BMS A/S søger disponent/udlejningskoordinator til Nørresundby

Vi har forrygende travlt. Vi søger derfor en dygtig, stabil, fleksible og udadvendt medarbejder, der er serviceminded og tillidsvækkende over for kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Primære arbejdsopgaver:

  • Disponering af lastbillifte over hele landet samt detailplanlægning i forbindelse med den praktiske udførsel.
  • Ordrebehandling; herunder modtagelse, bekræftelse og udarbejdelse af tilbud
  • Chaufførmotivering, instruktion og vejledning i forbindelse med jobs, afspadsering osv.
  • Indhente nødvendige tilladelser for transport og opstilling af materiel
  • Videregive opgaver og kundeemner til konduktører/salgskonsulenter
  • Afregning og fakturering
  • Indtaste rekvisitioner og kontrollere og kontere kreditorbilag
  • Instruktion og vejledning af liftchauffører

Om dig:

Vi søger en ansvarsbevidst, udadvendt og serviceminded medarbejder, som kan være med til at opretholde den gode trivsel og positive ånd på arbejdspladsen. Vi forventer, at du har produktkendskab og er fortrolig i brugen af diverse IT-programmer(Office pakken, Lotus Notes og Microsoft Dynamics). Du behersker dansk, tysk og engelsk i såvel tale som skrift.

Branchekendskab og erfaring fra lignende stilling er nødvendig.Derudover er det en fordel, at du har en videregående uddannelse som fx speditør, logistikøkonom eller transportlogistiker.

BMS tilbyder:

Et spændende og selvstændigt job med masser af udfordringer, frihed under ansvar og en uformel omgangstone. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedssikring, madordning, frugtordning og en aktiv personaleforening, m.m.

Har stillingen fanget din interesse, så tryk på knappen ”søg stillingen” hurtigst muligt.

BMS A/S er Skandinaviens førende virksomhed inden for udlejning af kraner og lastbillifte.
Vi har også betydelige aktiviteter inden for maskintransport, baksning og udlejning af køreplader. Vi beskæftiger ca. 450 medarbejder, og er synlige over alt i Danmark med 125 mobilkraner, 100 lastbilkraner og 30 lastbillifte, der primært løser opgaver for kunder indenfor industri, byggeri og anlæg.

Vi har afdelinger i hele Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Polen, England, USA, Rusland og Syd Afrika.
BMS A/S er 100 % danskejet


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045752Phoenix-ed64ea3f12019-06-18T00:00:00BMS A/S søger disponent/udlejningskoordinator til Nørresundby

Vi har forrygende travlt. Vi søger derfor en dygtig, stabil, fleksible og udadvendt medarbejder, der er serviceminded og tillidsvækkende over for kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Primære arbejdsopgaver:

  • Disponering af lastbillifte over hele landet samt detailplanlægning i forbindelse med den praktiske udførsel.
  • Ordrebehandling; herunder modtagelse, bekræftelse og udarbejdelse af tilbud
  • Chaufførmotivering, instruktion og vejledning i forbindelse med jobs, afspadsering osv.
  • Indhente nødvendige tilladelser for transport og opstilling af materiel
  • Videregive opgaver og kundeemner til konduktører/salgskonsulenter
  • Afregning og fakturering
  • Indtaste rekvisitioner og kontrollere og kontere kreditorbilag
  • Instruktion og vejledning af liftchauffører

Om dig:

Vi søger en ansvarsbevidst, udadvendt og serviceminded medarbejder, som kan være med til at opretholde den gode trivsel og positive ånd på arbejdspladsen. Vi forventer, at du har produktkendskab og er fortrolig i brugen af diverse IT-programmer(Office pakken, Lotus Notes og Microsoft Dynamics). Du behersker dansk, tysk og engelsk i såvel tale som skrift.

Branchekendskab og erfaring fra lignende stilling er nødvendig.Derudover er det en fordel, at du har en videregående uddannelse som fx speditør, logistikøkonom eller transportlogistiker.

BMS tilbyder:

Et spændende og selvstændigt job med masser af udfordringer, frihed under ansvar og en uformel omgangstone. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedssikring, madordning, frugtordning og en aktiv personaleforening, m.m.

Har stillingen fanget din interesse, så tryk på knappen ”søg stillingen” hurtigst muligt.

BMS A/S er Skandinaviens førende virksomhed inden for udlejning af kraner og lastbillifte.
Vi har også betydelige aktiviteter inden for maskintransport, baksning og udlejning af køreplader. Vi beskæftiger ca. 450 medarbejder, og er synlige over alt i Danmark med 125 mobilkraner, 100 lastbilkraner og 30 lastbillifte, der primært løser opgaver for kunder indenfor industri, byggeri og anlæg.

Vi har afdelinger i hele Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Polen, England, USA, Rusland og Syd Afrika.
BMS A/S er 100 % danskejet

Vi har forrygende travlt. Vi søger derfor en dygtig, stabil, fleksible og udadvendt medarbejder, der er serviceminded og tillidsvækkende over for kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere. Primære arbejdsopgaver: Disponering af lastbillifte over hele landet samt detailplanlægning i forbindelse med den praktiske udførsel. Ordrebehandling herunder modtagelse, bekræftelse og udarbejdelse af tilbud Chaufførmotivering, instruktion og vejledning i forbindelse med jobs, afspadsering osv. Indhente nødvendige tilladelser for transport og opstilling af materiel Videregive opgaver og kundeemner til konduktører salgskonsulenter Afregning og fakturering Indtaste rekvisitioner og kontrollere og kontere kreditorbilag Instruktion og vejledning af liftchauffører Om dig: Vi søger en ansvarsbevidst, udadvendt og serviceminded medarbejder, som kan være med til at opretholde den gode trivsel og positive ånd på arbejdspladsen. Vi forventer, at du har produktkendskab og er fortrolig i brugen af diverse IT-programmer(Office pakken, Lotus Notes og Microsoft Dynamics). Du behersker dansk, tysk og engelsk i såvel tale som skrift. Branchekendskab og erfaring fra lignende stilling er nødvendig.Derudover er det en fordel, at du har en videregående uddannelse som fx speditør, logistikøkonom eller transportlogistiker. BMS tilbyder: Et spændende og selvstændigt job med masser af udfordringer, frihed under ansvar og en uformel omgangstone. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedssikring, madordning, frugtordning og en aktiv personaleforening, m.m. Har stillingen fanget din interesse, så tryk på knappen søg stillingen hurtigst muligt. BMS A S er Skandinaviens førende virksomhed inden for udlejning af kraner og lastbillifte. Vi har også betydelige aktiviteter inden for maskintransport, baksning og udlejning af køreplader. Vi beskæftiger ca. 450 medarbejder, og er synlige over alt i Danmark med 125 mobilkraner, 100 lastbilkraner og 30 lastbillifte, der primært løser opgaver for kunder indenfor industri, byggeri og anlæg. Vi har afdelinger i hele Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Polen, England, USA, Rusland og Syd Afrika. BMS A S er 100 danskejet11jobneted64ea3f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:000000https://bms.hr-skyen.dk/show-job/452770EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3549424BMS A/S11Stenholm 69400NørresundbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780398JobNet5006808500680810018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed64ea3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed64ea3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed64ea3f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ed64ea3f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration362107327noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053364Erfaren forsikrings- og risikostyringskoordinator til Frederikshavn KommuneProfile Ønsker du at være tovholder for hele kommunes forsikrings- og risikostyringsområde, hvor du rådgiver kommunens institutioner og afdelinger om forsikringsforhold og risikostyring, og hvor du som formand for risikostyringsgruppen er med til at iværksætte risikostyringsinitiativer og projekter? Forsikring og risikostyring er et højt prioriteret område Administrationen af forsikringsområdet i Frederikshavn Kommune er organiseret i en matrixorganisation, hvor du vil blive tovholder for kommunens forsikringsforhold og risikostyringsarbejde og skal sikre, at ledelsens målsætninger om kommunens forsikrings- og risikostyringspolitik gennemføres som vedtaget.Frederikshavn Kommune er selvforsikret på arbejdsskadeområdet og har tegnet forsikringer på øvrige område med væsentlige selvrisikobeløb. Det betyder, at du skal have et tæt samarbejde med forsikringsselskaber, forsikringsmægler og advokater om de løbende sager.Du vil organisatorisk blive placeret i kommunens centrale økonomiafdeling på Rådhuset i Frederikshavn, hvor du vil indgå i afdelingen for Plan og Analyse. Plan og Analyse er en afdeling på 4 medarbejdere, der er kendetegnet ved, at der er en høj grad af fælles ansvar, positiv tilgang og samarbejde i løsningen af opgaverne.Bliv rådgiver og inspirator for både ledere og medarbejdere i hele organisationen Med udgangspunkt i Frederikshavn Kommunes overordnede forsikringspolitik, den overordnede politik på risikostyringsområdet, samt en lang række vejledninger og beskrivelser med relevans for kommunens forsikringshold agerer du som rådgiver og inspirator for både ledere og medarbejdere. Her kommunikerer du tydeligt så alle dele af den kommunale organisation forstår de forsikringsmæssige problematikker.Dine vigtigste opgaver som koordinator vil være at: Vurdere og sagsbehandle arbejdsskader, ansvarsskader, skader på bygning løsøre, autoskader og øvrige skader vurdere skadesforløb og erstatningsforhold Rådgive kommunens institutioner og afdelinger om skader, forsikringsforhold og risikostyring Lave budgetstyring af forsikrings- og risikostyringsområdet herunder beskrivelser, oversigter og statistikker for området udarbejde beslutningsoplæg og forslag til risikostyringsindsatser til risikoledelsen i Frederikshavn rådgive kommunens risikoledelse administrere og styre kommunens forsikringsforhold Implementere og lede risikoledelse i kommunen lave oplæg omkring kommunens forsikringsdækning i forhold til selvforsikring og selvrisiko på policerne. Du bliver desuden formand for risikostyringsgruppen, hvor du sammen med 2 rådgivere, der har kompetence inden for henholdsvis arbejdsskader og bygning løsøre, får ansvaret for, at: kortlægge risikolandskabet for kommunen og identificere de mest kritiske risici fastlægge overordnede risikomål og være offensiv i arbejdet med de kendte risici fordele ansvar for risici i hele organisationen ud fra den overordnede risikomålsætning dvs. hvem der har ansvaret for de risici som medarbejdere, bygninger, løsøre, m.m. er udsat for kommunikere kommunens risikoprofil og arbejdet med den bredt ud i organisationen Det falder dig således naturligt at samarbejde tværorganisatorisk, hvor du har en serviceorienteret og hjælpsom tilgang til andre med en naturlig autoritet.Som en del af Plan og Analyse vil du i det omfang, der er behov for det indgå i afdelingens øvrige opgaveportefølje.Er du kommunes nye forsikrings- og risikostyringskoordinator?Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Karsten Jørgensen på tlf. 9845 8602 eller mail kajo@frederikshavn.dk eller afdelingslederLeif Christensen på tlf. 9845 8614 eller mail lech@frederikshavn.dkDu kan finde uddybende materiale nedenfor: Organisering af forsikringsområdet i Frederikshavn kommune Overordnet politik for forsikringsområdet for Frederikshavn Kommune Overordnet politik på risikostyringsområdet for Frederikshavn Kommune Vi inviterer potentielle kolleger til samtale 15. august 2019 og går du videre til 2. samtale, vil du skulle udfylde en KompetenceProfil.Tiltrædelse 1. oktoberØnsker du at være tovholder for hele kommunes forsikrings- og risikostyringsområde, hvor du rådgiver kommunens institutioner og afdelinger om forsikringsforhold og risikostyring, og hvor du som formand for risikostyringsgruppen er med til at iværksætte risikostyringsinitiativer og –projekter?
 
Forsikring og risikostyring er et højt prioriteret område
Administrationen af forsikringsområdet i Frederikshavn Kommune er organiseret i en matrixorganisation, hvor du vil blive tovholder for kommunens forsikringsforhold og risikostyringsarbejde og skal sikre, at ledelsens målsætninger om kommunens forsikrings- og risikostyringspolitik gennemføres som vedtaget.
Frederikshavn Kommune er selvforsikret på arbejdsskadeområdet og har tegnet forsikringer på øvrige område med væsentlige selvrisikobeløb. Det betyder, at du skal have et tæt samarbejde med forsikringsselskaber, forsikringsmægler og advokater om de løbende sager.
Du vil organisatorisk blive placeret i kommunens centrale økonomiafdeling på Rådhuset i Frederikshavn, hvor du vil indgå i afdelingen for Plan og Analyse. Plan og Analyse er en afdeling på 4 medarbejdere, der er kendetegnet ved, at der er en høj grad af fælles ansvar, positiv tilgang og samarbejde i løsningen af opgaverne.

Bliv rådgiver og inspirator for både ledere og medarbejdere i hele organisationen
Med udgangspunkt i Frederikshavn Kommunes overordnede forsikringspolitik, den overordnede politik på risikostyringsområdet, samt en lang række vejledninger og beskrivelser med relevans for kommunens forsikringshold agerer du som rådgiver og inspirator for både ledere og medarbejdere. Her kommunikerer du tydeligt så alle dele af den kommunale organisation forstår de forsikringsmæssige problematikker.

Dine vigtigste opgaver som koordinator vil være at:
  • Vurdere og sagsbehandle arbejdsskader, ansvarsskader, skader på bygning / løsøre, autoskader og øvrige skader
  • vurdere skadesforløb og erstatningsforhold
  • Rådgive kommunens institutioner og afdelinger om skader, forsikringsforhold og risikostyring
  • Lave budgetstyring af forsikrings- og risikostyringsområdet herunder beskrivelser, oversigter og statistikker for området
  • udarbejde beslutningsoplæg og forslag til risikostyringsindsatser til risikoledelsen i Frederikshavn
  • rådgive kommunens risikoledelse
  • administrere og styre kommunens forsikringsforhold
  • Implementere og lede risikoledelse i kommunen
  • lave oplæg omkring kommunens forsikringsdækning i forhold til selvforsikring og selvrisiko på policerne.
Du bliver desuden formand for risikostyringsgruppen, hvor du sammen med 2 rådgivere, der har kompetence inden for henholdsvis arbejdsskader og bygning/løsøre, får ansvaret for, at:  
  • kortlægge risikolandskabet for kommunen og identificere de mest kritiske risici
  • fastlægge overordnede risikomål og være offensiv i arbejdet med de kendte risici
  • fordele ansvar for risici i hele organisationen ud fra den overordnede risikomålsætning – dvs. hvem der har ansvaret for de risici som medarbejdere, bygninger, løsøre, m.m. er udsat for
  • kommunikere kommunens risikoprofil og arbejdet med den bredt ud i organisationen
Det falder dig således naturligt at samarbejde tværorganisatorisk, hvor du har en serviceorienteret og hjælpsom tilgang til andre med en naturlig autoritet.
Som en del af Plan og Analyse vil du i det omfang, der er behov for det indgå i afdelingens øvrige opgaveportefølje.

Er du kommunes nye forsikrings- og risikostyringskoordinator?
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Karsten Jørgensen på tlf. 9845 8602 eller mail kajo@frederikshavn.dk  eller afdelingsleder
Leif Christensen på tlf. 9845 8614 eller mail lech@frederikshavn.dk

Du kan finde uddybende materiale nedenfor: Vi inviterer potentielle kolleger til samtale 15. august 2019 og går du videre til 2. samtale, vil du skulle udfylde en KompetenceProfil.
Tiltrædelse 1. oktober
 

ORS/Small/87aa1c4a_logo.pngFrederikshavn KommuneFrederikshavn2019-07-03T13:00:42.6672019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren forsikrings- og risikostyringskoordinator til Frederikshavn Kommune

Frederikshavn Kommune

Frederikshavn
Ønsker du at være tovholder for hele kommunes forsikrings- og risikostyringsområde, hvor du rådgiver kommunens institutioner og afdelinger om forsikringsforhold og risikostyring, og hvor du som formand for risikostyringsgruppen er med til at iværksæ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019