Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Beskæftigelsessagsbehandler til Integration, Jobcenter Randers

Vil du være med til at fortsætte det gode arbejde?

Integration er en del af Jobcenter Randers – og afdelingen varetager opgaver for borgere omfattet af integrationsloven, både den beskæftigelsesrettede indsats og familiesagsbehandlingen.

Der er stadig gang i butikken, men ikke helt så meget som tidligere, så derfor slår vi en midlertidig stilling på, hvor ansættelsen udløber d. 31. december 2018.
Det er dog en rigtig god mulighed for at se området an, f.eks. hvis du er nyuddannet og du bliver del af en erfaren og dygtig gruppe af kollegaer der varetager opgaverne omkring den beskæftigelsesrettede indsats for flygtninge og familiesammenførte.

Integrationsteamet på Jobcenter Randers varetager alt arbejde med flygtninge, familiesammenførte og EU/EØS borgere i integrationsperioden - lige fra boligplacering, henvisning til og samarbejde med Sprogcenter Randers, henvisning til og samarbejde med jobkonsulent til løbende opfølgninger samt også familiesagsbehandlingen i integrationssager og vi arbejder derfor i høj grad helhedsorienteret.

Dine opgaver i Integration vil primært være:

  • sørge for en god opstart for alle nye flygtninge og familiesammenførte
  • udarbejdelse af integrationskontrakter og som et led heri at give et tilbud inden for den til enhver tid eksisterende tilbudsvifte
  • at afholde løbende opfølgningsssamtaler, hvor fokus er på tilegnelsen af det danske sprog og deltagelse på arbejdsmarkedet og ved herigennem at opnå en vellykket integration
  • deltage i undervisningen af vores borgere i vores interne undervisningstilbud

Vi forventer af dig, at du
  • kan være med til at fortsætte det gode integrationsarbejde
  • har stor lyst og vilje til at indgå i mange samarbejdsrelationer
  • evt. har erfaring med målgruppen og med at arbejde inden for integrationsloven
  • har erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløb
  • kan byde ind med gode løsninger
  • formår at arbejde systematisk og målrettet med myndighedsopgaver
  • er stærk IT-mæssigt, da du skal arbejde med en del systemer og portaler
  • har mod på at undervise nyankomne borgere
  • skal kunne navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i ”kaos”, samt håndtere mange bolde i luften på en professionel måde
  • har en uddannelse som bachelor indenfor offentlig administration, som socialformidler, socialrådgiver eller anden relevant uddannelse og/eller erfaring
  • kan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaver

Vi tilbyder
  • 35 engagerede kolleger i Integration
  • et godt arbejdsklima med faglig opbakning af kolleger, faglig konsulent og ledelse
  • selvstændigt arbejdsområde
  • mulighed for indflydelse på den faglige udvikling
  • grundig oplæring
  • administrativ støtte fra vores administrative team

Din personlighed, det at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab og dine erfaringer som sagsbehandler spiller en stor rolle – samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde borgerne med forventninger om ansvar i eget liv og med fokus på uddannelse og arbejde.

Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer til besættelse 1. maj eller 1. juni 2018 og ansættelsen udløber d. 31. december 2018.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Laila Jerming Graf på telefon 21 19 06 91 eller beskæftigelsessagsbehandler Anna Iversen på telefon 8915 1322.

Ansættelsessamtaler gennemføres den 26. april 2018.

Ansættelsesforhold
Tidsbegrænset stilling på fuld tid.

Tiltrædelse
1. maj eller 1. juni 2018

Ansøgningsfrist
19.04.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Jobcenter Randers

Kontaktperson
Laila Jerming Graf, tlf. 21 19 06 91

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787398Phoenix-f436a2c312018-04-04T17:12:16.947Beskæftigelsessagsbehandler til Integration, Jobcenter RandersVil du være med til at fortsætte det gode arbejde?

Integration er en del af Jobcenter Randers – og afdelingen varetager opgaver for borgere omfattet af integrationsloven, både den beskæftigelsesrettede indsats og familiesagsbehandlingen.

Der er stadig gang i butikken, men ikke helt så meget som tidligere, så derfor slår vi en midlertidig stilling på, hvor ansættelsen udløber d. 31. december 2018.
Det er dog en rigtig god mulighed for at se området an, f.eks. hvis du er nyuddannet og du bliver del af en erfaren og dygtig gruppe af kollegaer der varetager opgaverne omkring den beskæftigelsesrettede indsats for flygtninge og familiesammenførte.

Integrationsteamet på Jobcenter Randers varetager alt arbejde med flygtninge, familiesammenførte og EU/EØS borgere i integrationsperioden - lige fra boligplacering, henvisning til og samarbejde med Sprogcenter Randers, henvisning til og samarbejde med jobkonsulent til løbende opfølgninger samt også familiesagsbehandlingen i integrationssager og vi arbejder derfor i høj grad helhedsorienteret.

Dine opgaver i Integration vil primært være:
  • sørge for en god opstart for alle nye flygtninge og familiesammenførte
  • udarbejdelse af integrationskontrakter og som et led heri at give et tilbud inden for den til enhver tid eksisterende tilbudsvifte
  • at afholde løbende opfølgningsssamtaler, hvor fokus er på tilegnelsen af det danske sprog og deltagelse på arbejdsmarkedet og ved herigennem at opnå en vellykket integration
  • deltage i undervisningen af vores borgere i vores interne undervisningstilbud

Vi forventer af dig, at du
  • kan være med til at fortsætte det gode integrationsarbejde
  • har stor lyst og vilje til at indgå i mange samarbejdsrelationer
  • evt. har erfaring med målgruppen og med at arbejde inden for integrationsloven
  • har erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløb
  • kan byde ind med gode løsninger
  • formår at arbejde systematisk og målrettet med myndighedsopgaver
  • er stærk IT-mæssigt, da du skal arbejde med en del systemer og portaler
  • har mod på at undervise nyankomne borgere
  • skal kunne navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i ”kaos”, samt håndtere mange bolde i luften på en professionel måde
  • har en uddannelse som bachelor indenfor offentlig administration, som socialformidler, socialrådgiver eller anden relevant uddannelse og/eller erfaring
  • kan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaver

Vi tilbyder
  • 35 engagerede kolleger i Integration
  • et godt arbejdsklima med faglig opbakning af kolleger, faglig konsulent og ledelse
  • selvstændigt arbejdsområde
  • mulighed for indflydelse på den faglige udvikling
  • grundig oplæring
  • administrativ støtte fra vores administrative team

Din personlighed, det at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab og dine erfaringer som sagsbehandler spiller en stor rolle – samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde borgerne med forventninger om ansvar i eget liv og med fokus på uddannelse og arbejde.

Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer til besættelse 1. maj eller 1. juni 2018 og ansættelsen udløber d. 31. december 2018.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Laila Jerming Graf på telefon 21 19 06 91 eller beskæftigelsessagsbehandler Anna Iversen på telefon 8915 1322.

Ansættelsessamtaler gennemføres den 26. april 2018.

Ansættelsesforhold
Tidsbegrænset stilling på fuld tid.

Tiltrædelse
1. maj eller 1. juni 2018

Ansøgningsfrist
19.04.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Jobcenter Randers

Kontaktperson
Laila Jerming Graf, tlf. 21 19 06 91

 

2018-04-20T00:50:44.060 Vil du være med til at fortsætte det gode arbejde?Integration er en del af Jobcenter Randers og afdelingen varetager opgaver for borgere omfattet af integrationsloven, både den beskæftigelsesrettede indsats og familiesagsbehandlingen.Der er stadig gang i butikken, men ikke helt så meget som tidligere, så derfor slår vi en midlertidig stilling på, hvor ansættelsen udløber d. 31. december 2018.Det er dog en rigtig god mulighed for at se området an, f.eks. hvis du er nyuddannet og du bliver del af en erfaren og dygtig gruppe af kollegaer der varetager opgaverne omkring den beskæftigelsesrettede indsats for flygtninge og familiesammenførte.Integrationsteamet på Jobcenter Randers varetager alt arbejde med flygtninge, familiesammenførte og EU EØS borgere i integrationsperioden - lige fra boligplacering, henvisning til og samarbejde med Sprogcenter Randers, henvisning til og samarbejde med jobkonsulent til løbende opfølgninger samt også familiesagsbehandlingen i integrationssager og vi arbejder derfor i høj grad helhedsorienteret.Dine opgaver i Integration vil primært være:sørge for en god opstart for alle nye flygtninge og familiesammenførteudarbejdelse af integrationskontrakter og som et led heri at give et tilbud inden for den til enhver tid eksisterende tilbudsvifteat afholde løbende opfølgningsssamtaler, hvor fokus er på tilegnelsen af det danske sprog og deltagelse på arbejdsmarkedet og ved herigennem at opnå en vellykket integrationdeltage i undervisningen af vores borgere i vores interne undervisningstilbudVi forventer af dig, at dukan være med til at fortsætte det gode integrationsarbejdehar stor lyst og vilje til at indgå i mange samarbejdsrelationerevt. har erfaring med målgruppen og med at arbejde inden for integrationslovenhar erfaring med at tilrettelægge og afvikle samtaleforløbkan byde ind med gode løsningerformår at arbejde systematisk og målrettet med myndighedsopgaverer stærk IT-mæssigt, da du skal arbejde med en del systemer og portalerhar mod på at undervise nyankomne borgereskal kunne navigere i en omskiftelig hverdag og til tider i kaos , samt håndtere mange bolde i luften på en professionel mådehar en uddannelse som bachelor indenfor offentlig administration, som socialformidler, socialrådgiver eller anden relevant uddannelse og eller erfaringkan bidrage med et positivt sind og en positiv tilgang til kolleger og opgaverVi tilbyder35 engagerede kolleger i Integrationet godt arbejdsklima med faglig opbakning af kolleger, faglig konsulent og ledelseselvstændigt arbejdsområdemulighed for indflydelse på den faglige udviklinggrundig oplæringadministrativ støtte fra vores administrative teamDin personlighed, det at du ønsker at opnå resultater i et fællesskab og dine erfaringer som sagsbehandler spiller en stor rolle samtidig med, at det er helt afgørende for os, at du kan møde borgerne med forventninger om ansvar i eget liv og med fokus på uddannelse og arbejde.Der er tale om en midlertidig stilling på 37 timer til besættelse 1. maj eller 1. juni 2018 og ansættelsen udløber d. 31. december 2018.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst.Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Laila Jerming Graf på telefon 21 19 06 91 eller beskæftigelsessagsbehandler Anna Iversen på telefon 8915 1322.Ansættelsessamtaler gennemføres den 26. april 2018.AnsættelsesforholdTidsbegrænset stilling på fuld tid.Tiltrædelse1. maj eller 1. juni 2018Ansøgningsfrist19.04.18 23:59Virksomhedens oplysningerJobcenter RandersKontaktpersonLaila Jerming Graf, tlf. 21 19 06 9111Jobnetf436a2c3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-19T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/Randers/Jobs/JobApplication.aspx?ERId=267720EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3205419Randers Kommune11Regimentvej 108930Randers NØ89151515DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset549156JobNet48040011000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f436a2c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f436a2c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f436a2c3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f436a2c3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/2.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Sagsbehandler hos Randers Kommune.12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed11Socialvæsen354156915Laila Jerminginfo@signatur.dkDKDanmarkDKDanmark329925728Administrativ sagsbehandler til beregning af Fleksløntilskud og Ledighedsydelse søgesRobot Administrativ sagsbehandler til beregning af Fleksløntilskud og Ledighedsydelse pr. 1. februar eller snarest muligt. Arbejdspladsen ligger i Hadsten kun få minutters gang fra stationen, og 10 min. kørsel fra motorvej. De primære arbejdsområder vil være: Beregning af Fleksløntilskud og Ledighedsydelse Modtagelse af borgeren i skranken Vi søger en kollega, der: Har erfaring fra lignende arbejde og er vant til at arbejde med KMD systemer, gerne KMD-Aktiv. Kan læse lønsedler Har flair for tal Har kendskab til relevant lovgivning. Har gode samarbejds- og kommunikationsevner skriftlig som mundtlige. Har gå på mod. Udviser initiativ og arbejder selvstændigt. Du skal være god til borgerkontakt og skal kunne håndtere stressede situationer. Har godt humør og en positiv indstilling. Vi kan tilbyde: Et godt fagligt og socialt arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kolleger. Et afvekslende, selvstændigt og udfordrende job. Du skal indgå i et godt kollegialt team, med fagligt dygtige kollegaer, som kan give god og faglig sparring. Vi har en travl men humoristisk hverdag med højt fagligt niveau. Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt 37 timer. Yderligere oplysninger Aflønning sker efter Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstid. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Afd. leder Conni Hansen tlf. nr. 89644315 51223563, Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Samtaler Ansættelsessamtalerne finder sted uge 2 i 2019. Søg jobbet Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på http: www.favrskov.dk job


 

Administrativ sagsbehandler til beregning af Fleksløntilskud og Ledighedsydelse pr. 1. februar eller snarest muligt.

Arbejdspladsen ligger i Hadsten kun få minutters gang fra stationen, og 10 min. kørsel fra motorvej.

De primære arbejdsområder vil være:

  • Beregning af Fleksløntilskud og Ledighedsydelse
  • Modtagelse af borgeren i skranken

Vi søger en kollega, der:

  • Har erfaring fra lignende arbejde og er vant til at arbejde med KMD systemer, gerne KMD-Aktiv.
  • Kan læse lønsedler
  • Har flair for tal
  • Har kendskab til relevant lovgivning.
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner – skriftlig som mundtlige.
  • Har gå på mod.
  • Udviser initiativ og arbejder selvstændigt.
  • Du skal være god til borgerkontakt og skal kunne håndtere stressede situationer.
  • Har godt humør og en positiv indstilling.

 Vi kan tilbyde:

  • Et godt fagligt og socialt arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kolleger.
  • Et afvekslende, selvstændigt og udfordrende job. Du skal indgå i et godt kollegialt team, med fagligt dygtige kollegaer, som kan give god og faglig sparring.
  • Vi har en travl men humoristisk hverdag med højt fagligt niveau.
  • Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt 37 timer.

Yderligere oplysninger
Aflønning sker efter Ny Løn.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstid.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Afd. leder Conni Hansen tlf. nr. 89644315 / 51223563,  

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og andre relevante bilag.

Samtaler
Ansættelsessamtalerne finder sted uge 2 i 2019.

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på http://www.favrskov.dk/job ;

Jobcenter FavrskovFavrskov2018-12-10T00:00:002018-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ sagsbehandler til beregning af Fleksløntilskud og Ledighedsydelse søges

Jobcenter Favrskov

Favrskov
Administrativ sagsbehandler til beregning af Fleksløntilskud og Ledighedsydelse pr. 1. februar eller snarest muligt. Arbejdspladsen ligger i Hadsten kun få minutters gang fra stationen, og 10 min. kørsel fra motorvej. De primære arbejdsområder vil v...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:31. december 2018