Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder

Kunne du tænke dig at arbejde for Aalborgs hyggeligste virksomhed?

Plusservice ApS (en del af Internet Zoo Group) er en gruppe af online virksomheder, med speciale indenfor Dating, Gambling, Gaming og E-commerce, som har eksisteret i over 18 år.

Vi leder efter en profil, som:

  • eventuelt er i gang med en uddannelse inden for Finansøkonom eller allerede uddannet inden for lignende fagområde
  • er lærenem og effektiv på ethvert område indenfor IT
  • kan arbejde med mange forskellige type opgaver, selv uden for normale arbejdsområder

Det vil være en fordel hvis du:

  • har god erfaring med bogføring
  • har stor kendskab til e-conomics

Du skal minimum:

  • kunne tale, skrive og forstå Engelsk på højt niveau
  • kunne håndtere Microsoft Excel (eller Google Sheets) på højt niveau

Dine opgaver bliver:

  • at opdatere og vedligeholde ‘sheets’ hos Økonomi
  • at gennemgå løbende afregninger fra bank
  • at bogføre til e-conomics
  • at download afregninger og eventuelt hjælpe til med betaling af partnere

Du får:

  • indsigt i en innovativ virksomhed, som drives af passion til mange forskellige online brancher
  • en masse “unge” og sociale kollegaer, i et yderst laissez faire -arbejdsmiljø

Kan du genkende dig selv i ovenstående, så send os en ansøgning senest den 1. November. 2019. Ansøgninger bliver behandlet løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330088710Phoenix-99575f5612019-09-12T00:00:00Bogholder

Kunne du tænke dig at arbejde for Aalborgs hyggeligste virksomhed?

Plusservice ApS (en del af Internet Zoo Group) er en gruppe af online virksomheder, med speciale indenfor Dating, Gambling, Gaming og E-commerce, som har eksisteret i over 18 år.

Vi leder efter en profil, som:

  • eventuelt er i gang med en uddannelse inden for Finansøkonom eller allerede uddannet inden for lignende fagområde
  • er lærenem og effektiv på ethvert område indenfor IT
  • kan arbejde med mange forskellige type opgaver, selv uden for normale arbejdsområder

Det vil være en fordel hvis du:

  • har god erfaring med bogføring
  • har stor kendskab til e-conomics

Du skal minimum:

  • kunne tale, skrive og forstå Engelsk på højt niveau
  • kunne håndtere Microsoft Excel (eller Google Sheets) på højt niveau

Dine opgaver bliver:

  • at opdatere og vedligeholde ‘sheets’ hos Økonomi
  • at gennemgå løbende afregninger fra bank
  • at bogføre til e-conomics
  • at download afregninger og eventuelt hjælpe til med betaling af partnere

Du får:

  • indsigt i en innovativ virksomhed, som drives af passion til mange forskellige online brancher
  • en masse “unge” og sociale kollegaer, i et yderst laissez faire -arbejdsmiljø

Kan du genkende dig selv i ovenstående, så send os en ansøgning senest den 1. November. 2019. Ansøgninger bliver behandlet løbende.

2019-11-02T00:51:14.827 Kunne du tænke dig at arbejde for Aalborgs hyggeligste virksomhed? Plusservice ApS (en del af Internet Zoo Group) er en gruppe af online virksomheder, med speciale indenfor Dating, Gambling, Gaming og E-commerce, som har eksisteret i over 18 år. Vi leder efter en profil, som: eventuelt er i gang med en uddannelse inden for Finansøkonom eller allerede uddannet inden for lignende fagområde er lærenem og effektiv på ethvert område indenfor IT kan arbejde med mange forskellige type opgaver, selv uden for normale arbejdsområder Det vil være en fordel hvis du: har god erfaring med bogføring har stor kendskab til e-conomics Du skal minimum: kunne tale, skrive og forstå Engelsk på højt niveau kunne håndtere Microsoft Excel (eller Google Sheets) på højt niveau Dine opgaver bliver: at opdatere og vedligeholde sheets hos Økonomi at gennemgå løbende afregninger fra bank at bogføre til e-conomics at download afregninger og eventuelt hjælpe til med betaling af partnere Du får: indsigt i en innovativ virksomhed, som drives af passion til mange forskellige online brancher en masse unge og sociale kollegaer, i et yderst laissez faire -arbejdsmiljø Kan du genkende dig selv i ovenstående, så send os en ansøgning senest den 1. November. 2019. Ansøgninger bliver behandlet løbende.11jobnet99575f56100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-01T00:00:000000http://www.internetzoo.dk/0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3606584Plusservice ApS11Adelgade 129000AalborgDKDanmark0
alr@plusservice.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent822078JobNet5043091504309110011-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99575f56https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=99575f56https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99575f56&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=99575f56&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgBogholder12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362682571alr@plusservice.dkalr@plusservice.dkDKDanmarkDKDanmark330131263Bogholder og administrativ assistance med god energi (deltid)Robot Vi søger en deltid administrativ medarbejder ca. mellem 15-20 timer ugentligt. Er du vores nye kollega eller freelancer, som søger en deltid stilling. Du er skarp til økonomi, og du er en god administrativ blæksprutte. Du kan tage telefonen, skrive e-mails og hjælpe med andre administrative opgaver. Jobbets indhold: I jobbet som bogholder og administrativ medarbejder hos Conscius vil du få kontakt med både kunder, leverandører og søde kollegaer. Som ansvarlig for bogholderi kan du varetage de daglige bogførings- og regnskabsopgaver samt hjælpe med relevant kommunikation til bestyrelsesmøder og revisor. Derudover bliver du også involveret i diverse andre opgaver i forbindelse med månedsrapportering og regnskabsaflæggelse. Opgaverne som du vil være en del af: Finans-, debitor- og kreditorbogholderi i flere selskaber Fakturering Lønadministration Momsafregning Udarbejdelse af månedsopgørelse og behjælpelig med årsregnskab Klargøring af materiale til revision Præsentationsmateriale til brug for bestyrelsesmøder Hjælpe med rejseplanlægning Ad hoc opgaver Holde øje med at huset fremstår pænt Assistere direktøren med diverse opgaver Dig som person: Du er en positiv og en samarbejdsorienteret kollega. Du har god erfaring med bogholderi. Du er vant til at arbejde proaktivt og selvstændigt med regnskabsopgaver og andre ad hoc opgaver i en organisation. Du er rutineret bruger af IT og Office-pakken, herunder Excel. Du er flydende i dansk. Din positive energi vil bidrage til vores fælles trivsel i et miljø med fart, forventninger, ambitioner, drømme og højt til loftet. Send din ansøgning snarest muligt. Stillingen er åben indtil vi har fundet den rigtige kandidat.

Vi søger en deltid administrativ medarbejder ca. mellem 15-20 timer ugentligt.

Er du vores nye kollega eller freelancer, som søger en deltid stilling. Du er skarp til økonomi, og du er en god administrativ blæksprutte. Du kan tage telefonen, skrive e-mails og hjælpe med andre administrative opgaver.

Jobbets indhold:

I jobbet som bogholder og administrativ medarbejder hos Conscius vil du få kontakt med både kunder, leverandører og søde kollegaer.

Som ansvarlig for bogholderi kan du varetage de daglige bogførings- og regnskabsopgaver samt hjælpe med relevant kommunikation til bestyrelsesmøder og revisor. Derudover bliver du også involveret i diverse andre opgaver i forbindelse med månedsrapportering og regnskabsaflæggelse.

Opgaverne som du vil være en del af:

  • Finans-, debitor- og kreditorbogholderi i flere selskaber
  • Fakturering
  • Lønadministration
  • Momsafregning
  • Udarbejdelse af månedsopgørelse og behjælpelig med årsregnskab
  • Klargøring af materiale til revision
  • Præsentationsmateriale til brug for bestyrelsesmøder
  • Hjælpe med rejseplanlægning 
  • Ad hoc opgaver
  • Holde øje med at huset fremstår pænt
  • Assistere direktøren med diverse opgaver

Dig som person:

  • Du er en positiv og en samarbejdsorienteret kollega. Du har god erfaring med bogholderi.
  • Du er vant til at arbejde proaktivt og selvstændigt med regnskabsopgaver og andre ad hoc opgaver i en organisation.
  • Du er rutineret bruger af IT og Office-pakken, herunder Excel. Du er flydende i dansk. Din positive energi vil bidrage til vores fælles trivsel i et miljø med fart, forventninger, ambitioner, drømme og højt til loftet.
  • Send din ansøgning snarest muligt. Stillingen er åben indtil vi har fundet den rigtige kandidat.
CONSCIUS A/SNørresundby2019-11-27T00:00:002020-01-05T00:00:00
330134184Selvstændig bogholder med interesse for regnskabRobot Er du selvkørende og lærenem, og brænder du for at udvikle dine kompetencer indenfor regnskab og kundekontakt? Så er du den bogholder, vi søger! Jobbeskrivelse For BMA Regnskab i Thisted søger vi en selvstændig og struktureret bogholder, der med sine faglige kompetencer og sit gå-på-mod kan bidrage til den fortsatte udvikling af virksomheden og dens kundeportefølje. Som bogholder hos BMA Regnskab vil du hovedsageligt komme til at beskæftige dig med alle de traditionelle bogholderiopgaver. Har du interesse eller måske flair for regnskab, vil du også, på sigt, komme til at beskæftige dig med bogførings- såvel som regnskabsopgaver for din egen kundeportefølje. Hvem er du? Vi forestiller os, at du er en erfaren bogholder, hvilket i praksis vil sige, at du har minimum 3 års erfaring med bogholderi. Du har gerne erfaring med E-Conomic og avanceret arbejde i Excel, og et generelt stærkt kendskab til IT der gør, at du ikke er bange for nye, smarte og elektroniske løsninger. Måske kender du også til andre økonomisystemer end E-conomic, herunder Dinero, Billy eller C5. Har du snuset lidt til regnskab tidligere, eksempelvis klargjort materiale til revisor, er det bestemt også en fordel. Det er helt essentielt, at du som person er selvstændig og selvkørende, da du hurtigt vil få ansvar for dine egne opgaver, ligesom du vil opleve at sidde alene på kontoret, når virksomhedens ejer er ude på kundemøder. For at få succes i stillingen, er det desuden vigtigt, at du er lærenem, og at du har mod på og lyst til at give dig i kast med nye udfordringer, herunder eksempelvis de mere regnskabsmæssige opgaver, samt det at overtage eller opbygge din egen kundeportefølje. BMA Regnskab tilbyder Mulighed for faglig udvikling i et uformelt miljø, hvor du er tæt på virksomhedens ejer. Løn efter kvalifikationer. Der er derudover mulighed for en attraktiv afregning baseret på fakturerbare timer, og dermed også mulighed for at forøge lønnen væsentligt, når der ydes en ekstra indsats i travle perioder. Gode rammer i form af et nyindrettet kontorfællesskab med fokus på fordybelse, fællesskab og netværk. Du kommer til at sidde i Thy Co-huset, som er et samlingspunkt for mange spændende lokale virksomheder. I huset er der endvidere fælles kantineordning, ligesom der jævnligt holdes sociale arrangementer, med det formål at styrke fællesskabet på tværs af virksomhederne i huset. Hvem er BMA Regnskab? BMA Regnskab består i dag af stifter og ejer Morten Andersen, der er erfaren og kompetent indenfor alle aspekter af en virksomheds økonomi. BMA Regnskab er kendetegnet af en uformel omgangstone og en rådgivning, som er nede på jorden og tager udgangspunkt i kunden og dennes individuelle behov. Den uformelle omgangstone gælder også på kontoret, hvor der er plads til humor, og hvor den løbende sparring og vidensdeling i dagligdagen vægtes højt.

Er du selvkørende og lærenem, og brænder du for at udvikle dine kompetencer indenfor regnskab og kundekontakt? Så er du den bogholder, vi søger!

Jobbeskrivelse

For BMA Regnskab i Thisted søger vi en selvstændig og struktureret bogholder, der med sine faglige kompetencer og sit gå-på-mod kan bidrage til den fortsatte udvikling af virksomheden og dens kundeportefølje.

Som bogholder hos BMA Regnskab vil du hovedsageligt komme til at beskæftige dig med alle de traditionelle bogholderiopgaver. Har du interesse eller måske flair for regnskab, vil du også, på sigt, komme til at beskæftige dig med bogførings- såvel som regnskabsopgaver for din egen kundeportefølje.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du er en erfaren bogholder, hvilket i praksis vil sige, at du har minimum 3 års erfaring med bogholderi. Du har gerne erfaring med E-Conomic og avanceret arbejde i Excel, og et generelt stærkt kendskab til IT der gør, at du ikke er bange for nye, smarte og elektroniske løsninger.

Måske kender du også til andre økonomisystemer end E-conomic, herunder Dinero, Billy eller C5. Har du snuset lidt til regnskab tidligere, eksempelvis klargjort materiale til revisor, er det bestemt også en fordel.

Det er helt essentielt, at du som person er selvstændig og selvkørende, da du hurtigt vil få ansvar for dine egne opgaver, ligesom du vil opleve at sidde alene på kontoret, når virksomhedens ejer er ude på kundemøder. For at få succes i stillingen, er det desuden vigtigt, at du er lærenem, og at du har mod på og lyst til at give dig i kast med nye udfordringer, herunder eksempelvis de mere regnskabsmæssige opgaver, samt det at overtage eller opbygge din egen kundeportefølje.

BMA Regnskab tilbyder

  • Mulighed for faglig udvikling i et uformelt miljø, hvor du er tæt på virksomhedens ejer.
  • Løn efter kvalifikationer. Der er derudover mulighed for en attraktiv afregning baseret på fakturerbare timer, og dermed også mulighed for at forøge lønnen væsentligt, når der ydes en ekstra indsats i travle perioder.
  • Gode rammer i form af et nyindrettet kontorfællesskab med fokus på fordybelse, fællesskab og netværk. Du kommer til at sidde i Thy&Co-huset, som er et samlingspunkt for mange spændende lokale virksomheder. I huset er der endvidere fælles kantineordning, ligesom der jævnligt holdes sociale arrangementer, med det formål at styrke fællesskabet på tværs af virksomhederne i huset.

Hvem er BMA Regnskab?

BMA Regnskab består i dag af stifter og ejer Morten Andersen, der er erfaren og kompetent indenfor alle aspekter af en virksomheds økonomi. BMA Regnskab er kendetegnet af en uformel omgangstone og en rådgivning, som er nede på jorden og tager udgangspunkt i kunden og dennes individuelle behov. Den uformelle omgangstone gælder også på kontoret, hvor der er plads til humor, og hvor den løbende sparring og vidensdeling i dagligdagen vægtes højt.

Asgaard RecruitmentThisted2019-12-03T00:00:002020-01-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder og administrativ assistance med god energi (deltid)

CONSCIUS A/S

Nørresundby
Vi søger en deltid administrativ medarbejder ca. mellem 15-20 timer ugentligt. Er du vores nye kollega eller freelancer, som søger en deltid stilling. Du er skarp til økonomi, og du er en god administrativ blæksprutte. Du kan tage telefonen, skrive ...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:5. januar 2020

Selvstændig bogholder med interesse for regnskab

Asgaard Recruitment

Thisted
Er du selvkørende og lærenem, og brænder du for at udvikle dine kompetencer indenfor regnskab og kundekontakt? Så er du den bogholder, vi søger! Jobbeskrivelse For BMA Regnskab i Thisted søger vi en selvstændig og struktureret bogholder, der med sin...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:24. januar 2020