Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv branchens bedste sælger Kolding!

Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv?

 

Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg – og vi er gode til det! Det kan du også blive!

Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os.

 

Har du, hvad der skal til?

 

Et job som salgskonsulent:

  • sikrer dig markedets bedste træning -- > en stærk personlig udvikling
  • giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- > øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov
  • indebærer teamwork -- > Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet!

Jobbet:

  • Du bliver en del af et større team og en stor international organisation.
  • I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde – vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø.
  • Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder – ansigt til ansigt.
  • Løbende træning – vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan/vil du nå?

Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet!

 

Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437

 

Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette – så vent ikke med at søge…


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011860Phoenix-fb43f7b212019-04-26T00:00:00Bliv branchens bedste sælger Kolding!

Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv?

 

Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg – og vi er gode til det! Det kan du også blive!

Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os.

 

Har du, hvad der skal til?

 

Et job som salgskonsulent:

  • sikrer dig markedets bedste træning -- > en stærk personlig udvikling
  • giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- > øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov
  • indebærer teamwork -- > Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet!

Jobbet:

  • Du bliver en del af et større team og en stor international organisation.
  • I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde – vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø.
  • Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder – ansigt til ansigt.
  • Løbende træning – vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan/vil du nå?

Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet!

 

Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437

 

Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette – så vent ikke med at søge…

2019-06-12T00:53:10.877 Vil du trænes af de skarpeste salgscoaches? Vil du lære de bedste salgsteknikker og kommunikationsværktøjer? Har du mod og vilje til et udfordrende job, hvor du kan skabe de bedste muligheder for dig selv? Hos Storm Group arbejder vi med direkte salg og vi er gode til det! Det kan du også blive! Det er et sjovt arbejde, udfordrende arbejde, hårdt arbejde, men det er også et arbejde, der skaber de bedste muligheder for fremtiden. Tidligere medarbejdere, som startede karrieren hos Storm Group er i dag afdelingsledere, butikschefer eller lignende, fordi de har lært ALT inden for salg hos os. Har du, hvad der skal til? Et job som salgskonsulent: sikrer dig markedets bedste træning -- en stærk personlig udvikling giver et stærkt fællesskab blandt jævnaldrende kollegaer -- øger din motivation, når du møder modstand og gør arbejdsdagen sjov indebærer teamwork -- Vi løfter i flok og belønner succeserne! Her kan det rent faktisk betale sig at lægge energi i arbejdet! Jobbet: Du bliver en del af et større team og en stor international organisation. I grupper af 2-3 kolleger repræsenterer I større danske og internationale brands på forskellige lokationer i dit nærområde vi møder kunden i øjenhøjde i deres nærmiljø. Du skal skabe interesse gennem gode, troværdige dialoger med potentielle kunder ansigt til ansigt. Løbende træning vil du være salgskonsulent, coach, manager eller senior manager? Hvor langt kan vil du nå? Lyder ovenstående som noget for dig? Så grib chancen og send os en ansøgning, der fortæller, hvorfor netop du er den rette til jobbet! Har du spørgsmål? Kontakt rekrutteringsansvarlig, Sandra, på 27790437 Samtaler afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette så vent ikke med at søge…11jobnetfb43f7b2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/bliv-branchens-bedste-slger-kolding0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3514007Storm Group11A. L. Passagen 7, 2 sal6000KoldingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent749705JobNet4976792497679210026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb43f7b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb43f7b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb43f7b2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb43f7b2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361575354Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330026433BUILDING YOUR CAREER IN SALESRobot Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

Storm GroupKolding2019-05-16T00:00:002019-07-11T00:00:00
330028564Svensktalende mødebooker søges til stilling i KoldingRobot Har du erfaring inden for salg og er god til at skabe kundekontakt? Kan du kommunikere på svensk og har eventuelt allerede et netværk over Øresund? Så er du måske vores nye mødebooker. Læs mere om en spændende stilling her! I forbindelse med etablering af en ny afdeling i Malmø, mangler vi en skarp sælger som formår at skabe kontakt til nye kunder på den anden side af sundet. Du vil være i tæt samarbejde med vores rekrutteringskonsulent på stedet, og det er vedkommende, som du skal lave aftaler for. Din hovedopgave er altså at nå ud til de svenske virksomheder, og herefter give teten videre til din kollega. Derfor er det vigtigt at kan trænge igennem trods distancen, og via telefonsalg og lignende skabe god kontakt til potentielle kunder. Heraf kræver stillingen at du har flere års erfaring inden for salg og som person er udadvendt, målrettet og ambitiøs. Da du skal nå ud til svenske firmaer, er det essentielt at du taler svensk og derved kan kommunikere problemfrit med dem. Vores kunder er mange og kan være alle fra mindre familiære virksomheder til større koncerner inden for et utal af brancher - derfor er det vigtigt, at du som mødebooker har forståelse for et differentieret klientel og kan møde vores kunder i øjenhøjde. Du står selv i spidsen for din egen succes, og derfor følger der en provisionsaftale med stillingen. Startlønnen hedder 11.000 kr. timen, men afhænger også af dine kvalifikationer. Optimalt vil du sidde på vores hovedkontor i Kolding, men du kan eventuelt også placeres andetsteds. Det forventer vi af dig: Du har eventuelt en relevant uddannelse inden for salg, kommunikation eller lignende Du kan gebærde dig forholdsvis fejlfrit på svensk og snakker sproget på forhandlingsniveau Du har flere års erfaring inden for salg Du har måske i forvejen et professionelt netværk i Sverige, som du kan trække på her hos os Du kan arbejde selvstændigt ligesåvel som i samarbejde med dine kollegaer Det kan du forvente af os: At blive en del af et ambitiøst firma i konstant udvikling En grundløn på 11.000 kr. måneden provision At blive sat i en salgsposition med ansvar for egen arbejdsdag En arbejdsplads med et professionelt team, som har plads til humor Er du interesseret i stillingen og eller vil høre mere, bedes du kontakte Rikke Mathiasen. Kontakt oplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125898 Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du erfaring inden for salg og er god til at skabe kundekontakt? Kan du kommunikere på svensk og har eventuelt allerede et netværk over Øresund? Så er du måske vores nye mødebooker. Læs mere om en spændende stilling her!

I forbindelse med etablering af en ny afdeling i Malmø, mangler vi en skarp sælger som formår at skabe kontakt til nye kunder på den anden side af sundet. Du vil være i tæt samarbejde med vores rekrutteringskonsulent på stedet, og det er vedkommende, som du skal lave aftaler for.

Din hovedopgave er altså at nå ud til de svenske virksomheder, og herefter give teten videre til din kollega. Derfor er det vigtigt at kan trænge igennem trods distancen, og via telefonsalg og lignende skabe god kontakt til potentielle kunder. Heraf kræver stillingen at du har flere års erfaring inden for salg og som person er udadvendt, målrettet og ambitiøs.

Da du skal nå ud til svenske firmaer, er det essentielt at du taler svensk og derved kan kommunikere problemfrit med dem. Vores kunder er mange og kan være alle fra mindre familiære virksomheder til større koncerner inden for et utal af brancher - derfor er det vigtigt, at du som mødebooker har forståelse for et differentieret klientel og kan møde vores kunder i øjenhøjde. 

Du står selv i spidsen for din egen succes, og derfor følger der en provisionsaftale med stillingen. Startlønnen hedder 11.000 kr./timen, men afhænger også af dine kvalifikationer. Optimalt vil du sidde på vores hovedkontor i Kolding, men du kan eventuelt også placeres andetsteds. 

Det forventer vi af dig:

  • Du har eventuelt en relevant uddannelse inden for salg, kommunikation eller lignende
  • Du kan gebærde dig forholdsvis fejlfrit på svensk og snakker sproget på forhandlingsniveau
  • Du har flere års erfaring inden for salg
  • Du har måske i forvejen et professionelt netværk i Sverige, som du kan trække på her hos os
  • Du kan arbejde selvstændigt ligesåvel som i samarbejde med dine kollegaer


Det kan du forvente af os:

  • At blive en del af et ambitiøst firma i konstant udvikling
  • En grundløn på 11.000 kr./måneden + provision 
  • At blive sat i en salgsposition med ansvar for egen arbejdsdag
  • En arbejdsplads med et professionelt team, som har plads til humor 


Er du interesseret i stillingen og/eller vil høre mere, bedes du kontakte Rikke Mathiasen. Kontakt oplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125898

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-05-21T00:00:002019-07-16T00:00:00
330014210Vi søger en selvkørende Salgskonsulent til NorgeRobot Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge. Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling. Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed. Med reference til salgschefen skal du være med til at servicere vores voksende kundeportefølje i Norge. Du vil få ansvaret for hele det Norske marked. Som person motiveres du af at skabe gode resultater, og du er en vinder. Du kan skabe gode relationer med kunden, du er engageret og har et højt drive og en positiv, smittende energi. Du arbejder struktureret, du er fokuseret og kan prioritere din indsats. Det er en fordel, hvis du kan forstå norsk. Du bliver en vigtig spiller på holdet, som sammen med teamet bidrager til forsat kontinuerlig udvikling af Marbré. VI FORVENTER DU ER: I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid Serviceminded og sælgende af natur Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt Engageret og motiveret Ansvarsbevidst Energisk og udadvendt Vant til 80-90 rejsedag pr. år DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER: Besøg alle vores nuværende kunder i Norge Implementering og udvikling af kampagner til det Norske marked Deltage i 2-4 årlige messer hos kunder i Norge Opdrive og etablerer et samarbejde med nye kundeemner i Norge Daglig kunderådgivning på tlf. og mail Udarbejdelse af tilbud MARBRÉ GIVER DIG Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag Stor frihed under ansvar Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer SÅDAN SØGER DU Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Henrik Andersen på mobil: 2512 5630. Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen Salgskonsulent Tiltrædelse efter aftale

Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge.

Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling.

Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed.

Med reference til salgschefen skal du være med til at servicere vores voksende kundeportefølje i Norge. Du vil få ansvaret for hele det Norske marked.

Som person motiveres du af at skabe gode resultater, og du er en vinder. Du kan skabe gode relationer med kunden, du er engageret og har et højt drive og en positiv, smittende energi.

Du arbejder struktureret, du er fokuseret og kan prioritere din indsats. Det er en fordel, hvis du kan forstå norsk. 

Du bliver en vigtig spiller på holdet, som sammen med teamet bidrager til forsat kontinuerlig udvikling af Marbré.

VI FORVENTER DU ER:

  • I besiddelse af en stor portion gåpåmod og selvtillid
  • Serviceminded og sælgende af natur
  • Kommunikativ stærk - både mundtligt og skriftligt
  • Engageret og motiveret
  • Ansvarsbevidst
  • Energisk og udadvendt
  • Vant til 80-90 rejsedag pr. år

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER:

  • Besøg alle vores nuværende kunder i Norge
  • Implementering og udvikling af kampagner til det Norske marked
  • Deltage i 2-4 årlige messer hos kunder i Norge
  • Opdrive og etablerer et samarbejde med nye kundeemner i Norge
  • Daglig kunderådgivning på tlf. og mail
  • Udarbejdelse af tilbud


MARBRÉ GIVER DIG

  • Spændende arbejdsopgaver med stort ansvar fra første dag
  • Stor frihed under ansvar
  • Fri mulighed for at planlægge din egen hverdag
  • En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer 


SÅDAN SØGER DU

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Henrik Andersen på mobil: 2512 5630.

Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen ‘Salgskonsulent’

Tiltrædelse efter aftale

CBAR 2015 ApSHaderslev2019-06-04T00:00:002019-06-25T00:00:00
330032676Salgsmedarbejder med fokus på kundekontakt søges til KoldingRobot Brænder du for at skabe kontakt med nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selvskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden for salg, lige her! Vi udvikler os hele tiden og søger derfor en ny skarp medarbejder til vores salgsteam i Kolding. Din opgave vil være at etablere kontakt med firmaer i mangel på mandskab og herefter finde den rette medarbejder eller vikar til dem. Som oftest har vores salgsmedarbejdere en specifik branche, som de arbejder inden for, så de kan specialisere sig og yde den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du er en udadvendt person, som kan trænge igennem selv via telefonsamtaler. Fra tid til anden vil du være til møder med dine potentielle kunder, og det er derfor vigtigt, at du hviler i dig selv og kan give et godt indtryk. Tidligere salgserfaring er kærkommen, da det jo er en stilling, hvor du sælger vores serviceydelse. Det forventes, at du har et drive i dit arbejde og formår at lukke aftaler med store som små virksomheder. At du er resultatorienteret og giver dig 100 er afgørende for at lykkedes i jobbet. Vi har et dygtigt hold og en arbejdsdag, hvor der er plads til humor, imens vi skaber gode resultater. Du har selv ansvaret for at nå i mål og arbejder for provision ved siden af din faste løn. Din arbejdsuge hedder fra 8 til 16 mandag til torsdag, og fredag får du fri allerede kl 15. Det forventer vi af dig: Du har erfaring med salg At du formår at lave opsøgende salg Du har gode kommunikations egenskaber At du er målrettet og har gå-på-mod med dine arbejdsopgaver Du er ansvarsbevidst og formår at arbejde selvstændigt Det kan du forvente af os: At blive del af en virksomhed i rivende udvikling Ansvar for egen arbejdsdag Grundløn på 11.000 kr. mdr. eller efter dine kvalifikationer provision En arbejdsplads med imødekommende kolleger der har et tæt sammenhold Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125904 Vi glæder os til at høre fra dig!

Brænder du for at skabe kontakt med nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selvskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden for salg, lige her!

Vi udvikler os hele tiden og søger derfor en ny skarp medarbejder til vores salgsteam i Kolding. Din opgave vil være at etablere kontakt med firmaer i mangel på mandskab og herefter finde den rette medarbejder eller vikar til dem. Som oftest har vores salgsmedarbejdere en specifik branche, som de arbejder inden for, så de kan specialisere sig og yde den bedste service. 

Det er derfor vigtigt, at du er en udadvendt person, som kan trænge igennem selv via telefonsamtaler. Fra tid til anden vil du være til møder med dine potentielle kunder, og det er derfor vigtigt, at du hviler i dig selv og kan give et godt indtryk. 

Tidligere salgserfaring er kærkommen, da det jo er en stilling, hvor du sælger vores serviceydelse. Det forventes, at du har et drive i dit arbejde og formår at lukke aftaler med store som små virksomheder. At du er resultatorienteret og giver dig 100% er afgørende for at lykkedes i jobbet.

Vi har et dygtigt hold og en arbejdsdag, hvor der er plads til humor, imens vi skaber gode resultater. Du har selv ansvaret for at nå i mål og arbejder for provision ved siden af din faste løn. Din arbejdsuge hedder fra 8 til 16 mandag til torsdag, og fredag får du fri allerede kl 15. 

Det forventer vi af dig:

  • Du har erfaring med salg
  • At du formår at lave opsøgende salg
  • Du har gode kommunikations egenskaber
  • At du er målrettet og har gå-på-mod med dine arbejdsopgaver
  • Du er ansvarsbevidst og formår at arbejde selvstændigt


Det kan du forvente af os:

  • At blive del af en virksomhed i rivende udvikling
  • Ansvar for egen arbejdsdag
  • Grundløn på 11.000 kr./mdr. eller efter dine kvalifikationer + provision
  • En arbejdsplads med imødekommende kolleger der har et tæt sammenhold


Er du interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores konsulent Morten Sandvei. Kontaktoplysninger findes i boksen.
Husk at vedhæft reference nr. 125904

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSKolding2019-05-27T00:00:002019-07-22T00:00:00
330028633Intern Salgsbackup til B2B virksomhedRobot Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven og følge op. Se mere om os på www.dynamica-ropes.com Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema . Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission: Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre . Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide: Offshore olie og gas Vind Marine Industriløft og engineered lifting Professionel fiskeri Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten. Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger. Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen. Så du skal trives med at have mange jern i ilden! Jobbeskrivelse I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet. I den forbindelse bliver det n af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag. Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale. Hverdagsopgaver under opstart Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance Backup for Sælgere, som er ude af huset. Udarbejdelse færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5. Kalkulationer samt indtastning af ordre. Kommunikation Koordinering med produktion. Betjening af kunder som ringer ind. Kommunikation med kunder via sociale medier. Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg. Projektsalg Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører koordinering af leverancer Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen. Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring. Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage: Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf mail. Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt. Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer. Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation. Du taler dansk og kan kommunikere i skandinavisk og flydende engelsk. Vi forventer at du Hedder service til mellemnavn :) Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen. Er ikke bange for at telefonen ringer kan ringe selv ud. Du har været ansat i et lignende job tidligere. Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen. Har kendskab til CRM og C5. Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde. Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel. Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt. Du trives, når det er travlt. Er kreativ og kan udvikle nye id er, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret. Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk. Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier. Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver. Har ingen problem med at udføre sekretær opgaver for ledelsen ved behov. Er klar til at hjælpe dine kollegaer. Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os. Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen. Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

Vi søger en ny kollega med et UDPRÆGET ”service gen” til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at ”bide sig fast” i opgaven og følge op.

Se mere om os på www.dynamica-ropes.com

Dynamica Ropes er en del af Netmark Holding. Dynamica Ropes er den eneste danske producent af tov og slings af Dyneema®.

Med 200 ansatte har vi en stærk ambition om at fuldføre vores mission:

 

“Vi vil erstatte stål med hi-tech fibre”.

 

Vi leverer unikke løsninger baseret på fiberprodukter til virksomheder world wide:

  • Offshore olie og gas
  • Vind
  • Marine
  • Industriløft og engineered lifting
  • Professionel fiskeri

Du vil være en del af vores hovedkontor i Taulov, Fredericia, hvor vi i dag er otte ansatte inden for salg, marketing og logistik. Derudover har vi et datterselskab, Dynamica Australia, som er lokaliseret i Perth, og vi har en salgsrepræsentant i Asia-Pacific området samt i Mellemøsten.

Atmosfæren på vores arbejdsplads er afslappet og vi hjælper hinanden på tværs af stillinger.

Vi har oplevet positiv vækst og du vil blive et vigtigt led i den daglige drift i et meget uformel men også til tider meget travl SMV. Du lander i en velkonsolideret, ejerledet virksomhed, som er professionel, kundefokuseret og meget proaktiv i branchen.

Så du skal trives med at have mange jern i ilden!

 

Jobbeskrivelse

I et nyoprettet job og med reference til Salgsafdelingen skal du være med til at etablere en helt ny, intern Salgsbackup funktion for B2B segmentet.

I den forbindelse bliver det én af dine primære opgaver at sikre, at kunden oplever en professionel og kompetent dialog, oftest efterfulgt af tilsendt produktinfo og prisoverslag.

Din indledende kontakt til kunden bliver primært via telefon, mail og sociale medier, og du skal være i stand til at lytte og afdække kundens behov samt potentiale.

 

Hverdagsopgaver under opstart

Aflaste sælgere på kontoret med at besvare mails, lave tilbud og andet forefaldende internt salgsarbejde under guidance

  • Backup for Sælgere, som er ude af huset.
  • Udarbejdelse/færdiggørelse af tilbud både på mail og i C5.
  • Kalkulationer samt indtastning af ordre.
  • Kommunikation & Koordinering med produktion.
  • Betjening af kunder som ringer ind.
  • Kommunikation med kunder via sociale medier.
  • Aflevering af mere komplekse forespørgsler til Salg.

 

Projektsalg

Indhentning af tilbud fra eksterne underleverandører & koordinering af leverancer

Salgsbackup i salgs- og produktionsprocessen.

 Du vil løbende modtage vejledning samt produktoplæring.

 

Hvis du udviser rette ånd og evner vil du på sigt kunne varetage:

  • Tage kontakt til kundeemner fra vores CRM pr. tlf/mail.
  • Sparke døren ind, og få en første dialog for at kortlægge hvilket behov kunden har, så vi kan hjælpe derfra med teknik, når kontakten er skabt.
  • Yde telefonisk kunderådgivning, hjælpe kunderne med produktinformation, leveringstider og opfølgning på igangsatte ordrer.
  • Overtage leads fra Salg, og modne dem igennem ovenstående

Med tiden bliver du det første led, som kunden møder, når pågældende henvender sig til os for at få et tilbud eller yderligere produktinformation.

Du taler dansk og kan kommunikere i “skandinavisk” og flydende engelsk.

 

Vi forventer at du

  • Hedder ”service” til mellemnavn :) 
  • Ser muligheder i stedet for forhindringer og kan tænke ud af boxen.
  • Er ikke bange for at telefonen ringer/kan ringe selv ud.
  • Du har været ansat i et lignende job tidligere.
  • Du har god teknisk forståelse, du kan både læse en tegning og forstå en teknisk udfordring over telefonen.
  • Har kendskab til CRM og C5.
  • Du kan arbejde med IT-redskaber, der støtter dit arbejde.
  • Kendskab til de ovenfornævnte brancher eller dansk industri vil være en fordel.
  • Du kan skabe og bevare gode relationer både internt i huset samt eksternt.
  • Du trives, når det er travlt.
  • Er kreativ og kan udvikle nye idéer, men er samtidig i stand at arbejde meget struktureret.
  • Har gode evner inden for kommunikation og kan kommunikere flydende på dansk og engelsk.
  • Har forståelse for Marketing og har kendskab til sociale medier.
  • Du er en holdspiller, men tager fuldt ansvar for dine egne opgaver.
  • Har ingen problem med at udføre ”sekretær” opgaver for ledelsen ved behov.
  • Er klar til at hjælpe dine kollegaer.

 

Din personlighed vil være afgørende for ansættelsen, idet egenskaber som selvtillid, gode kontaktevner, vedholdenhed og ikke mindst overblik og systematik i opgaveløsning er absolutte forudsætninger for at du vil trives i jobbet hos os.

Da stillingen er ny opslået skal du som person kunne drive dig selv, uden at alle opgaverne er defineret i forvejen.

Løn vil være baseret på uddannelse og erfaring.

DYNAMICA ROPES ApSFredericia2019-06-03T00:00:002019-07-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group

Kolding
Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Svensktalende mødebooker søges til stilling i Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Har du erfaring inden for salg og er god til at skabe kundekontakt? Kan du kommunikere på svensk og har eventuelt allerede et netværk over Øresund? Så er du måske vores nye mødebooker. Læs mere om en spændende stilling her! I forbindelse med etabler...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Vi søger en selvkørende Salgskonsulent til Norge

CBAR 2015 ApS

Haderslev
Da vores nuværende salgskonsulent har valgt at søge nye udfordringer, søger vi en selvkørende sælger til vore kunder i Norge. Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationss...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Salgsmedarbejder med fokus på kundekontakt søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Brænder du for at skabe kontakt med nye virksomheder, lukke aftaler og sende de rigtige folk ud i felten? Ønsker du en hverdag i selvskab med dygtige kolleger, hvor du selv har ansvaret for din arbejdsdag? Så læs mere om en spændende stilling inden ...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Intern Salgsbackup til B2B virksomhed

DYNAMICA ROPES ApS

Fredericia
Vi søger en ny kollega med et UDPR GET service gen til vores salgs- og marketingteam til en nyoprettet stilling. Vi søger en person som kan fange og lande bolde fra Salgsafdelingen, yde support til Salg, samt har evnen til at bide sig fast i opgaven...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:16. juli 2019