Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv en del af vores dygtige SSA-team på Mergeltoften

Vi er på udkig efter en ny, dygtig koordinerende social- og sundhedsassistent i plejeboligerne.

Som koordinerede SSA hos os, har du i det daglige ansvaret for 6 beboere, sammen med din kollega.
Du skal planlægge sygepleje og være en del af plejen for beboerne i huset.
 
Du skal have engagement, kunne lide at gå forrest og vægter din faglighed højt og kunne se vigtigheden i dokumentation. Du skal være god til at planlægge og have overblik over hverdagen, for vi er et hus i udvikling.
Det er vigtigt at du har hjertet på rette sted, og at du kan se en mening med, at vi på Mergeltoften har beboeren i centrum.
 
Plejecenter Mergeltoften ligger i Nivå by, 5 min gang fra kystbanen. Der kan bo 50 beboere i 8 små huse som er indrettet i leve/bo miljøer. Vi prioriterer hjemmelighed højt og arbejder på at inddrage børn, dyr og planter som en del af den meningsfulde hverdag hos beboerne. Vi har bla. 2 huskatte, fugle, fisk og besøgsbabyer.
Vi lægger stor vægt på at det er beboerens hjem og det skal være et godt sted at være, både for beboere og personale.
 
Du skal arbejde tæt sammen med vores 2 sygeplejersker og de andre assistenter.  I hvert hus er der ansat 1 koordinerende SSA og 1 SSH i dagvagt, og 1 SSH eller SSA i hvert hus om aftenen, hvor der desuden er 1 koordinerende SSA som går på tværs.
1 x om måneden har vi kvalitetssikringsmøde og hvor der er et monofagligt rum, samt kompetenceudviklingen.
 
Du må gerne have en bred somatisk erfaring - det vil være skønt hvis du har erfaring med demens.
Vi har et super godt samarbejde med vores faste læge, der er tilknyttet Mergeltoften.
Vi vægter ærlighed og åbenhed højt i vores samarbejde.
 
Din arbejdstid er på 35 timer om ugen og vil primært være i dagvagt med arbejde hver 3. weekend, hvor du også skal fungere som faglig sparring for dine SSH kolleger.
Din arbejdstid vil ligge i mellem kl. 7.30-15.15.
 
Som ny medarbejder tilbyder vi god introduktion og mentorordning.
Stillingen er ledig fra d. 1. april 2018, men vi venter gerne på den rigtige.
Samtaler onsdag og fredag i uge 8.
 
 
 
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her