Bogholder

Til 30 timers stilling i non-profit organisation med store frihedsgrader

Virksomhedsbeskrivelse:
Lejernes LO Hovedstaden giver deres medlemmer råd og vejledning om deres andels- og lejeboliger. Foreningen hjælper med at indgå forlig, hvis der opstår konflikter med udlejeren. Hvis det bliver nødvendigt, hjælper man medlemmerne med at føre sager ved huslejenævn eller beboerklagenævn. Tilbuddene gælder både lejere og andelshavere, boliglejere- og erhvervslejere, enkeltpersoner og beboerforeninger. Foreningen har eksisteret siden 1917 og repræsenterer i dag 6.500 medlemshusstande og ca. 26.000 medlemmer via foreninger. 

Ca. 2.000 gange årligt oprettes en sag på et problem. Alene i 2011 har Lejernes LO Hovedstaden indbragt 600 sager ved nævn og domstole. Gennem forhandling, forlig og indbragte sager har de hentet 13.363.355,26 kr., som medlemmerne har haft til gode hos udlejere, hjem, hvor de hører hjemme. 

Der er i dag 25 ansatte tilknyttet lejernes LO Hovedstaden, som er en del af LLO.


Stillingsbeskrivelse:

Du bliver en del af en organisation, der hjælper folk, og som holder fast i social retfærdighed, hvilket bevirker, at medarbejderstaben er meget dedikerede og stolte af deres arbejde. Du bliver en del af en meget fleksibel og medarbejderorienteret arbejdsplads, hvor den åbne dørs politik hersker, og hvor selvledelse og selvstændig initiativtagen prioriteres højt. 

Du refererer til direktøren, som du også arbejder tæt sammen med i det daglige i denne alsidige stilling, hvor du sidder med ansvaret for alle opgaver inden for økonomi og regnskab. Fysisk kommer du til at sidde lige ved siden af direktøren, hvor du deler kontor med dennes PA, hvorfor det er givet, at I tre vil få et tæt samarbejde.

Da du er den eneste, som sidder med bogholderiet, kommer du til at beskæftige dig med hele paletten af regnskabsmæssige opgaver både almindelige bogføringsopgaver, debitor- og kreditorstyring, lønninger, budgettering, udarbejdelse af månedsrapporter, årsregnskaber m.v. 

Den administrerende direktør har en god indsigt inden for regnskab, og da den nuværende bogholder stopper efter mange års ansættelse, overtager du et velkørende bogholderi, som du selv kan præge. Da man er meget åben overfor forslag til ændringer og idéer til nye måder at gøre tingene på, vil du få god mulighed for at gøre tingene på din egen måde, samt byde ind med dine idéer og dermed være med til at gøre en forskel.


Du tilbydes:

En meget selvstændig stilling, hvor du har stor mulighed for selv at forme din arbejdsdag.


Egenskaber:

Du er engageret og dedikeret og samtidig både omhyggelig og ærekær med dit arbejde. Du er meget selvstændigt arbejdende og initiativtagende, hvilket bevirker, at du både får opgaverne løst og har overskud til lidt mere.


Sprogkundskaber / IT:

Du behersker dansk i skrift og tale og har kendskab til engelsk. Du er vant til at arbejde med IT. Har du arbejdet med Navision, er det en fordel.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:4. april 2018

Bogholder

PROFILPARTNERS ApS

Med en bred allround viden inden for økonomi regnskab Virksomhedsbeskrivelse: Fagerberg A S er ejet af det svenske børsnoterede Indutrade AB, som har hovedkontor i Kista, en forstad til Stockholm. Fagerberg A S er specialiseret i afspærring, reguler...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:13. april 2018

REGNSKABSMEDARBEJDER

PROFILPARTNERS ApS

Furesø
Der med reference til økonomidirektøren kan arbejde selvstændigt, og som ønsker at vokse med opgaverneVirksomhedsbeskrivelse:RFX Care International A S er en verdensomspændende og innovativ dansk produktionsvirksomhed grundlagt i 1979. Virksomheden ...
Indrykket:21. februar 2018
Udløbsdato:18. april 2018

BOGHOLDER/CONTROLLER

PROFILPARTNERS ApS

Furesø
Til stilling på enten fuld- eller nedsat tid i en international virksomhed, hvor du bliver en del af et dedikeret team Virksomhedsbeskrivelse: Nordic Bulk Carriers A S er et dansk tørlastrederi, der udmærker sig ved at være blandt verdens førende in...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:15. marts 2018

Barselsvikariat

Nordic IT Denmark ApS

Gentofte
Administrativ medarbejder til 14 måneders barselsvikariat i international ITvirksomhed Nordic IT har siden 2002 leveret professionelle, tidsoptimerende IT-systemer til virksomheder, primært indenfor det maritime marked. Da vores administrationsansva...
Indrykket:14. januar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Bogholder til virksomhed i Hellerup

Nordic Housing DK ApS

Nordic Housing søger bogholder Vil du være en del af en dynamisk virksomhed i vækst? Hos Nordic Housing søger vi en del- eller fuldtids medarbejder til bogholderiet. Det drejer sig om 3-5 dage om ugen, hvor du vil assistere vores eksisterende boghol...