Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder / All-round-havneassistent

Administrativ medarbejder søges til 1. september 2019 til Aabenraa Sejl Club

Vi søger en konstruktiv og selvstændig person med et godt overblik for den daglige drift til at varetage vores administrative opgaver.

Jobbet:
 - Jobbet anslås til 25 timer pr. uge i gennemsnit – evt. mere efter aftale
 - Bogholderi, herunder diverse opgørelse over indtægter, forbrug og kassebeholdning
 - Betjening og vejledning af kunder, gæster og medlemmer
 - Vedligehold af medlemskartotek
 - Kontrol og vejledning af overnattende gæster i havn og på autocamperplads
 - Kontorvagt på skift sammen med vores Havnemester hele året

Du vil skulle indgå i et team med havnemesteren omkring den daglige drift af havnen og klubben, og vi forudsætter, at du er serviceorienteret og kan have mange bolde i luften. Vi forventer et godt samarbejde med vores gæster, medlemmer og klubbens forskellige udvalg.

 

Arbejdstider:
Opgaver løses næsten over hele året, men specielt meget i sommerperioden, hvor der må påregnes mange timer, som afspadseres hen over vinteren efter aftale.

Tiltrædelse efter aftale, løn efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Carsten Schmidt, Mobil 40424904

Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019:
ASC, Kystvej 55, 6200 Aabenraa. Mærket ”Ansøgning” eller på mail til kasserer@aabenraa-sejlclub.dk

 

Aabenraa Sejl Club består af ca. 400 medlemmer. Vi har en meget velfungerende havn med bådebroer, klubhus og autocamperplads med tilhørende faciliteter.
Klubben er økonomisk velkonsolideret og har 100 års jubilæum i 2022.
Se mere på www.aabenraa-sejlclub.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015820Phoenix-5c3c9e2312019-05-02T00:00:00Bogholder / All-round-havneassistent

Administrativ medarbejder søges til 1. september 2019 til Aabenraa Sejl Club

Vi søger en konstruktiv og selvstændig person med et godt overblik for den daglige drift til at varetage vores administrative opgaver.

Jobbet:
 - Jobbet anslås til 25 timer pr. uge i gennemsnit – evt. mere efter aftale
 - Bogholderi, herunder diverse opgørelse over indtægter, forbrug og kassebeholdning
 - Betjening og vejledning af kunder, gæster og medlemmer
 - Vedligehold af medlemskartotek
 - Kontrol og vejledning af overnattende gæster i havn og på autocamperplads
 - Kontorvagt på skift sammen med vores Havnemester hele året

Du vil skulle indgå i et team med havnemesteren omkring den daglige drift af havnen og klubben, og vi forudsætter, at du er serviceorienteret og kan have mange bolde i luften. Vi forventer et godt samarbejde med vores gæster, medlemmer og klubbens forskellige udvalg.

 

Arbejdstider:
Opgaver løses næsten over hele året, men specielt meget i sommerperioden, hvor der må påregnes mange timer, som afspadseres hen over vinteren efter aftale.

Tiltrædelse efter aftale, løn efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Carsten Schmidt, Mobil 40424904

Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019:
ASC, Kystvej 55, 6200 Aabenraa. Mærket ”Ansøgning” eller på mail til kasserer@aabenraa-sejlclub.dk

 

Aabenraa Sejl Club består af ca. 400 medlemmer. Vi har en meget velfungerende havn med bådebroer, klubhus og autocamperplads med tilhørende faciliteter.
Klubben er økonomisk velkonsolideret og har 100 års jubilæum i 2022.
Se mere på www.aabenraa-sejlclub.dk

2019-05-28T00:51:37.630 Administrativ medarbejder søges til 1. september 2019 til Aabenraa Sejl Club Vi søger en konstruktiv og selvstændig person med et godt overblik for den daglige drift til at varetage vores administrative opgaver. Jobbet: - Jobbet anslås til 25 timer pr. uge i gennemsnit evt. mere efter aftale - Bogholderi, herunder diverse opgørelse over indtægter, forbrug og kassebeholdning - Betjening og vejledning af kunder, gæster og medlemmer - Vedligehold af medlemskartotek - Kontrol og vejledning af overnattende gæster i havn og på autocamperplads - Kontorvagt på skift sammen med vores Havnemester hele året Du vil skulle indgå i et team med havnemesteren omkring den daglige drift af havnen og klubben, og vi forudsætter, at du er serviceorienteret og kan have mange bolde i luften. Vi forventer et godt samarbejde med vores gæster, medlemmer og klubbens forskellige udvalg. Arbejdstider:Opgaver løses næsten over hele året, men specielt meget i sommerperioden, hvor der må påregnes mange timer, som afspadseres hen over vinteren efter aftale. Tiltrædelse efter aftale, løn efter kvalifikationer. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Carsten Schmidt, Mobil 40424904 Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019:ASC, Kystvej 55, 6200 Aabenraa. Mærket Ansøgning eller på mail til kasserer@aabenraa-sejlclub.dk Aabenraa Sejl Club består af ca. 400 medlemmer. Vi har en meget velfungerende havn med bådebroer, klubhus og autocamperplads med tilhørende faciliteter.Klubben er økonomisk velkonsolideret og har 100 års jubilæum i 2022.Se mere på www.aabenraa-sejlclub.dk11jobnet5c3c9e23100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3518748AABENRÅ SEJLKLUB11Kystvej 556200AabenraaDKDanmark0
kasserer@aabenraa-sejlclub.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent753168JobNet4982261498226110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3c9e23&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgBogholder / All-round-havneassistent12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361659801Carsten Schmidtkasserer@aabenraa-sejlclub.dkDKDanmarkDKDanmark330087928Bogholder søges til KoldingRobot Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her! Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav. Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu. Det forventer vi af dig: Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab) Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver Du har drive i din arbejdsdag Det kan du forvente af os: God løn efter dine kvalifikationer Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m. At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår En lækker frokostordning hver dag Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966 Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her!

Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. 

Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav.

Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. 

Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu.

Det forventer vi af dig:

  • Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab)
  • Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse
  • Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver
  • Du har drive i din arbejdsdag


Det kan du forvente af os:

  • God løn efter dine kvalifikationer
  • Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m.
  • At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår
  • En lækker frokostordning hver dag 


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Kandidaterne ApSKolding2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330084971BogholderRobot BogholderVi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen. Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor kreditor team. Vi arbejder i en global organisation og der vil være mange kontaktflader til både leverandører, kunder og datterselskaber rundt i verden.Debitor kreditor teamet har ansvaret for at behandle over 110.000 indgående fakturaer om året behandler rejseafregninger forestår rejsebestillinger betaler leverandører følger op på betalinger fra kunder indberetter statistikker håndterer diverse afstemninger Vi er fleksible i forhold til hvordan vi fordeler opgaverne, så hvis du kun har erfaring indenfor nogle af opgaverne, er det også relevant for os. Du har en stor interesse for økonomistyring har god forståelse for debet kredit og de bogholderimæssige sammenhænge har et godt kendskab til ERP, gerne AX2012, men erfaring i dette er ikke afgørende har en positiv og serviceminded indstilling kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Beltman på tlf. 73151337 LINAK A S Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborgwww.linak.com

Bogholder

Vi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen.

Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor/kreditor team. Vi arbejder i en global organisation og der vil være mange kontaktflader til både leverandører, kunder og datterselskaber rundt i verden.

Debitor/kreditor teamet

  • har ansvaret for at behandle over 110.000 indgående fakturaer om året
  • behandler rejseafregninger
  • forestår rejsebestillinger
  • betaler leverandører
  • følger op på betalinger fra kunder
  • indberetter statistikker
  • håndterer diverse afstemninger

Vi er fleksible i forhold til hvordan vi fordeler opgaverne, så hvis du kun har erfaring indenfor nogle af opgaverne, er det også relevant for os.

Du

  • har en stor interesse for økonomistyring
  • har god forståelse for debet/kredit og de bogholderimæssige sammenhænge
  • har et godt kendskab til ERP, gerne AX2012, men erfaring i dette er ikke afgørende
  • har en positiv og serviceminded indstilling 
  • kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Beltman på tlf. 73151337

LINAK A/S
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
www.linak.com

LINAK A/SNordborg2019-09-05T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder søges til Kolding

Kandidaterne ApS

Kolding
Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her! Vores virksomhed er bygget på et...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Bogholder

LINAK A/S

Nordborg
BogholderVi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen. Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor kredito...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019