Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv specialist i at sælge content marketing

Som sælgende projektleder starter du hvert kvartal med dybdegående research om et relevant emne og aktuelle trends inden for en udvalgt branche. Du skal bl.a. identificere de vigtigste influencers og eksperter samt sikre de mest optimale distributionskanaler. Når kampagnen bagefter skal finansieres, handler det om at pitche kampagnen og sælge vores produkter til de rigtige kunder. For at opnå succes med salgsprocessen er det altafgørende, at du har en grundig forståelse for kundernes behov og formår at identificere, hvilke produkter i vores content marketing-portefølje, der bedst matcher de målsætninger, kunden har for deltagelse i kampagnen. Det vil derfor være din primære opgave at rådgive kunden i vores forskellige løsninger gennem tæt telefonisk dialog.  

I de sidste uger af kampagneforløbet skal du i samarbejde med vores redaktionelle team sikre, at alle journalister, videoproducenter og grafiske designere har skabt et redaktionelt fokus i overensstemmelse med kampagnens formål og dine kunders forventninger.

MEDIAPLANETKULTUREN

Vi elsker spænding, og vi får tingene til at ske – hellere før end siden. Vi giver os altid 110% for at kunne fejre succesen på målstregen. Succes for os er, når du som sælgende projektleder tager ansvar, tager initiativ og kan håndtere stress i din stræben efter professionel udvikling og tilfredse kunder. Vi elsker at knokle, men vi elsker også at fejre gode resultater og holdånd.  

Hos Mediaplanet ved vi, at livet er kedeligt uden kollegaer, du kan dele både medgang og modgang med. Derfor fremmer vi et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og gode sociale relationer er øverst på dagsordenen. Hvis du arbejder hårdt og præsterer, vil vi gøre vores absolut bedste for at hjælpe dig til tops. Årsagen er ganske enkel: Hvis du er glad hos Mediaplanet, skaber vi sammen det bedste resultat for alle parter.

HVAD FORVENTER VI?

Vi forventer ikke, at du er andet eller andre end dig selv, men der er alligevel egenskaber, som, vi mener, kan være med til at skabe glade og tilfredse kunder.  Det er f.eks. evnerne til at håndtere ansvar, stress og at trives i et ad-hoc-miljø. Vi leder efter profiler, som stræber efter at overgå egne og andres resultater og som er villig til at yde en ekstra indsats. Mediaplanet skal være et sjovt sted at arbejde, og for at få det til at lykkes, skal vi, såvel som dem, der arbejder her, være positive rollemodeller.

Det, vi kan tilbyde retur, er smil fra alle dine kollegaer, gode udviklingsmuligheder, samt at give dig redskaber til at skabe og sælge god content marketing, så du kontinuerligt udvikler dine evner i at sælge dine egne idéer.


Vi tilbyder et arbejde med en fast grundløn, samt mulighed for god provision.

FØLGENDE VIL – MÅSKE – VÆRE EN FORDEL

  • Salgserfaring.
  • Du er indstillet på, at telefonen er dit bedste salgsredskab/værktøj.
  • Idérig og kreativ, da det er dine egne redaktionelle ideer, som kunderne køber.
  • Du får os til at grine.
  • Erfaring med at arbejde i et hektisk miljø.
  • Trives i at arbejde i et ungt miljø.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041117Phoenix-198d81c212019-06-11T00:00:00Bliv specialist i at sælge content marketing

Som sælgende projektleder starter du hvert kvartal med dybdegående research om et relevant emne og aktuelle trends inden for en udvalgt branche. Du skal bl.a. identificere de vigtigste influencers og eksperter samt sikre de mest optimale distributionskanaler. Når kampagnen bagefter skal finansieres, handler det om at pitche kampagnen og sælge vores produkter til de rigtige kunder. For at opnå succes med salgsprocessen er det altafgørende, at du har en grundig forståelse for kundernes behov og formår at identificere, hvilke produkter i vores content marketing-portefølje, der bedst matcher de målsætninger, kunden har for deltagelse i kampagnen. Det vil derfor være din primære opgave at rådgive kunden i vores forskellige løsninger gennem tæt telefonisk dialog.  

I de sidste uger af kampagneforløbet skal du i samarbejde med vores redaktionelle team sikre, at alle journalister, videoproducenter og grafiske designere har skabt et redaktionelt fokus i overensstemmelse med kampagnens formål og dine kunders forventninger.

MEDIAPLANETKULTUREN

Vi elsker spænding, og vi får tingene til at ske – hellere før end siden. Vi giver os altid 110% for at kunne fejre succesen på målstregen. Succes for os er, når du som sælgende projektleder tager ansvar, tager initiativ og kan håndtere stress i din stræben efter professionel udvikling og tilfredse kunder. Vi elsker at knokle, men vi elsker også at fejre gode resultater og holdånd.  

Hos Mediaplanet ved vi, at livet er kedeligt uden kollegaer, du kan dele både medgang og modgang med. Derfor fremmer vi et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og gode sociale relationer er øverst på dagsordenen. Hvis du arbejder hårdt og præsterer, vil vi gøre vores absolut bedste for at hjælpe dig til tops. Årsagen er ganske enkel: Hvis du er glad hos Mediaplanet, skaber vi sammen det bedste resultat for alle parter.

HVAD FORVENTER VI?

Vi forventer ikke, at du er andet eller andre end dig selv, men der er alligevel egenskaber, som, vi mener, kan være med til at skabe glade og tilfredse kunder.  Det er f.eks. evnerne til at håndtere ansvar, stress og at trives i et ad-hoc-miljø. Vi leder efter profiler, som stræber efter at overgå egne og andres resultater og som er villig til at yde en ekstra indsats. Mediaplanet skal være et sjovt sted at arbejde, og for at få det til at lykkes, skal vi, såvel som dem, der arbejder her, være positive rollemodeller.

Det, vi kan tilbyde retur, er smil fra alle dine kollegaer, gode udviklingsmuligheder, samt at give dig redskaber til at skabe og sælge god content marketing, så du kontinuerligt udvikler dine evner i at sælge dine egne idéer.


Vi tilbyder et arbejde med en fast grundløn, samt mulighed for god provision.

FØLGENDE VIL – MÅSKE – VÆRE EN FORDEL

  • Salgserfaring.
  • Du er indstillet på, at telefonen er dit bedste salgsredskab/værktøj.
  • Idérig og kreativ, da det er dine egne redaktionelle ideer, som kunderne køber.
  • Du får os til at grine.
  • Erfaring med at arbejde i et hektisk miljø.
  • Trives i at arbejde i et ungt miljø.
2019-07-24T00:50:48.777 Som sælgende projektleder starter du hvert kvartal med dybdegående research om et relevant emne og aktuelle trends inden for en udvalgt branche. Du skal bl.a. identificere de vigtigste influencers og eksperter samt sikre de mest optimale distributionskanaler. Når kampagnen bagefter skal finansieres, handler det om at pitche kampagnen og sælge vores produkter til de rigtige kunder. For at opnå succes med salgsprocessen er det altafgørende, at du har en grundig forståelse for kundernes behov og formår at identificere, hvilke produkter i vores content marketing-portefølje, der bedst matcher de målsætninger, kunden har for deltagelse i kampagnen. Det vil derfor være din primære opgave at rådgive kunden i vores forskellige løsninger gennem tæt telefonisk dialog. I de sidste uger af kampagneforløbet skal du i samarbejde med vores redaktionelle team sikre, at alle journalister, videoproducenter og grafiske designere har skabt et redaktionelt fokus i overensstemmelse med kampagnens formål og dine kunders forventninger. MEDIAPLANETKULTUREN Vi elsker spænding, og vi får tingene til at ske hellere før end siden. Vi giver os altid 110 for at kunne fejre succesen på målstregen. Succes for os er, når du som sælgende projektleder tager ansvar, tager initiativ og kan håndtere stress i din stræben efter professionel udvikling og tilfredse kunder. Vi elsker at knokle, men vi elsker også at fejre gode resultater og holdånd. Hos Mediaplanet ved vi, at livet er kedeligt uden kollegaer, du kan dele både medgang og modgang med. Derfor fremmer vi et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og gode sociale relationer er øverst på dagsordenen. Hvis du arbejder hårdt og præsterer, vil vi gøre vores absolut bedste for at hjælpe dig til tops. Årsagen er ganske enkel: Hvis du er glad hos Mediaplanet, skaber vi sammen det bedste resultat for alle parter. HVAD FORVENTER VI? Vi forventer ikke, at du er andet eller andre end dig selv, men der er alligevel egenskaber, som, vi mener, kan være med til at skabe glade og tilfredse kunder. Det er f.eks. evnerne til at håndtere ansvar, stress og at trives i et ad-hoc-miljø. Vi leder efter profiler, som stræber efter at overgå egne og andres resultater og som er villig til at yde en ekstra indsats. Mediaplanet skal være et sjovt sted at arbejde, og for at få det til at lykkes, skal vi, såvel som dem, der arbejder her, være positive rollemodeller. Det, vi kan tilbyde retur, er smil fra alle dine kollegaer, gode udviklingsmuligheder, samt at give dig redskaber til at skabe og sælge god content marketing, så du kontinuerligt udvikler dine evner i at sælge dine egne idéer. Vi tilbyder et arbejde med en fast grundløn, samt mulighed for god provision. FØLGENDE VIL MÅSKE VÆRE EN FORDEL Salgserfaring. Du er indstillet på, at telefonen er dit bedste salgsredskab værktøj. Idérig og kreativ, da det er dine egne redaktionelle ideer, som kunderne køber. Du får os til at grine. Erfaring med at arbejde i et hektisk miljø. Trives i at arbejde i et ungt miljø.11jobnet198d81c2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://mediaplanet.teamtailor.com/jobs/216585-saelgende-projektleder0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3545226MEDIAPLANET ApS11Østergade 27, 4.1100København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776223JobNet5003022500302210011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBliv specialist i at sælge content marketing1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362070927noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330117388Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergenProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager. Om jobbetDu bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Dine primære opgaver bliver:Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomhederOpbygning og videreudvikling af kundeporteføljeTil at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Om digDu har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning. Jobbet er for dig der:Kan sælge via telefonenEr udadvendt og har en sælgende profilEr resultatorienteret og brænder for salgHar et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nejHar et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaverErfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver. Vil du med på rejsen?MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du:Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeserEn Great Place To Work-certificeret arbejdspladsEn god sundheds- og pensionsordningEn lækker kantineordning fra MeyersKontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladserMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureHvad nu?Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager.

Om jobbet
Du bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Dine primære opgaver bliver:
  • Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomheder
  • Opbygning og videreudvikling af kundeportefølje
Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Om dig
Du har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning.

Jobbet er for dig der:
  • Kan sælge via telefonen
  • Er udadvendt og har en sælgende profil
  • Er resultatorienteret og brænder for salg
  • Har et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nej
  • Har et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaver
Erfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver.

Vil du med på rejsen?
MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:
  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeser
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
Hvad nu?
Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/fde9ff6f_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-19T00:00:002019-12-18T00:00:00
330122629Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!Profile InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.Du vil komme til at være ansigtet udadtil hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.Vi søger dig som:Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salgVil tjene pengeHar et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultaterEr ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salgKan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et teamSer muligheder frem for begrænsninger Vi tilbyder:En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loftEt arbejde i en nytænkende innovativ virksomhedRigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands bryggeGode karrieremulighederLøbende sparring og coachingSociale arrangementerFrokostordningParkeringsplads Interesseret?Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på 45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. 

Du vil komme til at sidde med B2B salg centreret omkring nysalg indtil opbygning af egen kundeportefølje.
Du vil komme til at være ansigtet udadtil – hvad enten når du opsøger nye kunder over telefonen, tager kontakt fx. via Linkedln eller til netværksmøder og messer.

Hvis samarbejdet går godt, og du præsterer, så vil du have mulighed for at kunne udvikle din rolle med mere ansvar.

Vi søger dig som:
  • Har minimum 2 års salgserfaring indenfor B2B salg
  • Vil tjene penge
  • Har et stort drive, er energisk og brænder for at skabe resultater
  • Er ambitiøs, vedholdende og ønsker at gøre karriere indenfor salg
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt, men også indgå i et team
  • Ser muligheder frem for begrænsninger 
Vi tilbyder:
  • En attraktiv lønpakke bestående af fast løn og provision uden loft
  • Et arbejde i en nytænkende innovativ virksomhed
  • Rigtig gode arbejdsforhold i skønne lokaler på Islands brygge
  • Gode karrieremuligheder
  • Løbende sparring og coaching
  • Sociale arrangementer
  • Frokostordning
  • Parkeringsplads
Interesseret?
Kan du se dig selv i rollen som vores nye Account Manager? Har du spørgsmål kan du kontakte os på +45 7020 2575. Tiltrædelse er snarest muligt, og vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så send din ansøgning samt CV allerede i dag.
ORS/Small/457d685d_logo.pngInChatbotKøbenhavn S2019-12-02T00:00:002019-12-15T00:00:00
330125849Salgskonsulenter - FULDTID Job A eller DELTID Job B.Profile Deltid....Fuldtid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år. Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m. Du:ResultatorienteretMasser af energiGodt humørLader dig ikke slå ud af et nejGod til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nytMødestabilVi:Godt arbejds klimaSpændende salgs opgaverHyggelige uformelle kontoromgivelserGarantiløn:Timeløn mindst 148,- kr. i timen.Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end 148,- kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere. Oplæring finder sted.Salget foregår kun på dansk. Arbejde: JOB: A) Mandag torsdag 8:00 16:00 Fredag 8:00 15:30 23.700,- pr. måned 148,-kr i timen. JOB: B) Mandag torsdag 8:45 15:30 Fredag 8:45 15:00 20.100,- pr. måned 148,-kr i timen. KAN DU KUN ARBEJDE EN KORTERE PERIODE ER DET OGSÅ OK - men skriv i din ansøgning hvor lang tid du kan arbejde....Dog minimum 2-3 måneder... Kun ansøgning pr. email......Du kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk www.HVL-Gruppen.dk Adresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby. Ansøgning:Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Send din ansøgning af sted med det samme. Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.ofir.com
Deltid....Fuldtid....Vikar....

Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen.

Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år.

Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m.

Du:
  • Resultatorienteret
  • Masser af energi
  • Godt humør
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • God til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nyt
  • Mødestabil
Vi:
  • Godt arbejds klima
  • Spændende salgs opgaver
  • Hyggelige uformelle kontoromgivelser
Garantiløn:
Timeløn mindst 148,- kr. i timen.
Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end  148,- kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere.

Oplæring finder sted.
Salget foregår kun på dansk.

Arbejde:

  • JOB: A) Mandag torsdag 8:00 16:00; Fredag 8:00 15:30 – 23.700,- pr. måned

           148,-kr i timen.

  • JOB: B) Mandag torsdag 8:45 15:30; Fredag 8:45 15:00 – 20.100,- pr. måned

            148,-kr i timen.

KAN DU KUN ARBEJDE EN KORTERE PERIODE ER DET OGSÅ OK - men skriv i din ansøgning

hvor lang tid du kan arbejde....Dog minimum 2-3 måneder...

Kun ansøgning pr. email......
Du kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk


Adresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby.

Ansøgning:
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Send din ansøgning af sted med det samme.



Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager



Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.ofir.com

ORS/Small/280ca4a8_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-11-17T22:00:01.2302020-01-15T00:00:00
330126091Telecom sælger til shop in shop i storcenterProfile Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København. Om FrontmarketingVi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands i hele landet.Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam. JobbetDu er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne. Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark. Vi søger:FuldtidVi tilbyder:Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.Oplæring i salgArbejd 4-5 dage pr uge fleksible arbejdstider og dage.GarantilønHøj provision uden loftFrihed under ansvarGode kollegaerAnsøgningsfrist 22 12 2019 - send din ansøgning via knappen send ansøgning nedenfor.Vi indkalder løbende til samtale. Tiltrædelse snarest. Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:Telefoni, internet og streaming tjenester.Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres brancheHøjt ratet på trust pilotAltid glade kunder Se mere på vores ansøgersite: https: fmmarketing.ofir.com
Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København.

Om Frontmarketing
Vi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks største brands – i hele landet.
Vores team på ca. 15 personer søger flere kollegaer - her bliver du en del af et super godt salgsteam.

Jobbet
  • Du er udadvendt, positiv, med et smil på læben og motiveres af givende salgsarbejde.
  • Du er især glad for at have det sjovt med dine kollegaer, samtidig med at du tjener rigtig godt.
Nu søger vi sammen med vores samarbejdspartner Telmore, sælgere til en fast butik i Københavns største storcenter Fields.Dit arbejde vil bestå i at oprette nogle af de mest interessante, telefoni, internet og streaming løsninger til kunderne.

Udover vores faste butik laver også vi pop op butikker på messer ved events, markeder, supermarkeder og storcentre i hele Danmark.

Vi søger:
  • Fuldtid
Vi tilbyder:
  • Bliv en del af et sjovt og hyggeligt team, hvor alle tjener rigtig godt.
  • Oplæring i salg
  • Arbejd 4-5 dage pr uge – fleksible arbejdstider og dage.
  • Garantiløn
  • Høj provision uden loft
  • Frihed under ansvar
  • Gode kollegaer
Ansøgningsfrist 22/12 2019 - send din ansøgning via knappen "send ansøgning" nedenfor.
Vi indkalder løbende til samtale.

Tiltrædelse snarest. 

Telmores brand er et af danmarks største indenfor Telecom og er:
  • Telefoni, internet og streaming tjenester.
  • Et af Danmarks Førende og Største indenfor deres branche
  • Højt ratet på trust pilot
  • Altid glade kunder



Se mere på vores ansøgersite: https://fmmarketing.ofir.com

ORS/Small/8468a73e_logo.jpegFront MarketingKøbenhavn S2019-11-28T00:00:002019-12-22T00:00:00
330132185Sales CoordinatorProfile MOEBE søger en struktureret og detaljeorienteret backofficemedarbejder til vores salgsteam, som kan og vil være med til at udvikle og professionalisere et progressivt og hurtigt voksende dansk designbrand. Om stillingenDu vil i høj grad være vores ansigt udadtil. Det vil være dig, som håndterer alle indkomne ordrer, følger op på og sikrer lovede leverancer, håndterer reklamationer og i det hele taget er den primære kontakt hos Moebe for rigtig mange af vores kunder - både butikker og private Du er en del af vores salgsteam. Det er dig, der er sikkerhedsnettet under vores udgående sælgere og får enderne til at mødes, når det hele skal gå op i pressede situationer. Samtidig skal du være tryg ved salg og have ambitioner om at bidrage til teamets fælles mål. Om digDu skal have en grundlæggende positiv tilgang til dit arbejde og være god til at finde den fælles gode løsning i dialogen med kunden. Samtidig skal du være detaljeorienteret og struktureret. Det er centralt for os altid at være troværdige, løsningsorienterede og kompetente, og her vil du have en afgørende rolle. Du skal være positiv og udadvendt af natur og kunne håndtere at have mange bolde i luften på én gang. Og endelig skal du være struktureret i dit arbejde og sikre, at vi følger op på og holder vores aftaler. Vi tænker, du har erfaring fra et lignende job. Det praktiskeAnsøgningsfrist: 02 01, 2020Din daglige arbejdsplads vil være vores hovedkontor på Strandlodsvej 42A, 2300 København S.Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Partner, Anders Thams på tlf. 26806886 eller anders@moebe.dk. Ansøgninger sendes via knappen Send ansøgning . Der indkaldes til samtaler løbende, og vi ansætter hurtigst muligt. Om osMOEBE er et ungt dansk møbel- og designbrand i spændende udvikling. Vi tror på, at vi bidrager med nye perspektiver på, hvad dansk design skal være og hvordan det fremstilles. Vi tror på, at al godt design er bæredygtigt, derfor er bl.a. 95 pct. af al vores produktion placeret i EU. Siden vores start i 2014 har vi oplevet stor vækst internationalt og er idag repræsenteret i over 40 lande på verdensplan. I Danmark er vi et stærkt team på ti dygtige medarbejdere. Se mere på vores ansøgersite: https: moebe.ofir.com
MOEBE søger en struktureret og detaljeorienteret backofficemedarbejder til vores salgsteam, som kan og vil være med til at udvikle og professionalisere et progressivt og hurtigt voksende dansk designbrand.

Om stillingen
Du vil i høj grad være vores ansigt udadtil. Det vil være dig, som håndterer alle indkomne ordrer, følger op på og sikrer lovede leverancer, håndterer reklamationer og i det hele taget er den primære kontakt hos Moebe for rigtig mange af vores kunder - både butikker og private

Du er en del af vores salgsteam. Det er dig, der er sikkerhedsnettet under vores udgående sælgere og får enderne til at mødes, når det hele skal gå op i pressede situationer. Samtidig skal du være tryg ved salg og have ambitioner om at bidrage til teamets fælles mål.

Om dig
Du skal have en grundlæggende positiv tilgang til dit arbejde og være god til at finde den fælles gode løsning i dialogen med kunden. Samtidig skal du være detaljeorienteret og struktureret. Det er centralt for os altid at være troværdige, løsningsorienterede og kompetente, og her vil du have en afgørende rolle.

Du skal være positiv og udadvendt af natur og kunne håndtere at have mange bolde i luften på én gang. Og endelig skal du være struktureret i dit arbejde og sikre, at vi følger op på og holder vores aftaler.

Vi tænker, du har erfaring fra et lignende job.

Det praktiske
Ansøgningsfrist: 02/01, 2020
Din daglige arbejdsplads vil være vores hovedkontor på Strandlodsvej 42A, 2300 København S.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Partner, Anders Thams på tlf. 26806886 eller anders@moebe.dk.

Ansøgninger sendes via knappen "Send ansøgning". Der indkaldes til samtaler løbende, og vi ansætter hurtigst muligt.

Om os
MOEBE er et ungt dansk møbel- og designbrand i spændende udvikling. Vi tror på, at vi bidrager med nye perspektiver på, hvad dansk design skal være og hvordan det fremstilles. Vi tror på, at al godt design er bæredygtigt, derfor er bl.a. 95 pct. af al vores produktion placeret i EU.

Siden vores start i 2014 har vi oplevet stor vækst internationalt og er idag repræsenteret i over 40 lande på verdensplan. I Danmark er vi et stærkt team på ti dygtige medarbejdere.

Se mere på vores ansøgersite: https://moebe.ofir.com

ORS/Small/78cd09fa_logo.pngMoebe ApSKøbenhavn S2019-11-28T12:01:10.1702020-01-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergen

Ofir A/S

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, o...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Account Manager søges til Danmarks bedste arbejdsplads!

InChatbot

København S
InChatbot.Com er en intelligent automatiseret chat som kan hjælpe virksomheder med at frigive ressourcer, reducere manuelle opgaver og sikre en bedre kundeoplevelse med personlig vejledning og en 24-timers chat. Du vil komme til at sidde med B2B sal...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Salgskonsulenter - FULDTID Job A eller DELTID Job B.

HVL Gruppen ApS

Valby
Deltid....Fuldtid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt spænder vi...
Indrykket:17. november 2019
Udløbsdato:15. januar 2020

Telecom sælger til shop in shop i storcenter

Front Marketing

København S
Frontmarketing åbner i samarbejde med vores klient Telmore en shop in shop i storcenteret Fields i København. Om FrontmarketingVi er et field marketing bureau med 17 års erfaring inden for field marketing, og vi arbejder med nogle af Danmarks størst...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:22. december 2019

Sales Coordinator

Moebe ApS

København S
MOEBE søger en struktureret og detaljeorienteret backofficemedarbejder til vores salgsteam, som kan og vil være med til at udvikle og professionalisere et progressivt og hurtigt voksende dansk designbrand. Om stillingenDu vil i høj grad være vores a...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:2. januar 2020