Bogholder søges i Kolding

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobbeskrivelse

Vi søger for en samarbejdspartner i Kolding, en bogholder, som har bred erfaring indenfor regnskab og daglig bogføring. Du vil blive en del af et team, som i samarbejde står for bogføring hos flere selskaber som er tilknyttet virksomheden. Samtidig kan du agere sparringspartner for selskaberne, hvis de har spørgsmål angående bogføring eller økonomi.

 

Her tilbydes en spændende stilling, hvor der er dagligt arbejde med bogføring og styring af økonomi.

 

Det er derfor en fordel hvis du har bred erfaring indenfor bogholderi, da der er blandede opgaver indenfor daglig bogføring, debitor-/kreditorstyring, afstemninger, fakturering og evt. andet.

 

I virksomheden vil der blive benyttet Business Central, men der er mulighed for god oplæring i brug af programmet. Der tilbydes et spændende job, med gode muligheder, gode arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer.

 

Ansøg allerede nu! Eller kontakt os på 75 45 20 20 / Kontor@jobteam.dk for yderligere spørgsmål.

Arbejdsopgaver

  • Daglig bogføring
  • Kreditor-/debitorstyring
  • Afstemninger
  • Økonomistyring
  • Ad-hoc økonomiopgaver

Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring fra lignende stilling
  • Gerne god it-forståelse, fordel med Business Central erfaring.
  • Dansk

Personlige Kvalifikationer

  • Engageret
  • Struktureret
  • Vant til at arbejde med deadlines

Særlige Forhold

Dette er en fast stilling på 37 timer pr. uge. Du vil arbejde på kontor i Kolding. Der tilbydes gode arbejdsforhold i en dynamisk virksomhed. Der tilbydes gode lønforhold efter kvalifikationer.

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Mads Nygaard, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket "MAN-63SKB".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Bogholder søges i Kolding

Jobbeskrivelse

Vi søger for en samarbejdspartner i Kolding, en bogholder, som har bred erfaring indenfor regnskab og daglig bogføring. Du vil blive en del af et team, som i samarbejde står for bogføring hos flere selskaber som er tilknyttet virksomheden. Samtidig kan du agere sparringspartner for selskaberne, hvis de har spørgsmål angående bogføring eller økonomi.

 

Her tilbydes en spændende stilling, hvor der er dagligt arbejde med bogføring og styring af økonomi.

 

Det er derfor en fordel hvis du har bred erfaring indenfor bogholderi, da der er blandede opgaver indenfor daglig bogføring, debitor-/kreditorstyring, afstemninger, fakturering og evt. andet.

 

I virksomheden vil der blive benyttet Business Central, men der er mulighed for god oplæring i brug af programmet. Der tilbydes et spændende job, med gode muligheder, gode arbejdsforhold og løn efter kvalifikationer.

 

Ansøg allerede nu! Eller kontakt os på 75 45 20 20 / Kontor@jobteam.dk for yderligere spørgsmål.

Arbejdsopgaver

  • Daglig bogføring
  • Kreditor-/debitorstyring
  • Afstemninger
  • Økonomistyring
  • Ad-hoc økonomiopgaver

Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring fra lignende stilling
  • Gerne god it-forståelse, fordel med Business Central erfaring.
  • Dansk

Personlige Kvalifikationer

  • Engageret
  • Struktureret
  • Vant til at arbejde med deadlines

Særlige Forhold

Dette er en fast stilling på 37 timer pr. uge. Du vil arbejde på kontor i Kolding. Der tilbydes gode arbejdsforhold i en dynamisk virksomhed. Der tilbydes gode lønforhold efter kvalifikationer.

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Mads Nygaard, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket "MAN-63SKB".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.