer. Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 22.11jobnetb10b0d10100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=245c7233-2c38-44a2-850b-569301d35b020EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3518487Arbejdsmarked - Job- og Helhedsindsats11Prinsens Alle 58800ViborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent752828JobNet4981790498179010002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b10b0d10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b10b0d10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b10b0d10&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b10b0d10&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale177Fagkonsulent6Ledelse9Undervisning og pædagogik361658966Carinanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330030710Controller til Unge/Voksne i Jobcenter SkiveRobot Vi søger en controller til understøttelse af medarbejdere og ledere i Unge Voksne. Unge Voksne er en sektion i Jobcenter Skive, der er ansvarlig for indsatsen til uddannelses- og kontanthjælpsmodtagere, personer i ressourceforløb og personer, der er visiteret til fleksjob. Afdelingen består af 1 leder, 1 teamleder og ca. 45 medarbejdere, der er organiseret i 5 teams: ungeteamet, voksenteamet, mentor og tilbud, administration og jobkonsulenter. Som controller, har du lyst og evne til at medvirke til fortsat god faglig styring på området. Du har samtidig evne til at understøtte den løbende fornyelse af arbejdsgange og procedurer på området, i tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere. Dine opgaver vil blandt andet bestå iSikre ensartethed i formalia, politikker og arbejdsgangeImplementering af nye arbejdsgange, herunder udarbejdelse og opfølgning på arbejdsgangeLøbende opdatering af beskrivelse af interne forretningsgange, procedurer og snitflader med henblik på optimeringLovfortolkningImplementering af ny lovgivning - undervisning af ledere og medarbejdereUnderstøttelse af medarbejdernes opgaveløsningSparrings- og analyseopgaver for ledelsen. Du vil komme til at arbejde i en hverdag præget af hyppige forandringer og udvikling, hvor du som controller får en betydningsfuld rolle, i samarbejde med øvrige medarbejdere og ledelsen. Vi søger Vi søger en engageret controller, der har et solidt kendskab til jobcentrets opgaver og interesse for lovgivningen på beskæftigelsesområdet. Du skal have fokus på kvalitetsudvikling af sagsbehandling og forretningsgange og kunne videreformidle ny viden gennemskue snitflader indenfor området. Det er vigtigt, at du kan være med til at sikre god skik i arbejdsgangene og beslutningerne i jobcentrets arbejde. Du skal være ansvarsbevidst, systematisk og selvstændig, da der vil være høj grad af selvbestemmelse i opgaveløsningen. Vi forventer, at duhar en relevant uddannelsesmæssig baggrundhar konkret kendskab til og erfaring med beskæftigelsesområdet i en kommunal forvaltninghar gode analytiske evner og er i stand til at skabe et overblikhar kendskab til forvaltningsret og sagsbehandling, herunder arbejdsgangehar kendskab til fagsystemet Fasit eller lignende fagsystem Du kan læse mere om beskæftigelsesindsatsen i Skive Kommune på Jobcenter Skives hjemmeside (http: jobcenterskive.dk) og i Beskæftigelsesplan 2019 (https: www.skive.dk media 17768 beskaeftigelsesplan-2019.pdf). Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til sektionsleder Marie Louise Andersen Arenbrandt på tlf. 99 15 59 17 22 29 00 43 eller mlaa@skivekommune.dk. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse. Der er tale om en fuldtidsstilling. Tiltrædelse snarest mulig. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 12. juni kl. 12.00. Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 19. juni 2019. Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem Skive - det er RENT LIV I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV. Læs mere på www.skive.dkVi søger en controller til understøttelse af medarbejdere og ledere i Unge/Voksne.

Unge/Voksne er en sektion i Jobcenter Skive, der er ansvarlig for indsatsen til uddannelses- og kontanthjælpsmodtagere, personer i ressourceforløb og personer, der er visiteret til fleksjob. Afdelingen består af 1 leder, 1 teamleder og ca. 45 medarbejdere, der er organiseret i 5 teams: ungeteamet, voksenteamet, mentor og tilbud, administration og jobkonsulenter.

Som controller, har du lyst og evne til at medvirke til fortsat god faglig styring på området. Du har samtidig evne til at understøtte den løbende fornyelse af arbejdsgange og procedurer på området, i tæt samarbejde med ledelse og medarbejdere.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i
  • Sikre ensartethed i formalia, politikker og arbejdsgange
  • Implementering af nye arbejdsgange, herunder udarbejdelse og opfølgning på arbejdsgange
  • Løbende opdatering af beskrivelse af interne forretningsgange, procedurer og snitflader med henblik på optimering
  • Lovfortolkning
  • Implementering af ny lovgivning - undervisning af ledere og medarbejdere
  • Understøttelse af medarbejdernes opgaveløsning
  • Sparrings- og analyseopgaver for ledelsen.

Du vil komme til at arbejde i en hverdag præget af hyppige forandringer og udvikling, hvor du som controller får en betydningsfuld rolle, i samarbejde med øvrige medarbejdere og ledelsen.

Vi søger
Vi søger en engageret controller, der har et solidt kendskab til jobcentrets opgaver og interesse for lovgivningen på beskæftigelsesområdet. Du skal have fokus på kvalitetsudvikling af sagsbehandling og forretningsgange og kunne videreformidle ny viden/gennemskue snitflader indenfor området.
Det er vigtigt, at du kan være med til at sikre god skik i arbejdsgangene og beslutningerne i jobcentrets arbejde. Du skal være ansvarsbevidst, systematisk og selvstændig, da der vil være høj grad af selvbestemmelse i opgaveløsningen.

Vi forventer, at du
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • har konkret kendskab til og erfaring med beskæftigelsesområdet i en kommunal forvaltning
  • har gode analytiske evner og er i stand til at skabe et overblik
  • har kendskab til forvaltningsret og sagsbehandling, herunder arbejdsgange
  • har kendskab til fagsystemet Fasit eller lignende fagsystem

Du kan læse mere om beskæftigelsesindsatsen i Skive Kommune på Jobcenter Skives hjemmeside (http://jobcenterskive.dk) og i Beskæftigelsesplan 2019 (https://www.skive.dk/media/17768/beskaeftigelsesplan-2019.pdf).

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til sektionsleder Marie Louise Andersen Arenbrandt på tlf. 99 15 59 17 / 22 29 00 43 eller mlaa@skivekommune.dk.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Der er tale om en fuldtidsstilling.

Tiltrædelse snarest mulig.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 12. juni kl. 12.00.

Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 19. juni 2019.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-05-23T00:00:002019-06-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Controller til Unge/Voksne i Jobcenter Skive

Skive Kommune

Skive
Vi søger en controller til understøttelse af medarbejdere og ledere i Unge Voksne. Unge Voksne er en sektion i Jobcenter Skive, der er ansvarlig for indsatsen til uddannelses- og kontanthjælpsmodtagere, personer i ressourceforløb og personer, der er...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019