Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

betterpeople A/S søger direktør til AURA Energi & Teknik

Vil du stå i spidsen for at revitalisere og sætte retning for et alsidigt forretningsområde med et stort udviklingspotentiale? Er du en robust og løsningsorienteret leder, der på baggrund af dine kommercielle egenskaber har skabt dokumenterbare resultater? Så har du nu muligheden for at blive AURA Energis nye direktør inden for Energi & Teknik.

Nøgleposition i ambitiøs og sund virksomhed i rivende udvikling
Som direktør for Energi & Teknik, og med reference til virksomhedens administrerende direktør, får du en nøgleposition i en ambitiøs og kvalitetsbevidst vækstvirksomhed. Du får det overordnede ansvar for Energi & Teknik, som udgøres af fire afdelinger: El-handel, El-installation, Entreprise og Rådgivning. I rollen som direktør er du ansvarlig for drift, ledelse og udvikling af området, og du får desuden en plads i koncernens ledelse og dermed en central rolle i forhold til sparring om hele koncernens strategi og udvikling.

Din primære opgave bliver at optimere det samlede forretningsområde Energi & Teknik, herunder hver af de fire afdelinger. Ud fra et øget fokus på kunder, salg, vækst og indtjening revitaliserer du området, skaber nye visioner og udarbejder en ambitiøs forretningsplan for hver afdeling, der tydeligt skaber struktur og definerer retning samt prioritering. Et væsentligt ansvarsområde bliver derudover aktuelle innovationsprojekter, som f.eks. videreudvikling af el-delebilsprojektet. Som direktør sikrer du, at nye tiltag altid er i tråd med koncernstrategien samt skaber værdi for virksomheden og dens andelshavere.

Gennem din visionære, tydelige og løsningsorienterede ledelsesstil skaber du den motivation og det medejerskab, der sikrer handling hos de mere end 100 dygtige medarbejdere, heraf fire afdelingschefer, der refererer til dig.

Robust og løsningsorienteret leder med kommerciel baggrund
Dine kompetencer har du opnået gennem kombinationen af en relevant uddannelse og tidligere nøgleansættelser, med minimum fem års ledelsesansvar, i større organisationer, hvor du har leveret dokumenterbare resultater. Har du branchekendskab, er det en fordel, men vigtigst er din stærke, kommercielle baggrund, som gør dig i stand til at se mulighederne, udarbejde handlingsplaner, drive succesfuld forandringsledelse, komme i mål og skabe resultater.

Du er visionær, løsningsorienteret og professionel i din tilgang til opgaverne, og du evner at se og skabe forretningsmuligheder. Som leder og person er du professionel, robust og omstillingsparat, og du er ikke bange for at tage ansvar og stå på mål for dine valg i en udfordrende og forandringspræget hverdag. Du er en dygtig og velformuleret kommunikatør, der altid leverer sit budskab på faglig og saglig vis. Du har et stort drive, menneskelig indsigt og kan skabe gejst og motivere dine medarbejdere til at bidrage til en målorienteret og ambitiøs virksomhedskultur. Med respekt for virksomhedens nuværende processer og organisation forventes det, at du kan være med til at flytte Energi & Teknik og skabe markante resultater.

Frihed, indflydelse og udviklingspotentiale
Som direktør for Energi & Teknik tilbydes du et spændende og udfordrende job med masser af indflydelse. Du bliver ansvarlig for et område med et stort udviklingspotentiale på alsidige platforme, hvorfor der er rig mulighed for at udnytte dine kommercielle og ledelsesmæssige kompetencer til at skabe succes inden for en spændende nøglesektor. Du kommer til at føre strategiske målsætninger ud i livet i tæt samarbejde med organisationen, som udgøres af engagerede medarbejdere, der løfter i fællesskab og har en høj medarbejdertilfredshed.

Stillingen honoreres med en attraktiv gageramme, som modsvarer kravene til stillingen. 

Om AURA Energi & Teknik
AURA Energi & Teknik hører under AURA koncernen, som beskæftiger sig med vedvarende energi, installation, energirådgivning, fiber, el-handel, vedligeholdelse og udbygning af elnettet. Det er et konkurrencedygtigt energiselskab med 320 medarbejdere og en omsætning på ca. 800 mio. kr., hvoraf Energi & Teknik udgør en væsentlig andel. 

Rekrutteringsprocessen varetages af betterpeople A/S
Lyder ovenstående stilling interessant, så send din ansøgning og dit CV via link her på siden. Ansøgningerne behandles løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt CEO & Partner, Claus Bak på cb@betterpeople.dk eller tlf. +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(c) betterpeople A/S


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046936Phoenix-ae028aa312019-06-20T00:00:00betterpeople A/S søger direktør til AURA Energi & Teknik

Vil du stå i spidsen for at revitalisere og sætte retning for et alsidigt forretningsområde med et stort udviklingspotentiale? Er du en robust og løsningsorienteret leder, der på baggrund af dine kommercielle egenskaber har skabt dokumenterbare resultater? Så har du nu muligheden for at blive AURA Energis nye direktør inden for Energi & Teknik.

Nøgleposition i ambitiøs og sund virksomhed i rivende udvikling
Som direktør for Energi & Teknik, og med reference til virksomhedens administrerende direktør, får du en nøgleposition i en ambitiøs og kvalitetsbevidst vækstvirksomhed. Du får det overordnede ansvar for Energi & Teknik, som udgøres af fire afdelinger: El-handel, El-installation, Entreprise og Rådgivning. I rollen som direktør er du ansvarlig for drift, ledelse og udvikling af området, og du får desuden en plads i koncernens ledelse og dermed en central rolle i forhold til sparring om hele koncernens strategi og udvikling.

Din primære opgave bliver at optimere det samlede forretningsområde Energi & Teknik, herunder hver af de fire afdelinger. Ud fra et øget fokus på kunder, salg, vækst og indtjening revitaliserer du området, skaber nye visioner og udarbejder en ambitiøs forretningsplan for hver afdeling, der tydeligt skaber struktur og definerer retning samt prioritering. Et væsentligt ansvarsområde bliver derudover aktuelle innovationsprojekter, som f.eks. videreudvikling af el-delebilsprojektet. Som direktør sikrer du, at nye tiltag altid er i tråd med koncernstrategien samt skaber værdi for virksomheden og dens andelshavere.

Gennem din visionære, tydelige og løsningsorienterede ledelsesstil skaber du den motivation og det medejerskab, der sikrer handling hos de mere end 100 dygtige medarbejdere, heraf fire afdelingschefer, der refererer til dig.

Robust og løsningsorienteret leder med kommerciel baggrund
Dine kompetencer har du opnået gennem kombinationen af en relevant uddannelse og tidligere nøgleansættelser, med minimum fem års ledelsesansvar, i større organisationer, hvor du har leveret dokumenterbare resultater. Har du branchekendskab, er det en fordel, men vigtigst er din stærke, kommercielle baggrund, som gør dig i stand til at se mulighederne, udarbejde handlingsplaner, drive succesfuld forandringsledelse, komme i mål og skabe resultater.

Du er visionær, løsningsorienteret og professionel i din tilgang til opgaverne, og du evner at se og skabe forretningsmuligheder. Som leder og person er du professionel, robust og omstillingsparat, og du er ikke bange for at tage ansvar og stå på mål for dine valg i en udfordrende og forandringspræget hverdag. Du er en dygtig og velformuleret kommunikatør, der altid leverer sit budskab på faglig og saglig vis. Du har et stort drive, menneskelig indsigt og kan skabe gejst og motivere dine medarbejdere til at bidrage til en målorienteret og ambitiøs virksomhedskultur. Med respekt for virksomhedens nuværende processer og organisation forventes det, at du kan være med til at flytte Energi & Teknik og skabe markante resultater.

Frihed, indflydelse og udviklingspotentiale
Som direktør for Energi & Teknik tilbydes du et spændende og udfordrende job med masser af indflydelse. Du bliver ansvarlig for et område med et stort udviklingspotentiale på alsidige platforme, hvorfor der er rig mulighed for at udnytte dine kommercielle og ledelsesmæssige kompetencer til at skabe succes inden for en spændende nøglesektor. Du kommer til at føre strategiske målsætninger ud i livet i tæt samarbejde med organisationen, som udgøres af engagerede medarbejdere, der løfter i fællesskab og har en høj medarbejdertilfredshed.

Stillingen honoreres med en attraktiv gageramme, som modsvarer kravene til stillingen. 

Om AURA Energi & Teknik
AURA Energi & Teknik hører under AURA koncernen, som beskæftiger sig med vedvarende energi, installation, energirådgivning, fiber, el-handel, vedligeholdelse og udbygning af elnettet. Det er et konkurrencedygtigt energiselskab med 320 medarbejdere og en omsætning på ca. 800 mio. kr., hvoraf Energi & Teknik udgør en væsentlig andel. 

Rekrutteringsprocessen varetages af betterpeople A/S
Lyder ovenstående stilling interessant, så send din ansøgning og dit CV via link her på siden. Ansøgningerne behandles løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt CEO & Partner, Claus Bak på cb@betterpeople.dk eller tlf. +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(c) betterpeople A/S

2019-07-23T00:51:14.547 Vil du stå i spidsen for at revitalisere og sætte retning for et alsidigt forretningsområde med et stort udviklingspotentiale? Er du en robust og løsningsorienteret leder, der på baggrund af dine kommercielle egenskaber har skabt dokumenterbare resultater? Så har du nu muligheden for at blive AURA Energis nye direktør inden for Energi Teknik. Nøgleposition i ambitiøs og sund virksomhed i rivende udviklingSom direktør for Energi Teknik, og med reference til virksomhedens administrerende direktør, får du en nøgleposition i en ambitiøs og kvalitetsbevidst vækstvirksomhed. Du får det overordnede ansvar for Energi Teknik, som udgøres af fire afdelinger: El-handel, El-installation, Entreprise og Rådgivning. I rollen som direktør er du ansvarlig for drift, ledelse og udvikling af området, og du får desuden en plads i koncernens ledelse og dermed en central rolle i forhold til sparring om hele koncernens strategi og udvikling. Din primære opgave bliver at optimere det samlede forretningsområde Energi Teknik, herunder hver af de fire afdelinger. Ud fra et øget fokus på kunder, salg, vækst og indtjening revitaliserer du området, skaber nye visioner og udarbejder en ambitiøs forretningsplan for hver afdeling, der tydeligt skaber struktur og definerer retning samt prioritering. Et væsentligt ansvarsområde bliver derudover aktuelle innovationsprojekter, som f.eks. videreudvikling af el-delebilsprojektet. Som direktør sikrer du, at nye tiltag altid er i tråd med koncernstrategien samt skaber værdi for virksomheden og dens andelshavere. Gennem din visionære, tydelige og løsningsorienterede ledelsesstil skaber du den motivation og det medejerskab, der sikrer handling hos de mere end 100 dygtige medarbejdere, heraf fire afdelingschefer, der refererer til dig. Robust og løsningsorienteret leder med kommerciel baggrundDine kompetencer har du opnået gennem kombinationen af en relevant uddannelse og tidligere nøgleansættelser, med minimum fem års ledelsesansvar, i større organisationer, hvor du har leveret dokumenterbare resultater. Har du branchekendskab, er det en fordel, men vigtigst er din stærke, kommercielle baggrund, som gør dig i stand til at se mulighederne, udarbejde handlingsplaner, drive succesfuld forandringsledelse, komme i mål og skabe resultater. Du er visionær, løsningsorienteret og professionel i din tilgang til opgaverne, og du evner at se og skabe forretningsmuligheder. Som leder og person er du professionel, robust og omstillingsparat, og du er ikke bange for at tage ansvar og stå på mål for dine valg i en udfordrende og forandringspræget hverdag. Du er en dygtig og velformuleret kommunikatør, der altid leverer sit budskab på faglig og saglig vis. Du har et stort drive, menneskelig indsigt og kan skabe gejst og motivere dine medarbejdere til at bidrage til en målorienteret og ambitiøs virksomhedskultur. Med respekt for virksomhedens nuværende processer og organisation forventes det, at du kan være med til at flytte Energi Teknik og skabe markante resultater. Frihed, indflydelse og udviklingspotentialeSom direktør for Energi Teknik tilbydes du et spændende og udfordrende job med masser af indflydelse. Du bliver ansvarlig for et område med et stort udviklingspotentiale på alsidige platforme, hvorfor der er rig mulighed for at udnytte dine kommercielle og ledelsesmæssige kompetencer til at skabe succes inden for en spændende nøglesektor. Du kommer til at føre strategiske målsætninger ud i livet i tæt samarbejde med organisationen, som udgøres af engagerede medarbejdere, der løfter i fællesskab og har en høj medarbejdertilfredshed. Stillingen honoreres med en attraktiv gageramme, som modsvarer kravene til stillingen. Om AURA Energi TeknikAURA Energi Teknik hører under AURA koncernen, som beskæftiger sig med vedvarende energi, installation, energirådgivning, fiber, el-handel, vedligeholdelse og udbygning af elnettet. Det er et konkurrencedygtigt energiselskab med 320 medarbejdere og en omsætning på ca. 800 mio. kr., hvoraf Energi Teknik udgør en væsentlig andel. Rekrutteringsprocessen varetages af betterpeople A SLyder ovenstående stilling interessant, så send din ansøgning og dit CV via link her på siden. Ansøgningerne behandles løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt CEO Partner, Claus Bak på cb@betterpeople.dk eller tlf. 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (c) betterpeople A S11jobnetae028aa3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000http://www.betterpeople.dk/kandidat/job-og-karriere/aktuelle-stillinger/direktoer-aura-energi-teknik/?fbclid=IwAR2VTrKimOOva1olnfUnDmJKpFaYpBKf81g4btDckryjeqBqCk1FzmH8sB40EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3550416betterpeople A/S11Tangen 68464GaltenDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781557JobNet5007920500792010020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae028aa3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae028aa3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae028aa3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae028aa3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonbetterpeople A/S søger direktør til AURA Energi & Teknik1Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse362112995noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330123666Direktør for Social og SundhedRobot Vi søger en ambitiøs og handlekraftig direktør, der er på hjemmebane i samspillet med politikere, borgere og medarbejdere. Du har blik for kombinationen af effektiv drift og løbende udvikling og formår at sætte en tydelig retning for udviklingen på social- og sundhedsområdet i Favrskov Kommune. Sammen med den øvrige direktion er du en aktiv del af den tværgående opgaveløsning i hele organisationen. Dine overordnede opgaver bliver at sikre en professionel betjening af politikere og politiske udvalg at lede egen forvaltning og tage medansvar for kommunens samlede ledelse at bidrage aktivt til en helhedsorienteret løsning af opgaverne inden for egen forvaltning og på tværs af hele organisationen at have fokus på effektiv resurseudnyttelse og løbende udvikling af tilbuddene inden for social- og sundhedsområdet at pleje relationer og udvikle nye både internt og eksternt. Favrskov Kommune er en veldrevet vækstkommune med omkring 48.500 indbyggere, hvor der konstant er fokus på at yde den bedst mulige service over for borgerne inden for de økonomiske rammer. Mere information Ansættelsen sker som udgangspunkt på kontraktvilkår. Lønniveauet er på 1,1 mio. kr. årligt eksklusive pension. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos kommunaldirektør Jan Kallestrup på telefon 24 24 68 21 eller hos direktør Chris Petersen, MUUSMANN, på telefon 8171 7516. Ansøgningsfrist: fredag 3. januar 2020, kl. 12.00. Du finder flere informationer om stillingen i job- og personprofilen her kan du også se, hvordan du søger stillingen

Vi søger en ambitiøs og handlekraftig direktør, der er på hjemmebane i samspillet med politikere, borgere og medarbejdere.

Du har blik for kombinationen af effektiv drift og løbende udvikling og formår at sætte en tydelig retning for udviklingen på social- og sundhedsområdet i Favrskov Kommune.

Sammen med den øvrige direktion er du en aktiv del af den tværgående opgaveløsning i hele organisationen.      

Dine overordnede opgaver bliver … 

  • at sikre en professionel betjening af politikere og politiske udvalg
  • at lede egen forvaltning og tage medansvar for kommunens samlede ledelse
  • at bidrage aktivt til en helhedsorienteret løsning af opgaverne inden for egen forvaltning og på tværs af hele organisationen
  • at have fokus på effektiv resurseudnyttelse og løbende udvikling af tilbuddene inden for social- og sundhedsområdet 
  • at pleje relationer og udvikle nye – både internt og eksternt. 
     

Favrskov Kommune er …

en veldrevet vækstkommune med omkring 48.500 indbyggere, hvor der konstant er fokus på at yde den bedst mulige service over for borgerne inden for de økonomiske rammer.  

Mere information

Ansættelsen sker som udgangspunkt på kontraktvilkår. Lønniveauet er på 1,1 mio. kr. årligt eksklusive pension.  

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos kommunaldirektør Jan Kallestrup på telefon 24 24 68 21 eller hos direktør Chris Petersen, MUUSMANN, på telefon 8171 7516.

Ansøgningsfrist: fredag 3. januar 2020, kl. 12.00. 

Du finder flere informationer om stillingen i job- og personprofilen – her kan du også se, hvordan du søger stillingen 

Administrationsbygningen HinnerupHinnerup2019-11-13T00:00:002020-01-03T00:00:00
330120987Forretningsorienteret finansiel businesspartner med drive og gennemslagskraft i MidtjyllandRobot Vil du have et udadvendt job med selvstændige økonomi- og optimeringsopgaver, hvor du kan sætte dit præg på økonomistyringen i Top 100 selskaber? Og evner du, i kraft af din faglighed og personlighed, at opbygge den tillid og de relationer, det kræver at være en betroet økonomisk sparringspartner for topledere, hvor din fornemmeste opgave er at understøtte og udfordre dem på økonomi- og personaleområdet?HR-Online søger en selvstændig businesspartner, der har lyst til at være del af branchens mest innovative IT-koncept indenfor beskæftigelsesområdet.Fokus på sparring og økonomiopfølgningSom selvstændig finansiel business-partner for HR-Online bliver du en bærende kraft i at etablere proaktive forretningsorienterede og værdiskabende personaleløsninger sammen med kundernes øverste ledelse.De konkrete opgaver er at gennemføre salgsmøder herunder udarbejdelse af budgetter og prognoser i samarbejde med kundernes økonomichefer. Sideløbende får du en central rolle i at understøtte implementeringen af HR-Onlines digitale bemandingsplatform i kundernes HR-afdelinger.Økonom med gennemslagskraft og flair for samarbejdeDu har en relevant videregående økonomisk uddannelse, fx cand.merc. eller cand.oecon. Derudover har du flere års erfaring med økonomistyring i store danske virksomheder.Som person kan du arbejde selvstændigt, samtidig med at du kan kommunikere og samarbejde på tværs af teamet og med forretningen som helhed.Din tilgang til opgaveløsningen er analytisk og målrettet, og du formår med din faglige ballast og personlige gennemslagskraft at udfordre beslutningstagere på en konstruktiv måde. Derfor er det også vigtigt, at du har en solid forretningsforståelse, så du nemt kan sætte dig ind i de vilkår, hvori kunderne opererer. Endeligt trives du godt i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines.Jobbet kan løses på fuldtid eller ad hoc afhængig af dit nuværende ansættelsesforhold.Når du tilknyttes som partner, gennemgår du et veltilrettelagt introduktionsforløb, som sikrer, at du kommer godt i gang. På forløbet giver vi dig praktisk viden om forretningsområdet samt salgs- og demonstrationstræning af platformens mange praktiske funktionaliteter.Virksomheden- HR-Online er en digital markedsplads for fleksible bemandings- og serviceydelser.- HR-Online er verdens første hybrid arbejdsplatform som giver brugerne optimale forhold under alle ansættelsesforhold og som sikre virksomhedsbrugerne effektive arbejdsprocesser og minimale driftsomkostninger.- HR-Online udvikler løbende den digitale platform og har et konstant fokus på værdiskabelse for alle vores brugere.- HR-Online er repræsenteret i hele landet med hovedkontor i Odense.Send en online ansøgning via vores hjemmeside, hvis du er interesseret i at høre mere om konceptet og dine muligheder for at blive en del af Fremtidens Digitale Jobunivers.Vil du have et udadvendt job med selvstændige økonomi- og optimeringsopgaver, hvor du kan sætte dit præg på økonomistyringen i Top 100 selskaber? Og evner du, i kraft af din faglighed og personlighed, at opbygge den tillid og de relationer, det kræver at være en betroet økonomisk sparringspartner for topledere, hvor din fornemmeste opgave er at understøtte og udfordre dem på økonomi- og personaleområdet?

HR-Online søger en selvstændig businesspartner, der har lyst til at være del af branchens mest innovative IT-koncept indenfor beskæftigelsesområdet.

Fokus på sparring og økonomiopfølgning
Som selvstændig finansiel business-partner for HR-Online bliver du en bærende kraft i at etablere proaktive forretningsorienterede og værdiskabende personaleløsninger sammen med kundernes øverste ledelse.
De konkrete opgaver er at gennemføre salgsmøder herunder udarbejdelse af budgetter og prognoser i samarbejde med kundernes økonomichefer. Sideløbende får du en central rolle i at understøtte implementeringen af HR-Onlines digitale bemandingsplatform i kundernes HR-afdelinger.

Økonom med gennemslagskraft og flair for samarbejde
Du har en relevant videregående økonomisk uddannelse, fx cand.merc. eller cand.oecon. Derudover har du flere års erfaring med økonomistyring i store danske virksomheder.
Som person kan du arbejde selvstændigt, samtidig med at du kan kommunikere og samarbejde på tværs af teamet og med forretningen som helhed.
Din tilgang til opgaveløsningen er analytisk og målrettet, og du formår med din faglige ballast og personlige gennemslagskraft at udfordre beslutningstagere på en konstruktiv måde. Derfor er det også vigtigt, at du har en solid forretningsforståelse, så du nemt kan sætte dig ind i de vilkår, hvori kunderne opererer. Endeligt trives du godt i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines.
Jobbet kan løses på fuldtid eller ad hoc afhængig af dit nuværende ansættelsesforhold.

Når du tilknyttes som partner, gennemgår du et veltilrettelagt introduktionsforløb, som sikrer, at du kommer godt i gang. På forløbet giver vi dig praktisk viden om forretningsområdet samt salgs- og demonstrationstræning af platformens mange praktiske funktionaliteter.

Virksomheden
- HR-Online er en digital markedsplads for fleksible bemandings- og serviceydelser.
- HR-Online er verdens første hybrid arbejdsplatform som giver brugerne optimale forhold under alle ansættelsesforhold og som sikre virksomhedsbrugerne effektive arbejdsprocesser og minimale driftsomkostninger.
- HR-Online udvikler løbende den digitale platform og har et konstant fokus på værdiskabelse for alle vores brugere.
- HR-Online er repræsenteret i hele landet med hovedkontor i Odense.

Send en online ansøgning via vores hjemmeside, hvis du er interesseret i at høre mere om konceptet og dine muligheder for at blive en del af Fremtidens Digitale Jobunivers.
HR-OnlineAarhus C2019-11-08T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Direktør for Social og Sundhed

Administrationsbygningen Hinnerup

Hinnerup
Vi søger en ambitiøs og handlekraftig direktør, der er på hjemmebane i samspillet med politikere, borgere og medarbejdere. Du har blik for kombinationen af effektiv drift og løbende udvikling og formår at sætte en tydelig retning for udviklingen på ...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Forretningsorienteret finansiel businesspartner med drive og gennemslagskraft i Midtjylland

HR-Online

Aarhus C
Vil du have et udadvendt job med selvstændige økonomi- og optimeringsopgaver, hvor du kan sætte dit præg på økonomistyringen i Top 100 selskaber? Og evner du, i kraft af din faglighed og personlighed, at opbygge den tillid og de relationer, det kræv...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019