Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bliv vores nye juniorsælger til salg af lysprojekter

Vil du fejre jul året rundt – sammen med os?

 

Vi søger en dygtig juniorsælger til salg af julebelysning i Danmark.

Du skal være med til at fastholde og udbygge den professionelle position, som MK Illumination har haft i årevis.

Som Danmarks største og førende inden for julebelysning og konceptdekorationer ønsker vi, at vore kunder skal mødes af sælgere med nærvær, specialviden og kreative løsninger og den sælger kan nu blive dig!

Har du en sælger i maven, og er du god til at skabe relationer til kunder? Vil du være en del af et SUCCESFULDT team i MK Illumination med et stærkt fællesskab båret af en unik teamånd, loyalitet, ambitioner og succes? Så er det dig, vi søger!

MK Illumination vækster og er i positiv udvikling, og derfor søger vi en juniorsælger, som skal være med til at sikre vores høje kundetilfredshed gennem gode relationer og professionel service ud over det sædvanlige!

Du bliver en del af en afdeling, hvor sammensætningen af dine kollegaer vil spænde bredt, da vi bl.a. er montører, tømrer, malere og sælgere/salgsrådgivere etc. du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores key account manager og i direkte reference til ham.

MK Illumination er landsdækkende og din kundekreds vil være inden for storcentre, byer, domiciler, hoteller etc. du skal ligeledes assistere vores key account. Du skal medvirke til at øge salget af virksomhedens standard og specieldesignet løsninger til nye og nuværende kunder i Danmark.

En væsentlig del af opgaven er at kunne sælge løsninger og koncepter der rammer kundens behov fra idé til montering. Du har et stærkt team bag dig til hjælp til de kreative ideer, projekttegning, levering, opsætning og nedtagning, hvor alt er i højkvalitet, der overholder alle regler og normer.

 

Ansvarsområde

Identificere og åbne nye kunder i overensstemmelse med salgsstrategi

Udbygge salget til nuværende kunder samt sikre høj tilfredshedsgrad

Medvirke til udarbejdelse af kreative og værdiskabende aktiviteter samt præsentere disse for kunden

Salgsplanlægge og budgettere.

Booke og gennemføre møder hos nye og eksisterende kunder

Aktivt deltage på messer og salgsmøder

Sikre positiv salgsudvikling hos alle kunder via aktiv salgsplanlægning og opfølgning

Ugentlig rapportering i tæt dialog omkring aktiviteter og mål med teamet

Evner at samarbejde med virksomhedens kreative specialister til den ultimative løsning som skaber størst værdi for kunden

Opnår dine budgetter og målsætninger

 

Kandidaten

Du evner at sælge såvel mindre som større projekter / oplevelser.

Har måske erfaring som sælger gerne fra B2B segmentet, men vigtigst er, at du er en aktiv, nærværende og iderig person.

Du har måske arbejdet med events, oplevelser, lys eller tilsvarende, der skaber værdi for kundens kunder.

Du skal være en meget udadvendt og energisk person med vinderattitude og sælger med stort S.

Du skal have en ”hands-on” tilgang og evner at planlægge egen indsat – frihed under ansvar.

Virksomheden skal nok lære dig alt om produkterne – det vigtigste er dit personlige drive.

 

Bliv en del af MK Illumination Danmark

Virksomhedsprofil

Virksomheden er kendt for den kreative produktion af produkter i verdensklasse til juleudsmykning, dekorationer, tematiseringer og forlystelsesparker inden for forskellige temaer som jul, tegneserie, dyreliv, halloween, pirater, påske etc.                                                                                              

Vi bruger materialer af høj kvalitet til fremstilling af produkter og -projekter for at sikre den bedste kvalitet og tilfredsstillelse af vores kunders ønsker og behov. Vores vigtigste marked er forlystelsesparker, indkøbscentre, hoteller, barer, resorts og familieunderholdning.

Vi er en gruppe af designere, arkitekter, billedhuggere, malere, svejsere, montører, logistik, projekt- og teknisk ledere, der kan hjælpe vores klient med krav til brugerdefinerede designs, udvikling, fremstilling og installationer af små og store projekter verden over.

Som en del af MK Global, garanterer vi den bedste kvalitet og eksklusive design. Vores produkter og procedurer er løbende underlagt streng kvalitetskontrol og grundige inspektioner. Vi fokuserer på at levere og udføre vores kunders behov og ønsker med perfektion i enhver specifikation og dimension. Alle projekter spænder fra et simpelt koncept til kreative og grafiske illustrationer, til produktion og montage af vores dygtige håndværkere.

Vi tilbyder gode og meget fleksible arbejdsforhold, hvor der er stor respekt for hinandens kompetencer og konstant fokus på kvalitet og udvikling. Huset rummer desuden virksomhederne Création Group og MK Themed Attractions.

 

Kontakt

 

MK Illumination ApS

Fluebæksvej 190                                                                                                              

4100 Ringsted

Mail: linda@mk-illumination.dk                                                                                                                    

Tlf.:  20779294


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003431Phoenix-6b8c917012019-04-09T00:00:00Bliv vores nye juniorsælger til salg af lysprojekter

Vil du fejre jul året rundt – sammen med os?

 

Vi søger en dygtig juniorsælger til salg af julebelysning i Danmark.

Du skal være med til at fastholde og udbygge den professionelle position, som MK Illumination har haft i årevis.

Som Danmarks største og førende inden for julebelysning og konceptdekorationer ønsker vi, at vore kunder skal mødes af sælgere med nærvær, specialviden og kreative løsninger og den sælger kan nu blive dig!

Har du en sælger i maven, og er du god til at skabe relationer til kunder? Vil du være en del af et SUCCESFULDT team i MK Illumination med et stærkt fællesskab båret af en unik teamånd, loyalitet, ambitioner og succes? Så er det dig, vi søger!

MK Illumination vækster og er i positiv udvikling, og derfor søger vi en juniorsælger, som skal være med til at sikre vores høje kundetilfredshed gennem gode relationer og professionel service ud over det sædvanlige!

Du bliver en del af en afdeling, hvor sammensætningen af dine kollegaer vil spænde bredt, da vi bl.a. er montører, tømrer, malere og sælgere/salgsrådgivere etc. du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores key account manager og i direkte reference til ham.

MK Illumination er landsdækkende og din kundekreds vil være inden for storcentre, byer, domiciler, hoteller etc. du skal ligeledes assistere vores key account. Du skal medvirke til at øge salget af virksomhedens standard og specieldesignet løsninger til nye og nuværende kunder i Danmark.

En væsentlig del af opgaven er at kunne sælge løsninger og koncepter der rammer kundens behov fra idé til montering. Du har et stærkt team bag dig til hjælp til de kreative ideer, projekttegning, levering, opsætning og nedtagning, hvor alt er i højkvalitet, der overholder alle regler og normer.

 

Ansvarsområde

Identificere og åbne nye kunder i overensstemmelse med salgsstrategi

Udbygge salget til nuværende kunder samt sikre høj tilfredshedsgrad

Medvirke til udarbejdelse af kreative og værdiskabende aktiviteter samt præsentere disse for kunden

Salgsplanlægge og budgettere.

Booke og gennemføre møder hos nye og eksisterende kunder

Aktivt deltage på messer og salgsmøder

Sikre positiv salgsudvikling hos alle kunder via aktiv salgsplanlægning og opfølgning

Ugentlig rapportering i tæt dialog omkring aktiviteter og mål med teamet

Evner at samarbejde med virksomhedens kreative specialister til den ultimative løsning som skaber størst værdi for kunden

Opnår dine budgetter og målsætninger

 

Kandidaten

Du evner at sælge såvel mindre som større projekter / oplevelser.

Har måske erfaring som sælger gerne fra B2B segmentet, men vigtigst er, at du er en aktiv, nærværende og iderig person.

Du har måske arbejdet med events, oplevelser, lys eller tilsvarende, der skaber værdi for kundens kunder.

Du skal være en meget udadvendt og energisk person med vinderattitude og sælger med stort S.

Du skal have en ”hands-on” tilgang og evner at planlægge egen indsat – frihed under ansvar.

Virksomheden skal nok lære dig alt om produkterne – det vigtigste er dit personlige drive.

 

Bliv en del af MK Illumination Danmark

Virksomhedsprofil

Virksomheden er kendt for den kreative produktion af produkter i verdensklasse til juleudsmykning, dekorationer, tematiseringer og forlystelsesparker inden for forskellige temaer som jul, tegneserie, dyreliv, halloween, pirater, påske etc.                                                                                              

Vi bruger materialer af høj kvalitet til fremstilling af produkter og -projekter for at sikre den bedste kvalitet og tilfredsstillelse af vores kunders ønsker og behov. Vores vigtigste marked er forlystelsesparker, indkøbscentre, hoteller, barer, resorts og familieunderholdning.

Vi er en gruppe af designere, arkitekter, billedhuggere, malere, svejsere, montører, logistik, projekt- og teknisk ledere, der kan hjælpe vores klient med krav til brugerdefinerede designs, udvikling, fremstilling og installationer af små og store projekter verden over.

Som en del af MK Global, garanterer vi den bedste kvalitet og eksklusive design. Vores produkter og procedurer er løbende underlagt streng kvalitetskontrol og grundige inspektioner. Vi fokuserer på at levere og udføre vores kunders behov og ønsker med perfektion i enhver specifikation og dimension. Alle projekter spænder fra et simpelt koncept til kreative og grafiske illustrationer, til produktion og montage af vores dygtige håndværkere.

Vi tilbyder gode og meget fleksible arbejdsforhold, hvor der er stor respekt for hinandens kompetencer og konstant fokus på kvalitet og udvikling. Huset rummer desuden virksomhederne Création Group og MK Themed Attractions.

 

Kontakt

 

MK Illumination ApS

Fluebæksvej 190                                                                                                              

4100 Ringsted

Mail: linda@mk-illumination.dk                                                                                                                    

Tlf.:  20779294

2019-05-29T19:51:16.813 Vil du fejre jul året rundt sammen med os? Vi søger en dygtig juniorsælger til salg af julebelysning i Danmark. Du skal være med til at fastholde og udbygge den professionelle position, som MK Illumination har haft i årevis. Som Danmarks største og førende inden for julebelysning og konceptdekorationer ønsker vi, at vore kunder skal mødes af sælgere med nærvær, specialviden og kreative løsninger og den sælger kan nu blive dig! Har du en sælger i maven, og er du god til at skabe relationer til kunder? Vil du være en del af et SUCCESFULDT team i MK Illumination med et stærkt fællesskab båret af en unik teamånd, loyalitet, ambitioner og succes? Så er det dig, vi søger! MK Illumination vækster og er i positiv udvikling, og derfor søger vi en juniorsælger, som skal være med til at sikre vores høje kundetilfredshed gennem gode relationer og professionel service ud over det sædvanlige! Du bliver en del af en afdeling, hvor sammensætningen af dine kollegaer vil spænde bredt, da vi bl.a. er montører, tømrer, malere og sælgere salgsrådgivere etc. du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores key account manager og i direkte reference til ham. MK Illumination er landsdækkende og din kundekreds vil være inden for storcentre, byer, domiciler, hoteller etc. du skal ligeledes assistere vores key account. Du skal medvirke til at øge salget af virksomhedens standard og specieldesignet løsninger til nye og nuværende kunder i Danmark. En væsentlig del af opgaven er at kunne sælge løsninger og koncepter der rammer kundens behov fra id til montering. Du har et stærkt team bag dig til hjælp til de kreative ideer, projekttegning, levering, opsætning og nedtagning, hvor alt er i højkvalitet, der overholder alle regler og normer. Ansvarsområde Identificere og åbne nye kunder i overensstemmelse med salgsstrategi Udbygge salget til nuværende kunder samt sikre høj tilfredshedsgrad Medvirke til udarbejdelse af kreative og værdiskabende aktiviteter samt præsentere disse for kunden Salgsplanlægge og budgettere. Booke og gennemføre møder hos nye og eksisterende kunder Aktivt deltage på messer og salgsmøder Sikre positiv salgsudvikling hos alle kunder via aktiv salgsplanlægning og opfølgning Ugentlig rapportering i tæt dialog omkring aktiviteter og mål med teamet Evner at samarbejde med virksomhedens kreative specialister til den ultimative løsning som skaber størst værdi for kunden Opnår dine budgetter og målsætninger Kandidaten Du evner at sælge såvel mindre som større projekter oplevelser. Har måske erfaring som sælger gerne fra B2B segmentet, men vigtigst er, at du er en aktiv, nærværende og iderig person. Du har måske arbejdet med events, oplevelser, lys eller tilsvarende, der skaber værdi for kundens kunder. Du skal være en meget udadvendt og energisk person med vinderattitude og sælger med stort S. Du skal have en hands-on tilgang og evner at planlægge egen indsat frihed under ansvar. Virksomheden skal nok lære dig alt om produkterne det vigtigste er dit personlige drive. Bliv en del af MK Illumination Danmark Virksomhedsprofil Virksomheden er kendt for den kreative produktion af produkter i verdensklasse til juleudsmykning, dekorationer, tematiseringer og forlystelsesparker inden for forskellige temaer som jul, tegneserie, dyreliv, halloween, pirater, påske etc. Vi bruger materialer af høj kvalitet til fremstilling af produkter og -projekter for at sikre den bedste kvalitet og tilfredsstillelse af vores kunders ønsker og behov. Vores vigtigste marked er forlystelsesparker, indkøbscentre, hoteller, barer, resorts og familieunderholdning. Vi er en gruppe af designere, arkitekter, billedhuggere, malere, svejsere, montører, logistik, projekt- og teknisk ledere, der kan hjælpe vores klient med krav til brugerdefinerede designs, udvikling, fremstilling og installationer af små og store projekter verden over. Som en del af MK Global, garanterer vi den bedste kvalitet og eksklusive design. Vores produkter og procedurer er løbende underlagt streng kvalitetskontrol og grundige inspektioner. Vi fokuserer på at levere og udføre vores kunders behov og ønsker med perfektion i enhver specifikation og dimension. Alle projekter spænder fra et simpelt koncept til kreative og grafiske illustrationer, til produktion og montage af vores dygtige håndværkere. Vi tilbyder gode og meget fleksible arbejdsforhold, hvor der er stor respekt for hinandens kompetencer og konstant fokus på kvalitet og udvikling. Huset rummer desuden virksomhederne Cr ation Group og MK Themed Attractions. Kontakt MK Illumination ApS Fluebæksvej 190 4100 Ringsted Mail: linda@mk-illumination.dk Tlf.: 2077929411jobnet6b8c9170100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3504829MK ILLUMINATION ApS11Fluebæksvej 1904100RingstedDKDanmark0
linda@mk-illumination.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent742156JobNet4972638497263810009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b8c9170&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgBliv vores nye juniorsælger til salg af lysprojekter12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361401773Linda Fengerlinda@mk-illumination.dkDKDanmarkDKDanmark330095949Salgskonsulent - byggebranchenRobot For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre. Læs mere på: https: stmvinduer.dk BAGGRUND STM Vinduer A S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer. REFERENCE OG RELATIONER Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef. I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling. ARBEJDSSTED OG DISTRIKT Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen. Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv. STILLINGEN Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet. Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele. Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at følge projekterne til dørs både hos forhandleren og internt. Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager. Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne. Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret. FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler. Konkret lægges der vægt på, at du: Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet. Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information. Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet. Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer. Er rutineret bruger af IT herunder CRM og gerne projektdatabaser. Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring. PERSONLIGE EGENSKABER Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus. LØN M.V. Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC. ARBEJDSSTED Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven. ANSÆTTELSESTIDSPUNKT Snarest. BOPÆL M.V. Kandidaten skal have kørekort. Bopæl indenfor distriktets grænser. IT Bruger af MS Office. Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser. BESKYTTELSE AF PERSONDATA Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. ANSØGNING For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.For STM Vinduer A/S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest.


VIRKSOMHEDEN
STM Vinduer A/S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kendt for vores høje kvalitet og høj service. Fabrik og administration er beliggende i Rudkøbing, med et 17.000 m2 stort produktionsareal og et moderne produktions setup bygget op omkring robotteknologi og CNC-styrede træ- og alu bearbejdningsmaskiner. Vi beskæftiger mellem 150-180 medarbejdere alt afhængig af sæson. Vi udvikler og fremstiller vinduer og døre i fyr, træ/alu, eg og mahogni. Produkterne afsættes primært på det danske marked og gennem Danske byggecentre.

Læs mere på: https://stmvinduer.dk

BAGGRUND
STM Vinduer A/S søger en ny salgskonsulent til distrikt Sjælland syd og vest. Du får ansvaret for alt salg i distriktet og hovedansvar for bearbejdning og servicering af forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer.

REFERENCE OG RELATIONER
Stillingen refererer til virksomhedens nationale salgschef.
I det daglige er der tæt samarbejde med salgschefen, din salgskonsulent-kollega på Sjælland og med kolleger i internt salg og teknisk afdeling.

ARBEJDSSTED OG DISTRIKT
Kandidatens arbejdssted er distriktet og der arbejdes med udgangspunkt fra hjemmeadressen.
Der er afholdes kundearrangementer i showroom i Albertslund og lejlighedsvist virksomhedsbesøg på hovedsædet i Rudkøbing mv.

STILLINGEN
Du får det samlede salgsansvar i et veletableret distrikt med store vækst- og udviklingsmuligheder. Hovedvægten er en intensiv og kontinuerlig salgs- og serviceindsats over for de toneangivende forhandlere, en løbende bearbejdning af entreprenører og tømrerfirmaer samt at holde sig ajour med projektudbud og byggeaktiviteter i distriktet. Et væsentligt mål er at sikre, at STM kommer i spil som leverandør til en maksimal del af de relevante byggeprojekter i distriktet samt er den foretrukne leverandør til det løbende salg til håndværksmestre.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgs- og rådgivningsindsatser over for forhandlere, entreprenører og tømrerfirmaer i distriktet.
  • Sikre at STM i størst muligt omfang er forhandlerens, entreprenørens og den udførendes foretrukne leverandør og samarbejdspartner – bl.a. via høj servicegrad og løbende formidling af STMs produkt- og logistikfordele.
  • Tæt opfølgning på igangværende projekter og fokus på, at ”følge projekterne til dørs” både hos forhandleren og internt.
  • Rådgivning og vejledning om produkter og anvendelse; herunder afholdelse af uddannelse hos kunder og samarbejdspartnere og håndtering af mindre reklamationssager.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer, deltagelse på messer, kundearrangementer mv. og løbende ajourføring af vores udstillinger hos forhandlerne.
  • Udarbejdelse af tilbud og beregninger i tæt samarbejde med dine kolleger på hovedkontoret.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG ERFARINGER
For at få succes i stillingen skal du være sælger med stor S og du skal trives i en branche med stor konkurrence og hvor der skal kæmpes for at vinde ordrerne. Du skal have en projektorienteret tilgang til salgsarbejdet med overblik og fokus på at følge projekterne gennem alle led i processen og være en udpræget relationsbygger, som formår at etablere tætte og langvarige relationer med kunder og samarbejdspartnere. Du skal have et godt kendskab til processerne i byggebranchen – herunder meget gerne erfaring med 3-partsaftaler.

Konkret lægges der vægt på, at du:

  • Er en erfaren, opsøgende sælger, som forstår værdien af høj intensitet og vedholdenhed i salgsarbejdet.
  • Har god (bygge)teknisk forståelse og kan formidle teknisk information.
  • Har et etableret netværk i og godt kendskab til målgrupperne i distriktet.
  • Er fortrolig med at afholde produktpræsentationer og seminarer.
  • Er rutineret bruger af IT – herunder CRM og gerne projektdatabaser.
  • Meget gerne har en byggefaglig baggrund suppleret med flere års salgserfaring.

PERSONLIGE EGENSKABER
Du er en opsøgende, energisk og resultatorienteret sælgertype, som samtidig arbejder struktureret og detaljeret og kan være en kompetent rådgiver omkring produkter og løsninger. Du arbejder selvstændigt og målrettet, og er samtidig holdspiller og relationsbygger både i forhold til kunder og kolleger. Du arbejder struktureret og ser planlægning - bl.a. via brug af CRM og Outlook - som en naturlig og værdiskabende del af dit arbejde. Endelig er det vigtigt, at du er en god forhandler, der altid har skarpt fokus på at få ordren i hus.

LØN M.V.
Fast løn på konkurrencedygtigt niveau, pension, firmabil, mobil, iPad, PC.

ARBEJDSSTED
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider og en del rejsedage i DK. Ferie i henhold til ferieloven.

ANSÆTTELSESTIDSPUNKT
Snarest.

BOPÆL M.V.
Kandidaten skal have kørekort.
Bopæl indenfor distriktets grænser.

IT
Bruger af MS Office.
Bruger af CRM-system og gerne erfaring med brug af projektdatabaser.

BESKYTTELSE AF PERSONDATA
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

ANSØGNING
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

ConfidenceSearchSorø2019-09-26T00:00:002019-11-19T00:00:00
330102728Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - RoskildeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SRoskilde2019-10-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
330082726Account Manager til opsøgende salg på SjællandRobot Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer. TestLab-System A S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole, tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet. Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus. Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane. Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse. Du kan læse mere om TestLab-System A S påwww.testlab-system.com Stillingen: TestLab-System A S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge verdener . Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder. Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i. Overordnede ansvarsområder: Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder. Rådgivning og service med fokus på aftersales marked Din profil: Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer. Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette. Du besidder et godt købmandskab og tænder på salg. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats. Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du er struktureret og detaljeorienteret. Du drives af udfordringer og er forandringsvillig. Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster. TestLab-System A S tilbyder dig: En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC. Et selvstændigt job i en organisation, hvor vi videns deler og bruger hinanden En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring. Mulighed for personlig og faglig udvikling. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Account Manager - Testlab . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S  er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til dine kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S  påwww.testlab-system.com

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for mødebooking og opsøgende salg til nye B2B kunder i dit eget distrikt. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ''verdener''.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer dine eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnede ansvarsområder:

 

  • Opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse ude hos dine kunder.
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette.
  • Du besidder et godt købmandskab og "tænder" på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner - du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, "hvor vi videns deler og bruger hinanden"
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager - Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq  arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

PEEQ ApSRoskilde2019-09-05T00:00:002019-10-25T00:00:00
330104223Er du vores nye salgskonsulent?Robot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsopgave vil være salg til detail handlen, ordreoptag, trimning af hylder og opbygning af udstillinger til detailbutikker i København og Nordsjælland. Du vil igennem dit job få stor indsigt i vores produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Du vil blive en del af et stærkt, energisk salgsteam hvor du selv får muligheden for at planlægge din dag. Hvem er du? Som salgskonsulent er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en salgskonsulent, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på pn@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Salgskonsulent .

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

 

Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsopgave vil være salg til detail handlen, ordreoptag, trimning af hylder og opbygning af udstillinger til detailbutikker i København og Nordsjælland. Du vil igennem dit job få stor indsigt i vores produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens!

Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Du vil blive en del af et stærkt, energisk salgsteam hvor du selv får muligheden for at planlægge din dag.

Hvem er du?

Som salgskonsulent er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en salgskonsulent, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på pn@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Salgskonsulent”.

RELATIONMEDIA A/SSlagelse2019-10-21T00:00:002019-12-04T00:00:00
330107733DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGERRobot Phoner - Sælger Håndværkernøglen.dk søger DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER salg af online markedsføring på www.håndværkernøglen.dk Mulighed for at arbejde hjemmefra. Stillingen: Opsøgende salg pr. telefon til nye og eksisterende håndværker Salg af profilsider til www.håndværkernøglen.dk God fast løn og super provision Produkt- og koncepttræning Gode kollegaer Arbejdstid: 20- 25 timer ugenligt i tidsrummet Mandag til Fredag imellem 9.00 - 17.00 Ansøgning: Skriftlig ansøgning, sendes på mail e.j.reklame@adr.dk

Phoner - Sælger

Håndværkernøglen.dk søger DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER  salg af online markedsføring på www.håndværkernøglen.dk

Mulighed for at arbejde hjemmefra.

Stillingen:

  • Opsøgende salg pr. telefon til nye og eksisterende håndværker
  • Salg af profilsider til www.håndværkernøglen.dk
    God fast løn og super provision
  • Produkt- og koncepttræning
  • Gode kollegaer 

 

 Arbejdstid: 

20- 25 timer ugenligt i tidsrummet Mandag til Fredag imellem 9.00 - 17.00  

 

Ansøgning: 

Skriftlig ansøgning, sendes på mail e.j.reklame@adr.dk 

 

EJ REKLAME ApSRoskilde2019-10-16T00:00:002019-12-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent - byggebranchen

ConfidenceSearch

Sorø
For STM Vinduer A S søger vi en stærk salgsprofil til opsøgende salg via vores forhandlernet i distrikt Sjælland syd og vest. VIRKSOMHEDEN STM Vinduer A S er etableret i 1972 og en af Danmarks førende producenter af vinduer og facadedøre. Vi er kend...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Roskilde

RELATIONMEDIA A/S

Roskilde
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

PEEQ ApS

Roskilde
Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Er du vores nye salgskonsulent?

RELATIONMEDIA A/S

Slagelse
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsop...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER

EJ REKLAME ApS

Roskilde
Phoner - Sælger Håndværkernøglen.dk søger DANMARKS NÆSTBEDSTE TELEFONSÆLGER salg af online markedsføring på www.håndværkernøglen.dk Mulighed for at arbejde hjemmefra. Stillingen: Opsøgende salg pr. telefon til nye og eksisterende håndværker Salg af ...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:8. december 2019