Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv branchens bedste sælger!

Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv?

 

Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg – og vi er gode til det! Det kan du også blive!

Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os.

 

Har du, hvad der skal til?

 

Et job som salgskonsulent:

  • sikrer dig markedets bedste træning -- > en stærk personlig udvikling
  • giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- > øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov
  • indebærer teamwork -- > Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet!

Jobbet:

  • Du bliver en del af et større team og en stor international organisation.
  • I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde – vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø.
  • Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder – ansigt til ansigt.
  • Løbende træning – vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan/vil du nå?

Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet!

 

Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437

 

Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette – så vent ikke med at søge…


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008945Phoenix-737a056e12019-04-17T00:00:00Bliv branchens bedste sælger!

Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv?

 

Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg – og vi er gode til det! Det kan du også blive!

Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os.

 

Har du, hvad der skal til?

 

Et job som salgskonsulent:

  • sikrer dig markedets bedste træning -- > en stærk personlig udvikling
  • giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- > øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov
  • indebærer teamwork -- > Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet!

Jobbet:

  • Du bliver en del af et større team og en stor international organisation.
  • I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde – vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø.
  • Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder – ansigt til ansigt.
  • Løbende træning – vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan/vil du nå?

Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet!

 

Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437

 

Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette – så vent ikke med at søge…

2019-06-12T00:53:08.550 Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv? Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg og vi er gode til det! Det kan du også blive! Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os. Har du, hvad der skal til? Et job som salgskonsulent: sikrer dig markedets bedste træning -- en stærk personlig udvikling giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov indebærer teamwork -- Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet! Jobbet: Du bliver en del af et større team og en stor international organisation. I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø. Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder ansigt til ansigt. Løbende træning vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan vil du nå? Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet! Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437 Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette så vent ikke med at søge…11jobnet737a056e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/bliv-branchens-bedste-slger-nstved0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3510354Storm Group11Banegårdspladsen 14700NæstvedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent747071JobNet4976796497679610017-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=737a056ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=737a056ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=737a056e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=737a056e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361500231Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330026408BUILDING YOUR CAREER IN SALESRobot Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

Storm GroupNæstved2019-05-16T00:00:002019-07-11T00:00:00
330041678Salgskonsulent hos Avita ApSRobot Brænder du for at yde en god service, snakke med mennesker og skabe resultater? Hos Avita arbejder vi med opsøgende salg via telefon for en række af landets største og mest anerkendte virksomheder og interesseorganisationer. Som en del af Danmarks største outbound telemarketing-kæde, 5R-Gruppen, går vi, i en branche med et blandet ry, ind for at yde topkvalitet både overfor vores medarbejdere, vores kunder og vigtigst af alt vores kunders kunder! Om du har erfaring med salg, telemarketing eller lign. er ligegyldigt! Vi har mange års erfaring og nogle af branchens dygtigste ledere som står klar til at lære dig op fra bunden. Det eneste du selv skal komme med er et stærkt mindset, en positiv indstilling, vindermentalitet og lysten til at lære en masse! Vi har opgaver indenfor forskellige genre, herunder alt fra salg af telefoni og bredbånd til medlemskaber af nogle af landets største forbruger- og interesseorganisationer. Med andre ord, så er der lidt for enhver smag og vi bestræber os altid på at matche en ny medarbejder op med den opgave som passer bedst til dem. Det handler nemlig om at kunne identificere sig med samt stå inde for det produkt man sælger! Så hvis du synes det lyder spændende at blive en del af en virksomhed med lavt til loftet, gode udviklingsmuligheder, uddannelse indenfor salg og kommunikation, dygtige og motiverende ledere og kollegaer, et fantastisk arbejdsmiljø og meget mere så er det NU du skal sende din ansøgning afsted til job@avita.dk Om dig: Du er fyldt 18 år Du forstår at succes ikke er noget man får- men noget man skaber Du trives i et dynamisk og energisk arbejdsmiljø med lavt til loftet Du har et godt overblik og kan arbejde med mange bolde i luften Du er god til at kommunikere i øjenhøjde med mange forskellige mennesker Du evner at yde en god service og forstår at kundetilfredsheden er det vigtigste i et salg Du er konkurrencemenneske og målrettet Du er social og udadvendt Du er nysgerrig og klar på at lære en masse om salg og kommunikation Du har tidligere arbejdet med salg (ikke et krav) Om jobbet: Fuldtid (min. 32,5 timer pr. uge) Arbejdstider mandag-fredag fra kl. 09:00-16:00 Fast grundløn fra første dag (100 kr. time) Attraktiv provision- og bonusordning uden loft Grundig oplæring samt løbende uddannelse i salg og kommunikation Dygtige ledere med mange års erfaring Gode kollegaer og et fantastisk arbejdsmiljø Mulighed for uddannelse via vores interne Sales Academy En arbejdsgiver som sætter en ære i at levere et professionelt og kvalitetsbevidst stykke arbejde Lækre kontorfaciliteter centralt beliggende i Næstved kun få minutter fra gågaden, stationen etc. Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send os din ansøgning på job@avita.dk. Du er også velkommen til, at ringe på 60 43 02 02 for en uforpligtende snak. Vi holder samtaler løbende og der er mulighed for opstart allerede fra uge 25! Vi glæder os til at høre fra dig!

Brænder du for at yde en god service, snakke med mennesker og skabe resultater?

Hos Avita arbejder vi med opsøgende salg via telefon for en række af landets største og mest anerkendte virksomheder og interesseorganisationer. Som en del af Danmarks største outbound telemarketing-kæde, 5R-Gruppen, går vi, i en branche med et blandet ry, ind for at yde topkvalitet både overfor vores medarbejdere, vores kunder og vigtigst af alt – vores kunders kunder!

Om du har erfaring med salg, telemarketing eller lign. er ligegyldigt! Vi har mange års erfaring og nogle af branchens dygtigste ledere som står klar til at lære dig op fra bunden. Det eneste du selv skal komme med er et stærkt mindset, en positiv indstilling, vindermentalitet og lysten til at lære en masse!

Vi har opgaver indenfor forskellige genre, herunder alt fra salg af telefoni og bredbånd til medlemskaber af nogle af landets største forbruger- og interesseorganisationer. Med andre ord, så er der lidt for enhver smag og vi bestræber os altid på at matche en ny medarbejder op med den opgave som passer bedst til dem. Det handler nemlig om at kunne identificere sig med samt stå inde for det produkt man sælger!

Så hvis du synes det lyder spændende at blive en del af en virksomhed med lavt til loftet, gode udviklingsmuligheder, uddannelse indenfor salg og kommunikation, dygtige og motiverende ledere og kollegaer, et fantastisk arbejdsmiljø og meget mere – så er det NU du skal sende din ansøgning afsted til job@avita.dk

Om dig:

Du er fyldt 18 år

Du forstår at succes ikke er noget man får- men noget man skaber

Du trives i et dynamisk og energisk arbejdsmiljø med ”lavt til loftet”

Du har et godt overblik og kan arbejde med mange bolde i luften

Du er god til at kommunikere i øjenhøjde med mange forskellige mennesker

Du evner at yde en god service og forstår at kundetilfredsheden er det vigtigste i et salg

Du er konkurrencemenneske og målrettet

Du er social og udadvendt

Du er nysgerrig og klar på at lære en masse om salg og kommunikation

Du har tidligere arbejdet med salg (ikke et krav)

Om jobbet:

Fuldtid (min. 32,5 timer pr. uge)

Arbejdstider mandag-fredag fra kl. 09:00-16:00

Fast grundløn fra første dag (100 kr./time)

Attraktiv provision- og bonusordning uden loft

Grundig oplæring samt løbende uddannelse i salg og kommunikation

Dygtige ledere med mange års erfaring

Gode kollegaer og et fantastisk arbejdsmiljø

Mulighed for uddannelse via vores interne ”Sales Academy”

En arbejdsgiver som sætter en ære i at levere et professionelt og kvalitetsbevidst stykke arbejde

Lækre kontorfaciliteter centralt beliggende i Næstved kun få minutter fra gågaden, stationen etc. 

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send os din ansøgning på job@avita.dk. Du er også velkommen til, at ringe på 60 43 02 02 for en uforpligtende snak.

Vi holder samtaler løbende og der er mulighed for opstart allerede fra uge 25!

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

AVITA ApSNæstved2019-06-12T00:00:002019-06-30T00:00:00
330042994SalgsassistentRobot Hos Dreamshop2u.dk finder du alt inden for festartikler og pynt til enhver fest. Uanset om du skal holde en hyggelig lille børnefødselsdag eller et bryllup med en masse gæster, har vi alt, hvad du skal bruge for at gøre dagen ekstra festlig og flot. Opgaver: Servicere kunder i butikken Lyst til at pynte et bord og sætte tingene pænt op Holde orden og arrangere butikken Vareopfyldning Oprydning og lettere rengøring af butikken Diverse opgaver i et lille firma Personlighed: Serviceminded og smilende, samt imødekommende Struktureret og god til at holde orden Du er energisk og fleksibel Du kan arbejde selvstændigt, og trives med at tage initiativ og har et godt overblik. Erfaring: Uddannet butiksassistent Jobbet 37 timer om ugen Start ASAP Arbejdssted: Dreamshop, Smedevænget 11. 4700 næstved Kunne det være dig? Send dit cv med vedhæftet billede til job.dreamshop@gmail.com. Ansøger indkaldes løbende og jobbet besættes, så snart den rette er fundet.

Hos Dreamshop2u.dk finder du alt inden for festartikler og pynt til enhver fest. Uanset om du skal holde en hyggelig lille børnefødselsdag eller et bryllup med en masse gæster, har vi alt, hvad du skal bruge for at gøre dagen ekstra festlig og flot. Opgaver:

  • Servicere kunder i butikken
  • Lyst til at pynte et bord og sætte tingene pænt op
  • Holde orden og arrangere butikken
  • Vareopfyldning
  • Oprydning og lettere rengøring af butikken
  • Diverse opgaver i et lille firma

Personlighed:

  • Serviceminded og smilende, samt imødekommende
  • Struktureret og god til at holde orden
  • Du er energisk og fleksibel
  • Du kan arbejde selvstændigt, og trives med at tage initiativ og har et godt overblik.

Erfaring:

  • Uddannet butiksassistent

Jobbet

  • 37 timer om ugen
  • Start ASAP

Arbejdssted: Dreamshop, Smedevænget 11. 4700 næstved

Kunne det være dig?

Send dit cv med vedhæftet billede til job.dreamshop@gmail.com.

Ansøger indkaldes løbende og jobbet besættes, så snart den rette er fundet.

 

Dream-Shop ApSNæstved2019-06-13T00:00:002019-08-08T00:00:00
330045033Salgskonsulent for Forbrugerrådet TænkRobot Kunne du tænke dig at arbejde for en af landets største og mest anerkendte interesseorganisationer, Forbrugerrådet Tænk? Brænder du for at yde en god service, snakke med mennesker og skabe resultater? Går du op i at skabe gode vilkår og rettigheder for danske forbrugere? Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, så er det dig vi mangler! Vi søger lige nu salgskonsulenter til vores team der arbejder med at hverve medlemmer via telefonisk kontakt for Forbrugerrådet Tænk, som er en af landets største forbruger- og interesseorganisationer. Erfaring med salg telemarketing er ikke et krav. Vi har næsten 20 års erfaring med opgaven, og nogle dygtige ledere, som har de fornødne kompetencer til at lære dig hvordan! Vi søger IKKE hurtige og smarte telefonsælgere, men derimod professionelle og modne salgskonsulenter som kan identificere sig selv med både Avitas og Forbrugerrådet Tænks værdier. Om dig: Du er fyldt 18 år Du forstår at succes ikke er noget man får men noget man skaber Du trives i et dynamisk og energisk arbejdsmiljø med lavt til loftet Du har et godt overblik og kan arbejde med mange bolde i luften Du er god til at kommunikere i øjenhøjde med mange forskellige mennesker Du evner at yde en god service og forstår at kundetilfredsheden er det vigtigste i et salg Du er konkurrencemenneske og målrettet Du er social og udadvendt Du er nysgerrig og klar på at lære en masse om salg og kommunikation Du har tidligere arbejdet med salg (ikke et krav) Om jobbet: Fast grundløn fra første dag Garantiløn på minimum kr. 125 time de første to måneder af ansættelsen. Derefter kr. 100 time (target på kr. 150 time inkl. Provision) Minimum 32,5 timer pr. uge Attraktiv provision- og bonusordning uden loft Grundig oplæring samt løbende uddannelse i salg og kommunikation Dygtige ledere med mange års erfaring Gode kollegaer og et fantastisk arbejdsmiljø Mulighed for uddannelse via vores interne Sales Academy En arbejdsgiver som sætter en ære i at levere et professionelt og kvalitetsbevidst stykke arbejde Lækre kontorfaciliteter centralt beliggende i Næstved kun få minutter fra gågaden, stationen etc. Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send os din ansøgning på job@avita.dk. Du er også velkommen til, at ringe på 60 43 02 02 for en uforpligtende snak. Vi glæder os til at høre fra dig!

Kunne du tænke dig at arbejde for en af landets største og mest anerkendte interesseorganisationer, Forbrugerrådet Tænk? Brænder du for at yde en god service, snakke med mennesker og skabe resultater? Går du op i at skabe gode vilkår og rettigheder for danske forbrugere?

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, så er det dig vi mangler! Vi søger lige nu salgskonsulenter til vores team der arbejder med at hverve medlemmer via telefonisk kontakt for Forbrugerrådet Tænk, som er en af landets største forbruger- og interesseorganisationer. Erfaring med salg/telemarketing er ikke et krav. Vi har næsten 20 års erfaring med opgaven, og nogle dygtige ledere, som har de fornødne kompetencer til at lære dig hvordan!

Vi søger IKKE hurtige og smarte telefonsælgere, men derimod professionelle og modne salgskonsulenter som kan identificere sig selv med både Avitas og Forbrugerrådet Tænks værdier.

Om dig:

Du er fyldt 18 år

Du forstår at succes ikke er noget man får – men noget man skaber

Du trives i et dynamisk og energisk arbejdsmiljø med ”lavt til loftet”

Du har et godt overblik og kan arbejde med mange bolde i luften

Du er god til at kommunikere i øjenhøjde med mange forskellige mennesker

Du evner at yde en god service og forstår at kundetilfredsheden er det vigtigste i et salg

Du er konkurrencemenneske og målrettet

Du er social og udadvendt

Du er nysgerrig og klar på at lære en masse om salg og kommunikation

Du har tidligere arbejdet med salg (ikke et krav)

Om jobbet:

Fast grundløn fra første dag

Garantiløn på minimum kr. 125/time de første to måneder af ansættelsen. Derefter kr. 100/time (target på kr. 150/time inkl. Provision)

Minimum 32,5 timer pr. uge

Attraktiv provision- og bonusordning uden loft

Grundig oplæring samt løbende uddannelse i salg og kommunikation

Dygtige ledere med mange års erfaring

Gode kollegaer og et fantastisk arbejdsmiljø

Mulighed for uddannelse via vores interne ”Sales Academy”

En arbejdsgiver som sætter en ære i at levere et professionelt og kvalitetsbevidst stykke arbejde

Lækre kontorfaciliteter centralt beliggende i Næstved kun få minutter fra gågaden, stationen etc.

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send os din ansøgning på job@avita.dk. Du er også velkommen til, at ringe på 60 43 02 02 for en uforpligtende snak.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

 

 

 

 

 

AVITA ApSNæstved2019-06-18T00:00:002019-07-05T00:00:00
330029221IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneHolstebro2019-06-03T00:00:002019-07-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group

Næstved
Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Salgskonsulent hos Avita ApS

AVITA ApS

Næstved
Brænder du for at yde en god service, snakke med mennesker og skabe resultater? Hos Avita arbejder vi med opsøgende salg via telefon for en række af landets største og mest anerkendte virksomheder og interesseorganisationer. Som en del af Danmarks s...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Salgsassistent

Dream-Shop ApS

Næstved
Hos Dreamshop2u.dk finder du alt inden for festartikler og pynt til enhver fest. Uanset om du skal holde en hyggelig lille børnefødselsdag eller et bryllup med en masse gæster, har vi alt, hvad du skal bruge for at gøre dagen ekstra festlig og flot....
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Salgskonsulent for Forbrugerrådet Tænk

AVITA ApS

Næstved
Kunne du tænke dig at arbejde for en af landets største og mest anerkendte interesseorganisationer, Forbrugerrådet Tænk? Brænder du for at yde en god service, snakke med mennesker og skabe resultater? Går du op i at skabe gode vilkår og rettigheder ...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Holstebro
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019