Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BLIV EN DEL AF EN FANTASTISK SKOLE

Vil du være del af noget unikt?

Så søg stillingen på som sekretær på Rektorkontoret på Herlufsholm Skole.

Vi søger en dygtig og engageret sekretær, som har lyst til at indgå i et sekretærteam, og som kan arbejde selvstændigt med fokus på service og kvalitet.

Som sekretær er du vores venlige ansigt udadtil – i telefonen, på kontoret og på mail.

Er du positiv og udadvendt, og har du mod på at være i centrum i en spændende og travl hverdag med daglig kontakt til elever, forældre, lærere – hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, så er jobbet noget for dig.

Du kommer til at arbejde i et sekretariat med både udfordrende og mere rutineprægede opgaver.

Dine opgaver kan variere meget, men nogle af dine arbejdsområder bliver:

  • Kommunikation med elever, forældre, undervisere og samarbejdspartnere
  • Telefonpasning
  • Vedligeholdelse af registre og databaser
  • Betjening af vores kursistadministrationssystem – Lectio
  • Postsortering
  • Skriftlig kommunikation

Din profil:

  • Du har en bred administrativ erfaring, dog ikke nødvendigt fra skoleverden
  • Du er fortrolig med brugen af Office programmer
  • Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • Tale engelsk
  • Du er systematisk og har et godt overblik
  • Du er omstillingsparat, serviceminded, imødekommende, smilende og har ansvarsfølelse.

Ansøgning

Er du vores nye kollega? Så send din ansøgning til HR-ansvarlig Britt Horst Nielsen, bhn@herlufsholm.dk, senest den 20. april 2018 kl. 12.00

Vi afholder løbende samtaler

Du kan læse mere om skolen på www.herlufsholm.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://herlufsholm.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787222Phoenix-3756729412018-04-04T15:00:32.457BLIV EN DEL AF EN FANTASTISK SKOLE

Vil du være del af noget unikt?

Så søg stillingen på som sekretær på Rektorkontoret på Herlufsholm Skole.

Vi søger en dygtig og engageret sekretær, som har lyst til at indgå i et sekretærteam, og som kan arbejde selvstændigt med fokus på service og kvalitet.

Som sekretær er du vores venlige ansigt udadtil – i telefonen, på kontoret og på mail.

Er du positiv og udadvendt, og har du mod på at være i centrum i en spændende og travl hverdag med daglig kontakt til elever, forældre, lærere – hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, så er jobbet noget for dig.

Du kommer til at arbejde i et sekretariat med både udfordrende og mere rutineprægede opgaver.

Dine opgaver kan variere meget, men nogle af dine arbejdsområder bliver:

  • Kommunikation med elever, forældre, undervisere og samarbejdspartnere
  • Telefonpasning
  • Vedligeholdelse af registre og databaser
  • Betjening af vores kursistadministrationssystem – Lectio
  • Postsortering
  • Skriftlig kommunikation

Din profil:

  • Du har en bred administrativ erfaring, dog ikke nødvendigt fra skoleverden
  • Du er fortrolig med brugen af Office programmer
  • Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • Tale engelsk
  • Du er systematisk og har et godt overblik
  • Du er omstillingsparat, serviceminded, imødekommende, smilende og har ansvarsfølelse.

Ansøgning

Er du vores nye kollega? Så send din ansøgning til HR-ansvarlig Britt Horst Nielsen, bhn@herlufsholm.dk, senest den 20. april 2018 kl. 12.00

Vi afholder løbende samtaler

Du kan læse mere om skolen på www.herlufsholm.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://herlufsholm.brandero.com

2018-04-21T00:51:11.850 Vil du være del af noget unikt? Så søg stillingen på som sekretær på Rektorkontoret på Herlufsholm Skole. Vi søger en dygtig og engageret sekretær, som har lyst til at indgå i et sekretærteam, og som kan arbejde selvstændigt med fokus på service og kvalitet. Som sekretær er du vores venlige ansigt udadtil i telefonen, på kontoret og på mail. Er du positiv og udadvendt, og har du mod på at være i centrum i en spændende og travl hverdag med daglig kontakt til elever, forældre, lærere hvor de administrative arbejdsopgaver er mangeartede, så er jobbet noget for dig. Du kommer til at arbejde i et sekretariat med både udfordrende og mere rutineprægede opgaver. Dine opgaver kan variere meget, men nogle af dine arbejdsområder bliver: Kommunikation med elever, forældre, undervisere og samarbejdspartnereTelefonpasningVedligeholdelse af registre og databaserBetjening af vores kursistadministrationssystem LectioPostsorteringSkriftlig kommunikation Din profil: Du har en bred administrativ erfaring, dog ikke nødvendigt fra skoleverdenDu er fortrolig med brugen af Office programmerDu er god til at formulere dig skriftligt og mundtligtTale engelskDu er systematisk og har et godt overblikDu er omstillingsparat, serviceminded, imødekommende, smilende og har ansvarsfølelse. Ansøgning Er du vores nye kollega? Så send din ansøgning til HR-ansvarlig Britt Horst Nielsen, bhn@herlufsholm.dk, senest den 20. april 2018 kl. 12.00 Vi afholder løbende samtaler Du kan læse mere om skolen på www.herlufsholm.dk Se mere på vores ansøgersite: https: herlufsholm.brandero.comherlufsholm.brandero.com10Phoenix37567294101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:000000https://herlufsholm.brandero.com/job/bliv-en-del-af-en-fantastisk-skole-1299134266#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3205256Herlufsholm Skole og Gods11Herlufsholm Alle 1704700NæstvedDKDanmarkORS/37567294_logo.pngORS/Small/37567294_logo.png155.2458231011.74635960
bhn@herlufsholm.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549058MwCareerSite0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37567294https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=37567294https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37567294&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=37567294&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Organisation_og_forening/1.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Sekretær lige noget for dig.12008011Dansk3Læse/ tale411508Sekretær5Kontor og administration8Jura og retsvæsen25Offentlig administration26Organisation og forening354156593Britt Horst Nielsenbhn@herlufsholm.dkDKDanmarkDKDanmark329926641Bogholder / administrativmedarbejderRobot Kan du holde styr på diverse indberetninger, afstemme banken, fakturere og sørger for lønninger mv.?Så er det dig vi søger. Vi har nemlig brug for en glad og dygtig bogholder, til at holde styr på bogholderiet, skabe overblik, samt alle de administrative andre ting, som der bare skal være styr på :-) Dine primærer arbejdsopgaver vil være: Bogføring i e-conomic Bankafstemning Fakturering Løn i Danløn Skabe et hyggeligt arbejdsmiljø med din personlighed Vi forventer at: Du har erfaring fra et lignende job Du er serviceminded både internt og eksternt Du går til dine opgaver og udfordringer med gejst og engagement Du har et godt humør og stort set altid er glad Vi tilbyderTil gengæld for din indsats får du en spændende stilling, hvor du får mulighed for at præge din hverdag, med egne ansvarsområder og gode udviklingsmuligheder. Vi gør os umage for at sikre et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor alle føler sig godt klædt på til at løfte vores fælles opgave. Hvem er E-skilte?Vi er en lille ambitiøs produktionsvirksomhed, et ungt team, med godt humør. Vi lægger en ære i at give vores kunder den bedste service og at vi altid leverer et top kvalitetsprodukt som holder i mange år. Interesseret?Send din ansøgning på e-mailmed cv og evt. andre relevante bilag. Vi holdersamtaler løbendeog lukker rekrutteringen, så snart vi har fundet den rette kandidat - så send gerne din ansøgning med CVhurtigst muligt. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Jesper Kjerumgaard på telefon 6060 5151. Send din ansøgning til: jkj@webcompanies.dkAnsøgningsfrist: 20. dec. 2018Timer: 6-16 timer pr. uge.Arbejdstid: DeltidTiltrædelse: snarest. Mærk din ansøgning: BOGH1218

Kan du holde styr på diverse indberetninger, afstemme banken, fakturere og sørger for lønninger mv.?
Så er det dig vi søger. Vi har nemlig brug for en glad og dygtig bogholder, til at holde styr på bogholderiet, skabe overblik, samt alle de administrative andre ting, som der bare skal være styr på :-)


Dine primærer arbejdsopgaver vil være:

  • Bogføring i e-conomic
  • Bankafstemning
  • Fakturering
  • Løn i Danløn
  • Skabe et hyggeligt arbejdsmiljø med din personlighed 

 Vi forventer at:

  • Du har erfaring fra et lignende job 
  • Du er serviceminded – både internt og eksternt
  • Du går til dine opgaver og udfordringer med gejst og engagement
  • Du har et godt humør og stort set altid er glad

Vi tilbyder
Til gengæld for din indsats får du en spændende stilling, hvor du får mulighed for at præge din hverdag, med egne ansvarsområder og gode udviklingsmuligheder. Vi gør os umage for at sikre et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor alle føler sig godt klædt på til at løfte vores fælles opgave.  

Hvem er E-skilte?
Vi er en lille ambitiøs produktionsvirksomhed, et ungt team, med godt humør. Vi lægger en ære i at give vores kunder den bedste service og at vi altid leverer et top kvalitetsprodukt som holder i mange år. 


Interesseret?
Send din ansøgning på e-mailmed cv og evt. andre relevante bilag. Vi holdersamtaler løbendeog lukker rekrutteringen, så snart vi har fundet den rette kandidat - så send gerne din ansøgning med CVhurtigst muligt. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Jesper Kjerumgaard på telefon 6060 5151. 

Send din ansøgning til: jkj@webcompanies.dk
Ansøgningsfrist: 20. dec. 2018
Timer: 6-16 timer pr. uge.
Arbejdstid: Deltid
Tiltrædelse: snarest.

Mærk din ansøgning: "BOGH1218"

E-Skilte ApSSlagelse2018-12-14T00:00:002018-12-19T00:00:00
329925557Alsidig kontormedarbejder til Tybjerggaards godskontorRobot Som kontoransat på Tybjerggaard indgår du i et dynamisk miljø. Vi er et fleksibelt team, og alt efter dine kvalifikationer og ønsker kan vi i store træk sammensætte en stilling, der matcher din profil. Vi søger en ny kollega, til at varetage nogle af følgende arbejdsområder: HR Ansættelser, løn, personalesamtaler, MUS-samtaler. Arbejde med miljøkontroller, Danish kontroller, sikkerhedsrepræsentantopgaver, gødningsregnskaber mv. Super bruger i CloudFarms udarbejdelse af E-kontroller mv. kendskab til CloudFarms eller AgroSoft vil være en fordel. Kendskab til svineproduktion er ikke et krav, men en fordel. Mulighed for fuldtid eller deltid efter ønske. Yderligere oplysninger: Kontoret er beliggende på Tybjergvej 20, 4160 Herlufmagle. Tybjerggaard er Danmarks førende avlsbesætning indenfor svineavl med i alt ca. 6000 søer. Virksomheden er en familieejet virksomhed med hovedsæde i Tybjerg og med svineproduktion fordelt over flere enheder på Sjælland og Lolland. Vi er ca. 70 ansatte heraf 6 på kontoret. Du kan læse mere om vores virksomhed på På vores hjemmeside: www.tybjeggaard.dk I vores profilfilm http: profilfilm2.nord-ad.dk Vis.aspx?id 3229 Hvis du er interesseret i denne stilling, send da din ansøgning til elev@tybjerggaard.dk. Ansøgningsfrist 16. januar 2019 Ansættelsessamtaler vil blive afholdt 24. og 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale, noter venligst mulig startdato i ansøgningen.

Som kontoransat på Tybjerggaard indgår du i et dynamisk miljø. Vi er et fleksibelt team, og alt efter dine kvalifikationer og ønsker kan vi i store træk sammensætte en stilling, der matcher din profil.

Vi søger en ny kollega, til at varetage nogle af følgende arbejdsområder:

  • HR – Ansættelser, løn, personalesamtaler, MUS-samtaler.
  • Arbejde med miljøkontroller, Danish kontroller, sikkerhedsrepræsentantopgaver, gødningsregnskaber mv.
  • Super bruger i CloudFarms – udarbejdelse af E-kontroller mv. kendskab til CloudFarms eller AgroSoft vil være en fordel.

Kendskab til svineproduktion er ikke et krav, men en fordel.

Mulighed for fuldtid eller deltid efter ønske.

Yderligere oplysninger:

Kontoret er beliggende på Tybjergvej 20, 4160 Herlufmagle.

Tybjerggaard er Danmarks førende avlsbesætning indenfor svineavl med i alt ca. 6000 søer. Virksomheden er en familieejet virksomhed med hovedsæde i Tybjerg og med svineproduktion fordelt over flere enheder på Sjælland og Lolland. Vi er ca. 70 ansatte heraf 6 på kontoret.

Du kan læse mere om vores virksomhed på

  • På vores hjemmeside: www.tybjeggaard.dk
  • I vores profilfilm http://profilfilm2.nord-ad.dk/Vis.aspx?id=3229

Hvis du er interesseret i denne stilling, send da din ansøgning til elev@tybjerggaard.dk. Ansøgningsfrist 16. januar 2019 – Ansættelsessamtaler vil blive afholdt 24. og 25. januar. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale, noter venligst mulig startdato i ansøgningen.

Tybjerggaard v/Susanne JeppesenHerlufmagle2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder / administrativmedarbejder

E-Skilte ApS

Slagelse
Kan du holde styr på diverse indberetninger, afstemme banken, fakturere og sørger for lønninger mv.?Så er det dig vi søger. Vi har nemlig brug for en glad og dygtig bogholder, til at holde styr på bogholderiet, skabe overblik, samt alle de administr...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Alsidig kontormedarbejder til Tybjerggaards godskontor

Tybjerggaard v/Susanne Jeppesen

Herlufmagle
Som kontoransat på Tybjerggaard indgår du i et dynamisk miljø. Vi er et fleksibelt team, og alt efter dine kvalifikationer og ønsker kan vi i store træk sammensætte en stilling, der matcher din profil. Vi søger en ny kollega, til at varetage nogle a...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:6. februar 2019