Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig Teamleder

Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer:

  • Ledelse med handlekraft
  • Ledelse på Tværs
  • Ledelse med borgeren i Centrum
  • Ledelse med HEDEKRAFT

    Desuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.

    Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.

    Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.

    Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.

    Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videre

    Bøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo/Åbo, Kastanjebo og Skovbo.
    For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag:

    ”Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling

    Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.

    Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.

    Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.

    Teamlederens opgaver vil være:
  • At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier
  • At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner
  • At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning
  • At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere
  • Vikaradministration
  • At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte/vikarer
  • At forestå gennemførelse af personalemøder
  • At gennemføre MUS-samtaler

    Vi tilbyder:
  • Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt
  • Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger
  • Et arbejde med udvikling og udfordringer
  • En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet
  • Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejde

    Vi forventer at du:
  • Har ledelseserfaring – eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted.
  • Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog.
  • Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring.
  • Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud.
  • Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene.
  • Har en anerkendende tilgang til den enkelte
  • Er god til at motivere og begejstre
  • Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres
  • Kan håndtere konflikter konstruktivt
  • Er skriftlig velformuleret
  • Har et godt humør og er oprigtig
    Løn- og ansættelsesforhold:
    Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

    For yderligere information om stillingen kontakt:
    Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.

    Ansøgningsfrist:
    Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330164153Phoenix-f02ceca312020-02-03T00:00:00Bøgehusene søger en erfaren og handlekraftig TeamlederDet er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer:
  • Ledelse med handlekraft
  • Ledelse på Tværs
  • Ledelse med borgeren i Centrum
  • Ledelse med HEDEKRAFT

    Desuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.

    Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.

    Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.

    Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.

    Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videre

    Bøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo/Åbo, Kastanjebo og Skovbo.
    For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag:

    ”Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling

    Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.

    Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.

    Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.

    Teamlederens opgaver vil være:
  • At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier
  • At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner
  • At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning
  • At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere
  • Vikaradministration
  • At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte/vikarer
  • At forestå gennemførelse af personalemøder
  • At gennemføre MUS-samtaler

    Vi tilbyder:
  • Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt
  • Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger
  • Et arbejde med udvikling og udfordringer
  • En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet
  • Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejde

    Vi forventer at du:
  • Har ledelseserfaring – eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted.
  • Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog.
  • Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring.
  • Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud.
  • Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene.
  • Har en anerkendende tilgang til den enkelte
  • Er god til at motivere og begejstre
  • Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres
  • Kan håndtere konflikter konstruktivt
  • Er skriftlig velformuleret
  • Har et godt humør og er oprigtig
    Løn- og ansættelsesforhold:
    Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

    For yderligere information om stillingen kontakt:
    Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.

    Ansøgningsfrist:
    Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.


Det er måske dig, hvis du kan se dig selv arbejde ud fra Ikast-Brande Kommunes fire ledelseskompetencer: Ledelse med handlekraft Ledelse på Tværs Ledelse med borgeren i Centrum Ledelse med HEDEKRAFTDesuden er det vigtigt, at du kan arbejde ud fra vores tre værdier: Dialog, Tillid og Ansvarlighed.Det betyder at du gennem Dialog afstemmer gensidige forventninger, skaber fælles forståelser og giver plads - også når det er svært, og der er uenighed.Tillid er et nødvendigt bindemiddel, som sikrer smidighed i opgaveløsningen uanset din rolle og position i organisationen. Du møder altid andre med positive forventninger, intentioner og handlinger.Ansvarlighed synliggøres af handlinger, som viser det gode eksempel. Du skal gå foran, være normsættende og kulturbærende for resten af organisationen. Du har som leder et særligt ansvar for økonomien og det vedvarende fokus på effektiv opgaveløsning inden for aftalte rammer.Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så læs videreBøgehusene er et af Ikast-Brande Kommunes bo- og aktivitetstilbud for 15 voksne mennesker med autisme og varigt betydeligt nedsat psykisk- og fysisk funktionsevne. Botilbuddet er opdelt i tre afdelinger, Bøgebo Åbo, Kastanjebo og Skovbo.For at imødekomme borgernes behov for støtte, er der ansat ca. 42 medarbejdere i forskellige funktioner. Vi har altid fokus på borgerne og vores kerneopgave er tydelighed i vores hverdag: Vi lykkes når mennesket med autismegives mulighed for et liv med mening, trivsel og udvikling Der arbejdes med neuropædagogik, KRAP, Sanseintegration, Marte Meo, PECS, struktur og kommunikation.Teamlederstillingen er for Skovbo og nattevagtsteamet. Skovbo er en afdeling med 6 borgere.Stillingen er på 37 timer ugentlig. Timerne er fordelt med pædagogisk arbejde og 16 timers ledelse. og det forventes at du indgår i tjeneste 1-2 vagter hver 4. weekend.Teamlederens opgaver vil være: At medvirke ved omsætning af områdets strategi, kultur og værdier At være ansvarlig for gennemførsel af pædagogiske handleplaner At være ansvarlig for daglig, effektiv arbejdstilrettelæggelse herunder vagtplanlægning og ferieplanlægning At samarbejde i et lederteam bestående af daglig leder og to teamledere Vikaradministration At være ansvarlig for udarbejdelse og gennemførelse af introduktionsplaner for nyansatte vikarer At forestå gennemførelse af personalemøder At gennemføre MUS-samtalerVi tilbyder: Et arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt Gode, fagligt velfunderede og inspirerende kolleger Et arbejde med udvikling og udfordringer En arbejdsplads hvor etik, respekt og anerkendelse er i højsædet Mulighed for at kombinere ledelse med pædagogisk arbejdeVi forventer at du: Har ledelseserfaring eller har mod på at få det - og er tydelig i dit ledelsesmæssige ståsted. Har en relevant uddannelse, eksempelvis som pædagog. Kan skabe sammenhæng mellem høj faglighed og effektiv økonomistyring. Har erfaring med udarbejdelse af tjenesteplaner og indberetning af løn på et døgntilbud. Har erfaring med det specialiserede fagområde og borgergruppen på Bøgehusene. Har en anerkendende tilgang til den enkelte Er god til at motivere og begejstre Kan holde fast i sine personlige grundværdier - også når de udfordres Kan håndtere konflikter konstruktivt Er skriftlig velformuleret Har et godt humør og er oprigtigLøn- og ansættelsesforhold:Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.For yderligere information om stillingen kontakt:Leder Lars S. Olesen på tlf.: 9960 5051, i uge 7 og 8 vil det være teamleder Anni B. jensen der kan kontaktes på 9960 5270.Ansøgningsfrist:Søndag den 23. februar 2020, kl. 12:00.10Phoenixf02ceca3101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-23T00:00:000010https://ikast-brande.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b3ade956-016f-4924-aab4-25517ff54b270EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3697838Ikast-Brande kommune11Rådhusstrædet 67430IkastDKDanmarkORS/f02ceca3_logo.gifORS/Small/f02ceca3_logo.gif0lasol@ikast-brande.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10001891027EmplyMedium pakken - 35 dage2801fcc4-a7a5-4593-9c8f-166576d4d525_88302020020300024-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f02ceca3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f02ceca3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f02ceca3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f02ceca3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/123204-93-1.jpgBøgehusene søger en erfaren og handlekraftig Teamleder12007961Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef333005Socialpædagog341204Teamleder343901Afdelingsleder6Ledelse9Undervisning og pædagogik363987097Lars Severin Olesenlasol@ikast-brande.dkDanmarkDanmark330165419Afdelingsleder til Børne & Ungeforvaltningen - Uddannelse & LæringProfile Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. Om jobbet Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområdet med 29 folkeskoler er det største område. CSV, Sprogcenter Vejle, Ungdomsskolen og SSP er som institutioner en del af afdelingen. Uddannelse & Lærings forvaltningsdel er organiseret i to enheder: Pædagogik & Læring og Sekretariat & Plan. Der er en afdelingsleder for hver enhed og i begge enheder 12 medarbejdere. Den ledige afdelingslederstilling indeholder afdelingsledelse for Pædagogik & Læring og daglig ledelse for lederne i CSV, Sprogcenter, Ungdomsskolen, SSP og projekt Tjansen. I Uddannelse & Læring er et tæt og professionelt samarbejde, fælles løft af kerneopgaven og høje forventninger fundamentet for, at vi lykkes med ambitiøse mål for vores skoler og institutioner. Vi arbejder i professionelle læringsfællesskaber, og er optagede af kontinuerligt og vedholdende, at forbedre vores praksis, således den skaber den bedst mulige værdi for børn, unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. Som afdelingsleder for Pædagogik & Læring får du en enestående mulighed for, at være med til at tegne fremtiden for pædagogisk faglig udvikling og retning for skoler og institutioner i Vejle Kommune. Der er sat en strategisk retning for afdelingen som et støttesystem for skoler og institutioner. Den retning skal videreføres under din og ledelsesteamets ledelse. Derfor er du en leder, der tør og har vilje til at markere en forskel for pædagogisk og faglig indsats og udvikling. Du mestrer at balancere dygtig faglig ledelse med en personaleledelse, der spiller dine dygtige medarbejdere endnu bedre i deres løsning af kerneopgaven. For dig er samarbejde på tværs af afdelinger i Vejle Kommune og med mange forskellige professioner et aktiv og en nødvendighed, og du er i stand til at jonglere med mange bolde i luften i det tætte samarbejde med alle omkring dig. Du refererer til chefen for Uddannelse & Læring, og er en del af afdelingens ledelsesteam, der består af en afdelingsleder for Sekretariat & Plan, chefen for Uddannelse & Læring og dig. I ledelsesteamet er det en fælles opgave at omsætte politikker og strategier til konkrete mål og handlinger, og at sikre forankring og konsolidering af de fælles indsatser. Tiltrædelse 1. maj 2020. Vi forventer af dig Du mestrer en faglig og strategisk ledelse, der udfordrer, understøtter og sætter retning. Du har en relevant pædagogisk uddannelse og relevant efteruddannelse. Du er fagligt og pædagogisk velfunderet. Du har erfaring med ledelse, enten formelt eller gennem koordinerende ledende funktioner. Du er i stand til at kommunikere på flere niveauer. Du kan agere i en politisk ledet organisation, og lede i et organisatorisk forhold mellem central forvaltning og decentrale skoler og institutioner. Du vægter synlighed i ledelse og samarbejde. Du er i stand til at træffe selvstændige beslutninger, også når det er svært. Du leder medarbejdere med en høj grad af involvering og respekt for forskellige fagligheder. Det er vigtigt for dig, at alle medarbejdere oplever sig set og udfordret. Du har gerne erfaringer med at lede i professionelle læringsfællesskaber Du er troværdig og har stærke relationelle kompetencer. Din opgaveløsning og dit samarbejde er kendetegnet ved ordentlighed og respekt. Du har humor og gerne en lethed i din omgang med andre. Vi tilbyder dig En arbejdsplads i en forvaltning med høje ambitioner for børn og unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. En platform for at gøre en helt særlig forskel for uddannelse og læring i Vejle. En miljø, hvor der er en høj grad af vilje til og professionalitet i at løse opgaver og udfordringer på tværs af afdelinger og fagligheder. En arbejdsplads med højt til loftet og gode muligheder for at udfordre og selv blive udfordret. Gode muligheder for kompetenceudvikling. En arbejdsplads, der er præget af lethed og humor. En arbejdsplads, hvor din trivsel og udvikling er vigtig. Et velfungerende ledelsesteam, hvor du får sparring og feedback på dine ledelsesopgaver. Gode kolleger, der værner om et godt arbejdsmiljø. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og relevant forhandlingsberettiget organisationer. Om os Vejle Kommune Vejle Kommune er med godt 112.000 indbyggere landets 6. største kommune. Vejle Kommunes folkeskoler varetager undervisningen af ca. 12.000 elever. Ledelse med Vilje er et fælles sæt værdier for alle ledere i Vejle Kommune. Du kan læse mere om disse på https: www.vejle.dk job job-hos-os vores-arbejdsplads ledelse-med-vilje Vejle Kommune har stort fokus på innovation, og de muligheder som opstår i en verden præget af digitalisering. Overvejer du at flytte til Vejle Kommune i forbindelse med et jobskifte, er du velkommen til at kontakte bosætningsguide Louise Nielsen via bosaetningsguide@vejle.dk , eller på tlf. 7681 1349. Vejle Kommunes skolevæsen Vejle Kommunes samlede Børn og Ungepolitik kan ses på https: www.vejle.dk om-kommunen fakta-om-os planer-politikker-og-strategier familie-boern-og-unge Flere oplysninger Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være vores nye afdelingsleder. I den forbindelse er du velkommen til at kontakte Chef for Uddannelse & Læring Ulla Riisbjerg Thomsen på tlf. 2443 6041. Du kan også bruge et af de nedenstående links hvis du ønsker at vide mere om Vejle Kommunes skolevæsen og Vejle Kommune. Du kan læse mere om os og Vejle Kommune på: www.vejle.dk https: www.vejle.dk borger mit-liv skole-og-uddannelse skole-og-sfo om-folkeskoler https: www.vejle.dk om-kommunen udvikling-med-vilje vi-udvikler-velfaerden de-bedste-laeringsmiljoeer https: aabenskole.vejle.dk Om-Den-aabne-skole.aspx Ansøgningsfrist Der er ansøgningsfrist mandag 2. marts 2020. 1. ansættelsessamtale holdes onsdag 11. marts 2020 og 2. ansættelsessamtale holdes torsdag 19. marts 2020. Profilanalyse Vi benytter personprofilanalyse i forbindelse med 2. ansættelsessamtale, og der benyttes ligeledes cases ved 2. samtale. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. 

Om jobbet 
Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområdet med 29 folkeskoler er det største område. CSV, Sprogcenter Vejle, Ungdomsskolen og SSP er som institutioner en del af afdelingen.

Uddannelse & Lærings forvaltningsdel er organiseret i to enheder: Pædagogik & Læring og Sekretariat & Plan. Der er en afdelingsleder for hver enhed og i begge enheder 12 medarbejdere.

Den ledige afdelingslederstilling indeholder afdelingsledelse for Pædagogik & Læring og daglig ledelse for lederne i CSV, Sprogcenter, Ungdomsskolen, SSP og projekt Tjansen.

I Uddannelse & Læring er et tæt og professionelt samarbejde, fælles løft af kerneopgaven og høje forventninger fundamentet for, at vi lykkes med ambitiøse mål for vores skoler og institutioner. Vi arbejder i professionelle læringsfællesskaber, og er optagede af kontinuerligt og vedholdende, at forbedre vores praksis, således den skaber den bedst mulige værdi for børn, unge og voksnes læring, trivsel og dannelse.

Som afdelingsleder for Pædagogik & Læring får du en enestående mulighed for, at være med til at tegne fremtiden for pædagogisk faglig udvikling og retning for skoler og institutioner i Vejle Kommune. Der er sat en strategisk retning for afdelingen som et støttesystem for skoler og institutioner. Den retning skal videreføres under din og ledelsesteamets ledelse.

Derfor er du en leder, der tør og har vilje til at markere en forskel for pædagogisk og faglig indsats og udvikling. Du mestrer at balancere dygtig faglig ledelse med en personaleledelse, der spiller dine dygtige medarbejdere endnu bedre i deres løsning af kerneopgaven. For dig er samarbejde på tværs af afdelinger i Vejle Kommune og med mange forskellige professioner et aktiv og en nødvendighed, og du er i stand til at jonglere med mange bolde i luften i det tætte samarbejde med alle omkring dig.

Du refererer til chefen for Uddannelse & Læring, og er en del af afdelingens ledelsesteam, der består af en afdelingsleder for Sekretariat & Plan, chefen for Uddannelse & Læring og dig.  

I ledelsesteamet er det en fælles opgave at omsætte politikker og strategier til konkrete mål og handlinger, og at sikre forankring og konsolidering af de fælles indsatser. 

Tiltrædelse 1. maj 2020. 

Vi forventer af dig 

  • Du mestrer en faglig og strategisk ledelse, der udfordrer, understøtter og sætter retning. 
  • Du har en relevant pædagogisk uddannelse og relevant efteruddannelse.
  • Du er fagligt og pædagogisk velfunderet. 
  • Du har erfaring med ledelse, enten formelt eller gennem koordinerende/ledende funktioner. 
  • Du er i stand til at kommunikere på flere niveauer. 
  • Du kan agere i en politisk ledet organisation, og lede i et organisatorisk forhold mellem central forvaltning og decentrale skoler og institutioner.  
  • Du vægter synlighed i ledelse og samarbejde.
  • Du er i stand til at træffe selvstændige beslutninger, også når det er svært. 
  • Du leder medarbejdere med en høj grad af involvering og respekt for forskellige fagligheder. Det er vigtigt for dig, at alle medarbejdere oplever sig set og udfordret. 
  • Du har gerne erfaringer med at lede i professionelle læringsfællesskaber 
  • Du er troværdig og har stærke relationelle kompetencer.
  • Din opgaveløsning og dit samarbejde er kendetegnet ved ordentlighed og respekt. 
  • Du har humor og gerne en lethed i din omgang med andre. 

    Vi tilbyder dig 
     
  • En arbejdsplads i en forvaltning med høje ambitioner for børn og unge og voksnes læring, trivsel og dannelse. 
  • En platform for at gøre en helt særlig forskel for uddannelse og læring i Vejle. 
  • En miljø, hvor der er en høj grad af vilje til og professionalitet i at løse opgaver og udfordringer på tværs af afdelinger og fagligheder. 
  • En arbejdsplads med højt til loftet og gode muligheder for at udfordre og selv blive udfordret. 
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling.  
  • En arbejdsplads, der er præget af lethed og humor. 
  • En arbejdsplads, hvor din trivsel og udvikling er vigtig. 
  • Et velfungerende ledelsesteam, hvor du får sparring og feedback på dine ledelsesopgaver.
  • Gode kolleger, der værner om et godt arbejdsmiljø. 

    Ansættelsesvilkår 
    Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og relevant forhandlingsberettiget organisationer. 


    Om os
    Vejle Kommune 
    Vejle Kommune er med godt 112.000 indbyggere landets 6. største kommune.  

    Vejle Kommunes folkeskoler varetager undervisningen af ca. 12.000 elever. 
    ”Ledelse med Vilje" er et fælles sæt værdier for alle ledere i Vejle Kommune. Du kan læse mere om disse på https://www.vejle.dk/job/job-hos-os/vores-arbejdsplads/ledelse-med-vilje/ 
    Vejle Kommune har stort fokus på innovation, og de muligheder som opstår i en verden præget af digitalisering. 
    Overvejer du at flytte til Vejle Kommune i forbindelse med et jobskifte, er du velkommen til at kontakte bosætningsguide Louise Nielsen via bosaetningsguide@vejle.dk , eller på tlf. 7681 1349. 

    Vejle Kommunes skolevæsen 
    Vejle Kommunes samlede Børn – og Ungepolitik kan ses på https://www.vejle.dk/om-kommunen/fakta-om-os/planer-politikker-og-strategier/familie-boern-og-unge/


    Flere oplysninger 
    Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre mere om, hvorfor netop du skal være vores nye afdelingsleder. I den forbindelse er du velkommen til at kontakte Chef for Uddannelse & Læring Ulla Riisbjerg Thomsen på tlf. 2443 6041. 

    Du kan også bruge et af de nedenstående links hvis du ønsker at vide mere om Vejle Kommunes skolevæsen og Vejle Kommune. 
    Du kan læse mere om os og Vejle Kommune på:


    www.vejle.dk  

    https://www.vejle.dk/borger/mit-liv/skole-og-uddannelse/skole-og-sfo/om-folkeskoler/  

    https://www.vejle.dk/om-kommunen/udvikling-med-vilje/vi-udvikler-velfaerden/de-bedste-laeringsmiljoeer/ 

    https://aabenskole.vejle.dk/Om-Den-aabne-skole.aspx 

    Ansøgningsfrist 
    Der er ansøgningsfrist mandag  2. marts 2020. 1. ansættelsessamtale holdes onsdag 11. marts 2020 og 2. ansættelsessamtale holdes torsdag 19. marts 2020. 


    Profilanalyse
    Vi benytter personprofilanalyse i forbindelse med 2. ansættelsessamtale, og der benyttes ligeledes cases ved 2. samtale.


    Børne- og straffeattest
    Vi indhenter børne- og straffeattest.   


    Send din ansøgning 
    Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 

    Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.  

    Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.  

    Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

      

ORS/Small/92ad500d_logo.pngUddannelse & LæringVejle2020-01-27T16:08:19.0302020-03-02T00:00:00
330164724Afdelingsleder søges til LOXAM A/S RentalProfile Vil du være frontfiguren i vores afdeling og være den, der tager ansvaret både økonomisk og driftsmæssigt? Så er det måske dig, vi søger til en vigtig stilling med et stærkt team i ryggen. Til LOXAM A S Rental afdelingen i Herning søger vi en kompetent og engageret afdelingsleder, som kan sikre en effektiv drift og kommerciel videreudvikling af afdelingen. Med reference til regionschefen vil du få ledelsesansvaret for et team af erfarne, dygtige og engagerede medarbejdere med stor viden inden for entreprenørmateriel. Der er tilknyttet en salgskonsulent til afdelingen, og i fællesskab sikrer I omsætningen i afdelingen. Det er vigtigt, at du kan skabe og bevare overblikket, samtidig med at du har sans for detaljen. Da LOXAM er ISO-certificeret, er det vigtigt, at du har fokus på kvalitet og procedurer i et travlt miljø. Du er endvidere parat til at deltage i den daglige drift på lige fod med teamet, når det er nødvendigt. Du kommer til at arbejde selvstændigt i hverdagen med fokus på afdelingens drift, udvikling og vækst. Det er derfor afgørende, at du har et godt købmandskab, kan prioritere dine opgaver og træffe effektive beslutninger. Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende Løbende at arbejde tæt sammen med nuværende og potentielle kunder i dit område Prioritering, planlægning og gennemførelse af opgaverne for afdelingen Personaleledelse i stort og småt, herunder koordinering af arbejds- og ferieplaner, afdelingsmøder og kommunikation Ansvar for overholdelse af afdelingens KPI er og budget Din baggrund Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Vi forestiller os, at du kommer fra entreprenør-, håndværkerbranchen el. lign., og at du har: Ledelseserfaring Erfaring med relationsbaseret salg En god økonomisk og kommerciel forståelse Erfaring med IT og er vant til at arbejde i et CRM-system og i MS Office - især Excel. Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil. LOXAM tilbyder En spændende og velfungerende arbejdsplads i udvikling. Der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitet samt en åben og tillidsvækkende dialog på tværs af organisationen. Løn i forhold til kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Afdelingens åbningstider er fra mandag-torsdag fra kl. 06.30-16.00 og fredag fra kl. 06.30-15.00. Ansøgningsfrist JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 45 30 851 331. Om virksomheden LOXAM er Europas største udlejer af maskiner, jordanlægsmateriel, lifte, liftvogne, moduler og skurvogne. Vi leverer til bygge-og anlægssektoren, industrien, den offentlige sektor, servicesektoren og til private. LOXAM har 29 afdelinger med ca. 300 medarbejdere og en materielporteføjle på mere end 20.000 enheder. LOXAM er til stede i 22 lande, og koncernen beskæftiger ca. 7.900 medarbejdere. Læs mere på: www.loxam.dkVil du være frontfiguren i vores afdeling og være den, der tager ansvaret både økonomisk og driftsmæssigt? Så er det måske dig, vi søger til en vigtig stilling med et stærkt team i ryggen.

 

Til LOXAM A/S Rental afdelingen i Herning søger vi en kompetent og engageret afdelingsleder, som kan sikre en effektiv drift og kommerciel videreudvikling af afdelingen.  

Med reference til regionschefen vil du få ledelsesansvaret for et team af erfarne, dygtige og engagerede medarbejdere med stor viden inden for entreprenørmateriel. Der er tilknyttet en salgskonsulent til afdelingen, og i fællesskab sikrer I omsætningen i afdelingen.

Det er vigtigt, at du kan skabe og bevare overblikket, samtidig med at du har sans for detaljen. Da LOXAM er ISO-certificeret, er det vigtigt, at du har fokus på kvalitet og procedurer i et travlt miljø. Du er endvidere parat til at deltage i den daglige drift på lige fod med teamet, når det er nødvendigt.  

Du kommer til at arbejde selvstændigt i hverdagen med fokus på afdelingens drift, udvikling og vækst. Det er derfor afgørende, at du har et godt købmandskab, kan prioritere dine opgaver og træffe effektive beslutninger. 

Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende

  • Løbende at arbejde tæt sammen med nuværende og potentielle kunder i dit område 
  • Prioritering, planlægning og gennemførelse af opgaverne for afdelingen  
  • Personaleledelse i stort og småt, herunder koordinering af arbejds- og ferieplaner, afdelingsmøder og kommunikation 
  • Ansvar for overholdelse af afdelingens KPI’er og budget 

Din baggrund
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Vi forestiller os, at du kommer fra entreprenør-, håndværkerbranchen el. lign., og at du har: 

  • Ledelseserfaring  
  • Erfaring med relationsbaseret salg  
  • En god økonomisk og kommerciel forståelse  
  • Erfaring med IT og er vant til at arbejde i et CRM-system og i MS Office - især Excel.    

Som person forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil.  

LOXAM tilbyder
En spændende og velfungerende arbejdsplads i udvikling. Der lægges vægt på et godt arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitet samt en åben og tillidsvækkende dialog på tværs af organisationen. 

Løn i forhold til kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring. Afdelingens åbningstider er fra mandag-torsdag fra kl. 06.30-16.00 og fredag fra kl. 06.30-15.00.

Ansøgningsfrist
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via søg stillingen nedenfor.

Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon +45 30 851 331.

Om virksomheden
LOXAM er Europas største udlejer af maskiner, jordanlægsmateriel, lifte, liftvogne, moduler og skurvogne. Vi leverer til bygge-og anlægssektoren, industrien, den offentlige sektor, servicesektoren og til private. LOXAM har 29 afdelinger med ca. 300 medarbejdere og en materielporteføjle på mere end 20.000 enheder. LOXAM er til stede i 22 lande, og koncernen beskæftiger ca. 7.900 medarbejdere.

Læs mere på: www.loxam.dk

ORS/Small/7016292a_logo.pngJKS A/SHerning2020-01-25T03:00:57.6172020-03-01T00:00:00
3301727123 pædagoger - Vejledning og Støtte, Billund Kommune - aflastningstilbudBasic Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb. Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle beboere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i beboernes behov og arbejder ud fra værdierne: Dialog, Udvikling og Respekt. I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken Sammen finder vi ud af det . Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper. Fra 1. april 2020 starter vi en ny underafdeling med tilbud om aflastning for borgere indenfor handicap og psykiatri. Vi mangler derfor 3 engagerede medarbejdere der vil være med til at starte dette op. Aflastningen kommer til at foregå i Krogager i forbindelse med Plejecentret Engbo. Som pædagog i aflastningen vil man arbejde hver 2. weekend i skiftende vagter. Man ansættes på 15 timer fast. Der vil være mulighed for at supplere weekendarbejdet med timer i vejledningen cafetilbuddet. Vi søger faglige stærke medarbejdere, som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt. Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP Vi ønsker os en kollega der: Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag Kan arbejde struktureret og selvstændigt Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation Har kørekort Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads: Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet Der sættes pris på initiativer og handling Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn sker efter gældende overenskomst Ny løn og lokal lønpolitik. Ansøgnings frist den 24. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslaget. Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 27. februar 2020. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 41 72 14 46.

Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med tilbud om rådgivning, samt et §107 tilbud til unge, hvor de træner i at bo selvstændigt, og afklares til videre til forløb.

 

Borgerne er fra 18 til 75 år, fysisk velfungerende. Alle beboere har individuelle behov for hjælp og støtte i hverdagen. Vi tager udgangspunkt i beboernes behov og arbejder ud fra værdierne: Dialog, Udvikling og Respekt.

 

I Billund kommune arbejder vi ud fra samskabelsestanken ”Sammen finder vi ud af det”. Det betyder, at det der har værdi for borgeren og borgerens udvikling og muligheder, er i fokus. Det betyder også at vi har tæt samarbejde med andre faggrupper.

 

Fra 1. april 2020 starter vi en ny ”underafdeling” med tilbud om aflastning for borgere indenfor handicap og psykiatri. Vi mangler derfor 3 engagerede medarbejdere der vil være med til at starte dette op. Aflastningen kommer til at foregå i Krogager i forbindelse med Plejecentret Engbo.

Som pædagog i aflastningen vil man arbejde hver 2. weekend i skiftende vagter. Man ansættes på 15 timer fast. Der vil være mulighed for at supplere weekendarbejdet med timer i vejledningen/cafetilbuddet.

 

Vi søger faglige stærke medarbejdere, som brænder for arbejdet, og som gennem en høj grad af motivation, initiativer og vedholdenhed i arbejdet er med til, i samarbejde med kollegaer og borgere, at skabe relationer og styrke borgernes selvværd, så de udvikler sig og deres livskvalitet øges. Medarbejdere der, på den ene side forstår at sætte sig igennem og skabe rammer, og på den anden side udviser empati og forståelse over for borgerne. Samtidig forventes det, at du er loyal over for fælles beslutninger, og at du selvstændigt og i samarbejde med kollegaer kan udføre opgaverne både pædagogisk og administrativt.


Vi arbejdere med relations pædagogik med en anerkendende tilgang, ud fra KRAP
 

Vi ønsker os en kollega der:

  • Har en særlig interesse i at hjælp unge videre i deres eget liv
  • Kan være proaktiv og fleksibel i en omskiftelig hverdag
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Mener at samarbejde bygger på tillid, respekt og dialog
  • Tager udgangspunkt i at finde nye muligheder og løsninger ift. den pædagogiske tilgang
  • Kan udvise engagement og loyalitet, og vægter fagligheden højt
  • Kan formulerer sig skriftligt og har erfaring med brugen af digital dokumentation
  • Har kørekort


Til gengæld kan vi tilbyde en arbejdsplads:

  • Hvor alle er med til at udvikle og forme teamet
  • Der sættes pris på initiativer og handling
  • Der har fokus på faglig udvikling og personaleudvikling
  • Der arbejder med kommunikation, trivsel og samarbejde
  • Hvor vi kan se mulighederne frem for begrænsninger
  • Hvor du får engagerede, dygtige, nysgerrige og dejlige kolleger


Vi prioriterer en alsidig sammensat personalegruppe i forhold til køn, alder og erfaring.
 

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn sker efter gældende overenskomst / Ny løn og lokal lønpolitik.

Ansøgnings frist den 24. februar 2020, kl. 23.59. Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslaget.

Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 27. februar 2020.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Anne-Mette Kjær på telefon: 41 72 14 46. 

ORS/Small/84286b80_logo.pngVejledning og støtteGrindsted2020-02-06T11:05:20.0032020-02-24T00:00:00
330173653Dagnæsskolen søger en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. - 4. kl.Basic Dagnæsskolen søger en faglig stærk team player !Dagnæsskolen søger pr. 1. maj 2020 en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. 4. kl. Dagnæsskolen kan tilbyde En veldrevet skole med ca. 600 skønne elever. Skolen er i en positiv udvikling og har et dygtigt personale, der er dedikerede i forhold til at skabe en skole med høj faglighed og trivsel. Vi er ambitiøse på alle børns vegne, hvor målet er at alle elever, uanset udgangspunkt, lykkes med at udnytte deres potentiale og blive livsduelige. En skole hvor vi spejder efter guldet i det enkelte barn, og hvor vi voksne opmuntrer børnene og de unge til at forfølge deres mål. En skole hvor vi tror på, at alt kan lade sig gøre til det modsatte er bevist , og hvor vi er stærkere i fællesskab end hver for sig - en skole hvor vi løfter i flok. En skole, hvor vi arbejder professionelt, satser på intern kompetenceudvikling af personalet og kapacitetsopbygning af et stærkt vejledernetværk. En skole hvor vi samarbejder tæt med personalet, eleverne, forældrene for at videreføre og videreudvikle den pædagogiske retning, så Dagnæsskolen fortsat udvikler sig positivt og er en rigtig god skole at gå og arbejde på. En skole med et stærkt ligeværdigt lederteam, der er værdistyret og hvor vi arbejder aktivt med De 7 Gode Vaner , og hvor vi med humor og glæde støtter og spiller hinanden stærke. En skole hvor du som ny medarbejder vil opleve en faglig og professionel arbejdsplads med fokus på opgaveløsningen. En skole med et godt arbejdsmiljø med fokus på arbejdsglæde og trivsel. En skole hvor der er gode muligheder for faglig sparring af dygtige kolleger. En skole hvor du får tilknyttet en mentor i opstartsperioden. Pædagogisk afdelingsleders opgaver. Du skal i samarbejde med afdelingskoordinatorerne og lederteamet lede og udvikle 0. - 4. kl. Du bliver ledelsesansvarlig for vores inklusionsindsatser samt DSA. Du bliver ledelsesansvarlig for lærere i 0. 4. kl. og pædagogerne i skoledelen. Du skal varetage forskellige administrative opgaver i samarbejde med lederteamet. Du vil sammen med vores SFO-leder være ansvarlig for samarbejdet med de børnehaver, som vi får børn fra herunder opstart af vores førskolegruppe. Du bliver en vigtig del af skolens ledelsesteam. Du er en synlig og tilgængelig leder for medarbejdere, elever og forældre. Du er en pædagogisk inspirator du skal i samarbejde med det øvrige lederteam være inspirator og tovholder på de mange processer som vi sætter i gang. Du er en dygtig og empatisk personaleleder du motiverer, inspirerer og anerkender personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholder og rammesætter et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave. Du fastholder og udbygger et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, som vi ser som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde. Du tager ansvar og trives i et ledelsesfællesskab, hvor opgaver, roller, ansvar og administrative opgaver løbende fastlægges ud fra vores kompetencer, og hvor vi forventer at udvikle vores opgaveporteføljer løbende i takt med skolens behov og udvikling. Din profil: Du skal meget gerne have ledelseserfaring og er leder med stort L. Du hviler i din faglighed og måde at lede på. Du er en motiverende, involverende leder, som både lytter og tør stille krav til dine medarbejdere. Du har en coachende lederstil og evner at skabe følgeskab. Du er ambitiøs og har en læreruddannelse eller anden relevant faglig baggrund. Du lægger særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling, samt samarbejdet med forældre og eksterne samarbejdspartnere. Du har færdiggjort en lederuddannelse, eller er indstillet på at tage en diplom i ledelse ved siden af en travl og spændende dagligdag. Du har faglig kompetencer inden for den almindelige undervisning samt inklusionsområdet. Du er engageret. Du er visionær og har højt humør og god energi. Du interesserer dig for elevernes og dine kollegaers trivsel. Du brænder for at gøre en positiv forskel også når det er svært. Du er arbejdsom og god til at få overblik. Du kan have mange bolde i luften på samme tid, og arbejder systematisk. Du er god til at skabe og bevare overblikket i en travl og kompleks hverdag. Du har gode kommunikative evner og fremstår dialogorienteret og inkluderende. Du er i stand til at interagere hensigtsmæssigt med de mange forskellige mennesker, der omgiver dig. I forhold til kommunikationen og interaktionen med elever, forældre og ansatte er det også vigtigt, at du kan skabe tryghed ved at stå fast, når det gælder. Du har blik for, hvad der skal til for at skabe de bedste rammer for medarbejdere og elever. Du kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra de rammer, værdier og beslutninger, der er truffet. Du er lyttende, uhøjtidelig, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn. Ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020. Der vil blive afholdt 2 ansættelsesrunder. Den første den 19. marts 2020 fra kl. 8.30 og den anden runde den 27. marts 2020 kl. 8.30. Der vil blive indhentet reference. Ansøgning med bilag, hvor du har lagt tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer, fremsendes elektronisk senest den 10. marts 2020. Der indhentes børne- og straffeattest, og ansættelsen er betinget heraf. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst Vil du vide mere? Interesserede ansøgere opfordres til at kontakte skoleleder Lars M Hansen på tlf. 22617304 76293260 eller viceskoleleder Jeannette B. Nipper på tlf. 23299256 76293260 Ledelsesteamet på Dagnæsskolen glæder sig til at byde et nyt medlem velkommen i vores ledelsesfællesskab.Dagnæsskolen søger en faglig stærk team player !

Dagnæsskolen søger pr. 1. maj 2020 en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. – 4. kl.


Dagnæsskolen kan tilbyde
  • En veldrevet skole med ca. 600 skønne elever. Skolen er i en positiv udvikling og har et dygtigt personale, der er dedikerede i forhold til at skabe en skole med høj faglighed og trivsel. Vi er ambitiøse på alle børns vegne, hvor målet er at alle elever, uanset udgangspunkt, lykkes med at udnytte deres potentiale og blive livsduelige.
  • En skole hvor vi ” spejder efter guldet ” i det enkelte barn, og hvor vi voksne opmuntrer børnene og de unge til at forfølge deres mål.
  • En skole hvor vi tror på, at ”alt kan lade sig gøre til det modsatte er bevist”, og hvor vi er stærkere i fællesskab end hver for sig - en skole hvor vi løfter i flok.
  • En skole, hvor vi arbejder professionelt, satser på intern kompetenceudvikling af personalet og kapacitetsopbygning af et stærkt vejledernetværk.
  • En skole hvor vi samarbejder tæt med personalet, eleverne, forældrene for at videreføre og videreudvikle den pædagogiske retning, så Dagnæsskolen fortsat udvikler sig positivt og er en rigtig god skole at gå og arbejde på.
  • En skole med et stærkt ligeværdigt lederteam, der er værdistyret og hvor vi arbejder aktivt med ”De 7 Gode Vaner”, og hvor vi med humor og glæde støtter og spiller hinanden stærke.
  • En skole hvor du som ny medarbejder vil opleve en faglig og professionel arbejdsplads med fokus på opgaveløsningen.
  • En skole med et godt arbejdsmiljø med fokus på arbejdsglæde og trivsel.
  • En skole hvor der er gode muligheder for faglig sparring af dygtige kolleger.
  • En skole hvor du får tilknyttet en mentor i opstartsperioden.
     
Pædagogisk afdelingsleders opgaver.
  • Du skal i samarbejde med afdelingskoordinatorerne og lederteamet lede og udvikle 0. - 4. kl.
  • Du bliver ledelsesansvarlig for vores inklusionsindsatser samt DSA.
  • Du bliver ledelsesansvarlig for lærere i 0. – 4. kl. og pædagogerne i skoledelen.
  • Du skal varetage forskellige administrative opgaver i samarbejde med lederteamet.
  • Du vil sammen med vores SFO-leder være ansvarlig for samarbejdet med de børnehaver, som vi får børn fra – herunder opstart af vores førskolegruppe.
  • Du bliver en vigtig del af skolens ledelsesteam.
  • Du er en synlig og tilgængelig leder for medarbejdere, elever og forældre.
  • Du er en pædagogisk inspirator – du skal i samarbejde med det øvrige lederteam være inspirator og tovholder på de mange processer som vi sætter i gang.
  • Du er en dygtig og empatisk personaleleder – du motiverer, inspirerer og anerkender personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholder og rammesætter et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave.
  • Du fastholder og udbygger et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde, som vi ser som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde.
  • Du tager ansvar og trives i et ledelsesfællesskab, hvor opgaver, roller, ansvar og administrative opgaver løbende fastlægges ud fra vores kompetencer, og hvor vi forventer at udvikle vores opgaveporteføljer løbende i takt med skolens behov og udvikling.
  
Din profil:
  • Du skal meget gerne have ledelseserfaring og er leder med stort L. Du hviler i din faglighed og måde at lede på. Du er en motiverende, involverende leder, som både lytter og tør stille krav til dine medarbejdere. Du har en coachende lederstil og evner at skabe følgeskab.
  • Du er ambitiøs og har en læreruddannelse eller anden relevant faglig baggrund. Du lægger særlig vægt på personaleledelse, pædagogisk udvikling, samt samarbejdet med forældre og eksterne samarbejdspartnere.
  • Du har færdiggjort en lederuddannelse, eller er indstillet på at tage en diplom i ledelse ved siden af en travl og spændende dagligdag.
  • Du har faglig kompetencer inden for den almindelige undervisning samt inklusionsområdet.
  • Du er engageret. Du er visionær og har højt humør og god energi. Du interesserer dig for elevernes og dine kollegaers trivsel. Du brænder for at gøre en positiv forskel – også når det er svært.
  • Du er arbejdsom og god til at få overblik. Du kan have mange bolde i luften på samme tid, og arbejder systematisk. Du er god til at skabe og bevare overblikket i en travl og kompleks hverdag.
  • Du har gode kommunikative evner og fremstår dialogorienteret og inkluderende. Du er i stand til at interagere hensigtsmæssigt med de mange forskellige mennesker, der omgiver dig. I forhold til kommunikationen og interaktionen med elever, forældre og ansatte er det også vigtigt, at du kan skabe tryghed ved at stå fast, når det gælder.
  • Du har blik for, hvad der skal til for at skabe de bedste rammer for medarbejdere og elever.
  • Du kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra de rammer, værdier og beslutninger, der er truffet.
  • Du er lyttende, uhøjtidelig, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn.
  
Ansættelsesvilkår
  • Stillingen ønskes besat fra den 1. maj 2020.
  • Der vil blive afholdt 2 ansættelsesrunder. Den første den 19. marts 2020 fra kl. 8.30 og den anden runde den 27. marts 2020 kl. 8.30. Der vil blive indhentet reference.
  • Ansøgning med bilag, hvor du har lagt tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer, fremsendes elektronisk senest den 10. marts 2020.
  • Der indhentes børne- og straffeattest, og ansættelsen er betinget heraf.
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
  • Vil du vide mere? – Interesserede ansøgere opfordres til at kontakte skoleleder Lars M Hansen på tlf. 22617304 / 76293260 eller viceskoleleder Jeannette B. Nipper på tlf. 23299256  / 76293260
Ledelsesteamet på Dagnæsskolen glæder sig til at byde et nyt medlem velkommen i vores ledelsesfællesskab.
 

ORS/Small/b4c6c0e3_logo.jpegDagnæsskolenHorsens2020-02-07T11:08:27.5472020-03-10T00:00:00
330191196Afdelingsleder til Bygmarken, HedenstedBasic Har du lyst til at stå i spidsen for bo-enheden Bygmarken, og med fokus på ledelse, faglighed og nærvær styrke den tværfaglige indsats for stedets borgere? Kan du omsætte Dansk kvalitetsmodel på det sociale område i praksis, i en sammenhæng hvor socialt tilsyn er en central parameter for kvalitet, og hvor retning og regler i høj grad vil være defineret på forhånd? Brænder du for at bidrage til den fortsatte tværorganisatoriske udvikling af Specialområde Udviklingshæmning og ADHD (SUA)? Så søg meget gerne denne stilling!JobbetSom afdelingsleder er din primære opgave at tegne en stærk og sammenhængende ledelsesretning.Du: omsætter SUAs vision og mission i daglige, konkrete handlinger funderet i SUAs værdigrundlag og bidrager på den måde til specialområdets fortsatte udvikling sikrer at dine medarbejdere har kompetencer og motivation til at støtte borgere tilknyttet Bygmarken inspirerer og sætter retning for en løbende udvikling af Bygmarken Du har det overordnede ansvar for Bygmarkens ledelse, drift og udvikling. I forhold til vagtplanlægning og daglig implementering af faglighed i husene har du støtte af din teamleder. Derudover er der også ansat en sygeplejerske til at understøtte den sundhedsfaglige indsats.Udover den personalemæssige ledelse har du yderligere ansvar for kontakten til kommuner og offentlige myndigheder herunder også takstplacering og takstforhandling for borgere.Du varetager det tværorganisatoriske faglige samarbejde med funktionsledergruppen, områdeledelsen og sekretariatet, og du bidrager til den løbende udvikling af hele specialområdet herunder i den værdi- og kulturforandringsproces, som SUA gennemgår i disse år. Det er vigtigt, at du kan lede på grundlag af SUAs vision, mission og værdier. Se mere her: https: www.sua.rm.dk siteassets om-os vision.jpgAnsvar og referenceDu får ansvaret for den daglige ledelse af Bygmarken med i alt 20 fastansatte medarbejdere, herunder teamleder og sygeplejerske, samt et antal vikarer.Du refererer til områdechefen og indgår i specialområdets ledergruppe.Der vil være et tæt samarbejde med afdelings- og funktionsledere i andre driftsklynger samt med den centrale faglige leder og driftsleder.Eksternt vil der være løbende koordinering med bl.a. sagsbehandlere fra kommuner og offentlige myndigheder.Hvad vi forventer kvalifikationer og kompetencerFaglige kvalifikationerIdeelt set har du erfaring med ledelse af social- og eller sundhedsfagligt personale. Vi lægger vægt på, at du kan matche følgende kvalifikationer: Erfaring med at arbejde i et felt, der er politisk styret Velformuleret i skrift og tale og erfaring med forhandling Daglig bruger af MS Office pakken og gerne erfaring med relevante systemer Erfaring med og forståelse for økonomistyring Indsigt i overenskomster og arbejdsretslige forhold Kan håndtere en ofte kompleks kontakt med sagsbehandlere og myndigheder Erfaring med koordinering og tværgående samarbejde både ledelsesmæssigt og fagligt, herunder gerne kendskab til relationel koordinering Erfaring med ledelse fra bosted- institutionsområdet meget gerne fra det specialiserede socialområde Personlige kompetencerDu har særdeles gode samarbejds- og kommunikationsevner, som gør at din lederstil sætter retning og skaber motivation på tværs af faglighed og roller.Derudover skal du være ledelsesmæssigt velfunderet og have forståelse for at arbejde inden for et komplekst specialiseret socialområde.I din personprofil er du: I stand til at holde fokus og bevare roen i konfliktprægede situationer Systematisk, struktureret og har fokus på deadlines, detaljer og løbende opfølgning Både tydeligt rammesættende og anerkendende i din lederstil Fagligt engageret og du tager ejerskab for dine opgaver Lyttende, samarbejdende og dialogsøgende både internt og eksternt Pragmatisk, problemløsende og proaktiv Det er samtidig vigtigt, at du kan samarbejde bredt i organisationen og spille en værdiskabende rolle både i udviklingen af egen afdeling og af specialområdet som helhed, samt at du tager aktiv del i markedsføringen af SUAs og Bygmarkens ydelser og tilbud. Vi forventer derfor også, at du har kørekort og egen bil til rådighed.Hvad vi tilbyderEn spændende og omskiftelig hverdag, hvor mennesker og samarbejde er i fokus Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat Løn er i henhold til gældende overenskomst på området Stillingen er tilknyttet Bygmarken i Hedensted, hvor du varetager ledelsesopgaven, og hvor du får sparring fra kollegaer ved SUAs øvrige driftsklynger. Bygmarken udgøres af i alt 12 almennyttige boliger. Her bor ældre borgere med udviklingshæmning, med tillægsdiagnoser som demens, autisme og nedsat fysisk funktionsevne og diagnoser inden for det psykiatriske diagnosefelt. Der er ved de fleste borgere behov for særlige hjælpemidler og massiv støtte i dagligdagen i form af verbal og fysisk hjælp. Pleje- og omsorgsopgaven fylder meget i Bygmarken, hvorfor der også er tilknyttet en sygeplejerske. Udover plejeopgaven indgår aktivitetstilbud også i borgernes hverdag. Der arbejdes målrettet med borgernes muligheder for selv- og medbestemmelse.Alle matrikler under Psykiatri og Social er røgfrie, hvilket indebærer at, du ikke ryger i arbejdstiden.Om specialområdetSpecialområde Udviklingshæmning og ADHD (SUA) tilbyder specialiserede indsatser til borgere med komplekse problemstillinger, som med udgangspunkt i borgerens ressourcer skal skabe udvikling mod øget selvstændighed.Specialområdet består af en række større og mindre enheder geografisk spredt over regionen. Der er i alt ca. 140 borgere i de forskellige tilbud. Der er ansat ca. 300 medarbejdere, primært pædagoger og omsorgsmedhjælpere, under ledelse af 12 funktionsledere og områdeledelsen. Derudover består specialområdet af et sekretariat med administrative og akademiske medarbejdere samt faglige konsulenter. Sekretariat understøtter SUAs drift og udvikling.Hele specialområdet arbejder med udgangspunkt i Kognitiv, Ressourcefokuseret og Anerkendende pædagogik (KRAP) samt neuropædagogik. SUA har etableret en ledelsesstruktur med fagligt baserede funktionsledere, der danner lederteams i de enkelte driftsklynger.For at sikre, at medarbejderne kan møde borgerne med de fornødne kompetencer og faglighed, og for fortsat at kunne være et specialiseret socialområde, deltager alle medarbejdere inklusiv ledere i SUA i et særligt uddannelsesforløb kaldet fagpiloten. SUA fagpilot er et særligt tilrettelagt kompetenceforløb, som skal klæde medarbejderne på til at arbejde i SUA - og til at arbejde med mennesker med udviklingshæmning med udgangspunkt i SUAs vision, mission og værdigrundlag.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at stå i spidsen for bo-enheden Bygmarken, og med fokus på ledelse, faglighed og nærvær styrke den tværfaglige indsats for stedets borgere? Kan du omsætte "Dansk kvalitetsmodel på det sociale område" i praksis, i en sammenhæng hvor socialt tilsyn er en central parameter for kvalitet, og hvor retning og regler i høj grad vil være defineret på forhånd? Brænder du for at bidrage til den fortsatte tværorganisatoriske udvikling af Specialområde Udviklingshæmning og ADHD (SUA)? Så søg meget gerne denne stilling!

Jobbet
Som afdelingsleder er din primære opgave at tegne en stærk og sammenhængende ledelsesretning.
Du:
  • omsætter SUAs vision og mission i daglige, konkrete handlinger funderet i SUAs værdigrundlag og bidrager på den måde til specialområdets fortsatte udvikling
  • sikrer at dine medarbejdere har kompetencer og motivation til at støtte borgere tilknyttet Bygmarken
  • inspirerer og sætter retning for en løbende udvikling af Bygmarken
Du har det overordnede ansvar for Bygmarkens ledelse, drift og udvikling. I forhold til vagtplanlægning og daglig implementering af faglighed i husene har du støtte af din teamleder. Derudover er der også ansat en sygeplejerske til at understøtte den sundhedsfaglige indsats.

Udover den personalemæssige ledelse har du yderligere ansvar for kontakten til kommuner og offentlige myndigheder herunder også takstplacering og takstforhandling for borgere.
Du varetager det tværorganisatoriske faglige samarbejde med funktionsledergruppen, områdeledelsen og sekretariatet, og du bidrager til den løbende udvikling af hele specialområdet; herunder i den værdi- og kulturforandringsproces, som SUA gennemgår i disse år. Det er vigtigt, at du kan lede på grundlag af SUAs vision, mission og værdier. Se mere her: https://www.sua.rm.dk/siteassets/om-os/vision.jpg

Ansvar og reference
Du får ansvaret for den daglige ledelse af Bygmarken med i alt 20 fastansatte medarbejdere, herunder teamleder og sygeplejerske, samt et antal vikarer.
Du refererer til områdechefen og indgår i specialområdets ledergruppe.
Der vil være et tæt samarbejde med afdelings- og funktionsledere i andre driftsklynger samt med den centrale faglige leder og driftsleder.
Eksternt vil der være løbende koordinering med bl.a. sagsbehandlere fra kommuner og offentlige myndigheder.
Hvad vi forventer – kvalifikationer og kompetencer

Faglige kvalifikationer
Ideelt set har du erfaring med ledelse af social- og/eller sundhedsfagligt personale. Vi lægger vægt på, at du kan matche følgende kvalifikationer:
  • Erfaring med at arbejde i et felt, der er politisk styret
  • Velformuleret i skrift og tale og erfaring med forhandling
  • Daglig bruger af MS Office pakken og gerne erfaring med relevante systemer
  • Erfaring med og forståelse for økonomistyring
  • Indsigt i overenskomster og arbejdsretslige forhold
  • Kan håndtere en ofte kompleks kontakt med sagsbehandlere og myndigheder
  • Erfaring med koordinering og tværgående samarbejde både ledelsesmæssigt og fagligt, herunder gerne kendskab til relationel koordinering
  • Erfaring med ledelse fra bosted-/institutionsområdet – meget gerne fra det specialiserede socialområde
Personlige kompetencer
Du har særdeles gode samarbejds- og kommunikationsevner, som gør at din lederstil sætter retning og skaber motivation på tværs af faglighed og roller.
Derudover skal du være ledelsesmæssigt velfunderet og have forståelse for at arbejde inden for et komplekst specialiseret socialområde.
I din personprofil er du:
  • I stand til at holde fokus og bevare roen i konfliktprægede situationer
  • Systematisk, struktureret og har fokus på deadlines, detaljer og løbende opfølgning
  • Både tydeligt rammesættende og anerkendende i din lederstil
  • Fagligt engageret og du tager ejerskab for dine opgaver
  • Lyttende, samarbejdende og dialogsøgende både internt og eksternt
  • Pragmatisk, problemløsende og proaktiv
Det er samtidig vigtigt, at du kan samarbejde bredt i organisationen og spille en værdiskabende rolle både i udviklingen af egen afdeling og af specialområdet som helhed, samt at du tager aktiv del i markedsføringen af SUAs og Bygmarkens ydelser og tilbud. Vi forventer derfor også, at du har kørekort og egen bil til rådighed.

Hvad vi tilbyder
En spændende og omskiftelig hverdag, hvor mennesker og samarbejde er i fokus
  • Tiltrædelse – hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat
  • Løn er i henhold til gældende overenskomst på området
Stillingen er tilknyttet Bygmarken i Hedensted, hvor du varetager ledelsesopgaven, og hvor du får sparring fra kollegaer ved SUAs øvrige driftsklynger. Bygmarken udgøres af i alt 12 almennyttige boliger. Her bor ældre borgere med udviklingshæmning, med tillægsdiagnoser som demens, autisme og nedsat fysisk funktionsevne og diagnoser inden for det psykiatriske diagnosefelt. Der er ved de fleste borgere behov for særlige hjælpemidler og massiv støtte i dagligdagen i form af verbal og fysisk hjælp. Pleje- og omsorgsopgaven fylder meget i Bygmarken, hvorfor der også er tilknyttet en sygeplejerske. Udover plejeopgaven indgår aktivitetstilbud også i borgernes hverdag. Der arbejdes målrettet med borgernes muligheder for selv- og medbestemmelse.

Alle matrikler under Psykiatri og Social er røgfrie, hvilket indebærer at, du ikke ryger i arbejdstiden.

Om specialområdet
Specialområde Udviklingshæmning og ADHD (SUA) tilbyder specialiserede indsatser til borgere med komplekse problemstillinger, som med udgangspunkt i borgerens ressourcer skal skabe udvikling mod øget selvstændighed.

Specialområdet består af en række større og mindre enheder geografisk spredt over regionen. Der er i alt ca. 140 borgere i de forskellige tilbud. Der er ansat ca. 300 medarbejdere, primært pædagoger og omsorgsmedhjælpere, under ledelse af 12 funktionsledere og områdeledelsen. Derudover består specialområdet af et sekretariat med administrative og akademiske medarbejdere samt faglige konsulenter. Sekretariat understøtter SUAs drift og udvikling.

Hele specialområdet arbejder med udgangspunkt i Kognitiv, Ressourcefokuseret og Anerkendende pædagogik (KRAP) samt neuropædagogik. SUA har etableret en ledelsesstruktur med fagligt baserede funktionsledere, der danner lederteams i de enkelte driftsklynger.
For at sikre, at medarbejderne kan møde borgerne med de fornødne kompetencer og faglighed, og for fortsat at kunne være et specialiseret socialområde, deltager alle medarbejdere inklusiv ledere i SUA i et særligt uddannelsesforløb kaldet fagpiloten. SUA fagpilot er et særligt tilrettelagt kompetenceforløb, som skal klæde medarbejderne på til at arbejde i SUA - og til at arbejde med mennesker med udviklingshæmning med udgangspunkt i SUAs vision, mission og værdigrundlag.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
 

ORS/Small/ab30e86d_logo.gifSpecialområde for udviklingshæmning og ADHDViborg2020-02-21T11:04:12.5272020-03-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til Børne & Ungeforvaltningen - Uddannelse & Læring

Uddannelse & Læring

Vejle
Vejle kommune søger en afdelingsleder til Uddannelse & Læring med tiltrædelse pr. 1. maj 2020. Om jobbet Uddannelse & Læring er en afdeling under Børn & Unge forvaltningen. Den rummer en række uddannelsesinstitutioner og funktioner, hvor skoleområde...
Indrykket:27. januar 2020

Afdelingsleder søges til LOXAM A/S Rental

JKS A/S

Herning
Vil du være frontfiguren i vores afdeling og være den, der tager ansvaret både økonomisk og driftsmæssigt? Så er det måske dig, vi søger til en vigtig stilling med et stærkt team i ryggen. Til LOXAM A S Rental afdelingen i Herning søger vi en kompet...
Indrykket:25. januar 2020

3 pædagoger - Vejledning og Støtte, Billund Kommune - aflastningstilbud

Vejledning og støtte

Grindsted
Vejledning og Støtte, Billund Kommune rummer tilbud til borgere der modtager støtte efter §85 - der er bofællesskaber og hjemmevejledning. Vi har afdelinger i Grindsted og Vorbasse by og har hjemmevejledning i Billund by. Vi har også en Cafe med til...
Indrykket:6. februar 2020

Dagnæsskolen søger en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. - 4. kl.

Dagnæsskolen

Horsens
Dagnæsskolen søger en faglig stærk team player !Dagnæsskolen søger pr. 1. maj 2020 en engageret pædagogisk afdelingsleder til 0. 4. kl. Dagnæsskolen kan tilbyde En veldrevet skole med ca. 600 skønne elever. Skolen er i en positiv udvikling og har et...
Indrykket:7. februar 2020

Afdelingsleder til Bygmarken, Hedensted

Specialområde for udviklingshæmning og ADHD

Viborg
Har du lyst til at stå i spidsen for bo-enheden Bygmarken, og med fokus på ledelse, faglighed og nærvær styrke den tværfaglige indsats for stedets borgere? Kan du omsætte Dansk kvalitetsmodel på det sociale område i praksis, i en sammenhæng hvor soc...
Indrykket:21. februar 2020