Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder med erfaring i Axapta

Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat.

Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.

Lyder det som dig - så søg med det samme.

 

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta

  • Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330135793Phoenix-57cee98f12019-12-05T10:00:20.650Bogholder med erfaring i AxaptaErfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat.

Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.

Lyder det som dig - så søg med det samme.

 

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta

  • Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
2019-12-14T00:52:38.750 Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.10Phoenix57cee98f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=146355&DepartmentId=18978&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3669198JKS A/S11Jernbanegade 18800ViborgDKDanmarkORS/57cee98f_logo.pngORS/Small/57cee98f_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset866112JksHrManagerSpecialpakke 114635500105-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBogholder med erfaring i Axapta1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363686565tsa@jks.dkDanmarkDanmark330150812Talstærk og patentlig BogholderRobot I familievirksomheden J. Chr. Koldkur Transport A S søger vi lige nu en erfaren og udadvendt bogholder til at supplere vores fantastiske team, her i Fårbæk, ved Karup. Hverdagen som bogholder hos Koldkur er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet: Lønafregning, herunder også styring af feriepenge og sygedagpenge Fakturering og kontrol af debitorindbetalinger Bogføring Afstemning og indberetning af moms Klargøring til revision og årsafslutning Arkivering af bilag Den rette kandidat: Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret, talstærk og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Du formår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaver. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, og trives med at kunne sætte 2 streger under facit. Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer: Erfaring med bogholderi og løn og eller uddannet Bogholder Du har erfaring med Office-pakken. Det er en fordel, at du har arbejdet med Aspect 4 Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemerne Dataløn og TransSoft Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede Koldkur tilbyder: En alsidig hverdag i en spændende virksomhed En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund En uformel organisation med plads til smil og god humor Et tæt samarbejde med indehaver kollegaer (både dem på kontoret og dem på landevejene) I en virksomhed med ca. 75 medarbejdere vil du indgå i et lille kontormiljø med 11 kollegaer, der hver især har deres specialiserede arbejdsområde. På kontoret er der en uformel omgangstone, hvor ikke to personer er ens. Ønsker du at vide mere om os så klik ind på vores hjemmeside www.koldkur.dk Vi forventer at afholde samtaler snarest muligt efter fristens udløb.

I familievirksomheden J. Chr. Koldkur Transport A/S søger vi lige nu en erfaren og udadvendt bogholder til at supplere vores fantastiske team, her i Fårbæk, ved Karup. 

Hverdagen som bogholder hos Koldkur er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet:

  • Lønafregning, herunder også styring af feriepenge og sygedagpenge
  • Fakturering og kontrol af debitorindbetalinger
  • Bogføring
  • Afstemning og indberetning af moms
  • Klargøring til revision og årsafslutning
  • Arkivering af bilag

Den rette kandidat:
Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret, talstærk og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Du formår at planlægge din tid og have mange sideløbende opgaver. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, og trives med at kunne sætte 2 streger under facit.

Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer:
• Erfaring med bogholderi og løn og/eller uddannet Bogholder
• Du har erfaring med Office-pakken.
• Det er en fordel, at du har arbejdet med Aspect 4
• Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemerne Dataløn og TransSoft
• Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede

Koldkur tilbyder:
• En alsidig hverdag i en spændende virksomhed
• En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund
• En uformel organisation med plads til smil og god humor
• Et tæt samarbejde med indehaver & kollegaer (både dem på kontoret og dem på landevejene)

I en virksomhed med ca. 75 medarbejdere vil du indgå i et lille kontormiljø med 11 kollegaer, der hver især har deres specialiserede arbejdsområde. På kontoret er der en uformel omgangstone, hvor ikke to personer er ens.

Ønsker du at vide mere om os så klik ind på vores hjemmeside www.koldkur.dk

 

Vi forventer at afholde samtaler snarest muligt efter fristens udløb. 

 

   

J. CHR KOLDKUR TRANSPORT A/SKarup J2020-01-15T00:00:002020-01-27T00:00:00
330143784Bogholder - Talnørd med digitaliseringsbriller på søges til ung virksomhedProfile Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en bogholder, der har styr på det der med tal! Hvorfor skal du læse videre?Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team! Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio: Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider)Varierende arbejdsopgaver Du vil få en palette af forskellige arbejdsopgaver. Dit hovedfokus vil dog være bogholderi. Herunder afstemning, bogføringer og med mulighed for rapportering på mange af vores kunder, store som små.Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for.Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.Men nok om os. Lad os snakke om dig. Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor: Need to have:At du er vild med tal, regnskab og din computer At du har bogholdererfaring At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftetNice to have:At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet. At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder. At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage! At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder.Vi kan ikke vente på at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her! Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på 45 51861653 eller Jonas Martinsen på 45 60535492. Vi glæder os til at høre fra dig! Se mere på vores ansøgersite: https: retio.ofir.com
Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en bogholder, der har styr på det der med tal! 

Hvorfor skal du læse videre?
Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team!

Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio:
  • Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider)
  • Varierende arbejdsopgaver – Du vil få en palette af forskellige arbejdsopgaver. Dit hovedfokus vil dog være bogholderi. Herunder afstemning, bogføringer og med mulighed for rapportering på mange af vores kunder, store som små.
  • Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for.
  • Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.
  • Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.
Men nok om os. Lad os snakke om dig.

Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor:

Need to have:
  • At du er vild med tal, regnskab og din computer
  • At du har bogholdererfaring
  • At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team
  • At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftet
Nice to have:
  • At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet.
  • At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder.
  • At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage!
  • At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder.
Vi kan ikke vente på at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her!

Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på +45 51861653 eller Jonas Martinsen på +45 60535492.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Se mere på vores ansøgersite: https://retio.ofir.com

ORS/Small/bdd4a24e_logo.pngRetio ApSVejle Øst2019-12-18T12:03:17.3732020-01-31T00:00:00
330151646BRANDS4KIDS A/S søger kreditorbogholderRobot Til vort kontor i Ikast søger vi en velkvalificeret kreditorbogholder, som har lyst til nye udfordringer. Brands4kids A S udvikler og markedsfører børnetøjsmærkerne CeLaVi, Color Kids, Creamie, En Fant, Fixoni, Minymo, MeToo, Nordic Label og Pippi. Vi er en dansk virksomhed med god jordforbindelse i den jyske hede. Økonomifunktionen består i dag af et team på 10 medarbejdere. I forbindelse med Brands4kids A S fusion med Utoft Kids Group har vi brug for at udvide medarbejderstaben. Ønskede kvalifikationer: Alsidig økonomiuddannelse - gerne med kendskab til tøjbranchen Ansvarsbevidst, struktureret og effektiv Erfaring med Office og ERP systemer gerne Navision Erfaring fra lignende stilling Dansk og engelsk i skrift og tale Jobbet: Leverandørbetaling Bogføring af indkøb Ajourføring af kreditorkartotek Ad-hoc opgaver i økonomiafdelingen Arbejdsopgaverne planlægges i samarbejde med økonomichefen Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt job i en virksomhed i konstant udvikling Gode kolleger og et godt arbejdsmiljø Stillingen er på fuld tid. Tiltrædelse hurtigst muligt. Løn i.h.t. kvalifikationer Skriftlig ansøgning sendes til mail: job@brands4kids.dk hurtigst muligt. Ansøgningerne behandles efterhånden som de modtages. Skulle du have spørgsmål til stillingen så send en mail til inch@brands4kids.dk eller ring på mobil nr. 22 65 21 71. Vi glæder os til at høre fra dig. Brands4kids A S Inga Christensen, økonomichef

Til vort kontor i Ikast søger vi en velkvalificeret kreditorbogholder, som har lyst til nye udfordringer.

Brands4kids A/S udvikler og markedsfører børnetøjsmærkerne CeLaVi, Color Kids, Creamie, En Fant, Fixoni, Minymo, MeToo, Nordic Label og Pippi. Vi er en dansk virksomhed med god jordforbindelse i den jyske hede. Økonomifunktionen består i dag af et team på 10 medarbejdere. I forbindelse med Brands4kids A/S fusion med Utoft Kids Group har vi brug for at udvide medarbejderstaben.

Ønskede kvalifikationer:

Alsidig økonomiuddannelse - gerne med kendskab til tøjbranchen

Ansvarsbevidst, struktureret og effektiv

Erfaring med Office og ERP systemer – gerne Navision

Erfaring fra lignende stilling

Dansk og engelsk i skrift og tale

Jobbet:

Leverandørbetaling

Bogføring af indkøb

Ajourføring af kreditorkartotek

Ad-hoc opgaver i økonomiafdelingen

Arbejdsopgaverne planlægges i samarbejde med økonomichefen

Vi tilbyder:

Et spændende og alsidigt job i en virksomhed i konstant udvikling

Gode kolleger og et godt arbejdsmiljø

Stillingen er på fuld tid. Tiltrædelse hurtigst muligt. Løn i.h.t. kvalifikationer

Skriftlig ansøgning sendes til mail: job@brands4kids.dk hurtigst muligt. Ansøgningerne behandles efterhånden som de modtages.

Skulle du have spørgsmål til stillingen så send en mail til inch@brands4kids.dk eller ring på mobil nr. 22 65 21 71. Vi glæder os til at høre fra dig.

Brands4kids A/S

Inga Christensen, økonomichef

BRANDS4KIDS A/SIkast2020-01-08T00:00:002020-01-20T00:00:00
330148189Bogholder søgesRobot Randstad søger for vores gode kunde Thylkjær Jakobsen netop nu en dygtig og løsningsorienteret allround bogholder til en fast stilling i Sabro. Der kan være mulighed for nedsat tid. Brænder du for bogholderi, og ønsker du at blive en del af et passioneret tømrerfirma med fokus på kvalitetshåndværk og god service, så tilbyder Thylkjær Jakobsen dig en unik mulighed for en udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver. Thylkjær Jakobsen er en tømrer- og snedkerforretning, som i dag beskæftiger tæt på 50 medarbejdere. Firmaet udfører, med stort fokus på kvalitetshåndværk, mange forskelligartede tømreropgaver. Hos Thylkjær Jakobsen er passionen for bæredygtighed, miljøhensyn og energioptimering stor. Firmaet leverer en personlig og kompetent service og arbejder altid hårdt på at finde de mest optimale løsninger og materialer. Thylkjær Jakobsen ønsker netop nu at tilføje en dygtig allround bogholder til deres kompetente gruppe af medarbejdere. Dine opgaver: Hverdagen som bogholder hos Thylkjær Jakobsen er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet: • Løn, afstemninger, kreditvurderinger, refusioner og hensættelser • Registrering og godkendelse af bilag • Betaling samt fakturering bogføring af fakturaer og bilag • Udarbejdelse af balancer og budgetter samt årsafslutning Den rette kandidat: Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut og trives med at kunne sætte 2 streger under facit. Kvalifikationer: Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og eller som allround bogholder. Thylkjær Jakobsen sætter stor pris på sparring og vidensdeling, hvorfor det ønskes, at du er proaktiv i din tilgang til arbejdsopgaverne. Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer: • Du behersker dansk i skrift og tale • Du har erfaring med Office-pakken. • Det er et krav, at du har erfaring med systemet Economics • Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemet Dataløn • Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede Thylkjær Jakobsen tilbyder: • En alsidig hverdag i en spændende virksomhed • En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund • En uformel organisation med plads til smil • Et tæt samarbejde med direktionen og de øvrige kollegaer Ansøgning: Lyder ovenstående som noget for dig, så klik på Ansøg , og vedhæft dit CV og et par ord om, hvorfor du er netop den, vi søger. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Hardrup på tlf: 40112670 Om Randstad: Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Randstad søger for vores gode kunde Thylkjær & Jakobsen netop nu en dygtig og løsningsorienteret allround bogholder til en fast stilling i Sabro. Der kan være mulighed for nedsat tid.
Brænder du for bogholderi, og ønsker du at blive en del af et passioneret tømrerfirma med fokus på kvalitetshåndværk og god service, så tilbyder Thylkjær & Jakobsen dig en unik mulighed for en udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Thylkjær & Jakobsen er en tømrer- og snedkerforretning, som i dag beskæftiger tæt på 50 medarbejdere. Firmaet udfører, med stort fokus på kvalitetshåndværk, mange forskelligartede tømreropgaver. Hos Thylkjær & Jakobsen er passionen for bæredygtighed, miljøhensyn og energioptimering stor. Firmaet leverer en personlig og kompetent service og arbejder altid hårdt på at finde de mest optimale løsninger og materialer. Thylkjær & Jakobsen ønsker netop nu at tilføje en dygtig allround bogholder til deres kompetente gruppe af medarbejdere.

Dine opgaver:
Hverdagen som bogholder hos Thylkjær & Jakobsen er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet:
• Løn, afstemninger, kreditvurderinger, refusioner og hensættelser
• Registrering og godkendelse af bilag
• Betaling samt fakturering/bogføring af fakturaer og bilag
• Udarbejdelse af balancer og budgetter samt årsafslutning

Den rette kandidat:
Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut og trives med at kunne sætte 2 streger under facit.

Kvalifikationer:
Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og/eller som allround bogholder. Thylkjær & Jakobsen sætter stor pris på sparring og vidensdeling, hvorfor det ønskes, at du er proaktiv i din tilgang til arbejdsopgaverne.

Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer:
• Du behersker dansk i skrift og tale
• Du har erfaring med Office-pakken.
• Det er et krav, at du har erfaring med systemet Economics
• Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemet Dataløn
• Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede

Thylkjær & Jakobsen tilbyder:
• En alsidig hverdag i en spændende virksomhed
• En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund
• En uformel organisation med plads til smil
• Et tæt samarbejde med direktionen og de øvrige kollegaer

Ansøgning: 
Lyder ovenstående som noget for dig, så klik på "Ansøg", og vedhæft dit CV og et par ord om, hvorfor du er netop den, vi søger. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Hardrup på tlf: 40112670

Om Randstad: 
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

RANDSTAD A/SSabro2019-12-27T00:00:002020-01-31T00:00:00
330150324Rutineret økonomimedarbejder til Element Metech A/SRobot VKCONSULTING søger en dygtig økonomiassistent controller til Element Metech A S. Søger du nye udfordringer og motiveres du af selvstændige og udfordrende opgaver i en økonomiafdeling, vil denne stilling helt sikkert være noget for dig. Jobbet: Du vil få dine egne ansvarsområder med en stor berøringsflade i hele organisationen. Element Metech A S har afdelinger i Karup J, Taastrup, Lem og Esbjerg. Økonomifunktionen er placeret i virksomhedens afdeling i Karup J. Element Metech A S beskæftiger sig med kalibrering og reparation af måleudstyr. Selskabets styrke er et totalt koncept kaldet Metech Instrument Management. Dette omfatter alle services, der er relateret til administration, fremskaffelse, vedligeholdelse samt bortskaffelse af måleudstyr. Herudover tilbydes logistik, kurser og konsulentydelser. Du kan læse mere på www.element.com Ansvarsområder: Med reference til økonomichefen, skal du arbejde med en bred vifte af opgaver for hele virksomheden. Stillingen kræver en god og bred forståelse for regnskab og økonomistyring, da der udover ordinære bogholderiopgaver vil være controlleropgaver. Dine opgaver vil være meget alsidige, hvor følgende opgaver er de primære: Debitorstyring Likviditetsanalyse og -rapportering Anlægskartotek Afstemninger Opfølgning på produktionsordrer (fakturering) Medvirke til udarbejdelse af periode- og årsregnskaber Medvirke til udarbejdelse af forecast og budget Budgetopfølgning og regnskabsanalyse Udarbejdelse af statistikker Vi forventer: Element Metech A S ønsker en person, som optræder ansvars- og kvalitetsbevidst i forbindelse med udførelse af de stillede opgaver, og for hvem det er en selvfølge at overholde deadlines. Du har forståelse for detaljerne og arbejder struktureret og selvstændig, samtidig med at du gerne deler din viden med dine kollegaer. For at opnå succes i stillingen har du en relevant uddannelse indenfor regnskab økonomi med erfaring fra lignende opgaver. Du arbejder professionelt med Excel og har en god forståelse for IT, hvor du ser mulighederne for at udnytte systemets kapacitet. Dine opgaver er meget alsidige og spænder fra fordybelse til udadvendthed, så det er af stor betydning, at du er omstillingsparat og serviceminded. Koncernsproget er engelsk, derfor er det et krav, at du behersker dansk og engelsk på højt niveau i både skrift og tale. Element Metech A S tilbyder: En spændende og alsidig stilling, hvor du indgår i et team med dygtige og erfarne kolleger, der lægger vægt på faglig sparring. Der er attraktive ansættelsesvilkår med bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring og gode muligheder for efteruddannelse. Lønnen forhandles individuelt ud fra dine kvalifikationer. Du vil blive modtaget af engagerede kolleger i et godt arbejdsmiljø. Ansøgning: VKCONSULTING er ansvarlig for rekrutteringsprocessen. Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, skal du sende en ansøgning, cv samt relevante bilag til vkconsulting@vkaren.dk. Du kan med fordel sende din ansøgning i dag, da ansøgningerne behandles løbende. Ansættelsen forventes at være den 1. marts 2020. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Pia Christensen, VKCONSULTING på tlf. 70 20 15 12. VKCONSULTING er en del af VKAREN.DK og tilbyder både Rekruttering, Search Select, Test, Outplacement og Payrolling. Vi er et danskejet vikar- og rekrutteringsbureau med 16 års erfaring i markedet. Vi løser opgaver på alle organisatoriske niveauer, anvender effektive matchprocesser og tilbyder et bredt udbud af kompetencer. Med afsæt i vores kundens ønske og behov, er vores mål at sikre varige og succesfulde ansættelser. Se mere på www.vkconsulting.dk

VKCONSULTING søger en dygtig økonomiassistent/controller til Element Metech A/S.

Søger du nye udfordringer og motiveres du af selvstændige og udfordrende opgaver i en økonomiafdeling, vil denne stilling helt sikkert være noget for dig.

Jobbet:

Du vil få dine egne ansvarsområder med en stor berøringsflade i hele organisationen.

Element Metech A/S har afdelinger i Karup J, Taastrup, Lem og Esbjerg. Økonomifunktionen er placeret i virksomhedens afdeling i Karup J.

Element Metech A/S beskæftiger sig med kalibrering og reparation af måleudstyr. Selskabets styrke er et totalt koncept kaldet Metech Instrument Management. Dette omfatter alle services, der er relateret til administration, fremskaffelse, vedligeholdelse samt bortskaffelse af måleudstyr. Herudover tilbydes logistik, kurser og konsulentydelser. Du kan læse mere på www.element.com

Ansvarsområder:

Med reference til økonomichefen, skal du arbejde med en bred vifte af opgaver for hele virksomheden.

Stillingen kræver en god og bred forståelse for regnskab og økonomistyring, da der udover ordinære bogholderiopgaver vil være controlleropgaver.

Dine opgaver vil være meget alsidige, hvor følgende opgaver er de primære:

  • Debitorstyring
  • Likviditetsanalyse og -rapportering
  • Anlægskartotek
  • Afstemninger
  • Opfølgning på produktionsordrer (fakturering)
  • Medvirke til udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
  • Medvirke til udarbejdelse af forecast og budget
  • Budgetopfølgning og regnskabsanalyse
  • Udarbejdelse af statistikker

Vi forventer:

Element Metech A/S ønsker en person, som optræder ansvars- og kvalitetsbevidst i forbindelse med udførelse af de stillede opgaver, og for hvem det er en selvfølge at overholde deadlines. Du har forståelse for detaljerne og arbejder struktureret og selvstændig, samtidig med at du gerne deler din viden med dine kollegaer.

For at opnå succes i stillingen har du en relevant uddannelse indenfor regnskab/økonomi med erfaring fra lignende opgaver. Du arbejder professionelt med Excel og har en god forståelse for IT, hvor du ser mulighederne for at udnytte systemets kapacitet.

Dine opgaver er meget alsidige og spænder fra fordybelse til udadvendthed, så det er af stor betydning, at du er omstillingsparat og serviceminded.

Koncernsproget er engelsk, derfor er det et krav, at du behersker dansk og engelsk på højt niveau i både skrift og tale.

Element Metech A/S tilbyder:

En spændende og alsidig stilling, hvor du indgår i et team med dygtige og erfarne kolleger, der lægger vægt på faglig sparring.

Der er attraktive ansættelsesvilkår med bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring og gode muligheder for efteruddannelse. Lønnen forhandles individuelt ud fra dine kvalifikationer.

Du vil blive modtaget af engagerede kolleger i et godt arbejdsmiljø.

Ansøgning:

VKCONSULTING er ansvarlig for rekrutteringsprocessen. Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, skal du sende en ansøgning, cv samt relevante bilag til vkconsulting@vkaren.dk. Du kan med fordel sende din ansøgning i dag, da ansøgningerne behandles løbende.

Ansættelsen forventes at være den 1. marts 2020.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Pia Christensen, VKCONSULTING på tlf. 70 20 15 12.

VKCONSULTING er en del af VKAREN.DK og tilbyder både Rekruttering, Search & Select, Test, Outplacement og Payrolling. Vi er et danskejet vikar- og rekrutteringsbureau med 16 års erfaring i markedet. Vi løser opgaver på alle organisatoriske niveauer, anvender effektive matchprocesser og tilbyder et bredt udbud af kompetencer. Med afsæt i vores kundens ønske og behov, er vores mål at sikre varige og succesfulde ansættelser. Se mere på www.vkconsulting.dk

VKAREN.DK HerningHerning2020-01-06T00:00:002020-02-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Talstærk og patentlig Bogholder

J. CHR KOLDKUR TRANSPORT A/S

Karup J
I familievirksomheden J. Chr. Koldkur Transport A S søger vi lige nu en erfaren og udadvendt bogholder til at supplere vores fantastiske team, her i Fårbæk, ved Karup. Hverdagen som bogholder hos Koldkur er afvekslende og alsidig og byder på mange f...
Indrykket:15. januar 2020

Bogholder - Talnørd med digitaliseringsbriller på søges til ung virksomhed

Retio ApS

Vejle Øst
Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en bogholder, der har styr på det der med tal! Hvorfor skal du læse videre?Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalis...
Indrykket:18. december 2019

BRANDS4KIDS A/S søger kreditorbogholder

BRANDS4KIDS A/S

Ikast
Til vort kontor i Ikast søger vi en velkvalificeret kreditorbogholder, som har lyst til nye udfordringer. Brands4kids A S udvikler og markedsfører børnetøjsmærkerne CeLaVi, Color Kids, Creamie, En Fant, Fixoni, Minymo, MeToo, Nordic Label og Pippi. ...
Indrykket:8. januar 2020

Bogholder søges

RANDSTAD A/S

Sabro
Randstad søger for vores gode kunde Thylkjær Jakobsen netop nu en dygtig og løsningsorienteret allround bogholder til en fast stilling i Sabro. Der kan være mulighed for nedsat tid. Brænder du for bogholderi, og ønsker du at blive en del af et passi...
Indrykket:27. december 2019

Rutineret økonomimedarbejder til Element Metech A/S

VKAREN.DK Herning

Herning
VKCONSULTING søger en dygtig økonomiassistent controller til Element Metech A S. Søger du nye udfordringer og motiveres du af selvstændige og udfordrende opgaver i en økonomiafdeling, vil denne stilling helt sikkert være noget for dig. Jobbet: Du vi...
Indrykket:6. januar 2020