Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i Brøndby

Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! 

Sagsbehandling og support i spændende virksomhed 
Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. 

Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden.   

Serviceminded og smilende over telefonen 
Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. 

Hvad tilbydes du? 
Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden.  

Kunne du tænke dig at høre mere? 
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.  

(C) betterpeople A/S 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046234Phoenix-ae3effe112019-06-19T00:00:00betterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i Brøndby

Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! 

Sagsbehandling og support i spændende virksomhed 
Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. 

Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden.   

Serviceminded og smilende over telefonen 
Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. 

Hvad tilbydes du? 
Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden.  

Kunne du tænke dig at høre mere? 
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO & Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil +45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.  

(C) betterpeople A/S 

2019-07-23T00:51:15.547 Er du en serviceminded person, som formår at give kunderne en god oplevelse gennem telefonen? Giver det værdi for dig at yde kompetent kundeservice, hvor kundens behov er i fokus? Så er det dig, vi søger! Sagsbehandling og support i spændende virksomhed Du kommer til at arbejde med flere dele af organisationen som Service Desk Supporter. Du vil være 1st line kontakt med kunden, hvorfor du i alle situationer behandler kunden kompetent og ordentligt og sørger for, at kunden bliver betjent eller kommer videre til rette specialist. Sagsbehandling og oprettelse af sager bliver en stor del af din hverdag. Du kommer dagligt til at kommunikere med en del kunder, både nuværende og nye, via telefon og e-mail, og på sigt vil der være mulighed for at deltage i kundemøder. Du vil her blive en del af en virksomhed, som lige nu er på en spændende vækstrejse. Der er mulighed for faglig udvikling, og du vil blive en del af et dynamisk team, hvor der er fokus på sammenhold og at hjælpe hinanden. Serviceminded og smilende over telefonen Du er af natur en udadvendt og serviceminded person, som brænder for sit job, og dette skinner igennem over telefonen. Da du vil indgå i et team, er det vigtigt, at du har teamånd og bidrager positivt til arbejdskulturen. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling i et supportcenter eller kundeservice, hvorigennem du har serviceret kunder direkte. Vi ser gerne, at du har flair for IT, da du skal rådgive kunderne. Du er muligvis uddannet datamatiker, men erfaring vægter tungest. Det er derudover en fordel, hvis du har kendskab eller interesse for Office 365, Exchange eller SQL. Hvad tilbydes du? Du tilbydes en stilling som frontfigur som 1st line supporter, hvor der er et godt arbejdsmiljø samt et stærkt team, som hjælper hinanden. Derudover tilbydes du attraktive og fleksible ansættelsesvilkår og personalegoder. Som ansat hos denne virksomhed bliver du en del af deres Management Service Danmark afdeling. Virksomheden tilbyder salg af IT-produkter og services til b2b branchen. I alt er der 130 danske medarbejdere fordelt på fire lokationer i Danmark, og over 1000 medarbejdere i hele norden. Virksomhedens fælles ansvar er at yde en god kundeoplevelse og service. Værdierne i virksomheden er en integreret del af hverdagen, og de stræber efter, at bæredygtighed og mangfoldighed udgør en væsentlig del i processerne og virksomheden. Kunne du tænke dig at høre mere? Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples CEO Partner, Claus Bak på e-mail cb@betterpeople.dk eller på mobil 45 5383 4994. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S11jobnetae3effe1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000http://www.betterpeople.dk/kandidat/job-og-karriere/aktuelle-stillinger/service-desk-supporter-broendby/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3549815betterpeople A/S11Tangen 62605BrøndbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780947JobNet5007341500734110019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae3effe1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae3effe1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae3effe1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae3effe1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonbetterpeople A/S søger Service Desk Supporter til IT-virksomhed i Brøndby1Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362109740noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK