Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Blue City søger Souschef til vores nye butik i Køge

Kan du have 100 bolde i luften og stadig yde Danmarks bedste kundeservice?

 

Selvom vi er en ny virksomhed, har et par af vores dygtige butikschefer/købmænd allerede fået nye udfordringer indenfor virksomheden og samtidig er vi fuld gang med at udvide antallet af Blue City butikker. Derfor søger vi i øjeblikket en souschef til vores nye butik i Køge.

Drømmer du om nye udfordringer, mere ansvar og om muligheden for at kunne skabe din egen karriere og for at afprøve dine egne ideer – naturligvis med opbakning fra Blue City?

Hvis du samtidig besidder et stærkt købmandskab, en heftig iværksættertrang og ihærdighed, og overblikket til at håndterer flere forskellige opgaver, så har du potentialet til at være med fra starten og udvikle dig i en rolle som souschef i Danmarks mest spændende e-retailing koncept, hvor butikker og online markedsføring spiller sammen.

 

Har du evnerne - så sætter vi ikke begrænsninger men giver vi dig mulighederne.

 

Efter oplæring, bliver din opgave at være butikschefens højre hånd og optimere butikkens bundlinje ved at:

  • Sikre en høj butiksstandard i samarbejde med butikschefen, og sørge for at butikken altid fremstår salgsklar og indbydende.
  • Gå forrest og motivere og udvikle personalet når der skal sælges og leveres den kundeservice vi vil være kendt for. Du stiller krav til de øvrige medarbejdere i butikken. Vores kunder skal opleve, at vi i Blue City siger Ja og ikke Nej.
  • Sikre, at de dynamiske og meget omskiftelige arbejdsopgaver bliver udført hurtigt, effektivt med en optimal og fleksibel bemanding.
  • Udøve opsøgende køb og salg til både private og virksomheder.
  • Sikre effektiv lagerkontrol, så du konstant ved hvilke varer, der mangler og hvilke der skal sælges.

 

Gennem dit arbejde og engagement har du stor indflydelse på driften i butikken, og du kan i høj grad præge din egen hverdag og være med til at videreudvikle butikken, konceptet og virksomheden.

 

Hvem er vi?

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City A/S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab.
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Blue City er i kraftig vækst, og forventer indenfor de næste 12 måneder at runde DKK 100 millioner i omsætning – hvilket vil sige efter 3 år, og vi vil fortsætte vores ekspansion såvel i Danmark som i udlandet.
  • Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Løn efter kvalifikationer

 

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV til job@bluecity.dk - skriv venligst "Souschef - Køge" i emnefeltet.

Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329827278Phoenix-1f5cdb0c12018-06-25T00:00:00Blue City søger Souschef til vores nye butik i Køge

Kan du have 100 bolde i luften og stadig yde Danmarks bedste kundeservice?

 

Selvom vi er en ny virksomhed, har et par af vores dygtige butikschefer/købmænd allerede fået nye udfordringer indenfor virksomheden og samtidig er vi fuld gang med at udvide antallet af Blue City butikker. Derfor søger vi i øjeblikket en souschef til vores nye butik i Køge.

Drømmer du om nye udfordringer, mere ansvar og om muligheden for at kunne skabe din egen karriere og for at afprøve dine egne ideer – naturligvis med opbakning fra Blue City?

Hvis du samtidig besidder et stærkt købmandskab, en heftig iværksættertrang og ihærdighed, og overblikket til at håndterer flere forskellige opgaver, så har du potentialet til at være med fra starten og udvikle dig i en rolle som souschef i Danmarks mest spændende e-retailing koncept, hvor butikker og online markedsføring spiller sammen.

 

Har du evnerne - så sætter vi ikke begrænsninger men giver vi dig mulighederne.

 

Efter oplæring, bliver din opgave at være butikschefens højre hånd og optimere butikkens bundlinje ved at:

  • Sikre en høj butiksstandard i samarbejde med butikschefen, og sørge for at butikken altid fremstår salgsklar og indbydende.
  • Gå forrest og motivere og udvikle personalet når der skal sælges og leveres den kundeservice vi vil være kendt for. Du stiller krav til de øvrige medarbejdere i butikken. Vores kunder skal opleve, at vi i Blue City siger Ja og ikke Nej.
  • Sikre, at de dynamiske og meget omskiftelige arbejdsopgaver bliver udført hurtigt, effektivt med en optimal og fleksibel bemanding.
  • Udøve opsøgende køb og salg til både private og virksomheder.
  • Sikre effektiv lagerkontrol, så du konstant ved hvilke varer, der mangler og hvilke der skal sælges.

 

Gennem dit arbejde og engagement har du stor indflydelse på driften i butikken, og du kan i høj grad præge din egen hverdag og være med til at videreudvikle butikken, konceptet og virksomheden.

 

Hvem er vi?

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City A/S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab.
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Blue City er i kraftig vækst, og forventer indenfor de næste 12 måneder at runde DKK 100 millioner i omsætning – hvilket vil sige efter 3 år, og vi vil fortsætte vores ekspansion såvel i Danmark som i udlandet.
  • Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Løn efter kvalifikationer

 

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV til job@bluecity.dk - skriv venligst "Souschef - Køge" i emnefeltet.

Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os.

2018-07-01T00:50:45.287 Kan du have 100 bolde i luften og stadig yde Danmarks bedste kundeservice? Selvom vi er en ny virksomhed, har et par af vores dygtige butikschefer købmænd allerede fået nye udfordringer indenfor virksomheden og samtidig er vi fuld gang med at udvide antallet af Blue City butikker. Derfor søger vi i øjeblikket en souschef til vores nye butik i Køge. Drømmer du om nye udfordringer, mere ansvar og om muligheden for at kunne skabe din egen karriere og for at afprøve dine egne ideer naturligvis med opbakning fra Blue City? Hvis du samtidig besidder et stærkt købmandskab, en heftig iværksættertrang og ihærdighed, og overblikket til at håndterer flere forskellige opgaver, så har du potentialet til at være med fra starten og udvikle dig i en rolle som souschef i Danmarks mest spændende e-retailing koncept, hvor butikker og online markedsføring spiller sammen. Har du evnerne - så sætter vi ikke begrænsninger men giver vi dig mulighederne. Efter oplæring, bliver din opgave at være butikschefens højre hånd og optimere butikkens bundlinje ved at: Sikre en høj butiksstandard i samarbejde med butikschefen, og sørge for at butikken altid fremstår salgsklar og indbydende. Gå forrest og motivere og udvikle personalet når der skal sælges og leveres den kundeservice vi vil være kendt for. Du stiller krav til de øvrige medarbejdere i butikken. Vores kunder skal opleve, at vi i Blue City siger Ja og ikke Nej. Sikre, at de dynamiske og meget omskiftelige arbejdsopgaver bliver udført hurtigt, effektivt med en optimal og fleksibel bemanding. Udøve opsøgende køb og salg til både private og virksomheder. Sikre effektiv lagerkontrol, så du konstant ved hvilke varer, der mangler og hvilke der skal sælges. Gennem dit arbejde og engagement har du stor indflydelse på driften i butikken, og du kan i høj grad præge din egen hverdag og være med til at videreudvikle butikken, konceptet og virksomheden. Hvem er vi? Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik Blue City A S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab. Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se. Blue City er i kraftig vækst, og forventer indenfor de næste 12 måneder at runde DKK 100 millioner i omsætning hvilket vil sige efter 3 år, og vi vil fortsætte vores ekspansion såvel i Danmark som i udlandet. Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår. Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale. Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan. Løn efter kvalifikationer Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående karakteristika og mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning og CV til job@bluecity.dk - skriv venligst Souschef - Køge i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os.11Jobnet1f5cdb0c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønStevnsEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3280892BLUE CITY A/S11Nørregade 14, st tv4600KøgeDKDanmark0job@bluecity.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent585877JobNet483645548364551000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f5cdb0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f5cdb0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f5cdb0c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f5cdb0c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgBrænder du for at blive Souschef?12008001Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse355489330Frederik Glavindjob@bluecity.dkDKDanmarkDKDanmark330007346Administrativ souschefRobot Administrativ souschef med sans for tal til Slagelse Musikskole.Slagelse Musikskole, der er fysisk placeret på tre forskellige adresser i Korsør, Skælskør og Slagelse og på et hav af folkeskoler i hele Slagelse Kommune søger pr. 1. august 2019 eller snarest derefter en souschef, der vil være en afgørende del af en lille administration på en stor og levende musikskole.Duhar en kontor- eller økonomiuddannelse eller tilsvarende erfaring fra en lignende uddannelse og eller stillingføler dig helt hjemme ved et front-desk-skrivebord i et levende kontormiljø, hvor døren står åben hele dagenikke bare kan dét med regnskab, men også vil det!har dybdegående og flerårig erfaring med økonomistyring og administration - gerne fra et kommunalt systemtager afgørende beslutninger med ro i maven, fordi du er fagligt rustet til opgavenkan pleje kunde- og samarbejdsrelationer herunder kommunen, bestyrelsen, personalet og alle vores samarbejdspartnerekan planlægge vores årshjul og de enkelte interne samt eksterne arrangementer i et tæt samarbejde med vores MED-udvalg, koordinatorer og kommunikationsmedarbejderskal kunne bevare overblikket over mange og forskelligartede opgaver samt kunne både udlicitere og tage ansvarkan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt såvel som skriftligtkender KMD OPUS, Nemøkonomi og Speedadmin - eller kan let sætte dig ind i disse nye IT-systemer.På Slagelse Musikskolebliver du en hjørnesten i vores administration, der udover dig rummer en musikskoleleder, en sekretær, en økonomimedarbejder og en kommunikationsmedarbejder. Sammen skal vi drifte en musikskole med både central og decentral undervisning samt mangeartede både korte og lange projektsamarbejderbliver du på sigt økonomiansvarlig, da vores økonomimedarbejder planlægger at gå på pension i 2021skal du have det fulde overblik over musikskolens daglige drift og med afsæt i denne viden sparre med vores musikskoleleder.Vi forestiller os, at den helt rette souschef til Slagelse Musikskole besidder både et stort administrativt overblik og overskud, kan analysere budgetter og økonomiske nøgletal, med ro og kompetence kan lægge skemaer i samarbejde med vores 50 lærere, kan holde overblik over instrumenter, kan planlægge vores årshjul og sidst på dagen støtte vores musikskoleleder i at tage de endelige og afsluttende beslutninger.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.Din faste arbejdsplads vil være på Slagelse Musikskole og Musikakademiet Slagelse, Sct. Pedersgade 18, 4200 Slagelse, men der kan forventes kørsel mellem vores forskellige afdelinger og projekter i kommunen.Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt derefter.ArbejdstidStillingen er på fuld tid, 37 37. Der kan forventes, at arbejdstidens placering varierer.Læs mere om os på Slagelse musikskoles hjemmeside (http: www.slagelsemusikskole.dk) eller på vores facebookside. Yderligere oplysningerHar du spørgsmål til stillingsopslaget, kan du kontakte:musikskoleleder Mads Otzen på tlf. 58 57 55 81 eller på maota@slagelse.dkFrist for ansøgning14. juni kl. 12.00.Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni.Anden samtalerunde afholdes eventuelt tirsdag den 25. juni.Administrativ souschef med sans for tal til Slagelse Musikskole.

Slagelse Musikskole, der er fysisk placeret på tre forskellige adresser i Korsør, Skælskør og Slagelse og på et hav af folkeskoler i hele Slagelse Kommune søger pr. 1. august 2019 eller snarest derefter en souschef, der vil være en afgørende del af en lille administration på en stor og levende musikskole.

Du
  • har en kontor- eller økonomiuddannelse eller tilsvarende erfaring fra en lignende uddannelse og/eller stilling
  • føler dig helt hjemme ved et front-desk-skrivebord i et levende kontormiljø, hvor døren står åben hele dagen
  • ikke bare kan dét med regnskab, men også vil det!
  • har dybdegående og flerårig erfaring med økonomistyring og administration - gerne fra et kommunalt system
  • tager afgørende beslutninger med ro i maven, fordi du er fagligt rustet til opgaven
  • kan pleje kunde- og samarbejdsrelationer herunder kommunen, bestyrelsen, personalet og alle vores samarbejdspartnere
  • kan planlægge vores årshjul og de enkelte interne samt eksterne arrangementer i et tæt samarbejde med vores MED-udvalg, koordinatorer og kommunikationsmedarbejder
  • skal kunne bevare overblikket over mange og forskelligartede opgaver samt kunne både udlicitere og tage ansvar
  • kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt såvel som skriftligt
  • kender KMD OPUS, Nemøkonomi og Speedadmin - eller kan let sætte dig ind i disse nye IT-systemer.

På Slagelse Musikskole
  • bliver du en hjørnesten i vores administration, der udover dig rummer en musikskoleleder, en sekretær, en økonomimedarbejder og en kommunikationsmedarbejder. Sammen skal vi drifte en musikskole med både central og decentral undervisning samt mangeartede både korte og lange projektsamarbejder
  • bliver du på sigt økonomiansvarlig, da vores økonomimedarbejder planlægger at gå på pension i 2021
  • skal du have det fulde overblik over musikskolens daglige drift og med afsæt i denne viden sparre med vores musikskoleleder.

Vi forestiller os, at den helt rette souschef til Slagelse Musikskole besidder både et stort administrativt overblik og overskud, kan analysere budgetter og økonomiske nøgletal, med ro og kompetence kan lægge skemaer i samarbejde med vores 50 lærere, kan holde overblik over instrumenter, kan planlægge vores årshjul og sidst på dagen støtte vores musikskoleleder i at tage de endelige og afsluttende beslutninger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Din faste arbejdsplads vil være på Slagelse Musikskole og Musikakademiet Slagelse, Sct. Pedersgade 18, 4200 Slagelse, men der kan forventes kørsel mellem vores forskellige afdelinger og projekter i kommunen.

Tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest muligt derefter.

Arbejdstid
Stillingen er på fuld tid, 37/37. Der kan forventes, at arbejdstidens placering varierer.

Læs mere om os på Slagelse musikskoles hjemmeside (http://www.slagelsemusikskole.dk) eller på vores facebookside.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingsopslaget, kan du kontakte:
musikskoleleder Mads Otzen på tlf. 58 57 55 81 eller på maota@slagelse.dk

Frist for ansøgning
  • 14. juni kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. juni.

Anden samtalerunde afholdes eventuelt tirsdag den 25. juni.

 

Slagelse KommuneSlagelse2019-04-15T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ souschef

Slagelse Kommune

Slagelse
Administrativ souschef med sans for tal til Slagelse Musikskole.Slagelse Musikskole, der er fysisk placeret på tre forskellige adresser i Korsør, Skælskør og Slagelse og på et hav af folkeskoler i hele Slagelse Kommune søger pr. 1. august 2019 eller...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019