Gem job

Bliv kundernes IT-helt som elev i vækstvirksomhed, når du supporterer +1200 kassesystemer

Amero er en IT-virksomhed, der er i massiv vækst, og som elev hos os, bliver du vores kunders helt, når du formår at gøre det svære simpelt og løse deres små og store udfordringer med vores hardware og software.

Vi leverer avancerede kassesystemer med et simpelt og brugervenligt UI og UX. Kernen i vores løsning er FlexPOS kassesoftware, hvor vi gennem API har udviklet kraftfulde integrationer til blandt andet webshops og økonomisystemer samt vores egenudviklede softwareløsninger som eks. Mobility App og en online billetløsning.

Vores kassesystemer er fundamentet i vores kunders forretninger, og derfor stilles der store krav til at kombinere den tekniske IT-viden med forretningsforståelse og skarp kommunikation. Det får du muligheden for at lære som elev i vores support- og leveranceteam, hvor du skaber succes sammen med vores kunder ved at hjælpe og guide dem, så deres forretningskritiske systemer og hardware bidrager til, at de lykkes med deres forretning.

Det er muligheden for at bringe din lyst til at arbejde med IT og kundeservice i spil. Det er elevstillingen som 1st level supporter, hvor du accelerer din læring, og som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.

 

Du skaber stor værdi som elev hos Amero, når du i løbet af:

De første 6 måneder...

  • Du deltager i intensivt onboarding-forløb
    Gennemfører et intensivt onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet, så du får en bred forståelse for vores software- og hardwareløsninger samt bliver lært op af dine kommende kollegaer til at yde sublim kundeservice, som gør kunden glad. Du udviser hele vejen igennem en villighed til at lære, og du tager imod inputs fra dine kollegaer med kyshånd. 
  • Du griber telefonen, når den ringer og smiler til kunden
    Vi har et mål om, at vi tager telefonen indenfor 10 sek., så kunden oplever at få hurtig hjælp. Det synes du er et fedt mål, og du går foran i, at vi kan leve op til det mål. Når du tager telefonen (mellem 10-25 gange om dagen), kan kunden fornemme, at du smiler, og at du udviser en høj villighed til at hjælpe kunden helt i mål. I løbet af den første måned begynder du at løse egne supportsager for kunderne, hvor du hele tiden har mulighed for at få sparring og hjælp. 
  • Du bliver ansvarlig for egne installationer
    Når vi leverer kassesystemer til kunder, bliver software og hardware klargjort på kontoret, før det leveres hos kunderne. Du får dine egne installationer, så du sørger for, at alt er klar og grundigt gennemarbejdet, før det bliver leveret hos kunderne. 
  • Du bliver en integreret del af kulturen
    Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af vores kultur, hvor du bidrager til, at vi som ét team lykkes. Du er proaktiv og sætter en ære i at forstå vores kassesystemer, og går du i stå, tager du fat på dine kollegaer for at kunne komme videre. Når du kommunikerer, skaber du engagement og forståelse i din ved at inddrage ”hvorfor”, som er en vigtig del af kulturen i Amero.

De første 12 måneder...

  • Du viser forretningsforståelse og kundeservice i top
    Arbejder selvstændigt og løser supportsager til UG, hvor du hjælper og rådgiver kunderne med din store forståelse for deres forretning, så kundernes tilfredshed med din kundeservice ligger helt i top. Du formår at være nærværende og grundig i den enkelte supportsag på trods af, at der ofte er flere opkald og supportsager på samme tid. Er der supportsager, som du ikke selv kan løse, sørger du for at overlevere den på en måde, hvorpå din kollega forstår problemstillingen og kan arbejde videre med den på baggrund af den viden, du har indhentet fra kunden. 
  • Du søger det bedste
    Søger det bedste og ikke stiller dig tilfreds med det næstbedste. Du har hele tiden øje for, hvordan vi kan gøre det bedre for kundens forretning, og du forklarer dem brugen af vores løsning, så deres arbejde i vores løsning bliver så let som en leg.

Vi tilpasser løbende dit onboarding-program, som giver plads til, at du kan gå i dybden med de områder af IT og kundeservice, som du synes er mest spændende. Der er løbende elevsamtaler, hvor vi evaluerer, hvordan det går, og hvor vi tilpasser, hvilke områder du særligt har fokus på ud fra, hvordan både du og resten af teamet udvikler sig. 

Din arbejdsuge er på 37 timer fra mandag til fredag, og du får løn under uddannelsen. Hvis du vil og kan det, er der mulighed for efter 6-12 måneder at blive en del af vores vagttelefon, hvor du hjælper kunderne med kritiske problemstillinger uden for normal åbningstid. Uddannelsesforløbet varer som udgangspunkt 2 år og er en kombination af praktik og skoleophold, hvor du i alt er i skole i ca. 25 uger.

 

For at skabe stor værdi som elev er dit DNA:

Der står IT og (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det giver gode oplevelser og resultater uanset, hvad man beskæftiger sig med. Du er en ørn til at sætte dig ind i nye systemer og platforme, og dine gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner gør, at enhver kan forstå det. 

Du har en grundforløbseksamen på data- og kommunikationsuddannelsen eller lignende, så du er klar til at starte på hovedforløb hos os.

Vigtigst af alt så er du motiveret for at skabe værdi for kunderne ved at lære og løbende suge ny viden til dig, som du kan bringe i spil over for dine kollegaer og kunderne.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads 

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner og museer og attraktioner. Vi er i dag 30+ medarbejdere, der værdsætter værdien i at være ét team, og er dedikerede til fingerspidserne i det, vi laver. Samtidig er der også plads til både jokes over kaffemaskinen og et spil dart så hverdagen bliver lidt sjovere. Desuden har vi en god frokostordning du kan glæde dig til at prøve!

 

Er det dig, der skal være IT-helt i en vækstvirksomhed? 

Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål: 

  • Hvorfor synes du netop denne mulighed er spændende?
  • Hvorfor vil du gerne arbejde med kundeservice og kassesystemer?  

Du kan søge stillingen her: https://amero.dk/blog/bliv-kundernes-it-helt-som-elev/

Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til HR-Assistent Emilie Lønroth på +45 69 14 41 14. Vi indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Opstart vil som udgangspunkt være i august 2022, men det er noget, vi aftaler nærmere. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Er du som en IT-supporter-fisk i vandet, når du kl...

AMERO ApS

Åbyhøj
Amero er en vækstvirksomhed, der leverer simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af små og store kunder til både detail- og oplevelsesindustrien. Derfor leder vi efter en IT-supporter, der med et særligt fokus på klargøring og opsætni...
23. juni 2022

Serviceminded IT-Supporter

JobTeam Aarhus A/S

Viby J
For vores kunde, der er en dansk, familieejet IT-virksomhed søger vi en dygtig og ansvarsbevidst IT-Supporter, der brænder for at yde god support til kunderne. Din baggrund for at varetage jobbet kan være: * IT-Supporter * Du har flair og interesse f...
8. juni 2022

IT-supporter søges til Visma-IMS

Visma IMS A/S

Åbyhøj
løsninger. Vi forventer at du er en glad og positiv person, der brænder for at arbejde med følgende områder: * First line support, både teknisk- og bruger support * Opfølgende support og problemløsning * Kundekontakt, planlægning og udførelse af ad-h...
22. juni 2022

Bliv kundernes IT-helt som elev i vækstvirksomhed, når du supporterer +1200 kassesystemer

Amero er en IT-virksomhed, der er i massiv vækst, og som elev hos os, bliver du vores kunders helt, når du formår at gøre det svære simpelt og løse deres små og store udfordringer med vores hardware og software.

Vi leverer avancerede kassesystemer med et simpelt og brugervenligt UI og UX. Kernen i vores løsning er FlexPOS kassesoftware, hvor vi gennem API har udviklet kraftfulde integrationer til blandt andet webshops og økonomisystemer samt vores egenudviklede softwareløsninger som eks. Mobility App og en online billetløsning.

Vores kassesystemer er fundamentet i vores kunders forretninger, og derfor stilles der store krav til at kombinere den tekniske IT-viden med forretningsforståelse og skarp kommunikation. Det får du muligheden for at lære som elev i vores support- og leveranceteam, hvor du skaber succes sammen med vores kunder ved at hjælpe og guide dem, så deres forretningskritiske systemer og hardware bidrager til, at de lykkes med deres forretning.

Det er muligheden for at bringe din lyst til at arbejde med IT og kundeservice i spil. Det er elevstillingen som 1st level supporter, hvor du accelerer din læring, og som du i fremtiden vil se tilbage på som definerende for din karriere.

 

Du skaber stor værdi som elev hos Amero, når du i løbet af:

De første 6 måneder...

  • Du deltager i intensivt onboarding-forløb
    Gennemfører et intensivt onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet, så du får en bred forståelse for vores software- og hardwareløsninger samt bliver lært op af dine kommende kollegaer til at yde sublim kundeservice, som gør kunden glad. Du udviser hele vejen igennem en villighed til at lære, og du tager imod inputs fra dine kollegaer med kyshånd. 
  • Du griber telefonen, når den ringer og smiler til kunden
    Vi har et mål om, at vi tager telefonen indenfor 10 sek., så kunden oplever at få hurtig hjælp. Det synes du er et fedt mål, og du går foran i, at vi kan leve op til det mål. Når du tager telefonen (mellem 10-25 gange om dagen), kan kunden fornemme, at du smiler, og at du udviser en høj villighed til at hjælpe kunden helt i mål. I løbet af den første måned begynder du at løse egne supportsager for kunderne, hvor du hele tiden har mulighed for at få sparring og hjælp. 
  • Du bliver ansvarlig for egne installationer
    Når vi leverer kassesystemer til kunder, bliver software og hardware klargjort på kontoret, før det leveres hos kunderne. Du får dine egne installationer, så du sørger for, at alt er klar og grundigt gennemarbejdet, før det bliver leveret hos kunderne. 
  • Du bliver en integreret del af kulturen
    Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet og bliver en integreret del af vores kultur, hvor du bidrager til, at vi som ét team lykkes. Du er proaktiv og sætter en ære i at forstå vores kassesystemer, og går du i stå, tager du fat på dine kollegaer for at kunne komme videre. Når du kommunikerer, skaber du engagement og forståelse i din ved at inddrage ”hvorfor”, som er en vigtig del af kulturen i Amero.

De første 12 måneder...

  • Du viser forretningsforståelse og kundeservice i top
    Arbejder selvstændigt og løser supportsager til UG, hvor du hjælper og rådgiver kunderne med din store forståelse for deres forretning, så kundernes tilfredshed med din kundeservice ligger helt i top. Du formår at være nærværende og grundig i den enkelte supportsag på trods af, at der ofte er flere opkald og supportsager på samme tid. Er der supportsager, som du ikke selv kan løse, sørger du for at overlevere den på en måde, hvorpå din kollega forstår problemstillingen og kan arbejde videre med den på baggrund af den viden, du har indhentet fra kunden. 
  • Du søger det bedste
    Søger det bedste og ikke stiller dig tilfreds med det næstbedste. Du har hele tiden øje for, hvordan vi kan gøre det bedre for kundens forretning, og du forklarer dem brugen af vores løsning, så deres arbejde i vores løsning bliver så let som en leg.

Vi tilpasser løbende dit onboarding-program, som giver plads til, at du kan gå i dybden med de områder af IT og kundeservice, som du synes er mest spændende. Der er løbende elevsamtaler, hvor vi evaluerer, hvordan det går, og hvor vi tilpasser, hvilke områder du særligt har fokus på ud fra, hvordan både du og resten af teamet udvikler sig. 

Din arbejdsuge er på 37 timer fra mandag til fredag, og du får løn under uddannelsen. Hvis du vil og kan det, er der mulighed for efter 6-12 måneder at blive en del af vores vagttelefon, hvor du hjælper kunderne med kritiske problemstillinger uden for normal åbningstid. Uddannelsesforløbet varer som udgangspunkt 2 år og er en kombination af praktik og skoleophold, hvor du i alt er i skole i ca. 25 uger.

 

For at skabe stor værdi som elev er dit DNA:

Der står IT og (kunde)service skrevet ind i alt, hvad du foretager dig, fordi du ved, at det giver gode oplevelser og resultater uanset, hvad man beskæftiger sig med. Du er en ørn til at sætte dig ind i nye systemer og platforme, og dine gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner gør, at enhver kan forstå det. 

Du har en grundforløbseksamen på data- og kommunikationsuddannelsen eller lignende, så du er klar til at starte på hovedforløb hos os.

Vigtigst af alt så er du motiveret for at skabe værdi for kunderne ved at lære og løbende suge ny viden til dig, som du kan bringe i spil over for dine kollegaer og kunderne.

Din kommende, karrieredefinerende arbejdsplads 

Amero har siden 2011 leveret simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner og museer og attraktioner. Vi er i dag 30+ medarbejdere, der værdsætter værdien i at være ét team, og er dedikerede til fingerspidserne i det, vi laver. Samtidig er der også plads til både jokes over kaffemaskinen og et spil dart så hverdagen bliver lidt sjovere. Desuden har vi en god frokostordning du kan glæde dig til at prøve!

 

Er det dig, der skal være IT-helt i en vækstvirksomhed? 

Så glæder vi os meget til at modtage en ansøgning, hvori du besvarer følgende to spørgsmål: 

  • Hvorfor synes du netop denne mulighed er spændende?
  • Hvorfor vil du gerne arbejde med kundeservice og kassesystemer?  

Du kan søge stillingen her: https://amero.dk/blog/bliv-kundernes-it-helt-som-elev/

Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til HR-Assistent Emilie Lønroth på +45 69 14 41 14. Vi indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Opstart vil som udgangspunkt være i august 2022, men det er noget, vi aftaler nærmere. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Er du som en IT-supporter-fisk i vandet, når du kl...

AMERO ApS

Åbyhøj
Amero er en vækstvirksomhed, der leverer simple og brugervenlige kassesystemer til en bred vifte af små og store kunder til både detail- og oplevelsesindustrien. Derfor leder vi efter en IT-supporter, der med et særligt fokus på klargøring og opsætni...
23. juni 2022

Serviceminded IT-Supporter

JobTeam Aarhus A/S

Viby J
For vores kunde, der er en dansk, familieejet IT-virksomhed søger vi en dygtig og ansvarsbevidst IT-Supporter, der brænder for at yde god support til kunderne. Din baggrund for at varetage jobbet kan være: * IT-Supporter * Du har flair og interesse f...
8. juni 2022

IT-supporter søges til Visma-IMS

Visma IMS A/S

Åbyhøj
løsninger. Vi forventer at du er en glad og positiv person, der brænder for at arbejde med følgende områder: * First line support, både teknisk- og bruger support * Opfølgende support og problemløsning * Kundekontakt, planlægning og udførelse af ad-h...
22. juni 2022