Bogholder

1Shops ApS søger en dygtig, struktureret og engageret bogholder til en deltidsstilling på 20-25 timer om ugen.1Shops ApS er en ung og dynamisk virksomhed, der har en uformel og direkte tilgang til arbejdet, som gør hele atmosfæren mere afslappet.

Dine primære opgaver vil bestå af:

  • Medvirke ved udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision mv.
  • Debitor- og kreditoradministration
  • Generel bogføring, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem.
  • Afstemning af finanskonti, løbende.
  • Lønadministration
  • Medvirke til budgetopfølgning, samt udarbejdelse af denne.

Du vil få et stort ansvar for økonomien i virksomheden, hvor du i samarbejde med ledelsen skal skabe nogle sikre rammer for den fremtidige økonimstyring.Tiltrædelse snarest muligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945123Phoenix-1349252e12019-01-21T00:00:00Bogholder

1Shops ApS søger en dygtig, struktureret og engageret bogholder til en deltidsstilling på 20-25 timer om ugen.1Shops ApS er en ung og dynamisk virksomhed, der har en uformel og direkte tilgang til arbejdet, som gør hele atmosfæren mere afslappet.

Dine primære opgaver vil bestå af:

  • Medvirke ved udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision mv.
  • Debitor- og kreditoradministration
  • Generel bogføring, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem.
  • Afstemning af finanskonti, løbende.
  • Lønadministration
  • Medvirke til budgetopfølgning, samt udarbejdelse af denne.

Du vil få et stort ansvar for økonomien i virksomheden, hvor du i samarbejde med ledelsen skal skabe nogle sikre rammer for den fremtidige økonimstyring.Tiltrædelse snarest muligt.

1Shops ApS søger en dygtig, struktureret og engageret bogholder til en deltidsstilling på 20-25 timer om ugen.1Shops ApS er en ung og dynamisk virksomhed, der har en uformel og direkte tilgang til arbejdet, som gør hele atmosfæren mere afslappet. Dine primære opgaver vil bestå af: Medvirke ved udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision mv. Debitor- og kreditoradministration Generel bogføring, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem. Afstemning af finanskonti, løbende. Lønadministration Medvirke til budgetopfølgning, samt udarbejdelse af denne. Du vil få et stort ansvar for økonomien i virksomheden, hvor du i samarbejde med ledelsen skal skabe nogle sikre rammer for den fremtidige økonimstyring.Tiltrædelse snarest muligt.11Jobnet1349252e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg34395851SHOPS ApS11Gørtlervej 1A9000AalborgDKDanmark0nicolaj@1life.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent696690JobNet492915149291511000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgØnsker du et spændende job som Bogholder? Hos 1SHOPS ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360258870Nicolaj Baknicolaj@1life.dkDKDanmarkDKDanmark329945202Controller med administrativ profilRobot Jobbet Vi søger en skarp og alsidig økonomisk-administrativ profil til en stilling som controller på skolens kontor. Du kommer til at arbejde med en række forskelligartede opgaver inden for finans- og debitorstyring, fakturering, bogføring, lønbehandling og administration. Stillingen som administrativ controller er ledig pr. 1. maj 2019, fordi en af vores nuværende kolleger har valgt at gå på efterløn. Du kommer til at indgå i et mindre team af andre dygtige kolleger på skolens kontor, der i fællesskab betjener skolens brugere, herunder ledelse, ansatte, bestyrelse, forældre, elever osv. I hovedtræk vil dine arbejdsopgaver bestå af: Fakturering, bogføring og afstemninger Udarbejdelse af budgetter i samarbejde med bl.a. skolens ledelse Deltagelse i skolens bestyrelsesmøder med aktuelt statusoplæg på økonomisiden som visuel fremlæggelse af perioderegnskaber og periodiseringer. Fungere som skriftlig referent af bestyrelsesmøder. Lønbehandling herunder ferieregnskab, refusioner, tilskudssøgning Årsregnskab til revision samt indberetning af årsrapport til Undervisningsministeriet Planlægnings- og administrationsopgaver generelt Om dig Det er af stor betydning, at du ser dig selv som en del af skolens helhed og hverdag og derfor er fleksibel i din tilgang til opgaveløsning og din udfyldelse af rollen som administrativ controller. Uddannelsesmæssigt har du sikkert en baggrund inden for regnskab- og eller revision, og du har nogle års erfaring fra en lignende stilling. Du er en erfaren bruger af Excel og har generelt stærke IT-kompetencer, og har blik for at optimere vores processer via bl.a. digitalisering. Du skal have grundlæggende kendskab til lønbehandling, og har du erfaring fra en uddannelsesinstitution, vil det være et ekstra plus. Du kommer sammen med dine kolleger til at byde elever, forældre, ansatte og øvrige samarbejdspartnere velkommen på vores skole, når de træder ind på skolekontoret, og derfor er det vigtigt, at du har let til smil og er en imødekommende og udadvendt profil. Vi kan til gengæld love dig en alsidig, humoristisk og spændende arbejdsdag. Du skal derfor være en controllerprofil, der trives med mange og forskelligartede opgaver, og som ser det som naturligt, at der vil være henvendelser og afbrydelser i løbet af dagen. Du er dygtig til at bruge IT-værktøjer og er i det hele taget en lærenem profil, som gerne sætter sig ind i nye systemer, regler og arbejdsopgaver. Da vi også har internationale elever og forældre på skolen, skal du føle dig tryg ved at besvare både personlige og telefoniske henvendelser på mundtligt engelsk. Praktiske forhold Stillingen er en fuldtidsstilling, og din præcise arbejdstid planlægger vi, når du bliver ansat. Vi tilbyder ordnede ansættelsesvilkår og løn efter kvalifikationer. For den rette profil er der mulighed for at udvikle stillingen yderligere og med tiden overtage mere ansvar. Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen, og såfremt der gives tilbud om stillingen, indhentes derfor børne- og straffeattest samt evt. referencer. Kontakt Vi ser frem til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingsopslaget eller brug for at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte skoleleder Peter W rtz på tlf. 41320050. Du kan søge stillingen ved at sende din ansøgning CV til Peter W rtz på pw@skipper-clement-skolen.dk Der er ansøgningsfrist den 24. februar, og vi planlægger at afholde samtaler i uge 10 11. Om os Skipper Clement Skolen er en privatskole i centrum af Aalborg med knap 800 elever fra 0. til 10. klasse og ca. 65 lærere. Skolens danske afdeling er skolens rygrad med stolte traditioner, hvor vi vægter elevernes selvstændighed højt. Skipper Clement Skolen omfatter desuden en international afdeling, som er Nordjyllands eneste internationale grundskole. Her undervises danske såvel som udenlandske elever sammen efter internationale læreplaner udviklet af Cambridge International. Vores værdiord er: Høj faglighed Respekt Kreativitet Konsekvens Commitment Ansvarlighed Du kan læse meget mere om os på http: skipper-clement-skolen.dk

Jobbet

Vi søger en skarp og alsidig økonomisk-administrativ profil til en stilling som controller på skolens kontor. Du kommer til at arbejde med en række forskelligartede opgaver inden for finans- og debitorstyring, fakturering, bogføring, lønbehandling og administration.

Stillingen som administrativ controller er ledig pr. 1. maj 2019, fordi en af vores nuværende kolleger har valgt at gå på efterløn. Du kommer til at indgå i et mindre team af andre dygtige kolleger på skolens kontor, der i fællesskab betjener skolens brugere, herunder ledelse, ansatte, bestyrelse, forældre, elever osv.

I hovedtræk vil dine arbejdsopgaver bestå af:

  • Fakturering, bogføring og afstemninger
  • Udarbejdelse af budgetter i samarbejde med bl.a. skolens ledelse
  • Deltagelse i skolens bestyrelsesmøder med aktuelt statusoplæg på økonomisiden som visuel fremlæggelse af perioderegnskaber og periodiseringer.
  • Fungere som skriftlig referent af bestyrelsesmøder.
  • Lønbehandling; herunder ferieregnskab, refusioner, tilskudssøgning
  • Årsregnskab til revision samt indberetning af årsrapport til Undervisningsministeriet
  • Planlægnings- og administrationsopgaver generelt

 

 Om dig

Det er af stor betydning, at du ser dig selv som en del af skolens helhed og hverdag og derfor er fleksibel i din tilgang til opgaveløsning og din udfyldelse af rollen som administrativ controller.

Uddannelsesmæssigt har du sikkert en baggrund inden for regnskab- og/eller revision, og du har nogle års erfaring fra en lignende stilling. Du er en erfaren bruger af Excel og har generelt stærke IT-kompetencer, og har blik for at optimere vores processer via bl.a. digitalisering. Du skal have grundlæggende kendskab til lønbehandling, og har du erfaring fra en uddannelsesinstitution, vil det være et ekstra plus.

Du kommer sammen med dine kolleger til at byde elever, forældre, ansatte og øvrige samarbejdspartnere velkommen på vores skole, når de træder ind på skolekontoret, og derfor er det vigtigt, at du har let til smil og er en imødekommende og udadvendt profil. Vi kan til gengæld love dig en alsidig, humoristisk og spændende arbejdsdag. Du skal derfor være en controllerprofil, der trives med mange og forskelligartede opgaver, og som ser det som naturligt, at der vil være henvendelser og afbrydelser i løbet af dagen.

Du er dygtig til at bruge IT-værktøjer og er i det hele taget en lærenem profil, som gerne sætter sig ind i nye systemer, regler og arbejdsopgaver.

Da vi også har internationale elever og forældre på skolen, skal du føle dig tryg ved at besvare både personlige og telefoniske henvendelser på mundtligt engelsk.

 

Praktiske forhold

Stillingen er en fuldtidsstilling, og din præcise arbejdstid planlægger vi, når du bliver ansat. Vi tilbyder ordnede ansættelsesvilkår og løn efter kvalifikationer. For den rette profil er der mulighed for at udvikle stillingen yderligere og med tiden overtage mere ansvar.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen, og såfremt der gives tilbud om stillingen, indhentes derfor børne- og straffeattest samt evt. referencer.

 
Kontakt

Vi ser frem til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingsopslaget eller brug for at høre nærmere, er du velkommen til at kontakte skoleleder Peter Würtz på tlf. 41320050.

Du kan søge stillingen ved at sende din ansøgning/CV til Peter Würtz på pw@skipper-clement-skolen.dk

 

Der er ansøgningsfrist den 24. februar, og vi planlægger at afholde samtaler i uge 10/11.

 

Om os

Skipper Clement Skolen er en privatskole i centrum af Aalborg med knap 800 elever fra 0. til 10. klasse og ca. 65 lærere.

Skolens danske afdeling er skolens rygrad med stolte traditioner, hvor vi vægter elevernes selvstændighed højt.

Skipper Clement Skolen omfatter desuden en international afdeling, som er Nordjyllands eneste internationale grundskole. Her undervises danske såvel som udenlandske elever sammen efter internationale læreplaner udviklet af Cambridge International.

Vores værdiord er:

  • Høj faglighed
  • Respekt
  • Kreativitet
  • Konsekvens
  • Commitment
  • Ansvarlighed

Du kan læse meget mere om os på http://skipper-clement-skolen.dk/

 

SKIPPER CLEMENT SKOLENAalborg2019-01-21T00:00:002019-02-24T00:00:00
329957975Bogholder & Administrativ blæksprutte søges….Robot Vi søger i Thy Erhvervsforum en allround bogholder til alment bogholderi samt til administration og bogføring i flere foreninger og projekter Vi ønsker dig der: har erfaring som bogholder, regnskabsassistent eller lignende samt relevant uddannelse er kvalitetsbevidst og ansvarsfuld som person er serviceminded og god til at samarbejde sætter en ære i at overholde dine deadlines er struktureret og trives med at gøre dit bedste Dine opgaver: Du skal selvstændigt varetage finansbogholderi og afstemninger Registrering af indbetalinger og afstemning af bank Løn, Moms, Rejseafregninger m.m. Administration af vores mange spændende foreninger og projekter Ad hoc-opgaver Dine kvalifikationer: Du behersker Excel på et rimeligt højt niveau Du er erfaren bruger af MS Office-pakken Kendskab til regnskabsprogrammet e-conomic er en fordel, men ikke et krav Vi tilbyder: Du vil blive en del af vores team af dedikerede kollegaer Et uformelt arbejdsmiljø Et sprudlende og inspirerende kontorfællesskab i vores nye Thy Co hus En fast stilling på 25-30 timer om ugen Løn efter aftale og i forhold til kvalifikationer Vi søger med tiltrædelse snarest muligt så lyder ovenstående som noget for dig . . . Så send os snarest muligt din ansøgning og dit CV til erhvervschef, Kim Bak Kristensen på mail: kim@thyef.dk Har du spørgsmål til stillingen er du ligeledes velkommen til at kontakte Kim på tlf.: 6162 1856 vil du vide mere om os, finder du os her: https: thyerhvervsforum.dk

Vi søger i Thy Erhvervsforum en allround bogholder til alment bogholderi samt til administration og bogføring i flere foreninger og projekter 

Vi ønsker dig der:

  • har erfaring som bogholder, regnskabsassistent eller lignende samt relevant uddannelse
  • er kvalitetsbevidst og ansvarsfuld
  • som person er serviceminded og god til at samarbejde
  • sætter en ære i at overholde dine deadlines
  • er struktureret og trives med at gøre dit bedste

Dine opgaver:  

  • Du skal selvstændigt varetage finansbogholderi og afstemninger
  • Registrering af indbetalinger og afstemning af bank
  • Løn, Moms, Rejseafregninger m.m.
  • Administration af vores mange spændende foreninger og projekter
  • Ad hoc-opgaver

Dine kvalifikationer:

  • Du behersker Excel på et rimeligt højt niveau
  • Du er erfaren bruger af MS Office-pakken
  • Kendskab til regnskabsprogrammet ’e-conomic’ er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder:

  • Du vil blive en del af vores team af dedikerede kollegaer
  • Et uformelt arbejdsmiljø
  • Et sprudlende og inspirerende kontorfællesskab i vores nye Thy & Co hus
  • En fast stilling på 25-30 timer om ugen
  • Løn efter aftale og i forhold til kvalifikationer

Vi søger med tiltrædelse snarest muligt – så lyder ovenstående som noget for dig . . .

Så send os snarest muligt din ansøgning og dit CV til erhvervschef, Kim Bak Kristensen på mail: kim@thyef.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du ligeledes velkommen til at kontakte Kim på tlf.: 6162 1856

& vil du vide mere om os, finder du os her: https://thyerhvervsforum.dk/

Thy ErhvervsforumThisted2019-02-08T00:00:002019-03-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Controller med administrativ profil

SKIPPER CLEMENT SKOLEN

Aalborg
Jobbet Vi søger en skarp og alsidig økonomisk-administrativ profil til en stilling som controller på skolens kontor. Du kommer til at arbejde med en række forskelligartede opgaver inden for finans- og debitorstyring, fakturering, bogføring, lønbehan...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Bogholder & Administrativ blæksprutte søges….

Thy Erhvervsforum

Thisted
Vi søger i Thy Erhvervsforum en allround bogholder til alment bogholderi samt til administration og bogføring i flere foreninger og projekter Vi ønsker dig der: har erfaring som bogholder, regnskabsassistent eller lignende samt relevant uddannelse e...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019