Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder med erfaring i Axapta

Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat.

Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.

Lyder det som dig - så søg med det samme.

 

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta

  • Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330135793Phoenix-57cee98f12019-12-05T10:00:20.650Bogholder med erfaring i AxaptaErfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat.

Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.

Lyder det som dig - så søg med det samme.

 

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta

  • Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
2019-12-14T00:52:38.750 Erfaren og skarp all around bogholdere med erfaring i Axapta søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren og skarp all around bogholder som har erfaring med Axapta, som kan hjælpe i et længerevarende vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, Axapta Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.10Phoenix57cee98f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=146355&DepartmentId=18978&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3669198JKS A/S11Jernbanegade 18800ViborgDKDanmarkORS/57cee98f_logo.pngORS/Small/57cee98f_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset866112JksHrManagerSpecialpakke 114635500105-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=57cee98f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonBogholder med erfaring i Axapta1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363686565tsa@jks.dkDanmarkDanmark330184681Regnskabsmedarbejder - gerne med revisionsbaggrundRobot Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør? Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team hos Stubkjær Invest A S. Som regnskabsmedarbejder får du ansvar for egne selskaber indenfor daglig bogføring og finansregnskab og derudover kommer du efter grundig introduktion til at arbejde med ejendomsadministration, hvor der på nogle ejendomme vil være administrationsselskaber tilknyttet og andre, hvor du selv vil stå for administrationen. Endelig vil du også tage del i de daglige administrative opgaver. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: Finansbogføring herunder momsregnskab, bankkonti, moms, skatter, afgifter mv. Ejendomsadministration, herunder lejekontrakter, kontakt til administrationsselskaber mv. Indberetning til offentlige myndigheder Diverse sekretæropgaver Øvrige forekommende administrative opgaver Du har en relevant økonomisk baggrund, - meget gerne fra revisionsbranchen, der har givet dig en solid faglig ballast og gør dig i stand til at gennemskue selskabers kompleksitet. Derudover må du meget gerne have kendskab til eller interesse i ejendomsadministration, herunder indsigt i lejeloven og udfærdigelse af lejekontrakter. Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale. Har du kendskab til C5 samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel. Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med frie rammer, og hvor hverdagen er præget af spændende projekter i en solid virksomhed. Virksomheden vægter balancen mellem arbejdsliv og privatliv højt og stillingens ugentlige arbejdstid kan være 32-37 timer. Stubkjær Invest A S er et investeringsselskab, der varetager mange selskaber indenfor ejendomsudlejning, nye ejendomsprojekter, skovdrift og investering generelt. Virksomheden har kontor centralt i Herning. Send din ansøgning til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.

Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør?

Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team hos Stubkjær Invest A/S. Som regnskabsmedarbejder får du ansvar for egne selskaber indenfor daglig bogføring og finansregnskab og derudover kommer du efter grundig introduktion til at arbejde med ejendomsadministration, hvor der på nogle ejendomme vil være administrationsselskaber tilknyttet og andre, hvor du selv vil stå for administrationen. Endelig vil du også tage del i de daglige administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Finansbogføring herunder momsregnskab, bankkonti, moms, skatter, afgifter mv.
  • Ejendomsadministration, herunder lejekontrakter, kontakt til administrationsselskaber mv.
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Diverse sekretæropgaver
  • Øvrige forekommende administrative opgaver

Du har en relevant økonomisk baggrund, - meget gerne fra revisionsbranchen, der har givet dig en solid faglig ballast og gør dig i stand til at gennemskue selskabers kompleksitet. Derudover må du meget gerne have kendskab til eller interesse i ejendomsadministration, herunder indsigt i lejeloven og udfærdigelse af lejekontrakter.

Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale. Har du kendskab til C5 samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel.

Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med frie rammer, og hvor hverdagen er præget af spændende projekter i en solid virksomhed. Virksomheden vægter balancen mellem arbejdsliv og privatliv højt og stillingens ugentlige arbejdstid kan være 32-37 timer.

Stubkjær Invest A/S er et investeringsselskab, der varetager mange selskaber indenfor ejendomsudlejning, nye ejendomsprojekter, skovdrift og investering generelt. Virksomheden har kontor centralt i Herning.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2020-02-19T00:00:002020-04-09T00:00:00
330183891Bogholder / pakke varer / tage telefonerRobot Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic. Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning. Vi har en arbejdstid der ligger dagligt fra 8 til 16 mandag til fredag (15). Det er vigtigt at man taler korrekt dansk og er i stand til at kommunikere med kunderne i både skrift og tale. Øvrige opgaver som man kan deltage i - hvis man har evnerne. Oprettelese af varer på hjemmeside Fotografere produkter og redigere billedet Produkt videoer Udarbejdelse af marketing materiale til produkterne Optimering af søgeord på produkter - SEO. Vedligeholdese af vores facebook side. - et job hvor man ikke sidder stille hele dagen, og mulighed for selv at planlægge de daglige gøremål.

Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic.

Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning.

Vi har en arbejdstid der ligger dagligt fra 8 til 16 mandag til fredag (15).

Det er vigtigt at man taler korrekt dansk og er i stand til at kommunikere med kunderne i både skrift og tale.

Øvrige opgaver som man kan deltage i - hvis man har evnerne.

Oprettelese af varer på hjemmeside

Fotografere produkter og redigere billedet

Produkt videoer

Udarbejdelse af marketing materiale til produkterne 

Optimering af søgeord på produkter - SEO.

Vedligeholdese af vores facebook side.

- et job hvor man ikke sidder stille hele dagen, og mulighed for selv at planlægge de daglige gøremål.

 

SVANE ELECTRONIC APS/ SSI-SCANDINAVIAN SECURITY INDUSTRYEngesvang2020-02-19T00:00:002020-02-29T00:00:00
330194643ØkonomiansvarligRobot Har du solid regnskabserfaring og et ønske om det fulde ansvar for alle opgaverne i en økonomifunktion, så er det muligvis dig vi søger. Stillingen Som økonomiansvarlig hos Eltronic Group bliver du en del af en en professionel økonomiafdeling, hvor kompetencer, udvikling og kvalitet er nøgleord. Eltronic Group består af flere selvstændige datterselskaber, og det er hensigten, at du får ansvaret for regnskabsfunktionerne i HE Marine A S. HE Marine er totalleverandør af el- og elektronikinstallationer til det maritime erhverv, og har afdelinger i Hanstholm, Esbjerg, Thyborøn og på Lindø. Jobudførelsen vil ske i tæt samarbejde med direktøren for HE Marine og med Eltronics øvrige 8 dygtige og kompetente økonomimedarbejdere. Stillingen tager udgangspunkt i Eltronics hovedkontor i Hedensted, men mødedage et par gange om måneden i Hanstholm og på Lindø må forventes. Dine arbejdsopgaver bliver: Udarbejde månedsregnskaber. Udarbejdelse af løn. Fakturering. Debitor- og kreditoropfølgning og bogføring. Rejse- og bilagsafregning. Controlling og opfølgning. Skatter, moms og afgifter. Generelle økonomifunktioner. Diverse administrative ad hoc opgaver. Stillingen er baseret på 37 timer pr. uge, men deltidsstilling på 30 timer og opefter kan aftales. Faglige kvalifikationer Vi forventer, at du besidder en relevant viden og erfaring inden for økonomi, og at du har oparbejdet en indgående regnskabsforståelse gerne fra en installationsforretning eller lignende. Erfaring med projektøkonomi, WIP, allokering af korrekt indtjening efter fremdrift samt registrering af materialer og timer på projekterne er en klar fordel. Dertil har du gode dansk og engelsk kundskaber både skriftligt og mundtligt og er forhåbentlig hjemmevant i NAV og Excel. Personlige kvalifikationer Som person er du ansvarsfuld, engageret og positiv. Du er selvstændig og selvkørende og er i besiddelse af en god og solid forreningsforståelse. Du er fleksibel i forbindelse med månedsregnskab, lønkørsler og årsregnskab. Vi forventer, at du trives i en uformel organisation med højt aktivitetsniveau, tillid til den enkelte, gode kolleger og højt humør. Vi tilbyder En udfordrende, og yderst interessant stilling der bærer præg af spændende og krævende opgaver. Du vil opleve stor tillid, hjælpsomhed, fleksibilitet og frihed under ansvar . Vi tilbyder attraktive personaleforhold, løn efter kvalifikationer og en alsidig hverdag med stor berøringsflade - både med kollegerne i HE Marine og i Eltronic. Eltronic Group er en virksomhed i vækst, og der er derfor gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Bliv en del af en vidensvirksomhed Eltronic er en videns og ingeniørvirksomhed, som siden grundlæggelsen i år 2000 har været i konstant vækst. Eltronic Group beskæftiger ca. 500 dygtige og engagerede medarbejdere. Klik her for at læse mere om Eltronic. HE Marine A S er totalleverandør af elektronik og el-installa-tioner til det maritime område. Mere end 35 år indenfor området har gjort dem til de absolut bedste i branchen. Besætningen består af højt specialiserede og faguddannede medarbejdere, som vil sætte alle sejl til for at finde de rette løsninger til kundens behov. Klik her for at læse mere om HE Marine. Sådan ansøger du Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Leo Bøgebjerg på telefon 45 22207722. Ansøgningsfristen er d. 23. marts 2020. Ansættelse pr. 1. maj 2020 eller efter aftale.

Har du solid regnskabserfaring og et ønske om det fulde ansvar for alle opgaverne i en økonomifunktion, så er det muligvis dig vi søger.

Stillingen

Som økonomiansvarlig hos Eltronic Group bliver du en del af en en professionel økonomiafdeling, hvor kompetencer, udvikling og kvalitet er nøgleord.

Eltronic Group består af flere selvstændige datterselskaber, og det er hensigten, at du får ansvaret for regnskabsfunktionerne i HE Marine A/S. HE Marine er totalleverandør af el- og elektronikinstallationer til det maritime erhverv, og har afdelinger i Hanstholm, Esbjerg, Thyborøn og på Lindø.

Jobudførelsen vil ske i tæt samarbejde med direktøren for HE Marine og med Eltronics øvrige 8 dygtige og kompetente økonomimedarbejdere. Stillingen tager udgangspunkt i Eltronics hovedkontor i Hedensted, men mødedage et par gange om måneden i Hanstholm og på Lindø må forventes.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Udarbejde månedsregnskaber.
  • Udarbejdelse af løn.
  • Fakturering.
  • Debitor- og kreditoropfølgning og bogføring.
  • Rejse- og bilagsafregning.
  • Controlling og opfølgning.
  • Skatter, moms og afgifter.
  • Generelle økonomifunktioner.
  • Diverse administrative ad hoc opgaver.  

Stillingen er baseret på 37 timer pr. uge, men deltidsstilling på 30 timer og opefter kan aftales. 

Faglige kvalifikationer

Vi forventer, at du besidder en relevant viden og erfaring inden for økonomi, og at du har oparbejdet en indgående regnskabsforståelse – gerne fra en installationsforretning eller lignende. 

Erfaring med projektøkonomi, WIP, allokering af korrekt indtjening efter fremdrift samt registrering af materialer og timer på projekterne er en klar fordel. Dertil har du gode dansk og engelsk kundskaber – både skriftligt og mundtligt og er forhåbentlig hjemmevant i NAV og Excel.

Personlige kvalifikationer

Som person er du ansvarsfuld, engageret og positiv. Du er selvstændig og selvkørende og er i besiddelse af en god og solid forreningsforståelse. Du er fleksibel i forbindelse med månedsregnskab, lønkørsler og årsregnskab.

Vi forventer, at du trives i en uformel organisation med højt aktivitetsniveau, tillid til den enkelte, gode kolleger og højt humør. 

Vi tilbyder

En udfordrende, og yderst interessant stilling der bærer præg af spændende og krævende opgaver. Du vil opleve stor tillid, hjælpsomhed, fleksibilitet og ’frihed under ansvar’.

Vi tilbyder attraktive personaleforhold, løn efter kvalifikationer og en alsidig hverdag med stor berøringsflade - både med kollegerne i HE Marine og i Eltronic.

Eltronic Group er en virksomhed i vækst, og der er derfor gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt.

Bliv en del af en vidensvirksomhed

Eltronic er en videns– og ingeniørvirksomhed, som siden grundlæggelsen i år 2000 har været i konstant vækst.

Eltronic Group beskæftiger ca. 500 dygtige og engagerede medarbejdere.

Klik her for at læse mere om Eltronic.

HE Marine A/S er totalleverandør af elektronik og el-installa-tioner til det maritime område. Mere end 35 år indenfor området har gjort dem til de absolut bedste i branchen. ”Besætningen” består af højt specialiserede og faguddannede medarbejdere, som vil sætte alle sejl til for at finde de rette løsninger til kundens behov.

Klik her for at læse mere om HE Marine.

Sådan ansøger du

Spørgsmål og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Leo Bøgebjerg på telefon +45 22207722.

Ansøgningsfristen er d. 23. marts 2020.

Ansættelse pr. 1. maj 2020 eller efter aftale.

Eltronic A/SHedensted2020-02-26T00:00:002020-03-24T00:00:00
330194653Bogholder søges til ITALIAN AUTO AARHUSRobot Har du flair for tal og kan du opretholde et økonomisk overblik? Er du skarp til bogføring, fakturering og generel økonomisk styring? Hvis du kan sige ja til dette, så har vi et yderst spændende job til dig! For vores kunde, ITALIAN AUTO AARHUS, søger vi en bogholder som har lyst og mulighed for at arbejde 20-30 timer pr. uge. Som kommende bogholder ved ITALIAN AUTO AARHUS kan vi garantere, at du får en spændende hverdag! Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i virksomheden i samarbejde med indehaveren, som er motoren i det daglige. Arbejdsopgaverne i din hverdag vil være meget alsidige og det er vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver består i: Ansvar for kreditor-, debitor- og finansstyring, herunder den daglige bogføring Afstemning af diverse konti, bank, moms mv., i forbindelse med månedsafslutning Gøre regnskab klar til revisor samt rapportering til ejeren Lønadministration til både timelønnede og funktionærer Kontakt til importører og andre samarbejdspartnere mv. Diverse ad hoc-opgaver der er naturligt for virksomheden, reklamationer, PA, arkivering mv. Personlige og faglige kompetencer: Uddannet bogholder Kendskab til DRACAR samt branchen er absolut en fordel Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret Har god forretningsforståelse, er omhyggelig og har styr på dine ting Er udadvendt og ligetil, kundeminded griber selvstændigt nye opgaver Er proaktiv og ansvarsbevidst Kan håndtere fortrolighed Vi tilbyder: En nøgleposition med indflydelse samt et afvekslende og udfordrende job. Et uformelt arbejdsmiljø med meget målrettede medarbejdere og med en fri, direkte omgangstone. God lønpakke efter kvalifikationer. Ansættelsesstart forventes at være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende. Hvis jobbet er noget for dig så gå ind og søg på linket: https: www.selekt.axp.dk candidate_web index.php, JobID: BOGHOLDER. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte John Sylvester på 42 17 46 60. Om virksomheden: Virksomheden der er placeret i Aarhus, består af 9 medarbejdere og er inde i en rivende udvikling. ITALIAN AUTO AARHUS byder på det komplette modelprogram fra fuldblodsbiler som Alfa Romeo, Fiat, varebiler fra Fiat Professionel og Jeep. Uanset om du er privatbilist, firmabilejer eller erhvervskunde, finder du hos ITALIAN AUTO AARHUS en løsning, der matcher dit behov - og en passioneret stab af medarbejdere, som går langt på literen i bestræbelserne på at levere optimal kundeservice.

Har du flair for tal og kan du opretholde et økonomisk overblik? Er du skarp til bogføring, fakturering og generel økonomisk styring? Hvis du kan sige ja til dette, så har vi et yderst spændende job til dig!

For vores kunde, ITALIAN AUTO AARHUS, søger vi en bogholder som har lyst og mulighed for at arbejde 20-30 timer pr. uge.

Som kommende bogholder ved ITALIAN AUTO AARHUS kan vi garantere, at du får en spændende hverdag! Du bliver ansvarlig for økonomi- og administrationsfunktionen i virksomheden i samarbejde med indehaveren, som er motoren i det daglige.

Arbejdsopgaverne i din hverdag vil være meget alsidige og det er vigtigt, at du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver.

Dine arbejdsopgaver består i:

  • Ansvar for kreditor-, debitor- og finansstyring, herunder den daglige bogføring
  • Afstemning af diverse konti, bank, moms mv., i forbindelse med månedsafslutning
  • Gøre regnskab klar til revisor samt rapportering til ejeren
  • Lønadministration til både timelønnede og funktionærer
  • Kontakt til importører og andre samarbejdspartnere mv.
  • Diverse ad hoc-opgaver der er naturligt for virksomheden, reklamationer, PA, arkivering mv.

Personlige og faglige kompetencer:

  • Uddannet bogholder
  • Kendskab til DRACAR samt branchen er absolut en fordel
  • Økonomisk forståelse, selvkørende og struktureret
  • Har god forretningsforståelse, er omhyggelig og har styr på dine ting
  • Er udadvendt og ligetil, kundeminded – griber selvstændigt nye opgaver
  • Er proaktiv og ansvarsbevidst
  • Kan håndtere fortrolighed

Vi tilbyder:

En nøgleposition med indflydelse samt et afvekslende og udfordrende job.

Et uformelt arbejdsmiljø med meget målrettede medarbejdere og med en fri, direkte omgangstone.

God lønpakke efter kvalifikationer.

Ansættelsesstart forventes at være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Samtaler afholdes løbende.

Hvis jobbet er noget for dig så gå ind og søg på linket: https://www.selekt.axp.dk/candidate_web/index.php, JobID: BOGHOLDER.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte John Sylvester på 42 17 46 60.

Om virksomheden:

Virksomheden der er placeret i Aarhus, består af 9 medarbejdere og er inde i en rivende udvikling.

ITALIAN AUTO AARHUS byder på det komplette modelprogram fra fuldblodsbiler som Alfa Romeo, Fiat, varebiler fra Fiat Professionel og Jeep. Uanset om du er privatbilist, firmabilejer eller erhvervskunde, finder du hos ITALIAN AUTO AARHUS en løsning, der matcher dit behov - og en passioneret stab af medarbejdere, som går langt på literen i bestræbelserne på at levere optimal kundeservice.

Selekt Vikar og Rekruttering ApSÅrhus V2020-02-26T00:00:002020-04-20T00:00:00
330172323Til JKS Ringkøbing søges erfaren lønningsbogholderProfile Er du lønspecialist, og brænder du for at arbejde med løn og overenskomster, så vil vi gerne have dig med på vores hold! Om jobbet: Vi søger en ansvarsfuld og erfaren lønningsbogholder, der har lyst til at blive en del af lønningskontoret, som består af 5 skønne kollegaer. Vi arbejder hver dag med vikarer i hele Danmark, som arbejder under mange forskellige overenskomster. Med reference til lønningschef Inge Lis Pedersen får du ansvar for opgaver indenfor: Registrering og rettelser af vikartimer Afregning af diverse tillæg som f.eks. diæter og kørsel Udbetaling til vikarer Opfølgning på sygeløn Reguleringskørsler Afstemninger Diverse ad-hoc opgaver Der er tale om en fuldtidsstilling. Arbejdstiden er kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.30. Kvalifikationer: Din uddannelse er ikke afgørende, det er din erfaring til gengæld. Vi søger en profil med flere års erfaring med lønbehandling og overenskomster. Du har vilje og gå på mod, arbejder altid for at sikre korrekt og rettidig løn. Du har erfaring med at oversætte overenskomster til løn og sætter en ære i at give kollegaer og medarbejdere en god service når de har spørgsmål i forbindelse med løn og overenskomster. JKS tilbyder: En spændende og udfordrende stilling i en organisation i vækst og forandring. Vi har en uformel omgangstone og et kontor med 25-30 gode kollegaer samt 160 kollegaer fordelt rundt i JKS´s knap 40 afdelinger i Danmark. Læs mere om os her www.jks.dk Derudover tilbyder vi: Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundheds- og tandforsikring En lækker og sund madordning (egen betaling) Hyggelige sociale arrangementer lokalt og nationalt. Ansøgning: Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV via e-mail. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Inge Lis Pedersen på M: 61200802. Har du lyst til at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune? Vi er Danmarks største arbejdsplads og der er også plads til dig og din familie. Her er højt til loftet og masser af plads læs meget mere om det her: https: www.flytmodvest.dkEr du lønspecialist, og brænder du for at arbejde med løn og overenskomster, så vil vi gerne have dig med på vores hold!

Om jobbet:
Vi søger en ansvarsfuld og erfaren lønningsbogholder, der har lyst til at blive en del af lønningskontoret, som består af 5 skønne kollegaer. Vi arbejder hver dag med vikarer i hele Danmark, som arbejder under mange forskellige overenskomster. 

Med reference til lønningschef Inge Lis Pedersen får du ansvar for opgaver indenfor: 

  • Registrering og rettelser af vikartimer
  • Afregning af diverse tillæg som f.eks. diæter og kørsel
  • Udbetaling til vikarer 
  • Opfølgning på sygeløn 
  • Reguleringskørsler
  • Afstemninger  
  • Diverse ad-hoc opgaver 

Der er tale om en fuldtidsstilling. 
Arbejdstiden er kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00-15.30.  

Kvalifikationer: 
Din uddannelse er ikke afgørende, det er din erfaring til gengæld. Vi søger en profil med flere års erfaring med lønbehandling og overenskomster. Du har vilje og gå på mod, arbejder altid for at sikre korrekt og rettidig løn. Du har erfaring med at oversætte overenskomster til løn og sætter en ære i at give kollegaer og medarbejdere en god service når de har spørgsmål i forbindelse med løn og overenskomster.

JKS tilbyder:
En spændende og udfordrende stilling i en organisation i vækst og forandring. Vi har en uformel omgangstone og et kontor med 25-30 gode kollegaer samt 160 kollegaer fordelt rundt i JKS´s knap 40 afdelinger i Danmark. Læs mere om os her www.jks.dk

 

Derudover tilbyder vi:
Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundheds- og tandforsikring
En lækker og sund madordning (egen betaling)
Hyggelige sociale arrangementer lokalt og nationalt.

Ansøgning:
Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via ”Søg stillingen” nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV via e-mail.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Inge Lis Pedersen på M: 61200802.

 

Har du lyst til at flytte til Ringkøbing-Skjern Kommune?
Vi er Danmarks største arbejdsplads og der er også plads til dig og din familie.
Her er højt til loftet og masser af plads – læs meget mere om det her:

https://www.flytmodvest.dk/

ORS/Small/e466da3f_logo.pngJKS A/SRingkøbing2020-02-05T17:49:04.0902020-03-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsmedarbejder - gerne med revisionsbaggrund

PRO&CO A/S

Ikast
Kan du med sikker hånd udføre alle regnskabsmæssige opgaver, har du interesse i ejendomsadministration og bidrager du med et godt humør? Så kan du til gengæld få mulighed for at arbejde med spændende og alsidige opgaver i et engageret og mindre team...
Indrykket:19. februar 2020

Bogholder / pakke varer / tage telefoner

SVANE ELECTRONIC APS/ SSI-SCANDINAVIAN SECURITY INDUSTRY

Engesvang
Vi er en lille virksomhed der mangler en ny bogholder, regnskabsystemet vi bruger er e-conomic. Ud over regnskabskabet som tager cirka 4 timer dagligt, har vi de daglige ordrer der skal pakkes og stilles klar til afhentning. Vi har en arbejdstid der...
Indrykket:19. februar 2020

Økonomiansvarlig

Eltronic A/S

Hedensted
Har du solid regnskabserfaring og et ønske om det fulde ansvar for alle opgaverne i en økonomifunktion, så er det muligvis dig vi søger. Stillingen Som økonomiansvarlig hos Eltronic Group bliver du en del af en en professionel økonomiafdeling, hvor ...
Indrykket:26. februar 2020

Bogholder søges til ITALIAN AUTO AARHUS

Selekt Vikar og Rekruttering ApS

Århus V
Har du flair for tal og kan du opretholde et økonomisk overblik? Er du skarp til bogføring, fakturering og generel økonomisk styring? Hvis du kan sige ja til dette, så har vi et yderst spændende job til dig! For vores kunde, ITALIAN AUTO AARHUS, søg...
Indrykket:26. februar 2020

Til JKS Ringkøbing søges erfaren lønningsbogholder

JKS A/S

Ringkøbing
Er du lønspecialist, og brænder du for at arbejde med løn og overenskomster, så vil vi gerne have dig med på vores hold! Om jobbet: Vi søger en ansvarsfuld og erfaren lønningsbogholder, der har lyst til at blive en del af lønningskontoret, som bestå...
Indrykket:5. februar 2020