Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv phoner hos Erhvervswebdesign

Bliv phoner hos Erhvervswebdesign og få: 

  • Løn (start 120,00 kr. i timen)
  • 20-25 timers arbejdsuge
  • Socialt sammenhold
  • Plads i et dynamisk og spændende firma
  • Nye kompetencer til CV'et

 

Hvad forventer vi af dig:

  • Du kan lide at lave opsøgende salg og er god til at tale med mange forskellige mennesker.
  • Du er stabil, engageret og kan arbejde 5 dage om ugen (typisk fra 08.00 – 13.00)

Hvad kan du forvente af jobbet:

  • Et spændende job i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø.
  • Oplæring i salgsværktøjer (samtaleteknik, spørgeteknik m.m.).
  • Fleksibel arbejdsplanlægning, hvor du selv er med til at bestemme, din arbejdstid (dog inden for vores arbejdsuge).

Vores kontor ligger i Esbjerg. Vi har gode og trygge rammer, hvor man kan være sikker på at baglandet er i orden, og så er man sikret en fast løn.

Det er ikke et krav, men du har måske allerede erfaring fra branchen eller med salg i andre brancher.

Det er derimod et krav, at du kan identificere dig med og efterleve vores grundlæggende værdier, som er:

Ærlighed – Ansvarlighed – Kvalitet

 

Er jobbet noget for dig?

Hvis du kan nikke ja til, at du har talegaverne i orden og kunne tænke dig at prøve kræfter med et afvekslende job, så send en kortfattet ansøgning samt CV, mærket ”PHONER”, til job@erhvervswebdesign.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329791810Phoenix-766e270712018-04-11T00:00:00Bliv phoner hos Erhvervswebdesign

Bliv phoner hos Erhvervswebdesign og få: 

  • Løn (start 120,00 kr. i timen)
  • 20-25 timers arbejdsuge
  • Socialt sammenhold
  • Plads i et dynamisk og spændende firma
  • Nye kompetencer til CV'et

 

Hvad forventer vi af dig:

  • Du kan lide at lave opsøgende salg og er god til at tale med mange forskellige mennesker.
  • Du er stabil, engageret og kan arbejde 5 dage om ugen (typisk fra 08.00 – 13.00)

Hvad kan du forvente af jobbet:

  • Et spændende job i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø.
  • Oplæring i salgsværktøjer (samtaleteknik, spørgeteknik m.m.).
  • Fleksibel arbejdsplanlægning, hvor du selv er med til at bestemme, din arbejdstid (dog inden for vores arbejdsuge).

Vores kontor ligger i Esbjerg. Vi har gode og trygge rammer, hvor man kan være sikker på at baglandet er i orden, og så er man sikret en fast løn.

Det er ikke et krav, men du har måske allerede erfaring fra branchen eller med salg i andre brancher.

Det er derimod et krav, at du kan identificere dig med og efterleve vores grundlæggende værdier, som er:

Ærlighed – Ansvarlighed – Kvalitet

 

Er jobbet noget for dig?

Hvis du kan nikke ja til, at du har talegaverne i orden og kunne tænke dig at prøve kræfter med et afvekslende job, så send en kortfattet ansøgning samt CV, mærket ”PHONER”, til job@erhvervswebdesign.dk

2018-06-05T08:51:55.057 Bliv phoner hos Erhvervswebdesign og få: Løn (start 120,00 kr. i timen) 20-25 timers arbejdsuge Socialt sammenhold Plads i et dynamisk og spændende firma Nye kompetencer til CV et Hvad forventer vi af dig: Du kan lide at lave opsøgende salg og er god til at tale med mange forskellige mennesker. Du er stabil, engageret og kan arbejde 5 dage om ugen (typisk fra 08.00 13.00) Hvad kan du forvente af jobbet: Et spændende job i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø. Oplæring i salgsværktøjer (samtaleteknik, spørgeteknik m.m.). Fleksibel arbejdsplanlægning, hvor du selv er med til at bestemme, din arbejdstid (dog inden for vores arbejdsuge). Vores kontor ligger i Esbjerg. Vi har gode og trygge rammer, hvor man kan være sikker på at baglandet er i orden, og så er man sikret en fast løn. Det er ikke et krav, men du har måske allerede erfaring fra branchen eller med salg i andre brancher. Det er derimod et krav, at du kan identificere dig med og efterleve vores grundlæggende værdier, som er: rlighed Ansvarlighed Kvalitet Er jobbet noget for dig? Hvis du kan nikke ja til, at du har talegaverne i orden og kunne tænke dig at prøve kræfter med et afvekslende job, så send en kortfattet ansøgning samt CV, mærket PHONER , til job@erhvervswebdesign.dk11Jobnet766e2707100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-06T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3212779ERHVERVS WEBDESIGN ApS11Auktionsgade 36700EsbjergDKDanmark0
job@erhvervswebdesign.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent553479JobNet48080221000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=766e2707https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=766e2707https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=766e2707&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=766e2707&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgEr du den nye Kontormedhjælper i ERHVERVS WEBDESIGN ApS?12008011Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration354294364Thomas Jensenjob@erhvervswebdesign.dkDKDanmarkDKDanmark329971776Præstesekretær og administrativ medarbejderRobot En stilling som præstesekretær og administrativ medarbejder er ledig til besættelse 1. april 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 10 timer gennemsnitligt pr. uge. Opgaver som præstesekretær: Kirkebogsføring - personregistrering Attestudskrivning Ansvarlig for hjemmeside og kommunikation, ansvarlig for opsætning af kirkeblad Forefaldende administrative opgaver for præster. Opgaver som administrativ medhjælp på kirkegården: Ajourføring af gravstedskartoteker Regningsudskrivning Opfølgning på debitorer Kundebetjening. Vi forventer, at du: Har en fleksibel tilgang til arbejdet Har ordenssans Relevante erfaringer inden for ovenstående opgaver vil være en fordel, men ikke et krav Hvis du ikke har erfaring med at føre kirkebog, skal du være villig til at deltage i kursus omhandlende dette. Ansættelse sker ved Gram Kirkegård beliggende Kirkealle 26, 6510 Gram og kirkegårdslederen vil være daglig leder. Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattest Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fælles-overenskomsten), Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejde (folkekirken). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersoanle.dk. Stillingen er indplaceret i løngruppe 2 trin 1 med en aktuel årsløn 276.430,- kr. Der ud over kan forhandles kvalifikations- og funktionstillæg. Løn kvoteres i oversenstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk til 74.710,84 kr. årligt aktuelt niveau. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kirkegårdsleder Jørgen Hansen, mobil 29 17 14 17, sognepræst Johannes Gjesing, 74 82 26 22 eller sognepræst Annesofie Munch mobil 29 17 14 19. Ansøgningen med relevante bilag sendes til kirkegårdsleder Jørgen Hansen, Kirkealle 26, 6510 Gram eller på mail 8946@sogn.dk Ansøgningen skal være menighedsrådet i hænde senest den 25. marts 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 28. marts 2019 Menighedsrådet kan oplyse at der vil blive indhentet referencer.

En stilling som præstesekretær og administrativ medarbejder er ledig til besættelse 1. april 2019 eller snarest derefter.

Stillingen er på 10 timer gennemsnitligt pr. uge.

Opgaver som præstesekretær:

Kirkebogsføring - personregistrering

Attestudskrivning

Ansvarlig for hjemmeside og kommunikation,

ansvarlig for opsætning af kirkeblad

Forefaldende administrative opgaver for præster.

 

Opgaver som administrativ medhjælp på kirkegården:

Ajourføring af gravstedskartoteker

Regningsudskrivning

Opfølgning på debitorer

Kundebetjening.

 

Vi forventer, at du:

Har en fleksibel tilgang til arbejdet

Har ordenssans

Relevante erfaringer inden for ovenstående opgaver vil være en fordel, men ikke et krav

Hvis du ikke har erfaring med at føre kirkebog, skal du være villig til at deltage i kursus omhandlende dette.

Ansættelse sker ved Gram Kirkegård beliggende Kirkealle 26, 6510 Gram og kirkegårdslederen vil være daglig leder.

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattest Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fælles-overenskomsten), Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejde (folkekirken). Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersoanle.dk.

Stillingen er indplaceret i løngruppe 2 trin 1 med en aktuel årsløn 276.430,- kr.

Der ud over kan forhandles kvalifikations- og funktionstillæg.

Løn kvoteres i oversenstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk til 74.710,84 kr.

årligt aktuelt niveau.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kirkegårdsleder Jørgen Hansen, mobil 29 17 14 17, sognepræst Johannes Gjesing, 74 82 26 22 eller sognepræst Annesofie Munch mobil 29 17 14 19.

Ansøgningen med relevante bilag sendes til kirkegårdsleder Jørgen Hansen, Kirkealle 26, 6510 Gram eller på mail 8946@sogn.dk

Ansøgningen skal være menighedsrådet i hænde senest den 25. marts 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 28. marts 2019

Menighedsrådet kan oplyse at der vil blive indhentet referencer.

 

GRAM OG FOLE KIRKERGram2019-03-05T00:00:002019-03-25T00:00:00
329977547VIKING søger SALES EXECUTIVE TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv Til salgsafdelingen søges en målrettet og salgsminded Sales Executive Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Sales Executive Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At tage dig af daglige forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail Salg og service - BtB Besøg sammen med erfarne kolleger hos kunder og leverandører Deltage i salgsprojekter Deltage i workshops, messer og lignende Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salg- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
Til salgsafdelingen søges en målrettet og salgsminded Sales Executive Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs regionale salgsafdeling, hvor energiniveauet og humøret er højt.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Sales Executive Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At tage dig af daglige forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere
  • Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail
  • Salg og service - BtB
  • Besøg sammen med erfarne kolleger hos kunder og leverandører
  • Deltage i salgsprojekter
  • Deltage i workshops, messer og lignende

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere.

Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salg- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-10T00:00:00
329977535VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEE - PPE FireRobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en Administrative Sales Trainee, der er god til sprog. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Administrative Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være: Behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere Tage imod salgsordrer Følge op og servicere via telefon og mail Administration og registrering Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger Deltage i workshops, messer og lignende Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Arbejdsmæssigt er du grundig og trives i et aktivt miljø, hvor du formår at holde fokus på både opgaver og deadlines. Du har interesse for administrative opgaver og er god til sprog. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. ?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber. Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Er du interesseret i en international karriere, hvor du får brug for dine sproglige færdigheder, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en Administrative Sales Trainee, der er god til sprog.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Administrative Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere
  • Tage imod salgsordrer
  • Følge op og servicere via telefon og mail
  • Administration og registrering
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger
  • Deltage i workshops, messer og lignende

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere.

Arbejdsmæssigt er du grundig og trives i et aktivt miljø, hvor du formår at holde fokus på både opgaver og deadlines. Du har interesse for administrative opgaver og er god til sprog.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt.
?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber.

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Er du interesseret i en international karriere, hvor du får brug for dine sproglige færdigheder, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation.

Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-12T00:00:00
329977528VIKING søger ALLROUND TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger to energiske Allround Trainees med interesse for administration og service. Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Allround Trainee vil du under uddannelsen komme til at arbejde i fire forskellige afdelinger: Finans Logistik Salg Service Du vil være seks måneder i hver afdeling, og derved får du en bred indsigt i hele virksomheden og værdikæden. Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Som person er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Du kommer til at håndtere varierende administrative opgaver i samarbejde med hjælpsomme kolleger. Personligt er du ivrig efter at lære nyt, og du har interesse i at lære hele virksomheden at kende og få en bred forståelse af VIKINGs værdikæde. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Er du interesseret i en administrativ og serviceorienteret karriere, hvor du får en bred forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger to energiske Allround Trainees med interesse for administration og service.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Allround Trainee vil du under uddannelsen komme til at arbejde i fire forskellige afdelinger:

  • Finans
  • Logistik
  • Salg
  • Service

Du vil være seks måneder i hver afdeling, og derved får du en bred indsigt i hele virksomheden og værdikæden.

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Som person er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse.

Du kommer til at håndtere varierende administrative opgaver i samarbejde med hjælpsomme kolleger. Personligt er du ivrig efter at lære nyt, og du har interesse i at lære hele virksomheden at kende og få en bred forståelse af VIKINGs værdikæde.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Er du interesseret i en administrativ og serviceorienteret karriere, hvor du får en bred forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-08T00:00:00
329966526Betonarbejde i VardeområdetRobot Jobbeskrivelse: JobTeam A S søger for en kunde i Varde-området 6 ihærdige medarbejdere, som skal arbejde med beton. Det er tale om støbearbejde, hvor man skal støbe i diverse stålforme. Jobbet består desuden i at, man skal fylde diverse stålelementer med beton. Det er fysisk arbejde - derfor kræver det en god fysik og en lyst til at bruge sig selv. Startløn: 149 kr. t.Efter 3 måneder: 179 kr. t. Primære arbejdsopgaver: Påfyldning af beton Støbearbejde Fysisk arbejde Forfaldende arbejde Faglige kvalifikationer: Alle er velkomne til at ansøge Det er en fordel hvis du kan læse tegninger Du har en god fysik Personlige kvalifikationer: Villig til at lære om betonarbejde Snakke og forstå dansk Hænderne rigtigt skruet på Selvstændig Ansøgning: Kan du se dig selv i ovenstående, så send en mail til jes@jobteam.dk. Der vil blive holdt løbende samtaler.Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbeskrivelse:

JobTeam A/S søger for en kunde i Varde-området 6 ihærdige medarbejdere, som skal arbejde med beton. Det er tale om støbearbejde, hvor man skal støbe i diverse stålforme. Jobbet består desuden i at, man skal fylde diverse stålelementer med beton.

Det er fysisk arbejde - derfor kræver det en god fysik og en lyst til at bruge sig selv.

Startløn: 149 kr./t.
Efter 3 måneder: 179 kr./t.

Primære arbejdsopgaver:

  • Påfyldning af beton
  • Støbearbejde
  • Fysisk arbejde
  • Forfaldende arbejde

Faglige kvalifikationer:

  • Alle er velkomne til at ansøge
  • Det er en fordel hvis du kan læse tegninger
  • Du har en god fysik

Personlige kvalifikationer:

  • Villig til at lære om betonarbejde
  • Snakke og forstå dansk
  • Hænderne rigtigt skruet på
  • Selvstændig

Ansøgning:

Kan du se dig selv i ovenstående, så send en mail til jes@jobteam.dk.

Der vil blive holdt løbende samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig!

JobTeam Esbjerg A/SVarde2019-02-26T00:00:002019-04-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Præstesekretær og administrativ medarbejder

GRAM OG FOLE KIRKER

Gram
En stilling som præstesekretær og administrativ medarbejder er ledig til besættelse 1. april 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 10 timer gennemsnitligt pr. uge. Opgaver som præstesekretær: Kirkebogsføring - personregistrering Attestudskri...
Indrykket:5. marts 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

VIKING søger SALES EXECUTIVE TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

VIKING søger ADMINISTRATIV SALES TRAINEE - PPE Fire

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

VIKING søger ALLROUND TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:8. maj 2019

Betonarbejde i Vardeområdet

JobTeam Esbjerg A/S

Varde
Jobbeskrivelse: JobTeam A S søger for en kunde i Varde-området 6 ihærdige medarbejdere, som skal arbejde med beton. Det er tale om støbearbejde, hvor man skal støbe i diverse stålforme. Jobbet består desuden i at, man skal fylde diverse stålelemente...
Indrykket:26. februar 2019
Udløbsdato:23. april 2019