Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BLIV EN DEL AF EN FANTASTISK SKOLE

Vil du være del af noget unikt?

Så søg stillingen på som sekretær på Rektorkontoret på Herlufsholm Skole.

Vi søger en dygtig og engageret sekretær, som har lyst til at indgå i et sekretærteam, og som kan arbejde selvstændigt med fokus på service og kvalitet.

Som sekretær er du vores venlige ansigt udadtil – i telefonen, på kontoret og på mail.

Er du positiv og udadvendt, og har du mod på at være i centrum i en spændende og travl hverdag med daglig kontakt til elever, forældre, lærere – hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, så er jobbet noget for dig.

Du kommer til at arbejde i et sekretariat med både udfordrende og mere rutineprægede opgaver.

Dine opgaver kan variere meget, men nogle af dine arbejdsområder bliver:

  • Kommunikation med elever, forældre, undervisere og samarbejdspartnere
  • Telefonpasning
  • Vedligeholdelse af registre og databaser
  • Betjening af vores kursistadministrationssystem – Lectio
  • Postsortering
  • Skriftlig kommunikation

Din profil:

  • Du har en bred administrativ erfaring, dog ikke nødvendigt fra skoleverden
  • Du er fortrolig med brugen af Office programmer
  • Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • Tale engelsk
  • Du er systematisk og har et godt overblik
  • Du er omstillingsparat, serviceminded, imødekommende, smilende og har ansvarsfølelse.

Ansøgning

Er du vores nye kollega? Så send din ansøgning til HR-ansvarlig Britt Horst Nielsen, bhn@herlufsholm.dk, senest den 20. april 2018 kl. 12.00

Vi afholder løbende samtaler

Du kan læse mere om skolen på www.herlufsholm.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://herlufsholm.brandero.com


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Medhjælper til autoophug

SAMIR AUTO ApS

Næstved
vi søger medarbejder til kontorarbejde og lagerstyring. Det er vigtigt at du har kendskab til biler samt erfaring med at skille biler ad. Ligeledes er det vigtigt at du kan tale og forstå dansk og engelsk.
Indrykket:22. marts 2018
Udløbsdato:17. maj 2018

Administrativ medarbejder

ZBC

Næstved
ZBC søger medarbejder til uddannelsesadministrationen Har du lyst til at arbejde med administration af uddannelser, samarbejde med skolens faglige ledere, arbejde med registrering af elever og indberetninger til ministeriet, servicere skolens elever...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:26. april 2018