BOGHOLDER / REGNSKABSANSVARLIG SØGES

CeriX søger en frisk og dynamisk bogholder som kan fungere som hele organisationens regnskabsansvarlig og assistent til ledelsen på hovedkontoret i indre København.

DINE OPGAVER
Dine opgaver vil være at stå for den daglige bogføring, balancer, forberedelser til årsregnskab, lave løn, betale regninger samt forefaldende administrative opgaver fra ledelsen i den daglige drift.

Lyder stilling som noget for dig, så læs mere via linket og send en ansøgning til rie@cerix.dk.

https://cerix.dk/job-hos-cerix/


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330000384Phoenix-c05eceb512019-04-04T00:00:00BOGHOLDER / REGNSKABSANSVARLIG SØGES

CeriX søger en frisk og dynamisk bogholder som kan fungere som hele organisationens regnskabsansvarlig og assistent til ledelsen på hovedkontoret i indre København.

DINE OPGAVER
Dine opgaver vil være at stå for den daglige bogføring, balancer, forberedelser til årsregnskab, lave løn, betale regninger samt forefaldende administrative opgaver fra ledelsen i den daglige drift.

Lyder stilling som noget for dig, så læs mere via linket og send en ansøgning til rie@cerix.dk.

https://cerix.dk/job-hos-cerix/

CeriX søger en frisk og dynamisk bogholder som kan fungere som hele organisationens regnskabsansvarlig og assistent til ledelsen på hovedkontoret i indre København. DINE OPGAVERDine opgaver vil være at stå for den daglige bogføring, balancer, forberedelser til årsregnskab, lave løn, betale regninger samt forefaldende administrative opgaver fra ledelsen i den daglige drift. Lyder stilling som noget for dig, så læs mere via linket og send en ansøgning til rie@cerix.dk. https: cerix.dk job-hos-cerix11jobnetc05eceb5100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://cerix.dk/job-hos-cerix/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3501185Rie Holding ApS11Dronningens Tværgade 9B1302København KDKDanmark0
rie@cerix.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent739225JobNet4970020497002010004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c05eceb5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c05eceb5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c05eceb5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c05eceb5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr du en fagligt stærk Regnskabsansvarlig?12008001Dansk3Læse/ tale933411Regnskabsansvarlig3Økonomi361303352Rie Jensenrie@cerix.dkDKDanmarkDKDanmark330024340Regnskabsansvarlig bogholder til Donners A/SProfile Har du overblik og erfaring til at stå for flere selskabers regnskab og økonomi? Og, er du en praktisk drifts-orienteret bogholder, der ynder at holde orden i penalhuset ? Så er du interessant i forhold til stillingen som Regnskabsansvarlig bogholder hos Donners. Donners er en servicevirksomhed i transportbranchen med over 50 års erfaring i at holde taxibiler kørende dag og nat alle ugens dage. Efter en tilpasning til den nye taxilov i 2018 er Donners i dag en privatejet koncern med 17 driftsselskaber, 125 ansatte chauffører og afløsere til 46 taxibiler, der er tilknyttet et salgs- og bestillingskontor for taxikunder. Vores nuværende bogholder har dygtigt sat struktur på processerne og opbygget ugentlige og månedlige systematikker, der sikrer, at der er styr på den økonomiske og regnskabsmæssige historik. Bogholderen ønsker at overdrage det opbyggede system til en driftsorienteret bogholder i juni juli måned 2019. Som bogholder hos Donners indgår du i et funktionærteam på 6 kompetencestærke personer med et godt teamwork og en uformel dialog. I stillingen vil du referere til ejerens business partner. Både de personlige og faglige kvalifikationer værdsættes Du forventes at have erfaring inden for praktiske opgaver i forbindelse med en erhvervsvirksomheds økonomi og regnskabsafdeling, hvor der har været løbende drift, og gerne, hvor der har været flere afdelinger eller selskaber og større lønadministration. Personligt har du nemt ved at fokusere og se logiske sammenhænge, du er effektiv og nyder at afslutte igangsatte opgaver og at være behjælpelig ved problemløsning. Tillige har du let ved at kommunikere og forklare sammenhænge og præge ophyggeligheden. Kan du holde overblikket og lide alsidige regnskabsopgaver? At stå for bogholderiet med 17 selskaber kan lyde voldsomt, men opgaverne kan betegnes som varierende og ukomplicerede. Det kræver blot et godt overblik, god faglig styring samt pli og omhyggelighed. Med tiden vil du komme til at arbejde med Projekt 2021 , der handler om, at alle selskaberne forventes samlet i et driftsselskab, hvilket forhåbentlig vil blive en interessant proces. Helhedsorienteret regnskabsfunktion med månedlig status Teamet sætter stor pris på at kunne foretage en månedlig opfølgning. Derfor vil opgaverne for bogholderen være at skabe økonomisk overblik gennem: Bogføring i e-conomic med SmartInbox Kreditorstyring og debitorkontrol Indberetning til det offentlige Afstemning af konti Månedligt momsregnskab (splitmoms) Kontrol af månedlig lønbehandling - Dataløn Månedlig ajourføring af anlægskartotek Månedsbalancer og nøgletalsstatistik Årsregnskab for aktive og passive selskaber Klargøring af materiale til bestyrelsen Kontakt til samarbejdspartnere og revisor Deltagelse i drifts- og månedsmøder Hos Donners tilbydes du: En selvstændig stilling og en central rolle Fuldtidsstilling med mulighed for fleksibel arbejdstid Indflydelse og deltagelse på drifts- og månedsmøder En virksomhed, hvor orden i penalhuset giver arbejdsro Frihed til ansvar Stabil og længerevarende ansættelse Gage efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring JobAdvice Management administrerer ansøgninger således, at en ansøgers personlige data behandles efter persondatalovens regelsæt. Ansøgning sendes via knappen Send ansøgning Vi inviterer løbende kandidater til samtale, og spørgsmål om jobbet kan du få besvaret ved at sende en e-mail til Business Partner anni@donners.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: donners.brandero.com
Har du overblik og erfaring til at stå for flere selskabers regnskab og økonomi? Og, er du en praktisk drifts-orienteret bogholder, der ynder at holde ”orden i penalhuset”?

Så er du interessant i forhold til stillingen som Regnskabsansvarlig bogholder hos Donners.

Donners er en servicevirksomhed i transportbranchen med over 50 års erfaring i at holde taxibiler kørende dag og nat alle ugens dage.

Efter en tilpasning til den nye taxilov i 2018 er Donners i dag en privatejet koncern med 17 driftsselskaber, 125 ansatte chauffører og afløsere til 46 taxibiler, der er tilknyttet et salgs- og bestillingskontor for taxikunder.

Vores nuværende bogholder har dygtigt sat struktur på processerne og opbygget ugentlige og månedlige systematikker, der sikrer, at der er styr på den økonomiske og regnskabsmæssige historik. Bogholderen ønsker at overdrage det opbyggede system til en driftsorienteret bogholder i juni/juli måned 2019.

Som bogholder hos Donners indgår du i et funktionærteam på 6 kompetencestærke personer med et godt teamwork og en uformel dialog. I stillingen vil du referere til ejerens business partner.

Både de personlige og faglige kvalifikationer værdsættes
Du forventes at have erfaring inden for praktiske opgaver i forbindelse med en erhvervsvirksomheds økonomi og regnskabsafdeling, hvor der har været løbende drift, og gerne, hvor der har været flere afdelinger eller selskaber og større lønadministration.

Personligt har du nemt ved at fokusere og se logiske sammenhænge, du er effektiv og nyder at afslutte igangsatte opgaver og at være behjælpelig ved problemløsning. Tillige har du let ved at kommunikere og forklare sammenhænge og præge ophyggeligheden.

Kan du holde overblikket og lide alsidige regnskabsopgaver?
At stå for bogholderiet med 17 selskaber kan lyde voldsomt, men opgaverne kan betegnes som varierende og ukomplicerede. Det kræver blot et godt overblik, god faglig styring samt pli og omhyggelighed.
Med tiden vil du komme til at arbejde med ”Projekt 2021”, der handler om, at alle selskaberne forventes samlet i et driftsselskab, hvilket forhåbentlig vil blive en interessant proces.

Helhedsorienteret regnskabsfunktion med månedlig status
Teamet sætter stor pris på at kunne foretage en månedlig opfølgning. Derfor vil opgaverne for bogholderen være at skabe økonomisk overblik gennem:
  • Bogføring i e-conomic med SmartInbox
  • Kreditorstyring og debitorkontrol
  • Indberetning til det offentlige
  • Afstemning af konti
  • Månedligt momsregnskab (splitmoms)
  • Kontrol af månedlig lønbehandling - Dataløn
  • Månedlig ajourføring af anlægskartotek
  • Månedsbalancer og nøgletalsstatistik
  • Årsregnskab for aktive og passive selskaber
  • Klargøring af materiale til bestyrelsen
  • Kontakt til samarbejdspartnere og revisor
  • Deltagelse i drifts- og månedsmøder

Hos Donners tilbydes du:
  • En selvstændig stilling og en central rolle
  • Fuldtidsstilling med mulighed for fleksibel arbejdstid
  • Indflydelse og deltagelse på drifts- og månedsmøder
  • En virksomhed, hvor ”orden i penalhuset” giver arbejdsro
  • Frihed til ansvar
  • Stabil og længerevarende ansættelse
  • Gage efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring
JobAdvice Management administrerer ansøgninger således, at en ansøgers personlige data behandles efter persondatalovens regelsæt.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning"

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, og spørgsmål om jobbet kan du få besvaret ved at sende en e-mail til Business Partner anni@donners.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://donners.brandero.com

ORS/Small/cea7ead8_logo.pngDonners A/SVanløse2019-05-14T17:05:37.7972019-06-17T00:00:00
330015637RegnskabsansvarligRobot For kunde søges en struktureret og ambitiøs regnskabsansvarlig til snarlig tiltrædelse. Du vil indgå i virksomhedens regnskabs- og økonomifunktion og få følgende ansvar og opgaver: Bogføring og afstemning af bank Bogføring, kontering og betaling af fakturaer inkl. godkendelse i organisationen Håndtering af saldoafstemninger Forestå faktureringer i samarbejde med kundeansvarlige Sikre overblik over indtægter, omkostninger, periodisering og likviditetsforecast Intern rapporteringDu bliver en del af et ungt og dynamisk team i en virksomhed med vokseværk, ambitioner og korte beslutningsveje.Der lægges der stor vægt på det personlige ansvar og ejerskab for den enkelte opgave. Din profil Du har en positiv tilgang til dine opgaver, hvor du naturligt inddrager interessenter og kolleger i processen. Du trives i et tralvlt miljø og kan holde hovedet koldt i pressede perioder. Det forventes, at du har erfaring nok til at være selvkørende og kvalitetsbevidst med basale regnskabsopgaver, men også kender dine begrænsninger, hvor du har behov for at lære mere. Stillingens indhold og ansvar vil udvikle sig i takt med at dine kvalifikationer udvides. Du har nogle års erfaring inden for området og måske er uddannet cand.merc.aud. eller HD(R). Din formelle uddannelse er dog ikke det væsentligste. Vigtigere er din praktiske tilgang fra nuværende og tidligere stillinger og dine personlige og sociale kompetencer. Da virksomheden arbejder internationalt, er engelsk et must. CRM-systemer, MS Office og Dynamics C5 må du gerne have erfaring med. Men ellers er du indstillet på at lære det. Derudover vil du få mulighed for at deltage i udformningen af nye systemer. HRpeople står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Lund på alc@hrpeople.dk. HRpeople er et moderne mindre rekrutterings- og HR konsulenthus, hvis formål er at hjælpe virksomheder med rekrutteringer og HR opgaver, både på det strategiske og operationelle niveau. Vores kernekompetencer er at indgå som professionel HR partner for mindre mellemstore virksomheder, være med til at etablere HR-funktionen eller at assistere den eksisterende HR-afdeling.

For kunde søges en struktureret og ambitiøs regnskabsansvarlig til snarlig tiltrædelse.

Du vil indgå i virksomhedens regnskabs- og økonomifunktion og få følgende ansvar og opgaver:

• Bogføring og afstemning af bank
• Bogføring, kontering og betaling af fakturaer inkl. godkendelse i organisationen
• Håndtering af saldoafstemninger
• Forestå faktureringer i samarbejde med kundeansvarlige
• Sikre overblik over indtægter, omkostninger, periodisering og likviditetsforecast
• Intern rapportering

Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en virksomhed med vokseværk, ambitioner og korte beslutningsveje.
Der lægges der stor vægt på det personlige ansvar og ejerskab for den enkelte opgave. 

Din profil
Du har en positiv tilgang til dine opgaver, hvor du naturligt inddrager interessenter og kolleger i processen. Du trives i et tralvlt miljø og kan holde hovedet koldt i pressede perioder.

Det forventes, at du har erfaring nok til at være selvkørende og kvalitetsbevidst med basale regnskabsopgaver, men også kender dine begrænsninger, hvor du har behov for at lære mere. Stillingens indhold og ansvar vil udvikle sig i takt med at dine kvalifikationer udvides. Du har nogle års erfaring inden for området og måske er uddannet cand.merc.aud. eller HD(R).

Din formelle uddannelse er dog ikke det væsentligste. Vigtigere er din praktiske tilgang fra nuværende og tidligere stillinger og dine personlige og sociale kompetencer. Da virksomheden arbejder internationalt, er engelsk et must. CRM-systemer, MS Office og Dynamics C5 må du gerne have erfaring med. Men ellers er du indstillet på at lære det. Derudover vil du få mulighed for at deltage i udformningen af nye systemer. 

HRpeople står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Lund på alc@hrpeople.dk. 

HRpeople er et moderne mindre rekrutterings- og HR konsulenthus, hvis formål er at hjælpe virksomheder med rekrutteringer og HR opgaver, både på det strategiske og operationelle niveau. Vores kernekompetencer er at indgå som professionel HR partner for mindre/mellemstore virksomheder, være med til at etablere HR-funktionen eller at assistere den eksisterende HR-afdeling. 

HRpeopleKøbenhavn Ø2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
330009813Efterlyses: Regnskabskonsulent med stjernekvalitet og ekstra krymmelBasic Efterlyses: Regnskabskonsulent med stjernekvalitet og ekstra krymmel All About the Benjamins Du tror muligvis du kender til regnskab, men du har aldrig gjort det sådan her. Normalt, når du taler om bogføring, regnskab og skat, bliver du lige så populær som broccoli til et barns fødselsdagsfest men vi får folk til at lytte af andre grunde. Ser du, vores klienter er alt andet end ordinære. Vi håndterer regnskaber for de farverige, de talentfulde og de kreative. Vi arbejder med musik- og filmindustrien, og dem som har tillid til os er artisterne og trendsætterne i den verden rebellerne. At lave regnskab for dynamiske personligheder på den måde, betyder at dette ikke kun handler om tal. Det er en god balance mellem regnskab og coaching. Deres setups er ofte forholdsvist komplekse. Det er her vi skiller os ud. De fleste som har lavet regnskab og bogføring i årevis har mistet deres sjæl i processen. Vi er anderledes, og det som adskiller os er, at vi bekymrer os vores måde er, at det gøres med hjerne og hjerte. De Jonghe Administration søger nu et kompetent og selvkørende finanstalent, til at starte hurtigst muligt på vores kontor i København. Stillingen er fuld tid og arbejdet går ud på at sikre effektiv og pålidelig regnskabsassistance til blandt andet vores kunder i musikbranchen. Take Our Breath Away (ved at du er): God til tal (Excel er som ketchup for dig og du bruger det til enhver situation) Tryg ved at arbejde med forskellige økonomisystemer som E-conomic og C5 En som lægger mærke til bogføringsfejl, som en indendørs kat lægger mærke til lyden af dåseåbneren Ikke kreativ da kreativitet og bogføring normalt medfører fængsel En som er selvkørende og selvstændig i sit arbejde Bonus track Du har et stabilt temperament og har erhvervet det døde, men stabile blik af en som har lukket for mange bøger gennem årene. Deadlines og lejlighedsvis stress er en del af jobbet. Du vil højst sandsynligt grovæde Ben Jerrys nogle sene aftener, mens du får lukket nogle regnskaber, og dette skræmmer dig ikke. Working 9 to 5 Bogføring, herunder finans og i debitor- og kreditormodul Momsangivelser Løbende afstemninger Klargøring til revisor Årsregnskaber Diverse ad hoc opgaver (bogholderi relaterede) The Right Stuff Du er regnskabsuddannet og har en god forståelse på regnskabsområdet. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver og har erfaring med at arbejde i e-conomic eller et lignende system. Det vægtes højt, at du forstår kundens behov og har en positiv tilgang til tingene. Du har en fleksibel tilgang til det at arbejde med regnskaber og går den ekstra mil for at følge dine opgaver til dørs og udviser stort engagement i forhold til opgaveløsningen. You Get What You Give De Jonghe Administration tilbyder et alsidigt og udfordrende job med stor frihedsgrad. Der er kontakt med mange forskellige kunder, som du på sigt får eget ansvar for. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos kunder. Du tilbydes tillige et godt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor der er en god tone samt positive kollegaer, der ligesom dig, synes det er spændende at gøre en forskel. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Ansøgningsfrist: Løbende udvælgelse. De Jonghe Administration er en regnskabs- og bogføringsvirksomhed, hvor vi varetager alt indenfor regnskab, administration og drift af klientens økonomifunktion, herunder bogføring, moms, lønninger, regnskaber og selvangivelser (og vi får det til at se nemt ud). Kontaktperson Direktør Ejer Michelle De Jonghe Email: mdj@dejonghe.dk Se mere på vores ansøgersite: https: dejonghe.brandero.com
Efterlyses: Regnskabskonsulent med stjernekvalitet og ekstra krymmel

All About the Benjamins
Du tror muligvis du kender til regnskab, men du har aldrig gjort det sådan her.

Normalt, når du taler om bogføring, regnskab og skat, bliver du lige så populær som broccoli til et barns fødselsdagsfest – men vi får folk til at lytte af andre grunde.

Ser du, vores klienter er alt andet end ordinære. Vi håndterer regnskaber for de farverige, de talentfulde og de kreative. Vi arbejder med musik- og filmindustrien, og dem som har tillid til os er artisterne og trendsætterne i den verden – rebellerne. At lave regnskab for dynamiske personligheder på den måde, betyder at dette ikke kun handler om tal. Det er en god balance mellem regnskab og coaching. Deres setups er ofte forholdsvist komplekse.

Det er her vi skiller os ud. De fleste som har lavet regnskab og bogføring i årevis har mistet deres sjæl i processen. Vi er anderledes, og det som adskiller os er, at vi bekymrer os – vores måde er, at det gøres med hjerne og hjerte.

De Jonghe Administration søger nu et kompetent og selvkørende finanstalent, til at starte hurtigst muligt på vores kontor i København. Stillingen er fuld tid og arbejdet går ud på at sikre effektiv og pålidelig regnskabsassistance til blandt andet vores kunder i musikbranchen.

Take Our Breath Away (ved at du er):
  • God til tal (Excel er som ketchup for dig og du bruger det til enhver situation)
  • Tryg ved at arbejde med forskellige økonomisystemer som E-conomic og C5
  • En som lægger mærke til bogføringsfejl, som en indendørs kat lægger mærke til lyden af dåseåbneren
  • Ikke kreativ – da kreativitet og bogføring normalt medfører fængsel
  • En som er selvkørende og selvstændig i sit arbejde
#Bonus track 
  • Du har et stabilt temperament og har erhvervet det døde, men stabile blik af en som har lukket for mange bøger gennem årene.
  • Deadlines og lejlighedsvis stress er en del af jobbet. Du vil højst sandsynligt grovæde Ben & Jerrys nogle sene aftener, mens du får lukket nogle regnskaber, og dette skræmmer dig ikke.
Working 9 to 5 
  • Bogføring, herunder finans og i debitor- og kreditormodul
  • Momsangivelser
  • Løbende afstemninger
  • Klargøring til revisor
  • Årsregnskaber
  • Diverse ad hoc opgaver (bogholderi relaterede)
The Right Stuff 
Du er regnskabsuddannet og har en god forståelse på regnskabsområdet. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver og har erfaring med at arbejde i e-conomic eller et lignende system. Det vægtes højt, at du forstår kundens behov og har en positiv tilgang til tingene. 

Du har en fleksibel tilgang til det at arbejde med regnskaber og går den ekstra mil for at følge dine opgaver til dørs og udviser stort engagement i forhold til opgaveløsningen.

You Get What You Give 
De Jonghe Administration tilbyder et alsidigt og udfordrende job med stor frihedsgrad. 

Der er kontakt med mange forskellige kunder, som du på sigt får eget ansvar for. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos kunder.

Du tilbydes tillige et godt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor der er en god tone samt positive kollegaer, der ligesom dig, synes det er spændende at gøre en forskel.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".  

Ansøgningsfrist: Løbende udvælgelse.
 
De Jonghe Administration er en regnskabs- og bogføringsvirksomhed, hvor vi varetager alt indenfor regnskab, administration og drift af klientens økonomifunktion, herunder bogføring, moms, lønninger, regnskaber og selvangivelser (og vi får det til at se nemt ud). 

Kontaktperson 
Direktør/Ejer
Michelle De Jonghe
Email: mdj@dejonghe.dk

Se mere på vores ansøgersite: https://dejonghe.brandero.com

ORS/Small/c35851a1_logo.pngDE JONGHE ADMINISTRATION ApSKøbenhavn V2019-04-23T11:00:39.8702019-05-27T00:00:00
330008843Efterlyses: Regnskabskonsulent med stjernekvalitet og ekstra krymmelRobot All About the Benjamins Du tror muligvis du kender til regnskab, men du har aldrig gjort det sådan her. Normalt, når du taler om bogføring, regnskab og skat, bliver du lige så populær som broccoli til et barns fødselsdagsfest men vi får folk til at lytte af andre grunde. Ser du, vores klienter er alt andet end ordinære. Vi håndterer regnskaber for de farverige, de talentfulde og de kreative. Vi arbejder med musik- og filmindustrien, og dem som har tillid til os er artisterne og trendsætterne i den verden rebellerne. At lave regnskab for dynamiske personligheder på den måde, betyder at dette ikke kun handler om tal. Det er en god balance mellem regnskab og coaching. Deres setups er ofte forholdsvist komplekse. Det er her vi skiller os ud. De fleste som har lavet regnskab og bogføring i årevis har mistet deres sjæl i processen. Vi er anderledes, og det som adskiller os er, at vi bekymrer os vores måde er, at det gøres med hjerne og hjerte. De Jonghe Administration søger nu et kompetent og selvkørende finanstalent, til at starte hurtigst muligt på vores kontor i København. Stillingen er fuld tid og arbejdet går ud på at sikre effektiv og pålidelig regnskabsassistance til blandt andet vores kunder i musikbranchen. Take Our Breath Away (ved at du er): God til tal (Excel er som ketchup for dig og du bruger det til enhver situation) Tryg ved at arbejde med forskellige økonomisystemer som E-conomic og C5 En som lægger mærke til bogføringsfejl, som en indendørs kat lægger mærke til lyden af dåseåbneren Ikke kreativ da kreativitet og bogføring normalt medfører fængsel En som er selvkørende og selvstændig i sit arbejde Bonus track Du har et stabilt temperament og har erhvervet det døde, men stabile blik af en som har lukket for mange bøger gennem årene. Deadlines og lejlighedsvis stress er en del af jobbet. Du vil højst sandsynligt grovæde Ben Jerrys nogle sene aftener, mens du får lukket nogle regnskaber, og dette skræmmer dig ikke. Working 9 to 5 Bogføring, herunder finans og i debitor- og kreditormodul Momsangivelser Løbende afstemninger Klargøring til revisor Årsregnskaber Diverse ad hoc opgaver (bogholderi relaterede) The Right Stuff Du er regnskabsuddannet og har en god forståelse på regnskabsområdet. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver og har erfaring med at arbejde i e-conomic eller et lignende system. Det vægtes højt, at du forstår kundens behov og har en positiv tilgang til tingene. Du har en fleksibel tilgang til det at arbejde med regnskaber og går den ekstra mil for at følge dine opgaver til dørs og udviser stort engagement i forhold til opgaveløsningen You Get What You Give De Jonghe Administration tilbyder et alsidigt og udfordrende job med stor frihedsgrad. Der er kontakt med mange forskellige kunder, som du på sigt får eget ansvar for. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos kunder. Du tilbydes tillige et godt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor der er en god tone samt positive kollegaer, der ligesom dig, synes det er spændende at gøre en forskel. Send din ansøgning til Michelle de Jonghe, mdj@dejonghe.dk Ansøgningsfrist: Løbende udvælgelse - De Jonghe Administration er en regnskabs- og bogføringsvirksomhed, hvor vi varetager alt indenfor regnskab, administration og drift af klientens økonomifunktion, herunder bogføring, moms, lønninger, regnskaber og selvangivelser (og vi får det til at se nemt ud).

All About the Benjamins
Du tror muligvis du kender til regnskab, men du har aldrig gjort det sådan her.

Normalt, når du taler om bogføring, regnskab og skat, bliver du lige så populær som broccoli til et barns fødselsdagsfest – men vi får folk til at lytte af andre grunde.

Ser du, vores klienter er alt andet end ordinære. Vi håndterer regnskaber for de farverige, de talentfulde og de kreative. Vi arbejder med musik- og filmindustrien, og dem som har tillid til os er artisterne og trendsætterne i den verden – rebellerne. At lave regnskab for dynamiske personligheder på den måde, betyder at dette ikke kun handler om tal. Det er en god balance mellem regnskab og coaching. Deres setups er ofte forholdsvist komplekse.

Det er her vi skiller os ud. De fleste som har lavet regnskab og bogføring i årevis har mistet deres sjæl i processen. Vi er anderledes, og det som adskiller os er, at vi bekymrer os – vores måde er, at det gøres med hjerne og hjerte.

De Jonghe Administration søger nu et kompetent og selvkørende finanstalent, til at starte hurtigst muligt på vores kontor i København. Stillingen er fuld tid og arbejdet går ud på at sikre effektiv og pålidelig regnskabsassistance til blandt andet vores kunder i musikbranchen.

 

Take Our Breath Away (ved at du er):

  • God til tal (Excel er som ketchup for dig og du bruger det til enhver situation)
  • Tryg ved at arbejde med forskellige økonomisystemer som E-conomic og C5
  • En som lægger mærke til bogføringsfejl, som en indendørs kat lægger mærke til lyden af dåseåbneren
  • Ikke kreativ – da kreativitet og bogføring normalt medfører fængsel
  • En som er selvkørende og selvstændig i sit arbejde

 

 #Bonus track

  • Du har et stabilt temperament og har erhvervet det døde, men stabile blik af en som har lukket for mange bøger gennem årene.
  • Deadlines og lejlighedsvis stress er en del af jobbet. Du vil højst sandsynligt grovæde Ben & Jerrys nogle sene aftener, mens du får lukket nogle regnskaber, og dette skræmmer dig ikke.

 

Working 9 to 5

  • Bogføring, herunder finans og i debitor- og kreditormodul
  • Momsangivelser
  • Løbende afstemninger
  • Klargøring til revisor
  • Årsregnskaber
  • Diverse ad hoc opgaver (bogholderi relaterede)

 

The Right Stuff

Du er regnskabsuddannet og har en god forståelse på regnskabsområdet. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver og har erfaring med at arbejde i e-conomic eller et lignende system. Det vægtes højt, at du forstår kundens behov og har en positiv tilgang til tingene.

Du har en fleksibel tilgang til det at arbejde med regnskaber og går den ekstra mil for at følge dine opgaver til dørs og udviser stort engagement i forhold til opgaveløsningen 

 

You Get What You Give

De Jonghe Administration tilbyder et alsidigt og udfordrende job med stor frihedsgrad.

Der er kontakt med mange forskellige kunder, som du på sigt får eget ansvar for. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos kunder.

Du tilbydes tillige et godt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor der er en god tone samt positive kollegaer, der ligesom dig, synes det er spændende at gøre en forskel.

 

Send din ansøgning til Michelle de Jonghe, mdj@dejonghe.dk

Ansøgningsfrist: Løbende udvælgelse

 

 

- De Jonghe Administration er en regnskabs- og bogføringsvirksomhed, hvor vi varetager alt indenfor regnskab, administration og drift af klientens økonomifunktion, herunder bogføring, moms, lønninger, regnskaber og selvangivelser (og vi får det til at se nemt ud).

 

DE JONGHE ADMINISTRATION ApSKøbenhavn V2019-04-17T00:00:002019-06-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsansvarlig bogholder til Donners A/S

Donners A/S

Vanløse
Har du overblik og erfaring til at stå for flere selskabers regnskab og økonomi? Og, er du en praktisk drifts-orienteret bogholder, der ynder at holde orden i penalhuset ? Så er du interessant i forhold til stillingen som Regnskabsansvarlig bogholde...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Regnskabsansvarlig

HRpeople

København Ø
For kunde søges en struktureret og ambitiøs regnskabsansvarlig til snarlig tiltrædelse. Du vil indgå i virksomhedens regnskabs- og økonomifunktion og få følgende ansvar og opgaver: Bogføring og afstemning af bank Bogføring, kontering og betaling af ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Efterlyses: Regnskabskonsulent med stjernekvalitet og ekstra krymmel

DE JONGHE ADMINISTRATION ApS

København V
Efterlyses: Regnskabskonsulent med stjernekvalitet og ekstra krymmel All About the Benjamins Du tror muligvis du kender til regnskab, men du har aldrig gjort det sådan her. Normalt, når du taler om bogføring, regnskab og skat, bliver du lige så popu...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Efterlyses: Regnskabskonsulent med stjernekvalitet og ekstra krymmel

DE JONGHE ADMINISTRATION ApS

København V
All About the Benjamins Du tror muligvis du kender til regnskab, men du har aldrig gjort det sådan her. Normalt, når du taler om bogføring, regnskab og skat, bliver du lige så populær som broccoli til et barns fødselsdagsfest men vi får folk til at ...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019