betterpeople A/S søger engageret og alsidig bogholder til HK Byg Entreprise

Har du styr på de mangeartede arbejdsopgaver i en økonomiafdeling, og tager du selvstændigt ansvar? Er du hurtig på tasterne og god til at skabe struktur i et omskifteligt miljø? Så har vi måske stillingen til dig!

Bredtfavnende bogholderstilling med frihed under ansvar

Du bliver som bogholder hos HK Byg Enterprise en del af en virksomhed, der arbejder målrettet mod at skabe tillid og gennemsigthed overfor bygherre og rådgivere. Du kommer til at indgå i en organisation med en udpræget vi-kultur, hvor åben kommunikation og samarbejde på tværs af organisationen er kendetegnene i måden der arbejdes på. Du får en vigtig rolle i en mindre entreprenørvirksomhed, der emmer af vækst og entreprenørånd. Din daglige gang bliver på kontoret i Hvidovre, som huser de i alt 25 ansatte hos HK Byg Enterprise. Du vil opleve, at mange af dine kolleger er ude af huset for at arbejde på virksomhedens projekter, hvorfor der ofte kun sidder to-tre kolleger fast på kontoret. Der er tale om en alsidig bogholderstilling, som du selv har indflydelse på udviklingen af, og hvor du referer direkte til den administrerende direktør. Din primære arbejdsopgave vil bestå af fakturering af kunder. Derudover får du til opgave at varetage bogføring, håndtering af debitorer og kreditorer, tidsregistreringer, indsamling af bilag til lønbehandling, lønindberetninger samt månedlige afstemninger heraf, registrering af bank ind- og udbetalinger, diverse udtræk, rejseafregning samt søgning af refusioner. Du får desuden få til opgave at levere materiale til outsourcet lønkørsel samt support til- og fakturering af servicesager.

Talstærk med masser af drive

Dine kvalifikationer inden for tal, økonomi og administration har du opnået gennem flere års erfaring fra en lignende stilling. Du har flair for tal og erfaring med økonomisystemet E-conomic, ligesom du er velbevandret i Microsoft Office pakken og har kendskab til Cloud. Det er en fordel, hvis du tidligere har været beskæftiget inden for entreprenørbranchen eller på anden måde kendskab til branchen. Din tilgang til arbejdet er struktureret og præget af passion og nysgerrighed. Du trives med at have hands-on og arbejde med alsidige opgaver, ligesom du gerne hjælper kolleger, når der er behov for det. Som person er du selvstændig, initiativrig og rummer et drive, der gør, at du formår at motiverer dig selv og nå i mål i et miljø præget af frihed under ansvar. Du er social anlagt og bibringer positivitet til det team, du er en del af.

Virksomhed præget af gejst, sammenhold og gode udviklingsmuligheder

Du bliver en del af en vækstvirksomhed med gode udviklingsmuligheder for den rette kandidat. Miljøet er uformelt med en fri tone, og du vil opleve, at der er et godt socialt sammenhold, hvor der løbende afholdes sociale arrangementer. Du kommer til at indgå i en agil og visionær organisation, der har en flad organisationsstruktur, hvor medarbejderne bliver hørt og har det godt.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du at stillingen lyder interessant, så send din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommerciel direktør Ida Storm på mail is@betterpeople.dk eller tlf. 9386 5656 eller Team Lead Maria Faber på mail mf@betterpeople.dk eller tlf. 5382 4466. Ansøgninger behandles løbende, da stillingen ønskes besat snarest muligt. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. 

(c) betterpeople A/S 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Lønkonsulent til Skanderborg kommune

Skanderborg Kommune

Odder
Er du lønkonsulent og på jagt efter et spændende og afvekslende job, hvor du kan være med til at præge den digitale udvikling på lønområdet og det tværfagligt samarbejde internt og eksternt i kommunen?Lønafdelingen i Skanderborg Kommune søger en kom...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:13. maj 2018

Allround-bogholder søges til Aarhus - deltid

HR-INDUSTRIES A/S

Favrskov
Her er der tale om et meget selvstændigt job, hvor du sidder med bogholderimæssige og administrative opgaver. Derfor søger HR-Industries for virksomhed i Aarhus Nord en bogholder som er fleksibel, serviceminded og trives med hands- on opgaver. Kvali...
Indrykket:12. marts 2018
Udløbsdato:7. maj 2018

Bogholder

MH AUTO OG LASTVOGNE ApS

Hedensted
Vi er et lastvognsværksted autoværksted i rivende udvikling. Sidste sommer flyttede vi i nye og større lokaler. På værkstedet er vi 9, hvoraf 3 er lærlinger og på kontoret er vi 1 bogholder. Der er tale om en fultidsstilling. Vi forventer du er udda...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:31. maj 2018

Regnskabsmedarbejder/controller

LAROS A/S

Aarhus
Er du vores nye controller regnskabsmedarbejder? Laros A S søger en engageret og dygtig nøglemedarbejder til at varetage en rolle som regnskabsansvarlig og controller for en portefølje af udlejningsejendomme samt ejer- og andelsboligforeninger. Vi e...
Indrykket:19. marts 2018
Udløbsdato:14. maj 2018

Regnskabsmedarbejder AP/AR - try'n-hire

TeamVikaren

Aarhus
Food Folk er en del af McDonalds koncernen og står overfor at in-source deres Norske økonomifunktion til kontoret på Frederiksberg. De ønsker derfor at ansætte yderligere en regnskabsmedarbejder til deres Finance team. Food Folk har implementeret Dy...
Indrykket:20. marts 2018
Udløbsdato:15. maj 2018