Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BIM, VDC, IKT - du får det til at ske!


Vil du være med til at udvikle og sætte dit tydelige præg på byggebranchen? Det har du mulighed for som Customer Success Engineer hos Sigma Estimates. Sigma skaber banebrydende digitale løsninger inden for kalkulation og 5D BIM/VDC software, og har taget hul på en sand vækstrejse.

Med et fokus og ansvar for de større og strategiske kunder, får du en helt afgørende rolle på denne rejse! Du bliver en del af en dynamisk organisation hvor du kommer til at arbejde og udvikle nogle af de stærkeste interessenter i byggebranchen på deres udvikling i forhold til Sigma implementering, og her er kunderne både entreprenører, håndværkere, rådgivere og arkitekter.



Søger du efter en rolle hvor du må være den skarpeste og har du lyst til at arbejde med ”state of the art” teknologi, så læs videre og se hvordan du helt konkret gør en forskel og er en succes indenfor de første 6 måneder:

  • Du går med i fronten sammen med den markedsansvarlige og er med til at opbygge/ udbygge relationer til kunder (mellem- og storkunder) med pre-sales rollen.
  • Du deltager meget aktivt i udvikling af de valgte kunder:
  • Via workshops, hjælper og tilsikrer du kundens optimering og brug af Sigmas samt skaber værdi for kunden. Dermed er du med til at styrke relationen til kunden samt anvendelsen af Sigma. Din erfaring med træning/uddannelse anvender du aktivt som en del af workshoppen.
  • Via kundemøder og daglig kontakt fungerer du med din tekniske viden som support på den tekniske del. Samtidig foretager du med kyndig hånd et ”servicetjek” af kunders anvendelse af systemet og varetager de tekniske spørgsmål.
  • Løbende projekter er en stor del af dine opgaver hvor du hjælper kunden med tilpasninger og opsætninger, test og sikrer at kunden bruger Sigma optimalt.
  • Med din store tekniske forståelse og dit kommercielle mindset kortlægger du kundens nuværende situation (udfordringer og muligheder) og holder dette op imod kundens anvendelse af tilbud og kalkulation, og er i stand til at få dem til at opleve værdien af Sigma (eller optimere deres brug af Sigma). Dette gør du ved at interagere med kundens interne medarbejdere og ved at møde alle i øjenhøjde.
  • Efter en kortere periode kan du selvstændigt præsentere Sigmas løsninger over for potentielle kunder, sammen med forretningskonsulenten. Du vil kunne forvente at være ude hos kunder flere gange om måneden. Bare rolig… du har altid et service- og tekniskteam du kan støtte dig opad – mangler du nogle specifikke kompetencer kan du også styrke disse med et kursus.



  • Din ”rygsæk” indeholder

    En byggeteknisk forståelse måske fra din uddannelse som teknisk assistent, bygningskonstruktør, bygningsingeniør, beregner eller noget helt andet. Dette har du nok kombineret med erfaring fra en entreprenør, rådgiver, arkitekt eller softwareleverandør.



    Det er vigtigt, at du har erfaring med Presales (undervisning, træning, workshops), og at du naturligt kan danne kunderelationer – her hjælper et kommercielt mindset dig et godt stykke af vejen! Det er vigtigt, at du med din viden kan bidrage med værdi til kunden – derfor er følgende ikke ”sort” snak for dig:



    ?(Databaser - SQL * Data workflow * CSV filer * IFC filer * Anvendelse af FTP * Webservices * Klassifikationers anvendelse i byggeri * BIM - 3D,4D,5D, Clash detection - (fyld selv gerne på hvad du tænker der er relevant...)



    Dit næste arbejdssted

    Sigma Estimates blev grundlagt i 2003, og er med sine banebrydende digitale løsninger inden for kalkulation og 5D BIM/VDC software, blevet markedsledende inden for software-løsninger til kalkulation. Gennem de seneste år er Sigma Estimates A/S ekspanderet kraftigt og har oplevet en markant vækst. Sigma ser det som sin væsentligste opgave at udvikle IT, der fremmer og forbedrer arbejdet med kalkulationsopgaver i byggebranchen – Sigma® skal dog ses i en større sammenhæng, og som et værktøj, der kan effektivisere og strømline arbejdsprocesser.



    Tag dig selv og byggebranchen til det næste niveau…

    …har du spørgsmål inden du sender din ansøgning? Så kontakt Thomas Randrup på telefon 7879 6604 eller via mail tmr@mind.as. mind A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor CV og ansøgning skal sendes igennem nedenstående link.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her