Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv salgsrepræsentant for Årstiderne!

Som repræsentant for Årstiderne er du ambassadør for en grønnere og sundere hverdag. Årstiderne leverer convenience til en travl hverdag gennem sunde, varierende og velsmagende måltidkasser sammensat af kompetente kokke. Vil du være med til at inspirere til en grønnere hverdag?

 

Dit job bliver at udbrede kendskabet til Årstiderne. Det er vigtigt, at kunderne får en positiv oplevelse, når de møder os – uanset, om de vælger at blive medlem eller blot får et ”hej” med på vejen. Gennem gode samtaler og positive indtryk, leverer vi resultater for Årstiderne og sikrer samtidig en mere grøn og varieret hverdag for medlemmerne.

 

Det gode ved Årstiderne er, at der er noget for enhver - uanset om du er til den grønne, den hurtige, den velkendte, nysgerrige eller slanke. Der er en måltidskasse for alle, og med jordens bedste råvarer og 100% økologi kan hele familien kan være med!

 

Som salgsrepræsentant får du:

  • Salgstræning af erfarne salgscoaches, som klæder dig godt på med værdifulde salgsteknikker og brandkendskab
  • Et ungt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på udvikling og team spirit
  • Muligheden for at inspirere til et lækkert, attraktivt, grønt alternativ i en travl hverdag

 

Vi forventer, at du:  

  • Er klar på at møde verden med et smil og god energi
  • Er klar på at lære en masse nyt og inspirere til grønne valg
  • Er klar på at efterlade et godt førstehåndsindtryk

 

Sammen giver vi danskerne muligheden for en grøn, 100% økologisk alt-i-en løsning til middagsbordet og vinker farvel til madspild.  

 

Skriv til os, hvorfor netop du er den rette ambassadør til vores team. 

Vi glædes til at høre fra dig. 

 

Har du spørgsmål? Ring til Sandra på 27790437


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330004205Phoenix-ab38e6a712019-06-04T00:00:00Bliv salgsrepræsentant for Årstiderne!

Som repræsentant for Årstiderne er du ambassadør for en grønnere og sundere hverdag. Årstiderne leverer convenience til en travl hverdag gennem sunde, varierende og velsmagende måltidkasser sammensat af kompetente kokke. Vil du være med til at inspirere til en grønnere hverdag?

 

Dit job bliver at udbrede kendskabet til Årstiderne. Det er vigtigt, at kunderne får en positiv oplevelse, når de møder os – uanset, om de vælger at blive medlem eller blot får et ”hej” med på vejen. Gennem gode samtaler og positive indtryk, leverer vi resultater for Årstiderne og sikrer samtidig en mere grøn og varieret hverdag for medlemmerne.

 

Det gode ved Årstiderne er, at der er noget for enhver - uanset om du er til den grønne, den hurtige, den velkendte, nysgerrige eller slanke. Der er en måltidskasse for alle, og med jordens bedste råvarer og 100% økologi kan hele familien kan være med!

 

Som salgsrepræsentant får du:

  • Salgstræning af erfarne salgscoaches, som klæder dig godt på med værdifulde salgsteknikker og brandkendskab
  • Et ungt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på udvikling og team spirit
  • Muligheden for at inspirere til et lækkert, attraktivt, grønt alternativ i en travl hverdag

 

Vi forventer, at du:  

  • Er klar på at møde verden med et smil og god energi
  • Er klar på at lære en masse nyt og inspirere til grønne valg
  • Er klar på at efterlade et godt førstehåndsindtryk

 

Sammen giver vi danskerne muligheden for en grøn, 100% økologisk alt-i-en løsning til middagsbordet og vinker farvel til madspild.  

 

Skriv til os, hvorfor netop du er den rette ambassadør til vores team. 

Vi glædes til at høre fra dig. 

 

Har du spørgsmål? Ring til Sandra på 27790437

2019-06-05T00:51:14.803 Som repræsentant for Årstiderne er du ambassadør for en grønnere og sundere hverdag. Årstiderne leverer convenience til en travl hverdag gennem sunde, varierende og velsmagende måltidkasser sammensat af kompetente kokke. Vil du være med til at inspirere til en grønnere hverdag? Dit job bliver at udbrede kendskabet til Årstiderne. Det er vigtigt, at kunderne får en positiv oplevelse, når de møder os uanset, om de vælger at blive medlem eller blot får et hej med på vejen. Gennem gode samtaler og positive indtryk, leverer vi resultater for Årstiderne og sikrer samtidig en mere grøn og varieret hverdag for medlemmerne. Det gode ved Årstiderne er, at der er noget for enhver - uanset om du er til den grønne, den hurtige, den velkendte, nysgerrige eller slanke. Der er en måltidskasse for alle, og med jordens bedste råvarer og 100 økologi kan hele familien kan være med! Som salgsrepræsentant får du: Salgstræning af erfarne salgscoaches, som klæder dig godt på med værdifulde salgsteknikker og brandkendskab Et ungt og inspirerende arbejdsmiljø med fokus på udvikling og team spirit Muligheden for at inspirere til et lækkert, attraktivt, grønt alternativ i en travl hverdag Vi forventer, at du: Er klar på at møde verden med et smil og god energi Er klar på at lære en masse nyt og inspirere til grønne valg Er klar på at efterlade et godt førstehåndsindtryk Sammen giver vi danskerne muligheden for en grøn, 100 økologisk alt-i-en løsning til middagsbordet og vinker farvel til madspild. Skriv til os, hvorfor netop du er den rette ambassadør til vores team. Vi glædes til at høre fra dig. Har du spørgsmål? Ring til Sandra på 2779043711jobnetab38e6a7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/bliv-salgsreprsentant-for-arstiderne0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3505367Storm Group11Dalgas Plads 6 27400HerningDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent742854JobNet4973190497319010009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab38e6a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab38e6a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab38e6a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab38e6a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgBliv salgsrepræsentant for Årstiderne!12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361402686Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330078545B2B Sælger til vikar- og rekrutteringsbranchenRobot Vi har fortsat travlt og søger derfor B2B sælgere til vores kontorer i Herning og Horsens. Dit salgsområde bliver Midt- og Østjylland. Jobbet: Som sælger vil du få en vigtig rolle i vores rejse. Du er nemlig én af dem, der i samarbejde med vores regionschef, lægger strategien samt opstiller mål og rammer for afdelingens fortsatte succes. Du skal ud over stepperne- besøge og styrke salget til vores nye kunder. Så du skal have det i dig og vide, at du kan trives med at tilbringe en stor del af din tid ude ved kunderne. Arbejdsopgaver: Med fokus på at styrke salget, vil du varetage kontakten til nye kunder. Du booker selv dine besøg, hvori du afdækker kundens behov for bemanding til både vikariater og rekrutteringer. Alt efter kundens behov sælger du vores løsninger ind. Du skal forvente at være på kundebesøg ca. 4 dage ugentligt. Deltage og være aktiv i diverse netværk i lokalområdet og på messer. Hvem er du: Du er en salgsorienteret hunter type, som elsker at bide sig fast og være vedholdende til ordrerne kommer i hus. Som person er du tillidsskabende og sætter en ære i, at være en dygtig og løsningsorienteret sælger. Du er nysgerrig på salg, går gerne i dybden og er grundig i din tilgang til kunden, specielt i forhold til at afdække alle behov for personale både i vikar- og rekrutteringssituationer. · Har erfaring med salgsopbyggende arbejde. · Du er nysgerrig og følger med i hvad der foregår i dit område. · Er resultatorienteret. · Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer. · Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne. · Behersker dansk i skrift og tale. · Har kørekort. Hvad kan vi love dig: Du vil helt sikkert få et godt og udfordrende job, i en levende og dynamisk virksomhed. Vi er en virksomhed med korte beslutningsveje og giver stor mulighed for at præge din egen hverdag og sætte dit selvstændige fingeraftryk, på løsningen af dine opgaver. Du vil være omgivet af en uformel tone og gode engagerede kolleger, der vil stå parat med god sparring i hverdagen. Du vil naturligvis få en grundig oplæring i vores produkter, således du er godt klædt på inden dine kundebesøg. Medarbejderne ApS har ekspanderet kraftigt de senere år, den udvikling bliver du en del af med god mulighed for både faglig og personlig udvikling i jobbet. Medarbejderne ApS er en seriøs og veldrevet vikar- og rekrutteringsvirksomhed, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard, er inde i en god og kontrolleret udvikling. Vi har eksisteret i 15 år og har opgaver på stort set alle niveauer på det industrielle og administrative område. Desuden er vi landsdækkende med 14 kontorer fordelt i Danmark. Vi har ingen ambition om at være Danmarks største vikar-og rekrutteringsvirksomhed, men at være den bedste. Nu er du klar til at søge jobbet: Så hvis du kan sælge kummefrysere i Grønland og sand i Sahara så er det dig vi leder efter. Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive vores nye kollega, så skynd dig til tasterne. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke! Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Regionschef Lasse Haahr på telefon 25 23 46 01 Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi. Facebook: https: www.facebook.com herning7400 LinkedIn: https: www.linkedin.com company medarbejderne-aps

Vi har fortsat travlt og søger derfor B2B sælgere til vores kontorer i Herning og Horsens. Dit salgsområde bliver Midt- og Østjylland.

Jobbet:

Som sælger vil du få en vigtig rolle i vores rejse. Du er nemlig én af dem, der i samarbejde med vores regionschef, lægger strategien samt opstiller mål og rammer for afdelingens fortsatte succes.

Du skal ud over stepperne- besøge og styrke salget til vores nye kunder. Så du skal have det i dig og vide, at du kan trives med at tilbringe en stor del af din tid ude ved kunderne.

Arbejdsopgaver:

  • Med fokus på at styrke salget, vil du varetage kontakten til nye kunder. Du booker selv dine besøg, hvori du afdækker kundens behov for bemanding til både vikariater og rekrutteringer. Alt efter kundens behov sælger du vores løsninger ind. Du skal forvente at være på kundebesøg ca. 4 dage ugentligt.
  • Deltage og være aktiv i diverse netværk i lokalområdet og på messer.

Hvem er du:

Du er en salgsorienteret ”hunter” type, som elsker at ”bide sig fast” og være vedholdende til ordrerne kommer i hus. Som person er du tillidsskabende og sætter en ære i, at være en dygtig og løsningsorienteret sælger. Du er nysgerrig på salg, går gerne i dybden og er grundig i din tilgang til kunden, specielt i forhold til at afdække alle behov for personale både i vikar- og rekrutteringssituationer.

· Har erfaring med salgsopbyggende arbejde.

· Du er nysgerrig og følger med i hvad der foregår i dit område.

· Er resultatorienteret.

· Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer.

· Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne.

· Behersker dansk i skrift og tale.

· Har kørekort.

Hvad kan vi love dig:

Du vil helt sikkert få et godt og udfordrende job, i en levende og dynamisk virksomhed. Vi er en virksomhed med korte beslutningsveje og giver stor mulighed for at præge din egen hverdag og sætte dit selvstændige fingeraftryk, på løsningen af dine opgaver.

Du vil være omgivet af en uformel tone og gode engagerede kolleger, der vil stå parat med god sparring i hverdagen. Du vil naturligvis få en grundig oplæring i vores produkter, således du er godt klædt på inden dine kundebesøg.

Medarbejderne ApS har ekspanderet kraftigt de senere år, den udvikling bliver du en del af med god mulighed for både faglig og personlig udvikling i jobbet.

Medarbejderne ApS er en seriøs og veldrevet vikar- og rekrutteringsvirksomhed, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard, er inde i en god og kontrolleret udvikling. Vi har eksisteret i 15 år og har opgaver på stort set alle niveauer på det industrielle og administrative område. Desuden er vi landsdækkende med 14 kontorer fordelt i Danmark.

Vi har ingen ambition om at være Danmarks største vikar-og rekrutteringsvirksomhed, men at være den bedste.”

Nu er du klar til at søge jobbet:

Så hvis du kan sælge ”kummefrysere i Grønland og sand i Sahara” så er det dig vi leder efter. Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive vores nye kollega, så skynd dig til tasterne. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen.

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke!

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Regionschef Lasse Haahr på telefon 25 23 46 01

Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi.

Facebook: https://www.facebook.com/herning7400/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/medarbejderne-aps/

Medarbejderne ApSHerning2019-08-26T00:00:002019-09-23T00:00:00
330077260Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHTRobot - Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked. Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner. Dine primære opgaver er: Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger Markeds- og konkurrentsanalyser Rapportering og opdatering af CRM Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette. Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt. Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden. Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk Send din ansøgning og CV til pro co via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig.

Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked.

Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner.

Dine primære opgaver er:

  • Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked
  • Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere
  • Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter
  • Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger
  • Markeds- og konkurrentsanalyser
  • Rapportering og opdatering af CRM
  • Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed

Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette.

Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt.

Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden.

Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk

Send din ansøgning og CV til pro&co via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende

PRO&CO A/SHerning2019-08-22T00:00:002019-10-17T00:00:00
330079689Sælger/Konsulent til apotekerbranchenRobot Biosym A S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen. Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at du har bopæl på Sjælland. Du skal have en professionel og positiv indstilling, er målrettet, struktureret, servicemindet og have et højt drive . Du er dygtig til at kommunikere og du er god til at skabe relationer. Du skal både være god til at planlægge og være fleksibel i forhold til en travl og krævende hverdag samt være klar til at tage fat på de praktiske opgaver også. Internt vil du være i tæt dialog med vores marketingsansvarlig, administration samt vores nuværende apotekerkonsulent, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med ift. salgsstrategier, erfaringer mm. Jobbet er udviklende og selvstændigt i en dynamisk virksomhed i vækst med dygtige og hjælpsomme kolleger. Vi har et attraktivt sortiment af produkter samt en spændende og loyal kundekreds, som du skal få det fulde potentiale ud af inden for apotekerbranchen. Det er derfor vigtigt, at du kender til apoteksbranchen og har en stor portion erfaring indenfor de mekanismer. Stillingen er 37 timer og forventet tiltrædelse er 1. november 2019. Hovedkontoret er placeret tæt på motorvejen i Ikast.

Biosym A/S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen.

 

Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at du har bopæl på Sjælland. 

Du skal have en professionel og positiv indstilling, er målrettet, struktureret, servicemindet og have et ”højt drive”. Du er dygtig til at kommunikere og du er god til at skabe relationer.  

Du skal både være god til at planlægge og være fleksibel i forhold til en travl og krævende hverdag samt være klar til at tage fat på de praktiske opgaver også.

Internt vil du være i tæt dialog med vores marketingsansvarlig, administration samt vores nuværende apotekerkonsulent, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med ift. salgsstrategier, erfaringer mm.    

Jobbet er udviklende og selvstændigt i en dynamisk virksomhed i vækst med dygtige og hjælpsomme kolleger. Vi har et attraktivt sortiment af produkter samt en spændende og loyal kundekreds, som du skal få det fulde potentiale ud af inden for apotekerbranchen. Det er derfor vigtigt, at du kender til apoteksbranchen og har en stor portion erfaring indenfor de mekanismer.

Stillingen er 37 timer og forventet tiltrædelse er 1. november 2019.

Hovedkontoret er placeret tæt på motorvejen i Ikast.

BIOSYM A/SIkast2019-08-28T00:00:002019-09-23T00:00:00
330090956Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Salgsopgaven kan kort skitseres således: Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde. På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet. Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En no cure no pay løsning. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning Salgskonsulent Herning Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

 

 

Jobbet:

 

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Salgsopgaven kan kort skitseres således:

  • Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde.

  • På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet.

  • Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En ”no cure – no pay” løsning.

 

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning "Salgskonsulent Herning"

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansHerning2019-09-17T00:00:002019-10-02T00:00:00
330082828Salgskonsulent NordvestjyllandRobot Salgskonsulent til Nordvestjylland Blite A S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv. Blite A S er en 100 dansk virksomhed og er i dag en del af en koncern, der omfatter andre virksomheder. Jobbet: Vi tilbyder en spændende stilling som distriktschef salgskonsulent til området Nordvestjylland. Et distrikt der vil strække sig fra Viborg i syd til Fjerritslev i nord og Lemvig i vest. Du skal opsøge nye kunder via canvas og forud bookede møder gennem vores telemarketing og efterfølgende supportere disse kunder. Derudover er der eksisterende kunder i området som skal vedligeholdes. Som distriktschef salgskonsulent er du serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder. Jobbet kræver at du er bosiddende i området. Kvalifikationer: Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med opsøgende salg. Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål. Samtidig med dette er du en holdspiller. Vi forventer: - at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler. - at du har en vindende personlighed, er præsentabel og udadvendt. - at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen. - at du selvstændigt kan prioritere din hverdag. - at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider. Vi tilbyder: - et spændende job i en dynamisk virksomhed hvor ikke to dage er ens. - et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter. - et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen. - et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser. - en attraktiv gagepakke med god fast løn samt provisionspakke. Lyder dette som et job for dig, så send en ansøgning med det samme til job@blite.dk Tiltrædelse efter aftale. Der vil løbende blive afholdt samtaler så hold dig ikke tilbage. Når den rigtige er fundet fjernes annoncen, også selvom tidsfristen ikke er udløbet. Såfremt du ikke bliver kontaktet er stillingen besat til anden side.

Salgskonsulent til Nordvestjylland

Blite A/S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv.

Blite A/S er en 100% dansk virksomhed og er i dag en del af en koncern, der omfatter andre virksomheder.

Jobbet:

Vi tilbyder en spændende stilling som distriktschef /salgskonsulent til området Nordvestjylland. Et distrikt der vil strække sig fra Viborg i syd til Fjerritslev i nord og Lemvig i vest.

Du skal opsøge nye kunder via canvas og forud bookede møder gennem vores telemarketing og efterfølgende supportere disse kunder. Derudover er der eksisterende kunder i området som skal vedligeholdes.

Som distriktschef / salgskonsulent er du serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Jobbet kræver at du er bosiddende i området.

Kvalifikationer:

Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med opsøgende salg. Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål. Samtidig med dette er du en holdspiller.

Vi forventer:

- at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler.

- at du har en vindende personlighed, er præsentabel og udadvendt.

- at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen.

- at du selvstændigt kan prioritere din hverdag.

- at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider.

Vi tilbyder:

- et spændende job i en dynamisk virksomhed hvor ikke to dage er ens.

- et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter.

- et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen.

- et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser.

- en attraktiv gagepakke med god fast løn samt provisionspakke.

Lyder dette som et job for dig, så send en ansøgning med det samme til job@blite.dk 

Tiltrædelse efter aftale. Der vil løbende blive afholdt samtaler så hold dig ikke tilbage. Når den rigtige er fundet fjernes annoncen, også selvom tidsfristen ikke er udløbet.

Såfremt du ikke bliver kontaktet er stillingen besat til anden side.  

BLITE A/SSkive2019-09-03T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

B2B Sælger til vikar- og rekrutteringsbranchen

Medarbejderne ApS

Herning
Vi har fortsat travlt og søger derfor B2B sælgere til vores kontorer i Herning og Horsens. Dit salgsområde bliver Midt- og Østjylland. Jobbet: Som sælger vil du få en vigtig rolle i vores rejse. Du er nemlig én af dem, der i samarbejde med vores reg...
Indrykket:26. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHT

PRO&CO A/S

Herning
- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PR...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Sælger/Konsulent til apotekerbranchen

BIOSYM A/S

Ikast
Biosym A S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen. Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Herning
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Salgskonsulent Nordvestjylland

BLITE A/S

Skive
Salgskonsulent til Nordvestjylland Blite A S er et veletableret værktøjsfirma, som i mere end 10 år har solgt kvalitetsprodukter indenfor elværktøj, håndværktøj, sikkerhedsudstyr, kemi mv. Blite A S er en 100 dansk virksomhed og er i dag en del af e...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019