Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bilsagsbehandler ergo-/fysioterapeut 34 timer ugenligt

Brænder du for sagsbehandling biler, og tager du afsæt i borgerens centrum? Så skal du søge stilling hos os i Hjælpemiddelafdelingen

 

Vi arbejder ud fra Socialforvaltningens vision: ”Selvværd og Sammenhæng i alt hvad vi siger og gør. ” Det betyder, at vi koncentrerer vores arbejde omkring de 5 leveregler, som er:     

  • Tal et sprog alle mennesker forstår    
  • Alt indenfor din ”radar” er dit ansvar    
  • Det er borgerens plan/aftale    
  • Sæt fællesskabet i spil    
  • Gå borgeren i møde     

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her: https://www.kolding.dk/images/dokumenter/Om_kommunen/Organisation/Socialforvaltningen/Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf

 

 

Har du lyst til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb. Brænder du for at bruge din viden og dine evner til god sagsbehandling, og til at være med til at udvikle området indenfor servicelovens §114.

 

Vi søger dig der:

  • Har erfaring med sagsbehandling af biler eller erfaring med sagsbehandling af hjælpemidler og lyst til at fordybe og specialisere dig inden for bilsagsbehandling
  • Har gode samarbejdsevner og kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
  • Har nemt ved at skabe tillid og relation til mennesker
  • Er god til at kommunikere med borgere, pårørende og samarbejdspartnere.
  • Er respektfuld og empatisk i din tilgang, og har en naturlig myndighed
  • Er god til at prioritere, bevarer overblikket og roen i pressede situationer
  • Har en positiv indstilling til arbejdet, som viser sig i glæde og begejstring i hverdagen
  • Mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
  • Er arbejdsom og arbejder målrettet, struktureret og tager ansvar og initiativ
  • Tror på at udfordringer er til for at blive løst.
  • Er læringsorienteret, udviklings- og forandringsparat
  • Er stabil og fleksibel
  • Er en god kollega, og lige som os vægter at det skal være sjovt at gå på arbejde

 

Derudover er du uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut. Du kan lide og har flair for at arbejde med lovgivning. Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle i skrift og tale. Ligeledes har du gode IT kompetencer, og kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante fagsystemer. Vi bruger bl.a. KMD Nexus og NOVA.

Du har kørekort til personbil.

 

Hvem er vi:

Hjælpemiddelafdelingen er en afdeling på 30 medarbejdere organiseret i teams, 1 koordinerende terapeut og 1 afdelingschef.

Vi arbejder med et højt fagligt niveau, hele tiden med fokus på at udvikle vores kompetencer, fagligt og personligt, både individuelt, i teams og i afdelingen.

Det gode arbejdsmiljø i afdelingen er et omdrejningspunkt for os.

 

Kan du se dig selv som vores nye kollega, så send os en ansøgning inklusive autorisationsbevis eller autorisationsnummer

 

For at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte os.

Afdelingschef Bettina Fischer på telefon 79797480 eller via mail befi@kolding.dk  

Koordinerende terapeut Lone Frimodt Pedersen 79797485 eller mail lofp@kolding.dk

 

Arbejdssted:

Hjælpemiddelafdelingen Domhusgade 22, 6000 Kolding.  

 

Arbejdstid:

34 timer ugentligt

 

Ansættelsesvilkår: 

Pr. 1. november

 

Samtaler afholdes d. 26. september

 

Løn:

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”send ansøgning” under stillingsannoncen. 

 

Ansøgningsfrist:  

Den 20. september

Der udsendes indkaldelse til samtaler d. 23. september

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330085659Phoenix-dbdfee9b12019-09-06T13:01:16.580Bilsagsbehandler ergo-/fysioterapeut 34 timer ugenligt

Brænder du for sagsbehandling biler, og tager du afsæt i borgerens centrum? Så skal du søge stilling hos os i Hjælpemiddelafdelingen

 

Vi arbejder ud fra Socialforvaltningens vision: ”Selvværd og Sammenhæng i alt hvad vi siger og gør. ” Det betyder, at vi koncentrerer vores arbejde omkring de 5 leveregler, som er:     

  • Tal et sprog alle mennesker forstår    
  • Alt indenfor din ”radar” er dit ansvar    
  • Det er borgerens plan/aftale    
  • Sæt fællesskabet i spil    
  • Gå borgeren i møde     

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her: https://www.kolding.dk/images/dokumenter/Om_kommunen/Organisation/Socialforvaltningen/Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf

 

 

Har du lyst til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb. Brænder du for at bruge din viden og dine evner til god sagsbehandling, og til at være med til at udvikle området indenfor servicelovens §114.

 

Vi søger dig der:

  • Har erfaring med sagsbehandling af biler eller erfaring med sagsbehandling af hjælpemidler og lyst til at fordybe og specialisere dig inden for bilsagsbehandling
  • Har gode samarbejdsevner og kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
  • Har nemt ved at skabe tillid og relation til mennesker
  • Er god til at kommunikere med borgere, pårørende og samarbejdspartnere.
  • Er respektfuld og empatisk i din tilgang, og har en naturlig myndighed
  • Er god til at prioritere, bevarer overblikket og roen i pressede situationer
  • Har en positiv indstilling til arbejdet, som viser sig i glæde og begejstring i hverdagen
  • Mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
  • Er arbejdsom og arbejder målrettet, struktureret og tager ansvar og initiativ
  • Tror på at udfordringer er til for at blive løst.
  • Er læringsorienteret, udviklings- og forandringsparat
  • Er stabil og fleksibel
  • Er en god kollega, og lige som os vægter at det skal være sjovt at gå på arbejde

 

Derudover er du uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut. Du kan lide og har flair for at arbejde med lovgivning. Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle i skrift og tale. Ligeledes har du gode IT kompetencer, og kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante fagsystemer. Vi bruger bl.a. KMD Nexus og NOVA.

Du har kørekort til personbil.

 

Hvem er vi:

Hjælpemiddelafdelingen er en afdeling på 30 medarbejdere organiseret i teams, 1 koordinerende terapeut og 1 afdelingschef.

Vi arbejder med et højt fagligt niveau, hele tiden med fokus på at udvikle vores kompetencer, fagligt og personligt, både individuelt, i teams og i afdelingen.

Det gode arbejdsmiljø i afdelingen er et omdrejningspunkt for os.

 

Kan du se dig selv som vores nye kollega, så send os en ansøgning inklusive autorisationsbevis eller autorisationsnummer

 

For at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte os.

Afdelingschef Bettina Fischer på telefon 79797480 eller via mail befi@kolding.dk  

Koordinerende terapeut Lone Frimodt Pedersen 79797485 eller mail lofp@kolding.dk

 

Arbejdssted:

Hjælpemiddelafdelingen Domhusgade 22, 6000 Kolding.  

 

Arbejdstid:

34 timer ugentligt

 

Ansættelsesvilkår: 

Pr. 1. november

 

Samtaler afholdes d. 26. september

 

Løn:

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”send ansøgning” under stillingsannoncen. 

 

Ansøgningsfrist:  

Den 20. september

Der udsendes indkaldelse til samtaler d. 23. september

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det. 

2019-09-21T00:53:01.950 Brænder du for sagsbehandling biler, og tager du afsæt i borgerens centrum? Så skal du søge stilling hos os i Hjælpemiddelafdelingen Vi arbejder ud fra Socialforvaltningens vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad vi siger og gør. Det betyder, at vi koncentrerer vores arbejde omkring de 5 leveregler, som er: Tal et sprog alle mennesker forstår Alt indenfor din radar er dit ansvar Det er borgerens plan aftale Sæt fællesskabet i spil Gå borgeren i møde Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her: https: www.kolding.dk images dokumenter Om_kommunen Organisation Socialforvaltningen Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf Har du lyst til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb. Brænder du for at bruge din viden og dine evner til god sagsbehandling, og til at være med til at udvikle området indenfor servicelovens §114. Vi søger dig der: Har erfaring med sagsbehandling af biler eller erfaring med sagsbehandling af hjælpemidler og lyst til at fordybe og specialisere dig inden for bilsagsbehandling Har gode samarbejdsevner og kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt Har nemt ved at skabe tillid og relation til mennesker Er god til at kommunikere med borgere, pårørende og samarbejdspartnere. Er respektfuld og empatisk i din tilgang, og har en naturlig myndighed Er god til at prioritere, bevarer overblikket og roen i pressede situationer Har en positiv indstilling til arbejdet, som viser sig i glæde og begejstring i hverdagen Mestrer at arbejde selvstændigt og i teams Er arbejdsom og arbejder målrettet, struktureret og tager ansvar og initiativ Tror på at udfordringer er til for at blive løst. Er læringsorienteret, udviklings- og forandringsparat Er stabil og fleksibel Er en god kollega, og lige som os vægter at det skal være sjovt at gå på arbejde Derudover er du uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut. Du kan lide og har flair for at arbejde med lovgivning. Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle i skrift og tale. Ligeledes har du gode IT kompetencer, og kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante fagsystemer. Vi bruger bl.a. KMD Nexus og NOVA. Du har kørekort til personbil. Hvem er vi: Hjælpemiddelafdelingen er en afdeling på 30 medarbejdere organiseret i teams, 1 koordinerende terapeut og 1 afdelingschef. Vi arbejder med et højt fagligt niveau, hele tiden med fokus på at udvikle vores kompetencer, fagligt og personligt, både individuelt, i teams og i afdelingen. Det gode arbejdsmiljø i afdelingen er et omdrejningspunkt for os. Kan du se dig selv som vores nye kollega, så send os en ansøgning inklusive autorisationsbevis eller autorisationsnummer For at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte os. Afdelingschef Bettina Fischer på telefon 79797480 eller via mail befi@kolding.dk Koordinerende terapeut Lone Frimodt Pedersen 79797485 eller mail lofp@kolding.dk Arbejdssted: Hjælpemiddelafdelingen Domhusgade 22, 6000 Kolding. Arbejdstid: 34 timer ugentligt Ansættelsesvilkår: Pr. 1. november Samtaler afholdes d. 26. september Løn: Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Ansøgningen sendes elektronisk via knappen send ansøgning under stillingsannoncen. Ansøgningsfrist: Den 20. september Der udsendes indkaldelse til samtaler d. 23. september Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixdbdfee9b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145483&DepartmentId=20155&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3602935Socialforvaltningen11Nicolaiplads 66000KoldingDKDanmarkORS/dbdfee9b_logo.pngORS/Small/dbdfee9b_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent819593KoldingMinimum14548300006-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbdfee9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbdfee9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbdfee9b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbdfee9b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgBilsagsbehandler ergo-/fysioterapeut 34 timer ugenligt12007991Dansk3Læse/ tale322603Fysioterapeut10Sundhed362609098befi@kolding.dkDanmarkDanmark330096874Dygtig medicinsk fysioterapeut søgesBasic Fast stilling på 34 timer til medicinsk gruppe, Kolding Sygehus, til besættelse 1. januar, 2020. Grib chancen bliv en del af vores medicinske gruppe. Har du lyst til at være på en travl arbejdsplads med et rigtig godt arbejdsmiljø i medicinsk gruppe af fysio- og ergoterapeuter, så er denne stilling attraktiv for dig. Vi arbejder på et akutsygehus med højt tempo. Vi har mange faglige ambitioner, som skal gå hånd i hånd med trivsel og stolthed over at arbejde her. Vores værdi patienten først gennemsyrer vores dagligdag. Fysio- og Ergoterapi satser på stadig faglig udvikling og har derfor afsat ugentlig tid til fordybelse, udvikling og forbedringstavle . I medicinsk gruppe er vi fast 8 fysioterapeuter og 3 ergoterapeuter. Vi dækker i gruppen Geriatrisk Afdeling, Lungemedicinsk Afdeling, Infektionsmedicinsk Afdeling, Nyremedicinsk Afdeling, Hjertemedicinsk Afdeling, FAM (Fælles Akut Modtagelse), og Gynækologisk Afdeling . Vi har i gruppen organiseret os på en måde, så vi tilgodeser kontinuitet af fysioterapi for patienten samtidig med, at alle fysioterapeuterne kan gå på samtlige afdelinger, men alligevel har en stamafdeling . Det har medført, at vi på den måde har en meget tæt koordinering om morgenen, masser af mulighed for faglig sparring og varierede arbejdsopgaver. Fysio- og Ergoterapi har ca. 60 medarbejdere herunder 2 sekretærer og 3 hjælpemiddeldepot-medarbejdere, og vi modtager op til 12 ergo - og fysioterapeutstuderende i praktik ad gangen. Terapeuterne er organiseret i 3 grupper: Medicinsk gruppe, Kirurgisk gruppe og Neurologisk gruppe. Vi søger en kollega, der: - er fagligt engageret, har overblik og kan prioritere og strukturere sin hverdag - har et godt humør og bidrager til trivsel og et godt arbejdsmiljø - er god til kommunikation og møder mennesker åbent - er fleksibel i sin måde at tænke og arbejde på - matcher vores værdier og ambitioner også på patienternes vegne - er energisk og forandringsparat - meget gerne har erfaring med arbejdsområdet. Vi tilbyder dig: - rig mulighed for at arbejde på højt fagligt niveau i tæt tværfagligt samarbejde - godt introduktionsforløb ved såvel en faglig mentor som en trivselsmentor - dygtige kolleger - varieret arbejdsdag - en afdeling med konstant fokus på arbejdsmiljøet Dine arbejdsopgaver er: Undersøgelse og vurdering af patientens funktionsniveau, udfærdigelse af genoptræningsplaner, lungefysioterapi, anden træning behandling. Du skal have vagt cirka hver ottende lørdag plus enkelte helligdage Praktiske oplysninger: Du kan få yderligere information om Kolding Sygehus på www.sygehuslillebælt.dk og stillingen ved at kontakte afdelingsterapeut Rikke Qvist Rossen på tlf.7636 2795 eller på mail Fysio.og.Ergoterapi.Kolding@rsyd.dk. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er torsdag d. 31. oktober. Der vil være ansættelsessamtaler tirsdag d. 19.november. Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.

Fast stilling på 34 timer til medicinsk gruppe, Kolding Sygehus, til besættelse 1. januar, 2020.

Grib chancen – bliv en del af vores medicinske gruppe. Har du lyst til at være på en travl arbejdsplads med et rigtig godt arbejdsmiljø i medicinsk gruppe af fysio- og ergoterapeuter, så er denne stilling attraktiv for dig.

Vi arbejder på et akutsygehus med højt tempo. Vi har mange faglige ambitioner, som skal gå hånd i hånd med trivsel og stolthed over at arbejde her. Vores værdi ”patienten først” gennemsyrer vores dagligdag. Fysio- og Ergoterapi satser på stadig faglig udvikling og har derfor afsat ugentlig tid til fordybelse, udvikling og ”forbedringstavle”.

I medicinsk gruppe er vi fast 8 fysioterapeuter og 3 ergoterapeuter. Vi dækker i gruppen Geriatrisk Afdeling, Lungemedicinsk Afdeling, Infektionsmedicinsk Afdeling, Nyremedicinsk Afdeling, Hjertemedicinsk Afdeling, FAM (Fælles Akut Modtagelse), og Gynækologisk Afdeling .

Vi har i gruppen organiseret os på en måde, så vi tilgodeser kontinuitet af fysioterapi for patienten samtidig med, at alle fysioterapeuterne kan gå på samtlige afdelinger, men alligevel har en ’stamafdeling’. Det har medført, at vi på den måde har en meget tæt koordinering om morgenen, masser af mulighed for faglig sparring og varierede arbejdsopgaver.

Fysio- og Ergoterapi har ca. 60 medarbejdere herunder 2 sekretærer og 3 hjælpemiddeldepot-medarbejdere, og vi modtager op til 12 ergo - og fysioterapeutstuderende i praktik ad gangen. Terapeuterne er organiseret i 3 grupper: Medicinsk gruppe, Kirurgisk gruppe og Neurologisk gruppe.

Vi søger en kollega, der:

- er fagligt engageret, har overblik og kan prioritere og strukturere sin hverdag

- har et godt humør og bidrager til trivsel og et godt arbejdsmiljø

- er god til kommunikation og møder mennesker åbent

- er fleksibel i sin måde at tænke og arbejde på 

- matcher vores værdier og ambitioner – også på patienternes vegne

- er energisk og forandringsparat

- meget gerne har erfaring med arbejdsområdet.

 

Vi tilbyder dig:

- rig mulighed for at arbejde på højt fagligt niveau i tæt tværfagligt samarbejde

- godt introduktionsforløb ved såvel en faglig mentor som en trivselsmentor

- dygtige kolleger

- varieret arbejdsdag

- en afdeling med konstant fokus på arbejdsmiljøet

 

Dine arbejdsopgaver er:

Undersøgelse og vurdering af patientens funktionsniveau, udfærdigelse af genoptræningsplaner, lungefysioterapi, anden træning/behandling.

Du skal have vagt cirka hver ottende lørdag plus enkelte helligdage

 

Praktiske oplysninger: 

Du kan få yderligere information om Kolding Sygehus på www.sygehuslillebælt.dk og stillingen ved at kontakte afdelingsterapeut Rikke Qvist Rossen på tlf.7636 2795 eller på mail Fysio.og.Ergoterapi.Kolding@rsyd.dk. 

 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.  

Ansøgningsfristen er torsdag d. 31. oktober.

Der vil være ansættelsessamtaler tirsdag d. 19.november.

 

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.

ORS/Small/a422591c_logo.pngFysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusKolding2019-09-27T13:02:19.0072019-10-31T00:00:00
330104087Fysioterapeut til Bifrost afdeling KildenBasic Kilden søger 1 fysioterapeut til fastansættelse 31 timer. Om jobbet Du får ansvar for de fysioterapeutiske opgaver omkring børnene på Kilden samt sparring til den øvrige personalegruppe. Udarbejdelse af træningsprogrammer for børnene. Vedligeholdelse og optræning af børnene. Lejlighedsvis deltagelse på personalemøder, samt deltage på sundhedsfaglige møder med SSA, Ergo og sygeplejerske. Deltage på tværfaglige behandlingsmøder. Undervisning i forflytninger og arbejdsstillinger internt i Bifrost. Ansøge og indkøbe hjælpemidler i samarbejde med ergoterapeut. Tiltrædelse Hurtigst muligt eller senest 1. december 2019. Vi forventer af dig At du har et fagligt fokus, samt et kendskab og erfaring med handicapområdet, gerne inden for børn og unge. At du kan varetage fysioterapeutiske kerneopgaver selvstændigt og sikkert, med udgangspunkt i børnenes og de unges behov, samt indgå i et tværfagligt samarbejde. At du kan reflektere over observationer og drøfte dem med kollegaer med henblik på at handle kvalificeret inden for eget kompetenceområde. At du engagerer dig fagligt og vil være med til at give fagligheden et løft. At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker. At du er god til at formidle dine faglige synspunkter og undervise det øvrige personale. At du kan arbejde selvstændigt samt tage ansvar for egne og fælles beslutninger. At du er fleksibel og udviklingsorienteret. At du er fysisk og psykisk robust. Vi tilbyder dig At blive en del af en spændende og udviklingsorienteret organisation. Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø. Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder. Engagerede kolleger, der tilskriver faglighed stor betydning. En ledelse med fokus på såvel proces som resultater. At være med til at videreudvikle fleksible tilbud til børn og unge med handicap. En systemisk og anerkendende arbejdsplads. Faglig sparring med sygeplejefagligt team. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Stillingen er en fastansættelse på 31 timer. Fortrinsvis dagvagter, men aftenarbejde må påregnes og weekendarbejde kan forekomme. Om os Bifrost fleksible tilbud til børn og unge med handicap, består af Kilden, Bygden og Gården. Kilden er et bo og aflastnings tilbud til børn og unge med multiplefunktionsnedsættelser. Bygden og Gården er et aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og et botilbud til børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Flere oplysninger Flere oplysninger om jobbet kan fås hos afdelingsleder Ann Pia Brunbjerg, på telefon 51 14 55 61 eller mail anpbr@vejle.dk. Link til egen hjemmeside Du kan læse mere om os på www.Bifrost.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning med referencer og dokumentation for uddannelse senest den 25. oktober 2019. Der afholdes samtaler i starten af uge 44. Børneattest og straffeattest Vi indhenter børne- samt offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.


Kilden søger 1 fysioterapeut til fastansættelse 31 timer.


Om jobbet

  • Du får ansvar for de fysioterapeutiske opgaver omkring børnene på Kilden samt sparring til den øvrige personalegruppe.
  • Udarbejdelse af træningsprogrammer for børnene.
  • Vedligeholdelse og optræning af børnene.
  • Lejlighedsvis deltagelse på personalemøder, samt deltage på sundhedsfaglige møder med SSA, Ergo og sygeplejerske.
  • Deltage på tværfaglige behandlingsmøder.
  • Undervisning i forflytninger og arbejdsstillinger internt i Bifrost.
  • Ansøge og indkøbe hjælpemidler i samarbejde med ergoterapeut.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt eller senest 1. december 2019.

Vi forventer af dig

  • At du har et fagligt fokus, samt et kendskab og erfaring med handicapområdet, gerne inden for børn og unge.
  • At du kan varetage fysioterapeutiske kerneopgaver selvstændigt og sikkert, med udgangspunkt i børnenes og de unges behov, samt indgå i et tværfagligt samarbejde.
  • At du kan reflektere over observationer og drøfte dem med kollegaer med henblik på at handle kvalificeret inden for eget kompetenceområde.
  • At du engagerer dig fagligt og vil være med til at give fagligheden et løft.
  • At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker.
  • At du er god til at formidle dine faglige synspunkter og undervise det øvrige personale.
  • At du kan arbejde selvstændigt samt tage ansvar for egne og fælles beslutninger.
  • At du er fleksibel og udviklingsorienteret.
  • At du er fysisk og psykisk robust.

Vi tilbyder dig

  • At blive en del af en spændende og udviklingsorienteret organisation.
  • Et udfordrende og spændende arbejdsmiljø.
  • Et afvekslende job med gode udviklingsmuligheder.
  • Engagerede kolleger, der tilskriver faglighed stor betydning.
  • En ledelse med fokus på såvel proces som resultater.
  • At være med til at videreudvikle fleksible tilbud til børn og unge med handicap.
  • En systemisk og anerkendende arbejdsplads.
  • Faglig sparring med sygeplejefagligt team.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn.

Stillingen er en fastansættelse på 31 timer. Fortrinsvis dagvagter, men aftenarbejde må påregnes og weekendarbejde kan forekomme.

Om os
Bifrost – fleksible tilbud til børn og unge med handicap, består af Kilden, Bygden og Gården. Kilden er et bo og aflastnings tilbud til børn og unge med multiplefunktionsnedsættelser. Bygden og Gården er et aflastningstilbud til hjemmeboende børn med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og et botilbud til børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser.

Flere oplysninger
Flere oplysninger om jobbet kan fås hos afdelingsleder Ann Pia Brunbjerg, på telefon 51 14 55 61 eller mail anpbr@vejle.dk.

Link til egen hjemmeside
Du kan læse mere om os på www.Bifrost.vejle.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning med referencer og dokumentation for uddannelse senest den 25. oktober 2019.
Der afholdes samtaler i starten af uge 44.


Børneattest og straffeattest
Vi indhenter børne- samt offentlig straffeattest.


Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/d4236c26_logo.pngBifrostBørkop2019-10-09T17:00:59.9432019-10-25T00:00:00
330103778Fysioterapeut med særlig interesse for geriatri og rehabiliteringBasic Træning & Forebyggelse i Aabenraa Kommune søger en fysioterapeut til rehabilitering og genoptræning. Tiltrædelse i stillingen ønskes pr. 15. november 2019 eller snarest derefter. Træning & Forebyggelse er et udførerområde i Aabenraa Kommune med ca. 60 ansatte i forhold til træning, forebyggelse og virksomhedsrettede tilbud. Vi har særlig fokus på aktiv borgerdeltagelse og samarbejde på tværs og med evt. pårørende i løsning af kerneopgaven. Om stillingen Vi efterspørger en fysioterapeut, 35-37 timer ugentlig til seniorenheden i Træning & Forebyggelse. Arbejdssteder er vores træningscentre i Aabenraa, Rødekro og Padborg. Træning kan også foregå i borgers hjem eller nærmiljø. Arbejdsopgaver Den fælles kerneopgave i Social og Sundhed er sundhed, mestring og fællesskabelse, som er fundamentet for opgaverne i stillingen: Genoptræning efter Sundhedslovens § 140 og Servicelovens § 86.1 Rehabilitering efter Servicelovens §83a Målgruppe Hovedparten af de borgere, der tilknyttes seniorenheden er over 65 år og har udfordringer, der har baggrund i medicinske eller neurologiske tilstande, hofteproblematikker, cancer, KOL eller og demens. Vi har et særligt ønske om, at du er fagligt godt rustet med erfaring fra lignende stillinger som fysioterapeut. har gode evner til at skabe relationer i det tværfaglige samarbejde. har fokus på at støtte borgeren til at tage ansvar for eget forløb, igennem den motiverende samtale, SMART-mål, og dokumentation sammen med borgeren. trives i en travl hverdag, og kan agere i en uforudsigelig og omskiftelig hverdag. er god til at bevare overblikket, og ansvarligt strukturere, planlægge og koordinere egen arbejdsdag. er fleksibel i varetagelsen af de terapeutiske opgaver og arbejdstidens placering. bidrager til et godt og inspirerende arbejdsmiljø, ved din anerkendende tilgang i sparringen med dine kollegaer. byder ind med konstruktive input til den fælles udvikling. udviser loyalitet i arbejdet med de fælles mål indenfor Træning & Forebyggelses rammer. anvender ubesværet digitale værktøjer, og er motiveret for at anvende velfærdsteknologi i løsningen af kerneopgaven. har kørekort kategori B. Hvad kan du forvente: En spændende arbejdsplads med mange muligheder i samarbejdet med borgerne og med andre aktører En central rolle i det fælles udviklingsarbejde på trænings- og rehabiliteringsområdet Et dynamisk og levende arbejdsmiljø Indflydelse på, og ansvar for, eget arbejds- og fagområde med afsæt i kerneopgaven Mulighed for faglig sparring i et stort fagligt miljø Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. Ansøgning Send ansøgning, CV og relevante bilag som Word eller PDF via linket. Ansøgningsfristen er onsdag d. 23. oktober 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag eftermiddag d. 28. oktober eller tirsdag d. 29. oktober. Yderligere informationer om stillingen Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte driftsleder Heidi Kristensen med spørgsmål om stillingen på hjkr@aabenraa.dk eller Træning & Forebyggelse kan kontaktes på tlf. 73 76 75 19.

Træning & Forebyggelse i Aabenraa Kommune søger en fysioterapeut til rehabilitering og genoptræning.

Tiltrædelse i stillingen ønskes pr. 15. november 2019 eller snarest derefter.

Træning & Forebyggelse er et udførerområde i Aabenraa Kommune med ca. 60 ansatte i forhold til træning, forebyggelse og virksomhedsrettede tilbud. Vi har særlig fokus på aktiv borgerdeltagelse og samarbejde på tværs og med evt. pårørende i løsning af kerneopgaven.

Om stillingen
Vi efterspørger en fysioterapeut, 35-37 timer ugentlig til seniorenheden i Træning & Forebyggelse.
Arbejdssteder er vores træningscentre i Aabenraa, Rødekro og Padborg. Træning kan også foregå i borgers hjem eller nærmiljø.  

Arbejdsopgaver
Den fælles kerneopgave i Social og Sundhed er sundhed, mestring og fællesskabelse, som er fundamentet for opgaverne i stillingen:

  • Genoptræning efter Sundhedslovens § 140 og Servicelovens § 86.1
  • Rehabilitering efter Servicelovens §83a

Målgruppe
Hovedparten af de borgere, der tilknyttes seniorenheden er over 65 år og har udfordringer, der har baggrund i medicinske eller neurologiske tilstande, hofteproblematikker, cancer, KOL eller/og demens.

Vi har et særligt ønske om, at du

  • er fagligt godt rustet med erfaring fra lignende stillinger som fysioterapeut.
  • har gode evner til at skabe relationer i det tværfaglige samarbejde.
  • har fokus på at støtte borgeren til at tage ansvar for eget forløb, igennem den motiverende samtale, SMART-mål, og dokumentation sammen med borgeren.
  • trives i en travl hverdag, og kan agere i en uforudsigelig og omskiftelig hverdag.
  • er god til at bevare overblikket, og ansvarligt strukturere, planlægge og koordinere egen arbejdsdag.
  • er fleksibel i varetagelsen af de terapeutiske opgaver og arbejdstidens placering.
  • bidrager til et godt og inspirerende arbejdsmiljø, ved din anerkendende tilgang i sparringen med dine kollegaer.
  • byder ind med konstruktive input til den fælles udvikling. 
  • udviser loyalitet i arbejdet med de fælles mål indenfor Træning & Forebyggelses rammer.
  • anvender ubesværet digitale værktøjer, og er motiveret for at anvende velfærdsteknologi i løsningen af kerneopgaven.
  • har kørekort kategori B.

Hvad kan du forvente:

  • En spændende arbejdsplads med mange muligheder i samarbejdet med borgerne og med andre aktører
  • En central rolle i det fælles udviklingsarbejde på trænings- og rehabiliteringsområdet
  • Et dynamisk og levende arbejdsmiljø
  • Indflydelse på, og ansvar for, eget arbejds- og fagområde med afsæt i kerneopgaven
  • Mulighed for faglig sparring i et stort fagligt miljø  

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn.

Ansøgning
Send ansøgning, CV og relevante bilag som Word eller PDF via linket.

Ansøgningsfristen er onsdag d. 23. oktober 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag eftermiddag d. 28. oktober eller tirsdag d. 29. oktober.

Yderligere informationer om stillingen
Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte driftsleder Heidi Kristensen med spørgsmål om stillingen på hjkr@aabenraa.dk eller Træning & Forebyggelse kan kontaktes på tlf. 73 76 75 19.

ORS/Small/e499cd38_logo.pngTræning & ForebyggelseAabenraa2019-10-09T12:02:23.3272019-10-23T00:00:00
330098507Ergo- eller fysioterapeut til HjælpemiddelHusetBasic Ergo- eller fysioterapeut med interesse for hjælpemiddelområdet Vil du være vores nye kollega? Brænder du for at arbejde med hjælpemiddelformidling og medvirke til, at muliggøre aktivitet og deltagelse for borgere med nedsat funktionsevne - så er det nu, du skal sende en ansøgning. HjælpemiddelHuset i Aabenraa Kommune søger ergo- eller fysioterapeut til fast stilling, 37 timer pr. 1. december 2019, evt. før. Der kan også blive tale om vikarstilling. Arbejdspladsen er Brunde Øst i Rødekro. Om HjælpemiddelHuset HjælpemiddelHuset rummer hjælpemiddelterapeuter, team kropsbårne og kommunens lager for genbrugshjælpemidler, hvilket giver terapeuterne let adgang til hjælpemidlerne og et tæt dagligt samarbejde med lagerets og husets øvrige personale. Vi er i alt 30 personer, heraf en driftsleder for lageret og en teamleder for hjælpemiddelsagsbehandlere. Kerneopgaven i HjælpemiddelHuset er hjælpemiddelformidling med udredning, sagsbehandling og myndighedsopgave. HjælpemiddelHuset varetager opgaver indenfor genbrugshjælpemidler, boligindretning, kropsbårne- og inkontinens hjælpemidler og hjælpemidler til kompressionsområdet. I HjælpemiddelHuset er der gode faciliteter til at tage borgerne ind til fx afprøvning af hjælpemidler, velfærdsteknologi, siddestillingsanalyse mm. Om stillingen Du bliver en del af et team på 11 ergo- og fysioterapeuter. Opgaver omfatter hjælpemiddelformidling med funktionsvurdering, opsætning af mål sammen med borger, afprøvning, tilpasning og instruktion i brug af genbrugshjælpemidler, forbrugsgode, APV-hjælpemidler og arm benproteser. Der er opgaver med boligindretning for at gøre boligen bedre egnet som opholdssted. Vi forventer, at du er uddannet ergo- eller fysioterapeut og gerne med kendskab til hjælpemidler og sagsbehandling i forhold til servicelovens §§112, 113 og 116. har erfaring med, kendskab til eller stor motivation for at arbejde med arm benproteser. er en habil IT-bruger evt. med kendskab til Nexus og Nexus Sundhedslogistik. i din kontakt med borgere og samarbejdspartnere har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt. Som medarbejder er du reflekterende i forhold til din egen og arbejdspladsens praksis, og kan rumme at lande i en forandringsproces, hvor alle skal lære nye arbejdsgange, og hvor der vil være ting, der skal afklares henad vejen. som kollega er en aktiv medskaber af både kollegialt og fagligt fælleskab på arbejdspladsen. Du evner at forholde dig bevidst til organisationens kerneopgave og vision, og bidrager aktivt til sammenhængskraften mellem hverdagspraksis og organisationens strategi og sigte. Vi tilbyder Mulighed for en varieret arbejdsdag der veksler imellem sagsbehandling og praktiske hjælpemiddelopgaver hos borgerne. Høj grad af fleksibilitet i forhold til planlægning af eget arbejde. Mulighed for at arbejde med et bredt spekter af hjælpemidler og fordybe dig i vurdering og sagsbehandling. Et hold af kompetente kollegaer, og en arbejdsplads der prioriterer mulighed for faglig sparring og løbende udvikling af opgaveløsningen. Introduktionsprogram med mentor. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til teamleder Lotte Bro, tlf. 40 15 31 42 Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Ansøgning Send din ansøgning via linket. Ansøgningsfristen er fredag den 18. oktober 2019. Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. oktober 2019

Ergo- eller fysioterapeut med interesse for hjælpemiddelområdet

Vil du være vores nye kollega? Brænder du for at arbejde med hjælpemiddelformidling og medvirke til, at muliggøre aktivitet og deltagelse for borgere med nedsat funktionsevne - så er det nu, du skal sende en ansøgning.  

HjælpemiddelHuset i Aabenraa Kommune søger ergo- eller fysioterapeut til fast stilling, 37 timer pr. 1. december 2019, evt. før. Der kan også blive tale om vikarstilling. Arbejdspladsen er Brunde Øst i Rødekro.

Om HjælpemiddelHuset
HjælpemiddelHuset rummer hjælpemiddelterapeuter, team kropsbårne og kommunens lager for genbrugshjælpemidler, hvilket giver terapeuterne let adgang til hjælpemidlerne og et tæt dagligt samarbejde med lagerets og husets øvrige personale. Vi er i alt 30 personer, heraf en driftsleder for lageret og en teamleder for hjælpemiddelsagsbehandlere.

Kerneopgaven i HjælpemiddelHuset er hjælpemiddelformidling med udredning, sagsbehandling og myndighedsopgave.

HjælpemiddelHuset varetager opgaver indenfor genbrugshjælpemidler, boligindretning, kropsbårne- og inkontinens hjælpemidler og hjælpemidler til kompressionsområdet.

I HjælpemiddelHuset er der gode faciliteter til at tage borgerne ind til fx afprøvning af hjælpemidler, velfærdsteknologi, siddestillingsanalyse mm. 

Om stillingen
Du bliver en del af et team på 11 ergo- og fysioterapeuter. Opgaver omfatter hjælpemiddelformidling med funktionsvurdering, opsætning af mål sammen med borger, afprøvning, tilpasning og instruktion i brug af genbrugshjælpemidler, forbrugsgode, APV-hjælpemidler og arm/benproteser. Der er opgaver med boligindretning for at gøre boligen bedre egnet som opholdssted.

Vi forventer, at du

  • er uddannet ergo- eller fysioterapeut og gerne med kendskab til hjælpemidler og sagsbehandling i forhold til servicelovens §§112, 113 og 116.  
  • har erfaring med, kendskab til eller stor motivation for at arbejde med arm/benproteser.  
  • er en habil IT-bruger – evt. med kendskab til Nexus og Nexus Sundhedslogistik.
  • i din kontakt med borgere og samarbejdspartnere har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt.  Som medarbejder er du reflekterende i forhold til din egen og arbejdspladsens praksis, og kan rumme at lande i en forandringsproces, hvor alle skal lære nye arbejdsgange, og hvor der vil være ting, der skal afklares henad vejen.
  • som kollega er en aktiv medskaber af både kollegialt og fagligt fælleskab på arbejdspladsen. Du evner at forholde dig bevidst til organisationens kerneopgave og vision, og bidrager aktivt til sammenhængskraften mellem hverdagspraksis og organisationens strategi og sigte.

 Vi tilbyder

  • Mulighed for en varieret arbejdsdag der veksler imellem sagsbehandling og praktiske hjælpemiddelopgaver hos borgerne.
  • Høj grad af fleksibilitet i forhold til planlægning af eget arbejde.
  • Mulighed for at arbejde med et bredt spekter af hjælpemidler og fordybe dig i vurdering og sagsbehandling.
  • Et hold af kompetente kollegaer, og en arbejdsplads der prioriterer mulighed for faglig sparring og løbende udvikling af opgaveløsningen.
  • Introduktionsprogram med mentor.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til teamleder Lotte Bro, tlf. 40 15 31 42

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Ansøgning 
Send din ansøgning via linket. Ansøgningsfristen er fredag den 18. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. oktober 2019

ORS/Small/ee812fd3_logo.pngHjælpemiddelHusetRødekro2019-10-01T15:03:19.6402019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dygtig medicinsk fysioterapeut søges

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Kolding
Fast stilling på 34 timer til medicinsk gruppe, Kolding Sygehus, til besættelse 1. januar, 2020. Grib chancen bliv en del af vores medicinske gruppe. Har du lyst til at være på en travl arbejdsplads med et rigtig godt arbejdsmiljø i medicinsk gruppe...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Fysioterapeut til Bifrost afdeling Kilden

Bifrost

Børkop
Kilden søger 1 fysioterapeut til fastansættelse 31 timer. Om jobbet Du får ansvar for de fysioterapeutiske opgaver omkring børnene på Kilden samt sparring til den øvrige personalegruppe. Udarbejdelse af træningsprogrammer for børnene. Vedligeholdels...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Fysioterapeut med særlig interesse for geriatri og rehabilitering

Træning & Forebyggelse

Aabenraa
Træning & Forebyggelse i Aabenraa Kommune søger en fysioterapeut til rehabilitering og genoptræning. Tiltrædelse i stillingen ønskes pr. 15. november 2019 eller snarest derefter. Træning & Forebyggelse er et udførerområde i Aabenraa Kommune med ca. ...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Ergo- eller fysioterapeut til HjælpemiddelHuset

HjælpemiddelHuset

Rødekro
Ergo- eller fysioterapeut med interesse for hjælpemiddelområdet Vil du være vores nye kollega? Brænder du for at arbejde med hjælpemiddelformidling og medvirke til, at muliggøre aktivitet og deltagelse for borgere med nedsat funktionsevne - så er de...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019