Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv vores nye juniorsælger til salg af lysprojekter

Vil du fejre jul året rundt – sammen med os?

 

Vi søger en dygtig juniorsælger til salg af julebelysning i Danmark.

Du skal være med til at fastholde og udbygge den professionelle position, som MK Illumination har haft i årevis.

Som Danmarks største og førende inden for julebelysning og konceptdekorationer ønsker vi, at vore kunder skal mødes af sælgere med nærvær, specialviden og kreative løsninger og den sælger kan nu blive dig!

Har du en sælger i maven, og er du god til at skabe relationer til kunder? Vil du være en del af et SUCCESFULDT team i MK Illumination med et stærkt fællesskab båret af en unik teamånd, loyalitet, ambitioner og succes? Så er det dig, vi søger!

MK Illumination vækster og er i positiv udvikling, og derfor søger vi en juniorsælger, som skal være med til at sikre vores høje kundetilfredshed gennem gode relationer og professionel service ud over det sædvanlige!

Du bliver en del af en afdeling, hvor sammensætningen af dine kollegaer vil spænde bredt, da vi bl.a. er montører, tømrer, malere og sælgere/salgsrådgivere etc. du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores key account manager og i direkte reference til ham.

MK Illumination er landsdækkende og din kundekreds vil være inden for storcentre, byer, domiciler, hoteller etc. du skal ligeledes assistere vores key account. Du skal medvirke til at øge salget af virksomhedens standard og specieldesignet løsninger til nye og nuværende kunder i Danmark.

En væsentlig del af opgaven er at kunne sælge løsninger og koncepter der rammer kundens behov fra idé til montering. Du har et stærkt team bag dig til hjælp til de kreative ideer, projekttegning, levering, opsætning og nedtagning, hvor alt er i højkvalitet, der overholder alle regler og normer.

 

Ansvarsområde

Identificere og åbne nye kunder i overensstemmelse med salgsstrategi

Udbygge salget til nuværende kunder samt sikre høj tilfredshedsgrad

Medvirke til udarbejdelse af kreative og værdiskabende aktiviteter samt præsentere disse for kunden

Salgsplanlægge og budgettere.

Booke og gennemføre møder hos nye og eksisterende kunder

Aktivt deltage på messer og salgsmøder

Sikre positiv salgsudvikling hos alle kunder via aktiv salgsplanlægning og opfølgning

Ugentlig rapportering i tæt dialog omkring aktiviteter og mål med teamet

Evner at samarbejde med virksomhedens kreative specialister til den ultimative løsning som skaber størst værdi for kunden

Opnår dine budgetter og målsætninger

 

Kandidaten

Du evner at sælge såvel mindre som større projekter / oplevelser.

Har måske erfaring som sælger gerne fra B2B segmentet, men vigtigst er, at du er en aktiv, nærværende og iderig person.

Du har måske arbejdet med events, oplevelser, lys eller tilsvarende, der skaber værdi for kundens kunder.

Du skal være en meget udadvendt og energisk person med vinderattitude og sælger med stort S.

Du skal have en ”hands-on” tilgang og evner at planlægge egen indsat – frihed under ansvar.

Virksomheden skal nok lære dig alt om produkterne – det vigtigste er dit personlige drive.

 

Bliv en del af MK Illumination Danmark

Virksomhedsprofil

Virksomheden er kendt for den kreative produktion af produkter i verdensklasse til juleudsmykning, dekorationer, tematiseringer og forlystelsesparker inden for forskellige temaer som jul, tegneserie, dyreliv, halloween, pirater, påske etc.                                                                                              

Vi bruger materialer af høj kvalitet til fremstilling af produkter og -projekter for at sikre den bedste kvalitet og tilfredsstillelse af vores kunders ønsker og behov. Vores vigtigste marked er forlystelsesparker, indkøbscentre, hoteller, barer, resorts og familieunderholdning.

Vi er en gruppe af designere, arkitekter, billedhuggere, malere, svejsere, montører, logistik, projekt- og teknisk ledere, der kan hjælpe vores klient med krav til brugerdefinerede designs, udvikling, fremstilling og installationer af små og store projekter verden over.

Som en del af MK Global, garanterer vi den bedste kvalitet og eksklusive design. Vores produkter og procedurer er løbende underlagt streng kvalitetskontrol og grundige inspektioner. Vi fokuserer på at levere og udføre vores kunders behov og ønsker med perfektion i enhver specifikation og dimension. Alle projekter spænder fra et simpelt koncept til kreative og grafiske illustrationer, til produktion og montage af vores dygtige håndværkere.

Vi tilbyder gode og meget fleksible arbejdsforhold, hvor der er stor respekt for hinandens kompetencer og konstant fokus på kvalitet og udvikling. Huset rummer desuden virksomhederne Création Group og MK Themed Attractions.

 

Kontakt

 

MK Illumination ApS

Fluebæksvej 190                                                                                                              

4100 Ringsted

Mail: linda@mk-illumination.dk                                                                                                                    

Tlf.:  20779294


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003431Phoenix-6b8c917012019-04-09T00:00:00Bliv vores nye juniorsælger til salg af lysprojekter

Vil du fejre jul året rundt – sammen med os?

 

Vi søger en dygtig juniorsælger til salg af julebelysning i Danmark.

Du skal være med til at fastholde og udbygge den professionelle position, som MK Illumination har haft i årevis.

Som Danmarks største og førende inden for julebelysning og konceptdekorationer ønsker vi, at vore kunder skal mødes af sælgere med nærvær, specialviden og kreative løsninger og den sælger kan nu blive dig!

Har du en sælger i maven, og er du god til at skabe relationer til kunder? Vil du være en del af et SUCCESFULDT team i MK Illumination med et stærkt fællesskab båret af en unik teamånd, loyalitet, ambitioner og succes? Så er det dig, vi søger!

MK Illumination vækster og er i positiv udvikling, og derfor søger vi en juniorsælger, som skal være med til at sikre vores høje kundetilfredshed gennem gode relationer og professionel service ud over det sædvanlige!

Du bliver en del af en afdeling, hvor sammensætningen af dine kollegaer vil spænde bredt, da vi bl.a. er montører, tømrer, malere og sælgere/salgsrådgivere etc. du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores key account manager og i direkte reference til ham.

MK Illumination er landsdækkende og din kundekreds vil være inden for storcentre, byer, domiciler, hoteller etc. du skal ligeledes assistere vores key account. Du skal medvirke til at øge salget af virksomhedens standard og specieldesignet løsninger til nye og nuværende kunder i Danmark.

En væsentlig del af opgaven er at kunne sælge løsninger og koncepter der rammer kundens behov fra idé til montering. Du har et stærkt team bag dig til hjælp til de kreative ideer, projekttegning, levering, opsætning og nedtagning, hvor alt er i højkvalitet, der overholder alle regler og normer.

 

Ansvarsområde

Identificere og åbne nye kunder i overensstemmelse med salgsstrategi

Udbygge salget til nuværende kunder samt sikre høj tilfredshedsgrad

Medvirke til udarbejdelse af kreative og værdiskabende aktiviteter samt præsentere disse for kunden

Salgsplanlægge og budgettere.

Booke og gennemføre møder hos nye og eksisterende kunder

Aktivt deltage på messer og salgsmøder

Sikre positiv salgsudvikling hos alle kunder via aktiv salgsplanlægning og opfølgning

Ugentlig rapportering i tæt dialog omkring aktiviteter og mål med teamet

Evner at samarbejde med virksomhedens kreative specialister til den ultimative løsning som skaber størst værdi for kunden

Opnår dine budgetter og målsætninger

 

Kandidaten

Du evner at sælge såvel mindre som større projekter / oplevelser.

Har måske erfaring som sælger gerne fra B2B segmentet, men vigtigst er, at du er en aktiv, nærværende og iderig person.

Du har måske arbejdet med events, oplevelser, lys eller tilsvarende, der skaber værdi for kundens kunder.

Du skal være en meget udadvendt og energisk person med vinderattitude og sælger med stort S.

Du skal have en ”hands-on” tilgang og evner at planlægge egen indsat – frihed under ansvar.

Virksomheden skal nok lære dig alt om produkterne – det vigtigste er dit personlige drive.

 

Bliv en del af MK Illumination Danmark

Virksomhedsprofil

Virksomheden er kendt for den kreative produktion af produkter i verdensklasse til juleudsmykning, dekorationer, tematiseringer og forlystelsesparker inden for forskellige temaer som jul, tegneserie, dyreliv, halloween, pirater, påske etc.                                                                                              

Vi bruger materialer af høj kvalitet til fremstilling af produkter og -projekter for at sikre den bedste kvalitet og tilfredsstillelse af vores kunders ønsker og behov. Vores vigtigste marked er forlystelsesparker, indkøbscentre, hoteller, barer, resorts og familieunderholdning.

Vi er en gruppe af designere, arkitekter, billedhuggere, malere, svejsere, montører, logistik, projekt- og teknisk ledere, der kan hjælpe vores klient med krav til brugerdefinerede designs, udvikling, fremstilling og installationer af små og store projekter verden over.

Som en del af MK Global, garanterer vi den bedste kvalitet og eksklusive design. Vores produkter og procedurer er løbende underlagt streng kvalitetskontrol og grundige inspektioner. Vi fokuserer på at levere og udføre vores kunders behov og ønsker med perfektion i enhver specifikation og dimension. Alle projekter spænder fra et simpelt koncept til kreative og grafiske illustrationer, til produktion og montage af vores dygtige håndværkere.

Vi tilbyder gode og meget fleksible arbejdsforhold, hvor der er stor respekt for hinandens kompetencer og konstant fokus på kvalitet og udvikling. Huset rummer desuden virksomhederne Création Group og MK Themed Attractions.

 

Kontakt

 

MK Illumination ApS

Fluebæksvej 190                                                                                                              

4100 Ringsted

Mail: linda@mk-illumination.dk                                                                                                                    

Tlf.:  20779294

2019-05-29T19:51:16.813 Vil du fejre jul året rundt sammen med os? Vi søger en dygtig juniorsælger til salg af julebelysning i Danmark. Du skal være med til at fastholde og udbygge den professionelle position, som MK Illumination har haft i årevis. Som Danmarks største og førende inden for julebelysning og konceptdekorationer ønsker vi, at vore kunder skal mødes af sælgere med nærvær, specialviden og kreative løsninger og den sælger kan nu blive dig! Har du en sælger i maven, og er du god til at skabe relationer til kunder? Vil du være en del af et SUCCESFULDT team i MK Illumination med et stærkt fællesskab båret af en unik teamånd, loyalitet, ambitioner og succes? Så er det dig, vi søger! MK Illumination vækster og er i positiv udvikling, og derfor søger vi en juniorsælger, som skal være med til at sikre vores høje kundetilfredshed gennem gode relationer og professionel service ud over det sædvanlige! Du bliver en del af en afdeling, hvor sammensætningen af dine kollegaer vil spænde bredt, da vi bl.a. er montører, tømrer, malere og sælgere salgsrådgivere etc. du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores key account manager og i direkte reference til ham. MK Illumination er landsdækkende og din kundekreds vil være inden for storcentre, byer, domiciler, hoteller etc. du skal ligeledes assistere vores key account. Du skal medvirke til at øge salget af virksomhedens standard og specieldesignet løsninger til nye og nuværende kunder i Danmark. En væsentlig del af opgaven er at kunne sælge løsninger og koncepter der rammer kundens behov fra id til montering. Du har et stærkt team bag dig til hjælp til de kreative ideer, projekttegning, levering, opsætning og nedtagning, hvor alt er i højkvalitet, der overholder alle regler og normer. Ansvarsområde Identificere og åbne nye kunder i overensstemmelse med salgsstrategi Udbygge salget til nuværende kunder samt sikre høj tilfredshedsgrad Medvirke til udarbejdelse af kreative og værdiskabende aktiviteter samt præsentere disse for kunden Salgsplanlægge og budgettere. Booke og gennemføre møder hos nye og eksisterende kunder Aktivt deltage på messer og salgsmøder Sikre positiv salgsudvikling hos alle kunder via aktiv salgsplanlægning og opfølgning Ugentlig rapportering i tæt dialog omkring aktiviteter og mål med teamet Evner at samarbejde med virksomhedens kreative specialister til den ultimative løsning som skaber størst værdi for kunden Opnår dine budgetter og målsætninger Kandidaten Du evner at sælge såvel mindre som større projekter oplevelser. Har måske erfaring som sælger gerne fra B2B segmentet, men vigtigst er, at du er en aktiv, nærværende og iderig person. Du har måske arbejdet med events, oplevelser, lys eller tilsvarende, der skaber værdi for kundens kunder. Du skal være en meget udadvendt og energisk person med vinderattitude og sælger med stort S. Du skal have en hands-on tilgang og evner at planlægge egen indsat frihed under ansvar. Virksomheden skal nok lære dig alt om produkterne det vigtigste er dit personlige drive. Bliv en del af MK Illumination Danmark Virksomhedsprofil Virksomheden er kendt for den kreative produktion af produkter i verdensklasse til juleudsmykning, dekorationer, tematiseringer og forlystelsesparker inden for forskellige temaer som jul, tegneserie, dyreliv, halloween, pirater, påske etc. Vi bruger materialer af høj kvalitet til fremstilling af produkter og -projekter for at sikre den bedste kvalitet og tilfredsstillelse af vores kunders ønsker og behov. Vores vigtigste marked er forlystelsesparker, indkøbscentre, hoteller, barer, resorts og familieunderholdning. Vi er en gruppe af designere, arkitekter, billedhuggere, malere, svejsere, montører, logistik, projekt- og teknisk ledere, der kan hjælpe vores klient med krav til brugerdefinerede designs, udvikling, fremstilling og installationer af små og store projekter verden over. Som en del af MK Global, garanterer vi den bedste kvalitet og eksklusive design. Vores produkter og procedurer er løbende underlagt streng kvalitetskontrol og grundige inspektioner. Vi fokuserer på at levere og udføre vores kunders behov og ønsker med perfektion i enhver specifikation og dimension. Alle projekter spænder fra et simpelt koncept til kreative og grafiske illustrationer, til produktion og montage af vores dygtige håndværkere. Vi tilbyder gode og meget fleksible arbejdsforhold, hvor der er stor respekt for hinandens kompetencer og konstant fokus på kvalitet og udvikling. Huset rummer desuden virksomhederne Cr ation Group og MK Themed Attractions. Kontakt MK Illumination ApS Fluebæksvej 190 4100 Ringsted Mail: linda@mk-illumination.dk Tlf.: 2077929411jobnet6b8c9170100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3504829MK ILLUMINATION ApS11Fluebæksvej 1904100RingstedDKDanmark0
linda@mk-illumination.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent742156JobNet4972638497263810009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361401773Linda Fengerlinda@mk-illumination.dkDKDanmarkDKDanmark330029221IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneHolstebro2019-06-03T00:00:002019-07-17T00:00:00
330029010IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneHerning2019-06-04T00:00:002019-07-17T00:00:00
330027505Kørende sælgerRobot Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer. Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport. Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som sit marked og din opgave bliver at etablere nye kontakter. Der er i forvejen oparbejdet et stærkt samarbejde med mange interessenter, så vejen er banet til at opnå en god vækst. Om dig Du er i starten af din salgskarriere, og har skabt din første succes som kørende sælger. Du ved derfor præcis, hvad der skal til for at komme i kontakt med nye, potentielle kunder og opdyrke nye relationer. Produktet er oplevelser events og netværk for en sportsklub, og det er en stor fordel, hvis du interesserer dig for forskellige typer sport, så du kan tale med om aktuelle resultater. For at komme i betragtning til denne stilling, er det et ufravigeligt kriterie, at du har erfaring fra en lignende stilling, som kørende sælger. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være knivskarp til at udnytte tiden bedst muligt via en effektiv planlægning. Du bliver en del af et engageret team, hvor passion for sport og events er drivkraften i hverdagen. Arbejdstiderne kan ind imellem være skæve, da der bliver holdt events på tidspunkter udenfor normal arbejdstid. Du tilbydes • Et godt arbejdsmiljø i et mindre team • Sparring og udvikling • Mange sociale arrangementer Lønnen består af en fast grundløn provision bonus. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-190424 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview, og annoncen slettes når vi har fundet den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne: Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer.

Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport.

Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som sit marked og din opgave bliver at etablere nye kontakter. Der er i forvejen oparbejdet et stærkt samarbejde med mange interessenter, så vejen er banet til at opnå en god vækst.

Om dig

Du er i starten af din salgskarriere, og har skabt din første succes som kørende sælger. Du ved derfor præcis, hvad der skal til for at komme i kontakt med nye, potentielle kunder og opdyrke nye relationer.

Produktet er oplevelser/events og netværk for en sportsklub, og det er en stor fordel, hvis du interesserer dig for forskellige typer sport, så du kan tale med om aktuelle resultater.

For at komme i betragtning til denne stilling, er det et ufravigeligt kriterie, at du har erfaring fra en lignende stilling, som kørende sælger. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være knivskarp til at udnytte tiden bedst muligt via en effektiv planlægning.

Du bliver en del af et engageret team, hvor passion for sport og events er drivkraften i hverdagen. Arbejdstiderne kan ind imellem være skæve, da der bliver holdt events på tidspunkter udenfor normal arbejdstid.

Du tilbydes

• Et godt arbejdsmiljø i et mindre team

• Sparring og udvikling 

• Mange sociale arrangementer

Lønnen består af en fast grundløn + provision/bonus.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-190424 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview, og annoncen slettes når vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

 

HeadhunterneRoskilde2019-06-03T00:00:002019-07-15T00:00:00
330026483BUILDING YOUR CAREER IN SALESRobot Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger. Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem Christian Dilling, Senior Manager. Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra hej i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV. Hvem er Storm? Vi er et direct marketing bureau Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 ( transporttid)

Kom med på en læringsrejse!

Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation – måske går turen oven i købet til Barcelona.

Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands møder du deres kunder og introducerer produkter, tilbud eller den gode sag. Vi starter dialogen og motiverer til positive beslutninger.

 

”Vi kører en masse træning og sørger for at hjælpe hinanden og fejre alle succeser. Det fedeste er, når en ny person i teamet rammer deres mål for første gang og at se resten af holdet anerkende dem”

Christian Dilling, Senior Manager.

 

Vi leder efter god energi, viljestyrke, evnen til at lære nyt og gode kommunikationsevner. Har du samtidig et blændende smil og et ekstra ”hej” i dig, så har vi en unik mulighed for at styrke dit CV.

 

Hvem er Storm?

  • Vi er et direct marketing bureau
  • Vi er kreative hjerner, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer
  • Vi starter dialogen og motiverer positive beslutninger i markedsledende salgs- og hvervningkampagner
  • Vi er steder, hvor unge, udadvendte mennesker starter deres karriere i salg og marketing 

 

 

Arbejdstid mandag-fredag: 09.00-17.00 (+ transporttid)

 

Storm GroupRoskilde2019-05-21T00:00:002019-07-11T00:00:00
330029232IndkøbsrådgiverRobot For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i relationsopbygning Skarp i tilbudsberegning I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor. De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen. Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen. Om dig Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Du tilbydes Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler. Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere. Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og id er, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt. Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det. Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje. Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse. Ansøgning Headhunterne står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet.

De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er:

  • Struktureret i arbejdsform
  • Stærk i relationsopbygning
  • Skarp i tilbudsberegning
  • I besiddelse af grundlæggende forretningsforståelse

Vores kunde er en fælles indkøbsorganisation, der forhandler rabataftaler til sine medlemmer på hovedområderne forsikring, energi og kontor.

De typiske medlemmer er små og mellemstore virksomheder, der får mulighed for at opnå attraktive rabataftaler via indkøbsorganisationen.

Ledelsen har mere end 25 års historik og erfaring med indkøb, forhandling, medlemspleje og rådgivning, så der ligger solid ballast til grund for organisationen.

Om dig

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater. Du stortrives med at kontakte nye potentielle medlemmer, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for organisationens medlemmer, hvor du skaber stor værdi for deres forretning, i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine medlemmer ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Din rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. en fortid som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Du tilbydes

Du bliver en del af et stærkt team af professionelle indkøbsrådgivere, som gennem mange år har forhandlet sig til særdeles attraktive rabataftaler.

Arbejdet foregår fra din egen adresse, men med tæt kontakt til ca. 20 kollegaer, som alle er indkøbsrådgivere.

Du får massiv støtte både fra kollegaer, distriktschefer og fra hovedkontoret, som er klar med sparring og vidensdeling. Der er planlagt jævnlige møder, hvor der udveksles nyheder, tips og idéer, så hverdagen hvor man arbejder alene, kan foregå så optimalt som muligt.

Ved opstart bliver du hjulpet godt i gang via grundig introduktion til konceptet og organisationen. Derudover får du tilknyttet en mentor, som vil coache dig i dit daglige arbejde, i det omfang du har behov for det.

Din indsats er afgørende for din succes og aflønning, og du skal derfor være klar til at tage ansvar for dine egne opgaver. Til gengæld er der intet loft for din indtjening. Den afgøres alene af, hvor effektiv du er til at pleje de relationer, du opbygger i din portefølje.

Du arbejder under eget CVR-nr. som de øvrige indkøbsrådgivere, og indsatsen er baseret på fuldtids beskæftigelse.

Ansøgning

Headhunterne står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. SEDS-19013 i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700 eller louise@headhunterne.dk

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at udvælge og præsentere de bedst egnede kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver ansat.

HeadhunterneAarhus C2019-06-04T00:00:002019-07-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Holstebro
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Herning
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Kørende sælger

Headhunterne

Roskilde
Salgstalent med erfaring fra kørende salg og evne til at oparbejde langsigtede relationer. Headhunterne står for udvælgelsen til en attraktiv stilling, indenfor salg af events, netværk og sport. Du bliver en del af et team, som har erhvervslivet som...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

BUILDING YOUR CAREER IN SALES

Storm Group

Roskilde
Kom med på en læringsrejse! Gør dig klar til at lære en masse om dig selv, møde nye venner og få værdifulde værktøjer inden for salg og kommunikation måske går turen oven i købet til Barcelona. Som repræsentant for nogle af landets stærkeste brands ...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Aarhus C
For landsdækkende indkøbsorganisation søger vi indkøbsrådgiver, der kan arbejde selvstændigt hjemmefra. Geografisk placering kan være hvor som helst i landet. De vigtigste succeskriterier i stillingen er, at du er: Struktureret i arbejdsform Stærk i...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019