Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder

1Shops ApS søger en dygtig, struktureret og engageret bogholder til en deltidsstilling på 20-25 timer om ugen.1Shops ApS er en ung og dynamisk virksomhed, der har en uformel og direkte tilgang til arbejdet, som gør hele atmosfæren mere afslappet.

Dine primære opgaver vil bestå af:

  • Medvirke ved udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision mv.
  • Debitor- og kreditoradministration
  • Generel bogføring, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem.
  • Afstemning af finanskonti, løbende.
  • Lønadministration
  • Medvirke til budgetopfølgning, samt udarbejdelse af denne.

Du vil få et stort ansvar for økonomien i virksomheden, hvor du i samarbejde med ledelsen skal skabe nogle sikre rammer for den fremtidige økonimstyring.Tiltrædelse snarest muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945123Phoenix-1349252e12019-01-21T00:00:00Bogholder

1Shops ApS søger en dygtig, struktureret og engageret bogholder til en deltidsstilling på 20-25 timer om ugen.1Shops ApS er en ung og dynamisk virksomhed, der har en uformel og direkte tilgang til arbejdet, som gør hele atmosfæren mere afslappet.

Dine primære opgaver vil bestå af:

  • Medvirke ved udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision mv.
  • Debitor- og kreditoradministration
  • Generel bogføring, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem.
  • Afstemning af finanskonti, løbende.
  • Lønadministration
  • Medvirke til budgetopfølgning, samt udarbejdelse af denne.

Du vil få et stort ansvar for økonomien i virksomheden, hvor du i samarbejde med ledelsen skal skabe nogle sikre rammer for den fremtidige økonimstyring.Tiltrædelse snarest muligt.

2019-03-11T01:50:12.937 1Shops ApS søger en dygtig, struktureret og engageret bogholder til en deltidsstilling på 20-25 timer om ugen.1Shops ApS er en ung og dynamisk virksomhed, der har en uformel og direkte tilgang til arbejdet, som gør hele atmosfæren mere afslappet. Dine primære opgaver vil bestå af: Medvirke ved udarbejdelse af årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision mv. Debitor- og kreditoradministration Generel bogføring, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem. Afstemning af finanskonti, løbende. Lønadministration Medvirke til budgetopfølgning, samt udarbejdelse af denne. Du vil få et stort ansvar for økonomien i virksomheden, hvor du i samarbejde med ledelsen skal skabe nogle sikre rammer for den fremtidige økonimstyring.Tiltrædelse snarest muligt.11Jobnet1349252e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg34395851SHOPS ApS11Gørtlervej 1A9000AalborgDKDanmark0nicolaj@1life.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent696690JobNet492915149291511000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1349252e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgØnsker du et spændende job som Bogholder? Hos 1SHOPS ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi360258870Nicolaj Baknicolaj@1life.dkDKDanmarkDKDanmark330000214Erfaren kreditorbogholderRobot Epoka A S er en velkonsolideret international virksomhed, der er markedsledende inden for køb og salg af brugt high-performance IT-udstyr på B2B-markedet. Vi søger snarest en kompetent og ansvarsbevidst kreditorbogholder på fuldtid til vores bogholderi med reference til økonomichefen. Da vi er en handelsvirksomhed med høj aktivitet og eget lager er en effektiv varemodtagelse og korrekt kontering på lager og finans af højeste prioritet og vores kreditorbogholder spiller en afgørende rolle i denne proces. Opgaverne i denne stilling er primært rettet mod vore kreditorer, og omfatter blandt andet: Daglig håndtering af kreditorfakturaerHåndtering af workflow ifm. fakturabehandlingDialog med indkøber, lager og teknikere i forbindelse med lukning af indkøb, så de konteres hurtig og korrektDialog med leverandører og afstemning af kreditorerHåndtering af momsKreditorafstemningBankbetalingerBackup for de to øvrige kollegaer i debitor- og finansbogholderi For os er det altafgørende, at du er struktureret og god til at få ting afsluttet, samt at du agerer selvstændigt og proaktivt især i forbindelse med den interne dialog omkring fakturagodkendelser. En service-minded indstilling er også vigtig for os, da bogholderiet er en servicefunktion for resten af huset, og varetager som sådan receptionsopgaver, telefonomstilling og den daglige drift af kontorerne. Vi er en international handelsvirksomhed, der handler med hele verden og det er derfor et krav, at du, udover dansk, kan begå dig på engelsk, mundtligt og skriftligt, på et godt niveau. Har du erfaring med brug af Axapta vil dette desuden være en fordel, men er ikke et krav. Vi forventer derudover, at du har følgende kvalifikationer og kompetencer: Nogle års erfaring med bogholderiopgaver, gerne fra en international virksomhedFaglig stolthed og professionalismeDu er samarbejdsvillig og trives med at arbejde i et teamEngageret og ansvarsbevidstGod til at bevare roen og overblikket i en travl og uforudsigelig hverdagFleksibel og villig til at hjælpe til, hvor der er behov for det Vi tilbyder: Konkurrencedygtig løn ift. kvalifikationerKantineordning og en velfungerende og aktiv personaleforeningAnsættelse i en international virksomhed med kollegaer fra hele verdenEn dynamisk arbejdsplads med vækst og fart over feltetEn arbejdskultur, hvor udfordringer håndteres på en åben og ærlig mådeArbejdstiden er fra 8:30-16:30 (dog 16:00 om fredagen)Vi arbejder effektivt, men har også plads til at have det sjovtFor den rette person vil der på sigt også være mulighed for yderligere bogholderiopgaver Ansøgning: Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning snarest via linket her på siden. Samtaler gennemføres løbende og stillingen lukkes når vi har den rigtige person. Tiltrædelse snarest muligt.Epoka A/S er en velkonsolideret international virksomhed, der er markedsledende inden for køb og salg af brugt high-performance IT-udstyr på B2B-markedet.

Vi søger snarest en kompetent og ansvarsbevidst kreditorbogholder på fuldtid til vores bogholderi med reference til økonomichefen.

Da vi er en handelsvirksomhed med høj aktivitet og eget lager er en effektiv varemodtagelse og korrekt kontering på lager og finans af højeste prioritet og vores kreditorbogholder spiller en afgørende rolle i denne proces.

Opgaverne i denne stilling er primært rettet mod vore kreditorer, og omfatter blandt andet:
 
  • Daglig håndtering af kreditorfakturaer
  • Håndtering af workflow ifm. fakturabehandling
  • Dialog med indkøber, lager og teknikere i forbindelse med lukning af indkøb, så de konteres hurtig og korrekt
  • Dialog med leverandører og afstemning af kreditorer
  • Håndtering af moms
  • Kreditorafstemning
  • Bankbetalinger
  • Backup for de to øvrige kollegaer i debitor- og finansbogholderi

For os er det altafgørende, at du er struktureret og god til at få ting afsluttet, samt at du agerer selvstændigt og proaktivt især i forbindelse med den interne dialog omkring fakturagodkendelser. En service-minded indstilling er også vigtig for os, da bogholderiet er en servicefunktion for resten af huset, og varetager som sådan receptionsopgaver, telefonomstilling og den daglige ”drift” af kontorerne.

Vi er en international handelsvirksomhed, der handler med hele verden og det er derfor et krav, at du, udover dansk, kan begå dig på engelsk, mundtligt og skriftligt, på et godt niveau. Har du erfaring med brug af Axapta vil dette desuden være en fordel, men er ikke et krav.

Vi forventer derudover, at du har følgende kvalifikationer og kompetencer: 
  • Nogle års erfaring med bogholderiopgaver, gerne fra en international virksomhed
  • Faglig stolthed og professionalisme
  • Du er samarbejdsvillig og trives med at arbejde i et team
  • Engageret og ansvarsbevidst
  • God til at bevare roen og overblikket i en travl og uforudsigelig hverdag
  • Fleksibel og villig til at hjælpe til, hvor der er behov for det

Vi tilbyder: 
  • Konkurrencedygtig løn ift. kvalifikationer
  • Kantineordning og en velfungerende og aktiv personaleforening
  • Ansættelse i en international virksomhed med kollegaer fra hele verden
  • En dynamisk arbejdsplads med vækst og fart over feltet
  • En arbejdskultur, hvor udfordringer håndteres på en åben og ærlig måde
  • Arbejdstiden er fra 8:30-16:30 (dog 16:00 om fredagen)
  • Vi arbejder effektivt, men har også plads til at have det sjovt
  • For den rette person vil der på sigt også være mulighed for yderligere bogholderiopgaver

Ansøgning: 
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning snarest via linket her på siden. Samtaler gennemføres løbende og stillingen lukkes når vi har den rigtige person. Tiltrædelse snarest muligt.

Epoka A/SSvenstrup J2019-04-03T00:00:002019-04-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren kreditorbogholder

Epoka A/S

Svenstrup J
Epoka A S er en velkonsolideret international virksomhed, der er markedsledende inden for køb og salg af brugt high-performance IT-udstyr på B2B-markedet. Vi søger snarest en kompetent og ansvarsbevidst kreditorbogholder på fuldtid til vores boghold...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:29. april 2019