Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder søges

Trekroner Revision A/S søger bogholder med tiltrædelse snarest belejligt efter nærmere aftale.
 
Som bogholder hos os forestiller vi os, at du:

  • har minimum 5-7 års erfaring fra lignende stilling
  • har kendskab til C5 og E-conomic
  • har erfaring med at bogføre for forskellige kunder og brancher
  • har erfaring med lønadministration
  • eventuelt har erfaring med ejendomsadministration og medlemsadministration
  • har kørekort
  • arbejder selvstændigt og struktureret
  • er serviceminded, initiativrig og fuld af godt humør
Det forudsættes, at du behersker det danske sprog såvel mundtlig som skriftligt samt, at du har et godt kendskab til IT, herunder Officepakken.
 
Som medarbejder hos os tilbydes du:
  • sociale aktiviteter
  • mulighed for deltid
  • frokostordning
  • god atmosfære i domicil i Trekroner (Roskilde)
Bliv en del af vores team og send en ansøgning til:
 
Trekroner Revision A/S
Statsautoriserede Revisorer
Universitetsparken 2
4000 Roskilde
 
eller:
 
info@trekronerrevision.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329777029Phoenix-193bc4ec12018-03-14T15:00:25.747Bogholder søgesTrekroner Revision A/S søger bogholder med tiltrædelse snarest belejligt efter nærmere aftale.
 
Som bogholder hos os forestiller vi os, at du:
  • har minimum 5-7 års erfaring fra lignende stilling
  • har kendskab til C5 og E-conomic
  • har erfaring med at bogføre for forskellige kunder og brancher
  • har erfaring med lønadministration
  • eventuelt har erfaring med ejendomsadministration og medlemsadministration
  • har kørekort
  • arbejder selvstændigt og struktureret
  • er serviceminded, initiativrig og fuld af godt humør
Det forudsættes, at du behersker det danske sprog såvel mundtlig som skriftligt samt, at du har et godt kendskab til IT, herunder Officepakken.
 
Som medarbejder hos os tilbydes du:
  • sociale aktiviteter
  • mulighed for deltid
  • frokostordning
  • god atmosfære i domicil i Trekroner (Roskilde)
Bliv en del af vores team og send en ansøgning til:
 
Trekroner Revision A/S
Statsautoriserede Revisorer
Universitetsparken 2
4000 Roskilde
 
eller:
 
info@trekronerrevision.dk

 
2018-05-13T00:50:11.073 Trekroner Revision A S søger bogholder med tiltrædelse snarest belejligt efter nærmere aftale. Som bogholder hos os forestiller vi os, at du:har minimum 5-7 års erfaring fra lignende stillinghar kendskab til C5 og E-conomichar erfaring med at bogføre for forskellige kunder og brancherhar erfaring med lønadministrationeventuelt har erfaring med ejendomsadministration og medlemsadministrationhar kørekortarbejder selvstændigt og strukturereter serviceminded, initiativrig og fuld af godt humør Det forudsættes, at du behersker det danske sprog såvel mundtlig som skriftligt samt, at du har et godt kendskab til IT, herunder Officepakken. Som medarbejder hos os tilbydes du:sociale aktivitetermulighed for deltidfrokostordninggod atmosfære i domicil i Trekroner (Roskilde) Bliv en del af vores team og send en ansøgning til: Trekroner Revision A SStatsautoriserede RevisorerUniversitetsparken 24000 Roskilde eller: info@trekronerrevision.dk2770070Phoenix193bc4ec101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-12T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3136214Trekroner Revision A/S11Universitetsparken 24000RoskildeDKDanmarkORS/193bc4ec_logo.jpegORS/Small/193bc4ec_logo.jpeg155.6502601012.13471170
info@trekronerrevision.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid8Fuldtid46Permanent540072PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=193bc4echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=193bc4echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=193bc4ec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=193bc4ec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Økonomi?12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi5Kontor og administration353676661info@trekronerrevision.dkinfo@trekronerrevision.dkDKDanmarkDKDanmark329977493Bogholder/ FaktureringssupporterRobot I Danmark er Johnson Controls Køleteknik landsdækkende inden for anlægssalg og service. Vi leverer kundetilpassede køle- fryseanlæg eller varmepumpeanlæg til forskellige industrier, herunder fødevarer, køle- og frysehuse, sygehuse, datacentraler, kontorbyggerier, farmaceutiske virksomheder eller meget mere. Hvad du vil lave Til vores kontor i Roskilde søger vi lige nu en dygtig og serviceminded kollega med spidskompetence inden for fakturering. Som vores nye Bogholder Faktureringssupporter vil du få ansvaret for fakturering for hele vores industrielle afdeling, samt andre administrative opgaver. Johnson Controls Køleteknik har 155 medarbejdere i Danmark, og på kontoret i Roskilde bliver du kollega til 32 ansatte. Du vil få direkte reference til vores Branch Manager, og have daglig kontakt til vores teamledere og serviceteknikere. Hvordan du vil gøre det Dine primære opgaver bliver at sikre, at der bliver taget højde for kundernes særlige faktureringsbehov, at alle fakturaer udstedes rettidigt, og at de er baseret nøjagtig på faktiske arbejdstimer og materialer. Du har gode værktøjer og systemer til rådighed, og disse bruger du til at sikre, at alle relevante data er valideret, inden kunderne faktureres. Yderligere opgaver inkl.: Registrering af montørtimer på sager. Registrering af forbrugte parts på sager. Månedlig opfølgning på fakturering og betaling. Månedsrapportering faktureringsrapporter. Forbedringsforlag til faktureringsprocesser. Opfølgning af Teams KPI er. Håndtering af kundehenvendelser. Forskellige administrative opgaver. Oprettelse af kunder og leverandører i Oracle. Hvem vi leder efter Du har formentlig en administrativ kontor- eller regnskabsmæssig uddannelse og kommer fra en lignende rolle med flere års erfaring med fakturering og daglig kontakt med kunder. Du har gode IT færdigheder, er vant til at arbejde med fakturerings-ERP systemer, og så vil det være en fordel, hvis du har erfaring med Oracle. Herudover er du vant til at arbejde i Excel. Som person er du imødekommende, udadvendt og service-minded. Du arbejder selvstændigt med opgaver, tager tingene af dig selv og sætter dig hurtigt ind i nye områder. Du arbejder struktureret og vedholdende indtil opgaven er løst, og samtidig er du moden, nysgerrig og brænder for at lære nyt. Hertil kommer du med en positiv, udadvendt og serviceminded indstilling til både job, kunder og kollegaer. Gode samarbejds- og kommunikationsevner samt dansk og engelsk i skrift og tale er et krav. Ansøgningsfrist og tiltrædelse Lyder dette som dig? Så send os din ansøgning med det samme via vores hjemmeside, da vi løbende behandler ansøgningerne og besætter stillingen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse sker efter aftale. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Branch Manager Christian Alex Fogh på tlf. 22 49 77 86 eller via e-mail christian.alex.fogh@jci.com.

I Danmark er Johnson Controls Køleteknik landsdækkende inden for anlægssalg og service. Vi leverer kundetilpassede køle-/fryseanlæg eller varmepumpeanlæg til forskellige industrier, herunder fødevarer, køle- og frysehuse, sygehuse, datacentraler, kontorbyggerier, farmaceutiske virksomheder eller meget mere. 

Hvad du vil lave 

Til vores kontor i Roskilde søger vi lige nu en dygtig og serviceminded kollega med spidskompetence inden for fakturering. Som vores nye Bogholder/ Faktureringssupporter vil du få ansvaret for fakturering for hele vores industrielle afdeling, samt andre administrative opgaver.

Johnson Controls Køleteknik har 155 medarbejdere i Danmark, og på kontoret i Roskilde bliver du kollega til 32 ansatte. Du vil få direkte reference til vores Branch Manager, og have daglig kontakt til vores teamledere og serviceteknikere. 

Hvordan du vil gøre det 

Dine primære opgaver bliver at sikre, at der bliver taget højde for kundernes særlige faktureringsbehov, at alle fakturaer udstedes rettidigt, og at de er baseret nøjagtig på faktiske arbejdstimer og materialer. Du har gode værktøjer og systemer til rådighed, og disse bruger du til at sikre, at alle relevante data er valideret, inden kunderne faktureres.  Yderligere opgaver inkl.: 

  • Registrering af montørtimer på sager.
  • Registrering af forbrugte parts på sager.
  • Månedlig opfølgning på fakturering og betaling.
  • Månedsrapportering/faktureringsrapporter.
  • Forbedringsforlag til faktureringsprocesser.
  • Opfølgning af Teams KPI'er.
  • Håndtering af kundehenvendelser.
  • Forskellige administrative opgaver.
  • Oprettelse af kunder og leverandører i Oracle. 

Hvem vi leder efter 

Du har formentlig en administrativ kontor- eller regnskabsmæssig uddannelse og kommer fra en lignende rolle med flere års erfaring med fakturering og daglig kontakt med kunder.

Du har gode IT færdigheder, er vant til at arbejde med fakturerings-ERP systemer, og så vil det være en fordel, hvis du har erfaring med Oracle. Herudover er du vant til at arbejde i Excel. 

Som person er du imødekommende, udadvendt og service-minded. Du arbejder selvstændigt med opgaver, tager tingene af dig selv og sætter dig hurtigt ind i nye områder. Du arbejder struktureret og vedholdende indtil opgaven er løst, og samtidig er du moden, nysgerrig og brænder for at lære nyt. Hertil kommer du med en positiv, udadvendt og serviceminded indstilling til både job, kunder og kollegaer. Gode samarbejds- og kommunikationsevner samt dansk og engelsk i skrift og tale er et krav. 

Ansøgningsfrist og tiltrædelse 

Lyder dette som dig? Så send os din ansøgning med det samme via vores hjemmeside, da vi løbende behandler ansøgningerne og besætter stillingen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse sker efter aftale. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Branch Manager Christian Alex Fogh på tlf.  22 49 77 86 eller via e-mail christian.alex.fogh@jci.com.

Johnson Controls Denmark, KøleteknikRoskilde2019-03-18T00:00:002019-04-11T00:00:00
329980340Bogholder DELTIDRobot Salonsupport.dk A S er en af Danmarks største leverandører til professionelle frisørsaloner bl.a. markedsfører vi brandene Moroccanoil og Davines. Vi søger en dygtig og selvkørende bogholder regnskabsassistent på ca. 16 timer om ugen. Arbejdsopgaver og ansvarsområder Opgaverne spænder vidt, og du bliver nøglemedarbejder i forhold til at holde styr på vores daglige bogholderi. Daglig kontering, bogføring og afstemninger Debitorbogføring Kreditorbogføring Rykkere og betaling Bankafstemning Rejseafregning Lønafregning Indberetning og afregning af afgifter Diverse ad hoc-opgaver Dine kompetencer Vi forventer, at du har flere års erfaring i ovennævnte opgaver og er vant til at arbejde med MS Office-pakken. Vi arbejder i Navision 2016 med elektronisk bilagshåndtering (SmartBilag). Det er et krav, at du har erfaring i Navision 2016 eller nyere versioner. Lønsystemet er p.t. Lessor løn. Af personlige kompetencer forventer vi, at: Du er struktureret og kan arbejde selvstændigt. Du er smilende, positiv og har et godt humør. Du har lyst til at lære nye ting og er åben overfor nye arbejdsopgaver. Du er servicemindet og kan kommunikere med alle typer samarbejdspartnere. Vi tilbyder En fast deltidsstilling på ca. 16 timer om ugen (4 timer, 4 dage om ugen), i en spændende virksomhed med 30 medarbejdere, hvoraf 11 arbejder i administrationen. Der er tale om et selvstændigt job, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige medarbejdere i huset, og refererer direkte til vores regnskabs- og it-chef. Du tilbydes fast løn og pension efter kvalifikationer. Virksomhedens adresse er Læhegnet 71, 2620 Albertslund Tiltrædelse snarest muligt. Ansøgning Vi afholder løbende samtaler så send en kortfattet ansøgning og et CV til job@salonsupport.dk (skriv Bogholder i emnefeltet). Ansøgningsfristen er d. 14. maj 2019.

Salonsupport.dk A/S er en af Danmarks største leverandører til professionelle frisørsaloner – bl.a. markedsfører vi brandene Moroccanoil og Davines.

Vi søger en dygtig og selvkørende bogholder/regnskabsassistent på ca. 16 timer om ugen.

 

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

 

Opgaverne spænder vidt, og du bliver nøglemedarbejder i forhold til at holde styr på vores daglige bogholderi.

  • Daglig kontering, bogføring og afstemninger
  • Debitorbogføring
  • Kreditorbogføring
  • Rykkere og betaling
  • Bankafstemning
  • Rejseafregning
  • Lønafregning
  • Indberetning og afregning af afgifter
  • Diverse ad hoc-opgaver

 

Dine kompetencer

 

Vi forventer, at du har flere års erfaring i ovennævnte opgaver og er vant til at arbejde med MS Office-pakken. Vi arbejder i Navision 2016 med elektronisk bilagshåndtering (SmartBilag). Det er et krav, at du har erfaring i Navision 2016 eller nyere versioner. Lønsystemet er p.t. Lessor løn.

Af personlige kompetencer forventer vi, at:

  • Du er struktureret og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er smilende, positiv og har et godt humør.
  • Du har lyst til at lære nye ting og er åben overfor nye arbejdsopgaver.
  • Du er servicemindet og kan kommunikere med alle typer samarbejdspartnere.

 

Vi tilbyder

 

En fast deltidsstilling på ca. 16 timer om ugen (4 timer, 4 dage om ugen), i en spændende virksomhed med 30 medarbejdere, hvoraf 11 arbejder i administrationen. Der er tale om et selvstændigt job, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige medarbejdere i huset, og refererer direkte til vores regnskabs- og it-chef.

 
Du tilbydes fast løn og pension efter kvalifikationer.

 

Virksomhedens adresse er Læhegnet 71, 2620 Albertslund

 

Tiltrædelse snarest muligt.

 

Ansøgning

 

Vi afholder løbende samtaler så send en kortfattet ansøgning og et CV til job@salonsupport.dk (skriv ”Bogholder” i emnefeltet). Ansøgningsfristen er d. 14. maj 2019.

SALONSUPPORT.DK A/SAlbertslund2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
329976944Erfaren bogholder til e-conomic, til mindre virksomhedRobot Vi søger en erfaren bogholder som har kendskab til e-conomic finans system. Du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra, vi stiller computer til rådighed hvis du ikke har en egen som du kan bruge, internetforbindelse er dog en nødvendighed. Arbejdet vil være at bogføre de daglige bilag i finanssystemet samt at foretage afstemninger af diverse konti i finans, debitor og kreditorbogholderi. Den ugentlige arbejdstid vil være fra 4 til 10 timer, du har mulighed for at tilrettelægge dit arbejde når det passer dig, dog vil der være en ugentlig deadline som du selv bestemmer som du så skal overholde, Du referere direkte til firmaets daglig leder, som også vil viderformidle dit arbejde ( bilag etc. ) til dig. Vi kræver for at kunne bestride stillingen at du er boende i Helsingør eller Gribskov komune

Vi søger en erfaren bogholder som har kendskab til e-conomic finans system. Du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra, vi stiller computer til rådighed hvis du ikke har en egen som du kan bruge, internetforbindelse er dog en nødvendighed.

Arbejdet vil være at bogføre de daglige bilag i finanssystemet samt at foretage afstemninger af diverse konti i finans, debitor og kreditorbogholderi.

Den ugentlige arbejdstid vil være fra 4 til 10 timer, du har mulighed for at tilrettelægge dit arbejde når det passer dig, dog vil der være en ugentlig deadline som du selv bestemmer som du så skal overholde,

Du referere direkte til firmaets daglig leder, som også vil viderformidle dit arbejde ( bilag etc. ) til dig.

Vi kræver for at kunne bestride stillingen at du er boende i Helsingør eller Gribskov komune

TRANS NET IVSGlostrup2019-03-13T00:00:002019-04-01T00:00:00
329972099Personlig assistent til leder af mindre selskaberRobot Opgaverne er: Administration af flere mindre selskaber herunder bogføring, momsregnskab, løn, fakturering, ejendomsadministration og udarbejdelse af årsregnskab. Have styr på bankforretninger og banklån. Have overblik over alle aktiviteter og investering samt være sparingspartener til indehaver.

Opgaverne er: Administration af flere mindre selskaber herunder bogføring, momsregnskab, løn, fakturering, ejendomsadministration og udarbejdelse af årsregnskab.

Have styr på bankforretninger og banklån.   Have overblik over alle aktiviteter og investering samt være sparingspartener til indehaver.

CRS INTERNATIONAL APSSkovlunde2019-03-06T00:00:002019-03-30T00:00:00
329968685Talstærk Consultant til bogholderi- og regnskabsudarbejdelseRobot Brænder du for bogholderiets mange facetter? Trives du med at have flere bolde i luften samtidig og motiveres du af en alsidig hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stilling som erfaren Consultant måske noget for dig. I CapWorks ApS bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder med at effektuere og effektivisere deres økonomiske- og lønmæssige systemer samt processer. En varieret hverdag med udfordrende opgaver Du får en dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver og en stor kontaktflade, hvor du både vil løse opgaver ude hos kunderne og på vores kontor i Herlev. Dine primære arbejdsopgaver omfatter bl.a.: • Bogføring og afstemninger af finans-, debitor- og kreditormoduler • Kreditorstyring og debitorstyring • Periodiseringer og hensættelser • Vedligeholdelse af anlægskartotek • Indberetninger til myndigheder og momsangivelser • Månedsafslutning og hjælp til udarbejdelse af årsregnskaber Selvstændigt drive og engagement Som bogholder i CapWorks vil du indtage en selvstændig stilling, hvor du får ansvaret for din egen kundeportefølje, fordelt på mindre- og mellemstore virksomheder. Derfor forventer vi, at du er selvkørende og naturligt tager ejerskab over dine arbejdsopgaver. Derudover forventer vi, at du: • har en relevant regnskabsmæssig uddannelse, gerne kombineret med nogle års erfaring fra en lignende stilling i et revisionsfirma • er hjemmevant i de danske bogføringskrav og momsregler • har god systemforståelse og er aktiv bruger af excel • har en selvstændig, struktureret og effektiv opgavetilgang • har erfaring med minimum ét økonomisystem, meget gerne: workbook, e-conomic eller Navision • Taler flydende dansk og behersker engelsk i skrift og tale Som person er du hjælpsom og serviceminded, og så er du god til at opfange kundernes behov. En social arbejdsplads I CapWorks får du 25 erfarne og kompetente kollegaer indenfor økonomi og regnskab. Vi lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden, så vi sammen kan udvikle os. Ansættelsesvilkår Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider. Tiltrædelse sker efter aftale. Ansøgning og kontakt Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på 45 92 44 50 54.Brænder du for bogholderiets mange facetter? Trives du med at have flere bolde i luften samtidig og motiveres du af en alsidig hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stilling som erfaren Consultant måske noget for dig.

I CapWorks ApS bliver du en del af en hurtigvoksende virksomhed, der med sine kompetente løsninger hjælper forskellige virksomheder med at effektuere og effektivisere deres økonomiske- og lønmæssige systemer samt processer.

En varieret hverdag med udfordrende opgaver

Du får en dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver og en stor kontaktflade, hvor du både vil løse opgaver ude hos kunderne og på vores kontor i Herlev.

Dine primære arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

   • Bogføring og afstemninger af finans-, debitor- og kreditormoduler
   • Kreditorstyring og debitorstyring
   • Periodiseringer og hensættelser
   • Vedligeholdelse af anlægskartotek
   • Indberetninger til myndigheder og momsangivelser
   • Månedsafslutning og hjælp til udarbejdelse af årsregnskaber


Selvstændigt drive og engagement

Som bogholder i CapWorks vil du indtage en selvstændig stilling, hvor du får ansvaret for din egen kundeportefølje, fordelt på mindre- og mellemstore virksomheder. Derfor forventer vi, at du er selvkørende og naturligt tager ejerskab over dine arbejdsopgaver.

Derudover forventer vi, at du:
 

   • har en relevant regnskabsmæssig uddannelse, gerne kombineret med nogle års erfaring fra en lignende stilling i et revisionsfirma
   • er hjemmevant i de danske bogføringskrav og momsregler
   • har god systemforståelse og er aktiv bruger af excel
   • har en selvstændig, struktureret og effektiv opgavetilgang
   • har erfaring med minimum ét økonomisystem, meget gerne: workbook, e-conomic eller Navision
   • Taler flydende dansk og behersker engelsk i skrift og tale


Som person er du hjælpsom og serviceminded, og så er du god til at opfange kundernes behov. 

En social arbejdsplads
I CapWorks får du 25 erfarne og kompetente kollegaer indenfor økonomi og regnskab. Vi lægger vægt på at hjælpe og sparre med hinanden, så vi sammen kan udvikle os.

Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden tilpasses dine ønsker på mellem 30 og 37 timer ugentligt med mulighed for fleksible mødetider.

Tiltrædelse sker efter aftale.

Ansøgning og kontakt
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Henrik Bruun på +45 92 44 50 54.

 

CapWorks ApSHerlev2019-03-01T00:00:002019-04-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/ Faktureringssupporter

Johnson Controls Denmark, Køleteknik

Roskilde
I Danmark er Johnson Controls Køleteknik landsdækkende inden for anlægssalg og service. Vi leverer kundetilpassede køle- fryseanlæg eller varmepumpeanlæg til forskellige industrier, herunder fødevarer, køle- og frysehuse, sygehuse, datacentraler, ko...
Indrykket:18. marts 2019
Udløbsdato:11. april 2019

Bogholder DELTID

SALONSUPPORT.DK A/S

Albertslund
Salonsupport.dk A S er en af Danmarks største leverandører til professionelle frisørsaloner bl.a. markedsfører vi brandene Moroccanoil og Davines. Vi søger en dygtig og selvkørende bogholder regnskabsassistent på ca. 16 timer om ugen. Arbejdsopgaver...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Erfaren bogholder til e-conomic, til mindre virksomhed

TRANS NET IVS

Glostrup
Vi søger en erfaren bogholder som har kendskab til e-conomic finans system. Du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra, vi stiller computer til rådighed hvis du ikke har en egen som du kan bruge, internetforbindelse er dog en nødvendighed. Arbejd...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019

Personlig assistent til leder af mindre selskaber

CRS INTERNATIONAL APS

Skovlunde
Opgaverne er: Administration af flere mindre selskaber herunder bogføring, momsregnskab, løn, fakturering, ejendomsadministration og udarbejdelse af årsregnskab. Have styr på bankforretninger og banklån. Have overblik over alle aktiviteter og invest...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:30. marts 2019

Talstærk Consultant til bogholderi- og regnskabsudarbejdelse

CapWorks ApS

Herlev
Brænder du for bogholderiets mange facetter? Trives du med at have flere bolde i luften samtidig og motiveres du af en alsidig hverdag, hvor ikke to dage er ens? Så er stilling som erfaren Consultant måske noget for dig. I CapWorks ApS bliver du en ...
Indrykket:1. marts 2019
Udløbsdato:5. april 2019