Bogholder / All-round-havneassistent

Administrativ medarbejder søges til 1. september 2019 til Aabenraa Sejl Club

Vi søger en konstruktiv og selvstændig person med et godt overblik for den daglige drift til at varetage vores administrative opgaver.

Jobbet:
 - Jobbet anslås til 25 timer pr. uge i gennemsnit – evt. mere efter aftale
 - Bogholderi, herunder diverse opgørelse over indtægter, forbrug og kassebeholdning
 - Betjening og vejledning af kunder, gæster og medlemmer
 - Vedligehold af medlemskartotek
 - Kontrol og vejledning af overnattende gæster i havn og på autocamperplads
 - Kontorvagt på skift sammen med vores Havnemester hele året

Du vil skulle indgå i et team med havnemesteren omkring den daglige drift af havnen og klubben, og vi forudsætter, at du er serviceorienteret og kan have mange bolde i luften. Vi forventer et godt samarbejde med vores gæster, medlemmer og klubbens forskellige udvalg.

 

Arbejdstider:
Opgaver løses næsten over hele året, men specielt meget i sommerperioden, hvor der må påregnes mange timer, som afspadseres hen over vinteren efter aftale.

Tiltrædelse efter aftale, løn efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Carsten Schmidt, Mobil 40424904

Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019:
ASC, Kystvej 55, 6200 Aabenraa. Mærket ”Ansøgning” eller på mail til kasserer@aabenraa-sejlclub.dk

 

Aabenraa Sejl Club består af ca. 400 medlemmer. Vi har en meget velfungerende havn med bådebroer, klubhus og autocamperplads med tilhørende faciliteter.
Klubben er økonomisk velkonsolideret og har 100 års jubilæum i 2022.
Se mere på www.aabenraa-sejlclub.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015820Phoenix-5c3c9e2312019-05-02T00:00:00Bogholder / All-round-havneassistent

Administrativ medarbejder søges til 1. september 2019 til Aabenraa Sejl Club

Vi søger en konstruktiv og selvstændig person med et godt overblik for den daglige drift til at varetage vores administrative opgaver.

Jobbet:
 - Jobbet anslås til 25 timer pr. uge i gennemsnit – evt. mere efter aftale
 - Bogholderi, herunder diverse opgørelse over indtægter, forbrug og kassebeholdning
 - Betjening og vejledning af kunder, gæster og medlemmer
 - Vedligehold af medlemskartotek
 - Kontrol og vejledning af overnattende gæster i havn og på autocamperplads
 - Kontorvagt på skift sammen med vores Havnemester hele året

Du vil skulle indgå i et team med havnemesteren omkring den daglige drift af havnen og klubben, og vi forudsætter, at du er serviceorienteret og kan have mange bolde i luften. Vi forventer et godt samarbejde med vores gæster, medlemmer og klubbens forskellige udvalg.

 

Arbejdstider:
Opgaver løses næsten over hele året, men specielt meget i sommerperioden, hvor der må påregnes mange timer, som afspadseres hen over vinteren efter aftale.

Tiltrædelse efter aftale, løn efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Carsten Schmidt, Mobil 40424904

Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019:
ASC, Kystvej 55, 6200 Aabenraa. Mærket ”Ansøgning” eller på mail til kasserer@aabenraa-sejlclub.dk

 

Aabenraa Sejl Club består af ca. 400 medlemmer. Vi har en meget velfungerende havn med bådebroer, klubhus og autocamperplads med tilhørende faciliteter.
Klubben er økonomisk velkonsolideret og har 100 års jubilæum i 2022.
Se mere på www.aabenraa-sejlclub.dk

Administrativ medarbejder søges til 1. september 2019 til Aabenraa Sejl Club Vi søger en konstruktiv og selvstændig person med et godt overblik for den daglige drift til at varetage vores administrative opgaver. Jobbet: - Jobbet anslås til 25 timer pr. uge i gennemsnit evt. mere efter aftale - Bogholderi, herunder diverse opgørelse over indtægter, forbrug og kassebeholdning - Betjening og vejledning af kunder, gæster og medlemmer - Vedligehold af medlemskartotek - Kontrol og vejledning af overnattende gæster i havn og på autocamperplads - Kontorvagt på skift sammen med vores Havnemester hele året Du vil skulle indgå i et team med havnemesteren omkring den daglige drift af havnen og klubben, og vi forudsætter, at du er serviceorienteret og kan have mange bolde i luften. Vi forventer et godt samarbejde med vores gæster, medlemmer og klubbens forskellige udvalg. Arbejdstider:Opgaver løses næsten over hele året, men specielt meget i sommerperioden, hvor der må påregnes mange timer, som afspadseres hen over vinteren efter aftale. Tiltrædelse efter aftale, løn efter kvalifikationer. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Carsten Schmidt, Mobil 40424904 Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019:ASC, Kystvej 55, 6200 Aabenraa. Mærket Ansøgning eller på mail til kasserer@aabenraa-sejlclub.dk Aabenraa Sejl Club består af ca. 400 medlemmer. Vi har en meget velfungerende havn med bådebroer, klubhus og autocamperplads med tilhørende faciliteter.Klubben er økonomisk velkonsolideret og har 100 års jubilæum i 2022.Se mere på www.aabenraa-sejlclub.dk11jobnet5c3c9e23100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3518748AABENRÅ SEJLKLUB11Kystvej 556200AabenraaDKDanmark0
kasserer@aabenraa-sejlclub.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent753168JobNet4982261498226110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgMed et job indenfor Økonomi får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361659801Carsten Schmidtkasserer@aabenraa-sejlclub.dkDKDanmarkDKDanmark330019202Stallex A/S søger erfaren assistent til økonomiafdelingen.Robot Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling? Stallex A S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ønskes snarest muligt. Med reference til den økonomiansvarlige vil du blive en del af vor økonomiafdeling, som ud over førnævnte tæller en yderligere deltidsansat. I stillingen vil dine arbejdsområder primært omfatte: Daglig bogføring og afstemning Løbende fakturering og opfølgning Selvstændig håndtering og administration af af leje- og leasingsager Afstemninger i forhold til øvrige koncernselskaber Øvrige almindeligt forekommende bogholderi- og administrative opgaver Telefonpasning viderestilling og kundemodtagelse Indkøb Ad hoc opgaver for vor salgsafdeling Du vil som underleverandør derudover assistere ved udarbejdelse af periode- og årsregnskaber, og i takt med at dine kompetencer udvides, vil du løbende blive tildelt selvstændigt ansvar for yderligere arbejdsopgaver på tilgrænsende områder. Ovenstående opgaver varetages i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige, der således også vil levere den nødvendige back-up. Ved udvælgelsen at den rette kandidat til stillingen, vil i lægge vægt på følgende kvalifikationer: God erfaring med håndtering af bogholderiopgaver samt afstemning Kan arbejde struktureret, fokuseret og selvstændigt Stabil og ansvarsbevidst Blik for detaljen Kan kommunikere på tysk og engelsk i skrift og tale Kendskab til erfaring med C5 samt Excel Godt kendskab til IT generelt Teamplayer For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst Martin Paag på telefon 73 92 10 00. Ansøgning bilagt relevante referencer kan fremsendes til martin@stallex.dk.

Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling?

Stallex A/S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ønskes snarest muligt.

Med reference til den økonomiansvarlige vil du blive en del af vor økonomiafdeling, som ud over førnævnte tæller en yderligere deltidsansat.

I stillingen vil dine arbejdsområder primært omfatte:

  • Daglig bogføring og afstemning
  • Løbende fakturering og opfølgning
  • Selvstændig håndtering og administration af af leje- og leasingsager
  • Afstemninger i forhold til øvrige koncernselskaber
  • Øvrige almindeligt forekommende bogholderi- og administrative opgaver
  • Telefonpasning / viderestilling og kundemodtagelse
  • Indkøb
  • Ad hoc opgaver for vor salgsafdeling

 

Du vil som underleverandør derudover assistere ved udarbejdelse af periode- og årsregnskaber, og i takt med at dine kompetencer udvides, vil du løbende blive tildelt selvstændigt ansvar for yderligere arbejdsopgaver på tilgrænsende områder.

 

Ovenstående opgaver varetages i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige, der således også vil levere den nødvendige back-up.

 

Ved udvælgelsen at den rette kandidat til stillingen, vil i lægge vægt på følgende kvalifikationer:

 

  • God erfaring med håndtering af bogholderiopgaver samt afstemning
  • Kan arbejde struktureret, fokuseret og selvstændigt
  • Stabil og ansvarsbevidst
  • Blik for detaljen
  • Kan kommunikere på tysk og engelsk i skrift og tale
  • Kendskab til / erfaring med C5 samt Excel
  • Godt kendskab til IT generelt
  • Teamplayer

 

For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst Martin Paag på telefon 73 92 10 00. Ansøgning bilagt relevante referencer kan fremsendes til martin@stallex.dk.

 

 

STALLEX A/STønder2019-05-07T00:00:002019-06-14T00:00:00
330026546Selvstændig bogholderRobot Selvstændig bogholder på deltid Driver du selvstændigt bureau og har du behov for at supplere timer? Vi søger en selvstændig bogholder, der har erfaring med Dataløn og som kan assistere med ad hoc-opgaver på tværs af organisationen. Arbejdsopgaver: Du får ansvaret for følgende opgaver: Debitorstyring Kreditorstyring herunder afstemning og klargøring til betaling Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger Månedsafslutning og afstemninger Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor Lønadministration 4M Lakering A S efterspørger konsulentydelser svarende til ca. 80 timer pr. måned med varierende ugentligt timeantal. Yderligere info om virksomheden og arbejdsopgaver kan fås ved henvendelse til Adm. direktør Murat Y r k på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444.

Selvstændig bogholder på deltid

 

Driver du selvstændigt bureau og har du behov for at supplere timer?

 

Vi søger en selvstændig bogholder, der har erfaring med Dataløn og som kan assistere med ad hoc-opgaver på tværs af organisationen.

 

Arbejdsopgaver:

Du får ansvaret for følgende opgaver:

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring – herunder afstemning og klargøring til betaling
  • Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger
  • Månedsafslutning og afstemninger
  • Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor
  • Lønadministration

 


4M Lakering A/S efterspørger konsulentydelser svarende til ca. 80 timer pr. måned med varierende ugentligt timeantal.

 

Yderligere info om virksomheden og arbejdsopgaver kan fås ved henvendelse til

Adm. direktør Murat Yörük på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444.

 

4M Lakering A/SEsbjerg Ø2019-05-16T00:00:002019-07-11T00:00:00
330022013Regnskabsmedarbejder til BERING TimeRobot Regnskabsmedarbejder til BERING Time Grundet et ønske om styrkelse af vores økonomi- og regnskabsfunktion, vil vi gerne udvide vores eksisterende team med en regnskabsmedarbejder. Om BERING TIME BERING Time blev grundlagt i 2009 og har hovedkontor i Aabenraa. BERING designer, udvikler og producerer ure og smykker af høj kvalitet. Firmaet er i dag repræsenteret i mere end 70 lande verden over og har i alt ca. 160 medarbejdere i vores selskaber i Danmark, Tyskland, USA, England og Holland. I Danmark er vi 10 personer ansat på kontoret samt 2 udekørende sælgere. Vi har god team-spirit og et inspirerende og uhøjtideligt, men seriøst arbejdsmiljø. Om stillingen Vi tilbyder en nyoprettet 30-37 timers stilling i økonomiafdelingen i Aabenraa, der i dag tæller 3 personer. Primære arbejdsopgaver: Finansbogføring Kreditorbogholderi Rejseafregninger Diverse ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen Om dig Vi forventer, at: Du har erfaring med bogholderi Du er udadvendt, positiv og engageret Du er omhyggelig og struktureret Du er fortrolig med engelsk og tysk Oplysninger Tiltrædelse: 01.08.19 eller efter aftale Ansøgningsfrist: 07.06.19 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Financial Manager Klaus Mehlsen på tlf. 5338 8533 eller pr. mail til kme@beringtime.com Ansøgning samt CV sendes pr. e-mail til: kme@beringtime.com

Regnskabsmedarbejder til BERING Time

Grundet et ønske om styrkelse af vores økonomi- og regnskabsfunktion, vil vi gerne udvide vores eksisterende team med en regnskabsmedarbejder.

Om BERING TIME

BERING Time blev grundlagt i 2009 og har hovedkontor i Aabenraa. BERING designer, udvikler og producerer ure og smykker af høj kvalitet. Firmaet er i dag repræsenteret i mere end 70 lande verden over og har i alt ca. 160 medarbejdere i vores selskaber i Danmark, Tyskland, USA, England og Holland. I Danmark er vi 10 personer ansat på kontoret samt 2 udekørende sælgere. Vi har god team-spirit og et inspirerende og uhøjtideligt, men seriøst arbejdsmiljø.

Om stillingen

Vi tilbyder en nyoprettet 30-37 timers stilling i økonomiafdelingen i Aabenraa, der i dag tæller 3 personer.

Primære arbejdsopgaver:

  • Finansbogføring
  • Kreditorbogholderi
  • Rejseafregninger
  • Diverse ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen

Om dig

Vi forventer, at:

  • Du har erfaring med bogholderi
  • Du er udadvendt, positiv og engageret
  • Du er omhyggelig og struktureret
  • Du er fortrolig med engelsk og tysk

Oplysninger

Tiltrædelse: 01.08.19 eller efter aftale

Ansøgningsfrist: 07.06.19

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Financial Manager Klaus Mehlsen på tlf. 5338 8533 eller pr. mail til kme@beringtime.com

Ansøgning samt CV sendes pr. e-mail til: kme@beringtime.com

BERING GROUP ApSAabenraa2019-05-10T00:00:002019-06-07T00:00:00
330020931Erfaren bogholder søgesRobot Erfaren bogholder søges Vi søger en erfaren bogholder, der har erfaring med Dataløn og som kan assistere med ad hoc-opgaver på tværs af organisationen. Arbejdsopgaver: Du får ansvaret for følgende opgaver: Debitorstyring Kreditorstyring herunder afstemning og klargøring til betaling Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger Månedsafslutning og afstemninger Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor Lønadministration Faglige kompetencer: Erhvervserfaring fra lignende stilling. Erfaring med Excel Personlige kompetencer: Analytisk, struktureret og detaljeorienteret Besidder gode samarbejds- og kommunikationsevner Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter når vi finder den rette kandidat. 4M Lakering A S tilbyder et job i en håndværkervirksomhed med en uformel omgangstone. Jobbet er på deltid svarende til ca. 25 timer ugentligt - 5 timer efter nærmere aftale. Yderligere info om virksomheden, arbejdsopgaver, ansættelsesvilkår og rammer kan fås ved henvendelse til Adm. direktør Murat Y r k på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444.

Erfaren bogholder søges

 

Vi søger en erfaren bogholder, der har erfaring med Dataløn og som kan assistere med ad hoc-opgaver på tværs af organisationen.

 

Arbejdsopgaver:

Du får ansvaret for følgende opgaver:

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring – herunder afstemning og klargøring til betaling
  • Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger
  • Månedsafslutning og afstemninger
  • Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor
  • Lønadministration

 


Faglige kompetencer:

  • Erhvervserfaring fra lignende stilling.
  • Erfaring med Excel

 

Personlige kompetencer:

  • Analytisk, struktureret og detaljeorienteret
  • Besidder gode samarbejds- og kommunikationsevner

 

 

Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter når vi finder den rette kandidat.

 

4M Lakering A/S tilbyder et job i en håndværkervirksomhed med en uformel omgangstone. Jobbet er på deltid svarende til ca. 25 timer ugentligt +/- 5 timer efter nærmere aftale.

 

Yderligere info om virksomheden, arbejdsopgaver, ansættelsesvilkår og rammer kan fås ved henvendelse til

Adm. direktør Murat Yörük på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444.

 

4M Lakering A/SEsbjerg Ø2019-05-09T00:00:002019-07-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Stallex A/S søger erfaren assistent til økonomiafdelingen.

STALLEX A/S

Tønder
Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling? Stallex A S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Selvstændig bogholder

4M Lakering A/S

Esbjerg Ø
Selvstændig bogholder på deltid Driver du selvstændigt bureau og har du behov for at supplere timer? Vi søger en selvstændig bogholder, der har erfaring med Dataløn og som kan assistere med ad hoc-opgaver på tværs af organisationen. Arbejdsopgaver: ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:11. juli 2019

Regnskabsmedarbejder til BERING Time

BERING GROUP ApS

Aabenraa
Regnskabsmedarbejder til BERING Time Grundet et ønske om styrkelse af vores økonomi- og regnskabsfunktion, vil vi gerne udvide vores eksisterende team med en regnskabsmedarbejder. Om BERING TIME BERING Time blev grundlagt i 2009 og har hovedkontor i...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Erfaren bogholder søges

4M Lakering A/S

Esbjerg Ø
Erfaren bogholder søges Vi søger en erfaren bogholder, der har erfaring med Dataløn og som kan assistere med ad hoc-opgaver på tværs af organisationen. Arbejdsopgaver: Du får ansvaret for følgende opgaver: Debitorstyring Kreditorstyring herunder afs...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:4. juli 2019