betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i Aarhus

Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre!

Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service & Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne.

IT-specialist med flair for kundekontakt
Du har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring.

Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulent
Du er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode.

Hvad tilbydes du?
Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på ’Win as a team’. Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service & Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. 

Om virksomheden
Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A/S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044618Phoenix-2cfd308312019-06-17T00:00:00betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i Aarhus

Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre!

Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service & Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne.

IT-specialist med flair for kundekontakt
Du har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring.

Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulent
Du er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode.

Hvad tilbydes du?
Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på ’Win as a team’. Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service & Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. 

Om virksomheden
Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A/S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre! Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne. IT-specialist med flair for kundekontaktDu har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring. Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulentDu er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode. Hvad tilbydes du?Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på Win as a team . Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. Om virksomhedenVirksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S11jobnet2cfd3083100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1210&ProjectId=143839&DepartmentId=18956&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3548436betterpeople A/S11Tangen 68000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779495JobNet5005911500591110017-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cfd3083https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cfd3083https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cfd3083&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2cfd3083&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362104280noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330046210betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i AalborgRobot Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virksomhed Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden. Serviceminded og smilende over telefonen Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. Hvad tilbydes du? Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere? Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! 

Sagsbehandling og support i spændende virksomhed 
Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. 

Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden.  

Serviceminded og smilende over telefonen 
Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. 

Hvad tilbydes du? 
Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden.  

Kunne du tænke dig at høre mere? 
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.  

(C) betterpeople A/S 

betterpeople A/SAalborg2019-06-19T00:00:002019-07-22T00:00:00
330044613betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i AalborgRobot Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre! Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne. IT-specialist med flair for kundekontaktDu har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring. Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulentDu er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode. Hvad tilbydes du?Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på Win as a team . Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. Om virksomhedenVirksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en stilling med fleksible, attraktive ansættelsesforhold og gode udviklingsmuligheder? Så læs videre!

Virksomheden, som betterpeople rekrutterer for, er lige nu på en spændende vækstrejse, som du har mulighed for at blive en del af. Som systemkonsulent bliver du en del af virksomhedens Service & Solutions DK afdeling, hvor du vil få ansvar for at servicere abonnementskunder i forhold til opstart og drift af deres IT-løsninger. Du vil størstedelen af tiden befinde dig på kontoret, men vil også have opgaver ude hos kunderne. I begyndelsen vil du blive godt introduceret hos Servicedesk-afdelingen, som modtager de første henvendelser fra kunderne. Du vil her blive godt klædt på til at forstå hele servicefunktionens opbygning, og du vil derefter være klar til at løse egne opgaver og gradvist komme mere ud til kunderne.

IT-specialist med flair for kundekontakt
Du har minimum 5 års erfaring med Microsoft, og i og med der er tale om en alsidig stilling, har du også erfaring med og kompetencer inden for SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med migreringsopgaver til cloud setup, VMware, Veeam, netværk (HPE Aruba, Cisco Meraki m.m.), Windows Server - gerne med certificeringer - samt fejlsøgning og udbedring. Ideelt set er du vant til kundekontakt, og du har muligvis presales-erfaring.

Selvkørende, løsningsorienteret serverkonsulent
Du er en ægte generalist, som kan lide at sætte dig ind i og arbejde med alsidige opgaver. Du er af natur selvkørende og tager ansvar for, at opgaverne løses, og du har ambitioner på både egne og virksomhedens vegne. Som person er du analytisk anlagt, og du har gennem din erfaring på arbejdsmarkedet opnået en god forretningsforståelse. Løsningsorienteret er et ord, der er kendetegnende for dig, og du kan lide at have kundekontakt. Du er en dygtig kommunikatør i både skrift og tale, og dine samarbejdsevner er gode.

Hvad tilbydes du?
Du tilbydes at blive en vigtig del af virksomheden, som har fokus på ’Win as a team’. Man hjælper hinanden, når behovet opstår, og der er tale om ægte teamspirit. Service & Solutions DK afdelingen består i dag af ca. 30 personer, og virksomheden er på en større vækstrejse, som du får muligheden for at blive en del af. Du vil komme til at arbejde sammen med dedikerede og kompetente folk i et godt og friskt arbejdsmiljø. I stillingen som systemkonsulent vil du opleve både faglig og personlig udvikling, og du har mulighed for at forene karriere med familieliv samtidig, da virksomheden tilbyder fleksible, attraktive ansættelsesforhold. Der afholdes i løbet af året forskellige sociale og sportslige aktiviteter, som der generelt er god opbakning til. 

Om virksomheden
Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Hver eneste person har betydning i virksomheden.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. betterpeople A/S varetager rekrutteringen for virksomheden, og har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SAalborg2019-06-17T00:00:002019-07-22T00:00:00
330044082Solution Consultant, MES - VibyRobot Can you take our global MES solutions even higher? We are eager to delegate a large part of the responsibility to you if you are ready to grasp and grow with the challenge. We are on a journey to implement MES solutions on a global scale and look forward to welcoming you onboard. Dairy is the department covering Manufacturing Execution Automation across the global Arla organization. We define and maintain a corporate standard toolbox within MES Automation, and collaborate with stakeholders across our sites. The toolbox is applied by a large number of trusted suppliers into specific solutions at our manufacturing sites around the globe. The job To be a success, you will play a big part in setting the overall direction for the next generation of MES solutions. You join our team in developing the architecture and will handle complexity in the processes both at the strategic and operational level. You will get the opportunity to work with extremely complex projects and bring your MES domain knowledge into our corporate solutions, and be responsible for a designated functional area within your area of expertise. The job will offer variation between head quarter-based developing and designing solutions and working closely together with colleagues at the dairy sites across the world when implementing solutions. You should expect 30-50 for travelling days per year. You question our processes in the search for opportunities for continuous improvement and deliver knowledge into projects that will have a major impact on our functional success. All in all, you ensure that our MES solutions are mature, well-documented and live up to the needs of our customers, the Arla Foods Supply Chain. Driving standardization of the area includes cost-optimal migration of the current production database and development of tomorrow s best practice methods, applications and interfaces. Another important part of your job will be to ensure proper documentation and education material for our suppliers and other stakeholders. You are You might have a Master s degree within Engineering or IT, and have gained some experience with MES solutions preferably from the food or other related industry, maybe from a consultancy. Regardless of your background, you must have a huge appetite for becoming one of the top MES Consultants within dairy. Regardless of the above, you must have profound analytical skills and the ability to handle intricate processes and data models in a complex system landscape. You thrive working with applications, data structures, and solutions, and you have the capacity to create the foundation for an efficient and stable master data environment. You might previously have been working with standardization in large-scale organizations and have successfully headed the implementation of international standards as e.g. ISA-88. As we work agile in Arla IT, it would be great if you are familiar with Scrum processes, however, if you are not, you will learn. Ideally, you have experience from working in a multicultural environment and as we operate in a global organization, it is important that you communicate effortlessly in English in writing as well as spoken. Next step To us, it s not just about making dairy products. It s about providing the ingredients vital to everyday life. Please apply as soon as possible as applications will be processed as they are received.

Can you take our global MES solutions even higher? We are eager to delegate a large part of the responsibility to you if you are ready to grasp and grow with the challenge. We are on a journey to implement MES solutions on a global scale and look forward to welcoming you onboard. “Dairy” is the department covering Manufacturing Execution & Automation across the global Arla organization. We define and maintain a corporate standard toolbox within MES & Automation, and collaborate with stakeholders across our sites. The toolbox is applied by a large number of trusted suppliers into specific solutions at our manufacturing sites around the globe.

The job
To be a success, you will play a big part in setting the overall direction for the next generation of MES solutions. You join our team in developing the architecture and will handle complexity in the processes both at the strategic and operational level. You will get the opportunity to work with extremely complex projects and bring your MES domain knowledge into our corporate solutions, and be responsible for a designated functional area within your area of expertise. The job will offer variation between head quarter-based developing and designing solutions and working closely together with colleagues at the dairy sites across the world when implementing solutions. You should expect 30-50 for travelling days per year.

You question our processes in the search for opportunities for continuous improvement and deliver knowledge into projects that will have a major impact on our functional success. All in all, you ensure that our MES solutions are mature, well-documented and live up to the needs of our customers, the Arla Foods Supply Chain.

Driving standardization of the area includes cost-optimal migration of the current production database and development of tomorrow’s best practice methods, applications and interfaces. Another important part of your job will be to ensure proper documentation and education material for our suppliers and other stakeholders.

You are
You might have a Master’s degree within Engineering or IT, and have gained some experience with MES solutions preferably from the food or other related industry, maybe from a consultancy. Regardless of your background, you must have a huge appetite for becoming one of the top MES Consultants within dairy.

Regardless of the above, you must have profound analytical skills and the ability to handle intricate processes and data models in a complex system landscape. You thrive working with applications, data structures, and solutions, and you have the capacity to create the foundation for an efficient and stable master data environment. You might previously have been working with standardization in large-scale organizations and have successfully headed the implementation of international standards as e.g. ISA-88. As we work agile in Arla IT, it would be great if you are familiar with Scrum processes, however, if you are not, you will learn.

Ideally, you have experience from working in a multicultural environment and as we operate in a global organization, it is important that you communicate effortlessly in English in writing as well as spoken.

Next step
To us, it’s not just about making dairy products. It’s about providing the ingredients vital to everyday life. Please apply as soon as possible as applications will be processed as they are received.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-06-15T00:00:002019-08-09T00:00:00
330041104Systemkonsulent til voksende softwarevirksomhed, Nobly, AarhusRobot Er du på jagt efter nye udfordringer som it-konsulent? Vil du gerne arbejde i lille softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Har du interesse i de nyeste Microsoft teknologier? Læs mere om hvad vi kan tilbyde… Grundet fortsat vækst inden for særligt den finansielle branche, er der behov for at udvide vores organisation i Aarhus yderligere. Besidder du de rette kompetencer og en god kampgejst, så kan du blive en del af et ambitiøst og stærkt hold i Nobly, hvor der samarbejdes om at skabe resultater og langvarige kunderelationer. Om stillingen Som vores nye systemkonsulent vil du, med reference til konsulentchefen, blive involveret i en lang række alsidige og udfordrende projekter og opgaver, hvor du kommer til at samarbejde tæt med kunder, engagerede kollegaer og leverandører. Dine arbejdsopgaver vil hovedsagelig omfatte: Projektarbejde - implementering af IT og ECM-løsninger Rådgivning og sparring hos eksisterende kunder Support og vedligeholdelse af kundeinstallationer Stillingen indebærer rejseaktivitet i et omfang af ca. 20 dage om året som udgangspunkt. Afhængig af dine muligheder og ønsker kan dette dog tilpasses. Dine faglige og personlige kompetencer Vi er åbne overfor din baggrund. Du kan være både nyuddannet og erfaren for at være det rigtige match for os. Fagligt ser vi gerne, at du har erfaring med flere af de teknologier vi arbejder med: Databaser (MSSQL) Virtualisering, infrastruktur og cloud (Hyper-V, Azure) Scripting og automatisering (Powershell og .NET) Servere (Windows) Vi sætter pris på en relevant IT-uddannelse, men du kan også have opnået din erfaring på anden vis. Du har et godt kendskab til Microsoft teknologier og interesserer dig for teknologi. Dansk og engelsk i skrift og tale er nødvendigt. Personligt føler du dig mest tilpas i et entreprenant miljø, hvor der er stor mulighed for indflydelse, men også betyder, at du selvfølgelig tager initiativ og ansvar. Du trives med varierende opgaver og holder af at samarbejde med eksterne kunder. Om Nobly Nobly er certificeret dansk partner og udvikler på Hyland Software s Enterprise Content Management-løsning OnBase, som er én af verdens førende på området til opbevaring og behandling af informationer. OnBase er en informationsplatform til bl.a. elektronisk sagshåndtering og dokumentstyring, som kan integrere med øvrige IT systemer. OnBase forener systemer og indhold til relevant og brugbar information, som bliver samlet og gjort let tilgængeligt for brugerne ét sted. Når brugerne får de relevante data på det rette tidspunkt, smitter det af på produktivitet, driftsomkostninger og ikke mindst serviceniveau. Søg stillingen allerede nu Løn aftales ud fra dine kvalifikationer med fast løn, pension, frokostordning m.m., men det vigtigste er selvfølgelig, at du vil kunne trives i Nobly-kulturen. Nobly samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen. Upload derfor din ansøgning og CV snarest muligt, så vi kan starte ud med en uformel snak omkring mulighederne. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne her på siden. Vi glæder os til at høre fra dig og vil besætte stillingen, så snart vi har den rigtigt kandidat.Er du på jagt efter nye udfordringer som it-konsulent? Vil du gerne arbejde i lille softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Har du interesse i de nyeste Microsoft teknologier? Læs mere om hvad vi kan tilbyde…

Grundet fortsat vækst inden for særligt den finansielle branche, er der behov for at udvide vores organisation i Aarhus yderligere. Besidder du de rette kompetencer og en god kampgejst, så kan du blive en del af et ambitiøst og stærkt hold i Nobly, hvor der samarbejdes om at skabe resultater og langvarige kunderelationer.

Om stillingen

Som vores nye systemkonsulent vil du, med reference til konsulentchefen, blive involveret i en lang række alsidige og udfordrende projekter og opgaver, hvor du kommer til at samarbejde tæt med kunder, engagerede kollegaer og leverandører.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsagelig omfatte:

  • Projektarbejde - implementering af IT og ECM-løsninger
  • Rådgivning og sparring hos eksisterende kunder
  • Support og vedligeholdelse af kundeinstallationer
Stillingen indebærer rejseaktivitet i et omfang af ca. 20 dage om året som udgangspunkt. Afhængig af dine muligheder og ønsker kan dette dog tilpasses.

Dine faglige og personlige kompetencer

Vi er åbne overfor din baggrund. Du kan være både nyuddannet og erfaren for at være det rigtige match for os.

Fagligt ser vi gerne, at du har erfaring med flere af de teknologier vi arbejder med:

  • Databaser (MSSQL)
  • Virtualisering, infrastruktur og cloud (Hyper-V, Azure)
  • Scripting og automatisering (Powershell og .NET)
  • Servere (Windows)
Vi sætter pris på en relevant IT-uddannelse, men du kan også have opnået din erfaring på anden vis. Du har et godt kendskab til Microsoft teknologier og interesserer dig for teknologi.

Dansk og engelsk i skrift og tale er nødvendigt.

Personligt føler du dig mest tilpas i et entreprenant miljø, hvor der er stor mulighed for indflydelse, men også betyder, at du selvfølgelig tager initiativ og ansvar. Du trives med varierende opgaver og holder af at samarbejde med eksterne kunder.

Om Nobly

Nobly er certificeret dansk partner og udvikler på Hyland Software's Enterprise Content Management-løsning OnBase, som er én af verdens førende på området til opbevaring og behandling af informationer. OnBase er en informationsplatform til bl.a. elektronisk sagshåndtering og dokumentstyring, som kan integrere med øvrige IT systemer. OnBase forener systemer og indhold til relevant og brugbar information, som bliver samlet og gjort let tilgængeligt for brugerne ét sted. Når brugerne får de relevante data på det rette tidspunkt, smitter det af på produktivitet, driftsomkostninger og ikke mindst serviceniveau.

Søg stillingen allerede nu

Løn aftales ud fra dine kvalifikationer med fast løn, pension, frokostordning m.m., men det vigtigste er selvfølgelig, at du vil kunne trives i Nobly-kulturen.

Nobly samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen. Upload derfor din ansøgning og CV snarest muligt, så vi kan starte ud med en uformel snak omkring mulighederne.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne her på siden.

Vi glæder os til at høre fra dig og vil besætte stillingen, så snart vi har den rigtigt kandidat.

WolterJohannsenÅbyhøj2019-06-11T00:00:002019-07-30T00:00:00
330046234betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i BrøndbyRobot Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virksomhed Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden. Serviceminded og smilende over telefonen Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. Hvad tilbydes du? Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere? Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! 

Sagsbehandling og support i spændende virksomhed 
Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. 

Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden.   

Serviceminded og smilende over telefonen 
Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. 

Hvad tilbydes du? 
Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden.  

Kunne du tænke dig at høre mere? 
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.  

(C) betterpeople A/S 

betterpeople A/SBrøndby2019-06-19T00:00:002019-07-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i Aalborg

betterpeople A/S

Aalborg
Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virkso...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

betterpeople A/S søger MS systemkonsulent til IT-virksomhed i Aalborg

betterpeople A/S

Aalborg
Har du alsidige IT-kompetencer, og er du klar til at bruge dem på at servicere og finde løsninger til nogle af Danmarks største abonnementskunder? Er du skarp inden for enten SQL, Exchange, Office 365, Azure eller Navision? Er du på udkig efter en s...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Solution Consultant, MES - Viby

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Can you take our global MES solutions even higher? We are eager to delegate a large part of the responsibility to you if you are ready to grasp and grow with the challenge. We are on a journey to implement MES solutions on a global scale and look fo...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Systemkonsulent til voksende softwarevirksomhed, Nobly, Aarhus

WolterJohannsen

Åbyhøj
Er du på jagt efter nye udfordringer som it-konsulent? Vil du gerne arbejde i lille softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Har du interesse i de nyeste Microsoft teknologier? Læs mere om hvad vi kan til...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i Brøndby

betterpeople A/S

Brøndby
Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virkso...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019