Bogholder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder

 

 

Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende Event univers hvor kunder og kollegaer gør, at 2 dage aldrig er ens?  

Du vil indgå som del af et team på kontoret med 10 kollegaer og over 35 i hele virksomheden, som alle er dynamiske og engageret.

Nye kunder og opgaver gør vi alle skal være klar på ændringer, der kan komme med kort varsel.  Vi arbejder alle i et levende univers, hvor det vigtigt at være omstillings parat, så man skal nyde at 2 dage aldrig behøver være ensformige.

Vi lægger vægt på ESG i vores virksomheds drift, og er derfor sammensat af flere nationaliteter og mange forskellige personligheder. Vi lægger vægt på der plads til alle, og ønsker en bogholder med den rummelighed det kræves.

Kan du sige ja til ovenstående, så det lige dig vi søger.

Her kan du udfolde dine kompetencer, og selv være med til at forme opgaverne omkring dig. Du vil arbejder direkte under virksomhedens ledelse. Sammen laves årshjul og planlægning af hvordan din hverdag skal sammensættes. Ligesom der vil være fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde ved behov, så vil der også være behov for du parat til at følge mængden af opgaver, som kan variere fra mdr. til mdr.  Hvorfor du også har mulighed for selv at påvirke din time norm, som vi ser ligge mellem 32-37 efter dine ønsker.  

 

Opgaverne i afdelingen er mangeartede og dine primære arbejdsopgaver vil f.eks. være:

  • Finansbogføring
  • Debitor / Kreditorbogholder
  • Månedsafslutning og klargøring af revisormappen
  • Lønregnskab
  • Ad-hoc opgaver
  •  

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet indenfor regnskab.
  • Har kendskab til E-conomic & Batch flow – er en fordel, ikke et krav.
  • Har flair for IT og er rutineret bruger af Office-pakken (Word, Excel og Outlook).
  • Er effektiv, selvstændig og struktureret.
  • Er omhyggelig og har god ordenssans.
  • God til at holde overblikket og prioriterer når der til tider kan være behov for at have mange bolde i luften på én gang.
  • Er en god kollega med humoristisk sans.
  • Ikke er bange for at påtage dig andre opgaver udenfor økonomispektret, når dette er nødvendigt.

 

Vi tilbyder:

En stilling på 32 -37 timer efter ønske. Mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver. Vi er en moderne arbejdsplads, hvor kollegial opbakning, sparring, åbenhed og humor er en del af hverdagen.

 

God Løn efter kvalifikationer samt pensionspakke med sundhedsordning. Tiltrædelse snarest.

 

Vil du vide mere?

Du kan læse mere om Showtech ApS på showtech.dk

Ønsker du at høre mere om jobbet, kan du kontakte PA Kristina Bang på telefon 2240 2000 alle hverdage mellem 9 & 12 eller på e-mail: kristina@showtech.dk

 

Ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send en kort ansøgning samt dit CV til job@showtech.dk mrk. ”Ansøgning”.

 

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, og opfordrer dig derfor til at sende din ansøgning samt CV til os snarest. Annoncen er opslået indtil den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Bogholder

Bogholder

 

 

Kunne du tænke dig at arbejde i et spændende Event univers hvor kunder og kollegaer gør, at 2 dage aldrig er ens?  

Du vil indgå som del af et team på kontoret med 10 kollegaer og over 35 i hele virksomheden, som alle er dynamiske og engageret.

Nye kunder og opgaver gør vi alle skal være klar på ændringer, der kan komme med kort varsel.  Vi arbejder alle i et levende univers, hvor det vigtigt at være omstillings parat, så man skal nyde at 2 dage aldrig behøver være ensformige.

Vi lægger vægt på ESG i vores virksomheds drift, og er derfor sammensat af flere nationaliteter og mange forskellige personligheder. Vi lægger vægt på der plads til alle, og ønsker en bogholder med den rummelighed det kræves.

Kan du sige ja til ovenstående, så det lige dig vi søger.

Her kan du udfolde dine kompetencer, og selv være med til at forme opgaverne omkring dig. Du vil arbejder direkte under virksomhedens ledelse. Sammen laves årshjul og planlægning af hvordan din hverdag skal sammensættes. Ligesom der vil være fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde ved behov, så vil der også være behov for du parat til at følge mængden af opgaver, som kan variere fra mdr. til mdr.  Hvorfor du også har mulighed for selv at påvirke din time norm, som vi ser ligge mellem 32-37 efter dine ønsker.  

 

Opgaverne i afdelingen er mangeartede og dine primære arbejdsopgaver vil f.eks. være:

  • Finansbogføring
  • Debitor / Kreditorbogholder
  • Månedsafslutning og klargøring af revisormappen
  • Lønregnskab
  • Ad-hoc opgaver
  •  

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet indenfor regnskab.
  • Har kendskab til E-conomic & Batch flow – er en fordel, ikke et krav.
  • Har flair for IT og er rutineret bruger af Office-pakken (Word, Excel og Outlook).
  • Er effektiv, selvstændig og struktureret.
  • Er omhyggelig og har god ordenssans.
  • God til at holde overblikket og prioriterer når der til tider kan være behov for at have mange bolde i luften på én gang.
  • Er en god kollega med humoristisk sans.
  • Ikke er bange for at påtage dig andre opgaver udenfor økonomispektret, når dette er nødvendigt.

 

Vi tilbyder:

En stilling på 32 -37 timer efter ønske. Mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver. Vi er en moderne arbejdsplads, hvor kollegial opbakning, sparring, åbenhed og humor er en del af hverdagen.

 

God Løn efter kvalifikationer samt pensionspakke med sundhedsordning. Tiltrædelse snarest.

 

Vil du vide mere?

Du kan læse mere om Showtech ApS på showtech.dk

Ønsker du at høre mere om jobbet, kan du kontakte PA Kristina Bang på telefon 2240 2000 alle hverdage mellem 9 & 12 eller på e-mail: kristina@showtech.dk

 

Ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send en kort ansøgning samt dit CV til job@showtech.dk mrk. ”Ansøgning”.

 

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, og opfordrer dig derfor til at sende din ansøgning samt CV til os snarest. Annoncen er opslået indtil den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.