Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BIM/IKT udvikler til projektering af el-installationer - AFRY Byggeri - Aarhus

Kunne du tænke dig et ansvarsfuldt job med en bred vifte af opgaver inden for BIM-udvikling på offentlige og private byggeprojekter i hele landet? Så er du muligvis vores nye BIM/IKT udvikler, som vi søger til vores el-afdeling i AFRY Byggeri.

”et spændende team, hvor der er rig mulighed for faglig udvikling på projekterne. På projekterne styrkes kommunikation og tværfagligsamarbejde hen over faggrupperne, med en solid og moderne digital værktøjskasse.” Udtaler Heidi Andersen, IKT-koordinator i elafdelingen.

Velkommen til AFRY

Hos AFRY Byggeri vil du få +200 dedikerede kolleger, som sidder på kontorer i Aarhus, Herning og Herlev, og som yder ingeniørrådgivning indenfor byggeri og anlæg. I alt har AFRY i Danmark ca. 600 medarbejdere fordelt på kontoret i hele landet. Når du træder ind ad døren hos os, vil du straks opleve den uformelle stemning, det høje humør og gode kollegaskab, som gør vores arbejdsplads til et rigtigt rart sted at være. Vi er tidligere kendt som Midtconsult, men er i dag en del af AFRY-koncernen med omkring 17.000 medarbejdere i hele verden.

Sæt dit personlige præg på udviklingen af IKT/BIM-arbejdet
Du bliver en del af vores el-afdeling, hvor vi er 20 kollegaer, der arbejder tæt sammen om at løse en bred vifte af projekter inden for byggeri. De bedste løsninger finder du i samarbejde med vores kunder og vores tværfaglige projektform dig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer i samarbejde med kollegaer indenfor andre fagområder.

Som BIM/IKT udvikler får du det primære ansvar for udviklingen af BIM-arbejdet i el-afdelingen samt for at formidle og facilitere digitale leverancer, processer og ydelser på projekterne. Mere konkret vil du være ansvarlig for:

  • At udvikle og implementere BIM-standarder, værktøjer og arbejdsprocedurer samt styrke afdelingen på området.
  • At udvikle værktøjer via Dynamo som styrker automatikker i vores projektering og optegning.
  • At udarbejde, godkende og anvende IKT-tekniske specifikationer i takt med projektets gennemførsel.
  • Projektets digitale processor, herunder kommunikation, samarbejde, digitale udbud og digital aflevering.
  • At planlægge og afholde tværfaglige koordineringsmøder i forbindelse med BIM-produktion og det digitale samarbejde.
  • Modellere og koordinere komplekse 3D el-modeller i Revit.
  • Udtrække mængder fra bygningsmodeller og arbejde med tilbudslister.
  • Kvalitetssikring af eget projektmateriale, herunder intern kollisions-og konsistenskontrol samt håndtering af resultaterne.
  • At klargøre og sende modeller fra interne og eksterne kunder.
  • Opdatere dokumentation i Revit samt uploade og vedligeholde ”Byggeweb”.
  • Ad hoc-opgaver.

Din profil

For at lykkedes i jobbet er det vigtigt at du er proaktiv og fleksibel, da forandringer undervejs i projektforløbet er et vilkår. Du motiveres af frihed under ansvar og trives med at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du er en dedikeret holdspiller med forståelse for de samarbejdsprocesser og roller, der indgår i et digitalt projekt. Derudover har du:

  • En uddannelsesmæssig baggrund som Teknisk Designer, bygningskonstruktør, ingeniør eller el-installatør.
  • Faglig styrke og gerne praktisk erfaring fra lignende stillinger med projektering, udvikling i Dynamo, IKT/BIM-ledelse og koordinering.
  • Interesse for installationsfaget og formår at indgå i tæt tværfaglig dialog med kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Erfaren med at bruge Revit MagiCad/MEP eller har mod på at udvikle dine færdigheder i Revit yderligere.
  • Forståelse for at udnytte BIM potentialet med kollisionskontrol i Navisworks og mængdeudtræk fra Revit.
  • Kan begå dig i programmer som Caddy ++ og Dynamo.

Vi tilbyder

Kan du se dig selv i ovenstående, så kan vi tilbyde dig et spændende og udfordrende job i en succesfuld og jordnær virksomhed. Med vores værdier teamplayer, devoted og brave bestræber vi os hver dag på at skabe en stærk virksomhedskultur, der med projekterne og kunden i fokus, leverer de bedste løsninger.

Du kan se frem til en hverdag, som du får stor frihed til at planlægge, så længe opgaverne løses. Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource, og vi investerer gerne i din videre udvikling, fx i form af kurser.

Mere konkret tilbyder vi:

  • Fleksible arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer på et konkurrencedygtigt niveau.
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring.
  • Kantineordning og en aktiv personaleforening med forskellige arrangementer.
  • Kompetente kolleger, der har et rigtig godt sammenhold – ikke blot i teamet, men i hele AFRY.

Interesseret?

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV via nedenstående link. Vi modtager af hensyn til dataloven ikke ansøgninger via mail, og det er derfor vigtigt, at du søger via linket på vores hjemmeside. Alle henvendelser behandles fortroligt. Tiltrædelse snarest muligt eller efter nærmere aftale.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.