Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bevilgende sekretær

I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Lidt om stillingen og arbejdspladsen
Vi søger en bevilgende sekretær/administrativ medarbejder til Visitationen Afklaring og Forebyggelse til en fast stilling med ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Visitationen Afklaring og Forebyggelse er en myndighedsafdeling med fokus på primær rehabilitering, og vi er i rivende udvikling.  Vi er en travl og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale.
Du vil blive en del at et tæt samarbejdende team bestående af ergoterapeuter og bevilgende sekretærer, hvor gensidig sparring og kreativ tænkning, er en naturlig del af hverdagen. Derudover prioriteres det social samspil og trivsel i teamet højt.

Vi udviser handlekraft, og vi vil kendes for ordentlighed, samt for kreative velfærdsløsninger inden for den tilgængelige økonomiske ramme. 


Dine opgaver vil primært være:

  • Sagsbehandling af ansøgninger om personlige kropsbårne hjælpemidler efter Servicelovens § 112
  • Kørsel efter Servicelovens § 117
  • Kørsel efter Sundhedslovens § 170
  • Råd og vejledning
  • Administrative opgaver, herunder telefonbetjening

Vi forventer, at du
  • er kontoruddannet 
  • er stærk på skrift, såvel som i personlig kommunikation
  • er engageret og positiv - kan håndtere et til tider højt flow i opgaver og borgere
  • kan arbejde selvstændigt, analytisk og struktureret med fokus på opgaveløsning af høj kvalitet - også når flowet er højt
  • kan prioritere og skabe overblik
  • er udviklingsorienteret og har lyst til at være på forkant med udviklingen har flair og interesse for den lovmæssige og administrative del af arbejdet
  • du kan anvende IT på rutineret niveau
  • har et positivt menneskesyn, god energi og godt humør


Vi kan tilbyde:
  • En spændende stilling på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale. Du bliver en del af et team med gensidig støtte, tæt samarbejde, sammenhold og humor.
  • En spændende, travl og selvstændig arbejdsplads med daglig borgerkontakt, dygtige og kvalificerede kolleger. Vi understøtter hinanden tværfagligt i det fælles rehabiliterende mål for borgeren

Arbejdsstedets adresse:
Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lene Brøndbjerg på tlf.nr. 9982 5034 eller Dorthe Larsen på tlf.nr.: 9982 5042

Samtaler forventes afholdt i uge 29.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051490Phoenix-f12e4f8012019-07-01T12:03:42.637Bevilgende sekretærI Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Lidt om stillingen og arbejdspladsen
Vi søger en bevilgende sekretær/administrativ medarbejder til Visitationen Afklaring og Forebyggelse til en fast stilling med ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Visitationen Afklaring og Forebyggelse er en myndighedsafdeling med fokus på primær rehabilitering, og vi er i rivende udvikling.  Vi er en travl og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale.
Du vil blive en del at et tæt samarbejdende team bestående af ergoterapeuter og bevilgende sekretærer, hvor gensidig sparring og kreativ tænkning, er en naturlig del af hverdagen. Derudover prioriteres det social samspil og trivsel i teamet højt.

Vi udviser handlekraft, og vi vil kendes for ordentlighed, samt for kreative velfærdsløsninger inden for den tilgængelige økonomiske ramme. 


Dine opgaver vil primært være:
  • Sagsbehandling af ansøgninger om personlige kropsbårne hjælpemidler efter Servicelovens § 112
  • Kørsel efter Servicelovens § 117
  • Kørsel efter Sundhedslovens § 170
  • Råd og vejledning
  • Administrative opgaver, herunder telefonbetjening

Vi forventer, at du
  • er kontoruddannet 
  • er stærk på skrift, såvel som i personlig kommunikation
  • er engageret og positiv - kan håndtere et til tider højt flow i opgaver og borgere
  • kan arbejde selvstændigt, analytisk og struktureret med fokus på opgaveløsning af høj kvalitet - også når flowet er højt
  • kan prioritere og skabe overblik
  • er udviklingsorienteret og har lyst til at være på forkant med udviklingen har flair og interesse for den lovmæssige og administrative del af arbejdet
  • du kan anvende IT på rutineret niveau
  • har et positivt menneskesyn, god energi og godt humør


Vi kan tilbyde:
  • En spændende stilling på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale. Du bliver en del af et team med gensidig støtte, tæt samarbejde, sammenhold og humor.
  • En spændende, travl og selvstændig arbejdsplads med daglig borgerkontakt, dygtige og kvalificerede kolleger. Vi understøtter hinanden tværfagligt i det fælles rehabiliterende mål for borgeren

Arbejdsstedets adresse:
Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Lene Brøndbjerg på tlf.nr. 9982 5034 eller Dorthe Larsen på tlf.nr.: 9982 5042

Samtaler forventes afholdt i uge 29.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-07-16T00:52:00.197 I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Lidt om stillingen og arbejdspladsenVi søger en bevilgende sekretær administrativ medarbejder til Visitationen Afklaring og Forebyggelse til en fast stilling med ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.Visitationen Afklaring og Forebyggelse er en myndighedsafdeling med fokus på primær rehabilitering, og vi er i rivende udvikling. Vi er en travl og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale.Du vil blive en del at et tæt samarbejdende team bestående af ergoterapeuter og bevilgende sekretærer, hvor gensidig sparring og kreativ tænkning, er en naturlig del af hverdagen. Derudover prioriteres det social samspil og trivsel i teamet højt.Vi udviser handlekraft, og vi vil kendes for ordentlighed, samt for kreative velfærdsløsninger inden for den tilgængelige økonomiske ramme. Dine opgaver vil primært være: Sagsbehandling af ansøgninger om personlige kropsbårne hjælpemidler efter Servicelovens 112 Kørsel efter Servicelovens 117 Kørsel efter Sundhedslovens 170 Råd og vejledning Administrative opgaver, herunder telefonbetjening Vi forventer, at du er kontoruddannet er stærk på skrift, såvel som i personlig kommunikation er engageret og positiv - kan håndtere et til tider højt flow i opgaver og borgere kan arbejde selvstændigt, analytisk og struktureret med fokus på opgaveløsning af høj kvalitet - også når flowet er højt kan prioritere og skabe overblik er udviklingsorienteret og har lyst til at være på forkant med udviklingen har flair og interesse for den lovmæssige og administrative del af arbejdet du kan anvende IT på rutineret niveau har et positivt menneskesyn, god energi og godt humør Vi kan tilbyde: En spændende stilling på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale. Du bliver en del af et team med gensidig støtte, tæt samarbejde, sammenhold og humor. En spændende, travl og selvstændig arbejdsplads med daglig borgerkontakt, dygtige og kvalificerede kolleger. Vi understøtter hinanden tværfagligt i det fælles rehabiliterende mål for borgeren Arbejdsstedets adresse:Lindholm Brygge 31, 9400 NørresundbyVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Lene Brøndbjerg på tlf.nr. 9982 5034 eller Dorthe Larsen på tlf.nr.: 9982 5042Samtaler forventes afholdt i uge 29.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixf12e4f80101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d6e6a527-2134-4fcc-bef7-7b10e1eae3770EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3555071Visitationen - Afklaring og Forebyggelse11Lindholm Brygge 31 1.tv.9400NørresundbyDKDanmarkORS/f12e4f80_logo.gifORS/Small/f12e4f80_logo.gif0
dj-aeh@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent786011EmplyMinimum pakken - 35 dage1bcc2b43-10f7-4550-934e-a472d7add61d_3738000001-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12e4f80https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12e4f80https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12e4f80&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f12e4f80&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgEr du god til at planlægge? Som Sekretær er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Visitationen - Afklaring og Forebyggelse nu.12008011Dansk3Læse/ tale411508Sekretær5Kontor og administration362162134Dorthe Larsendj-aeh@aalborg.dkDanmarkDanmarkda-DK