Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv specialist i at sælge content marketing

Som sælgende projektleder starter du hvert kvartal med dybdegående research om et relevant emne og aktuelle trends inden for en udvalgt branche. Du skal bl.a. identificere de vigtigste influencers og eksperter samt sikre de mest optimale distributionskanaler. Når kampagnen bagefter skal finansieres, handler det om at pitche kampagnen og sælge vores produkter til de rigtige kunder. For at opnå succes med salgsprocessen er det altafgørende, at du har en grundig forståelse for kundernes behov og formår at identificere, hvilke produkter i vores content marketing-portefølje, der bedst matcher de målsætninger, kunden har for deltagelse i kampagnen. Det vil derfor være din primære opgave at rådgive kunden i vores forskellige løsninger gennem tæt telefonisk dialog.  

I de sidste uger af kampagneforløbet skal du i samarbejde med vores redaktionelle team sikre, at alle journalister, videoproducenter og grafiske designere har skabt et redaktionelt fokus i overensstemmelse med kampagnens formål og dine kunders forventninger.

MEDIAPLANETKULTUREN

Vi elsker spænding, og vi får tingene til at ske – hellere før end siden. Vi giver os altid 110% for at kunne fejre succesen på målstregen. Succes for os er, når du som sælgende projektleder tager ansvar, tager initiativ og kan håndtere stress i din stræben efter professionel udvikling og tilfredse kunder. Vi elsker at knokle, men vi elsker også at fejre gode resultater og holdånd.  

Hos Mediaplanet ved vi, at livet er kedeligt uden kollegaer, du kan dele både medgang og modgang med. Derfor fremmer vi et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og gode sociale relationer er øverst på dagsordenen. Hvis du arbejder hårdt og præsterer, vil vi gøre vores absolut bedste for at hjælpe dig til tops. Årsagen er ganske enkel: Hvis du er glad hos Mediaplanet, skaber vi sammen det bedste resultat for alle parter.

HVAD FORVENTER VI?

Vi forventer ikke, at du er andet eller andre end dig selv, men der er alligevel egenskaber, som, vi mener, kan være med til at skabe glade og tilfredse kunder.  Det er f.eks. evnerne til at håndtere ansvar, stress og at trives i et ad-hoc-miljø. Vi leder efter profiler, som stræber efter at overgå egne og andres resultater og som er villig til at yde en ekstra indsats. Mediaplanet skal være et sjovt sted at arbejde, og for at få det til at lykkes, skal vi, såvel som dem, der arbejder her, være positive rollemodeller.

Det, vi kan tilbyde retur, er smil fra alle dine kollegaer, gode udviklingsmuligheder, samt at give dig redskaber til at skabe og sælge god content marketing, så du kontinuerligt udvikler dine evner i at sælge dine egne idéer.


Vi tilbyder et arbejde med en fast grundløn, samt mulighed for god provision.

FØLGENDE VIL – MÅSKE – VÆRE EN FORDEL

  • Salgserfaring.
  • Du er indstillet på, at telefonen er dit bedste salgsredskab/værktøj.
  • Idérig og kreativ, da det er dine egne redaktionelle ideer, som kunderne køber.
  • Du får os til at grine.
  • Erfaring med at arbejde i et hektisk miljø.
  • Trives i at arbejde i et ungt miljø.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041117Phoenix-198d81c212019-06-11T00:00:00Bliv specialist i at sælge content marketing

Som sælgende projektleder starter du hvert kvartal med dybdegående research om et relevant emne og aktuelle trends inden for en udvalgt branche. Du skal bl.a. identificere de vigtigste influencers og eksperter samt sikre de mest optimale distributionskanaler. Når kampagnen bagefter skal finansieres, handler det om at pitche kampagnen og sælge vores produkter til de rigtige kunder. For at opnå succes med salgsprocessen er det altafgørende, at du har en grundig forståelse for kundernes behov og formår at identificere, hvilke produkter i vores content marketing-portefølje, der bedst matcher de målsætninger, kunden har for deltagelse i kampagnen. Det vil derfor være din primære opgave at rådgive kunden i vores forskellige løsninger gennem tæt telefonisk dialog.  

I de sidste uger af kampagneforløbet skal du i samarbejde med vores redaktionelle team sikre, at alle journalister, videoproducenter og grafiske designere har skabt et redaktionelt fokus i overensstemmelse med kampagnens formål og dine kunders forventninger.

MEDIAPLANETKULTUREN

Vi elsker spænding, og vi får tingene til at ske – hellere før end siden. Vi giver os altid 110% for at kunne fejre succesen på målstregen. Succes for os er, når du som sælgende projektleder tager ansvar, tager initiativ og kan håndtere stress i din stræben efter professionel udvikling og tilfredse kunder. Vi elsker at knokle, men vi elsker også at fejre gode resultater og holdånd.  

Hos Mediaplanet ved vi, at livet er kedeligt uden kollegaer, du kan dele både medgang og modgang med. Derfor fremmer vi et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og gode sociale relationer er øverst på dagsordenen. Hvis du arbejder hårdt og præsterer, vil vi gøre vores absolut bedste for at hjælpe dig til tops. Årsagen er ganske enkel: Hvis du er glad hos Mediaplanet, skaber vi sammen det bedste resultat for alle parter.

HVAD FORVENTER VI?

Vi forventer ikke, at du er andet eller andre end dig selv, men der er alligevel egenskaber, som, vi mener, kan være med til at skabe glade og tilfredse kunder.  Det er f.eks. evnerne til at håndtere ansvar, stress og at trives i et ad-hoc-miljø. Vi leder efter profiler, som stræber efter at overgå egne og andres resultater og som er villig til at yde en ekstra indsats. Mediaplanet skal være et sjovt sted at arbejde, og for at få det til at lykkes, skal vi, såvel som dem, der arbejder her, være positive rollemodeller.

Det, vi kan tilbyde retur, er smil fra alle dine kollegaer, gode udviklingsmuligheder, samt at give dig redskaber til at skabe og sælge god content marketing, så du kontinuerligt udvikler dine evner i at sælge dine egne idéer.


Vi tilbyder et arbejde med en fast grundløn, samt mulighed for god provision.

FØLGENDE VIL – MÅSKE – VÆRE EN FORDEL

  • Salgserfaring.
  • Du er indstillet på, at telefonen er dit bedste salgsredskab/værktøj.
  • Idérig og kreativ, da det er dine egne redaktionelle ideer, som kunderne køber.
  • Du får os til at grine.
  • Erfaring med at arbejde i et hektisk miljø.
  • Trives i at arbejde i et ungt miljø.
2019-07-24T00:50:48.777 Som sælgende projektleder starter du hvert kvartal med dybdegående research om et relevant emne og aktuelle trends inden for en udvalgt branche. Du skal bl.a. identificere de vigtigste influencers og eksperter samt sikre de mest optimale distributionskanaler. Når kampagnen bagefter skal finansieres, handler det om at pitche kampagnen og sælge vores produkter til de rigtige kunder. For at opnå succes med salgsprocessen er det altafgørende, at du har en grundig forståelse for kundernes behov og formår at identificere, hvilke produkter i vores content marketing-portefølje, der bedst matcher de målsætninger, kunden har for deltagelse i kampagnen. Det vil derfor være din primære opgave at rådgive kunden i vores forskellige løsninger gennem tæt telefonisk dialog. I de sidste uger af kampagneforløbet skal du i samarbejde med vores redaktionelle team sikre, at alle journalister, videoproducenter og grafiske designere har skabt et redaktionelt fokus i overensstemmelse med kampagnens formål og dine kunders forventninger. MEDIAPLANETKULTUREN Vi elsker spænding, og vi får tingene til at ske hellere før end siden. Vi giver os altid 110 for at kunne fejre succesen på målstregen. Succes for os er, når du som sælgende projektleder tager ansvar, tager initiativ og kan håndtere stress i din stræben efter professionel udvikling og tilfredse kunder. Vi elsker at knokle, men vi elsker også at fejre gode resultater og holdånd. Hos Mediaplanet ved vi, at livet er kedeligt uden kollegaer, du kan dele både medgang og modgang med. Derfor fremmer vi et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og gode sociale relationer er øverst på dagsordenen. Hvis du arbejder hårdt og præsterer, vil vi gøre vores absolut bedste for at hjælpe dig til tops. Årsagen er ganske enkel: Hvis du er glad hos Mediaplanet, skaber vi sammen det bedste resultat for alle parter. HVAD FORVENTER VI? Vi forventer ikke, at du er andet eller andre end dig selv, men der er alligevel egenskaber, som, vi mener, kan være med til at skabe glade og tilfredse kunder. Det er f.eks. evnerne til at håndtere ansvar, stress og at trives i et ad-hoc-miljø. Vi leder efter profiler, som stræber efter at overgå egne og andres resultater og som er villig til at yde en ekstra indsats. Mediaplanet skal være et sjovt sted at arbejde, og for at få det til at lykkes, skal vi, såvel som dem, der arbejder her, være positive rollemodeller. Det, vi kan tilbyde retur, er smil fra alle dine kollegaer, gode udviklingsmuligheder, samt at give dig redskaber til at skabe og sælge god content marketing, så du kontinuerligt udvikler dine evner i at sælge dine egne idéer. Vi tilbyder et arbejde med en fast grundløn, samt mulighed for god provision. FØLGENDE VIL MÅSKE VÆRE EN FORDEL Salgserfaring. Du er indstillet på, at telefonen er dit bedste salgsredskab værktøj. Idérig og kreativ, da det er dine egne redaktionelle ideer, som kunderne køber. Du får os til at grine. Erfaring med at arbejde i et hektisk miljø. Trives i at arbejde i et ungt miljø.11jobnet198d81c2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-23T00:00:000000https://mediaplanet.teamtailor.com/jobs/216585-saelgende-projektleder0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3545226MEDIAPLANET ApS11Østergade 27, 4.1100København KDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent776223JobNet5003022500302210011-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=198d81c2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362070927noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330068892Kimo Consult søger Junior Sales Manager til KøbenhavnBasic Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab til IT drift, support og hosting? Om jobbetDine arbejdsopgaver indebærer bl.a.: Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management. Hvem er du?Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde. Du besidder følgende kompetencer:Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faserInteresserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretningEr selvkørendeHar flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt Du har erfaring med følgende:Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management. Om Kimo ConsultKimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt. Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chef KonsulentKim Nymann Reilandkim@kimo.dk Telefon: 45 7026 0072 Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt. Sælger Salgskonsulent Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: kimo.brandero.com
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst.

Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?
Vil du være en del af en vækstvirksomhed?
Har du kendskab til IT drift, support og hosting?

Om jobbet
Dine arbejdsopgaver indebærer bl.a.:

Identificering af potentielle kunder, mødebooking, Social Selling, afholdelse af kundemøder i samarbejde med IT-konsulenterne, tilbudsskrivning, indgåelse af kontrakter og pipeline management.

Hvem er du?
Vi forventer at du som person er udadvendt, fokuseret og resultatorienteret. Du vil i stillingen opleve stor selvstændighed og personligt ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er stabil og motiveres af frihed under ansvar. Det er ligeledes afgørende, at du har et stort drive, og at du er i stand til at tænke langsigtet, dog uden at miste fokus på de kortsigtede resultater. Selvom du er selvstændig er det også vigtigt at du formår at kunne arbejde i teams og med tværfaglige projektopgaver.
Kimo Consult er kendt og anerkendt for unik service og personlig relationer, dette skal du naturligvis kunne opretholde.

Du besidder følgende kompetencer:
  • Forstår pipeline management, og er hjemme i alle dets faser
  • Interesserer dig for det danske erhvervsliv, og evner at sætte dig ind i vores kunders forretning
  • Er selvkørende
  • Har flair for IT, og har en grundviden om servere, licenser, sikkerhed, netværk mv.
  • Er en stærk kommunikator såvel internt som eksternt

Du har erfaring med følgende:
Opsøgende til BTB salg, CRM systemer, Office produkter, forhandling og pipeline management.

Om Kimo Consult
Kimo Consult er et IT firma der opererer i hele Storkøbenhavn.
Vi startede op i 2008, men vi har været i branchen i snart 20 år, og har stor erfaring med alt inden for vores fag.
Vi har i dag over 10 ansatte, og en stor kundekreds fordelt på hele landet, men primært i Storkøbenhavn.
Vi arbejder med både store og små virksomheder, og vi lever af en hurtig responstid, samt god service til kunderne.
Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt.
Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte;

Chef Konsulent
Kim Nymann Reiland
kim@kimo.dk

Telefon: +45 7026 0072

Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen "Send ansøgning". Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt.

Sælger Salgskonsulent Account Manager

Se mere på vores ansøgersite: https://kimo.brandero.com

ORS/Small/ccc35cf6_logo.pngKimo Consult ApSKøbenhavn V2019-08-06T16:01:13.5502019-09-09T00:00:00
330076085Salgskonsulenter - FULDTID - DELTID - ELLER NÅR DU KANProfile Deltid....Fuldtid....Fritid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år. Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m. Du:ResultatorienteretMasser af energiGodt humørLader dig ikke slå ud af et nejGod til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nytMødestabilVi:Godt arbejdsklimaSpændende salgsopgaverHyggelige uformelle kontoromgivelserGarantiløn:Timeløn mindst 121 kr. i timen.Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end 121 kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere. Oplæring finder sted.Salget foregår kun på dansk. Arbejde:Man kan vælge mellem 3 tidsrum at arbejde i:JOB: A) Mandag torsdag 8:00 16:00 Fredag 8:00 15:30 19.500 pr. månedJOB: B) Mandag torsdag 8:45 15:30 Fredag 8:45 15:00 16.500 pr. månedJOB: C) Deltid i tidsrummet 8.00 til 16.00 MINDST 10 timer pr. uge.Ring og aftal tid til en samtale med det samme på tlf. 33 25 35 40.Vi svarer 9.00 19.00 også weekend du kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk www.HVL-Gruppen.dk Adresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby. Ansøgning:Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Ring eller skriv med det samme. Svarer dagligt 9:00-19:00 også weekend.Telefon: 33 25 35 40 VI ER LIGESÅ GLADE FOR DIT OPKALD PR. TELEFON !Så ring gerne....33 25 35 40 Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Deltid....Fuldtid....Fritid....Vikar....

Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen.

Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år.

Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m.

Du:
  • Resultatorienteret
  • Masser af energi
  • Godt humør
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • God til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nyt
  • Mødestabil
Vi:
  • Godt arbejdsklima
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige uformelle kontoromgivelser
Garantiløn:
Timeløn mindst 121 kr. i timen.
Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end 121 kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere.

Oplæring finder sted.
Salget foregår kun på dansk.

Arbejde:
Man kan vælge mellem 3 tidsrum at arbejde i:
  • JOB: A) Mandag torsdag 8:00 16:00; Fredag 8:00 15:30 – 19.500 pr. måned
  • JOB: B) Mandag torsdag 8:45 15:30; Fredag 8:45 15:00 – 16.500 pr. måned
  • JOB: C) Deltid i tidsrummet 8.00 til 16.00 MINDST 10 timer pr. uge.
Ring og aftal tid til en samtale med det samme på tlf. 33 25 35 40.
Vi svarer 9.00 – 19.00 også weekend – du kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk


Adresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby.

Ansøgning:
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Ring eller skriv med det samme. Svarer dagligt 9:00-19:00 også weekend.
Telefon: 33 25 35 40

VI ER LIGESÅ GLADE FOR DIT OPKALD PR. TELEFON !
Så ring gerne....33 25 35 40

Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager



Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/366abb4a_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-08-20T18:00:23.2672019-10-18T00:00:00
330058946Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/ugeRobot Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement. OPGAVER VIL TYPISK VÆRE: Direkte salg til potentielle kunder Partneraftaler Opfølgning til kunder og partnere VI SØRGER FOR: Løbende salgstræning Produktuddannelse Fleksible arbejdstider Søde kollegaer VI FORVENTER, AT DU: Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel) Kan arbejde selvstændigt Er et godt menneske… JOBBET ER RELEVANT… For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker. PRAKTISK INFO Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket Salgskonsulent , så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende. WAIT, WAIT THERE´S MORE! Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent.

HVEM ER VI?

SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement.

OPGAVER VIL TYPISK VÆRE:

  • Direkte salg til potentielle kunder
  • Partneraftaler
  • Opfølgning til kunder og partnere

VI SØRGER FOR:

  • Løbende salgstræning
  • Produktuddannelse
  • Fleksible arbejdstider
  • Søde kollegaer

VI FORVENTER, AT DU:

  • Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel)
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er et godt menneske…

JOBBET ER RELEVANT…

For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker.

PRAKTISK INFO

Jobbet foregår på Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Arbejdstiden er 8 timer om ugen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket ”Salgskonsulent”, så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted løbende.

WAIT, WAIT THERE´S MORE!

Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

We are safe ApSKøbenhavn K2019-07-12T00:00:002019-08-30T00:00:00
330058257Salgskonsulent søges til MemoxRobot En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for. Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet et menneske, der gør det, du siger et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas. Erfaring fra det socialfaglige miljø Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab. Imødekommende og interesseret Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende. Selvstændig og ansvarlig Du ved, at du kan sælge og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør . Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver: At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX produkter og ydelser At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig. Og os? Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om og vi glæder os til at møde dig. Spørgsmål og ansøgning Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dkEn sælger med hjertet på rette sted
Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arbejder for mennesker og med mennesker, og derfor er det afgørende, at vores nye salgskonsulent identificerer sig med det sociale ansvar, vi føler, og den medmenneskelighed vi alle brænder så meget for.

Selvfølgelig skal du være sælger med stort S. Derudover skal du også være et menneske med stor personlig integritet; et menneske, der gør det, du siger; et menneske med stærke etiske normer, som forstår den skrøbelighed, vi i dagligdagen arbejder med, og som altså har et rigtig fint indstillet moralsk kompas.

Erfaring fra det socialfaglige miljø
Det er virkelig ønskværdigt, hvis du har socialfaglig erfaring. Det er ikke så afgørende, hvordan du har erhvervet den, for i MEMOX hylder vi forskellighed. Vi arbejder med mange forskellige opgaver, som dog alle har det til fælles, at udgangspunktet er at hjælpe familier, børn og unge til bedre trivsel. Er du i tvivl om du har relevant erfaring, så besøg vores hjemmeside og se, om du kan være med til at styrke vores stærke faglige fællesskab.

Imødekommende og interesseret
Vores kunder bærer og tager et stort ansvar. Det er typisk de enheder i kommunerne, som tager sig af de borgere, der på en eller anden måde har behov hjælp og støtte i livet. Det kræver, at du som sælger er mere lyttende end du er talende, og at dem, der møder dig, i alle sammenhænge oplever dig positiv og anerkendende.

Selvstændig og ansvarlig
Du ved, at du kan sælge – og du har prøvet det før. Du kan selvstændigt planlægge og gennemføre dine daglige salgsaktiviteter, og du kan identificere dig med ”at der er en snæver sammenhæng imellem det, du opnår, og det du gør”. Din dagligdag kommer til at indeholde mange forskellige opgaver, men du kan regne med, at de væsentligste bliver:

  • At opbygge og udbygge relationer med nye og eksisterende kunder
  • At afholde rådgivningsmøder og sælge MEMOX’ produkter og ydelser
  • At deltage i konferencer og andre faglige arrangementer, hvor vi møder vores kunder
Har du, udover direkte salg, erfaring med offentlige og private udbud, vil det være en rigtig stor fordel for dig.

Og os?
Memox er en arbejdsplads, der er mærket af kompetente og ambitiøse medarbejdere, som ønsker at gøre en forskel for udsatte familier. I MEMOX er der både højt til loftet og højt tempo. Vi gør os hver dag umage for at skabe et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø. Vi er et stærkt kollektiv med stor forskellighed og vi sætter en stærk trivsel i højsædet. Vi har det godt med hinanden, passer godt på hinanden og stiller store personlige og faglige krav til hinanden. Vi er båret af vores værdier som vi værner om – og vi glæder os til at møde dig.

Spørgsmål og ansøgning
Vi indkalder løbende til samtaler og søger at ansætte en kandidat hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Memox på info@memox.dk

Memox og Øresund Psykoterapi ApSKøbenhavn S2019-07-11T00:00:002019-08-30T00:00:00
330065688Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrundRobot Info: Danish English is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Minimum 3 years of professional experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde (International Maskinvirksomhed) en Teknisk Maskinsælger Salgskonsulent med Teknisk baggrund Teknisk Salgsingeniør til B2B-marked i Danmark, som du kan tøffe rundt i firmabil. Om dig: Du er en kombineret farmer og hunter type, der trives i et hurtigt arbejdsmiljø, og du besidder nedenstående færdigheder: Du har en stærk teknisk baggrund som maskiningeniør, procesingeniør, maskinmester el. lign. Vant til teknisk rådgivning og udarbejde tilbud Vant til store salgsprojekter Du har minimum 3 års erfaring som sælger (Maskinsalg, hydraulik pumper og eller andre tekniske komponenter) Kandidater tages kun i betragtning til jobbet såfremt du: Minimum har 3 års erfaring som teknisk sælger. Hvad enten det er maskinsalg, hydraulik pumper og eller andre tekniske komponenter Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling både af forretningen og på det faglige plan. Løn fastsættes efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling og hovedkontoret ligger i København men der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra evt. hjemmekontor. http: worksupply.dk jobs teknisk-maskinsaelger-salgskonsulent-teknisk-baggrund-salgsingenioer Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1950)

Info: Danish & English is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Danish & English

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: Minimum 3 years of professional experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde (International Maskinvirksomhed) en Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrund / Teknisk Salgsingeniør til B2B-marked i Danmark, som du kan tøffe rundt i firmabil.

Om dig:

Du er en kombineret ”farmer” og ”hunter” type, der trives i et hurtigt arbejdsmiljø, og du besidder nedenstående færdigheder: 

  • Du har en stærk teknisk baggrund som maskiningeniør, procesingeniør, maskinmester el. lign.
  • Vant til teknisk rådgivning og udarbejde tilbud
  • Vant til store salgsprojekter
  • Du har minimum 3 års erfaring som sælger (Maskinsalg, hydraulik/pumper og eller andre tekniske komponenter) 

Kandidater tages kun i betragtning til jobbet såfremt du: Minimum har 3 års erfaring som teknisk sælger.  Hvad enten det er maskinsalg, hydraulik/pumper og eller andre tekniske komponenter

Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Løn fastsættes efter kvalifikationer.

Stillingen er en fuldtidsstilling og hovedkontoret ligger i København men der vil være mulighed for at arbejde hjemmefra evt. hjemmekontor.

http://worksupply.dk/jobs/teknisk-maskinsaelger-salgskonsulent-teknisk-baggrund-salgsingenioer/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1950)

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-07-30T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kimo Consult søger Junior Sales Manager til København

Kimo Consult ApS

København V
Kimo Consult vækster og har store ambitioner. Derfor søger vi nu en Junior Sales Manager til at biddrage til den fortsatte vækst. Brænder du for salg både via mødebooking og personlige møder?Vil du være en del af en vækstvirksomhed?Har du kendskab t...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Salgskonsulenter - FULDTID - DELTID - ELLER NÅR DU KAN

HVL Gruppen ApS

Valby
Deltid....Fuldtid....Fritid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt ...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Studiejob som salgskonsulent i København 8 timer/uge

We are safe ApS

København K
Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? SAFE er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digit...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Salgskonsulent søges til Memox

Memox og Øresund Psykoterapi ApS

København S
En sælger med hjertet på rette sted Vi er en privat, socialfaglig virksomhed, der har specialiseret sig indenfor blandt andet multietnisk familiebehandling. Vi udfører hver dag familiebehandlingsindsatser for kommuner rundt omkring i Danmark. Vi arb...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Teknisk Maskinsælger/ Salgskonsulent med Teknisk baggrund

Work Supply IVS

København V
Info: Danish English is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Minimum 3 years of professional experience...
Indrykket:30. juli 2019
Udløbsdato:23. september 2019