Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Boelskifte Administration A/S søger en ejendomsadministrator til vores kontor i Roskilde eller på Frederiksberg

Boelskifte Administration A/S søger en administrator, der har erfaring med administration af andelsbolig- og ejerforeninger, er serviceminded, kan arbejde både selvstændigt og i team, og er en god kollega.

Du vil komme til selvstændigt at administrere din egen ejendomsportefølje, som består af både ejer- og andelsboligforeninger. Du vil være en del af et team, så der er rig mulighed for sparring og udvikling. Vi forestiller os, at du tillige er dirigent ved foreningernes generalforsamlinger mod særskilt tillæg.

Vi har et tæt og uformelt samarbejde på tværs af organisationen.

Bogholderiet varetager den daglige bogføring, lønninger mv., så det er ikke en del af dine funktioner.

Som administrationsfirma lægger vi vægt på at være førende, hvad angår visioner og digitale løsninger for at kunne yde den bedste service for foreningerne og for at optimere arbejdsgangen. Vi benytter bolig-administrationssystemet EG Bolig og sikker digital ejendomskommunikation via ProBo.

Boelskifte Administration A/S tilbyder gode løn- og ansættelsesvilkår, herunder flekstid, sundheds-forsikring og massage. Vi har fokus på den enkelte medarbejders personlige udvikling, herunder kursusaktivitet og efteruddannelse.

Du kan se mere om os på vores hjemmeside www.boelskifteadministration.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte advokatfuldmægtig Andreas Elleby på telefon 61 26 53 43 eller via sikkermail@boelskifteadvokater.dk, hvor du også kan sende din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045066Phoenix-7d4cf27612019-06-20T00:00:00Boelskifte Administration A/S søger en ejendomsadministrator til vores kontor i Roskilde eller på Frederiksberg

Boelskifte Administration A/S søger en administrator, der har erfaring med administration af andelsbolig- og ejerforeninger, er serviceminded, kan arbejde både selvstændigt og i team, og er en god kollega.

Du vil komme til selvstændigt at administrere din egen ejendomsportefølje, som består af både ejer- og andelsboligforeninger. Du vil være en del af et team, så der er rig mulighed for sparring og udvikling. Vi forestiller os, at du tillige er dirigent ved foreningernes generalforsamlinger mod særskilt tillæg.

Vi har et tæt og uformelt samarbejde på tværs af organisationen.

Bogholderiet varetager den daglige bogføring, lønninger mv., så det er ikke en del af dine funktioner.

Som administrationsfirma lægger vi vægt på at være førende, hvad angår visioner og digitale løsninger for at kunne yde den bedste service for foreningerne og for at optimere arbejdsgangen. Vi benytter bolig-administrationssystemet EG Bolig og sikker digital ejendomskommunikation via ProBo.

Boelskifte Administration A/S tilbyder gode løn- og ansættelsesvilkår, herunder flekstid, sundheds-forsikring og massage. Vi har fokus på den enkelte medarbejders personlige udvikling, herunder kursusaktivitet og efteruddannelse.

Du kan se mere om os på vores hjemmeside www.boelskifteadministration.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte advokatfuldmægtig Andreas Elleby på telefon 61 26 53 43 eller via sikkermail@boelskifteadvokater.dk, hvor du også kan sende din ansøgning.

2019-08-18T00:50:27.120 Boelskifte Administration A S søger en administrator, der har erfaring med administration af andelsbolig- og ejerforeninger, er serviceminded, kan arbejde både selvstændigt og i team, og er en god kollega. Du vil komme til selvstændigt at administrere din egen ejendomsportefølje, som består af både ejer- og andelsboligforeninger. Du vil være en del af et team, så der er rig mulighed for sparring og udvikling. Vi forestiller os, at du tillige er dirigent ved foreningernes generalforsamlinger mod særskilt tillæg. Vi har et tæt og uformelt samarbejde på tværs af organisationen. Bogholderiet varetager den daglige bogføring, lønninger mv., så det er ikke en del af dine funktioner. Som administrationsfirma lægger vi vægt på at være førende, hvad angår visioner og digitale løsninger for at kunne yde den bedste service for foreningerne og for at optimere arbejdsgangen. Vi benytter bolig-administrationssystemet EG Bolig og sikker digital ejendomskommunikation via ProBo. Boelskifte Administration A S tilbyder gode løn- og ansættelsesvilkår, herunder flekstid, sundheds-forsikring og massage. Vi har fokus på den enkelte medarbejders personlige udvikling, herunder kursusaktivitet og efteruddannelse. Du kan se mere om os på vores hjemmeside www.boelskifteadministration.dk Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte advokatfuldmægtig Andreas Elleby på telefon 61 26 53 43 eller via sikkermail@boelskifteadvokater.dk, hvor du også kan sende din ansøgning.11jobnet7d4cf276100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3548880BOELSKIFTE ADVOKATER ADVOKATAKTIESELSKAB11Solbjergvej 32000FrederiksbergDKDanmark0sikkermail@boelskifteadvokater.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779904JobNet5006258500625810018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d4cf276https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d4cf276https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d4cf276&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d4cf276&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBoelskifte Administration A/S søger en ejendomsadministrator til vores kontor i Roskilde eller på Frederiksberg1Dansk3Læse/ tale933506Ejendomsadministrator2Salg362106374sikkermail@boelskifteadvokater.dksikkermail@boelskifteadvokater.dkDKDanmarkDKDanmark330123522IP Administration A/S søger KunderådgiverRobot Du er parat til at have kundeansvar for foreningsejendomme. Vi dine nye kolleger står klar til at byde dig velkommen til en energifyldt atmosfære præget af holdånd, hvor vi sammen opbygger Danmarks bedste administrationsteam. I samarbejde med administrationsafdelingens back-office funktion og økonomiafdelingen, håndterer du en række foreninger og får en spændende og afvekslende funktion hvor du varetager bl.a. løbende kundepleje. Rådgivning, løsningssalg, optimering af kundeforholdet, samt naturligvis afvikling af generalforsamlinger og den løbende controlling, er endvidere en væsentlig del af stillingen. Kort sagt, en hverdag hvor kvalitet, kundeservice og samarbejde vægtes meget højt, og hvor du har mulighed for at vise hvordan du kan gøre en forskel med din egen kundeportefølje. I stillingen er en del af aflønningen en attraktiv bonus, og det er næsten som at være selvstændig med din egen forretning i forretningen , bare uden risikoen, hvilket vil sige vi giver dig rammerne og du vækster og udvikler så porteføljen ud fra det. Vi ønsker dig der kan tage ansvar for din funktion, og ansvar for opnåelse af vores vækstmål, indenfor din portefølje. DIN BAGGRUND Din vej frem til dine nuværende kvalifikationer er ikke så vigtig, men vi lægger meget vægt på erfaring med ejendomsadministration og det gerne fra et professionelt administrationsmiljø hos ejendomsadministration, ejendomsmægler, eller advokatkontor. Du skal være vant med en stilling hvor der er en udpræget kundekontakt, herunder fysiske kundemøder, og hvor du tidligere har haft elementer af ydelsessalg til kunderne i din portefølje. DINE PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Kundeansvar og sparring bestyrelser. Opfølgning og controlling. Afvikle bestyrelsesmøder og generalforsamlinger. Medvirke til optimering af selvbetjening og servicekoncept. Mersalg og løsnings-salg af vores ydelser til kunder. FAGLIGE KVALIFIKATIONER Relevant erfaring med ejendomsadministration, fra ejendoms- eller advokatkontor. Styr på teorien. Rutineret bruger af Office pakken. Gerne kendskab til EG-Bolig. God kommunikator både i skrift og tale, også på Engelsk Løsningsorienteret tilgang til kunders problemstillinger PERSONLIGE KVALIFIKATIONER Du har et godt overblik og styr på opgaverne, også når det går stærkt. Du arbejder omhyggeligt og systematisk. Du er samarbejdsorienteret men arbejder gerne selvstændigt. Du har godt humør og en positiv indstilling til livet. Du trives i et uformelt miljø med stor aktivitet. Du har det der Ekstra drive der skal til for at gøre en tydelig forskel. DU TILBYDES En stilling med mulighed for hurtig tiltrædelse. Et spændende job med mulighed for selv at præge både din hverdag og virksomhedens udvikling. En stilling i en virksomhed med stort kundefokus. Attraktiv aflønning efter kvalifikationer med bonus uden loft. Socialt miljø med kompetente og professionelle kollegaer. IP Administration A S er centralt beliggende på Frederiksberg, og har i mere end 25 år ydet ejendoms- administration og service af høj kvalitet. Omgangstonen på kontoret er åben, ærlig og respektfuld, og virksomheden er kendt for at have medarbejderne i højsædet. ANSØGNINGSFRIST Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du bedes fremsende din ansøgning og CV snarest. Alle ansøgninger behandles naturligvis med fuld diskretion. Bemærk at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende et udtryk for at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet.

Du er parat til at have kundeansvar for foreningsejendomme.

Vi – dine nye kolleger – står klar til at byde dig velkommen til en energifyldt atmosfære præget af holdånd, hvor vi sammen opbygger Danmarks bedste administrationsteam.
  
I samarbejde med administrationsafdelingens ”back-office” funktion og økonomiafdelingen, håndterer du en række foreninger og får en spændende og afvekslende funktion hvor du varetager bl.a. løbende kundepleje. Rådgivning, løsningssalg, optimering af kundeforholdet, samt naturligvis afvikling af generalforsamlinger og den løbende controlling, er endvidere en væsentlig del af stillingen. Kort sagt, en hverdag hvor kvalitet, kundeservice og samarbejde vægtes meget højt, og hvor du har mulighed for at vise hvordan du kan gøre en forskel med din egen kundeportefølje.   

I stillingen er en del af aflønningen en attraktiv bonus, og det er næsten som at være selvstændig med ”din egen forretning i forretningen”, bare uden risikoen, hvilket vil sige vi giver dig rammerne – og du vækster og udvikler så porteføljen ud fra det. Vi ønsker dig der kan tage ansvar for din funktion, og ansvar for opnåelse af vores vækstmål, indenfor din portefølje.

DIN BAGGRUND

Din vej frem til dine nuværende kvalifikationer er ikke så vigtig, men vi lægger meget vægt på erfaring med ejendomsadministration og det gerne fra et professionelt administrationsmiljø hos ejendomsadministration, ejendomsmægler, eller advokatkontor. Du skal være vant med en stilling hvor der er en udpræget kundekontakt, herunder fysiske kundemøder, og hvor du tidligere har haft elementer af ydelsessalg til kunderne i din portefølje.
 
DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Kundeansvar og sparring bestyrelser.
  • Opfølgning og controlling.
  • Afvikle bestyrelsesmøder og generalforsamlinger.
  • Medvirke til optimering af selvbetjening og servicekoncept.
  • Mersalg og løsnings-salg af vores ydelser til kunder.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Relevant erfaring med ejendomsadministration, fra ejendoms- eller advokatkontor.
  • Styr på teorien.
  • Rutineret bruger af Office pakken.
  • Gerne kendskab til EG-Bolig.
  • God kommunikator både i skrift og tale, også på Engelsk
  • Løsningsorienteret tilgang til kunders problemstillinger

 PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du har et godt overblik og styr på opgaverne, også når det går stærkt.
  • Du arbejder omhyggeligt og systematisk.
  • Du er samarbejdsorienteret men arbejder gerne selvstændigt.
  • Du har godt humør og en positiv indstilling til livet.
  • Du trives i et uformelt miljø med stor aktivitet.
  • Du har det der ”Ekstra” drive der skal til for at gøre en tydelig forskel.

 DU TILBYDES

  • En stilling med mulighed for hurtig tiltrædelse.
  • Et spændende job med mulighed for selv at præge både din hverdag og virksomhedens udvikling.
  • En stilling i en virksomhed med stort kundefokus.
  • Attraktiv aflønning efter kvalifikationer med bonus uden loft.
  • Socialt miljø med kompetente og professionelle kollegaer.

IP Administration A/S er centralt beliggende på Frederiksberg, og har i mere end 25 år ydet ejendoms- administration og service af høj kvalitet. Omgangstonen på kontoret er åben, ærlig og respektfuld, og virksomheden er kendt for at have medarbejderne i højsædet.

ANSØGNINGSFRIST
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du bedes fremsende din ansøgning og CV snarest. Alle ansøgninger behandles naturligvis med fuld diskretion.

Bemærk at annoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende et udtryk for at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet.

IP ADMINISTRATION A/SFrederiksberg C2019-11-13T00:00:002020-01-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IP Administration A/S søger Kunderådgiver

IP ADMINISTRATION A/S

Frederiksberg C
Du er parat til at have kundeansvar for foreningsejendomme. Vi dine nye kolleger står klar til at byde dig velkommen til en energifyldt atmosfære præget af holdånd, hvor vi sammen opbygger Danmarks bedste administrationsteam. I samarbejde med admini...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:4. januar 2020