Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder søges

Randstad søger for vores gode kunde Thylkjær & Jakobsen netop nu en dygtig og løsningsorienteret allround bogholder til en fast stilling i Sabro. Der kan være mulighed for nedsat tid.
Brænder du for bogholderi, og ønsker du at blive en del af et passioneret tømrerfirma med fokus på kvalitetshåndværk og god service, så tilbyder Thylkjær & Jakobsen dig en unik mulighed for en udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Thylkjær & Jakobsen er en tømrer- og snedkerforretning, som i dag beskæftiger tæt på 50 medarbejdere. Firmaet udfører, med stort fokus på kvalitetshåndværk, mange forskelligartede tømreropgaver. Hos Thylkjær & Jakobsen er passionen for bæredygtighed, miljøhensyn og energioptimering stor. Firmaet leverer en personlig og kompetent service og arbejder altid hårdt på at finde de mest optimale løsninger og materialer. Thylkjær & Jakobsen ønsker netop nu at tilføje en dygtig allround bogholder til deres kompetente gruppe af medarbejdere.

Dine opgaver:
Hverdagen som bogholder hos Thylkjær & Jakobsen er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet:
• Løn, afstemninger, kreditvurderinger, refusioner og hensættelser
• Registrering og godkendelse af bilag
• Betaling samt fakturering/bogføring af fakturaer og bilag
• Udarbejdelse af balancer og budgetter samt årsafslutning

Den rette kandidat:
Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut og trives med at kunne sætte 2 streger under facit.

Kvalifikationer:
Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og/eller som allround bogholder. Thylkjær & Jakobsen sætter stor pris på sparring og vidensdeling, hvorfor det ønskes, at du er proaktiv i din tilgang til arbejdsopgaverne.

Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer:
• Du behersker dansk i skrift og tale
• Du har erfaring med Office-pakken.
• Det er et krav, at du har erfaring med systemet Economics
• Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemet Dataløn
• Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede

Thylkjær & Jakobsen tilbyder:
• En alsidig hverdag i en spændende virksomhed
• En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund
• En uformel organisation med plads til smil
• Et tæt samarbejde med direktionen og de øvrige kollegaer

Ansøgning: 
Lyder ovenstående som noget for dig, så klik på "Ansøg", og vedhæft dit CV og et par ord om, hvorfor du er netop den, vi søger. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Hardrup på tlf: 40112670

Om Randstad: 
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330148189Phoenix-ffd0065c12019-12-27T00:00:00Bogholder søges

Randstad søger for vores gode kunde Thylkjær & Jakobsen netop nu en dygtig og løsningsorienteret allround bogholder til en fast stilling i Sabro. Der kan være mulighed for nedsat tid.
Brænder du for bogholderi, og ønsker du at blive en del af et passioneret tømrerfirma med fokus på kvalitetshåndværk og god service, så tilbyder Thylkjær & Jakobsen dig en unik mulighed for en udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver.

Thylkjær & Jakobsen er en tømrer- og snedkerforretning, som i dag beskæftiger tæt på 50 medarbejdere. Firmaet udfører, med stort fokus på kvalitetshåndværk, mange forskelligartede tømreropgaver. Hos Thylkjær & Jakobsen er passionen for bæredygtighed, miljøhensyn og energioptimering stor. Firmaet leverer en personlig og kompetent service og arbejder altid hårdt på at finde de mest optimale løsninger og materialer. Thylkjær & Jakobsen ønsker netop nu at tilføje en dygtig allround bogholder til deres kompetente gruppe af medarbejdere.

Dine opgaver:
Hverdagen som bogholder hos Thylkjær & Jakobsen er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet:
• Løn, afstemninger, kreditvurderinger, refusioner og hensættelser
• Registrering og godkendelse af bilag
• Betaling samt fakturering/bogføring af fakturaer og bilag
• Udarbejdelse af balancer og budgetter samt årsafslutning

Den rette kandidat:
Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut og trives med at kunne sætte 2 streger under facit.

Kvalifikationer:
Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og/eller som allround bogholder. Thylkjær & Jakobsen sætter stor pris på sparring og vidensdeling, hvorfor det ønskes, at du er proaktiv i din tilgang til arbejdsopgaverne.

Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer:
• Du behersker dansk i skrift og tale
• Du har erfaring med Office-pakken.
• Det er et krav, at du har erfaring med systemet Economics
• Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemet Dataløn
• Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede

Thylkjær & Jakobsen tilbyder:
• En alsidig hverdag i en spændende virksomhed
• En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund
• En uformel organisation med plads til smil
• Et tæt samarbejde med direktionen og de øvrige kollegaer

Ansøgning: 
Lyder ovenstående som noget for dig, så klik på "Ansøg", og vedhæft dit CV og et par ord om, hvorfor du er netop den, vi søger. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Hardrup på tlf: 40112670

Om Randstad: 
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

2020-02-01T00:52:52.480 Randstad søger for vores gode kunde Thylkjær Jakobsen netop nu en dygtig og løsningsorienteret allround bogholder til en fast stilling i Sabro. Der kan være mulighed for nedsat tid. Brænder du for bogholderi, og ønsker du at blive en del af et passioneret tømrerfirma med fokus på kvalitetshåndværk og god service, så tilbyder Thylkjær Jakobsen dig en unik mulighed for en udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver. Thylkjær Jakobsen er en tømrer- og snedkerforretning, som i dag beskæftiger tæt på 50 medarbejdere. Firmaet udfører, med stort fokus på kvalitetshåndværk, mange forskelligartede tømreropgaver. Hos Thylkjær Jakobsen er passionen for bæredygtighed, miljøhensyn og energioptimering stor. Firmaet leverer en personlig og kompetent service og arbejder altid hårdt på at finde de mest optimale løsninger og materialer. Thylkjær Jakobsen ønsker netop nu at tilføje en dygtig allround bogholder til deres kompetente gruppe af medarbejdere. Dine opgaver: Hverdagen som bogholder hos Thylkjær Jakobsen er afvekslende og alsidig og byder på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Disse tæller blandt andet: • Løn, afstemninger, kreditvurderinger, refusioner og hensættelser • Registrering og godkendelse af bilag • Betaling samt fakturering bogføring af fakturaer og bilag • Udarbejdelse af balancer og budgetter samt årsafslutning Den rette kandidat: Du arbejder selvstændigt og struktureret, har et godt overblik, trives med travle perioder og overholder altid dine deadlines. Samtidig er du omhyggelig, detaljeorienteret og stiller store krav til kvaliteten af dit arbejde. Derudover er du hjælpsom, positiv, imødekommende og kan lide at samarbejde. Du er resultatorienteret, klar til at levere et færdigt regnskab fra start til slut og trives med at kunne sætte 2 streger under facit. Kvalifikationer: Vi forventer, at du enten har en relevant økonomisk uddannelse eller flere års erfaring som kreditor-, debitorbogholder og eller som allround bogholder. Thylkjær Jakobsen sætter stor pris på sparring og vidensdeling, hvorfor det ønskes, at du er proaktiv i din tilgang til arbejdsopgaverne. Derudover forventes det, at du har følgende kvalifikationer: • Du behersker dansk i skrift og tale • Du har erfaring med Office-pakken. • Det er et krav, at du har erfaring med systemet Economics • Det er en fordel, at du har arbejdet i lønsystemet Dataløn • Det er en fordel, hvis du har arbejdet med timelønnede Thylkjær Jakobsen tilbyder: • En alsidig hverdag i en spændende virksomhed • En attraktiv fast stilling, hvor ansættelsesforhold matcher kvalifikationer og baggrund • En uformel organisation med plads til smil • Et tæt samarbejde med direktionen og de øvrige kollegaer Ansøgning: Lyder ovenstående som noget for dig, så klik på Ansøg , og vedhæft dit CV og et par ord om, hvorfor du er netop den, vi søger. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Hardrup på tlf: 40112670 Om Randstad: Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.11jobnetffd0065c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-31T00:00:000000https://www.randstad.dk/jobs/bogholder_aarhus-og-omegn_6647/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3683125RANDSTAD A/S11Store Torv 7, 2.8471SabroDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent877212JobNet5092947509294710027-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffd0065chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffd0065chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffd0065c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ffd0065c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgBogholder søges12007991Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363810113Jespernoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330191262Er du bogholder med interesse i debitor-delen?Profile JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Bogføring Regnskab Debitor- kreditorbogholderi Indberetning og opfølgning Dialog med projektlederne Rapportering Øvrige regnskabsmæssige opgaver Faglige kompetencer Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Opret dit CV på www.jks.dk cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg.

Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder.
Der er tale om et længerevarende vikariat som kan blive til en fast stilling for den rette. 


Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

  • Bogføring
  • Regnskab
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Indberetning og opfølgning
  • Dialog med projektlederne
  • Rapportering
  • Øvrige regnskabsmæssige opgaver


Faglige kompetencer

  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision


Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
Opret dit CV på www.jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

ORS/Small/df2f0cd6_logo.pngJKS A/SViborg2020-02-21T13:00:52.8102020-02-27T00:00:00
330183791Deltids Bogholder med struktur og sans for orden i bilag.Robot Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Aarhus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 11 fuldtidsmedarbejdere fordelt på hhv. kontor i Risskov og et stort lager og logistikcenter i Asperup.Produkterne, der bliver solgt på Evermart.dk, fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2020 er at fordoble dette antal for at fastholde vores solide vækst.Flere ordre og vækst betyder flere bilag, og derfor har vi brug for dig!Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort.Dine arbejdsopgaver:Du kommer til at have ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer. Du vil få sparring fra vores tidligere bogholder der er overgået til andre opgaver. Arbejdsopgaverne vil indebære: Bogføring og afstemning af udgiftsbilag Korrektioner i regnskabet Momsregnskab Løn administration og indberetning. En stor del af vores bogholderi er automatiseret, hvorfor det meste manuelle tastearbejde bliver klaret af systemet.Forventninger til dig:Personligt forventer vi at du er frisk, positiv og energisk. Du kommer til at træde ind i et team med unge talenter der vil overtage verden en pakke af gangen. Vi forventer derfor at dit mindset passer ind i hurtigt voksende iværksættervirksomhed, og at du har blod på tanden.Vi forventer at du har mulighed for at arbejde 8 timer om ugen - hvilke dage og tidspunkter er 100 op til dig.Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har kendskab til basalt bogholderi.Dette kan være det perfekte studiejob hvis du f.eks. læser en uddannelse der relatere sig til økonomi eller revision.Hvad kan vi tilbyde?Nærmest 100 fleksibilitet. Vi forventer at dine vagter fra tid til anden vil ligge indenfor vores kontors åbningstider så vi kan afklare eventuelle spørgsmål, og samarbejde om at løse udfordringer. Men derudover vil placeringen af arbejdstiden være op til dig.Et super fedt arbejdsmiljø. Gennemsnitsalderen i virksomheden er omkring 25 år, og vi er drevet af at opnå de vildeste resultater. Derudover har vi snackbar, alt hvad du kan drikke af sodavand, lækker kaffe osv, god frokostordning, og sociale arrangementer med kollegaerne.Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.Mulighed for fuldtidsstilling efter endt uddannelse.Lyder det som noget for dig? Så send en mail til cs@evermart.dk med en ansøgning CV. Marker emnefeltet med Deltids bogholder .Vi ser frem til at høre fra dig!

Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Aarhus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 11 fuldtidsmedarbejdere fordelt på hhv. kontor i Risskov og et stort lager og logistikcenter i Asperup.

Produkterne, der bliver solgt på Evermart.dk, fordeler sig over 5.000 forskellige varenumre, og målet i 2020 er at fordoble dette antal for at fastholde vores solide vækst.

Flere ordre og vækst betyder flere bilag, og derfor har vi brug for dig!

Vores hold er ungt og energisk, og målet om at overtage verden gennemsyrer kulturen i virksomheden. Vi forventer derfor, at du er kickass og ønsker at være med til at skabe noget stort.

Dine arbejdsopgaver:

Du kommer til at have ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer. Du vil få sparring fra vores tidligere bogholder der er overgået til andre opgaver. Arbejdsopgaverne vil indebære:

  • Bogføring og afstemning af udgiftsbilag
  • Korrektioner i regnskabet
  • Momsregnskab
  • Løn administration og indberetning.



En stor del af vores bogholderi er automatiseret, hvorfor det meste manuelle tastearbejde bliver klaret af systemet.

Forventninger til dig:

Personligt forventer vi at du er frisk, positiv og energisk. Du kommer til at træde ind i et team med unge talenter der vil overtage verden en pakke af gangen. Vi forventer derfor at dit mindset passer ind i hurtigt voksende iværksættervirksomhed, og at du har blod på tanden.

Vi forventer at du har mulighed for at arbejde 8 timer om ugen - hvilke dage og tidspunkter er 100% op til dig.

Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.

Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har kendskab til basalt bogholderi.

Dette kan være det perfekte studiejob hvis du f.eks. læser en uddannelse der relatere sig til økonomi eller revision.

Hvad kan vi tilbyde?

Nærmest 100% fleksibilitet. Vi forventer at dine vagter fra tid til anden vil ligge indenfor vores kontors åbningstider så vi kan afklare eventuelle spørgsmål, og samarbejde om at løse udfordringer. Men derudover vil placeringen af arbejdstiden være op til dig.

Et super fedt arbejdsmiljø. Gennemsnitsalderen i virksomheden er omkring 25 år, og vi er drevet af at opnå de vildeste resultater. Derudover har vi snackbar, alt hvad du kan drikke af sodavand, lækker kaffe osv, god frokostordning, og sociale arrangementer med kollegaerne.

Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer.

Mulighed for fuldtidsstilling efter endt uddannelse.

Lyder det som noget for dig? Så send en mail til cs@evermart.dk med en ansøgning + CV. Marker emnefeltet med "Deltids bogholder".

Vi ser frem til at høre fra dig!

Evermart A/SHinnerup2020-02-18T00:00:002020-03-16T00:00:00
330182743Lønbogholder til IkastRobot For kunde i Ikast, søger vi en erfaren og robust lønbogholder. Du har flere års erfaring indenfor lønbogholderi, og du bestrider alle facetter i processen. Du har kendskab til lønadministration for såvel funktionærer som timelønnede. Der arbejdes i Lessor Løn, og det er klart en forde,l hvis du har kendskab til dette system. Der er tale om en projektansættelse fra 1. april og indtil udgangen af juli måned 2020. Der er mulighed for såvel 37 timer, men mindre timer kan også komme på tale.

For kunde i Ikast, søger vi en erfaren og robust lønbogholder.

Du har flere års erfaring indenfor lønbogholderi, og du bestrider alle facetter i processen.

Du har kendskab til lønadministration for såvel funktionærer som timelønnede.

Der arbejdes i Lessor Løn, og det er klart en forde,l hvis du har kendskab til dette system.

Der er tale om en projektansættelse fra 1. april og indtil udgangen af juli måned 2020.

Der er mulighed for såvel 37 timer, men mindre timer kan også komme på tale.

PersonaleBørsenAarhus V2020-02-18T00:00:002020-04-03T00:00:00
330191005Accounting AssistantRobot Du har nu muligheden for et 5-6 måneders vikariat hos Uhrenholt i Middelfart. Opstart 1. april frem til og med september 2020. Der er mulighed for at vælge, hvor mange timer du ønsker, men gerne mellem 30-37 timer. Løn efter kvalifikation samt fritvalgskonto og pension. Du bliver en del af en team, hvor stemningen er god og trivsel er i fokus. Dertil vil der være en grundig oplæring i starten af vikariatet. Sprog: Det er vigtigt du kan formulere dig på engelsk, da du bliver en del af en global virksomhed, hvor engelsk er koncernsproget. Forventninger: Erfaring indenfor økonomi bogholderi eller regnskab Du skal kunne arbejde selvstændigt efter oplæring Du er grundig og løsningsorienteret Du skal have erfaring med excel Erfaring med AX 2012 Ansvarsområder: Det drejer sig primært om Credit approvals Lessornet: hvilket indebærer invoice scanning og elektroniske fakturaer Behandling af purchase- og cost fakturaer Rejseafregninger: Fra hele verden. Det er primært credit card der behandles. Moms: Finde dokumentation og bilag. Din opgave er at assistere den momsansvarlige i teamet Ad hoc opgaver Er du rette match? Lyder ovenstående interessant og har du hvad der skal til? Så skynd dig at oprette en profil via www.adecco.dk og send herefter en mail med din interesse til sarah.dressel@adecco.dk

Du har nu muligheden for et 5-6 måneders vikariat hos Uhrenholt i Middelfart.

Opstart 1. april frem til og med september 2020.

Der er mulighed for at vælge, hvor mange timer du ønsker, men gerne mellem 30-37 timer.

Løn efter kvalifikation samt fritvalgskonto og pension.

Du bliver en del af en team, hvor stemningen er god og trivsel er i fokus. Dertil vil der være en grundig oplæring i starten af vikariatet.

Sprog: Det er vigtigt du kan formulere dig på engelsk, da du bliver en del af en global virksomhed, hvor engelsk er koncernsproget.

Forventninger:

  • Erfaring indenfor økonomi/bogholderi eller regnskab
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt efter oplæring
  • Du er grundig og løsningsorienteret
  • Du skal have erfaring med excel
  • Erfaring med AX 2012

Ansvarsområder:

  • Det drejer sig primært om Credit approvals
  • Lessornet: hvilket indebærer invoice scanning og elektroniske fakturaer
  • Behandling af purchase- og cost fakturaer
  • Rejseafregninger:
    • Fra hele verden. Det er primært credit card der behandles.
  • Moms: Finde dokumentation og bilag.
    • Din opgave er at assistere den momsansvarlige i teamet
  • Ad hoc opgaver

Er du rette match?

Lyder ovenstående interessant og har du hvad der skal til?

Så skynd dig at oprette en profil via www.adecco.dk og send herefter en mail med din interesse til sarah.dressel@adecco.dk

 

ADECCO A/SÅbyhøj2020-02-21T00:00:002020-04-16T00:00:00
330189768Administrativ lønbogholderRobot Du har nu muligheden for et vikariat til og med april, som lønbogholder for kunde i Aarhus Nord. Der er tale om en stilling på ca. 20 timer pr. uge med opstart hurtigst muligt. Du vil indgå i et team med 10 dygtige og erfarne kolleger, som har et højt kompetenceniveau inden for alle områder af bogholderiet. Du bliver en del af en virksomhed, der er meget alsidig og kan tilbyde spændende opgaver indenfor bogholderiet og der kommer hele tiden flere til. Arbejdsopgaver: Lønbehandling Oprettelser og fratrædelser i Visma løn Indtastning af manuelle løndata Håndtering af HR data Udarbejdelse af kontrakter samt tillæg Indtastning og indberetning af løndata ifm. statistik Besvarelse af mails mm. Ad-hoc opgaver Profil og kvalifikationer: Erfaring fra en lignende stilling Rutineret i med Visma løn og BitaBIZ er et plus Du er ansvars- og kvalitetsbevidst Du er omhyggelig og tager initiativ Høj arbejdsmoral Personalegoder: Løn efter kvalifikation samt pension og fritvalgskonto. Hvis du har erfaring med ovenstående og er interesseret, bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV. Herefter skal jeg bede dig, fremsende en mail om mail om din interesse for stillingen hurtigst muligt til sarah.dressel@adecco.dk

Du har nu muligheden for et vikariat til og med april, som lønbogholder for kunde i Aarhus Nord.

Der er tale om en stilling på ca. 20 timer pr. uge med opstart hurtigst muligt.

Du vil indgå i et team med 10 dygtige og erfarne kolleger, som har et højt kompetenceniveau inden for alle områder af bogholderiet.

Du bliver en del af en virksomhed, der er meget alsidig og kan tilbyde spændende opgaver indenfor bogholderiet og der kommer hele tiden flere til.

 

Arbejdsopgaver:

  • Lønbehandling
  • Oprettelser og fratrædelser i Visma løn
  • Indtastning af manuelle løndata
  • Håndtering af HR data
  • Udarbejdelse af kontrakter samt tillæg
  • Indtastning og indberetning af løndata ifm. statistik
  • Besvarelse af mails mm.
  • Ad-hoc opgaver

 

Profil og kvalifikationer:

  • Erfaring fra en lignende stilling
  • Rutineret i med Visma løn og BitaBIZ er et plus
  • Du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Du er omhyggelig og tager initiativ
  • Høj arbejdsmoral

 

Personalegoder:

Løn efter kvalifikation samt pension og fritvalgskonto.

Hvis du har erfaring med ovenstående og er interesseret, bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV. Herefter skal jeg bede dig, fremsende en mail om mail om din interesse for stillingen hurtigst muligt til sarah.dressel@adecco.dk

ADECCO A/SÅrhus N2020-02-20T00:00:002020-04-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du bogholder med interesse i debitor-delen?

JKS A/S

Viborg
JKS søger en erfaren og selvstændig debitorbogholder til en opgaverig hverdag hos én af vores kunder i Viborg. Vi søger en erfaren bogholder med flair for debitor-delen af bogholderiet til en spændende stilling hos en af vores gode kunder. Der er ta...
Indrykket:21. februar 2020

Deltids Bogholder med struktur og sans for orden i bilag.

Evermart A/S

Hinnerup
Evermart blev stiftet i 2014 i en lejlighed i Aarhus. Siden da er det gået rigtig stærkt, og Evermart beskæftiger i dag 11 fuldtidsmedarbejdere fordelt på hhv. kontor i Risskov og et stort lager og logistikcenter i Asperup.Produkterne, der bliver so...
Indrykket:18. februar 2020

Lønbogholder til Ikast

PersonaleBørsen

Aarhus V
For kunde i Ikast, søger vi en erfaren og robust lønbogholder. Du har flere års erfaring indenfor lønbogholderi, og du bestrider alle facetter i processen. Du har kendskab til lønadministration for såvel funktionærer som timelønnede. Der arbejdes i ...
Indrykket:18. februar 2020

Accounting Assistant

ADECCO A/S

Åbyhøj
Du har nu muligheden for et 5-6 måneders vikariat hos Uhrenholt i Middelfart. Opstart 1. april frem til og med september 2020. Der er mulighed for at vælge, hvor mange timer du ønsker, men gerne mellem 30-37 timer. Løn efter kvalifikation samt fritv...
Indrykket:21. februar 2020

Administrativ lønbogholder

ADECCO A/S

Århus N
Du har nu muligheden for et vikariat til og med april, som lønbogholder for kunde i Aarhus Nord. Der er tale om en stilling på ca. 20 timer pr. uge med opstart hurtigst muligt. Du vil indgå i et team med 10 dygtige og erfarne kolleger, som har et hø...
Indrykket:20. februar 2020