Bogholder

Med en bred allround viden inden for økonomi & regnskab

Virksomhedsbeskrivelse:
Fagerberg A/S er ejet af det svenske børsnoterede Indutrade AB, som har hovedkontor i Kista, en forstad til Stockholm. Fagerberg A/S er specialiseret i afspærring, regulering, styring og overvågning af flow og processer og tilbyder kvalitetsprodukter og -løsninger inden for områderne ventiler, instrumenter, sikkerhed og analyse. Virksomheden er kendt for at levere kvalitetsprodukter samt kvalificeret faglig rådgivning til sine kunder.

Én af vore vigtigste opgaver består i at udvikle procestilpassede løsninger, der tager afsæt i den enkelte kundes behov. Der er i dag 50 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Brøndby.

Stillingsbeskrivelse:
Du refererer i det daglige til virksomhedens regnskabschef, og bliver en del af en regnskabsafdeling, hvor I er i alt 3 kolleger, der arbejder tæt sammen. Du skal således gå ind og hjælpe med at få løst de daglige opgaver og overlappe ved regnskabschefens fravær. Du kommer til at få dine egne ansvarsområder, men kommer generelt til at arbejde meget bredt med diverse opgaver inden for økonomi og regnskab. D.v.s. kreditor- og debitorstyring, bogføring, betalinger, momsafstemninger, diverse afstemninger m.v. Ligesom du også deltager i diverse rapporteringsopgaver til koncernen.

Der skal også laves Intrastat og diverse indberetninger til de offentlige myndigheder, afskrivninger, skatteberegninger, månedsrapportering m.v. Du skal kunne favne bredt hvad angår arbejdsopgaver, og skal derfor heller ikke være for fin til også at forberede bestyrelsesmøder, søge om refusion til kursister og tage dig af diverse andre opgaver, som måtte komme.

Lønninger (Multiløn) vil også være et område, som du kommer til at arbejde med.

Du er kort sagt medvirkende til at deadlines bliver overholdt, at alle opgaver i økonomiafdelingen bliver løst og at regnskabet ligger klart til revisor ved årsafslutningen.

Du får med andre ord en alsidig stilling, med mange spændende arbejdsopgaver, hvor du vil få god mulighed for at byde ind med din viden.

Egenskaber:
Du er en fleksibel, ansvarsbevidst og omhyggelig person med styr på tingene, der ikke er bange for at tage et ansvar.

Du har flair for tal og trives med at arbejde meget selvstændigt.

Du tilbydes:
Du kommer ind i en meget afslappet virksomhedskultur, hvor der er fokus på, at man har det godt sammen og laver mange aktiviteter sammen i fritiden, såsom i cykel- og/eller løbeklubben eller andet.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til engelsk i skrift og tale og kan du begå dig på svensk, er det en stor fordel. Ligesom det er en fordel, hvis du har erfaring med Navision.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:9. januar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

BOGHOLDER

PROFILPARTNERS ApS

Til alsidig 30 timers stilling Virksomhedsbeskrivelse: METRO THERM A S blev grundlagt i 1921. Gennem generationer har virksomheden leveret varme og varmt vand til danskerne. Siden 1940 erne har virksomheden udviklet og solgt beholderløsninger. De se...
Indrykket:26. januar 2018
Udløbsdato:20. marts 2018

Bogholder

PROFILPARTNERS ApS

Til 30 timers stilling i non-profit organisation med store frihedsgrader Virksomhedsbeskrivelse:Lejernes LO Hovedstaden giver deres medlemmer råd og vejledning om deres andels- og lejeboliger. Foreningen hjælper med at indgå forlig, hvis der opstår ...
Indrykket:16. februar 2018
Udløbsdato:13. april 2018

REGNSKABSMEDARBEJDER

PROFILPARTNERS ApS

Furesø
Der med reference til økonomidirektøren kan arbejde selvstændigt, og som ønsker at vokse med opgaverneVirksomhedsbeskrivelse:RFX Care International A S er en verdensomspændende og innovativ dansk produktionsvirksomhed grundlagt i 1979. Virksomheden ...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:15. marts 2018

Barselsvikariat

Nordic IT Denmark ApS

Gentofte
Administrativ medarbejder til 14 måneders barselsvikariat i international ITvirksomhed Nordic IT har siden 2002 leveret professionelle, tidsoptimerende IT-systemer til virksomheder, primært indenfor det maritime marked. Da vores administrationsansva...
Indrykket:14. januar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Bogholder til virksomhed i Hellerup

Nordic Housing DK ApS

Nordic Housing søger bogholder Vil du være en del af en dynamisk virksomhed i vækst? Hos Nordic Housing søger vi en del- eller fuldtids medarbejder til bogholderiet. Det drejer sig om 3-5 dage om ugen, hvor du vil assistere vores eksisterende boghol...