Bogholder-administrativ medarbejder, Køge Caravan Center A/S | Ofir.dk
header background shadow

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!

Stillingen kan ikke længere søges via Ofir.
Køge Caravan Center A/S

Bogholder-administrativ medarbejder

Køge Caravan Center A/S

Til Køge Caravan Center´s administration søger vi

Bogholder/administrativ medarbejder.

Jobbet består af bl.a.:

*Daglig bogføring af finansbilag. *Afstemninger af – Bank – Finanskonti – Kreditorer – Rejse og valutaafstemninger. *Lønafregning i Dataløn og afstemning / dagpengerefusion. * Afregning af moms og differencemoms. *Afstemme kasse til butik og hovedkassen. *Oprette kunder og oprettelse af brugte/bytte-vogne. * Oprette ordre samt fakturering – af solgte campingvogne – telte og udstyr mm. *Kontrol af lånedokumenter i forbindelse med oprettelse af ordre. * Indregistrering (Nr. Plader) af campingvogne hos skat. *Lageropgørelse til revisor. * Diverse administrative opgaver – bla. hjælp i butikken ved travlhed – telefonpasning – arkivering – kørselsafregning mm.

*Arbejdstid.: Min. 17 timer til Max. 21 timer pr. uge.  Dog hver fredag fast fra kl.9.30 til 17.00. - de resterende timer kan fordeles over ugen efter nærmere aftale.

*Vi forventer at du kan starte den 1-3-2017 - gerne før – dog har vi tid til at vente på den rette ansøger til jobbet.

*At ansøger har et grundlæggende kendskab til edb, gerne Windkompas. Men ikke en betingelse.
*Løn efter kvalifikationer.

*Har ovenstående vakt din interesse modtager vi gerne din ansøgning.

*Ansøgninger bedes sendt til Steen Hansen steen@kocc.dk
 Se firma på www.kocc.dk
 
 
 

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos ofir.dk
 
Praktisk information
Indrykningsdato
06-01-2017
Udløbsdato
06-03-2017
Job-ID
329684239
Jobbets adresse

Køge Caravan Center A/S

Tangmosevej 99

4600Køge

Danmark

Virksomhedens beliggenhed

Beregn rute-/rejseplan

Fra:
Til:
Om virksomheden