Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder

Vores bogholder gennem mange år har ønsket at gå på pension.
Derfor søger vi dygtig og fleksibel deltids regnskabsmedarbejder til at varetage vores bogholderi samt øvrige kontoropgaver.
Du har naturligvis styr på alle funktioner i bogholderiet og kan arbejde selvstændigt.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab
Lønbogholderi
Bogføring og afstemning
Momsafregning Elafgift/eksport/udførelser/kontrol af EU
Kreditor betalinger
Løbende dialog med revisor, bank samt skat
Klargøring af regnskab til revisor
Danmarks statistik m.m.
Øvrige administrative opgaver

Vi forventer du har stor erfaring på ovenstående områder, samt fortrolig med MS Office pakken. Det vil være en fordel hvis du kender ERP systemet Visma, men ikke et krav.
Samarbejde, imødekommende og ikke mindst fleksibilitet er vigtige personlige egenskaber som du besidder. Du er åben for nye ideer og bidrager selv til at gøre tingene bedre.

Du tilbydes et spændende, fleksibelt samt selvstændigt job, i en mindre solid ejerledet virksomhed, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Den ugentlige arbejdstid er 25 timer, tiltrædelse efter nærmere aftale.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her