Bogholder med SAP Concur erfaring

Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C.

Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur.

Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling.

Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales & HR Consultant Sarah Dressel.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330019628Phoenix-4b4f7d1612019-05-08T00:00:00Bogholder med SAP Concur erfaring

Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C.

Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur.

Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling.

Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales & HR Consultant Sarah Dressel.

Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C. Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur. Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling. Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales HR Consultant Sarah Dressel.11jobnet4b4f7d16100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3522861ADECCO A/S11Søren Frichs Vej 40A8000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent756705JobNet4985185498518510008-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4f7d16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4f7d16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4f7d16&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b4f7d16&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361740139SarahSarah.Dressel@adecco.dkDKDanmarkDKDanmark330015061Erfaren bogholder med SAP erfaringRobot Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder. Opstart ønskes hurtigst muligt. Vikariatets længde forventes at vare 1-3 måned. Er du den rette vil det være mulighed for en fastansættelse. Det er en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiderne er meget fleksible. IT systemer: SAP - det er et krav du har erfaring med bogholderiopgaver i dette system. Sprog: Dansk og engelsk. Som person er du: Rummelig, struktureret, proaktiv og har et positivt sind. Du vil få ansvaret for nedenstående opgaver: Leverandør behandling: Eks. registrering af fakturaer Fakturering af PO, udlæg mm. Bogføring. Primært debitordelen. Finansbogholderi Dertil er det et plus, hvis du har erfaring og viden om at administrere løn og afstemninger af moms. Har du erfaring med ovenstående opgaver og synes du jobbet lyder interessant? Så tøv ikke med at kontakte Sales HR Consultant Sarah Dressel 38 38 11 82 eller sarah.dressel@adecco.dk

Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder.

Opstart ønskes hurtigst muligt.

Vikariatets længde forventes at vare 1-3 måned. Er du den rette vil det være mulighed for en fastansættelse.

Det er en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiderne er meget fleksible.

IT systemer: SAP - det er et krav du har erfaring med bogholderiopgaver i dette system.

Sprog: Dansk og engelsk.

Som person er du: Rummelig, struktureret, proaktiv og har et positivt sind.

Du vil få ansvaret for nedenstående opgaver:

• Leverandør behandling: Eks. registrering af fakturaer

• Fakturering af PO, udlæg mm.

• Bogføring. Primært debitordelen.

• Finansbogholderi

Dertil er det et plus, hvis du har erfaring og viden om at administrere løn og afstemninger af moms.

Har du erfaring med ovenstående opgaver og synes du jobbet lyder interessant? Så tøv ikke med at kontakte Sales & HR Consultant Sarah Dressel 38 38 11 82 eller sarah.dressel@adecco.dk

ADECCO A/SSkanderborg2019-05-01T00:00:002019-06-26T00:00:00
330013258Erfaren bogholderRobot Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en del af et mindre økonomiteam, hvor opgaverne løses i fællesskab og er backup for hinanden. Virksomheden har en flad organisation og et godt uformelt arbejdsmiljø. Du vil have reference til regnskabschefen, hvor det forventes at du selvstændigt kan varetage nedenstående arbejdsopgaver: Bogføring af indkøbsordre. Øvrig daglig bogføring herunder bogføring af rejseafregninger Fakturering Lønadministration og div. HR funktioner forbundet hermed Være vort ansigt ud ad til i receptionen og i telefonen Debitor- og kreditorstyring herunder betaling af kreditorer Afstemning af moms, likvider etc. Virksomheden arbejder projektorienteret, hvorfor det vil være en fordel du har erfaring med projektregistrering og opfølgning herpå. Opstart: Snarrest muligt. Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor der er fleksibilitet ift. arbejdstiderne. Er du den rette? Så tøv ikke med at kontakte Sales HR Consultant fra Adecco Sarah Dressel pr. mail sarah.dressel@adecco.dk eller tlf.: 38 38 11 82

Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en del af et mindre økonomiteam, hvor opgaverne løses i fællesskab og er backup for hinanden. Virksomheden har en flad organisation og et godt uformelt arbejdsmiljø.

Du vil have reference til regnskabschefen, hvor det forventes at du selvstændigt kan varetage nedenstående arbejdsopgaver:

  • Bogføring af indkøbsordre.
  • Øvrig daglig bogføring – herunder bogføring af rejseafregninger
  • Fakturering
  • Lønadministration og div. HR funktioner forbundet hermed
  • Være vort ansigt ud ad til i receptionen og i telefonen
  • Debitor- og kreditorstyring – herunder betaling af kreditorer
  • Afstemning af moms, likvider etc.

Virksomheden  arbejder projektorienteret, hvorfor det vil være en fordel du har erfaring med projektregistrering og opfølgning herpå.

Opstart: Snarrest muligt.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor der er fleksibilitet ift. arbejdstiderne.

Er du den rette? Så tøv ikke med at kontakte Sales & HR Consultant fra Adecco Sarah Dressel pr. mail sarah.dressel@adecco.dk eller tlf.: 38 38 11 82

ADECCO A/SIkast2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
330044068BOGHOLDER/ADMINISTRATIV BLÆKSPRUTTERobot Bo Bendixen Graphics søger snarest en ansvarsbevidst og alsidig medarbejder til vores hovedkontor i Århus. Fokus opgaver: Bogholderi, administration, og ordrebehandling. Arbejdsopgaver: -Bogholderi, detail engros, debitor, kreditor, løn og refusion, moms (herunder ex- og import), boligudlejning erhverv og privat (herunder forbrugsafregning), levering af årsregnskab til revisor. -Ordremodtagelse, pakning af ordre, fakturering af ordre, trimning af lager. -Administrative opgaver, statuslister, e-boks, indberetning til VIRK. -Webshop. -kontakt til - og support af medarbejderne i 7 Bo Bendixen Butikker. -Salg og support til eksisterende og nye engros kunder. -Statusansvarlig for lager og butikker. -Telefonpasning, arkivering, reklamationsbehandling samt diverse ad hoc opgaver. Vi ser gerne: -Du har erfaring med lignende job eller virksomhed. -Du har interesse og sans for design. -Du er bruger af MS officepakken. -Kendskab til ERP Bogholderisystem AIRBOSS er et MUST. -Du er fleksibel og selvstændig- og tager de daglige udfordringer med godt humør. Vi keder os aldrig. Vi kan tilbyde: Et spændende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed. Tiltrædelse snarest muligt. Se mere på www.bobendixen.dk Hvis det er nogetr for dig, så send ansøgning og CV med billede på mail til: info@bobendixen.dk

Bo Bendixen Graphics søger snarest en ansvarsbevidst og alsidig medarbejder til vores hovedkontor i Århus. 

Fokus opgaver: Bogholderi, administration, og ordrebehandling.

Arbejdsopgaver:

-Bogholderi, detail/engros, debitor, kreditor, løn og refusion, moms (herunder ex- og import), boligudlejning erhverv og privat (herunder forbrugsafregning), levering af årsregnskab til revisor.

-Ordremodtagelse, pakning af ordre, fakturering af ordre, trimning af lager.

-Administrative opgaver, statuslister, e-boks, indberetning til VIRK.

-Webshop.

-kontakt til - og support af medarbejderne i 7 Bo Bendixen Butikker.

-Salg og support til eksisterende og nye engros kunder.

-Statusansvarlig for lager og butikker.

-Telefonpasning, arkivering, reklamationsbehandling samt diverse ad hoc´opgaver.

Vi ser gerne:

-Du har erfaring med lignende job eller virksomhed.

-Du har interesse og sans for design.

-Du er  bruger af MS officepakken.

-Kendskab til ERP Bogholderisystem AIRBOSS er et MUST.

-Du er fleksibel og selvstændig- og tager de daglige udfordringer med godt humør.

Vi keder os aldrig.

 

Vi kan tilbyde:

Et spændende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed.

Tiltrædelse snarest muligt.

 

Se mere på www.bobendixen.dk

Hvis det er nogetr for dig, så send ansøgning og CV med billede på mail til:

info@bobendixen.dk

 

BO BENDIXEN GRAPHICSAarhus C2019-06-15T00:00:002019-08-09T00:00:00
330029829Spørring A/S søger regnskabsmedarbejderRobot Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden. Lønadministration lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v. Controlling validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning. Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt Vi tilbyder Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage. Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt. Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale. Ansøgningsfrist: 12. juni 2019 Spørring A S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov. Spørring A S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

  • Ansvar for regnskab – finans, debitor- og kreditorbogholderi – C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden.
  • Lønadministration – lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v.
  • Controlling – validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
  • Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt

      Vi tilbyder

  • Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage.
  • Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt.
  • Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.

Ansøgningsfrist:                   12. juni 2019

Spørring A/S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A/S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov.

Spørring A/S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

SPØRRING A/SGedved2019-06-04T00:00:002019-07-18T00:00:00
330044184Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltidRobot Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer. En arbejdsdag hos Speedline Cykelshoppen byder på: Daglig drift af bogholderiet Måneds- og kvartal regnskaber Moms og told Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m. Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted. Dig og dine kvalifikationer: Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks. revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring. Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn. Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får: En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : ) Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning Bogholder til Speedline og Cykelshoppen . Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg.

Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk / www.speedline.dk

Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en  lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland – med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer.

En arbejdsdag hos Speedline & Cykelshoppen byder på:

  • Daglig drift af bogholderiet
  • Måneds- og kvartal regnskaber
  • Moms og told
  • Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor
  • Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m.

Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted.

Dig og dine kvalifikationer:

Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks.  revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import/eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi/økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring.

Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn.

Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får:

  • En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet
  • En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø
  • Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig
  • Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende
  • Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : )
  • Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao

Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning ”Bogholder til Speedline og Cykelshoppen”.

Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på + 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

SPEEDLINE A/SSkanderborg2019-06-15T00:00:002019-08-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren bogholder med SAP erfaring

ADECCO A/S

Skanderborg
Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder....
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Erfaren bogholder

ADECCO A/S

Ikast
Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en ...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

BOGHOLDER/ADMINISTRATIV BLÆKSPRUTTE

BO BENDIXEN GRAPHICS

Aarhus C
Bo Bendixen Graphics søger snarest en ansvarsbevidst og alsidig medarbejder til vores hovedkontor i Århus. Fokus opgaver: Bogholderi, administration, og ordrebehandling. Arbejdsopgaver: -Bogholderi, detail engros, debitor, kreditor, løn og refusion,...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Spørring A/S søger regnskabsmedarbejder

SPØRRING A/S

Gedved
Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltid

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt ko...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:10. august 2019