Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

betterpeople A/S søger en Customer Care Assistant for SGM Light A/S

Er du en struktureret og serviceminded person, som formår at smile gennem en telefon? Giver det værdi for dig at yde kompetent og professionel kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger!

For at kunne give kunderne den bedste service udvider Customer Care afdelingen, og der er i den anledning behov for en ny engageret og erfaren medarbejder på hovedkontoret i Aarhus. 

Job i et motiverende team

Du vil som Customer Care Assistant komme til at have kontakt med kunderne angående salgsordre, lagerstatus og leveringstid og komme til at vejlede SGM Light A/S' kunder i bestilling, produktforespørgsler og shipping. Du kommer derved dagligt til at kommunikere med mange kunder via både telefon og e-mail, ligesom fakturering og logistik vil være en del af din hverdag.

Du vil indgå i et stærkt, socialt team, hvor sammenhold og det, at komplementere hinanden, har stor betydning. Der er en høj arbejdsmoral i afdelingen, med plads til at spørge om hjælp, hvis man har brug for det.

Som Customer Care Assistant hos SGM Light A/S vil du få en spændende og uforudsigelig arbejdsdag, hvor ikke to dage er ens, hvorfor det er vigtigt, at du er omstillingsparat. 

Erfaren, servicemindet profil

Du er af natur lærenem, fleksibel og en forandringsvillig person, som ser muligheder frem for begrænsninger. Energisk, udadvendt og positiv er ord, som beskriver dig. Du er typen, der er villig til at gå den ekstra mil for kunden, da du sætter en dyd i  altid at give en god oplevelse. Du er en kvalitetsbevidst person, som arbejder struktureret, går op i detaljen og er god til at holde deadlines. Du har et godt overblik, og du formår at have mange bolde i luften på samme tid. Du vil indgå i et stærkt socialt team, og det er derfor væsentligt, at du som person er en teamplayer med et multikulturelt mindset. Du har en do'er-mentalitet og giver gerne en ekstra skalle for at sikre, at afdelingen sammen når i mål.

Det forventes, at du har en høj grad af erfaring inden for kundeservice og administration,  samt både taler og skriver flydende engelsk, da en stor del af kommunikationen foregår på engelsk.

Det er derudover en fordel, hvis du har erfaring med B2B og shipping, og det samme gør sig gældende med AX (ERP) og CRM system. Du er stærk, når det kommer til brugen af Microsoft Office.

Hvad tilbydes du?

Du bliver en del af et kompetent og motiveret team på en inspirerende arbejdsplads, hvor du får mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt. SGM Light er en af verdens førende producenter af LED lys til globale aktiviteter inden for underholdnings- og arkitekturbranchen. SGM Light leverer bl.a. belysning til nogle af de største artister og bands samt til internationale seværdigheder. 

Som Customer Care Assistant hos SGM Light tilbydes du et job med attraktive og ordentlige ansættelsesforhold, hvor der foruden en god løn eksempelvis kan nævnes pension, sundhedsforsikring og gode kantinefaciliteter. Der er aktive interne personaleinitiativer, som gennem sociale aktiviteter medvirker til fællesskabsfølelsen i virksomheden, så medarbejdere på tværs af afdelinger opnår et indbyrdes forhold. SGM Light er en ikke-ryger virksomhed beliggende i Aarhus V.

Ansøgning

Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, vil ansøgninger blive behandlet løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Ønsker du at søge stillingen, så send ansøgning og CV via link på denne side.

Alle ansøgninger behandles fortroligt og vil ikke blive videregivet til kunden uden din tilladelse.

(C) betterpeople A/S


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her