Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Børne- og AutismeCenter søger afdelingsleder til bo- og aktivitetstilbuddet Kirkevej

Er du en dygtig personaleleder som med en anerkendende ledelsesstil og faglig gejst kan bidrage til en kultur med høj arbejdsglæde og lyst til faglig udvikling? Så er det måske dig vi søger til en stilling som afdelingsleder til bo- og aktivitetstilbuddet, Kirkevej i Kværndrup.  
 
Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser, og somi tæt samarbejde med den øvrige ledelse kan stå i spidsen for driften og den videre udvikling af bo- og aktivitetstilbuddet, Kirkevej.  
 
Kirkevej som startede op i 2011 og er et relativt nyt bo- og aktivitetstilbud til 20 voksne borgere med autisme og nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Målgruppen har både autisme, udviklingshæmning, lavt psykisk udviklingsniveau og psykiske diagnoser såsom angst, manier mv. Enkelte borgere er kendetegnet ved behov for støtte 24 timer i døgnet og gerne én til én.  
 
Afdelingsleder med en anerkendende ledelsesstil 
Som afdelingsleder har du primært ansvar for: 
  • Personaleledelse 
  • Faglig udvikling og kvalitet 
  • Økonomi og løbende driftsopgaver 
  • Samarbejde med pårørende og øvrige samarbejdspartnere 
 
I forhold til medarbejderne er det vigtigt, at du har en åben og personlig tilgang og tør bringe dig selv i spil. Din ledelsesstil skal være anerkendende – dvs. åben, ærlig og direkte, så personalet føler sig set og hørt. Dette gør sig ligeledes gældende over for de pårørende og øvrige samarbejdspartnere. Desuden skal din ledelsesstil afspejle kompetencerne i Den sundeste ledelse. 
 
Som afdelingsleder på Kirkevej indgår du i et tæt samarbejde med en anden afdelingsleder om daglig drift og udvikling. I skal lykkes med den samlede ledelsesopgave på Kirkevej, og det er vigtigt, du ønsker at indgå i et forpligtende ledelsesfællesskab, hvor ansvaret og opgaver, kan/skal deles på tværs, men hvor du samtidig skal være i stand til at handle selvstændigt. Dine styrker skal komme dine kollegaer og den fælles ledelsesopgave til gavn og omvendt.  
 
Det daglige pædagogiske arbejde understøttes af en række medarbejdere, der alle har et højt fagligt niveau og som brænder for at gøre en forskel. Det giver lederteamet plads til at fokusere på ledelse, tværgående samarbejde og på at understøtte, at vi følger vores pædagogiske tilgang til autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser og hele tiden udvikler den til gavn for borgerne.  
 
Hvem er du? 
Vi forestiller os, at den ideelle kandidat har en pædagogisk uddannelse og ledererfaring fra socialområdet, kombineret med en diplomuddannelse i ledelse eller lyst til at tage en. Der kan dog også være andre veje til jobbet. Det vigtigste for os er, at du er en kompetent leder, der er robust, åben og personlig i din tilgang til ledelse.  
 
Som person er du desuden en dygtig sparringspartner, der lytter til dine lederkollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere. Derudover er det vigtigt med stærke kommunikative kompetencer, da vi de kommende år skal blive endnu bedre til at profilere Børne- og Autismecenteret i forhold til eksterne samarbejdspartnere og kommuner. Og så brænder du for at gå på arbejde og sætte retning for, at vi giver vores borgere med udviklingshæmning, autisme og psykiske lidelser muligheder for trivsel, udvikling og forandring. 
 
Vi tilbyder 
  • Et spændende lederjob tæt på kerneopgaven i et center med faglige ambitioner og klare værdier. 
  • En fast kerne af kompetente og imødekommende kolleger, og et miljø med en uformel og anerkendende omgangstone. 
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.  
  • Attraktive løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation. 
 
Om os  
Kirkevej er en del af Børne- og AutismeCenter i Region Syddanmark. Centeret tilbyder bolig og beskæftigelse til børn, unge og voksne med autisme, børn/voksne, som har gavn af en meget struktureret og forudsigelig hverdag. Centeret har afdelinger i Ringe, Kværndrup, Odense, Middelfart og Kolding og beskæftiger i alt ca. 250 medarbejdere og har et årligt budget på ca. 150 mio. kr. Du kan også læse mere om Børne- og AutismeCenteret på vores hjemmeside. 
 
Yderligere oplysninger 
Du vil få fast arbejdsplads i Hus A på Kirkevej i Kværndrup. Vi afholder jævnligt møder på andre matrikler, så derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil. 
 
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Torben Bøg-Jensen tlf.: 2339 9974, afdelingsleder Lis Flensburg tlf.: 2511 3228, eller leder af kvalitet og udvikling Lene Stentoft tlf.: 21679835.  
 
Sådan søger du 
Send din ansøgning sammen med relevante bilag via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 6. maj 2018.  Første samtalerunde forventes afholdt 16. maj 2018 og anden samtalerunde forventes afholdt 24. maj 2018 Mellem første og anden samtalerunde vil vi evt. anvende tests. Der vil også være mulighed for at besøge centeret mellem første og anden samtalerunde. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786722Phoenix-e80c6fd512018-04-03T18:07:51.593Børne- og AutismeCenter søger afdelingsleder til bo- og aktivitetstilbuddet Kirkevej
Er du en dygtig personaleleder som med en anerkendende ledelsesstil og faglig gejst kan bidrage til en kultur med høj arbejdsglæde og lyst til faglig udvikling? Så er det måske dig vi søger til en stilling som afdelingsleder til bo- og aktivitetstilbuddet, Kirkevej i Kværndrup.  
 
Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser, og somi tæt samarbejde med den øvrige ledelse kan stå i spidsen for driften og den videre udvikling af bo- og aktivitetstilbuddet, Kirkevej.  
 
Kirkevej som startede op i 2011 og er et relativt nyt bo- og aktivitetstilbud til 20 voksne borgere med autisme og nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Målgruppen har både autisme, udviklingshæmning, lavt psykisk udviklingsniveau og psykiske diagnoser såsom angst, manier mv. Enkelte borgere er kendetegnet ved behov for støtte 24 timer i døgnet og gerne én til én.  
 
Afdelingsleder med en anerkendende ledelsesstil 
Som afdelingsleder har du primært ansvar for: 
  • Personaleledelse 
  • Faglig udvikling og kvalitet 
  • Økonomi og løbende driftsopgaver 
  • Samarbejde med pårørende og øvrige samarbejdspartnere 
 
I forhold til medarbejderne er det vigtigt, at du har en åben og personlig tilgang og tør bringe dig selv i spil. Din ledelsesstil skal være anerkendende – dvs. åben, ærlig og direkte, så personalet føler sig set og hørt. Dette gør sig ligeledes gældende over for de pårørende og øvrige samarbejdspartnere. Desuden skal din ledelsesstil afspejle kompetencerne i Den sundeste ledelse. 
 
Som afdelingsleder på Kirkevej indgår du i et tæt samarbejde med en anden afdelingsleder om daglig drift og udvikling. I skal lykkes med den samlede ledelsesopgave på Kirkevej, og det er vigtigt, du ønsker at indgå i et forpligtende ledelsesfællesskab, hvor ansvaret og opgaver, kan/skal deles på tværs, men hvor du samtidig skal være i stand til at handle selvstændigt. Dine styrker skal komme dine kollegaer og den fælles ledelsesopgave til gavn og omvendt.  
 
Det daglige pædagogiske arbejde understøttes af en række medarbejdere, der alle har et højt fagligt niveau og som brænder for at gøre en forskel. Det giver lederteamet plads til at fokusere på ledelse, tværgående samarbejde og på at understøtte, at vi følger vores pædagogiske tilgang til autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser og hele tiden udvikler den til gavn for borgerne.  
 
Hvem er du? 
Vi forestiller os, at den ideelle kandidat har en pædagogisk uddannelse og ledererfaring fra socialområdet, kombineret med en diplomuddannelse i ledelse eller lyst til at tage en. Der kan dog også være andre veje til jobbet. Det vigtigste for os er, at du er en kompetent leder, der er robust, åben og personlig i din tilgang til ledelse.  
 
Som person er du desuden en dygtig sparringspartner, der lytter til dine lederkollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere. Derudover er det vigtigt med stærke kommunikative kompetencer, da vi de kommende år skal blive endnu bedre til at profilere Børne- og Autismecenteret i forhold til eksterne samarbejdspartnere og kommuner. Og så brænder du for at gå på arbejde og sætte retning for, at vi giver vores borgere med udviklingshæmning, autisme og psykiske lidelser muligheder for trivsel, udvikling og forandring. 
 
Vi tilbyder 
  • Et spændende lederjob tæt på kerneopgaven i et center med faglige ambitioner og klare værdier. 
  • En fast kerne af kompetente og imødekommende kolleger, og et miljø med en uformel og anerkendende omgangstone. 
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.  
  • Attraktive løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation. 
 
Om os  
Kirkevej er en del af Børne- og AutismeCenter i Region Syddanmark. Centeret tilbyder bolig og beskæftigelse til børn, unge og voksne med autisme, børn/voksne, som har gavn af en meget struktureret og forudsigelig hverdag. Centeret har afdelinger i Ringe, Kværndrup, Odense, Middelfart og Kolding og beskæftiger i alt ca. 250 medarbejdere og har et årligt budget på ca. 150 mio. kr. Du kan også læse mere om Børne- og AutismeCenteret på vores hjemmeside. 
 
Yderligere oplysninger 
Du vil få fast arbejdsplads i Hus A på Kirkevej i Kværndrup. Vi afholder jævnligt møder på andre matrikler, så derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil. 
 
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Torben Bøg-Jensen tlf.: 2339 9974, afdelingsleder Lis Flensburg tlf.: 2511 3228, eller leder af kvalitet og udvikling Lene Stentoft tlf.: 21679835.  
 
Sådan søger du 
Send din ansøgning sammen med relevante bilag via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 6. maj 2018.  Første samtalerunde forventes afholdt 16. maj 2018 og anden samtalerunde forventes afholdt 24. maj 2018 Mellem første og anden samtalerunde vil vi evt. anvende tests. Der vil også være mulighed for at besøge centeret mellem første og anden samtalerunde. 
 
2018-05-06T22:50:13.397 Er du en dygtig personaleleder som med en anerkendende ledelsesstil og faglig gejst kan bidrage til en kultur med høj arbejdsglæde og lyst til faglig udvikling? Så er det måske dig vi søger til en stilling som afdelingsleder til bo- og aktivitetstilbuddet, Kirkevej i Kværndrup. Vi søger en visionær afdelingsleder, der brænder for at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser, og somi tæt samarbejde med den øvrige ledelse kan stå i spidsen for driften og den videre udvikling af bo- og aktivitetstilbuddet, Kirkevej. Kirkevej som startede op i 2011 og er et relativt nyt bo- og aktivitetstilbud til 20 voksne borgere med autisme og nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Målgruppen har både autisme, udviklingshæmning, lavt psykisk udviklingsniveau og psykiske diagnoser såsom angst, manier mv. Enkelte borgere er kendetegnet ved behov for støtte 24 timer i døgnet og gerne én til én. Afdelingsleder med en anerkendende ledelsesstil Som afdelingsleder har du primært ansvar for: Personaleledelse Faglig udvikling og kvalitet Økonomi og løbende driftsopgaver Samarbejde med pårørende og øvrige samarbejdspartnere I forhold til medarbejderne er det vigtigt, at du har en åben og personlig tilgang og tør bringe dig selv i spil. Din ledelsesstil skal være anerkendende dvs. åben, ærlig og direkte, så personalet føler sig set og hørt. Dette gør sig ligeledes gældende over for de pårørende og øvrige samarbejdspartnere. Desuden skal din ledelsesstil afspejle kompetencerne i Den sundeste ledelse. Som afdelingsleder på Kirkevej indgår du i et tæt samarbejde med en anden afdelingsleder om daglig drift og udvikling. I skal lykkes med den samlede ledelsesopgave på Kirkevej, og det er vigtigt, du ønsker at indgå i et forpligtende ledelsesfællesskab, hvor ansvaret og opgaver, kan skal deles på tværs, men hvor du samtidig skal være i stand til at handle selvstændigt. Dine styrker skal komme dine kollegaer og den fælles ledelsesopgave til gavn og omvendt. Det daglige pædagogiske arbejde understøttes af en række medarbejdere, der alle har et højt fagligt niveau og som brænder for at gøre en forskel. Det giver lederteamet plads til at fokusere på ledelse, tværgående samarbejde og på at understøtte, at vi følger vores pædagogiske tilgang til autisme, udviklingshæmning, og psykiske lidelser og hele tiden udvikler den til gavn for borgerne. Hvem er du? Vi forestiller os, at den ideelle kandidat har en pædagogisk uddannelse og ledererfaring fra socialområdet, kombineret med en diplomuddannelse i ledelse eller lyst til at tage en. Der kan dog også være andre veje til jobbet. Det vigtigste for os er, at du er en kompetent leder, der er robust, åben og personlig i din tilgang til ledelse. Som person er du desuden en dygtig sparringspartner, der lytter til dine lederkollegaer, medarbejdere og samarbejdspartnere. Derudover er det vigtigt med stærke kommunikative kompetencer, da vi de kommende år skal blive endnu bedre til at profilere Børne- og Autismecenteret i forhold til eksterne samarbejdspartnere og kommuner. Og så brænder du for at gå på arbejde og sætte retning for, at vi giver vores borgere med udviklingshæmning, autisme og psykiske lidelser muligheder for trivsel, udvikling og forandring. Vi tilbyder Et spændende lederjob tæt på kerneopgaven i et center med faglige ambitioner og klare værdier. En fast kerne af kompetente og imødekommende kolleger, og et miljø med en uformel og anerkendende omgangstone. Gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Attraktive løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og den forhandlingsberettigede organisation. Om os Kirkevej er en del af Børne- og AutismeCenter i Region Syddanmark. Centeret tilbyder bolig og beskæftigelse til børn, unge og voksne med autisme, børn voksne, som har gavn af en meget struktureret og forudsigelig hverdag. Centeret har afdelinger i Ringe, Kværndrup, Odense, Middelfart og Kolding og beskæftiger i alt ca. 250 medarbejdere og har et årligt budget på ca. 150 mio. kr. Du kan også læse mere om Børne- og AutismeCenteret på vores hjemmeside. Yderligere oplysninger Du vil få fast arbejdsplads i Hus A på Kirkevej i Kværndrup. Vi afholder jævnligt møder på andre matrikler, så derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil. Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Torben Bøg-Jensen tlf.: 2339 9974, afdelingsleder Lis Flensburg tlf.: 2511 3228, eller leder af kvalitet og udvikling Lene Stentoft tlf.: 21679835. Sådan søger du Send din ansøgning sammen med relevante bilag via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 6. maj 2018. Første samtalerunde forventes afholdt 16. maj 2018 og anden samtalerunde forventes afholdt 24. maj 2018 Mellem første og anden samtalerunde vil vi evt. anvende tests. Der vil også være mulighed for at besøge centeret mellem første og anden samtalerunde.10Phoenixe80c6fd5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-06T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=203547&DepartmentId=17566&MediaId=5598&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3204337Børne- og Autismecenter, Region Syddanmark11Holmehøjvej 2A5750RingeDKDanmarkORS/e80c6fd5_logo.pngORS/Small/e80c6fd5_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent548310RegionSyddanmarkMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e80c6fd5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e80c6fd5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e80c6fd5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e80c6fd5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgBrænder du for at blive Afdelingsleder?12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse354140536torben.boeg-jensen@rsyd.dkDKDanmarkDKDanmark32996208325 timers nattevagt til Børnehusene Stjernen.Basic Vil du arbejde med rehabilitering og livskvalitet for børn og unge borgere med multiple funktionsnedsættelser? Så er du måske vores nye nattevagt på 25 timer ugentligt. Børnehusene Stjernen er en døgninstitution, som består af Veststjernen, Nordstjernen og Sydstjernen, som hver har plads til 8 børn i alderen op til 24 år. Vores målgruppe er mobile og immobile børn og unge med multiple funktionsnedsættelser. Alle børnene har brug for støtte og guidning i forhold til selvhjulpenhed og de daglige funktioner. Vi prioriterer et omsorgsfuldt og varmt miljø, der er rummeligt og hvor børnene føler sig værdsat. Vores mission er at være det bedste alternativ og supplement til barnets hjem, vores værdiord er autentisk, ordentlighed og musikalitet. Huset har et tæt samarbejde med forældrene, fysioterapeuter, ergoterapeuter og skole, samt tværfaglige udenfor huset. Den pædagogiske arbejdsmetode tager udgangspunkt i KRAP, systematik og struktur. Pædagogikken i huset er lagt an på at imødekomme børnenes individuelle fysiske og sociale behov, for der igennem at sikre den enkeltes trivsel og udvikling. Husets struktur bygger på forudsigelighed, overskuelighed og tydelighed. De pædagogiske, praktiske og administrative opgaver er uddelegeret i personalegruppen. Vi tilbyder dig: En fagligt stærk organisation med en høj grad af specialisering. Introdage, hvor du får grundig introduktion til arbejdet. Et meningsfyldt og udfordrende job, hvor du skal være med til at præge mål og værdier i vores organisation. Vi forventer at du: Du kan arbejde struktureret. Du besidder fysisk og psykisk robusthed, da der jævnligt forekommer uhensigtsmæssig adfærd, i både selvskadende og udadreagerende. Du er positiv og ser mulighederne i stedet for begrænsninger. Du er bevidst om dine mestringsstrategier i pressede situationer. Du kan formulere dig på skrift og håndtere pc på brugerniveau. Du er engageret og udviklingsorienteret. Du er en tydelig person overfor børnene og dine kolleger, både verbalt og nonverbalt, og at du til stadighed reflekterer over etikken i arbejdet med de mest pleje- og omsorgskrævende børn og unge. Du ser dokumentation som en integreret del af det pædagogiske arbejde. Er fleksibel og mødestabil. Har kørekort. Arbejdstiden hedder 22.00-06.00. Vagterne ligger ikke i et fast rul, men er tilpasset i en 4-ugers plan. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susan Linnet på telefon 29 20 22 31 for yderligere oplysninger. Ansøgning med dokumentation for uddannelse, fyldestgørende CV og relevante bilag sendes elektronisk og skal være os i hænde senest 25. februar. Samtaler forventes afholdt d. 4. marts 2019. Læs mere om Børnehusene Stjernen på vores hjemmeside: http: www.handicapcenterfyn.rsyd.dk wm512500 Børnehusene Stjernen Festgræsset 14 5220 Odense SØ
Vil du arbejde med rehabilitering og livskvalitet for børn og unge borgere med multiple funktionsnedsættelser? Så er du måske vores nye nattevagt på 25 timer ugentligt.     
 
Børnehusene Stjernen er en døgninstitution, som består af Veststjernen, Nordstjernen og Sydstjernen, som hver har plads til 8 børn i alderen op til 24 år. Vores målgruppe er mobile og immobile børn og unge med multiple funktionsnedsættelser. Alle børnene har brug for støtte og guidning i forhold til selvhjulpenhed og de daglige funktioner. Vi prioriterer et omsorgsfuldt og varmt miljø, der er rummeligt og hvor børnene føler sig værdsat. Vores mission er at være det bedste alternativ og supplement til barnets hjem, vores værdiord er autentisk, ordentlighed og musikalitet. Huset har et tæt samarbejde med forældrene, fysioterapeuter, ergoterapeuter og skole, samt tværfaglige udenfor huset.    
 
Den pædagogiske arbejdsmetode tager udgangspunkt i KRAP, systematik og struktur. Pædagogikken i huset er lagt an på at imødekomme børnenes individuelle fysiske og sociale behov, for der igennem at sikre den enkeltes trivsel og udvikling. Husets struktur bygger på forudsigelighed, overskuelighed og tydelighed. De pædagogiske, praktiske og administrative opgaver er uddelegeret i personalegruppen.     
 
Vi tilbyder dig:   
  • En fagligt stærk organisation med en høj grad af specialisering.   
  • Introdage, hvor du får grundig introduktion til arbejdet.   
  • Et meningsfyldt og udfordrende job, hvor du skal være med til at præge mål og værdier i vores organisation.  
Vi forventer at du:   
  • Du kan arbejde struktureret.    
  • Du besidder fysisk og psykisk robusthed, da der jævnligt forekommer uhensigtsmæssig adfærd, i både selvskadende og udadreagerende.  
  • Du er positiv og ser mulighederne i stedet for begrænsninger.    
  • Du er bevidst om dine mestringsstrategier i pressede situationer.    
  • Du kan formulere dig på skrift og håndtere pc på brugerniveau.     
  • Du er engageret og udviklingsorienteret.     
  • Du er en tydelig person overfor børnene og dine kolleger, både verbalt og nonverbalt, og at du til stadighed reflekterer over etikken i arbejdet med de mest pleje- og omsorgskrævende børn og unge.     
  • Du ser dokumentation som en integreret del af det pædagogiske arbejde.    
  • Er fleksibel og mødestabil.  
  • Har kørekort.    
Arbejdstiden hedder 22.00-06.00. Vagterne ligger ikke i et fast rul, men er tilpasset i en 4-ugers plan.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susan Linnet på telefon 29 20 22 31 for yderligere oplysninger.    
 
Ansøgning med dokumentation for uddannelse, fyldestgørende CV og relevante bilag sendes elektronisk og skal være os i hænde senest 25. februar.
Samtaler forventes afholdt d. 4. marts 2019.
 
Læs mere om Børnehusene Stjernen på vores hjemmeside:  
http://www.handicapcenterfyn.rsyd.dk/wm512500  
 
Børnehusene Stjernen 
Festgræsset 14 
5220 Odense SØ 
 

ORS/Small/c31aa177_logo.pngHandicapcenter Fyn, Region SyddanmarkNyborg2019-02-18T15:02:49.7702019-02-25T00:00:00
329958324Social- og sundhedsfagligt personale til Center Døgn - Fælleshåb - MiddelfartBasic Vi har ledige stillinger, som vi ønsker besat af social- eller sundhedsfagligt personale. Stillingerne er primært i en enkeltmands enhed, som ligger i forlængelse af Fælleshåb, som er et botilbud for voksne udviklingshæmmede. Der forventes, at du kan arbejde med alle borgere på Fælleshåb. Stillingerne skal gerne besættes til 1. marts dog senest 1. april 2019. Vi søger 6 fagligt dygtige personaler til faste stillinger på 32 timer pr. uge samt en nattevagt. Centerdøgns særenhed søger et tværfagligt team, som vil medvirke til at udvikle og sikre en høj faglig standard omkring en hjerneskadet borger. Ud fra et neuropædagogisk fundament skal der rettes fokus på at støtte borgeren til at leve et meningsfuldt og aktivt liv, trods omfattende aktivitets- og deltagelsesbegrænsninger. Vi søger medarbejdere der kan: Arbejde målrettet og tålmodigt med øje for borgerens ressourcer og udviklingsmuligheder Medvirke til at sikre en høj faglig standard Understøtte det tværfagligt samarbejde omkring borgeren Indgå i daglig ADL-træning Sætte ny velfærds teknologi i spil som en naturlig del af opgaveløsningen Arbejde med mål, delmål og en omhyggelig dokumentation Se det, der virker og tager afsæt i dette Arbejde med neuropædagogiske strategier Udvise et selvstændigt initiativ og har gode samarbejdsevner Bevare overblikket og prioritere Se muligheder i samarbejdet med de pårørendeArbejde med mennesker, der kan udvise en problemskabende og ud afreagerende adfærdBenytte nærmiljøet og det omgivende samfund i træningenUdvise personlig modenhed Vi kan tilbyde: En spændende arbejdsplads, hvor du får lov at nytænke indsatsen og udvikle dine kompetencer Et arbejde, som vil være i konstant udvikling En attraktiv arbejdsplads hvor dialog, faglig udvikling og kollegial sparring er i fokus En arbejdsplads, hvor der tilbydes ekstern supervision En arbejdsplads, hvor vi vægter det gode tværfaglige samarbejde Den ugentlige arbejdstid er 28 - 32 timer, skiftende tjenester i starten dog primært aften tjenester i hverdagene samt arbejde hver 2. weekend. Tiltrædelse snarest eller 1. april 2019. Det er vigtigt, at du har kørekort.Vi ønsker en kollega som er mødestabil, fleksibel og som er en selvledende teamplayer. Arbejdstiden vil være fordelt på både dag og aftenvagter samt weekendvagter hver 2. weekend. Vi ser frem til at høre fra dig.Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte afdelingsleder Anja Lindekilde på telefon 51 33 26 80 indenfor normal kontortid. Ansøgningsfristen er søndag den 24.2. 2019 kl. 24.00 og der forventes samtaler onsdag den 27.02.2019.Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Efter gældende praksis i Middelfart Kommune indhentes der straffeattest.

Vi har ledige stillinger, som vi ønsker besat af social- eller sundhedsfagligt personale. Stillingerne er primært i en enkeltmands enhed, som ligger i forlængelse af Fælleshåb, som er et botilbud for voksne udviklingshæmmede. Der forventes, at du kan arbejde med alle borgere på Fælleshåb. Stillingerne skal gerne besættes til 1. marts dog senest 1. april 2019.

Vi søger 6 fagligt dygtige personaler til faste stillinger på 32 timer pr. uge samt en nattevagt. Centerdøgns særenhed søger et tværfagligt team, som vil medvirke til at udvikle og sikre en høj faglig standard omkring en hjerneskadet borger. Ud fra et neuropædagogisk fundament skal der rettes fokus på at støtte borgeren til at leve et meningsfuldt og aktivt liv, trods omfattende aktivitets- og deltagelsesbegrænsninger.
 

Vi søger medarbejdere der kan:

  • Arbejde målrettet og tålmodigt med øje for borgerens ressourcer og udviklingsmuligheder

  • Medvirke til at sikre en høj faglig standard

  • Understøtte det tværfagligt samarbejde omkring borgeren

  • Indgå i daglig ADL-træning

  • Sætte ny velfærds teknologi i spil som en naturlig del af opgaveløsningen

  • Arbejde med mål, delmål og en omhyggelig dokumentation

  • Se det, der virker og tager afsæt i dette

  • Arbejde med neuropædagogiske strategier

  • Udvise et selvstændigt initiativ og har gode samarbejdsevner

  • Bevare overblikket og prioritere

  • Se muligheder i samarbejdet med de pårørende
  • Arbejde med mennesker, der kan udvise en problemskabende og ud afreagerende adfærd
  • Benytte nærmiljøet og det omgivende samfund i træningen
  • Udvise personlig modenhed

 

Vi kan tilbyde:

  • En spændende arbejdsplads, hvor du får lov at nytænke indsatsen og udvikle dine kompetencer

  • Et arbejde, som vil være i konstant udvikling

  • En attraktiv arbejdsplads hvor dialog, faglig udvikling og kollegial sparring er i fokus

  • En arbejdsplads, hvor der tilbydes ekstern supervision

  • En arbejdsplads, hvor vi vægter det gode tværfaglige samarbejde

     

    Den ugentlige arbejdstid er 28 - 32 timer, skiftende tjenester i starten dog primært aften tjenester i hverdagene samt arbejde hver 2. weekend. Tiltrædelse snarest eller 1. april 2019.

    Det er vigtigt, at du har kørekort.

    Vi ønsker en kollega som er mødestabil, fleksibel og som er en selvledende teamplayer.

    Arbejdstiden vil være fordelt på både dag og aftenvagter samt weekendvagter hver 2. weekend.

    Vi ser frem til at høre fra dig.



    Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne er der mulighed for at kontakte afdelingsleder Anja Lindekilde på telefon 51 33 26 80 indenfor normal kontortid.

Ansøgningsfristen er søndag den 24.2. 2019 kl. 24.00 og der forventes samtaler onsdag den 27.02.2019.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Efter gældende praksis i Middelfart Kommune indhentes der straffeattest.



 
ORS/Small/f42fbd4d_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-02-11T12:07:35.6002019-02-23T00:00:00
329956801Socialcenter Lillebælt, afdeling Kingstrup søger social og sundhedsfaglige medarbejdere til vores natteamBasic Vi opnormerer - og samtidig har en af vores gode kolleger valgt at videreuddanne sig. Vi leder derfor efter to fagligt begejstrede social og sundhedsfaglige kolleger til at indgå i natteamet på Kingstrup 28 timer ugentligt. Tilbuddet har omdrejningspunkt om støtte og tilbud til mennesker med erhvervet hjerneskade, fortrinsvist præget af kognitive følgevirkninger af frontal karakter, særligt ift. de eksekutive styrefunktioner. Stillingerne er til fastansættelse og ønskes besat hurtigst muligt. Dine opgaver i natteamet: Borgerrelaterede opgaver: Yde sundhedsfagligt og neuropædagogisk tilrettelagt støtte med rehabiliterende tilgang i borgerens eget hjem Yde støtte, guiding, rammesætning og fysisk hjælp til at komme i seng holde den aftalte struktur, yde støtte til indtag af medicin ol. Arbejde selvstændigt med skriftlig dokumentation for indsatser Praktiske og rengøringsmæssige opgaver: Varetage praktiske opgaver omkring rengøring i botilbuddets fællesarealer, dagtilbuddet og i administrationen. Vi leder specifikt efter dig, som bidrager ved at bringe følgende i spil sammen med os: Trives med at arbejde selvstændigt med afsæt i borgerens eget hjem Trives i at lykkes med kollegaer Henter energi i at arbejde i et relationelt felt, hvor borgerens forudsætninger for eksekutiv styring af egen-adfærd er væsentligt nedsat Holder fagligt og professionelt fokus i samarbejdet med borgere og pårørende, der vægter indflydelse, lydhørhed og dialog Som bringer faglig dialog, sparring og feedback ind i samarbejdet, og er indstillet på at handle loyalt overfor de i teamet vedtagne strategier Hvad får du? Til din rådighed for professionelt samarbejde, faglig sparring og rehabiliterende tænkning stiller vi en hverdagsnat i sigte med motiverede, fagligt erfarne og neuropædagogisk efteruddannede kollegaer i natteam og botilbud, med hvem du vil samarbejde og opgaveløse om natten samt i teamsammenhænge om uddelegerede ansvarsområder. Er du nysgerrig efter mere? Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Maibritt Kibsgaard på telefon: 24 96 56 16 alle hverdage i uge 7 i tidsrummet 12-13, hvis du har lyst til at vide mere eller har spørgsmål. Du kan også læse nærmere på vores hjemmeside: https: socialcenterlillebaelt.rsyd.dk wm494286. Ansøgningsfrist: torsdag den 21. februar 2019 Vi modtager kun digitale ansøgninger Vi forventer at holde samtaler den 27. februar 2019
Vi opnormerer - og samtidig har en af vores gode kolleger valgt at videreuddanne sig.  
Vi leder derfor efter to fagligt begejstrede social og sundhedsfaglige kolleger til at indgå i natteamet på Kingstrup 28 timer ugentligt. 
Tilbuddet har omdrejningspunkt om støtte og tilbud til mennesker med erhvervet hjerneskade, fortrinsvist præget af kognitive følgevirkninger af frontal karakter, særligt ift. de eksekutive styrefunktioner. Stillingerne er til fastansættelse og ønskes besat hurtigst muligt. 
 
 Dine opgaver i natteamet:
 
 Borgerrelaterede opgaver: 
  • Yde sundhedsfagligt og neuropædagogisk tilrettelagt støtte med rehabiliterende tilgang i borgerens eget hjem 
  • Yde støtte, guiding, rammesætning og fysisk hjælp til at komme i seng / holde den aftalte struktur, yde støtte til indtag af medicin ol.  
  • Arbejde selvstændigt med skriftlig dokumentation for indsatser 
 
Praktiske og rengøringsmæssige opgaver: 
  • Varetage praktiske opgaver omkring rengøring i botilbuddets fællesarealer, dagtilbuddet og i administrationen.  
 
Vi leder specifikt efter dig, som bidrager ved at bringe følgende i spil sammen med os: 
 
  • Trives med at arbejde selvstændigt med afsæt i borgerens eget hjem 
  • Trives i at lykkes med kollegaer 
  • Henter energi i at arbejde i et relationelt felt, hvor borgerens forudsætninger for eksekutiv styring af egen-adfærd er væsentligt nedsat 
  • Holder fagligt og professionelt fokus i samarbejdet med borgere og pårørende, der vægter indflydelse, lydhørhed og dialog 
  • Som bringer faglig dialog, sparring og feedback ind i samarbejdet, og er indstillet på at handle loyalt overfor de i teamet vedtagne strategier  
 
Hvad får du? 
Til din rådighed for professionelt samarbejde, faglig sparring og rehabiliterende tænkning stiller vi en hverdagsnat i sigte med motiverede, fagligt erfarne og neuropædagogisk efteruddannede kollegaer i natteam og botilbud, med hvem du vil samarbejde og opgaveløse om natten samt i teamsammenhænge om uddelegerede ansvarsområder. 
 
Er du nysgerrig efter mere?  
Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Maibritt Kibsgaard på telefon: 24 96 56 16 – alle hverdage i uge 7 i tidsrummet 12-13, hvis du har lyst til at vide mere eller har spørgsmål. 
Du kan også læse nærmere på vores hjemmeside: https://socialcenterlillebaelt.rsyd.dk/wm494286.  
 
 
Ansøgningsfrist: torsdag den 21. februar 2019  
 
Vi modtager kun digitale ansøgninger 
Vi forventer at holde samtaler den 27. februar 2019  
ORS/Small/57a55948_logo.pngSocialcenter Lillebælt, Region SyddanmarkGelsted2019-02-07T18:08:54.6002019-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

25 timers nattevagt til Børnehusene Stjernen.

Handicapcenter Fyn, Region Syddanmark

Nyborg
Vil du arbejde med rehabilitering og livskvalitet for børn og unge borgere med multiple funktionsnedsættelser? Så er du måske vores nye nattevagt på 25 timer ugentligt. Børnehusene Stjernen er en døgninstitution, som består af Veststjernen, Nordstje...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Social- og sundhedsfagligt personale til Center Døgn - Fælleshåb - Middelfart

Middelfart Kommune

Middelfart
Vi har ledige stillinger, som vi ønsker besat af social- eller sundhedsfagligt personale. Stillingerne er primært i en enkeltmands enhed, som ligger i forlængelse af Fælleshåb, som er et botilbud for voksne udviklingshæmmede. Der forventes, at du ka...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:23. februar 2019

Socialcenter Lillebælt, afdeling Kingstrup søger social og sundhedsfaglige medarbejdere til vores natteam

Socialcenter Lillebælt, Region Syddanmark

Gelsted
Vi opnormerer - og samtidig har en af vores gode kolleger valgt at videreuddanne sig. Vi leder derfor efter to fagligt begejstrede social og sundhedsfaglige kolleger til at indgå i natteamet på Kingstrup 28 timer ugentligt. Tilbuddet har omdrejnings...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019