Bogholder / kontorassistent

Vi søger en ny bogholder/kontorassistent pr. 1. december 2019, da vores nuværende medarbejder har valgt at gå på efterløn.

Stillingen er fuldtid.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, så er du velkommen til at kontakte os på tlf. 9713 2422.

Ansøgning med CV sendes til: ib@timring-vvs.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091936Phoenix-9f39b5cb12019-09-18T14:01:05.957Bogholder / kontorassistent

Vi søger en ny bogholder/kontorassistent pr. 1. december 2019, da vores nuværende medarbejder har valgt at gå på efterløn.

Stillingen er fuldtid.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, så er du velkommen til at kontakte os på tlf. 9713 2422.

Ansøgning med CV sendes til: ib@timring-vvs.dk

Vi søger en ny bogholder kontorassistent pr. 1. december 2019, da vores nuværende medarbejder har valgt at gå på efterløn. Stillingen er fuldtid. Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, så er du velkommen til at kontakte os på tlf. 9713 2422. Ansøgning med CV sendes til: ib@timring-vvs.dk10Phoenix9f39b5cb101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3614318Timring VVS, Smede- og Maskinforretning A/S11Nr. Mosevej 27480VildbjergDKDanmarkORS/9f39b5cb_logo.jpegORS/Small/9f39b5cb_logo.jpeg0
ib@timring-vvs.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent825489JobMidtMinimum33009180100018-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f39b5cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f39b5cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f39b5cb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f39b5cb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgBogholder / kontorassistent12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362763378ib@timring-vvs.dkib@timring-vvs.dkDanmarkDanmark330104864Bogholder med erfaring i AX2012Basic Erfaren og skarp bogholdere med erfaring i AX2012 søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder som har erfaring med AX2012, som kan hjælpe i et tidsbegrænset vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, AX2012 Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.Erfaren og skarp bogholdere med erfaring i AX2012 søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.
Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder som har erfaring med AX2012, som kan hjælpe i et tidsbegrænset vikariat.
Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.
Lyder det som dig - så søg med det samme.
 
Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, AX2012

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
    ORS/Small/143c18f4_logo.pngJKS A/SViborg2019-10-10T17:00:27.7832019-10-25T00:00:00
    330106401Erfaren bogholder, som er selvstændig og effektivBasic Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og som trives med alle opgaver, man kan finde i en bogholderistilling. Der er tale om et længerevarende vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og kunne løse alle opgaver. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring inden for regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT og skal være bekendt med følgende programmer: MS Office, Navision, Lessor - løn, EDI håndtering, Shopflow og Doc. Capture. Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver.
    Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og som trives med alle opgaver, man kan finde i en bogholderistilling. Der er tale om et længerevarende vikariat.
    Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og kunne løse alle opgaver. Opstart er hurtigst muligt.
    Lyder det som dig - så søg med det samme.
     
    Arbejdsopgaver:
    Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring inden for regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT og skal være bekendt med følgende programmer: MS Office, Navision, Lessor - løn, EDI håndtering, Shopflow og Doc. Capture.

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
    ORS/Small/431096ab_logo.pngJKS A/SViborg2019-10-14T11:01:10.9402019-10-28T00:00:00
    330106252Bogholder - Tid til forandring?Robot Serviceorienteret og selvkørende bogholder søges til Erhvervsservice Midt i Viborg Erhvervsservice Midt gør det nemmere for ejerledere at fokusere på kerneforretningen Vores kunder er små- og mellemstore virksomheder Vi forbinder tal og mennesker og tager ansvar for at levere kvalitetsydelser Vi er specialister i administration, økonomi og forenklede processer Ideel ny medarbejder: Allround bogføringsmæssig baggrund og erfaring Nyder kundekontakt med dine 10-15 spændende kunder Gode kundeoplevelser giver dig energi og lyst til langvarige kunderelationer Du løser opgaver hos vores kunder men er også med på vores hjemmebase Virksomheden vokser, vi er fleksible, og du er fleksibel Faglige opgaver fx: Bogføring, betalinger, løn, moms, afstemninger og opgørelser Du bevarer overblikket, er selvstændig og god til at prioritere Vi er uformelle, handlekraftige og har korte beslutningsveje Interesseret? Ring fra uge 43 eller skriv til Søren Andersen fra 3XAndersen, som hjælper os med at finde vores nye medarbejder: 6170 8588 sa@3xandersen.dk Du kan også sende en ansøgning uploade dit CV på: Ansøg Bogholder Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Vi kalder løbende ind til samtaler fra uge 43.

    Serviceorienteret og selvkørende bogholder søges til Erhvervsservice Midt i Viborg

    Erhvervsservice Midt gør det nemmere for ejerledere at fokusere på kerneforretningen

    Vores kunder er små- og mellemstore virksomheder

    Vi forbinder tal og mennesker og tager ansvar for at levere kvalitetsydelser Vi er specialister i administration, økonomi og forenklede processer

     

    Ideel ny medarbejder:

    Allround bogføringsmæssig baggrund og erfaring  
    Nyder kundekontakt med dine 10-15 spændende kunder

    Gode kundeoplevelser giver dig energi og lyst til langvarige kunderelationer
    Du løser opgaver hos vores kunder men er også med på vores hjemmebase
    Virksomheden vokser, vi er fleksible, og du er fleksibel

    Faglige opgaver fx: Bogføring, betalinger, løn, moms, afstemninger og opgørelser
    Du bevarer overblikket, er selvstændig og god til at prioritere
    Vi er uformelle, handlekraftige og har korte beslutningsveje


    Interesseret?
    Ring fra uge 43 eller skriv til Søren Andersen fra 3XAndersen, som hjælper os med at finde vores nye medarbejder: 6170 8588 sa@3xandersen.dk Du kan også sende en ansøgning / uploade dit CV på: Ansøg Bogholder Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

    Vi kalder løbende ind til samtaler fra uge 43.

    3 x Andersen ApSViborg2019-10-14T00:00:002019-10-28T00:00:00
    330106257FOA Silkeborg-Skanderborg søger bogholderRobot FOA Fag og Arbejde Silkeborg-Skanderborg søger pr. 1. december 2019, og gerne tidligere, en rutineret bogholder 36,5 timer pr. uge. FOA Silkeborg-Skanderborg har ca. 4.000 medlemmer. Arbejdsopgaverne er bogholderiarbejde og øvrige kontorassistentopgaver. Af arbejdsopgaver kan bl.a. nævnes:MedlemskontingentMånedlige budgetopfølgningerUdarbejde budgetter og regnskaberRefusionerLønDebitor- og kreditorbogholderiKassefunktionBetaling og kontering af kreditorerFinanskonteringLikviditetsstyringVi benytter MS Office pakken, Axapta, KMD Perspektiv, Dataløn m.v. Vi forventer:Du har lyst til at arbejde i et politisk miljøDu er god til at kommunikereDu har et godt humørDu er fleksibel og god til at samarbejdeDu er god til at strukturere egen dag og opgaver Vi tilbyder:Gode kolleger i et uformelt miljøGode fysiske rammerMangeartede og mange arbejdsopgaver med masser af udfordringerEt job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling Vilkår:Stillingen er med fast arbejdstid på 36,5 timer pr. uge inkl. pauser. Der knytter sig en fleks ordning til stillingen.Generelt gode løn og arbejdsvilkår.Den konkrete lønindplacering sker efter forhandling med HK. Ansøgning mærket Bogholder sendes til FOAs elektroniske rekrutteringssystem. Ansøgningsfrist torsdag den 21. oktober kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes den 23. oktober eller efter aftale. For yderligere oplysninger: Afdelingsformand Ulla Gram, telefon 24 98 87 06.FOA – Fag og Arbejde Silkeborg-Skanderborg søger pr. 1. december 2019, og gerne tidligere, en rutineret bogholder 36,5 timer pr. uge.
    FOA Silkeborg-Skanderborg har ca. 4.000 medlemmer.

    Arbejdsopgaverne er bogholderiarbejde og øvrige kontorassistentopgaver.


    Af arbejdsopgaver kan bl.a. nævnes:
    • Medlemskontingent
    • Månedlige budgetopfølgninger
    • Udarbejde budgetter og regnskaber
    • Refusioner
    • Løn
    • Debitor- og kreditorbogholderi
    • Kassefunktion
    • Betaling og kontering af kreditorer
    • Finanskontering
    • Likviditetsstyring
    Vi benytter MS Office pakken, Axapta, KMD Perspektiv, Dataløn m.v.
     
    Vi forventer:
    • Du har lyst til at arbejde i et politisk miljø
    • Du er god til at kommunikere
    • Du har et godt humør
    • Du er fleksibel og god til at samarbejde
    • Du er god til at strukturere egen dag og opgaver
     
    Vi tilbyder:
    • Gode kolleger i et uformelt miljø
    • Gode fysiske rammer
    • Mangeartede og mange arbejdsopgaver med masser af udfordringer
    • Et job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling
     
    Vilkår:
    • Stillingen er med fast arbejdstid på 36,5 timer pr. uge inkl. pauser.
    • Der knytter sig en fleks ordning til stillingen.
    • Generelt gode løn og arbejdsvilkår.
    • Den konkrete lønindplacering sker efter forhandling med HK.
     
    Ansøgning mærket "Bogholder" sendes til FOAs elektroniske rekrutteringssystem.

    Ansøgningsfrist torsdag den 21. oktober kl. 12.00.

    Ansættelsessamtaler afholdes den 23. oktober eller efter aftale.
    For yderligere oplysninger:
    Afdelingsformand Ulla Gram, telefon 24 98 87 06.
     

    FOA - Fag og ArbejdeSilkeborg2019-10-14T00:00:002019-10-21T00:00:00
    330094494Controller og projektrevisor til Decentral Erhvervsfremme i SilkeborgRobot Vil du have rig mulighed for at bruge din viden inden for kontrol og revision af EU-finansierede projekter i et udadvendt og udfordrende job? Vil du være med i en spændende udvikling, hvor mange nye opgaver og kolleger er ved at finde deres form i et nye set-up i Silkeborg? Så har du fundet det rigtige opslag. Erhvervsstyrelsen i Silkeborg arbejder for at fremme vækst og erhvervsudvikling til gavn for virksomhederne i hele Danmark. Vi forvalter de midler, der prioriteres af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse, herunder midler under EU s strukturfonde. Vores kontrolteam søger en ny kollega til kontrol af projekter, som har modtaget tilskud fra os. Vi administrerer ca. 1 mia. kr. årligt. Midlerne kommer fra EU s regional- og socialfond og finansloven. Vi arbejder derfor bl.a. tæt sammen med EU-kommissionen og en række hjemlige kontrol- og revisionsinstanser. Dertil kommer samarbejdet med Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og projekterne. Vi er ca. 75 medarbejdere og er en del af Erhvervsstyrelsen. Arbejdsstedet er Silkeborg. Opgaver Som controller og projektrevisor vil du få flere spændende og udfordrende opgaver, der bl.a. omfatter at: Kontrollere, at projekterne bruger midlerne fra EU s fonde og finansloven efter reglerne og tilsagnsvilkårene. Lave kontrolplaner, lede og gennemføre kontrolbesøg, følge op over for projekterne og afrapportere internt og til andre instanser. Deltage i og arbejde med løbende udvikling af administrations- og regelgrundlaget. Deltage i relevante kontrolfaglige møder og varetage styrelsens interesser overfor projekter og instanser, herunder fx EU-Kommissionen. Ad hoc deltage i de øvrige opgaver i Decentral Erhvervsfremme. Om dig Du har formentlig en kandidatgrad inden for revision, det samfundsvidenskabelige område eller lignende, kombineret med kombineret med kontrol-, revisions- og eller regnskabserfaring fra f.eks. et revisionsfirma, en intern revision, en økonomiafdeling eller en offentlig myndighed. Dertil har du formentlig et forhåndskendskab til EU s strukturfonde eller lignende EU-finansieringskilder. Det er en fordel, hvis du har erfaring med kontrol- eller revisionsbesøg og skriftlig afrapportering. På den personlige side er du engageret, følger opgaverne til dørs, er god til at planlægge og kan arbejde selvstændigt samtidig med, at du er god til at samarbejde. Du er god til at kommunikere resultaterne af dit arbejde, såvel skriftligt som mundtligt. Du har gennemslagskraft og gør dig godt og ordentligt på udebane. En portion uhøjtidelighed og godt humør ligger godt til kulturen i Decentral Erhvervsfremme. Om os Vi er en del af Erhvervsstyrelsen under Erhvervsministeriet - og dermed en del af centraladministrationen. Vi er også midt i en spændende, men også krævende, organisatorisk udvikling. Derfor kan du også være med til at skabe en effektiv decentral erhvervsfremmeindsats, der skaber gode rammer for vækst og udvikling. Vi har et godt arbejdsfællesskab og tilbyder faglig og personlig udvikling for den rette. Vores intro og oplærings forløb er velafprøvede, så du kan komme godt fra start i din ansættelse. Læs mere om os på www.regionalt.dk, www.erhvervsfremmebestyrelsen.dk og om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk. Vi bor i nye og velbeliggende lokaler i Silkeborg, 10 minutter på cykel fra stationen og med godt gratis parkeringsområde lige ved døren. Om ansættelsen Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet. Der er tale om en fuldmægtigstilling på 37 timer om ugen, der ønskes besat hurtigst muligt. Vil du vide mere om jobbet, så kontakt chefkonsulent Ebbe Poulsen på telefon 35 29 17 54 eller programchef Lone Rosen på telefon 35 29 17 57. Ved spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Dan Escherich Morthorst på telefon 91 33 70 47. Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningsmodul på www.erhvervsstyrelsen.dk stillingsopslag. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag den 20. oktober 2019. Samtaler forventes afholdt uge 43-44. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.Vil du have rig mulighed for at bruge din viden inden for kontrol og revision af EU-finansierede projekter i et udadvendt og udfordrende job? Vil du være med i en spændende udvikling, hvor mange nye opgaver og kolleger er ved at finde deres form i et nye set-up i Silkeborg? Så har du fundet det rigtige opslag.

    Erhvervsstyrelsen i Silkeborg arbejder for at fremme vækst og erhvervsudvikling til gavn for virksomhederne i hele Danmark. Vi forvalter de midler, der prioriteres af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse, herunder midler under EU’s strukturfonde. Vores kontrolteam søger en ny kollega til kontrol af projekter, som har modtaget tilskud fra os.

    Vi administrerer ca. 1 mia. kr. årligt. Midlerne kommer fra EU’s regional- og socialfond og finansloven. Vi arbejder derfor bl.a. tæt sammen med EU-kommissionen og en række hjemlige kontrol- og revisionsinstanser. Dertil kommer samarbejdet med Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og projekterne.

    Vi er ca. 75 medarbejdere og er en del af Erhvervsstyrelsen. Arbejdsstedet er Silkeborg.

    Opgaver

    Som controller og projektrevisor vil du få flere spændende og udfordrende opgaver, der bl.a. omfatter at:

    • Kontrollere, at projekterne bruger midlerne fra EU’s fonde og finansloven efter reglerne og tilsagnsvilkårene.
    • Lave kontrolplaner, lede og gennemføre kontrolbesøg, følge op over for projekterne og afrapportere internt og til andre instanser.
    • Deltage i og arbejde med løbende udvikling af administrations- og regelgrundlaget.
    • Deltage i relevante kontrolfaglige møder og varetage styrelsens interesser overfor projekter og instanser, herunder fx EU-Kommissionen.
    • Ad hoc deltage i de øvrige opgaver i Decentral Erhvervsfremme.
    Om dig

    Du har formentlig en kandidatgrad inden for revision, det samfundsvidenskabelige område eller lignende, kombineret med kombineret med kontrol-, revisions- og/eller regnskabserfaring fra f.eks. et revisionsfirma, en intern revision, en økonomiafdeling eller en offentlig myndighed. Dertil har du formentlig et forhåndskendskab til EU’s strukturfonde eller lignende EU-finansieringskilder. Det er en fordel, hvis du har erfaring med kontrol- eller revisionsbesøg og skriftlig afrapportering.

    På den personlige side er du engageret, følger opgaverne til dørs, er god til at planlægge og kan arbejde selvstændigt samtidig med, at du er god til at samarbejde. Du er god til at kommunikere resultaterne af dit arbejde, såvel skriftligt som mundtligt. Du har gennemslagskraft og gør dig godt og ordentligt på udebane. En portion uhøjtidelighed og godt humør ligger godt til kulturen i Decentral Erhvervsfremme.

    Om os

    Vi er en del af Erhvervsstyrelsen under Erhvervsministeriet - og dermed en del af centraladministrationen. Vi er også midt i en spændende, men også krævende, organisatorisk udvikling. Derfor kan du også være med til at skabe en effektiv decentral erhvervsfremmeindsats, der skaber gode rammer for vækst og udvikling.

    Vi har et godt arbejdsfællesskab og tilbyder faglig og personlig udvikling for den rette. Vores intro og oplærings­forløb er velafprøvede, så du kan komme godt fra start i din ansættelse.

    Læs mere om os på www.regionalt.dk, www.erhvervsfremmebestyrelsen.dk og om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk.

    Vi bor i nye og velbeliggende lokaler i Silkeborg, 10 minutter på cykel fra stationen og med godt gratis parkeringsområde lige ved døren.

    Om ansættelsen

    Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet. Der er tale om en fuldmægtigstilling på 37 timer om ugen, der ønskes besat hurtigst muligt.

    Vil du vide mere om jobbet, så kontakt chefkonsulent Ebbe Poulsen på telefon 35 29 17 54 eller programchef Lone Rosen på telefon 35 29 17 57. Ved spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Dan Escherich Morthorst på telefon 91 33 70 47.

    Interesseret?

    Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning via vores elektroniske ansøgningsmodul på www.erhvervsstyrelsen.dk/stillingsopslag.

    Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest fredag den 20. oktober 2019.

    Samtaler forventes afholdt uge 43-44.

    Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion eller etnisk baggrund til at søge stillingen.

    Erhvervsstyrelsen, SilkeborgSilkeborg2019-09-23T00:00:002019-10-20T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Bogholder med erfaring i AX2012

    JKS A/S

    Viborg
    Erfaren og skarp bogholdere med erfaring i AX2012 søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder som har erfaring med AX2012, som kan hjælpe i et tidsbegrænset vikariat. Vi søger ...
    Indrykket:10. oktober 2019
    Udløbsdato:25. oktober 2019

    Erfaren bogholder, som er selvstændig og effektiv

    JKS A/S

    Viborg
    Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og so...
    Indrykket:14. oktober 2019
    Udløbsdato:28. oktober 2019

    Bogholder - Tid til forandring?

    3 x Andersen ApS

    Viborg
    Serviceorienteret og selvkørende bogholder søges til Erhvervsservice Midt i Viborg Erhvervsservice Midt gør det nemmere for ejerledere at fokusere på kerneforretningen Vores kunder er små- og mellemstore virksomheder Vi forbinder tal og mennesker og...
    Indrykket:14. oktober 2019
    Udløbsdato:28. oktober 2019

    FOA Silkeborg-Skanderborg søger bogholder

    FOA - Fag og Arbejde

    Silkeborg
    FOA Fag og Arbejde Silkeborg-Skanderborg søger pr. 1. december 2019, og gerne tidligere, en rutineret bogholder 36,5 timer pr. uge. FOA Silkeborg-Skanderborg har ca. 4.000 medlemmer. Arbejdsopgaverne er bogholderiarbejde og øvrige kontorassistentopg...
    Indrykket:14. oktober 2019
    Udløbsdato:21. oktober 2019

    Controller og projektrevisor til Decentral Erhvervsfremme i Silkeborg

    Erhvervsstyrelsen, Silkeborg

    Silkeborg
    Vil du have rig mulighed for at bruge din viden inden for kontrol og revision af EU-finansierede projekter i et udadvendt og udfordrende job? Vil du være med i en spændende udvikling, hvor mange nye opgaver og kolleger er ved at finde deres form i e...
    Indrykket:23. september 2019
    Udløbsdato:20. oktober 2019