Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder

Bogholder/sagsbehandler til kontor med hovedsæde i Slagelse søges. 15-20 timer om ugen, mandag til fredag. Du skal havde erfaring i bogføring C5, moms samt evt. lønudbetaling. Når du er oplært får du selv ansvaret for bogholderiet. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329773576Phoenix-3ca5809512018-03-13T11:00:12.560BogholderBogholder/sagsbehandler til kontor med hovedsæde i Slagelse søges. 15-20 timer om ugen, mandag til fredag. Du skal havde erfaring i bogføring C5, moms samt evt. lønudbetaling. Når du er oplært får du selv ansvaret for bogholderiet. 2018-05-12T00:50:34.950 Bogholder sagsbehandler til kontor med hovedsæde i Slagelse søges. 15-20 timer om ugen, mandag til fredag. Du skal havde erfaring i bogføring C5, moms samt evt. lønudbetaling. Når du er oplært får du selv ansvaret for bogholderiet.filtersupport.brandero.com2853860Phoenix3ca58095101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3133221Filtersupport ApS11Skibbækparken 64200SlagelseDKDanmarkORS/3ca58095_logo.jpegORS/Small/3ca58095_logo.jpeg155.4360740011.25313200
lc@filtersupport.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent536590PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ca58095https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ca58095https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ca58095&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ca58095&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgHos Filtersupport ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007951Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi353662227lc@filtersupport.dklc@filtersupport.dkDKDanmarkDKDanmark329963322Kreditorbogholder til økonomiafdelingenRobot Kompetent kreditorbogholder til økonomiafdelingen Har du en solid baggrund inden for regnskab kombineret med en passion for tal og et øje for detaljer og deadlines og vil være del af et dedikeret og professionelt team. Med direkte reference til regnskabschefen vil du få det primære ansvar for kreditbogholderiet, og sikre korrekt og rettidig betaling af leverandører. Du bliver en del af et team på fem dedikerede medarbejdere, der arbejder tæt sammen og som værdsætter professionalisme og effektivitet. Dine ansvarsopgaver vil være: Bogføring af leverandørbilag Største parten kører elektronisk Kvalitetssikring og gennemgang af fakturagodkendelser mv Afstemning af kreditorer Intern opfølgning rykning Betalingskørsel af leverandørfakturaer Forenkling og automatisering af processer Deltage i projekter og ad hoc opgaver OM DIG Som person er du teamplayer, service-minded og formår at holde hoved koldt i en til tider travl hverdag. Har motiverende samarbejdsevner og god til kommunikation i skrift og tale. Struktureret og procesorienteret, med lyst til at bidrage til afdelingens performance. Kendskab til Microsoft Office pakken. Gerne kendskab til Navision. Erfaring fra bogholderi med lignende opgaver gerne fra en byggevirksomhed. Er ansvarsbevidst og kan afslutte opgaver indenfor deadlines. IT minded således at du kan fortsætte processen med at automatisere processer og papirflow. Som person er du åben og imødekommende, og du er god til at samarbejde med dine kolleger. Du arbejder grundigt og struktureret og trives med kontakten til resten af organisationen. Kopp Sorø er en mellemstor byggevirksomhed med afdelinger i Sorø, Slagelse og Kalundborg og egne håndværkere indenfor tømrer, -snedker, -murer, -brolægger og -malerfagene. Vi udfører ombygninger af detailkæder, erhvervsejendomme, nyopførelse af huse, renovering af bevaringsværdige bygninger og kirker, ombygning af privatboliger og udbedring af forsikringsskader. LØN Din løn afspejler dine kompetencer og resultater. Hertil kommer pensionsordning og sundhedsforsikring som er en del af din samlede lønpakke. DIN ANSØGNING Hvis du finder stillingen interessant sender du din ansøgning og cv til Ninna Gynthe på e-mail: Ninna@kopp-soroe.dk Ansøgningsfrist er senest 1. marts 2019, dog vil ansøgninger blive behandlet løbende. Ønsker du at høre nærmere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Ninna på telefon 22442125.

Kompetent kreditorbogholder til økonomiafdelingen

Har du en solid baggrund inden for regnskab kombineret med en passion for tal og et øje for detaljer og deadlines og vil være del af et dedikeret og professionelt team.

Med direkte reference til regnskabschefen vil du få det primære ansvar for kreditbogholderiet, og sikre korrekt og rettidig betaling af leverandører.

Du bliver en del af et team på fem dedikerede medarbejdere, der arbejder tæt sammen og som værdsætter professionalisme og effektivitet.

 Dine ansvarsopgaver vil være:

  • Bogføring af leverandørbilag – Største parten kører elektronisk
  • Kvalitetssikring og gennemgang af fakturagodkendelser mv
  • Afstemning af kreditorer
  • Intern opfølgning/rykning
  • Betalingskørsel af leverandørfakturaer
  • Forenkling og automatisering af processer
  • Deltage i projekter og ad hoc opgaver

OM DIG

Som person er du teamplayer, service-minded og formår at holde hoved koldt i en til tider travl hverdag.

Har motiverende samarbejdsevner og god til kommunikation i skrift og tale.

Struktureret og procesorienteret, med lyst til at bidrage til afdelingens performance.

Kendskab til Microsoft Office pakken.

Gerne kendskab til Navision.

Erfaring fra bogholderi med lignende opgaver – gerne fra en byggevirksomhed.

Er ansvarsbevidst og kan afslutte opgaver indenfor deadlines.

IT minded således at du kan fortsætte processen med at automatisere processer og papirflow.

Som person er du åben og imødekommende, og du er god til at samarbejde med dine kolleger. Du arbejder grundigt og struktureret og trives med kontakten til resten af organisationen.

Kopp Sorø er en mellemstor byggevirksomhed med afdelinger i Sorø, Slagelse og Kalundborg og egne håndværkere indenfor tømrer, -snedker, -murer, -brolægger og -malerfagene.

Vi udfører ombygninger af detailkæder, erhvervsejendomme, nyopførelse af huse, renovering af bevaringsværdige bygninger og kirker, ombygning af privatboliger og udbedring af forsikringsskader.

LØN

Din løn afspejler dine kompetencer og resultater. Hertil kommer pensionsordning og sundhedsforsikring som er en del af din samlede lønpakke.

DIN ANSØGNING

Hvis du finder stillingen interessant sender du din ansøgning og cv til Ninna Gynthe på e-mail: Ninna@kopp-soroe.dk

Ansøgningsfrist er senest 1. marts 2019, dog vil ansøgninger blive behandlet løbende.

Ønsker du at høre nærmere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Ninna på telefon 22442125.

KOPP SORØ A/SSorø2019-02-20T00:00:002019-03-01T00:00:00
329958315Erfaren BogholderRobot Erfaren bogholder til spændende opgaver. MBC Office søger en ny kollega til vores kontor i Skælskør. En kollega, som motiveres af at varetage bogføring og rapportering for vores kunder. Vores kunder er i stort set alle brancher, og de har meget forskellige behov. Du kommer i direkte berøring med alle disse kunder. MBC Office kender vores kunders forretning rigtig godt, og du vil ofte opleve at vores kunder kommer til os og når de gør det, så forventer de hurtig og præcis rådgivning og assistance. I jobbet som bogholder hos os, vil du blandt andet: få eget ansvar for bogføringsopgaver for vores kunder lønkørsel for kunder i Bluegarden og Danløn udarbejdelse af afstemninger indberetning af moms og lønsumsafgift til SKAT assistance med udarbejdelse af regnskaber udarbejdelse af materiale til brug ved revisionen være en haj til moms skulle kunne løse arbejdsopgaverne selvstændigt have kontakt med vores kunder Din baggrund: Vi forestiller os, at du har relevant erfaring med bogholderiopgaver, og du må meget gerne have stiftet bekendtskab med revisionsbranchen undervejs. På den måde vil du have fået den brede viden og erfaring med bogholderi. Det er meget vigtigt for os, at du sætter lige så stor pris på kvalitet og service, som vi gør. Vi har god tilgang af nye kunder, og det er vigtigt for os at alle vores kunder oplever, at vi har tid til dem, når de har brug for vores hjælp. Vi forventer at du har et godt kendskab til Excel, og at du kender regnskabsprogrammer som e-conomic, C5 og Uniconta. Vil du være en del af vores hold? Vi har en uformel samarbejdsform som vi værner om. Vi praktiserer i høj grad frihed under ansvar, og vi er overbeviste om, at vi skaber de bedste resultater når trivsel og sammenhold er stærkt. Vi forventer, at du minimum har 3-5 års erfaring som bogholder revisorassistent er rutineret bruger af C5, e-conomic og Excel Office-pakken og er åben for at lære nye IT-systemer har erfaring med udarbejdelse af afstemninger trives med skarpe deadlines og planlagt overarbejde i ekstra travle perioder er selvstændig, struktureret og god til at planlægge dine opgaver gerne med optimering og effektivisering af processerne for øje er serviceminded, kvalitetsbevidst og sætter en ære i overholdelse af deadlines er åben, imødekommende, hjælpsom og har gode samarbejdsevner bor i rimelig køreafstand fra Skælskør Arbejdstid: 37 timer Løn: Løn efter kvalifikationer, men forvent ikke københavnertilstande, til gengæld slipper du for kø på motorvejen eller DSB. Vi glæder os til at høre fra dig, mail til MT@mbcoffice.dk

Erfaren bogholder til spændende opgaver.

MBC Office søger en ny kollega til vores kontor i Skælskør. En kollega, som motiveres af at varetage bogføring og rapportering for vores kunder. Vores kunder er i stort set alle brancher, og de har meget forskellige behov. Du kommer i direkte berøring med alle disse kunder.

MBC Office kender vores kunders forretning rigtig godt, og du vil ofte opleve at vores kunder kommer til os – og når de gør det, så forventer de hurtig og præcis rådgivning og assistance.

I jobbet som bogholder hos os, vil du blandt andet:

  • få eget ansvar for bogføringsopgaver for vores kunder
  • lønkørsel for kunder i Bluegarden og Danløn
  • udarbejdelse af afstemninger
  • indberetning af moms og lønsumsafgift til SKAT
  • assistance med udarbejdelse af regnskaber
  • udarbejdelse af materiale til brug ved revisionen
  • være en haj til moms
  • skulle kunne løse arbejdsopgaverne selvstændigt
  • have kontakt med vores kunder

Din baggrund:

Vi forestiller os, at du har relevant erfaring med bogholderiopgaver, og du må meget gerne have stiftet bekendtskab med revisionsbranchen undervejs. På den måde vil du have fået den brede viden og erfaring med bogholderi.

Det er meget vigtigt for os, at du sætter lige så stor pris på kvalitet og service, som vi gør. Vi har god tilgang af nye kunder, og det er vigtigt for os at alle vores kunder oplever, at vi har tid til dem, når de har brug for vores hjælp.

Vi forventer at du har et godt kendskab til Excel, og at du kender regnskabsprogrammer som e-conomic, C5 og Uniconta.

Vil du være en del af vores hold?

Vi har en uformel samarbejdsform som vi værner om. Vi praktiserer i høj grad frihed under ansvar, og vi er overbeviste om, at vi skaber de bedste resultater når trivsel og sammenhold er stærkt.

Vi forventer, at du

  • minimum har 3-5 års erfaring som bogholder/revisorassistent
  • er rutineret bruger af C5, e-conomic og Excel/Office-pakken – og er åben for at lære nye IT-systemer
  • har erfaring med udarbejdelse af afstemninger
  • trives med skarpe deadlines og planlagt overarbejde i ekstra travle perioder
  • er selvstændig, struktureret og god til at planlægge dine opgaver – gerne med optimering og effektivisering af processerne for øje
  • er serviceminded, kvalitetsbevidst og sætter en ære i overholdelse af deadlines
  • er åben, imødekommende, hjælpsom og har gode samarbejdsevner
  • bor i rimelig køreafstand fra Skælskør

 

Arbejdstid: 
37 timer

Løn:

Løn efter kvalifikationer, men forvent ikke københavnertilstande, til gengæld slipper du for kø på motorvejen eller DSB.

Vi glæder os til at høre fra dig, mail til MT@mbcoffice.dk

MBC Office v/Cristina Methe Siff LarsenSkælskør2019-02-11T00:00:002019-03-01T00:00:00
329956585Vi søger en stabil og erfaren bogholder 2-3 dage pr. uge.Basic Skal du være med i syd-sjællands IT-powerhouse? Infrateam har leveret infrastruktur til virksomheder og myndigheder siden 2004. Vi står for det seriøse resultat leveret af kyndige hænder med dyb kompetence. Det betyder at flere og flere får øjnene op for de resultater vi kan lave, så kom og vær med i en spændende fremtid. Vi forventer, at du: er erfaren i E-conomic, Vi anvender projektmodul til timeregistrering og scanner alt materiale.har solid erfaring i bogholderi, bogføring, fakturering og lønhar lyst til at arbejde med håndtering af indkøb og levering af varerDa vi er en konsulentvirksomhed med mange bolde i luften, har vi bruge en rolig og erfaren hånd til vores bogholderifunktion. Vi tilbyder Vi har en flad organisation og træner via styrkebaseret ledelse i at få det bedste ud af dig. Tæring før næring, vi har en solid økonomi uden gæld så vi kan klare udsvingene på markedet uden at skulle fyre og hyre efter konjunkturer og kan satse langsigtet. Lønnen udgør kr. 22.500,- md. med en forventning om 2-3 dages arbejde om ugen på vores kontor. Så gerne nedsat tid deltid. Du kan ikke have ansættelse som bogholder andetsteds med mindre omfanget er meget lille og vi ønsker ikke tilbud fra professionelle bogholdervirksomheder. Som kollega bidrager du med positiv energi og overskud til det gode arbejdsmiljø i en travl hverdag. Du er glad og smilende, imødekommende og serviceminded. Er du interesseret? Lyder jobbet som noget for dig, så send din ansøgning og evt CV hurtigst muligt via knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at høre fra dig! Se mere på vores ansøgersite: https: infrateam.brandero.com

Skal du være med i syd-sjællands IT-powerhouse?

Infrateam har leveret infrastruktur til virksomheder og myndigheder siden 2004. Vi står for det seriøse resultat leveret af kyndige hænder med dyb kompetence. Det betyder at flere og flere får øjnene op for de resultater vi kan lave, så kom og vær med i en spændende fremtid.

Vi forventer, at du:

  • er erfaren i E-conomic, Vi anvender projektmodul til timeregistrering og scanner alt materiale.
  • har solid erfaring i bogholderi, bogføring, fakturering og løn
  • har lyst til at arbejde med håndtering af indkøb og levering af varer

Da vi er en konsulentvirksomhed med mange bolde i luften, har vi bruge en rolig og erfaren hånd til vores bogholderifunktion.

Vi tilbyder
Vi har en flad organisation og træner via styrkebaseret ledelse i at få det bedste ud af dig. Tæring før næring, vi har en solid økonomi uden gæld så vi kan klare udsvingene på markedet uden at skulle fyre og hyre efter konjunkturer og kan satse langsigtet.

Lønnen udgør kr. 22.500,- / md. med en forventning om 2-3 dages arbejde om ugen på vores kontor. Så gerne nedsat tid / deltid.

Du kan ikke have ansættelse som bogholder andetsteds med mindre omfanget er meget lille og vi ønsker ikke tilbud fra professionelle bogholdervirksomheder.

Som kollega bidrager du med positiv energi og overskud til det gode arbejdsmiljø i en travl hverdag. Du er glad og smilende, imødekommende og serviceminded.

Er du interesseret?
Lyder jobbet som noget for dig, så send din ansøgning og evt CV hurtigst muligt via knappen "Send ansøgning".

Vi glæder os til at høre fra dig!


Se mere på vores ansøgersite: https://infrateam.brandero.com

ORS/Small/eaf1ac9d_logo.jpegInfrateamFaxe2019-02-07T16:00:57.3332019-03-13T00:00:00
329964739Bogholder / kontorassistentRobot Da vores bogholder har søgt fuldtidsjob, søger vi en deltids bogholder der er selvkørende og som til tider kan have mange bolde i luften. Jobbet: Daglig bogføring med heraf afstemninger Fakturering Ind- og udbetalinger via netbank Løn til timeansatte og funktionærer Moms indberetning Indberetninger til offentlige myndigheder Diverse ad hoc opgaver Faglige Kompetencer: Superbruger i C5 Godt kendskab til Word og Excel Gode erfaringer inden for bogholderi Selvkørende og selv kan se arbejdsopgaverne Kendskab til bygge- og anlægsbranchen er en fordel. Vi tilbyder: En hverdag hvor du selv kan præge dine rutiner. Du bliver en del af et lille velfungerende team, som prioriterer samarbejde højt. Ud over den almindelig bogføring vil du også få andre alsidige opgaver. Der vil løbende blive afholdt samtaler. Jobbet er med start 1. april 2019. Send din ansøgning og dit CV så hurtigt som muligt

Da vores bogholder har søgt fuldtidsjob, søger vi en deltids bogholder der er selvkørende og som til tider kan have mange bolde i luften.

Jobbet:

  • Daglig bogføring med heraf afstemninger
  • Fakturering
  • Ind- og udbetalinger via netbank
  • Løn til timeansatte og funktionærer
  • Moms indberetning 
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Diverse ad hoc opgaver

Faglige Kompetencer:

  • Superbruger i C5
  • Godt kendskab til Word og Excel
  • Gode erfaringer inden for bogholderi
  • Selvkørende og selv kan se arbejdsopgaverne
  • Kendskab til bygge- og anlægsbranchen er en fordel.

Vi tilbyder:

En hverdag hvor du selv kan præge dine rutiner. Du bliver en del af et lille velfungerende team, som prioriterer samarbejde højt. Ud over den almindelig bogføring vil du også få andre alsidige opgaver.

Der vil løbende blive afholdt samtaler. Jobbet er med start 1. april 2019. Send din ansøgning og dit CV så hurtigt som muligt

STEEN HANSEN ASNÆS AKTIESELSKABAsnæs2019-02-22T00:00:002019-03-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kreditorbogholder til økonomiafdelingen

KOPP SORØ A/S

Sorø
Kompetent kreditorbogholder til økonomiafdelingen Har du en solid baggrund inden for regnskab kombineret med en passion for tal og et øje for detaljer og deadlines og vil være del af et dedikeret og professionelt team. Med direkte reference til regn...
Indrykket:20. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Erfaren Bogholder

MBC Office v/Cristina Methe Siff Larsen

Skælskør
Erfaren bogholder til spændende opgaver. MBC Office søger en ny kollega til vores kontor i Skælskør. En kollega, som motiveres af at varetage bogføring og rapportering for vores kunder. Vores kunder er i stort set alle brancher, og de har meget fors...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Vi søger en stabil og erfaren bogholder 2-3 dage pr. uge.

Infrateam

Faxe
Skal du være med i syd-sjællands IT-powerhouse? Infrateam har leveret infrastruktur til virksomheder og myndigheder siden 2004. Vi står for det seriøse resultat leveret af kyndige hænder med dyb kompetence. Det betyder at flere og flere får øjnene o...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019

Bogholder / kontorassistent

STEEN HANSEN ASNÆS AKTIESELSKAB

Asnæs
Da vores bogholder har søgt fuldtidsjob, søger vi en deltids bogholder der er selvkørende og som til tider kan have mange bolde i luften. Jobbet: Daglig bogføring med heraf afstemninger Fakturering Ind- og udbetalinger via netbank Løn til timeansatt...
Indrykket:22. februar 2019
Udløbsdato:20. marts 2019