Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Beskæftigelsessagsbehandlere til Jobcenter Vejen - en fast stilling og et vikariat

Kan du lide at arbejde med fastholdelse og jobmuligheder for sygemeldte, så har vi jobbet til dig. 
 
Jobcenter Vejen søger medarbejdere til en fast stilling og et vikariat på sygedagpengeområdet. 
Du skal arbejde som beskæftigelsessagsbehandler med ”Alt i en jobguide” – funktioner. 
Stillingen er organisatorisk placeret i Team sundhed, som arbejder med sygedagpenge, jobafklaringssager og forebyggende arbejdsfastholdelse. 
Vi arbejder i tæt dialog med borgere og virksomheder og er en del af ”Projekt sammen om fastholdelse”. Vi er engagerede, målrettede. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og gode udviklingsmuligheder for den enkelte medarbejder. 
Du får gode kolleger - de bedste i branchen - som er interesserede i, at dele deres store erfaring med dig. Stemningen er uhøjtidelig og uformel - også når tingene er hektiske - og humoristisk sans er derfor ingen hindring.  
 
Din profil: 
Du er god til at kommunikere på alle niveauer. En af dine styrker er at forklare din rolle, Jobcentrets muligheder men også det ansvar og den vigtige rolle den sygemeldte og virksomheden spiller i alle fastholdelsessager. 
 
Din erfaring og myndighedsforståelse er stærk. Du har faglig indsigt i lovgivningen på området. Du kan stå på mål for dine handlinger og de afgørelser du træffer, og du har gode skriftlige kompetencer. Du er kompetent, robust og handlekraftig. 
 
Du løber forrest, når vi taler om digital kommunikation, og sætter baren højt inden for god forvaltningsskik. Du udnytter digitale værktøjer med stor sikkerhed. 
 
Dine samarbejdsevner motiverer og inspirerer. Uanset om du arbejder sammen med dit team eller øvrige medarbejdere, ved du, at vi kun lykkedes ved at løbe i samme retning. Du agerer imødekommende og inspirerende og kan vejlede virksomheder om forbyggende indsatser i forhold til sygemeldinger. 
 
Du yder den professionelle service, der sikrer en kontinuerlig og god serviceoplevelse hos borgerne og virksomhederne. Du skaber relationer og kontakt til jobcentrets samarbejdspartnere. Derudover har vi en forventning om, at du har erfaring inden for det beskæftigelsesfaglige område og gerne en uddannelse som f.eks. socialrådgiver. 
 
Vi tilbyder: 
  • Et job med fart på 
  • En kommune, hvor vi agerer efter værdierne:  
  • N- ytænkning A- nerkendelse, S- sammenhæng, A- ansvar. NASA. 
  • Et selvstændigt job med høj grad af ansvar. Du har din ” egen sagsstamme”, hvor du løser hele opgaven i forhold til såvel opfølgningssamtaler, igangsætte og opfølgning på såvel virksomhedspraktikker som aktive tilbud til borgerne. Det kalder vi ”Alt i én jobguide”.  
  • Et job, hvor du er jobcentrets ansigt udadtil. Du leverer relevant service og skaber en rød tråd i sagsbehandlingen i alle sager. 
  • Et job, hvor vi arbejder med begrebet ”clean desk” – altså en digital arbejdsplads med minimal anvendelse af papirsager.  
  • Et jobcenter i dejlige fysiske rammer, der skaber rammen om en god arbejdsplads med masser af dygtige medarbejdere. 
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, ring til Gitte Skov Knudsen på tlf. nr. 30 53 46 59.
 
Sådan søger du 
Er det en profil, du synes passer på dig, så glæder vi os til at læse din ansøgning.  
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside.
 
Ansøgningsfristen er den 15. februar 2018. 
 
Saml gerne alle dokumenter i en pdf eller word fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe uønsket post.    
 
Hvis du indkaldes til samtale, vil vi kontakte dine referencer. Derfor foretrækker vi, at du i ansøgningen angiver 3 referencer med navne og mobilnr. evt. mail.  
 
Tidsplan 
1.Interviewrunde 22. februar 2018 
2. Interviewrunde 26. februar 2018.  
 
Ansættelse med virkning fra 1. marts 2018 eller snarest muligt derefter. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her