Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Bogholder søges til Kolding

Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her!

Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. 

Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav.

Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. 

Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu.

Det forventer vi af dig:

  • Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab)
  • Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse
  • Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver
  • Du har drive i din arbejdsdag


Det kan du forvente af os:

  • God løn efter dine kvalifikationer
  • Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m.
  • At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår
  • En lækker frokostordning hver dag 


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966

Vi glæder os til at høre fra dig! 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087928Phoenix-150624e112019-09-11T00:00:00Bogholder søges til Kolding

Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her!

Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. 

Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav.

Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. 

Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu.

Det forventer vi af dig:

  • Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab)
  • Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse
  • Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver
  • Du har drive i din arbejdsdag


Det kan du forvente af os:

  • God løn efter dine kvalifikationer
  • Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m.
  • At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår
  • En lækker frokostordning hver dag 


Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966

Vi glæder os til at høre fra dig! 

2019-11-05T00:51:17.740 Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her! Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav. Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu. Det forventer vi af dig: Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab) Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver Du har drive i din arbejdsdag Det kan du forvente af os: God løn efter dine kvalifikationer Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m. At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår En lækker frokostordning hver dag Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966 Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet150624e1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-04T00:00:000000https://kandidaterne.dk/jobs/1259660EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3605749Kandidaterne ApS11Bredgade 156000KoldingDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent820777JobNet5042143504214310009-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=150624e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=150624e1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=150624e1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=150624e1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgBogholder søges til Kolding12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362668951noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330094595Marbré søger en erfaren og selvkørende bogholderRobot Marbr er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbr gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling. Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed. Som person er du skarp, detaljeorienteret og organiseret. Du evner at holde mange bolde i luften og ønsker at arbejde i en virksomhed, hvor du har stor ejerskab til dine opgaver. Du vil få ansvaret for bogholderiet. DINE ARBEJDSOPGAVER Fakturering og håndtering af debitorer Finansbogføring og afstemning Kreditorbehandling og betaling Månedsbalance Momsregnskab Lønadministration Ad hoc opgaver Rapportering og budgettering Tæt dialog sparring med vores portugisiske fabrikker VI FORVENTER Er uddannet indenfor økonomi bogholderi. Min nogle års erfaring Har erfaring med Uniconta Kan give god sparring til effektivisering, samt udvikling af rutiner og processer Kan give forretning og økonomisk sparring til ledelsen Er god til engelsk i skrift og tal Fleksibel og ikke bange for at løse ad hoc opgaver Vi GIVER DIG Et spændende job på 30-37 timer ugentligt og placering i tidsrummet 8-16 Frihed til at forme sit job men ansvaret følger med En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer SÅDAN SØGER DU Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør Claus Barrett på mobil: 40603669 Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen bogholder

Marbré er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbré gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling. Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med til at sætte sit præg på en meget dynamisk og hastig voksende virksomhed.

Som person er du skarp, detaljeorienteret og organiseret. Du evner at holde mange bolde i luften og ønsker at arbejde i en virksomhed, hvor du har stor ejerskab til dine opgaver.

Du vil få ansvaret for bogholderiet.

DINE ARBEJDSOPGAVER

  • Fakturering og håndtering af debitorer
    • Finansbogføring og afstemning
    • Kreditorbehandling og betaling
    • Månedsbalance
    • Momsregnskab
    • Lønadministration
    • Ad hoc opgaver
    • Rapportering og budgettering
    • Tæt dialog/sparring med vores portugisiske fabrikker

VI FORVENTER

  • Er uddannet indenfor økonomi/bogholderi. Min nogle års erfaring
    • Har erfaring med Uniconta
    • Kan give god sparring til effektivisering, samt udvikling af rutiner og processer
    • Kan give forretning og økonomisk sparring til ledelsen
    • Er god til engelsk i skrift og tal
    • Fleksibel og ikke bange for at løse ad hoc opgaver

    Vi GIVER DIG
  • Et spændende job på 30-37 timer ugentligt og placering i tidsrummet 8-16
    • Frihed til at forme sit job – men ansvaret følger med
    • En attraktiv løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer

SÅDAN SØGER DU

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør Claus Barrett på mobil: 40603669

Send din ansøgning til job@marbre.dk med titlen ‘bogholder’

CBAR 2015 ApSHaderslev2019-09-24T00:00:002019-11-15T00:00:00
330115032Lønbogholder med erfaring i Lessor lønsystemRobot Jobbet: VKAREN.DK REKRUTTERING søger for kunde i Fredericia, en dygtig og engageret lønbogholder. Der er som udgangspunkt tale om et vikariat indtil maj 2020, og opstart er hurtigst mulig. Du indgår i lønteamet med 3 andre erfarne kolleger, der naturligvis vil hjælpe dig med oplæring og en god indkøring i opgaverne. Dit primære område vil være lønadministration for ca. 300 timelønnede i lønsystemet Lessor. Virksomheden følger Industriens Overenskomst. Derudover vil du få andre HR-relaterede opgaver som planlægning, lønrefusion m.m. Vi forventer: Det er et krav, at du har god erfaring med lønbogholderi, og vi ser helst, at du er rutineret i systemet Lessor. Har du kendskab til Lessor Workforce og e-conomic, er det en stor fordel. Vi forventer, at du har erfaring med Excel og Office-pakken og kendskab til overenskomstmæssige lønforhold under DI. Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er fagligt kompetent. Du er stolt af dit fag og trives med at arbejde under deadlines, som du motiveres af at overholde hver gang. Din person: Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Vi tilbyder: Vi tilbyder et langt vikariat med potentiale, hvor du bliver en del af en spændende virksomhed i vækst. Miljøet er præget af en familiær ånd og godt samarbejde mellem engagerede kolleger. Løn efter kvalifikationer. Din ansøgning: Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Lønbogholder . Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marlene Bak alle hverdage på 70152010.

Jobbet:

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for kunde i Fredericia, en dygtig og engageret lønbogholder. Der er som udgangspunkt tale om et vikariat indtil maj 2020, og opstart er hurtigst mulig.

Du indgår i lønteamet med 3 andre erfarne kolleger, der naturligvis vil hjælpe dig med oplæring og en god indkøring i opgaverne.

Dit primære område vil være lønadministration for ca. 300 timelønnede i lønsystemet Lessor. Virksomheden følger Industriens Overenskomst. Derudover vil du få andre HR-relaterede opgaver som planlægning, lønrefusion m.m.

Vi forventer:

Det er et krav, at du har god erfaring med lønbogholderi, og vi ser helst, at du er rutineret i systemet Lessor.  Har du kendskab til Lessor Workforce og e-conomic, er det en stor fordel. Vi forventer, at du har erfaring med Excel og Office-pakken og kendskab til overenskomstmæssige lønforhold under DI.

Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er fagligt kompetent. Du er stolt af dit fag og trives med at arbejde under deadlines, som du motiveres af at overholde hver gang.

Din person:

Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser.    

Vi tilbyder:

Vi tilbyder et langt vikariat med potentiale, hvor du bliver en del af en spændende virksomhed i vækst. Miljøet er præget af en familiær ånd og godt samarbejde mellem engagerede kolleger.

Løn efter kvalifikationer.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Lønbogholder”. Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marlene Bak alle hverdage på 70152010.

VKAREN ApSFredericia2019-10-30T00:00:002019-11-17T00:00:00
330105431Bogholder til PadborgProfile Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg.Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands-on opgaver. Du evner at holde overblik og har en forståelse for at opgaver skal prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at opgaverne er løst kvalitetsbevidst.Dine arbejdsopgaver: Bogføring for virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber.MomsindberetningerKundekontakt i tilknytning til udførelsen vil jævnligt forekomme. Du må forvente at en del af arbejdet udføres hos kunden.Ad hoc opgaver for vores kunder fylder meget, da vi har en serviceminded tilgang Den rette kandidat: Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhedDu har erfaring med måneds- årsafslutning af et bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisorDu har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverneDu arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagenDu er vant til at arbejde med kunder og er yderst servicemindedDu er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kulturDu er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemerTyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid.Sønderjyllands Revision tilbyder: En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighedEn uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaerEn god lønpakke der modsvarer dine kvalifikationerSpændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag Løn- og ansættelsesvilkår:Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer.Tiltrædelse:Hurtigst muligt.Har du spørgsmål kan du i fortrolighed kontakte statsaut. revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg.

Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands-on opgaver. Du evner at holde overblik og har en forståelse for at opgaver skal prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at opgaverne er løst kvalitetsbevidst.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføring for virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. – alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber.
  • Momsindberetninger
  • Kundekontakt i tilknytning til udførelsen vil jævnligt forekomme. Du må forvente at en del af arbejdet udføres hos kunden.
  • Ad hoc opgaver for vores kunder fylder meget, da vi har en serviceminded tilgang

Den rette kandidat:

  • Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent – det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhed
  • Du har erfaring med måneds-/årsafslutning af et bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisor
  • Du har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverne
  • Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagen
  • Du er vant til at arbejde med kunder og er yderst serviceminded
  • Du er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kultur
  • Du er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemer
  • Tyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav

Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid.

Sønderjyllands Revision tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighed
  • En uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaer
  • En god lønpakke – der modsvarer dine kvalifikationer
  • Spændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag

Løn- og ansættelsesvilkår:
Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer.

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt.
Har du spørgsmål kan du i fortrolighed kontakte statsaut. revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

ORS/Small/9b62f2c6_logo.pngSønderjyllands RevisionPadborg2019-10-11T14:01:29.5002019-11-24T00:00:00
330101581Sønderjyllands Revision søger trainee til vores bogholderiRobot Vil du være en del af vores erhvervsservice team i Padborg, så er du måske vores nye trainee. Afdelingen i Padborg består af et positivt team på i alt 25 medarbejdere, hvoraf de der pt. Sidder 6 i vores erhvervsserviceafdeling, som alle glæder sig til at byde dig velkommen. Vi er en lokal og erfaren revisions virksomhed, der sætter en ære i høj kundetilfredshed og kompromisløs faglighed. Vil du være en del af holdet, lære en masse nyt, blive udfordret og tilegne dig nye kompetencer, så er du måske vores nye kollega. Vi forventer, at Du er serviceminded, udadvendt og imødekommende Du er selvstændig og pligtopfyldende Du har humor og glimt i øjet Du er en teamplayer og fleksibelt indstillet Det er en fordel, hvis du er uddannet inden for kontoradministration med økonomi som speciale, men det er ikke noget krav Det er en fordel, hvis du er lokal Din baggrund Hvis du tidligere har færdiggjort en kontoruddannelse, tilbyder vi dig en trainee-stilling, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine faglige og personlige kompetencer indenfor bogholderi og erhvervsservice Hvis du kommer direkte fra endt uddannelse, tilbyder vi et kompetent oplæringsforløb indenfor bogholderi og erhvervsservice Vi tilbyder dig Udfordrende hverdag hvor du kommer i kontakt med mange forskellige slags kunder indenfor forskellige brancher Kompetente kolleger med plads til humor Løn og ansvar i forhold til dine kvalifikationer En varieret arbejdsdag, med mange forskellige opgaver Tiltrædelse Vi afholder løbende samtaler, og vi ser gerne opstart snarest muligt eller efter aftale. Vil du vide mere Kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor Ren Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Vil du være en del af vores erhvervsservice team i Padborg, så er du måske vores nye trainee. Afdelingen i Padborg består af et positivt team på i alt 25 medarbejdere, hvoraf de der pt. Sidder 6 i vores erhvervsserviceafdeling, som alle glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi er en lokal og erfaren revisions virksomhed, der sætter en ære i høj kundetilfredshed og kompromisløs faglighed. Vil du være en del af holdet, lære en masse nyt, blive udfordret og tilegne dig nye kompetencer, så er du måske vores nye kollega.

Vi forventer, at

• Du er serviceminded, udadvendt og imødekommende

• Du er selvstændig og pligtopfyldende

• Du har humor og glimt i øjet

• Du er en teamplayer og fleksibelt indstillet

• Det er en fordel, hvis du er uddannet inden for kontoradministration med økonomi som speciale, men det er ikke noget krav

• Det er en fordel, hvis du er lokal

Din baggrund

• Hvis du tidligere har færdiggjort en kontoruddannelse, tilbyder vi dig en trainee-stilling, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine faglige og personlige kompetencer indenfor bogholderi og erhvervsservice

• Hvis du kommer direkte fra endt uddannelse, tilbyder vi et kompetent oplæringsforløb indenfor bogholderi og erhvervsservice

Vi tilbyder dig

• Udfordrende hverdag hvor du kommer i kontakt med mange forskellige slags kunder indenfor forskellige brancher

• Kompetente kolleger med plads til humor

• Løn og ansvar i forhold til dine kvalifikationer

• En varieret arbejdsdag, med mange forskellige opgaver

Tiltrædelse

Vi afholder løbende samtaler, og vi ser gerne opstart snarest muligt eller efter aftale.

Vil du vide mere

Kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Sønderjyllands RevisionPadborg2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
330101518Sønderjyllands Revision søger en entusiastisk og positiv bogholderRobot Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg. Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen. Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands- on opgaver. Det er vigtigt at du har et godt overblik og har en forståelse af hvilke opgaver der bør prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at tingene er gennemarbejdet og i orden. Dine arbejdsopgaver: Bogføring af virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber Momsindberetninger Kundekontakt i forbindelse med rådgivning og i forbindelse med kundebesøg (med tiden 1-2 gange ugentligt) Meget andet ad hoc for vores kunder Den rette kandidat: Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhed Du har erfaring med afslutning af bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisor Du er vant til at arbejde med kunder og er yderst serviceminded Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagen Du er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kultur Du er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemer Du har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverne Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid. Tyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav Sønderjyllands Revision tilbyder: En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighed En uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaer En god lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer Spændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag Løn- og ansættelsesvilkår. Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer. Tiltrædelse Hurtigst muligt. Har du spørgsmål kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor Ren Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg. Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands- on opgaver. Det er vigtigt at du har et godt overblik og har en forståelse af hvilke opgaver der bør prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at tingene er gennemarbejdet og i orden.

Dine arbejdsopgaver:

Bogføring af virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. – alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber

Momsindberetninger

Kundekontakt i forbindelse med rådgivning og i forbindelse med kundebesøg (med tiden 1-2 gange ugentligt)

Meget andet ad hoc for vores kunder

Den rette kandidat:

Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent – det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhed

Du har erfaring med afslutning af bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisor

Du er vant til at arbejde med kunder og er yderst serviceminded

Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagen

Du er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kultur

Du er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemer

Du har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverne

Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid.

Tyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav

Sønderjyllands Revision tilbyder:

En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighed

En uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaer

En god lønpakke – der modsvarer dine kvalifikationer

Spændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag

Løn- og ansættelsesvilkår.

Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt.

Har du spørgsmål – kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Sønderjyllands RevisionPadborg2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Marbré søger en erfaren og selvkørende bogholder

CBAR 2015 ApS

Haderslev
Marbr er en dansk virksomhed som designer, udvikler og producerer vaske til bad. Marbr gennemførte i 2016 et generationsskifte og er i en spændende udvikling. Vi søger en person med selvstændighed og engagement, som samtidig er tændt på at være med ...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Lønbogholder med erfaring i Lessor lønsystem

VKAREN ApS

Fredericia
Jobbet: VKAREN.DK REKRUTTERING søger for kunde i Fredericia, en dygtig og engageret lønbogholder. Der er som udgangspunkt tale om et vikariat indtil maj 2020, og opstart er hurtigst mulig. Du indgår i lønteamet med 3 andre erfarne kolleger, der natu...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Bogholder til Padborg

Sønderjyllands Revision

Padborg
Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg.Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands-on opgav...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Sønderjyllands Revision søger trainee til vores bogholderi

Sønderjyllands Revision

Padborg
Vil du være en del af vores erhvervsservice team i Padborg, så er du måske vores nye trainee. Afdelingen i Padborg består af et positivt team på i alt 25 medarbejdere, hvoraf de der pt. Sidder 6 i vores erhvervsserviceafdeling, som alle glæder sig t...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Sønderjyllands Revision søger en entusiastisk og positiv bogholder

Sønderjyllands Revision

Padborg
Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg. Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen. Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands- on op...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019