Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv administrativ medarbejder i Center for Børn og voksne i Furesø

Foranstaltning for børn og unge i Center for Børn og Voksne i Furesø Kommune søger snarest muligt eller pr. 1. marts 2021 en dygtigt administrativ medarbejder til en fast stilling.
 
Om jobbet
Dit primære arbejdsområde vil være indenfor børneområdet og den primære kontakt vil være med rådgiverne samt de øvrige administrative medarbejdere. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af håndteringen af indgående post samt underretninger, udbetaling af løn til plejefamilier, aflaster og borgere, herunder notering af udbetalingen i økonomi styringsprogrammet Calibra for den fremtidige kvalitetssikring, håndtering af aktindsigtsanmodninger, takstreguleringer på plejefamilieområdet samt personaleadministration i Center for Børn og Voksne.

Meget af dit arbejde består i at understøtte socialrådgiverne i forhold til sagsgange og sagsbehandlingssystemet DUBU. Derudover vil du få en del arbejde på tværs i organisationen både med de to andre myndighedsafdelinger i Center for børn og voksne, men også med øvrige kollegaer på rådhuset bl.a. Økonomiafdelingen, PPR og Kontaktcentret.

Foranstaltning for børn og unge består af 16 dedikerede og dygtige medarbejdere. I afdelingen er der udover det administrative team på 4, som du bliver en del af, en myndighedsgruppe på 10 sagsbehandlere samt 2 familieplejekonsulenter.

Hvem er du

  • Du har en kontoruddannelse inden for offentlig administration eller lignende uddannelse, gerne inden for administration eller økonomi.
  • Du er god til tal og har i det hele taget flair for økonomi og administrative opgaver.
  • Du trives i et kontormiljø, hvor der kommer mange mennesker.
  • Du er god til IT og systemer, og hvis du har kendskab til DUBU, KMD-OPUS, Acadre og Calibra er det klart en fordel.
  • Du har kendskab til børneområdet eller har interesse i at få det.
  • Du er struktureret, grundig, åben, hjælpsom og smilende.
  • Du er godt til at samarbejde og ser dig selv som en holdspiller.

Vi tilbyder
  • En udfordrende hverdag på en spændende arbejdsplads.
  • Oplæring i de systemer, vi anvender.
  • En udviklende arbejdsplads med fokus på medindflydelse.
  • Dygtige og kompetente kolleger med mange års erfaring.
  • En god og uformel omgangstone, hvor der er let til smil og latter.
  • Et godt kollegialt sammenhold.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende en ansøgning på højst en side samt et CV på højst to sider.
 
Løn og ansættelse
Arbejdstiden er 37 timer om ugen med flextid.
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny løn. Stillingen ønskes besat snarest muligt eller pr. 1. marts 2021.
 
Vil du vide mere om stillingen? 
Så er du velkommen til at kontakte, administrative sagsbehandler Gül Aydin på tlf. 7216 4755.

Ansøgningsfristen er mandag den 18. januar 2021. Vi holder ansættelsessamtaler den 20. januar 2021.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.