Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BMS A/S søger kontorassistent/administrativ assistent


Til vores kontor i Nørre Alslev søger vi en serviceminded og kompetent kontorassistent til at varetage en række administrative og afvekslende opgaver i en nyoprettet stilling. Stillingen er på 32 timer, med mulighed for senere til 37 timer.

Arbejdsopgaver:

  • Forberede og gennemføre fakturering
  • Kontrol af maskinrapporter og dagsedler
  • Sikre at der søges om transporttilladelser
  • Udarbejde tilbud på relaterede opgaver og sikre opfølgning.
  • Sikre at tilbud, aftaler o.l. uploades i kundedatabasen samt relevante parter informeres om indholdet.
  • Daglig drift af kontoret
  • Diverse praktiske opgaver på kontoret

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant kontoruddannelse, gerne med logistik
  • Du har it kendskab ( Office pakken, AX Dynamics, Lotus Notes m.m.)
  • Du skriver og taler dansk flydende
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og tysk vil være en fordel men ikke et krav.



  • Personlige kompetencer
  • Du er serviceminded og positiv med et godt humør
  • Du er fleksibel og imødekommende og har lysten til at tale med andre mennesker
  • Du er initiativrig og trives i en selvstændig rolle, som du selv kan præge og få indflydelse på
  • Du er grundig og omhyggelig og ser vigtigheden i at overholde deadlines
  • Du arbejder struktureret og er pligtopfyldende

  • Vi tilbyder

    Et spændende og selvstændigt job med masser af udfordringer, frihed under ansvar og en uformel omgangstone. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedssikring frugtordning og en aktiv personaleforening, m.m.

    Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedsforsikring samt gage der modsvarer stillingskravene.

    Hvis du vil vide mere om jobbet, er du er velkommen til at kontakte afdelingschef Claus Madsen på cma@bms.dk

    Der vil med udvalgte ansøgere blive afholdt samtaler i uge 4/2018.

    Alle ansøgninger behandles fortroligt.

    Har stillingen fanget din interesse, så tryk på knappen ”søg stillingen” senest søndag den 14. januar 2018.

    BMS A/S er Skandinaviens førende virksomhed inden for udlejning af kraner og lastbillifte.

    Vi har også betydelige aktiviteter inden for maskintransport, baksning og udlejning af køreplader. Vi beskæftiger ca. 425 medarbejdere, og er synlige over alt i Danmark med 130 mobilkraner, 100 lastbilkraner og 30 lastbillifte, der primært løser opgaver for kunder indenfor industri, byggeri og anlæg.

    Vi har afdelinger i hele Danmark, Sverige, Norge, Polen og Tyskland, Skotland, England, USA og Sydafrika.

    BMS A/S er 100 % danskejet













    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329727647Phoenix-65349c0f12017-12-15T15:01:26.983BMS A/S søger kontorassistent/administrativ assistent
    Til vores kontor i Nørre Alslev søger vi en serviceminded og kompetent kontorassistent til at varetage en række administrative og afvekslende opgaver i en nyoprettet stilling. Stillingen er på 32 timer, med mulighed for senere til 37 timer.

    Arbejdsopgaver:
  • Forberede og gennemføre fakturering
  • Kontrol af maskinrapporter og dagsedler
  • Sikre at der søges om transporttilladelser
  • Udarbejde tilbud på relaterede opgaver og sikre opfølgning.
  • Sikre at tilbud, aftaler o.l. uploades i kundedatabasen samt relevante parter informeres om indholdet.
  • Daglig drift af kontoret
  • Diverse praktiske opgaver på kontoret

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant kontoruddannelse, gerne med logistik
  • Du har it kendskab ( Office pakken, AX Dynamics, Lotus Notes m.m.)
  • Du skriver og taler dansk flydende
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og tysk vil være en fordel men ikke et krav.



  • Personlige kompetencer
  • Du er serviceminded og positiv med et godt humør
  • Du er fleksibel og imødekommende og har lysten til at tale med andre mennesker
  • Du er initiativrig og trives i en selvstændig rolle, som du selv kan præge og få indflydelse på
  • Du er grundig og omhyggelig og ser vigtigheden i at overholde deadlines
  • Du arbejder struktureret og er pligtopfyldende

  • Vi tilbyder

    Et spændende og selvstændigt job med masser af udfordringer, frihed under ansvar og en uformel omgangstone. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedssikring frugtordning og en aktiv personaleforening, m.m.

    Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedsforsikring samt gage der modsvarer stillingskravene.

    Hvis du vil vide mere om jobbet, er du er velkommen til at kontakte afdelingschef Claus Madsen på cma@bms.dk

    Der vil med udvalgte ansøgere blive afholdt samtaler i uge 4/2018.

    Alle ansøgninger behandles fortroligt.

    Har stillingen fanget din interesse, så tryk på knappen ”søg stillingen” senest søndag den 14. januar 2018.

    BMS A/S er Skandinaviens førende virksomhed inden for udlejning af kraner og lastbillifte.

    Vi har også betydelige aktiviteter inden for maskintransport, baksning og udlejning af køreplader. Vi beskæftiger ca. 425 medarbejdere, og er synlige over alt i Danmark med 130 mobilkraner, 100 lastbilkraner og 30 lastbillifte, der primært løser opgaver for kunder indenfor industri, byggeri og anlæg.

    Vi har afdelinger i hele Danmark, Sverige, Norge, Polen og Tyskland, Skotland, England, USA og Sydafrika.

    BMS A/S er 100 % danskejet












    2018-01-15T00:50:34.323 Til vores kontor i Nørre Alslev søger vi en serviceminded og kompetent kontorassistent til at varetage en række administrative og afvekslende opgaver i en nyoprettet stilling. Stillingen er på 32 timer, med mulighed for senere til 37 timer. Arbejdsopgaver: Forberede og gennemføre fakturering Kontrol af maskinrapporter og dagsedler Sikre at der søges om transporttilladelser Udarbejde tilbud på relaterede opgaver og sikre opfølgning. Sikre at tilbud, aftaler o.l. uploades i kundedatabasen samt relevante parter informeres om indholdet. Daglig drift af kontoret Diverse praktiske opgaver på kontoret Faglige kompetencer: Du har en relevant kontoruddannelse, gerne med logistik Du har it kendskab ( Office pakken, AX Dynamics, Lotus Notes m.m.) Du skriver og taler dansk flydende Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og tysk vil være en fordel men ikke et krav. Personlige kompetencer Du er serviceminded og positiv med et godt humør Du er fleksibel og imødekommende og har lysten til at tale med andre mennesker Du er initiativrig og trives i en selvstændig rolle, som du selv kan præge og få indflydelse på Du er grundig og omhyggelig og ser vigtigheden i at overholde deadlines Du arbejder struktureret og er pligtopfyldende Vi tilbyder Et spændende og selvstændigt job med masser af udfordringer, frihed under ansvar og en uformel omgangstone. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedssikring frugtordning og en aktiv personaleforening, m.m. Gode ansættelsesvilkår med f.eks. pensionsordning, sundhedsforsikring samt gage der modsvarer stillingskravene. Hvis du vil vide mere om jobbet, er du er velkommen til at kontakte afdelingschef Claus Madsen på cma@bms.dk Der vil med udvalgte ansøgere blive afholdt samtaler i uge 4 2018. Alle ansøgninger behandles fortroligt. Har stillingen fanget din interesse, så tryk på knappen søg stillingen senest søndag den 14. januar 2018. BMS A S er Skandinaviens førende virksomhed inden for udlejning af kraner og lastbillifte. Vi har også betydelige aktiviteter inden for maskintransport, baksning og udlejning af køreplader. Vi beskæftiger ca. 425 medarbejdere, og er synlige over alt i Danmark med 130 mobilkraner, 100 lastbilkraner og 30 lastbillifte, der primært løser opgaver for kunder indenfor industri, byggeri og anlæg. Vi har afdelinger i hele Danmark, Sverige, Norge, Polen og Tyskland, Skotland, England, USA og Sydafrika. BMS A S er 100 danskejet11Jobnet65349c0f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-14T00:00:0000100EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3050506BMS AS11Rigavej 14840Nørre AlslevDKDanmarkORS/blank.png0
    DKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent501289JobNet47151521000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65349c0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=65349c0fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65349c0f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65349c0f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du god til at planlægge? Som Kontorassistent er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos BMS AS nu.12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration351735504importimport_65349c0fDKDanmarkDKDanmarkda-DK